abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 december 2004 @ 20:00:35 #276
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_24165045
quote:
Op donderdag 23 december 2004 19:46 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat zeg, en dat snap k niet, dat zou en versterkign zijn!
Ow, hehe, ik las fout
Nou, ik weet niet of dat wel zo'n held is, maar goed... Liever hem dan Eppie
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 december 2004 @ 20:03:09 #277
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24165080
quote:
Op donderdag 23 december 2004 20:00 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

Ow, hehe, ik las fout
Nou, ik weet niet of dat wel zo'n held is, maar goed... Liever hem dan Eppie
daarom en hij is gratis, hij kost alleen zn salaris, en hij is een ervaren verdediger! En volgens mij is elke redelijke verdediger op dit moment een versterking
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24171173
quote:
Op donderdag 23 december 2004 20:03 schreef rubbereend het volgende:

[..]

daarom en hij is gratis, hij kost alleen zn salaris, en hij is een ervaren verdediger! En volgens mij is elke redelijke verdediger op dit moment een versterking
Dan mag NEC wel haast gaan maken, want dit staat op de website www.forza-az.nl :

Fortes Rodriquez de AZ-verdediger die gisteren te horen kreeg dat hij mocht vertrekken staat in de belangstelling van Vitesse!

Zijn zaakwaarnemer heeft al contact gehad met Vitesse. Alleen is Fortes Rodriquez nog niet eens met het salaris dat hij zou krijgen, maar dat wordt binnen 48 uur opgelost, zo laat zijn zaakwaarnemer weten. Alleen de laatste puntjes hoeven nog op de i gezet te worden.

bron: Rodrigo Kalocho, zakenwaarnemer Fortes

Dan zou Vitesse dus naast Hersi ook Fortes voor de neus van NEC kunnen wegkapen
Groen-Witte glorie gaat nooit verloren !!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 december 2004 @ 00:26:01 #279
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24171277
Hersi is niet voor de neus van NEC weggekaapt, NEC wilde hem niet. Toch knap een club met zo'n tekort die speler na speler haalt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24171362
Toch staat de club onder toezicht van zowel de Gemeente Arnhem als van de KNVB, dus het zal dan wel kunnen. Er is ook een of ander spelersfonds waar geld in zit, dus ....
En volgens mij wilde NEC Hersi wel degelijk, Looyen heeft nota bene met hem gesproken afgelopen weekend.
Groen-Witte glorie gaat nooit verloren !!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 december 2004 @ 00:41:50 #281
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24171630
ja klopt, Hersi wilde zelf heel graag naar NEC, heeft hij in interviews ook aangegeven. Maar NEC had achteraf toch geen interesse
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24171697
Whatever, ik heb alleen hele andere geluiden gehoord en gelezen. Ik denk overigens dat NEC zich wel veilig speelt na de winterstop.
Groen-Witte glorie gaat nooit verloren !!
  vrijdag 24 december 2004 @ 10:13:31 #283
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_24175369
fortes rodrigues gaat definitief niet naar vitesse. ik hoop voor nec dat ze hem kunnen halen, t is een goede speler, met veel ervaring!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_24258722
Kunnen we goed gebruiken die Fortes Rodrigues. We hebben op dit moment namelijk maar één volwaardige centrale verdediger en dat is Wisgerhof. Ebbinge en Pothuizen zijn gewoon niet goed genoeg voor de basis.

Dat ze Gentenaar verkopen vind ik geen ramp. Erg goede keeper die we niet 123 kunnen vervangen maar zo krijg je er tenminste nog wat geld voor. Barreto moeten ze nog lekker een jaartje bij NEC houden. Je moet ook aan de kwaliteit van het team denken. Bovendien heeft NEC er nog amper plezier van gehad. Zijn contract loopt nog 3,5 jaar door dus er is geen haast bij om hem te verkopen.
Verder is het logisch dat Hersi niet naar NEC kwam. We hebben hier Boutahar al rondlopen. Ook Barreto kan op die positie spelen. De nadruk moet liggen op een nieuwe spits en op een centrale verdediger die op kan bouwen. ook een nieuwe linksbuiten zou geen kwaad kunnen aangezien Tininho vreselijk door de mand valt.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_24259226
Rodrigues is ook niet echt een opbouwer, maar het neemt niet weg dat NEC hem er goed bij kan hebben.
That's all folks!
  woensdag 29 december 2004 @ 10:39:45 #286
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_24272253
José Fortes Rodriguez verhuist naar RBC Roosendaal, zo meldt Studio Sport. De bij AZ in ongenade geraakte verdediger tekent voor 2,5 jaar, al is er een evaluatiemoment ingebouwd aan het einde van het seizoen.
RBC hoeft geen transfersom te betalen voor Fortes Rodriguez. De 32-jarige Spanjaard mag transfervrij weg uit Alkmaar nadat hij in conflict raakte met coach Co Adriaanse, die hem voor het duel met FC Twente naar de tribune verwees. En dat pikte Fortes niet, waarna Adriaanse hem uit de selectie zette.

In de nieuwe Voetbal International vertelt de gekrenkte verdediger dat zijn relatie met Adriaanse volledig verpest is en dat een verzoening bij AZ uitgesloten is. 'Er zijn dingen gebeurd tussen mij en Adriaanse die dat onmogelijk maken. Ik heb de blunder gemaakt dat ik Adriaanse vertrouwd heb.'

Waar het precies om gaat, weigert Fortes te vertellen. 'Als je wist wat de trainer mij allemaal heeft toegezegd en toevertrouwd, dan zou je begrijpen dat hij mij nooit zomaar uit de selectie zou kunnen zetten. Adriaanse weet precies waar het over gaat, maar dat blijft tussen ons.'
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_24296616
Weer een kandidaat minder. Kijken waar Looijen nu mee op de proppen gaat komen... een Letse centraleverdediger van 19 die in eigen land als groot talent wordt beschouwd waarschijnlijk

Er wordt gefluisterd dat vitesse-killer Hristov op amateurbasis terug komt bij NEC. Lijkt me erg ver gezocht maar wat mij betreft, lamakomme! Baat het niet dan schaadt het niet.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_24305906
quote:
Op donderdag 30 december 2004 13:26 schreef Dutch_Courage het volgende:
Weer een kandidaat minder. Kijken waar Looijen nu mee op de proppen gaat komen... een Letse centraleverdediger van 19 die in eigen land als groot talent wordt beschouwd waarschijnlijk

Er wordt gefluisterd dat vitesse-killer Hristov op amateurbasis terug komt bij NEC. Lijkt me erg ver gezocht maar wat mij betreft, lamakomme! Baat het niet dan schaadt het niet.
Was die niet afgetest door De Graafschap ?
Groen-Witte glorie gaat nooit verloren !!
pi_24308004
quote:
Op donderdag 30 december 2004 21:33 schreef blupblup69 het volgende:

[..]

Was die niet afgetest door De Graafschap ?
Klopt. Zal wel te maken hebben gehad met zijn blessuregevoeligheid. Maarja, als hij gratis en voor niks bij NEC kan komen voetballen, waarom niet? Echt dik zitten we niet in de spitsen dus zo iemand is altijd welkom en hij kan zich misschien ergens in de kijker spelen.

Ik denk overigens dat het gewoon flauwekul is maar je weet maar nooit met onze Leen.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_24308816
Hristov heb je toch niks aan? Dan kan NEC nog beter Lazovic huren.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 31 december 2004 @ 00:47:02 #291
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24309785
hoelang duurt t nog voor Demouge fit is eigenlijk?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24310071
NEC heeft Flappie Frank wel nodig.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 31 december 2004 @ 01:04:57 #293
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24310189
inderdaad, ideaal aanspeelpunt, lekker bijtertje
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 3 januari 2005 @ 11:11:30 #294
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_24368761
Toch jammer dat het een trainer zonder naam en faam in de trainerswereld is geworden...
Het is dan wel een ras-NEC-er maar dat zegt me niet zo veel. Op het veld staan maar een paar ras echte NEC-erd, en dan met name invallende jeugd (op Gentenaar en Leiwa na).
Als ze een trainer aan hadden getrokken met wat meer ervaring, was ik blijer geweest.
Maar ja, het mag niet zo zijn.

Misschien doet Lok het wel goed en hij heeft de juiste eigenschappen voor een trainer. Hij krijgt van mij het volledig vertrouwen. Zijn eerste media optreden beviel me ook wel. Aan het einde van het seizoen kunnen we zien wat hij in een half jaar bereikt heeft. Dat vind ik voor mezelf het eerste moment om hem te beoordelen.
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 januari 2005 @ 12:02:33 #295
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24369570
goede keuze Lok, hij heeft duidelijk een visie en is geliefd bij spelers en suporters
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24377925
quote:
Op maandag 3 januari 2005 12:02 schreef rubbereend het volgende:
goede keuze Lok, hij heeft duidelijk een visie en is geliefd bij spelers en suporters
Mee eens, en ........ het is een oud FC Wageningen speler
Groen-Witte glorie gaat nooit verloren !!
pi_24438411
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 01:04 schreef rubbereend het volgende:
inderdaad, ideaal aanspeelpunt, lekker bijtertje
Overschatte voetballer die al meer dan 2 jaar totaal niks brengt...

Aanspeelpunt? Hij duikt onder elke bal door en als hij er dan een keer goed bij zit kopt ie em door naar niemand of hij geeft een foute pass.

En dan afgelopen zomer grote vehalen ophangen over andere clubs die hem willen hebben, clubs in de hoofdklasse ja.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 januari 2005 @ 01:52:19 #298
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24445369
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:23 schreef Dutch_Courage het volgende:

[..]

Overschatte voetballer die al meer dan 2 jaar totaal niks brengt...

Aanspeelpunt? Hij duikt onder elke bal door en als hij er dan een keer goed bij zit kopt ie em door naar niemand of hij geeft een foute pass.

En dan afgelopen zomer grote vehalen ophangen over andere clubs die hem willen hebben, clubs in de hoofdklasse ja.
dat was gewoon omdat er voor al zn werk de afgelopen jaren nog geen contract verlenging afkon :

nu blijkt pas hoe hard hij gemist wordt, niemand voorin waar je een bal een kwijt kan of de boel eens op scherp zet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 7 januari 2005 @ 08:12:48 #299
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_24447462
Wat een onzin.
Met het vertrek van Neeskens, zal Demouge moeten vrezen voor zijn plek. Ik vermoed dat hij voor het einde van het seizoen al gaat klagen en een andere club zoekt.
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_24450377
Demouge was inderdaad de beschermeling van Neeskens ja. Hoe slecht hij ook speelde, hij stond altijd in de basis. Zal behoorlijk zuur zijn geweest voor de bankzitters die nooit een kans kregen.

Ik hoop dat dat nu afgelopen is.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')