Grappig dat je die noemt, en ook op 5. Eigenlijk allebei even mythische langeafstandslopers.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:26 schreef tong80 het volgende:
5- Emile Zatopek.
Ja, wat presteerde die nou.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:06 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
En een 'vliegende huisvrouw'
Dus jij bent zo jong dat zelfs Higgins van voor je tijd is ?quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ja, wat presteerde die nou.
Maradona
Cruijff
Merckx
Higgins
Borg
:')quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus jij bent zo jong dat zelfs Higgins van voor je tijd is ?
Ik dacht dat je Martina bedoeldequote:Op maandag 9 augustus 2004 22:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
![]()
Niet John, maar Alex.
Hurricane Higginsquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
![]()
Niet John, maar Alex.
Eind jaren zestig was er een discussie wie er beter was Cruijff of Keizer.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:27 schreef Againzender het volgende:
- Piet Keizer (volgens mijn vader heb ik daar echt wat mee gemist)
Met die bril ondersteboven op zijn neus.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:27 schreef zjroentje het volgende:
Dat is Hingis tong.
Ik bedoelde Alex Higgins, befaamd snookeraar.
Juist, daar kwam mijn pa dus ook meequote:Op maandag 9 augustus 2004 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eind jaren zestig was er een discussie wie er beter was Cruijff of Keizer.
Dan kan je wel na gaan wat een grootheid Keizer was.
Dat was Dennis Taylorquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Met die bril ondersteboven op zijn neus.
Je hebt gelijk, ik haalde er 2 door elkaar.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:32 schreef Againzender het volgende:
Dat was Dennis TaylorMeest memorabele finale ooit tegen Davis
Cruijff is geworden tot wie hij was mede door Keizer.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:28 schreef tong80 het volgende:
Eind jaren zestig was er een discussie wie er beter was Cruijff of Keizer.
Dan kan je wel na gaan wat een grootheid Keizer was.
En steeds als ik dit soort discussies hoor ben ik er weer van overtuigd dat ik Keizer graag eens had zien spelenquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Cruijff is geworden tot wie hij was mede door Keizer.
Piet Keizer was mijn eerste voetbalheld. Ik deed al zijn beroemd geworden schaarbewegingen eindeloos na, totdat ik ze ook net zo als hij onder de knie had om ze daarna te verbeteren tot tweebenig, want Piet was nogal linksbenig.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
En steeds als ik dit soort discussies hoor ben ik er weer van overtuigd dat ik Keizer graag eens had zien spelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |