quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:00 schreef Bjoro het volgende:
Glazen staan op de bar....je kunt ze er zelf onder houden, het glas laten vullen en proosten !!
Op naar de 500 !!!
[afbeelding]
je kunt het beter doorslikken dan weer uitkwijlen hoor....die champagne (was best duur namelijkquote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:06 schreef SCH het volgende:
![]()
![]()
![]()
oh is het campagnequote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je kunt het beter doorslikken dan weer uitkwijlen hoor....die champagne (was best duur namelijk!!)
ja poepie... chocomel heeft toch geen wit schuim !!!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:09 schreef SCH het volgende:
oh is het campagne
loopt mee naar buiten om te kijken wat Ajaxno1 gaat afsteken !!!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:21 schreef Ajaxno1 het volgende:
Vuurwerk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb niks meerquote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
loopt mee naar buiten om te kijken wat Ajaxno1 gaat afsteken !!!
Dat was inderdaad niet je meest slimme actiequote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:24 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Heb niks meer, heeft Doc gepakt nadat ik bij het vorige jubileum het cafe heb verwoest
Nee heb net iemand ff naar de HEMA gestuurd ivm een leuk meisje...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:38 schreef VoreG het volgende:
Trouwens de champagne is toch wel Dom Perignon?
Dat is dan wel weer jammer, komt het mooie meisje nu wel de goede champagne brengen?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Nee heb net iemand ff naar de HEMA gestuurd ivm een leuk meisje...
( Meisje bij de HEMA )
komt ie terug met Jip en Janneke Bubbels
dus moet je zelf maar ff naar het magazijn lopen !!
hoop het .... ze heeft die andere jongen ook al laten wachten...dus je weet het nooit !quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:44 schreef VoreG het volgende:
Dat is dan wel weer jammer, komt het mooie meisje nu wel de goede champagne brengen?
Zolang je maar van mijn voorraad af blijft!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Nee heb net iemand ff naar de HEMA gestuurd ivm een leuk meisje...
( Meisje bij de HEMA )
komt ie terug met Jip en Janneke Bubbels
Misschien omdat ze onderweg hier naar toe is? Zou Tuintje het kunnen zijn?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoop het .... ze heeft die andere jongen ook al laten wachten...dus je weet het nooit !
Die lepel...... aansteker nodig?quote:
quote:Amerikaanse basketballers hard onderuit
KÖLN [SD] - De Amerikaanse basketballers hebben een ruime week voor de Spelen een pak slaag gekregen van Italie. Het oefenduel in Duitsland eindigde in 95-78.
Het was de grootste nederlaag ooit voor een ploeg met Amerikaanse profs. Team USA stond vrijwel de hele wedstrijd op een achterstand. Carmelo Anthony scoorde zeventien punten namens de VS. Giacomo Galanda scoorde 28 punten voor Italie, dat liefst vijftien driepunters binnen wist te mikken.
Kijk en dat is nou leuk.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:52 schreef DIGGER het volgende:
Even wat leedvermaak tijdens het zuipen:
[..]
heb jij een voorraad HEMA-meisjes ???quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:49 schreef DIGGER het volgende:
Zolang je maar van mijn voorraad af blijft!
Perfect zuipverhaal, dat ze op de Spelen ook op hun bek mogen gaan!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:52 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee ik woon op de Jip en Janneke!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb jij een voorraad HEMA-meisjes ???
dat zou mooi zijn die zorgt wel goed voor de hooltjes, dus.....quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:50 schreef VoreG het volgende:
Misschien omdat ze onderweg hier naar toe is? Zou Tuintje het kunnen zijn?
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:52 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot we bij de 1000 zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:00 schreef Bluezz het volgende:
400 keer die paal op en neer![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:48 schreef pfaf het volgende:
400
Die Hools nemen wel exponentieel toe zeg.
Ow dat spul kan je makkelijk binnen afstekenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:51 schreef rubbereend het volgende:
k heb nog wat, vanavond kan t de lucht in
[afbeelding]
AF! Rustig in de hoek zitten dan mag je vanavond lief buiten vuurwerk afstekenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:57 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Ow dat spul kan je makkelijk binnen afsteken
neuh dat is wel iets wat al wat langer bekend isquote:Op woensdag 4 augustus 2004 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
kom je er nu pas achter hoe commercieel ID&T is
29 jaar.....quote:Op woensdag 4 augustus 2004 14:23 schreef Bjoro het volgende:
even een hele grote domper tijdens deze feestvreugde.....
Arno Schaap (29) overlijdt tijdens duel
Tis niet echt een Tieme om te zien he?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:04 schreef SCH het volgende:
ik hebt jullie zo gemischt
Heb eigenlijk liever de Italiaanse variant:quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:11 schreef Lionheaad het volgende:
* DIGGER nog maar een glas van die champagne
Tieme was ook best een lelijke babyquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Tis niet echt een Tieme om te zien he?
Altijd nog beter dan een gezongen telegram voor een dove.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:33 schreef zjroentje het volgende:
Een collega had gisteren een aangetekende brief voor een blinde vrouw.
In dat geval draai ik de versterker even vol openquote:Maar goed, rock on. Space Lord motherfucker.
Urban Dance Squad.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:35 schreef DIGGER het volgende:
In dat geval draai ik de versterker even vol open
In braille?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:33 schreef zjroentje het volgende:
Een collega had gisteren een aangetekende brief voor een blinde vrouw.
gooi 'm eens in de google zou ik zeggen !!!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:33 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb best veel Champagne etc. liggen, maar die KRUG zegt me niks Bjoro.
Wereldschokkend nieuws inderdaad.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:42 schreef methodmich het volgende:
Overigens is Kim Holland gestopt als columniste, dan weten jullie dat ook.
Zal ik die taak op me nemen?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:47 schreef methodmich het volgende:
Wie speelt voor notaris?
Volgende keer mag jij notaris zijn, Maartje.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:49 schreef meami het volgende:
ik
gelukkig, nu is mijn dag weer goedquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgende keer mag jij notaris zijn, Maartje.
Ik kon wel geen pap meer zeggen gisteravond.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:56 schreef methodmich het volgende:
Zjroentje, jij bent een beetje Servais Knaven dus?
Krijg je ook nog wat te drinken van me. Dan kan hij niet meer stuk.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:57 schreef meami het volgende:
[..]
gelukkig, nu is mijn dag weer goed
Doe maar een colaatjequote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Krijg je ook nog wat te drinken van me. Dan kan hij niet meer stuk.![]()
Wat wil je drinken?
*Geeft colaatje aan Maartjequote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:07 schreef meami het volgende:
[..]
Doe maar een colaatje
Ben ondertussen trouwens druk bezig om verhuisdozen in te pakken
Je moest eens weten hoe dik haar pen is.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Wereldschokkend nieuws inderdaad.
Ik wist niet eens dat ze columniste was en een pen ter hand kon nemen i.p.v. een dildo of vibrator.
Ik ga op kamers in Sittardquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
*Geeft colaatje aan Maartje
Waar ga je heen verhuizen?
Cool! Dichter bij je geliefde Fortuna?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:09 schreef meami het volgende:
[..]
Ik ga op kamers in Sittard
Jaja. Ik studeer eigenlijk in Heerlen, maar daar wil geen mens wonen natuurlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Cool! Dichter bij je geliefde Fortuna?
Is dat zo'n achterbuurt dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:11 schreef meami het volgende:
[..]
Jaja. Ik studeer eigenlijk in Heerlen, maar daar wil geen mens wonen natuurlijk![]()
Waar?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:09 schreef meami het volgende:
[..]
Ik ga op kamers in Sittard
Heerlen is een rot stad. Vind ik dan he.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is dat zo'n achterbuurt dan?
Pulp Fictionquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:06 schreef methodmich het volgende:
Zjroen, dan moet je hier verschijnen!
Welke keek je PH?
Rijksweg Noordquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waar?
Weet ik nog niet waar dat precies is.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:14 schreef meami het volgende:
[..]
Rijksweg Noord
Precies als in huisnummer?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Weet ik nog niet waar dat precies is.
Bij het ziekenhuis dus.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:16 schreef meami het volgende:
Tegenover een tankstation en een supermarkt genaamd netorama (ofzoiets)![]()
Tnx Methodmitch... Hij zal prima smaken met dit weerquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:18 schreef methodmich het volgende:
DIGGER, je mail is binnen!
Pilsje voor Fathom!
En jij hebt nog ff de vertaling binnenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:18 schreef methodmich het volgende:
DIGGER, je mail is binnen!
*Heft fluitconcert aan.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:16 schreef SCH het volgende:
zjroentje - zijn we nog vriendjes?
Van Persie is een teringkankerkutmongool - van je hi ha hi ha kankerkutmongoolquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:22 schreef zjroentje het volgende:
*Heft fluitconcert aan.
Dat had je nou niet moeten zeggen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:22 schreef Bluezz het volgende:
SCHoeymans
Daar in de buurt jaquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Bij het ziekenhuis dus.
Gefeliciteertquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:28 schreef Vom het volgende:
Rondje op mijn kosten
Ik heb de 40 punten gehaald, dus door met de studie![]()
Geen dank!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En jij hebt nog ff de vertaling binnen
Ik zie de enveloppe wel verschijnen, alvast dank
Was die bedoeld voor die post meteen er boven, of daar weer bovenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:26 schreef zjroentje het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:28 schreef VoreG het volgende:
Ik ben weer thuis.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Was die bedoeld voor die post meteen er boven, of daar weer boven![]()
Dank je, ben er ook heel blij mee!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik niet. Vertel eens.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Geen dank!
Overigens, wie van jullie kent hier die mop van Erica Terpstra en Dick Advocaat?
Ja hequote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:35 schreef methodmich het volgende:
Goed gedaan Vom!
Ken jij die mop van Dick Advocaat en Erica Terpstra?
Vom je hebt een zwaaitopic gemistquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:37 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja he![]()
Nee, vertel?
Zie boven.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:37 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja he![]()
Nee, vertel?
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vom je hebt een zwaaitopic gemist.
en waar mag dat park liggenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:56 schreef methodmich het volgende:
Straks kebab eten. Lekker.
Vanavond dan maar een Galatasaray-shirt kopen.
Ik ga dan wel kijken in het park hier, daar schijnen festiviteiten te zijn. Ben benieuwd.
Hond.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Was die bedoeld voor die post meteen er boven, of daar weer boven![]()
En het hangt er natuurlijk ook vanaf waar je je mee insmeertquote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Important note to myself:
Twee keer insmeren in 4 uur strand blijkt NIET genoeg te zijn...
Au.
Hm, dat is meestal wel genoeg voor een hele middag bij mij, en na een hele week in de zon heb ik geen factor meer nodigquote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Factor 15 nondeju...
Probeer ook eens een koud 'tijdens het werk' biertjequote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:51 schreef manny het volgende:
een lekker koud "na mijn werk" biertje............
heerlijk !
blijf je wel stil staan dan ...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Wil iemand zijn biertje op mn schouders leggen...
Bij voorbaat dank...
Het hele vat??quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Bij voorbaat dank...
Jezusmina, het is ook een keer 30 graden hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Bij voorbaat dank...
wel goed insmeren hequote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:58 schreef manny het volgende:
Op naar Scheveningen... dahaag. laterz
Vorige week wast warmer, nu verbrand... DOM!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezusmina, het is ook een keer 30 graden hoor.
Mietjes![]()
Ik moest me gisteren 3 keer insmeren met factor 20 in 3 uur strand en toch verbrand.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Important note to myself:
Twee keer insmeren in 4 uur strand blijkt NIET genoeg te zijn...
Au.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:14 schreef RedGuy het volgende:
Huu.
Zit ik vanmorgen bij een vriend, zegt ie: "We gaan een stukje rijden."
Dus ik mee, maar als we op een gegeven moment Den Helder uitrijden vraag ik waar we heen gaan.. Heeft die lul me meegenomen naar de open dag van Ajaks.
Stond ik godverdomme nog vooraan ook tijdens die presentatie, met die verschrikkelijke rotmuziek van Quincy, en toen een oud vrouwtje aan me vroeg of ik Ajaks net zo mooie club vond als zij, blafte ik hatelijk nee.
Een ding moet wel gezegd worden, er lopen leukere meisjes bij Ajaks rond dan bij FEYENOORD.
Huu.
-knip-
Huu.
Hilarisch verhaal
Ik heb ook een hekel aan de open dag.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:22 schreef RedGuy het volgende:
Ja, lach maar. Maar ik stond me een potje te ergeren toen het hele publiek "Kampioenen, ole ole" riep.!
Ik weet hoe het voelt mijn ex-vriendin en haar broer flikte me hetzelfde geintje.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:22 schreef RedGuy het volgende:
Ja, lach maar. Maar ik stond me een potje te ergeren toen het hele publiek "Kampioenen, ole ole" riep.!
Ok ik heb op je smilie gedrukt maar er gebeurt niks.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:38 schreef Vom het volgende:
Druk hier
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok ik heb op je smilie gedrukt maar er gebeurt niks.
Dat noemt ie een normale sportwinkelquote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:57 schreef tong80 het volgende:
Man in een normale sportwinkel kun je van alles krijgen van Fopspenen in Ajax kleuren tot slabbetjes in Ajax design.
Alles is betrekkelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat noemt ie een normale sportwinkel![]()
![]()
He het is hier geen opvangplek hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:18 schreef Againzender het volgende:
En trustuh trouwens![]()
Nee, dat liet ze over aan de paal van haar eigen klusjesman.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:28 schreef rubbereend het volgende:
Nico.... die heeft de paal van bluezz ooit nog waterpas gezet........ bluezz heeft hij jou nog aangerand?
moet je ff in het topic kijken bovenaan de vbl indexquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:35 schreef rubbereend het volgende:
o shit, ff gemist, wanneer is t? wilde nu eigenlijk wel komen als k kan
Ik wist gewoon dat deze reactie er zou komenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat liet ze over aan de paal van haar eigen klusjesman.
Ik was als voetballer ook al goed in scoren voor open doel.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:37 schreef Vom het volgende:
Ik wist gewoon dat deze reactie er zou komen
Ik schiet makkelijker raak via de keeperquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was als voetballer ook al goed in scoren voor open doel.
geef graag voorzettenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was als voetballer ook al goed in scoren voor open doel.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:34 schreef golfer het volgende:
Nee, dat liet ze over aan de paal van haar eigen klusjesman.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:35 schreef rubbereend het volgende:
o shit, ff gemist, wanneer is t? wilde nu eigenlijk wel komen als k kan
Mooi op tijd dus, nu het zo druk hier is.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:30 schreef just me het volgende:mijn pc doet het weer !!!
Nou nee, ik zit juist aan mijn laatste afzakkertje whisky.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Goeiesmorgens Golfer.
Biertje?
heb vanavond mijn vuurdoop als leider gehadquote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi op tijd dus, nu het zo druk hier is.![]()
Dan word jij met Merel in Amsterdam verwacht op een bepaalde meet.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:40 schreef just me het volgende:
zaterdagmiddag en avond verder spelen !
Ik ben zeker van plan om te komen maar ik heb geen idee hoe laat en in welke staatquote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan word jij met Merel in Amsterdam verwacht op een bepaalde meet.
Mooi zo!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:43 schreef just me het volgende:
Ik ben zeker van plan om te komen maar ik heb geen idee hoe laat en in welke staat
Tafelvoetbalquote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:40 schreef just me het volgende:
[..]
heb vanavond mijn vuurdoop als leider gehadmannen hebben 2 wedstrijden gewonnen, zaterdagmiddag en avond verder spelen !
aller-allerlaatste biertje danquote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Truste Golfer.
JustMe, Biertje?
nope stad Delft Bokaal, onderlinge wedstrijdjen van de delftse clubsquote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tafelvoetbal
Daar zeg ik geen nee tegen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:55 schreef tong80 het volgende:
Jij blijft maar weggeven. Ik weiger.
Neem er maar één van mij. Cider voor meneeer
ik ben leider en geen verzorgerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:53 schreef tong80 het volgende:
Durfden ze zich om te kleden terwijl je de waterzak in de doucheruimte bij vulde ?
Dus je stond stoer in de deuropening ? En riep de spelers bij elkaar toen ze moesten beginnen ?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:57 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben leider en geen verzorger
ja en gezegd dat ze in het vervolg na afloop zélf de kleedkamer schoon moesten maken en dat soort dingenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 02:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus je stond stoer in de deuropening ? En riep de spelers bij elkaar toen ze moesten beginnen ?
Maar op het moment van klikken sprong je net omhoog.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 02:06 schreef just me het volgende:
[..]
ja en gezegd dat ze in het vervolg na afloop zélf de kleedkamer schoon moesten maken en dat soort dingen
oooooow en er is een teamfoto gemaakt in die komt in de krant en ik heb me verscholen op de achterste rijd
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 02:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar op het moment van klikken sprong je net omhoog.
Hoeveel kilo nou weerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 07:50 schreef Bluezz het volgende:
Zo, alweer op de poli aangekomen.
Wat een vak heb jij. Handtekening gevraagd?quote:gisterochtend de bekende zwematleet J. te U.
Haartransplantatie?quote:en aan het eind van de dag K.Jansma
Harnas past nogquote:Op donderdag 5 augustus 2004 07:52 schreef SCH het volgende:
Hoeveel kilo nou weer
Getattteloeteerd op muh rugquote:Wat een vak heb jij. Handtekening gevraagd?
Advokaatkoepjequote:Haartransplantatie?
wie?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 08:10 schreef Bjoro het volgende:
hoewel maandag Fayah Lourens hier even voorbij liep ...... best lekker !!!!
das lekker....zorg meteen ff dat Nedved definitief stopt met interlands !!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 08:11 schreef Lionheaad het volgende:
Goeie 's morgens.
Voorlopig mijn laatste dag op het werk. Morgen ga ik op vakantie.
Tsjechië here I come....
*fluistert iets over grote borsten enzo.......quote:Op donderdag 5 augustus 2004 08:23 schreef SCH het volgende:
wie?
* Lionheaad denkt dan ene koller ook niet veilig zal zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2004 08:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
das lekker....zorg meteen ff dat Nedved definitief stopt met interlands !!
Is Bluezz bij jou geweest?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 08:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*fluistert iets over grote borsten enzo.......
ja, maar dat mag ik hier niet zeggen omdat Golfer het dan ook leest !!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 08:35 schreef SCH het volgende:
Is Bluezz bij jou geweest?
golfer weet het wel hoor, die stuurt je de rekeningquote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja, maar dat mag ik hier niet zeggen omdat Golfer het dan ook leest !!!
dacht dat dat van die biertjes in Hools wasquote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:03 schreef SCH het volgende:
golfer weet het wel hoor, die stuurt je de rekening
he JM...alles doet ut weer ??quote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:14 schreef just me het volgende:goeiemorgen Hools
Was ze stuk ?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:58 schreef Bjoro het volgende:
he JM...alles doet ut weer ??
Vroeger zag ze er beter uit dan tegenwoordig, maar dat heeft iedereen !!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:10 schreef Bluezz het volgende:
Was ze stuk ?
alles doet ut weerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
he JM...alles doet ut weer ??
ik zie er btw nu beter uit dan vroegerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Vroeger zag ze er beter uit dan tegenwoordig, maar dat heeft iedereen !!!
oeps..sorryquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:29 schreef just me het volgende:
ik zie er btw nu beter uit dan vroeger
dan is het te hopen dat ze bonnetje nog heeft, kan ze het iig nog ruilenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik lees wel eens terug Bjoro, maar ik dacht dat er iets nieuws kapot wasJustHeel
Ik wist precies wie en wat hij ging zeggenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ennnuh VoreG, vandaag duurt, net als alle afgelopen dagen, gewoon 24 uur hoor
*stuurt pfaf naar buiten en laat hem met open mond naar boven kijken*quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:54 schreef pfaf het volgende:
mogguh
Water graag.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*stuurt pfaf naar buiten en laat hem met open mond naar boven kijken*
het regent hier pijpestelen !!!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:57 schreef pfaf het volgende:
Die typo verwachtte ik in ieder geval nietquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*stuurt pfaf naar buiten en laat hem met open mond naar boven kijken*
@ VoreG...begin ik zo voorspelbaal te worden
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het regent hier pijpestelen !!!!!
Rotterdam: donkere lucht af en toe een paar druppels....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:10 schreef pfaf het volgende:
[..]Hier 25 graden en zon. ( ja ik weet het, ik zou niet achter de pc moeten zitten )
pech hebben in het Westen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rotterdam: donkere lucht af en toe een paar druppels....
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:10 schreef pfaf het volgende:
[..]Hier 25 graden en zon. ( ja ik weet het, ik zou niet achter de pc moeten zitten )
De R van Rotterdam geeft aan waar ik woonquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
pech hebben in het Westen.
[afbeelding]
Glas overheen zetten en rook inblazen (lucifer of sigaret)quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Moggeuh
Groove to Chill op het strand was erg goed te doen, behalve dan dat ik door en weps ben gestoken... Kutbeesten
Water inrennen? :').quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja maar dat gaat moeilijk als ie onder je shirt zit :')
Het heeft hier ook vrijwel de hele ochtend geregend (wat ik helemaal niet erg vond overigens)quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het regent hier pijpestelen !!!!!
Wel laten uitzuigen?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Had ik toch niet door dat ie daar zat...
Ik ging zitten, vond ie niet leuk blijkbaar...
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
De volgende keer mag die weps wel ergens anders steken
wat voor plek had je in gedachtenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
SCHteken bedoel je?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
zullen we het op middag houden???quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:12 schreef golfer het volgende:
Mogguh hools.![]()
deze kant van de aarde is het al middag hoor !!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:12 schreef golfer het volgende:
Mogguh hools.![]()
en staat er nog wat spannends in ??quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:36 schreef Chen het volgende:
VI Seizoengids binnen
maar Zwaanswijk zit nu toch in Japan/Chinaquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:40 schreef Thetallguy het volgende:
Met Zwaanswijk die het een gemis vindt dat DH Oulida en van As kwijt is'dragende spelers'
Niks had ik even zin inquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat nu weer?
Jaaaaa dat heb je wel eensquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:00 schreef Vom het volgende:
[..]
Niks had ik even zin in![]()
Jaaa, net als zwaaien bijvoorbeeldquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jaaaaa dat heb je wel eens.
Neeeeeequote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:01 schreef VoreG het volgende:
Jaaaaa dat heb je wel eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |