quote:
Op maandag 15 november 2004 17:21 schreef Johan-Derksen het volgende:
Dutch Courage slaat de plank volledig mis...
Ten eerste: Als je NU nees eruit gooit, dan zal Lok het wel overnemen... Niets is zo lastig dan om midden in een seizoen de boel over te nemen. NEC wil hem in de zomer brengen, zodat hij zijn zaakjes op kan bouwen... Dus als de Nees het uitzingt tot de zomer, is dat alleen maar beter..
Zal het publiek leuk vinden, een herhaling van het seizoen 2003/2004...
![]()
Ik zit er in elk geval niet op te wachten. Het is dat ik een trouwe supporter ben want anders had je mij al tijden niet meer in de Goffert gezien. Trouwens, NEC heeft zo vaak de trainer er voortijdig uitgegooid, vraag maar na bij de toenmalige vervangers Looijen en De Groot.
quote:
Ten tweede: Looijen haalt debielen? Dus Niedzielan, Baretto en Boutahar zijn prutsers?
Natuurlijk, bij Niedzielan komt het er niet uit door zn blessures, maar die andere 2 zijn het zeker waard.. Of vind je dat debielen?
Jansen, Tumba, De Feitas, Goulooze, Dos Santos, Van Rijswijk, Kemble, Sainoski (en zo zijn er in het verleden veel meer geweest) zijn zeker wel goede aankopen? Komt nog bij dat Niedzielan wel kan voetballen maar de laatste 7 jaar heel weinig wedstrijden gespeeld heeft, waarom? Blessures! Dat had je vantevoren kunnen weten. Bovendien past hij totaal niet in het systeem dat NEC speelt.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over ons probleem op de rechtsback positie die we al een jaar of 3 hebben (Wisgerhof en Wielaert horen daar totaal niet thuis). Verder dan het halen van Pascal Heije zijn we niet gekomen en dat is notabene een middenvelder!
Ook het laten gaan van Hesp was niet zo'n goed idee. Ik vind trouwens dat Ebbinge en Pothuizen ook gewoon kwaliteit te kort komen. Ebbinge is gewoon niet goed genoeg en Pothuizen is veeel te traag op de eerste meters (over the hill).
Als je als club wil professionaliseren moet je dat ook in de technischestaf durven doen. Dat betekend dat je Looijen eens moet gaan vervangen. Dat gebeurt met trainers toch ook? Helaas is dat een beetje een heilig huisje waar NEC niet aan durft (mede ook doordat er een voorzitter aan het roer staat die totaal geen affiniteit heeft met voetba,l of voetbalsupporters for that matter).
[/quote]Beetje goedkope kritiek leveren kan iedereen, maar inhoudelijk is het lachwekkend...
[/quote]
Niks lachwekkends aan, was het maar zo!
[ Bericht 3% gewijzigd door Dutch_Courage op 16-11-2004 15:48:20 ]