Wat static zeiquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:12 schreef static het volgende:
Weer een Yvonne topic waar ik geen ruk van begrijp.
Kan bijna niet anders.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:13 schreef Lucille het volgende:
are you on drugs?
[FB] Niet teveel feedbacken door de slowchat! [@@@]quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:12 schreef static het volgende:
Weer een Yvonne topic waar ik geen ruk van begrijp.
Pech, doei.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:16 schreef MrX1982 het volgende:
Ik dacht dat administrators wijs enzo waren. Het goede voorbeeld geven, valt tegen
Misschien kan ze dan uitleggen waarom ze toch liever nog een eigen topic heeft.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:14 schreef haaahaha het volgende:
Kan hanneke hier verder barbequeen?
Nu doe je het toch weer? eikel!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:16 schreef Adelante het volgende:
en sorry dat ik ergens anders off topic was
Anders BELLEN we die wel wakkerquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:14 schreef NiNi het volgende:
Zijn MUUS en beaver nog wakker?
wijn, sigaretten, naakte kerels...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:14 schreef NiNi het volgende:
Zijn MUUS en beaver nog wakker?
Ik vind het wel een leuke thread, ik ga nog nietquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pech, doei.
je snapt het niet, mênquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:17 schreef HyperViper het volgende:
Nu doe je het toch weer? eikel!
Ja boeit nietquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:16 schreef Adelante het volgende:
en sorry dat ik ergens anders off topic was
Tuurlijk wel, ik doe alsofquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
je snapt het niet, mên![]()
Ik heb vandaag die zweedse balletjes voelen glijdenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:18 schreef NiNi het volgende:
Barende kikkers!
Ikea jus!
![]()
Ik zal vragen of Anders Moberg je een bedanktbriefje stuurt.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb vandaag die zweedse balletjes voelen glijden![]()
Vandaar dat je vreemdgaat,quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:20 schreef Adelante het volgende:
oooohw, zitten we weer op een rode crew kalender dag
omschrijf "anders" eens, als in niet te genieten?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:22 schreef Skaai het volgende:
Ik ben altijd anders als ik ongesteld ben.
DIE van de bartsmit???quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:22 schreef yvonne het volgende:
Vandaar dat je vreemdgaat,
remember,
DIE is ook crew
de LUL!!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:23 schreef NiNi het volgende:
Ik heb het gevoel dat [een bepaald iemand] de vragen in de Oppo aan het ontwijken is.
terugscrolltquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:23 schreef NiNi het volgende:
Ik heb het gevoel dat [een bepaald iemand] de vragen in de Oppo aan het ontwijken is.
Adelante>>neuken>>zweedse balletjesquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:24 schreef NiNi het volgende:
Hou zijn we nou weer op ongesteldheid gekomen?![]()
Wacht ik maak een simpel bruggetje voor jullie:
- Ongesteldheid ---> Kut ---> Neuken!
Et Voila en geen dank!
Die Inso toch ookquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:25 schreef Insomaniac het volgende:
Ze heeft wel zelfkennis, onze NiNi.
Die blijven toch niet tien dagen komen?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Adelante>>neuken>>zweedse balletjes
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:26 schreef yvonne het volgende:
Adelante>>neuken>>zweedse balletjes Spaande stiereballen
Maar ze zei dat ze voor de cultuur en ontspanning ging met vriendinnenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:26 schreef NiNi het volgende:
Het is een teken aan wand dat jullie gescheiden op vakantie gaan!
Vind je het gek,quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:26 schreef NiNi het volgende:
Het is een teken aan wand dat jullie gescheiden op vakantie gaan!
Op menorcaquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar ze zei dat ze voor de cultuur en ontspanning ging met vriendinnen
Ja, krijg er een bonus voorquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:26 schreef NiNi het volgende:
[..]
Die blijven toch niet tien dagen komen?![]()
Of laten ze je heel Zweden bevoorraden?
Oh. Wacht. Spanje! Whehe.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vind je het gek,
ik zou ook alleen op vakantie gaan als mijn vent met van die desperate wijven op inet bleef kletsen.
Ja schat ik kom zo, even dit spelletje uitspelen.
Spanjequote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:30 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oh. Wacht. Spanje! Whehe.![]()
ik zal die Spanje topics van Bolletje nog maar eens goed doornemen danquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:28 schreef yvonne het volgende:
Op menorca![]()
Lief.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar ze zei dat ze voor de cultuur en ontspanning ging met vriendinnen
De Spanje topics van Bolletje en Yvonne,quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zal die Spanje topics van Bolletje nog maar eens goed doornemen dan![]()
ik vertrouw haar volkomenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:31 schreef NiNi het volgende:
Lief.![]()
Vraag je even of ze de toegangskaartjes van alle musea die ze bezoekt bewaard?
jupquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:31 schreef yvonne het volgende:
De Spanje topics van Bolletje en Yvonne,
heeeeeeeeeeeeeej,
was jij er toen al dan?
Hhohohohohohohow,quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:32 schreef NiNi het volgende:
Waarom gaan jullie niet samen naar Spanje!
Jeetje, dat is dè oplossing.
of via de Seine afzakken in Frankrijk naar leuke wijngaardenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:32 schreef NiNi het volgende:
Waarom gaan jullie niet samen naar Spanje!
Jeetje, dat is dè oplossing.
NiNi is een pijpslet en mag mee om voor het hotelquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:32 schreef yvonne het volgende:
Hhohohohohohohow,
en wij dan?
Neen, niet zo.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
omschrijf "anders" eens, als in niet te genieten?
dat klopte niet helemaalquote:
Jaja, dat zeggen alle vrouwen,quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
Neen, niet zo.
Gewoon, anders.
moet ik je op de brommer komen oppikken?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:34 schreef Insomaniac het volgende:
Ja, word er nu godverredomme nog geneukt of wat?.
Dude, ik bedoel jij en Adé!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hhohohohohohohow,
en wij dan?
De solexquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
moet ik je op de brommer komen oppikken?
Wat een subtiele doodverwensing.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
moet ik je op de brommer komen oppikken?
Way to go, Sherlock!quote:
huhw.... u showt emoties????quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:36 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een subtiele doodverwensing.
Dat deed pijn. Klootzak..
*ontroerdquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
NiNi is een pijpslet en mag mee om voor het hotel
de mannen van het balletje-balletje spel te plezieren
Jaja, laat dat Sherlocken maar aan mij overquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:36 schreef NiNi het volgende:
[..]
Way to go, Sherlock!
Wheee!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat een subtiele doodverwensing.
Dat deed pijn. Klootzak..
Made u look!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
huhw.... u showt emoties????![]()
ikwel. dus. snif.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:39 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wheee!
Die had ik er nog niet uitgehaald.![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaja, dat zeggen alle vrouwen,
als truc![]()
tssssk, jij bent zo geen sherlock, niet eens zijn watson zeg maar....quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:42 schreef NiNi het volgende:
Weet je wat ik bespeur?
Zalk het zegge? Nou? Nou? Ik kan het ook niet zeggen, hoor.
Maar volgens mij, is Adé lijntjes aan het uitgooien bij alle vrouwen met power hier, yvonne.
Een af te keuren zaak, zeg ik.
Je kan yvonne pijpenneuken, mên, dan ga je niet achter andere schatjes aan!
En vrouwen met brighteyesquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:42 schreef NiNi het volgende:
Je kan yvonne pijpenneuken, mên, dan ga je niet achter andere schatjes aan!
Die was onder de gordel. Als je mijn verzameling Watson-posters gezien zou hebben, had je nooit zo'n hartvochtige opmerking gemaakt.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
tssssk, jij bent zo geen sherlock, niet eens zijn watson zeg maar....
MUUS zit bij de plastische chirurg voor liposuctie... Ja je moet toch zo af en toe je billen laten bijzuigen als je de hele dag op je reet zit.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:48 schreef NiNi het volgende:
Waar blijft MUUS!
Watson is een grijze MUUS muisquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:47 schreef NiNi het volgende:
Die was onder de gordel. Als je mijn verzameling Watson-posters gezien zou hebben, had je nooit zo'n hartvochtige opmerking gemaakt.![]()
Ik ben dol op naieve mannen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:51 schreef Adelante het volgende:
ik heb d'r trouwens gesmst of ze een leuke eerste dag heeft gehad,
maar ze reageert niet, dus dan slaapt ze vast al
Ik ben gewoon kei optimitischquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:52 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben dol op naieve mannen..
Nee joh, hij mot weer vroeg gaan slapenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:08 schreef beaverhausen het volgende:
Godskolere, zijn jullie nou nog niet aan het neuken?
Zelfde tijd gepostquote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:09 schreef NiNi het volgende:
Ah, kunnen we weer?
Tsss. En maar een grote mond hebben, maar als het er op aankomt...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee joh, hij mot weer vroeg gaan slapen
Zn vriendin is naar Spanjequote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tsss. En maar een grote mond hebben, maar als het er op aankomt....
Wie dan? Wie? Wie?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:03 schreef Adelante het volgende:
ik hoop dat ik de eerste nacht alleen goed doorsta,
zo niet dan weet ik wie ik morgen moet benaderen...
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zelfde tijd gepost![]()
Wat mauwtie dan dattie moet slapen?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zn vriendin is naar Spanje![]()
Met vriendinnenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zn vriendin is naar Spanje![]()
Hij mist 'rquote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat mauwtie dan dattie moet slapen?.
aggut!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij mist 'r![]()
Ja en zn teddybeer ligt naast hemquote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
aggut!.
Zou ie ook d'r foto naast z'n bed hebben staan?.
[Sherlock]quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:16 schreef NiNi het volgende:
[Watson]
Misschien is zijn vriendin wel niet weg, maar roept ze hem wel weer gewoon naar bed!
[/watson]
En wat mama wil, gebeurt.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:16 schreef NiNi het volgende:
[Watson]
Misschien is zijn vriendin wel niet weg, maar roept ze hem wel weer gewoon naar bed!
[/watson]
Good thinking!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[Sherlock]
Misschien heeft hij wel helemaal geen vriendin, maar verzint hij dat hij zielig en alleen is om dames om zijn achterbakse pinkje te winden!
[/Sherlock]
Alweer?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:16 schreef NiNi het volgende:
[Watson]
[/watson]
Is op zich niet zo slecht. Geeft in ieder geval aan dat ie doet wat hem gezegd wordt.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alweer?
Wat een drelquote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is op zich niet zo slecht. Geeft in ieder geval aan dat ie doet wat hem gezegd wordt.
Ja, maar hij had door dat daar niet zo positief op gereageerd werd. Dus.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alweer?
Je kan hem in ieder geval lekker commanderen yvonne.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een drel
Moet jij ook nog op les?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je kan hem in ieder geval lekker commanderen yvonne.
DAT doe ik toch welquote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je kan hem in ieder geval lekker commanderen yvonne.
Pijpen, slet.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:23 schreef NiNi het volgende:
[..]
Moet jij ook nog op les?![]()
Jullie moeten ons commanderen.![]()
Zeg we hadden het over Adelante.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:23 schreef NiNi het volgende:
[..]
Moet jij ook nog op les?![]()
Jullie moeten ons commanderen.![]()
Die slaaptquote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zeg we hadden het over Adelante.
Ik ben MUUS d'r poepelemoentje al.
Ja, hoor, dat was ik niet vergeten, hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zeg we hadden het over Adelante.
Ik ben MUUS d'r poepelemoentje al.
I aim to please.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Pijpen, slet..
Vandaar dat Adelante ook naar bed is.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die slaapt![]()
Zou het?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vandaar dat Adelante ook naar bed is..
Hij heeft z'n brommer toch ook MUUS genoemd? Of was dat z'n teddybeer?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zou het?
Dat ik nu ga slapen heeft dat niets mee te maken, hoor je!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vandaar dat Adelante ook naar bed is..
Als dat wel zo was, was je behoorlijk aan de late kant geweest.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:40 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dat ik nu ga slapen heeft dat niets mee te maken, hoor je!![]()
Bitchquote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:40 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dat ik nu ga slapen heeft dat niets mee te maken, hoor je!![]()
Ik wil mensen niet meteen overdonderen met mijn aanwezigheid.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als dat wel zo was, was je behoorlijk aan de late kant geweest.
Trusten.
Ja nou, fuck me, iedereen gaat slapen. MUUS, Adé, trueno ook al.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bitch
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:45 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja nou, fuck me, iedereen gaat slapen. MUUS, Adé, trueno ook al.
Alleen als ik je mag pijpen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wij neuken dan maar?
Zuigen krengquote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:54 schreef NiNi het volgende:
[..]
Alleen als ik je mag pijpen.![]()
*sabbel *sabbelquote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zuigen kreng
Bij jou niet iig, want het vrouwtje is op vakantie.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:03 schreef Adelante het volgende:
valt er nog wat te neuken hiero?
tis zo stil....
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:04 schreef MUUS het volgende:
Bij jou niet iig, want het vrouwtje is op vakantie.
Pijpslet meer... ohw, wacht NiNi slaaptquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:04 schreef MUUS het volgende:
Vrouw..
<-- ik dacht dat er poepinm'nmondje stond bij jouw avatarquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
Issie er weer?.
Ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
moest je me er aan herinneren?
Ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
Issie er weer?.
Lezen is ook kei moeilijk he?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
<-- ik dacht dat er poepinm'nmondje stond bij jouw avatar
Is yvonne al op de hoogte?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja..
[..]
Ja..
wat drank al niet met je doetquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:06 schreef beaverhausen het volgende:
Lezen is ook kei moeilijk he?
die's in Eindhoven vandaagquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
Is yvonne al op de hoogte?
Ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat drank al niet met je doet
Das best wel dichtbij. Komt ze straks effe langs?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
die's in Eindhoven vandaag
yvonne gaat neuken met Adelante.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:09 schreef Tiemie het volgende:
Hoi, waar gáát dit over. ik mis alles tegenwoordig
.
Geen idee, zit in Heerlen vandaag... ze kan best even doorrijdenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:09 schreef beaverhausen het volgende:
Das best wel dichtbij. Komt ze straks effe langs?.
Hoi Tiemie.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:09 schreef Tiemie het volgende:
Hoi, waar gáát dit over. ik mis alles tegenwoordig
.
Heerlen. Daar wil je nog niet dood gevonden worden.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geen idee, zit in Heerlen vandaag... ze kan best even doorrijden
Danku lieve muusquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hoi Tiemie.
Nou die Adelante had een grote mond, maar haalde zijn foto's al na een uur uit zijn fotoboek. Het watje..
Verder wilde we hem koppelen aan yvonne. Ofzo. Maar meneer luistert naar zijn vriendinnetje en van haar moet hij vroeg naar bed.. Oh, ze is 11 ofzo, want ongesteld is ze nog niet.
Echte vrouwen worden niet ongesteld, zegtie..
Verder heeft hij wel een lekker kontje en gaan we nog ff kijken wat we met hem aanmotten.. Misschien binden we hem gewoon vast op een stoel om vervolgens een hongerige yvonne erop los te laten.
. Wie weet.
.
Zo, dawast.. Graag gedaan.
.
Ah, de korte versiequote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
yvonne gaat neuken met Adelante..
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hoi Tiemie.
*knip*
Zo, dawast.. Graag gedaan.
.
Wil je dat niet zeggen waar MUUS bij is?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:14 schreef Tiemie het volgende:
Oja, Adelante? nog 1 kéér: Vrouwen worden WEL ongesteld maar poepen NIET!
hmmmm, ik ken de mijne nog niet zo kei lang...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:14 schreef Tiemie het volgende:
Oja, Adelante? nog 1 kéér: Vrouwen worden WEL ongesteld maar poepen NIET!
bevers?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:16 schreef beaverhausen het volgende:
Wil je dat niet zeggen waar MUUS bij is?.
*terugdenk aan kikkers enzo*.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wil je dat niet zeggen waar MUUS bij is?.
*terugdenk aan kikkers enzo*.
Nee glibberige kikkers.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
bevers?
Yvonne in Eindhoven. Adelante in Heerlen. Ik gok ergens bij Roermond? Kan op zich zo geregeld zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:19 schreef MUUS het volgende:
[..].
Ik wacht even op yvonne.. Voor het dubbele effect zeg maar.
.
En Adelante, wanneer gaat dat daten/neuken nou eens gebeuren?
trouw is waarschijnlijk geen eigenschap die een man moet hebben...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:19 schreef MUUS het volgende:.
Ik wacht even op yvonne.. Voor het dubbele effect zeg maar.
.
En Adelante, wanneer gaat dat daten/neuken nou eens gebeuren?
die quote heeft MUUS flink wat credits opgeleverd jah,quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:21 schreef beaverhausen het volgende:
Nee glibberige kikkers..
Anders ga je je effe inlezen.
M.a.w: dit wordt echt niks meer.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
trouw is waarschijnlijk geen eigenschap die een man moet hebben...
stond ook niet in het a/l/s rijtje nee!
uhm... ik dacht dat ik eerst op vakantie ging naar Spanje, olé![]()
Ik wacht liever op de .mpeg van jou en yvonne.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
die quote heeft MUUS flink wat credits opgeleverd jah,
denk dat de .mpeg haar onsterfelijk kan maken op fok!
Pffffffffrrrrrrrrrrrt.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
die quote heeft MUUS flink wat credits opgeleverd jah,
denk dat de .mpeg haar onsterfelijk kan maken op fok!
Nee toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
M.a.w: dit wordt echt niks meer..
ik ben anders wel gespannt naar Yvonne's kunnen gewordenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:24 schreef MUUS het volgende:
M.a.w: dit wordt echt niks meer..
whatever makes your bell ringquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:24 schreef beaverhausen het volgende:
Ik wacht liever op de .mpeg van jou en yvonne..
Kaneeltheequote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
Postkantoormeneer!!!
dat lijkt me zo'n kutberoep, maar als je daarmee een MUUS kunt scoren houd ik die optie open.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
Postkantoormeneer!!!
mits kaneelthee.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:27 schreef Tiemie het volgende:
[..]
dat lijkt me zo'n kutberoep, maar als je daarmee een MUUS kunt scoren houd ik die optie open.
Mooi.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik ben anders wel gespannt naar Yvonne's kunnen geworden
Gaat het dan toch gebeuren?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mooi.
Wanneer heb je tijd? Ik hou yv's agenda bij, dus roept u maar.
Donderdag en Zaterdag kan ik niet iig ..quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mooi.
Wanneer heb je tijd? Ik hou yv's agenda bij, dus roept u maar.
Hee, zeg, niet!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Pijpslet meer... ohw, wacht NiNi slaapt![]()
Ja, doe maar alsof je mijn post niet ziet.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:46 schreef Adelante het volgende:
hallo?
Gezellig toch!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:49 schreef static het volgende:
Waarom zie ik dit topic steeds in mijn at's?
Snap geen bal van dit hele topic.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Gezellig toch!
dag mevrouw, ik ben een newbie en wilt u mij een beetje wegwijs maken in de grote boze fokwereld??quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Gezellig toch!
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:58 schreef staffer het volgende:
dag mevrouw, ik ben een newbie en wilt u mij een beetje wegwijs maken in de grote boze fokwereld??![]()
volgende week ergens?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:55 schreef MUUS het volgende:
Ja, doe maar alsof je mijn post niet ziet.
Ik heb dat PW nog steeds niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:58 schreef staffer het volgende:
[..]
dag mevrouw, ik ben een newbie en wilt u mij een beetje wegwijs maken in de grote boze fokwereld??![]()
Want?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:56 schreef Adelante het volgende:
wordt het toch nog wat
die sliertjes en bonkjes intrigeren me nu welquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:59 schreef MUUS het volgende:
Want?
NiNi wordt ook al ongesteld hoor.. Of ben je gewoon blij dat static er is?
.
Die post ziet er uitermate curieus uit.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
NiNi wordt ook al ongesteld hoor.. Of ben je gewoon blij dat static er is?
.
Volgens mij was ie ook zo bedoelt.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:02 schreef static het volgende:
[..]
Die post ziet er uitermate curieus uit.
staat je mobiel aan?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:59 schreef static het volgende:
[..]
Ik heb dat PW nog steeds niet.
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Want?
NiNi wordt ook al ongesteld hoor..
Het lijkt een soort oorzaak, gevolg.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:02 schreef static het volgende:
[..]
Die post ziet er uitermate curieus uit.
Terecht, yvonne is ook een hele spannende vrouw.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
die sliertjes en bonkjes intrigeren me nu wel![]()
Yep, doe maar ff SMSen, maar ik reageer niet, heb een hekel aan SMSen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:02 schreef staffer het volgende:
[..]
staat je mobiel aan?
ik heb het WW veranderd in een iets makkelijker iets![]()
Zoals in actie <> reactie?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:04 schreef NiNi het volgende:
[..]
Het lijkt een soort oorzaak, gevolg.
Verrek, je bent een vent.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:05 schreef Adelante het volgende:
nee, deze week zing ik nog wel uit zonder vrouw
denk dat ik het volgende week zwaarder krijg
ik blijf nog ff, ik heb trouwens net statics voicemail ingeschetenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Terecht, yvonne is ook een hele spannende vrouw.. Maarre, deze week nog?
. Met onze yv?
. Neem je je eigen zuurstof mee?
.
Oh, en staffer, welkom.. Blijf hier ff hangen en binnen twee minuten snap je hoe het er hier aan toe gaat.
krijg nou tietuh.... jij ook!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:07 schreef static het volgende:
Verrek, je bent een vent.
Dan moet je bij Tijn en Gurgeh zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
krijg nou tietuh....
Zeg, gaan we lopen trollen?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:06 schreef static het volgende:
[..]
Zoals in actie <> reactie?
Diequote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:03 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?![]()
Whehehehehe.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:07 schreef static het volgende:
[..]
Wie? Ik? Zou het niet durven.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:10 schreef NiNi het volgende:
[..]
Zeg, gaan we lopen trollen?![]()
Bij Tijn is het wel vrij ernstig geloof ikquote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:09 schreef static het volgende:
Dan moet je bij Tijn en Gurgeh zijn.
Ja, lach me maar uit.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Whehehehehe..
OPLETTEEEEEEEEE STATIC!!
yvonne heeft een date volgende week..
yvonne met Adelante ergens volgende week, lokatie nog niet bekend, zuurstof voor Adelante zal aanwezig zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:13 schreef static het volgende:
[..]
Ja, lach me maar uit.
Een date met wie en waar? Ik wil alles weten. En snel.
Eindhoven. Zegt men.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:12 schreef NiNi het volgende:
Waar is yvonne zelf eik?![]()
Ho. Ho. Ho.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bij Tijn is het wel vrij ernstig geloof ik![]()
oh, ik was dus niet de enige die dacht dat [dat] een vrouw was.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:07 schreef static het volgende:
[..]
Bij Gurgeh hingen ze in zijn pul bier.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bij Tijn is het wel vrij ernstig geloof ik![]()
Laten we het op dat 'niet' houden.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:14 schreef NiNi het volgende:
Als je had opgelet static had je Adé's blote reet kenne sien. Al dan niet gewenst natuurlijk.
Spannend. Nog sappige details?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
yvonne met Adelante ergens volgende week, lokatie nog niet bekend, zuurstof voor Adelante zal aanwezig zijn.
Over.
Pij-pen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:10 schreef NiNi het volgende:
[..]
Zeg, gaan we lopen trollen?![]()
Adé was wat terughoudend, maar nu zijn vriendin op Menorca zit met vriendinnen (voor ontspanning en cultuur, mind you!) is hij opeens wat happiger!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:17 schreef static het volgende:
[..]
Spannend. Nog sappige details?
En hij mag ook langer opblijven van d'r.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:19 schreef NiNi het volgende:
[..]
Adé was wat terughoudend, maar nu zijn vriendin op Menorca zit met vriendinnen (voor ontspanning en cultuur, mind you!) is hij opeens wat happiger!
Het is dus echt een vent.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:19 schreef NiNi het volgende:
[..]
Adé was wat terughoudend, maar nu zijn vriendin op Menorca zit met vriendinnen (voor ontspanning en cultuur, mind you!) is hij opeens wat happiger!
Ben je zwakzinning ofzo?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Pij-pen.
heb je mijn voice mail wel ontvangen??quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:26 schreef static het volgende:
Dit was het alweer?
Neehee!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:26 schreef static het volgende:
Dit was het alweer?
Ja. Don't ask.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:31 schreef NiNi het volgende:
Static, wat heb je een, ehm, aparte sig.![]()
Yep.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:29 schreef staffer het volgende:
[..]
heb je mijn voice mail wel ontvangen??![]()
Wat maakt dat nou uit, zie liever ranzige details.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neehee!
Yvonne moet nog even langskomen om de date definitief te maken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |