abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 11:57:00 #1
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_21028853
Zwangerschap en Geboorte deel 88!
2004
27 juli 2004: snoopy
5 augustus 2004: Little-Angel
15 augustus 2004: Tinkepink
18 augustus 2004: Sugar
21 augustus 2004: MiSs-TaKe
23 augustus2004: Anitra - 12 augustus geplande ks
23 augustus 2004: phluphy
28 augustus 2004: Bar_en_ Mar
02 september 2004: Loena-tik-
16 september: Reanimatie.com (papa)
16 september 2004: piglet
8 oktober 2004: m@x
19 november 2004: Stiekemurd
7 december 2004: AnnieB
14 december 2004: Suzanna
***21 december 2004: texelonia en Micha***

2005
3 januari 2005: Sanne72
7 januari 2005: Bietjuh
8 januari 2005: Martineke
13 januari 2005: meneerdeman (papa)
16 januari 2005: lily
***20 januari 2005: Bixister en GHaven***
26 januari 2005: Ladybos
2 februari 2005: Lentemeisje en Dop
2 februari 2005: Gomorrah (papa)
12 februari 2005: Xanthe
13 februari 2005: Jdee
18 februari 2005: Githa
17 maart 2005: TearSong
begin maart 2005:Luisa

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's

[ Bericht 0% gewijzigd door Jambo op 03-08-2004 12:04:41 ]
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 11:59:49 #2
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_21028898
En toen gooide ik hem dicht!

Mijn laatste post was:
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:48 schreef Jambo het volgende:
Tex, ouderlijk gezag kan volgens mij alleen na de geboorte geregeld worden. Ze hebben nl. ook de gegevens van je kind nodig (naam, geboortedatum, etc.) en aangezien je die niet van te voren weet.... Verder dient er ook een uittreksel van de geboorte-aangifte meegestuurd te worden.
Een leuk klusje voor na de geboorte dus!

Knor, hebben jullie bij Alicia de erkenning geregeld? Volgens mij is het dan zo dat kinderen die daarna geboren worden automatisch dezelfde achternaam krijgen als het eerste kind en hoef je qua erkenning dus niets meer te regelen. Ik weet dit niet helemaal zeker hoor, wellicht kan je de gemeente even bellen om te vragen hoe dat zit.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 12:04:25 #3
43556 miss_dynastie
pi_21028977
Jambo, volgens mij zijn Knor en Danny getrouwd, en is erkenning dus niet nodig
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 12:07:02 #4
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_21029021
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 12:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Jambo, volgens mij zijn Knor en Danny getrouwd, en is erkenning dus niet nodig
Ik zie nu inderdaad dat ze vraagt hoe het bij het aangeven zit. Stom, had ik niet goed gelezen.
zit nu op m'n werk en kan niet te lang Fokken!, vandaar
pi_21029070
Jambo, ouderlijk gezag kan inderdaad pas na de geboorte van het kind. Wij hebben 2 weken terug de erkenning geregeld. En je bepaald bij het eerste kind de achternaam en de volgende kinderen krijgen automatisch die achternaam. Dat kan dan niet meer anders. Dat vertelden ze bij ons.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 12:10:17 #6
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_21029081
Knor, volgens mij heb je idd een paspoort nodig en kan een rijbewijs niet meer als legitimatie. Wel iets om op te letten idd!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_21029143
als je in dezelfde gemeente je paspoort aan vraagt als je de aangifte doet dan kan hij met zijn oude paspoort aangifte doen mits hij zijn nieuwe paspoort/id-kaart al aan gevraagd heeft. Wel bewijs van aanvraging meenemen dan
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 12:15:13 #8
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21029167
Miss-Take Welkom en ook succes met de laatste loodjes.

Tex Gefeliciteerd met je mijlpaal!

Snoopy Ik ben verkouden en voel me "waterig" dus ga zo weer terug naar bedje
Lig jij nog lekker onder je parasolletje?

Knor Volgens mij mag het best met een "verlopen paspoort". Mijn paspoort is ook verlopen sinds mei en ik wacht met vernieuwen zodat het kindje er meteen in bijgeschreven kan worden.
... ♥ ik mis je ♥
pi_21029279
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 12:15 schreef phluphy het volgende:
Snoopy Ik ben verkouden en voel me "waterig" dus ga zo weer terug naar bedje
Lig jij nog lekker onder je parasolletje?
Da's ook zielig zeg. En het is helemaal geen weer om in je bedje te moeten liggen
Ik zit onder mijn parasolletje ja, met een boek. Best uit te houden, lekker briesje erbij...
Sterkte met je verkoudheid Pluph
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 12:24:36 #10
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21029356
* Sugar gaat ook weer slapen!

Fluf, truste!
Anitra, nog iets erbij getukt?
Tink, ben je aan het poetsen of aan het bevallen?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 12:25:51 #11
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21029381
Oooow, Snoopy, ik zou ook wel een briesje willen! Hier is het gewoon snikkieheet! Daarom maar ff op bed liggen, misschien slapen...
Geniet van je parasol, je bries en je boek!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  FOK!fossiel dinsdag 3 augustus 2004 @ 12:40:10 #12
2628 Karin
pi_21029672
Bah wat een rotweer om zwanger te zijn. Ik leef met jullie mee dames!

Tex dat gaat ook snel zeg, alweer op de helft
pi_21029848
ik vind 't juist wel lekker hoor dit weer!
pi_21029850
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 12:24 schreef Sugar het volgende:
* Anitra gaat ook weer slapen!

Fluf, truste!
Anitra, nog iets erbij getukt?
Tink, ben je aan het poetsen of aan het bevallen?
Nee nog niet, ga zo proberen even te liggen, maar het is warm hier benee en boven liggen gaat niet omdat er niemand thuis is en gistermiddag kon ik niet meer uit bed komen, dus dat risico nemen we maar ff niet. Zo even kijken of ik nog een tafelventilator ergens heb staan en die dan aan zet bij het bed benee.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 12:53:25 #15
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_21029968
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 12:40 schreef Karin het volgende:
Bah wat een rotweer om zwanger te zijn. Ik leef met jullie mee dames!

Tex dat gaat ook snel zeg, alweer op de helft
Jah maar de 1e helft gaat wel het snelst denk ik.. Ik wist pas bij 5 weken dat ik zwanger was, en jullie wisten het natuurlijk nog pas later
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_21030332
jambo: het ging idd om het aangeven, we zijn getrouwd

alle anderen. Danny heeft dus geen verlopen paspoort ofzo, onze papieren zijn een hele tijd geleden gejat. En ik heb na de geboorte van Alicia toen een nieuw paspoort genomen (had een id-kaart daarvoor) en Danny heeft sindsdien nooit iets nieuws aangevraagd omdat zijn rijbewijs volstond als legitimatie. Maar ja tijden veranderen en een aangifte doen van een kind is natuurlijk iets anders dan een uitrekseltje of wat dan ook.

Ik stuur hem morgen gewoon lekker vroeg het bed uit om op pad te gaan. Het zekere voor het onzekere nemen, anders mot ik straks zelf die aangifte regelen en daar heb ik weinig zin an.
pi_21030745
Dat kan de verloskundige of iemand anders die aanwezig was bij de bevalling ook nog doen in geval van nood, Knorretje. Maar stuur 'm morgen maar om 6 uur z'n bed uit.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 13:39:49 #18
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21030860
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 10:31 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Dank je 12 weken en 3 dagen alweer
Gaat goed hier tot nu toe em we gaan er ook vanuit dat het goed blijft gaan , maar echt opgelucht ademen doe ik pas na de volgende echo als ik alles erop en eraan heb zien zitten.
ik denk, ik doe het ff hier ipv 2e streepje

wat goed, je zit al in de 13e week
wanneer heb je de volgende echo Xanthe??

dat had ik toen ook indd, na die echo geloofde ik het pas een beetje en kreeg ik beetje houvast in me koppie
pi_21030895
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 13:32 schreef poemojn het volgende:
Dat kan de verloskundige of iemand anders die aanwezig was bij de bevalling ook nog doen in geval van nood, Knorretje. Maar stuur 'm morgen maar om 6 uur z'n bed uit.
ik denk niet dat de gyn daar veel voor voelt Die zal wel wat beters te doen hebben.
pi_21030955
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 12:24 schreef Sugar het volgende:
Sugar gaat ook weer slapen!
Zijn jullie allemaal een beetje ingestort nu Ik hoop dat jullie snel weer bijkomen

Sugar, voordeel van de woonboot is dat het buiten heerlijk is en lekker waait. Nadeel is dat het binnen nu 30 graden is Koelt 's avonds gelukkig wel weer snel af...

Tex, ik vond die eerste 12 weken juist zo enorm traag gaan. En ik wist ook met 5 weken dat ik zwanger was volgens mij. Vanaf 20 vond ik het juist best snel gaan eerlijk gezegd. En nu weer heeeeeeeeel traag maar dat is volgens mij niet zo gek in mijn geval
pi_21031441
Ik ben nog steeds wakker, denk dat ik veels te ver over mijn slaap heen ben. Dus maar weer met een nieuw boek begonnen, puzzelboekje erbij gepakt en de gameboy gejat.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 14:29:29 #22
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21031627
Wij zijn ook weer APK gekeurd! Alles prima, Hb is eindelijk weer aan het stijgen (was 6.6 en nu een maand later 7.2 dat gaat dus goed) Beebje is al aan het indalen( vandaar die steken van onderen), het was goed gegroeid( mamma ook trouwens 1 kg in twee weken ) Bloeddruk prima 140/80 en dat met dit weer en die dikke handen en voeten. Ja, ik ben best tevreden

Zo nu ff lekker pitten!!!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_21032229
Mooi zo Loena Kan je weer ff voort!

En voor de rest zijn jullie een stelletje slaapkoppen
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 15:05:21 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21032352
Knor, heb je nog iets gehoord van de uitslagen van gisteren?

Oh, en hou er rekening mee dat Danny de aangifte papieren van de diefstal van zijn vorige paspoort mee moet nemen naar het gemeentehuis. En reken maar op extra kosten, ik moest ook betalen om te registereren dat dat ding gejat was...
pi_21032644
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 13:39 schreef Martineke het volgende:

[..]

ik denk, ik doe het ff hier ipv 2e streepje

wat goed, je zit al in de 13e week
wanneer heb je de volgende echo Xanthe??

dat had ik toen ook indd, na die echo geloofde ik het pas een beetje en kreeg ik beetje houvast in me koppie
Volgende week woensdag om 9.00 uur mogen we weer heen , neem aan dat we dan weer een echo krijgen (hoop ik in elk geval wel).
Ik blijf onder controle van de gyn (eigen keuze , maar ik heb de medische indicatie dat dit mag en het geeft mij wat meer vertrouwen + dat deze mensen mij ondertussen ook al bijna een jaar helpen).
Heb zelf ook heel erg het gevoel dat het niet waar kan zijn dat het echt goed gaat , maar aan mijn buik te zien moet het wel zo zijn.
Jeetje wat is die al gegroeid zeg! Als ik mijn moeder achterna ga toen zij zwanger was van mij....
Dan kan ik over een paar maandjes niet meer achter het stuur zitten.
Hoe gaat ie nu bij Martineke? Hoever ben jij ondertussen?
pi_21032715
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
Knor, heb je nog iets gehoord van de uitslagen van gisteren?

Oh, en hou er rekening mee dat Danny de aangifte papieren van de diefstal van zijn vorige paspoort mee moet nemen naar het gemeentehuis. En reken maar op extra kosten, ik moest ook betalen om te registereren dat dat ding gejat was...
Vroeger koste het niks als je aangifte had gedaan bij de politie dat je paspoort gestolen was en het proces verbaal kon tonen.
Alleen als je hem verloren was moest je flink dokken.
Dan heb ik het over een jaar of 10 geleden (toen is de huurauto waar al onze spullen in zaten gestolen oa. mijn paspoort )
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 15:30:04 #27
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_21032817
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 14:59 schreef snoopy het volgende:
En voor de rest zijn jullie een stelletje slaapkoppen
Ik ben wakker hoor Ik zat alleen heel gelukkig te wezen in een tuin waar geen zon te bekennen is met mijn voeten in een bak koud water!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 15:33:00 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21032854
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 15:23 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Vroeger koste het niks als je aangifte had gedaan bij de politie dat je paspoort gestolen was en het proces verbaal kon tonen.
Alleen als je hem verloren was moest je flink dokken.
Dan heb ik het over een jaar of 10 geleden (toen is de huurauto waar al onze spullen in zaten gestolen oa. mijn paspoort )
Het gebeurde mij dus vorig jaar Oktober. Ik paspoort verlengen en toen vroegen ze naar een verlopen ID kaart. Echt al iets van 3 jaar verlopen. Ik zeg, die heb ik niet meer, die is vorig jaar in Rome gejat. Ik had hem altijd nog in mijn portemonnee laten zitten.
Toen kon ik dus mooi de aangifte papieren gaan halen en 25 Euro (!) dokken zodat die muts een vinkje in het systeem kon zetten dat het 'vermist' was...

Ik hoor haar nog zeggen 'Ja mevrouw, het blijft eigendom van de Nederlandse Staat en moet ingeleverd worden'. Stelletje afzetters!
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 15:33:56 #29
3142 m@x
pi_21032880
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 15:30 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik ben wakker hoor Ik zat alleen heel gelukkig te wezen in een tuin waar geen zon te bekennen is met mijn voeten in een bak koud water!
Oh ja, en nu ga ik even slapen...
pi_21033198
Lekker dan M@x.....
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 16:02:24 #31
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_21033339
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 13:46 schreef snoopy het volgende:
Tex, ik vond die eerste 12 weken juist zo enorm traag gaan. En ik wist ook met 5 weken dat ik zwanger was volgens mij. Vanaf 20 vond ik het juist best snel gaan eerlijk gezegd. En nu weer heeeeeeeeel traag maar dat is volgens mij niet zo gek in mijn geval
De eerste 12 weken vond ik ook erg langzaam gaan idd, omdat ik echt naar die echo zat uit te kijken.
Maar bedoelde dus, dat toen ik net wist dat ik zwanger was, zat ik al op 5 weken (ietsje later zelfs nog). Dus is het nog maar 15 weken tot je op de helft bent. Dus dat is eigenlijk minder dan de helft Tot ik 12 weken was ging het heel langzaam, maar de laatste 8 weken gingen weer razendsnel Tja, voor ik het weet zit ik straks met een baby in m'n armen
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_21033864
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 15:33 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het gebeurde mij dus vorig jaar Oktober. Ik paspoort verlengen en toen vroegen ze naar een verlopen ID kaart. Echt al iets van 3 jaar verlopen. Ik zeg, die heb ik niet meer, die is vorig jaar in Rome gejat. Ik had hem altijd nog in mijn portemonnee laten zitten.
Toen kon ik dus mooi de aangifte papieren gaan halen en 25 Euro (!) dokken zodat die muts een vinkje in het systeem kon zetten dat het 'vermist' was...

Ik hoor haar nog zeggen 'Ja mevrouw, het blijft eigendom van de Nederlandse Staat en moet ingeleverd worden'. Stelletje afzetters!
komt me heel bekend voor. Ik wou eind vorig jaar nieuw paspoort en begonnen ook over een id-kaart van tig jaar gelee. Dus naar politiebureau en nieuw paspoort halen want we zouden naar new castle gaan. Alles zou op tijd binnen zijn, want ik had het een maand van te voren aan gevraagd. Toen ik paspoort op wou halen was hij er niet
Dus kon ik nog ff lang de KMAR om aldaar een nooddocument te halen á 37 euro Dus paspoort koste hier ruim 100 euro daardoor en ik zou de kosten van nooddocument terug krijgen, niet dus
pi_21033946
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 16:02 schreef texelonia het volgende:
Tja, voor ik het weet zit ik straks met een baby in m'n armen
Zo is dat! Ik ben ergens ook verbaasd dat het zo snel is gegaan.
En als de baby er eenmaal is schijnt het nog sneller te gaan.
Voor je het weet zijn ze 18
  Licht Ontvlambaar dinsdag 3 augustus 2004 @ 16:43:47 #34
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_21034091
Hallo lieve zwangere fok!forummertjes,

Is het nog een beetje uit te houden in dit weer?

Stiekem ben ik toch wel een beetje blij dat Isa te vroeg is gekomen. Moet er niet aan denken om nu nog met een dikke buik en die verschrikkelijke olifantenpootjes (ik had vier weken geleden al geen enkels meer en toen was het nog slecht weer) rond te lopen. Wel een raar idee trouwens dat ik eigenlijk nu nog zwanger had moeten zijn. Ik kan mezelf al bijna niet meer met die buik voorstellen

Isa doet het prima, net met haar op het Cb geweest en ze is goedgekeurd

Knuffels
Sjeen
Drie weken mama van Isa
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 16:51:11 #35
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21034240
Sjeen gefeli hoor, Isa helemaal goedgekeurd

Ben net wakker trouwens
Hyves!
pi_21034257
Jullie gaan zo snel in dit topic dat ik wilde reageren en toen zag dat de oude al gesloten was...
Er was iemand die iets zei over medicijnen tegen de misselijkheid - ik kreeg van de dokter Emesafene...het leuke was dat het helemaal niet helpt! Zou dat met alle medicijnen zijn die je mag tijdens de zwangerschap? Dat je ze mag omdat ze niet werken ofzo? Zou ironisch zijn, een soort van placebo-effect verwachten ze dan...
In ieder geval - iemand hier die medicijnen tegen de misselijkheid kreeg die wel hielpen? Het enige wat bij mij hielp was 's ochtends proberen niet al te vaak over te geven en vooral ETEN om het tegen te gaan .

Nou - iedereen sterkte met de warmte, ik heb er zelf extra last van nu ik zwanger ben, is dat normaal?

Nog een vraagje (ben toch bezig)...moet ik me erg zorgen maken over het gewicht wat er bij komt in de volgende maanden? Ik ben altijd al een beetje te zwaar geweest, maar dat zal nu wel extra worden, zeker nu ik niet veel puf heb om te bewegen! Iemand - zelfde probleem?

[ Bericht 6% gewijzigd door Suzanna op 03-08-2004 17:03:56 ]
pi_21034258
Leuk Sjeen om hier wat van je te horen!
Zelf heb ik meer last van mijn eigen ongeduld dan van de warmte hoor!
Wat dat betreft ben ik wel een heel klein beetje jaloers op je

Fijn dat het zo goed gaat met Isa! Je zal inmiddels wel helemaal aan je dochter gewend zijn?
Ik ben zo nieuwsgierig naar mijn kindje. Hoe het eruit ziet en wat voor mensje het zal zijn.

Het gekke is dat er hier binnenkort echt wel iets zal gaan gebeuren maar ik krijg steeds meer het gevoel dat mijn beurt voorbij is gegaan ofzoiets

Veel plezier met Isa en je dunne voetjes. Hoe lang duurde het trouwens voordat die weg waren.
Mijn beste vriendin is namelijk vorige week bevallen en heeft nog steeds enorme voeten...
pi_21034314
quote:

Leuk is dat...zo van: we kunnen van die diefstal nog lekker profijt trekken, ze zijn toch al bestolen, dan kunnen wij ze ook nog wel wat aftroggelen. Ik ben mijn portemonnee een paar keer verloren en één keer was hij gestolen...dat was niet leuk...vooral herinneren wat voor pasjes er ook al weer allemaal inzaten en ze dan allemaal opnieuw aanvragen. En je moet bijna altijd wel een klein bedrag betalen....
  Licht Ontvlambaar dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:00:22 #39
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_21034421
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 16:51 schreef snoopy het volgende:
Leuk Sjeen om hier wat van je te horen!
Zelf heb ik meer last van mijn eigen ongeduld dan van de warmte hoor!
Wat dat betreft ben ik wel een heel klein beetje jaloers op je

Fijn dat het zo goed gaat met Isa! Je zal inmiddels wel helemaal aan je dochter gewend zijn?
Ik ben zo nieuwsgierig naar mijn kindje. Hoe het eruit ziet en wat voor mensje het zal zijn.

Het gekke is dat er hier binnenkort echt wel iets zal gaan gebeuren maar ik krijg steeds meer het gevoel dat mijn beurt voorbij is gegaan ofzoiets

Veel plezier met Isa en je dunne voetjes. Hoe lang duurde het trouwens voordat die weg waren.
Mijn beste vriendin is namelijk vorige week bevallen en heeft nog steeds enorme voeten...
Gelukkig maar dat je beurt niet voorbij kan gaan in dit geval

Mijn voeten hebben toch nog een week nodig gehad, met de voetjes omhoog op de bank en in bed, dus het kan met dit weer best wel even duren. Vooral veel blijven drinken is de beste tip.

Ik ben helemaal weg van Isa, 't net alsof het nooit anders geweest is
pi_21034552
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:00 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben helemaal weg van Isa, 't net alsof het nooit anders geweest is
Da's ook niet zo gek als ik de foto's zie Geniet maar lekker
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:41:58 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_21035300
Zo, ook weer naar de TUV geweest (Duitse APK). Alles goed met mij en baby. Bloeddruk 75/130, gewicht 85,6 kilo (+ 25 kilo dus), hartslag van baby oke, helaas geen weeenactiviteit gemeten op de CTG, nog steeds slechts 1 cm geopende baarmoedermond en verder was ook alles goed volgens de dokter.
Morgen komt iemand het sanitair voor de badkamer installeren en dan kunnen we beginnen met de afwerking. Blij!

Suzanna: ik zou me er maar niet te druk om maken. Ik eet helemaal niet gek veel en ben heel veel aangekomen, anderen eten als een bootwerker en komen maar een paar kilo aan. Je hebt er zo weinig invloed op dat het geen zin heeft om je zwangerschap te laten verpesten door een gewichtstoename. Van Indy was ik ook heeeeel veel kilo's aangekomen, maar dat was er bij mij ook zo weer af (een aantal maanden gezond eten en wat sporten doet wonderen).
Geniet maar liever van je zwangerschap.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:48:40 #42
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_21035437
Tink heeft gelijk Suzanna, je heb er totaal geen invloed op. Maar om je een voorbeeld te geven:
Ik woog voor mijn zwnagerschap 100 kilo, aan het einde 111 kilo en nu (drie weken nadien) 97 kilo...
pi_21035878
Suzanna, ik zou me ook niet druk maken. Met mijn dochter kreeg ik in het begin helemaal niks binnen maar kwam wel de eerste maanden 20 kilo aan. Met deze zwangerschap eet ik aardig veel, behalve de laatste dagen, en ben totaal maar 13 kilo aan gekomen.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 18:31:57 #44
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21036404
Snoop ik wou alleen even zeggen dat ik met je te doen heb
pi_21036749
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 18:31 schreef Luchtbel het volgende:
Snoop ik wou alleen even zeggen dat ik met je te doen heb
Luchtbel je bent lief
Als ik jou met Jolie zie of er over lees kan ik in ieder geval denken: dat moois heb ik strakjes ook

ik geloof dat ik nu precies weet hoe jij je voelde
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 19:42:04 #46
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21037978
Kan me voorstellen, Snoop!

Hier poets- en opruimwoede! Bij mij en vriendje!
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 19:43:23 #47
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21038001
Loena en Tinkepink en Isa Gefeliciteerd met de "APK"
Toch altijd weer een lekker gevoel hé?
En Tinkepink fijn dat het zo vordert in huis, nu nog wat meer weeënactiviteit !

Suzanna Eten kan inderdaad helpen tegen misselijkheid. Vooral vaker een klein beetje, in plaats van 1 keer boel schijnt nogal te helpen. Zelf had ik altijd veel baat bij een bouillonnetje, zo'n opkikkertje of zo.
En wat het gewicht betreft sluit ik me aan bij de rest, dat heb je toch niet in de hand. Je lichaam gaat zijn gang toch wel en laat datgene gebeuren wat het beste is voor jou en je kindje, moet je maar denken.

Snoopy Weer bijna een dag om, dus weer een dagje dichterbij ! Heb je nog een beetje kunnen bijhouden wanneer je je kindje voelt? En heb je verder geen last van je hoge bloeddruk?

Piglet Hoe lukt het inwerken van je collega? Heb je er een beetje een goed gevoel bij? En hoe gaat het met je harde buiken?

Sugar en Max Nog een beetje lekker kunnen slapen?

Anitra Nog 9 daagjes... het komt wel erg dichtbij nu! Spannend !

Jdee Jij had vandaag toch een echo? Of bezoek aan de vlos? Hoe ging het?

Ik ben nog steeds verkouden, alles zit vast, echt supervervelend Ik ben (wijlen) mijn opa's advies aan het opvolgen en probeer me eroverheen te eten Jammer dat ik zo snel vol zit
Ach, ik droom gewoon wat intenser over carpaccio , carpaccio en nog 's carpaccio
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 19:43:47 #48
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21038010
Jah dat is ook zo maar dat kon ik ook van anderen en dat hielp niet meer op een gegeven moment Maar het komt allemaal goed straks
pi_21038279
quote:

[..]

Ik dacht dat het jouw eigendom was (je betaald er toch ook voor?) maar dat ze hem wel ongeldig moeten maken (knipjes erin zetten) als je een nieuwe wilt hebben.

Heb je trouwens zonder problemen met een verlopen ID kaart gereisd?
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 19:58:16 #50
7074 moussy
kuttekop
pi_21038342
Het is en blijft een eigendom van de staat, staat er ook op.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 20:05:46 #51
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21038502
Fluf, wat ontzettend naar dat je je rot voelt! Sterkte, meis!
Heb je al tekenen van een naderende bevalling?

En hoe staat het wat dat betreft met Tink?
En met Snoep?
Want we kunnen wel allemaal geloven dat Snoopy er een hard hoofd in heeft, maar we kunnen ook gewoon met z'n allen gaan persen natuurlijk!
pi_21038508
Sugar, misschien zegt die nesteldrang bij jou wel dat het nu snel kan gaan gebeuren

Pluphy, klinkt niet best. Was er ook niet zo'n middeltje als een doorgesneden ui op een schoteltje naast je bed 'snachts? Gaan je luchtwegen open. Mmmmm, misschien is een stoombadje met kamille of eucalyptus beter

Ik heb de baby wel voelen bewegen maar heb het niet opgeschreven hoor. Vond het zo raar dat deze VK dat inene wilde weten en het me laten bijhouden. Ik heb zelf een goed gevoel over de baby en als ze ongerust is had ze maar door moeten sturen
En van die bloeddruk heb ik helemaal geen last. Moest idd bellen als ik hoofdpijn zou krijgen of me niet lekker ging voelen. Maar ik voel me prima.

Luchtbel, klopt. De traantjes komen hier snel hoor. Iemand hoeft hier maar een goedbedoelde opmerking te maken en ik moet al Alles is bij mij al snel een 'verkeerde' opmerking
En ze doen zo hun best
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 20:08:24 #53
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21038573
Oei, ik hoop niet dat ik zo'n goed-bedoelde-verkeerde-opmerking heb gemaakt in mijn post hierboven...
pi_21038797
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 20:08 schreef Sugar het volgende:
Oei, ik hoop niet dat ik zo'n goed-bedoelde-verkeerde-opmerking heb gemaakt in mijn post hierboven...
Neeeeeee joh, dat is het lekkere van dit forum. Dan is niet snel iets verkeerd. Het gaat meer om moeders die 3x per dag bellen en van die leuke goedbedoelde opmerkingen hebben. Hier zitten we min of meer in het zelfde schuitje (zwanger zijn) en da's alleen maar lekker want dan kunnen we ook wel eens fijn klagen en mopperen zonder dat iemand dat erg vind
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 20:24:16 #55
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21038933
Sugar Tekenen van een naderende bevalling? * ff denken * !
Ik geloof het niet echt, je voelt soms wel dingen die je nooit eerder voelde, maar dat hoort allemaal bij de voorbereidende werkzaamheden van het lichaam, I guess. Wel beweegt de baby wat minder vaak, maar dat hoort erbij heb ik begrepen.
Ik heb niet zo'n nesteldrang zoals jij.... leuk trouwens dat ook je vriend er last van heeft, of heb jij hem daartoe bewogen?
En jij? Voel jij nog wat speciaals in / aan / om je lijf?

Snoopy Ik hou niet zo van stoombaden, zeker niet met dit weer . Ik hoop gewoon dat wat extra slaap een beetje zal helpen. Ik verveelde me toch al zo, en vandaag al helemaal (wat meer in bed en wat minder achter de computer)
Sterkte met het verdere wachten joh, ik vind het echt supervervelend voor je

Heb ik vandaag al gezegd dat ik jullie allemaal zo lief vind?
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 20:24:48 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21038943
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 19:55 schreef Xanthe het volgende:
Heb je trouwens zonder problemen met een verlopen ID kaart gereisd?
Nee, ik hield hem alleen in mijn portemonnee omdat mijn gegevens er wel op stonden, ik dacht, als ik dan eens in een greppel eindig dan weten ze tenminste hoe dan ook wie ik ben. Ik had daarnaast gewoon een paspoort hoor.
pi_21039111
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 20:24 schreef phluphy het volgende:
Heb ik vandaag al gezegd dat ik jullie allemaal zo lief vind?
Geen idee, maar ik kan het niet vaak genoeg horen
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 20:35:31 #58
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21039163
Nee, Fluf, dat heb je vandaag nog niet gezegd! Dus wat zei je?
Is overigens wel helemaal wederzijds!!!!

Hier blijven de hardere buiken en wat minder beweging nog de enige veranderingen...
En de nestdrang natuurlijk! Vriendje had dat geheel uit zichzelf, dus misschien is hij een graadmeter?
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 20:39:17 #59
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21039237
Xanthe wat fijn dat je volgende week alweer mag, en gewoon echo vragen daar! je wilt toch weten of het goed is he (en dat is het ook natuurlijk)

ik ben inmiddels 17 weken en 3 dagen, nu gaat de tijd ineens hard als ik er zo op terugkijk en me buikkie groeit ook al beetje. ik zit volgens mij nu net in de fase dat vreemde mensen nog gaan twijfelen of ik nu wel of niet zwanger ben
ik mag over 3 weken weer voor een echo, en ga morgen of zo bellen voor alvast een afspraak voor 3d echo (wil graag weten wat het word en hoe dat ienieminiemensje daarbinnen zit)
gisteren een goed en krachtig hartje gehoord echt mooi vind ik dat
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 20:41:09 #60
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21039275
Zou best kunnen Sugar dat hij de graadmeter is. Ik zou zijn ontsluiting maar eens gaan checken

En vergeet morgen niet je sig aan te passen naaar 38

Verder wilde ik alleen nog zeggen dat ik jullie allemaal zo lief vind
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 20:57:54 #61
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21039600
*Slaapmeis komt even hier binnenvallen PLOF

Heeft een van jullie zin om mee te doen aan een zwangerschapstest experiment? Zie voor verdere details het tweede streepjes topic

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_21039637
Als jij die pot en naald komt brengen wel hoor
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:01:21 #63
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21039681
Jij hebt wel wat anders te doen Snoopy

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_21039769
Oh ja, das waar

Laat ook een man meedoen aan 't experiment. Zou lachen zijn als die naald daarbij rode stippies krijgt
Lijkt me wel iets voor TC...
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:08:05 #65
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21039837
Jaaaa TC doe je mee?
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:08:21 #66
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21039845
Ehm, kramp in de gehele buik. Voorover zitten is pijnlijk.
Duurt nu al een half uur. Wat is dit?
pi_21039865
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:08 schreef Sugar het volgende:
Sugar
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:13:00 #68
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21039937
Haha ( ), nee, serieus, ik wil weten wat het is...
pi_21039938
Oe Sugar, klinkt als "iets-meer-achtig"
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_21039975
Ook even serieus..ik heb (natuurlijk) geen idee..En iedereen zit nu bij 2e streepje voor de zwangerschapstesttestexperiment ofzoiets
pi_21040001
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:13 schreef Sugar het volgende:
Haha ( ), nee, serieus, ik wil weten wat het is...
Harde buik Teveel gedaan vandaag
Bij twijfel gewoon je VK bellen (en dan niet wachten tot morgen. in mjin foldertje staat dat je bij ongerustheid altijd moet bellen, ook 's avonds).
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:18:12 #72
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21040045
Harde buik met pijn dan inderdaad. Is helemaal nieuw. Ik ga even liggen, denk ik.
pi_21040210
Ow nou als je het niet vertrouwt bellen he Sugie??
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:26:20 #74
3011 E.T.
pi_21040224
Sugar is het constant? Of zit er een begin en einde aan?
Ga eens douchen en kijk of het afzakt.

Het zou natuurlijk een begin kunnen zijn van het echte werk
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:26:58 #75
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21040235
quote:
Geen idee, maar als het mij overkwam zou ik ook willen weten wat het was.....
Hoe voelt het nu? Bel anders even met je vlos.
Sterkte
... ♥ ik mis je ♥
pi_21040425
quote:

Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:39:03 #77
43556 miss_dynastie
pi_21040480
Sugar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_21040608
Zo, ik zit eindelijk weer ff achter de computer en heb aardig wat bij te lezen. Cool

phluhpy het inwerken gaat wel goed hoor, ik denk dat ze het prima gaat doen.
Ben zelfs stiekem bang dat ze het zo goed gaat doen dat ze me eigenlijk niet meer terug willen In combinatie met het gezeur van onlangs natuurlijk niet goed voor m'n gemoedsrust
Maar ach, er zijn belangrijkere dingen in het leven.
Zoals het feit dat ik bang ben dat m'n beebje weer vrolijk terug is gedraaid Ik voel de voetjes ineens aan de andere kant van m'n buik en volgens mij ook een stuk lager Ach laat ik me daar ook maar niet druk over maken, ik kan er eigenlijk geen touw aan vastknopen wat ik nu waar voel in m'n buik. Ik hoor het volgende week wel weer bij de controle
Balen dat jij zo verkouden bent zeg! Zou het door het weer komen misschien (in combinatie met airco is dit weer altijd een goede bron voor een flinke verkoudheid)? Stoombadjes kunnen helpen, maar of je daar nu zin in hebt met deze warmte....
Wel veel vitamientjes eten nu hoor, dat helpt je lichaam herstellen!
Beterschap

Maar nog belangrijker om me druk om te maken:
Sugar zou het? Ga jij de gemiddelden weer een beetje op koers helpen? Oei wat spannend
Hoe gaat het nu?
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:56:24 #79
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21040839
Ben op linkerzij gaan liggen en het is nu weggezakt! Geen idee wat het was of is, ga zo idd even douchen en voelen wat er gebeurt. Had wel buikademhaling nodig!

Maar heej, Snoop gaat eerst!

En ik heb gewoon weinig harde buiken gehad in hele zwangerschapo, dus logisch dat ik moet wennen? Al voelde het wel als een behoorlijke kramp, die dus ongeveer en uur duurde... Niet leuk!
pi_21040922
Helemaal niet leuk nee.
Maar als je gaat bevallen neem ik je niks kwalijk hoor
Lijkt mij ook wel wat
pi_21041092
bah Phluphy, ik hoop dat de verkoudheid snel over is

Ik heb van half 8 tot kwart over 8 ff geslapen, daarna onder de douche gaan zitten, maar niet meer in slaap kunnen komen Ik ben zo moe en wil zo graag slapen, maar dat gaat dus niet. Ik hoop dat ik vannacht nog een beetje slaap kan vatten, want ik voel me nu heel suf.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 22:09:25 #82
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21041127
Sugar Volgens mij gaan harde buiken niet gepaard met krampen (bij mij in elk geval niet) dus ik vind het wel reuzespannend wat je nu meemaakt. Ik ben erg benieuwd of er nog wat gaat gebeuren. Ik laat de laptop op standby stand straks en kom steeds ff spieken als ik naar de wc moet vannacht

Piglet Tuurlijk willen ze je straks terug, en anders trek je gewoon een keer dat schattige jurkje van afgelopen zaterdag aan, dan zijn ze gelijk "om" (mijn hubby maakte je in elk geval een groot compliment)

Snoopy Voel je je al een beetje geïnspireerd door Sugar's belevenissen?
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 22:10:42 #83
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21041151
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 22:07 schreef Anitra het volgende:
bah Phluphy, ik hoop dat de verkoudheid snel over is
Ik heb van half 8 tot kwart over 8 ff geslapen, daarna onder de douche gaan zitten, maar niet meer in slaap kunnen komen Ik ben zo moe en wil zo graag slapen, maar dat gaat dus niet. Ik hoop dat ik vannacht nog een beetje slaap kan vatten, want ik voel me nu heel suf.
Niet te veel over nadenken, dan komt de slaap vaak het snelst ! Welterusten!
... ♥ ik mis je ♥
pi_21041257
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 22:09 schreef phluphy het volgende:
Snoopy Voel je je al een beetje geïnspireerd door Sugar's belevenissen?
Pas op hoor Pluphy, dit komt aardig in de buurt van de, hier door mij eerder beschreven, goedbedoelde opmerkingen
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 22:22:09 #85
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21041413
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 22:15 schreef snoopy het volgende:
Pas op hoor Pluphy, dit komt aardig in de buurt van de, hier door mij eerder beschreven, goedbedoelde opmerkingen
Sorry, ik ben ook echt zo'n stomme soms. Zal het niet meer doen
... ♥ ik mis je ♥
pi_21041576
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:56 schreef Sugar het volgende:
Maar heej, Snoop gaat eerst!
haha, ja hoor, je houdt het maar op Nou, ik ben benieuwd of er vannacht of morgen nog iets valt te beleven

Piglet: Hoop niet dat hij is teruggedraait. Al kan hij voor je controle hebt nog wel een paar rondjes maken natuurlijk Afwachten maar...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_21041597
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 22:22 schreef phluphy het volgende:
Sorry, ik ben ook echt zo'n stomme soms. Zal het niet meer doen [afbeelding]
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 22:56:55 #88
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21042088
Alles is hier weer volledig rustig! Dus ik ga lekker slapen!

Snoop, de nacht is nog jong!
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 22:57:50 #89
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21042106
Slaap lekker Sugar ! En de rest natuurlijk ook
... ♥ ik mis je ♥
pi_21042180
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 22:09 schreef phluphy het volgende:
[Piglet Tuurlijk willen ze je straks terug, en anders trek je gewoon een keer dat schattige jurkje van afgelopen zaterdag aan, dan zijn ze gelijk "om" (mijn hubby maakte je in elk geval een groot compliment)
phluph ik denk niet dat een leuk jurkje werkt bij een bedrijf waar 90% van de werknemers van het vrouwelijke geslacht is

TearSong ja zul je net zien, is dat anders altijd rustige kind van mij ineens helemaal gek van salto's maken

Maar nu ga ik naar bed hoor, ik ben benieuwd of er morgen al wat meer nieuws is van het snoopy- of sugarfront
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 23:30:08 #91
1087 Merisse
broddeltante
pi_21042856
Goh, het wordt spannend hier, Sugie!
Fluf, hopelijk heb je een beetje lucht vannacht. Beterschap
Snoep, sterkte met wachten. Ik gooi er maar alvast een paar jompelmeisjes tegenaan want je weet nooit hoe snel het kan gaan en of ik dan nog op tijd ben om te jompelen. Dus:
Go Snoopy
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_21046963
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 19:58 schreef moussy het volgende:
Het is en blijft een eigendom van de staat, staat er ook op.
Zal ik nog wel ffies bekijken , wist ik echt niet.
We komen er net vannacht achter dat het rijbewijs van mijn virend zoek is
De auto moet naar de garage en het leek ons wel handig om ook even het rijbewijs naast de papieren mee te nemen.
(Alleen bedenkt hij dat soort dingen om half 1 s'nachts )
En nu kunnen we hem niet meer terug vinden (en uiteraard krijg ik dan op mijn kop) , maar ja meneer heeft overal zo'n bende van en is totaal niet georganiseerd.
Zo is ie laatst al 2 uur opzoek geweest naar een paar belangrijke brieven.
En ik heb al zovaak gezegd gooi nou eens alles in een map , ik heb altijd de betreffende papieren binnen 2 minuten erg relaxt.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 07:45:39 #93
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21047243
Jeumig Xanthe, jij bent vroeg wakker, of ben je weer lekker verder gaan slapen. Ik werd vanmorgen gewekt door Connor met de mededeling(gegild vanuit hun kamer) :"MAAAAAAAAAMMA hij stinkt!!!" en dat om 7.00 uur `s morgens
Maar goed ga maar lekker aan de gang nu, nu is het nog redelijk koel...
Hyves!
pi_21047296
Goeiemorgen allemaal
Ik heb net wat lekkage gehad hier maar het was geen plens en of het nou vruchtwater was/is
Het liep er wel spontaan uit. Ik heb maar even een handdoek in bed gelegd en ben daar nu op gaan zitten om te kijken wat er verder gebeurd. Vriendje gewoon maar naar het werk gestuurd want ik heb geen idee hoe of wat
Zal straks de VK 's bellen...
pi_21047317
Snoopy volgens mij hoeft het geen plens te zijn als het kindje ingedaald is hoor!
O, wat leuk, wat spannend, wat gaaf
Ik zat net vanmorgen in bed te bedenken dat een datumtweeling op 4 augustus wel leuk zou zijn
Dus zet 'm op en Sugar dus ook

Alleen wel jammer dat ik nu echt naar m'n werk moet en geen idee of ik vanmorgen nog tijd zal hebben om te internetten
pi_21047338
O, ja lek je nog steeds snoopy? Of lijkt het weer opgehouden?
Als er nog wel wat uitkomt dan moet je misschien een beetje proberen op te vangen. Dan kun je hopelijk beter beoordelen of het vruchtwater is (en of het helder is natuurlijk ).
Succes
  woensdag 4 augustus 2004 @ 08:13:10 #97
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21047352
Oeh, Snoop spannend, hoeft geen hele plens te zijn en als het er zo uitloopt dan is het toch echt vruchtwater. Het gaat nu echt gebeuren, fijn voor je meid!!!
Hyves!
pi_21047372
Net liep er wel weer een klein straaltje langs m'n been maar te weinig om op te vangen hoor
Ik wacht gewoon rustig af of er nog meer komt en ga strakkies misschien bellen.
Ik wil jullie niet blij maken met een dooie mus
pi_21047384
Sugar hoe is het met jou? NIks meer gebeurd vannacht of juist wel?
  woensdag 4 augustus 2004 @ 08:33:46 #100
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_21047453
Nou Snoopy, dat klinkt inderdaad alsof je vliezen zijn gebroken. Als het kindje goed ingedaald is en mooi met zijn/haar koppie voor de baarmoedermond ligt verlies je haast geen vruchtwater. Gefeliciteerd meid! Het zit er bijna op voor je!

Fijn, ik moet er helemaal om glimlachen. Net wat ik even nodig had, want de traantjes zitten heeeeeeeeeeeeel hoog de laatste dagen. Vanmorgen moest ik vlak na het opstaan ook al weer huilen. Zoals ik verteld heb, hebben we op een paar plaatsen in huis nieuwe houten vloeren laten leggen. Een van die vloeren is daar speciaal gekomen om geluidsoverlast tegen te gaan (op zolder). Mijn man en ik waren er van overtuigd dat er nog een geluidsisolerende tussenlaag onder moest, maar volgens de vloerenlegger (mijn zwager) was dat nergens voor nodig. Nou, vanmorgen liep mijn man op zolder en ik kon elke voetstap luid en duidelijk horen. 1000 euro naar de maan en het ergste is dat de vloer er niet meer uitkan omdat ie helemaal is gelijmd.

Normaal gesproken ben ik alleen een beetje boos op dit soort momenten, maar nu ben ik echt laaiend en verdrietig en blijf er maar over malen. En dat heb ik op het moment met elke kleine tegenslag. Ik hoop dat ik het onder controle kan houden, want ik weet uit ervaring dat dit bij mij een voorbode is van een depressie en ik heb geen zin om dat nog een keer mee te maken!!!

Sugar: ik denk dat je gewoon een harde buik had na al het harde werken van gisteren. Maar ik hoop zo voor je dat het doorzet!

Ik was gisteren trouwens bij de hebamme en de vrouwenarts en beiden denken dat het waarschijnlijk niet heeeeel erg lang meer zal duren voor ik ga bevallen. De hebamme denkt zelfs dat het voor de uitgerekende datum gaat gebeuren omdat de baby al zo vreselijk laag ligt en ik wat onrustig ben en nesteldrang heb. Laten we het hopen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Tinkepink op 04-08-2004 08:35:34 (Nog wat vergeten) ]
pi_21047477
Och Tinkepinkie toch. Zal ik je eens wat zeggen: ik denk dat elke hoogzwangere (en een heleboel niet hoogzwangeren) zich ook zo zouden voelen en in huilen uit zouden kunnen barsten hoor
Ik bedoel alleen te zeggen dat je niet de enige bent die zo zou reageren en dat hoeft dus niet meteen het ergste te betekenen voor jou
Ik hoop dat ik een beetje duidelijk overkom Meissie sterkte en alles komt goed hoor
  woensdag 4 augustus 2004 @ 08:46:11 #102
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_21047519
Ooh spannend Snoopy. Wie weet heb je vanavond wel je kindje in je armen. Alvast een paar voor jou.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 08:48:04 #103
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_21047533
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 08:39 schreef snoopy het volgende:
Och Tinkepinkie toch. Zal ik je eens wat zeggen: ik denk dat elke hoogzwangere (en een heleboel niet hoogzwangeren) zich ook zo zouden voelen en in huilen uit zouden kunnen barsten hoor
Ik bedoel alleen te zeggen dat je niet de enige bent die zo zou reageren en dat hoeft dus niet meteen het ergste te betekenen voor jou
Ik hoop dat ik een beetje duidelijk overkom Meissie sterkte en alles komt goed hoor
Je bent lief! En je komt duidelijk over hoor!

Hoe gaat het nu met je? Verlies je nog steeds water? Ik hoop zo voor je dat het doorzet!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 08:48:06 #104
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21047534
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 08:33 schreef Tinkepink het volgende:
Sugar: ik denk dat je gewoon een harde buik had na al het harde werken van gisteren. Maar ik hoop zo voor je dat het doorzet!
Tink, ik denk ook dat dat het was! Al heb ik ook weer niet zó hard gewerkt gisteren... Maar er is helemaal niets meer gebeurd, dus harde buik met pijn heb ik ook weer meegemaakt!

SNOOPY
Jaaaa, dit wordt de dag, dit wordt het moment, dit wordt jouw babietje vandaag!!!!

Tink, heel rot dat het zo moeizaam met je gaat nu. Maar zoals Snoep al zegt, de aanleiding die je nu beschrijft zouden we allemaal zwaar klote vinden en we zouden er waarschijnlijk ook allemaal heel hard om moeten janken, hoor! Dus hopelijk kun je op die manier de donkere wolk die je verwacht vanwege "vroeger" een beetje relativeren? Want het hóeft idd niet te betekenen dat je weer de grip op je gevoel gaat verliezen zoals toen!
En heerlijk dat jouw kleintje misschien wel heel snel komt! Ik hoop het voor je. Ik gun het je!
pi_21047551
Snoopy.........sssssspannend

Alle andere (hoog)zwangere dames......sterkte met het warme weer
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 4 augustus 2004 @ 08:50:10 #106
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_21047553
En nou moet ik alweer huilen. Omdat jullie zo lief zijn. Ben ik helemaal niet gewend van mezelf.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 08:51:26 #107
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21047565
Jankert!
pi_21047588
Je moest 's weten waar ik allemaal om snotter
  woensdag 4 augustus 2004 @ 08:54:14 #109
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21047590
Fluffíé, Fluffíé, Fluffíé, Fluffíé, Fluffíéééééééééééééé!!!!!! Melduh!!!!!!
En Anitra en MiSsTaKe ook!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 08:55:48 #110
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21047602
Tinkepink hou je taai meid

Snoopy zou het dan nu eindelijk begonnen. Ik hoop eht voor je joh!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 08:56:40 #111
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21047609
Snoopy Wat doe je me nou? Dat kán haast niets anders zijn dan het begin
Wat vreselijk spannend, ben er gewoon een beetje van in paniek, wat moet ik nu doen?
Zet 'm op joh!

Sugar Lekker geslapen? Vandaag maar even niet zoveel doen hoor !

Tinkepink Ik kan me voorstellen dat je razend bent . Ik zou het mooi door die zwager laten herstellen, gooi het maar op Deutsche Grundigkeit of zo !
Gelukkig goed nieuws van je vlos, hopelijk gaat het snel gebeuren voor je

Piglet Stuur de nieuwe kracht wat vaker koffie halen, heb jij ff tijd om te F5-en !
... ♥ ik mis je ♥
pi_21047616
Oke je bent er al!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 08:58:10 #113
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21047624
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 08:54 schreef Sugar het volgende:
Fluffíé, Fluffíé, Fluffíé, Fluffíé, Fluffíéééééééééééééé!!!!!! Melduh!!!!!!
En Anitra en MiSsTaKe ook!
Ga janken! Dat is populair vandaag gna gna
(geintje dames, ik denk dat ik de dag ook niet droog doorkom op deze manier)
... ♥ ik mis je ♥
pi_21047635
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 08:56 schreef phluphy het volgende:
ben er gewoon een beetje van in paniek, wat moet ik nu doen?
Eh, ijsberen, sigaretten roken, paniek

Hoe is het met je verkoudheid?
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2004 @ 09:00:44 #115
43556 miss_dynastie
pi_21047642
Lieve Tink, het is logisch dat je boos bent hoor!! Dat zou ik ook heel erg zijn, daar hoef je je echt niet schuldig om te voelen
  woensdag 4 augustus 2004 @ 09:01:47 #116
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21047656
Is er nog meer uitgelopen, Snoep?
pi_21047657
snoopy, spannend!!
je kunt testen of het vruchtwater is door te hoesten. Als er dan weer wat uitkomt, is het vruchtwater.
mooi he, alles
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2004 @ 09:01:54 #118
43556 miss_dynastie
pi_21047658
En een paar voor Snoopy!!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 09:01:58 #119
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21047659
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 08:59 schreef snoopy het volgende:
Eh, ijsberen, sigaretten roken, paniek
Hoe is het met je verkoudheid?
Oeh ! IJsberen, lekker koud ! lol.
De verkoudheid floreert .... ehhhh Maar gelukkig heb ik vandaag geen tijd om eraan te denken want ik moet F5-en
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 4 augustus 2004 @ 09:02:33 #120
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21047665
Snoop ik verloor 2 dagen langzaam aan vruchtwater....als dit het is, veel succes
  woensdag 4 augustus 2004 @ 09:02:35 #121
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_21047666
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 08:56 schreef phluphy het volgende:
Tinkepink Ik kan me voorstellen dat je razend bent . Ik zou het mooi door die zwager laten herstellen, gooi het maar op Deutsche Grundigkeit of zo !
Gelukkig goed nieuws van je vlos, hopelijk gaat het snel gebeuren voor je
Kan niet. Hij heeft de vloer verlijmt wat betekent dat we de hele vloer/het hele plafond eruit zullen moeten halen. Dat is nog het ergste.

Hoe gaat het met jou vandaag?

Edit: ik zie net dat je al antwoord hebt gegeven op die vraag
  woensdag 4 augustus 2004 @ 09:02:49 #122
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21047668
Haha, lieve Fluf, kus!
Enne, sig veranderd!

Heej, die tip van Phileine is goed, Snoop! Doen!

We lullen trouwens lekker door elkaar vandaag. Beetje hyper door Snoop's nieuws!
pi_21047717
Er komt niks uit als ik hoest
Gelukkig maken jullie me helemaal niet in de war ofzo
Ik wacht nog wel even en spaar jullie handjes nog maar even voor het F5-en voordat het echte werk begint

Luchtbel volgens mij heb jij ons nooit verteld dat je al 2 dagen vruchtwater liep te lekken
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 augustus 2004 @ 09:09:24 #124
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21047725
Tink, ik denk dat ik over zoiets ook vreselijk boos en verdrietig zou zijn, zwanger of niet. En als je dan ook nog stikvol zwangerschapshormonen zit, is het logisch dat die tranen komen. (En als mensen dan aardig tegen je gaan doen, stromen ze helemaal hè? ) Hou je taai hoor!

Snoopy, heb je de hoest-test van Phileine al gedaan? Zet hem op meid
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_21047744
Snoopy ik hoop voor je dat het nu begonnen is. Heel veel succes meid
pi_21047836
Net even de VK gebeld. Mag zo'n mooi kraamverband uit het geweldig leuke kraampakket halen en dan tot een uur of 12 aankijken of er nog wat uitloopt...
En dan kan ik weer bellen. Dus jullie hebben rust tot 12.00 uur zeg maar
  Jubileum moderator woensdag 4 augustus 2004 @ 09:21:45 #127
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21047857
Spannend snoopy
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 4 augustus 2004 @ 09:22:41 #128
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21047870
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 09:20 schreef snoopy het volgende:
Net even de VK gebeld. Mag zo'n mooi kraamverband uit het geweldig leuke kraampakket halen en dan tot een uur of 12 aankijken of er nog wat uitloopt...
Sadist
Nee hoor, we wachten geduldig af
... ♥ ik mis je ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 augustus 2004 @ 09:30:05 #129
13151 crew  Rewimo
pi_21047963
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 09:20 schreef snoopy het volgende:
Je kunt ook gewoon vast gaan bevallen hoor. Hoef je echt niet mee te wachten tot 12 uur.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 09:37:40 #130
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21048071
Snoep, blijft spannend, dus! Ik hoop het zó voor je!!!!!!!!!!!
Water, stroom!
pi_21048103
Ik moet zeggen dat dat malle gedoe in het 2e streepjes topic van gisteren wel 'iets' losgemaakt heeft
  woensdag 4 augustus 2004 @ 09:45:19 #132
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21048169
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 09:08 schreef snoopy het volgende:

Luchtbel volgens mij heb jij ons nooit verteld dat je al 2 dagen vruchtwater liep te lekken
Betrapt ik kon het niet meer aanzien als er wat gebeurde maar toch weer niks
pi_21048245
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 09:45 schreef Luchtbel het volgende:
Betrapt ik kon het niet meer aanzien als er wat gebeurde maar toch weer niks
Jaaaaaa, dat heb ik dus ook. Zoiets van: het zal toch wel weer niks zijn
Maargoed, we wachten af.

Moest ook mijn temperatuur opnemen. Was ik alweer bijna vergeten. Maar net gelukkig weer aan gedacht: 37.1.
pi_21048496
Meldt zich maar vlug voordat ze de verhalen gaat lezen.
Was vergeten me te melden
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 10:22:00 #135
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_21048729
snoopy spannned
(had je gyn toch een beetje gelijk wat betreft de bloeddruk )
Success
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  woensdag 4 augustus 2004 @ 10:35:56 #136
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21048981
Al nieuws? Al meer bekend? Al wat gebeurd? Whehehehehehehe
Schiet op Snoopy-baby! Kommaar-Kommaar-Kommaar-Kommaar-Kommaar!
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 4 augustus 2004 @ 10:36:55 #137
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21049000
Ja, wel rustig nu hier!
Ik ga zo weg, maar wil eigenlijk niet!
Snoep, ff updaten?
pi_21049043
Update: niks bijzonders hier
Iedereen kan rustig werken, boodschappen doen of wat dan ook....
pi_21049051
Hoezo wachten tot 12 uur?? ik heb nu al RSI van het f5-en!!

a marathon- At 18 mile you wonder why you do this, at 26,2 it all becomes perfectly clear!
pi_21049078
Gomorrah rustig aan hoor!
Waar blijft die echo-foto eigenlijk
  woensdag 4 augustus 2004 @ 10:42:44 #141
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21049092
ach Snoopy voor jou moet het wachten nog veel erger zijn

Gomorrah: erg hé? bij mij zijn de lettertjes al van die toets afgesleten
... ♥ ik mis je ♥
pi_21049160
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 10:41 schreef snoopy het volgende:
Gomorrah rustig aan hoor!
Waar blijft die echo-foto eigenlijk
Oeps.... betrapt... moet hem dus nog stteds scannen... eeh vanavond??
a marathon- At 18 mile you wonder why you do this, at 26,2 it all becomes perfectly clear!
pi_21049179
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 10:42 schreef phluphy het volgende:

Ik heb net die toets moeten vervangen door een nieuwe!! zo erg is het!!
pi_21049233
* Jelief schopt tegen de klok

he sh*t het helpt niet....
nou ja nog een uur en tien minuten wachten dan maar vergeet ik voor het gemak even dat er nog heel wat uurtjes voorbij zullen gaan voor we baby-snoop kunnen zien....
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_21049355
Ja ik ben er ook!!!!
Ik heb zowaar vannacht een paar uurtjes geslapen Ben nog wel aan de duffe kant, maar niet zo sloom als gister.

Oeh Snoop wat spannend, ik lag gisteravond in bed te bedenken dat 04-08-04 eigenlijk ook een hele mooie datum is, dus zet hem op
pi_21049375
Ik moet om 12 uur alleen maar bellen of er nog meer vruchtwater is weggelopen en zoals het er nu uitziet gebeurt er niet zoveel meer. Maar jullie zijn natuurlijk nieuwsgierig wat die vk gaat zeggen
  woensdag 4 augustus 2004 @ 11:00:34 #147
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_21049386
heb je er al aan gesnuffeld, snoop?
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2004 @ 11:01:36 #148
43556 miss_dynastie
pi_21049411
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 10:42 schreef phluphy het volgende:
Ik heb zo'n RSI-verantwoord toetsenbord en daar staat F5 op de 'voorkant' dus dat is er nog niet af
Het schijnt echter dat die dingen een dubbele functie hebben en er op die toets op de bovenkant 'open' zou moeten staan, maar dat staat er al niet meer
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2004 @ 11:02:11 #149
43556 miss_dynastie
pi_21049423
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 10:59 schreef snoopy het volgende:
Ik moet om 12 uur alleen maar bellen of er nog meer vruchtwater is weggelopen en zoals het er nu uitziet gebeurt er niet zoveel meer. Maar jullie zijn natuurlijk nieuwsgierig wat die vk gaat zeggen
En als je ff zo doet: ???
pi_21049467
Ik ga nu douchen misschien gebeurt daar wat
  woensdag 4 augustus 2004 @ 11:14:35 #151
3142 m@x
pi_21049682
Ik ben zo ontzettend verdrietig vandaag. Ik heb nu al twee gigantische jankbuien om niks achter de rug en ik heb meneerm@x al uitgescholden via de telefoon. Hij komt straks naar huis toe maar ik heb hem gezegd dat ie dat beter niet kan doen omdat er vandaag echt geen land met me te bezeilen valt. Ik wil gewoon mijn medicijnen weer kunnen slikken want dit hou ik nu niet meer vol....
  woensdag 4 augustus 2004 @ 11:17:41 #152
3142 m@x
pi_21049770
oh ja, sorry dat ik even niet op jullie reageer maar mijn hoofd staat er echt niet naar.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 augustus 2004 @ 11:20:07 #153
13151 crew  Rewimo
pi_21049833
Ow M@x...

Weet niet wat ik kan zeggen om je op te beuren, dus dan maar zo:
pi_21049878
Ik snap je gevoel m@x (geloof ik). Je wilt die kleine zo graag en je heb er veel voor over, maar op een gegeven moment ben je het echt ff kwijt. Je herkent jezelf niet meer en bent bang voor wat de gevolgen ervan zijn. Ik heb het op lichamelijk gebeuren en jij geestelijk (dacht ik toch? ) Als meneerm@x thuis komt laat hem je dan lekker verwennen en laat je tranen gaan en probeer voor je te zien waar je het voor doet
Dikke en knuffel voor jou
pi_21050035
Hallo allemaal, sorry dat ik even niks van me heb laten horen. Heb je oproep gezien, Pluphy, maar ik heb het de afgelopen tijd een beetje druk gehad met mezelf.
Had de hele donderdagnacht niet geslapen, vrijdag ziekgemeld en ik voelde me zo rot. Gelukkig was het weekend en ben ik weer wat bijgekomen.
Gisteren naar de verloskundige en daar was alles goed. Bloeddruk laag en baarmoeder mooi hoog. Ze merkte wel dat ik er een beetje doorheen zat en op advies van de verloskundige ben ik daarnet langsgegaan bij de bedrijfsarts. Mag met ingang van vandaag vier dagen tot vier uur werken.
En dit voelt als zo'n opluchting!
hehe...

Max, jij heel veel sterkte!
Snoopy, voor jou hoop ik dat het nu gaat gebeuren.

Heel veel sterkte aan de andere zwangeren. Het is warm he!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 12:04:27 #156
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21050889
AnnieB Fijn dat alles goed was bij de APK, en ook mooi dat je zulke goede afspraken hebt kunnen maken met de bedrijfsarts. Zal wel een opluchting zijn !

M@x Hopelijk is je vriend al thuis en heb je er steun aan. Wat een vervelende toestand zeg. Je zou toch denken dat ze in deze tijd, waarin de medische wetenschap nergens meer voor lijkt te staan, wel een oplossing hebben voor je probleem? Heel veel succes

Snoopy Nog steeds geen verdere ontwikkelingen?
... ♥ ik mis je ♥
pi_21051030
Oh meiden, balen dat jullie er zo doorheen zitten. Dikke

Update: VK gebeld en gezegd dat er, volgens mij, geen vruchtwater meer heeft gelekt. Volgens haar had het toch wel door moeten lopen. Dus het enige dat ik kan doen is de boel in de gaten houden en als het weer mocht gaan lekken, of als er weeën beginnen weer bellen.

Dus laat jullie F5 toets voorlopig maar lekker met rust mensen
Ga ik onder mijn parasolletje buiten zitten...
pi_21051080
hum, we wachten gewoon nog ff hoor Snoopy, al hoopik voor jou dat het niet al te lang meer duurt. met deze hitte met en dikke buik lopen lijkt mij ook niet alles...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 12:13:59 #159
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_21051100
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 12:10 schreef snoopy het volgende:
Oh meiden, balen dat jullie er zo doorheen zitten. Dikke

Update: VK gebeld en gezegd dat er, volgens mij, geen vruchtwater meer heeft gelekt. Volgens haar had het toch wel door moeten lopen. Dus het enige dat ik kan doen is de boel in de gaten houden en als het weer mocht gaan lekken, of als er weeën beginnen weer bellen.

Dus laat jullie F5 toets voorlopig maar lekker met rust mensen
Ga ik onder mijn parasolletje buiten zitten...
Het is ook veel te warm om achter de computer te F5-en. Vanavond als het afgekoeld is en je lekker uitgerust ben van het onder het parasolletje zitten gaan we gewoon lekker verder
  woensdag 4 augustus 2004 @ 12:17:10 #160
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_21051181
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 12:13 schreef Jelief het volgende:
met deze hitte met en dikke buik lopen lijkt mij ook niet alles...
Ik vroeg me trouwens nog iets af. Hebben jullie nu echt meer last van de warmte met die dikke buik? Ik heb een hele dikke buik, en ik heb het inderdaad ook bloedheet. Maar als ik niet hoogzwanger zou zijn zou ik volgens mij net zoveel problemen hebben met de hitte. Bij deze temperaturen doe ik het altijd rustig aan, zwanger of niet.
(oke, water vasthouden doe ik normaal gesproken niet, maar dat hangt wat mij betreft meer samen met zwanger zijn dan met de temp)

Hoe zit het bij jullie?
  woensdag 4 augustus 2004 @ 12:21:53 #161
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_21051289
Als je zwanger bent heb je een hogere lichaamstemperatuur en daardoor zou je sneller last hebben van de warmte dacht ik.
Daarbij lijkt een dikke buik me extra ongemakkelijk met die warmte. Als het zo warm is wil je al zo min mogelijk aan, maar die buik zit er toch nog.
En dan ook nog vocht vasthouden idd.

Maar ikzelf heb er niet zo heel veel last van. Nou ben ik niet hoog zwanger natuurlijk, dus misschien scheelt dat toch. Maar voor m'n werk loop ik elke dag een paar uur te sjouwen in de zon, maar kan het aardig goed hebben eigenlijk
©Dumbo
pi_21051450
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 07:45 schreef Loena-tik- het volgende:
Jeumig Xanthe, jij bent vroeg wakker, of ben je weer lekker verder gaan slapen. Ik werd vanmorgen gewekt door Connor met de mededeling(gegild vanuit hun kamer) :"MAAAAAAAAAMMA hij stinkt!!!" en dat om 7.00 uur `s morgens
Maar goed ga maar lekker aan de gang nu, nu is het nog redelijk koel...
Ik was dol gelukkig de afgelopen nacht en ochtend (NOT!!!)
Ik heb iets van 2 uur geslapen en werd toen wakker omdat ik lek geprikt werd , en die mug maar om mijn hoofd bleef zoemen.
Dus laken over mijn hoofd en dat beest gewoon steeds op dat laken landen , ik weer laken bewegen en dat beest weer vliegen en weer landen , na zo'n 30x begint dat aardig te vervelen en ben ik maar opgestaan.
Vandaar dus vanmorgen zo vroeg...
Om 6 uur lag ik er weer in en na een half uurtje draaien had ik mijn plekje weer gevonden en ben ik slaap gevallen tot de wekker om 8 uur ging en ik er ook uit moest omdat de auto weg gebracht zou worden en we een leen auto mee zouden krijgen , waar ze waarschijnlijk toch een rijbewijs voor wilden zien.
Komt mijn zwager niet opdagen , lag nog dood leuk in bed .
We hadden hem nodig omdat de auto gesleept moest worden , want de koppeling werkte niet meer , waardoor we de auto niet meer in een versnelling konden zetten.
Een uur te laat was de auto bij de garage en ging mijn zwager weer weg , want die moest lessen(rij-instructeur). Na even te hebben gewacht kregen we te horen dat de beloofde leen auto (die vorige week besproken was) niet aanwezig was en ze helemaal geen leen auto meer hadden...
Weer een domper!
Ik was toch aardig pissed op dat moment....
Iemand van de garage heeft ons terug gebracht (ze hadden ook niet moeten aankomen met dat we maar moesten gaan lopen , want ik denk dat al mijn hormoontjes op dat moment op rood zouden staan en ik niet netjes kon blijven).
Is de woningbouw gekomen voor mijn achterdeur die amper meer op slot kon , knapt daar een schroef af , met als resultaat dat we voor de 4e keer (elk jaar dat ik hier woon) een nieuw slot erin heb gekregen (het is een steeds terug kerend probleem).
En de buren waren weer eens vertrokken en de hond was alleen thuis , dus blaft de boel flink bij elkaar.
Als straks de kip gekookt is (we eten lekker kip kerrie vandaag ) ga ik nog wel ffies bij slapen , want 3/4 uurtjes zijn echt niet genoeg voor me....

En stonk ie echt heel erg?
pi_21051455
M@x: Veel sterkte

AnnieB: fijn dat je minder kunt gaan werken.

Over warmte gesproken, ik heb ook ontzettende last van de warmte. Aan het eind van de dag loop ik met dikke enkels. Ik zweet bijna niet, zou dat betekenen dat ik dan alles vasthoud? Ik heb zoooooooooo een zin in een fikse regenbui en storm... Maar het blijft voorlopig nog warm.

Hier heb ik gisteren goeie afspraken kunnen maken met de baas. Vanaf de 16e krijgt assistente meer operationele taken (lees: alles) en ik ben bezig met het aantrekken van een financiële medewerkster. Deze kan zsm aan het werk! Dus ben helemaal heppie-de-peppie
pi_21051528
Snoopy is het wel zeker dat het vruchtwater is? Want je mag toch niet langer dan 24/48 uur met gebroken vliezen rondlopen?
pi_21051540
Tinkepink, ik heb precies hetzelfde. Als ik niet zwanger ben voel ik me net zo als nu qua warmte dan. Ik heb misschien het geluk dat ik redelijk mobiel ben. Kan nog steeds mijn eigen voeten afdrogen enzo.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 12:37:50 #166
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21051599
Snoopy Wat moet jij een engelengeduld hebben
Dat je zomaar weer "gewoon" onder je parasolletje gaat zitten

Tinkepink Ik heb niet meer last van de warmte dan anders. Maar ik blijf dan ook steeds binnen waar het best koel is en een paar keer per dag in douche of bad. Ook met het vocht vasthouden valt het wel mee. Wel heb ik minder conditie, maar dat zal wel met het sjouwen van het extra gewicht te maken hebben.

Sterkte allemaal, ik zag dat het tot en met het weekend warm blijft.
... ♥ ik mis je ♥
pi_21051603
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 12:34 schreef poemojn het volgende:
Snoopy is het wel zeker dat het vruchtwater is? Want je mag toch niet langer dan 24/48 uur met gebroken vliezen rondlopen?
Dat was wel een beetje onduidelijk volgens mij. Zij had het erover dat het eventueel urineverlies kon zijn maar ik heb gezegd dat ik zeker wist dat dat het niet was. Alleen zou het nu dus moeten blijven druppelen ofzoiets en volgens mij druppelt er niks meer. Zodra ik wat merk bel ik gewoon weer. En morgen heb ik een afspraak bij de VK dus al te lang kan ik er gelukkig niet mee blijven lopen.
pi_21051635
*spring weer eens uit lurkstand*

Snoop..... Wel goed in de gaten houden hoor.. Want zoals het bij mij over komt, heb je hetzelde als wat ik had.. Niet je vliezen gebroken maar wél een scheurtje er in.. als je dan stil zit komt er weinig of niks door heen maar als je wat meer beweegt kan er wat meer uit komen.
Volgens mijn VK was er dan wel degelijk kans op infectiegevaar. En mocht ik dus niet in bad enzo, net als bij gebroken vliezen. Bij mij is er twee keer een klein straaltje langs mijn been gelopen. Ik had geen weeën, en ik moest me de volgende ochtend melden in het ZH want toen werd ik ingeleid..
W ~ H ~ T
  woensdag 4 augustus 2004 @ 12:41:22 #169
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21051659
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 12:39 schreef Jonnetje het volgende:
Volgens mijn VK was er dan wel degelijk kans op infectiegevaar. En mocht ik dus niet in bad enzo, net als bij gebroken vliezen.
Hoe zit dat eigenlijk precies? Laatst bij de voorlichting in het ziekenhuis zeiden ze dat je gewoon in bad mag, en zelfs zeep erin mag doen als je zou willen
... ♥ ik mis je ♥
pi_21051675
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 12:38 schreef snoopy het volgende:

[..]

Dat was wel een beetje onduidelijk volgens mij. Zij had het erover dat het eventueel urineverlies kon zijn maar ik heb gezegd dat ik zeker wist dat dat het niet was. Alleen zou het nu dus moeten blijven druppelen ofzoiets en volgens mij druppelt er niks meer. Zodra ik wat merk bel ik gewoon weer. En morgen heb ik een afspraak bij de VK dus al te lang kan ik er gelukkig niet mee blijven lopen.
Dat hoeft dus niet he..
Dé test..... Urine kun je ophouden, vruchtwater hou je niet tegen..
Zoals ik net al zei.. bij mij is er 'smorgens twee keer een straaltje langs mijn been gelopen en verder ook niet meer..
W ~ H ~ T
pi_21051712
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 12:41 schreef phluphy het volgende:

[..]

Hoe zit dat eigenlijk precies? Laatst bij de voorlichting in het ziekenhuis zeiden ze dat je gewoon in bad mag, en zelfs zeep erin mag doen als je zou willen
Ja dat weet ik eigenlijk ook niet, maar ja de VK zei het.. En we hebben niet eens een bad BTW..
W ~ H ~ T
pi_21051738
Zit er niet ergens iets in maandverband ofzo? Dan moet zij met een testje (varentest) kunnen achterhalen of het vruchtwater is, lijkt me wel wat exacter dan gedruppel afwachten. En ik lees hier (klik) dat je met gebroken vliezen na 24 uur echt in t ziekenhuis moet zijn dus ik zou dat zelf wel zeker willen weten.
pi_21051820
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 12:37 schreef phluphy het volgende:
Snoopy Wat moet jij een engelengeduld hebben
Dat je zomaar weer "gewoon" onder je parasolletje gaat zitten
Ik zal wel moeten Pluph Ik voel me verder ook heel rustig en misschien gaat het straks wel weer druppelen. We zullen zien. Ik heb me voorgenomen om mezelf niet gek te maken. Tot nu toe lukt dat aardig
pi_21052112
Volgens de VK mag ik idd niet in bad, geen sex, geen tampons gebruiken etc. Wel onder de douche.
Hoe zat het dan met jou Luchtbel? JIj hebt blijkbaar ook 2 dagen met vruchtwaterlekkage gelopen????
  Licht Ontvlambaar woensdag 4 augustus 2004 @ 13:29:33 #175
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_21052653
Snoopy, heb je al geprobeerd om op de buitenkant van je hand te blazen? Mond op de rug van je hand en dan heel hard proberen te blazen, zonder dat er lucht ontsnapt. Zo creëer je een soort druk, waardoor er vruchtwaterverlies zou moeten (kunnen) optreden als de vliezen gebroken cq gescheurd zijn. Alleen werkte het bij mij niet (meer) omdat ik al zowat leeggelopen was

Alvast voor jou...

Voor alle andere zwangere dames, veel sterkte natuurlijk

Dikke knuffel
Sjeen
pi_21052944
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 13:29 schreef Sjeen het volgende:
Snoopy, heb je al geprobeerd om op de buitenkant van je hand te blazen?
Ja, had ik ook al gedaan. Niks... We wachten gewoon maar weer af.
Sorry voor de onrust
  woensdag 4 augustus 2004 @ 13:49:55 #177
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21053132
Ik vind je dapper, Snoopy!
Ik vind je ook heel geduldig en koelbloedig! Hulde!!!!
pi_21053258
Sugar, ik raak er steeds meer van overtuigd dat die baby gewoon nooit zal komen. Ik wordt gewoon overgeslagen. Misschien kom ik wel in het Guiness Book of Records
  woensdag 4 augustus 2004 @ 13:59:07 #179
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21053352
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 12:30 schreef Xanthe het volgende:

[..]

-knip-

En stonk ie echt heel erg?
Jij hebt ook altijd van die periodes dat niets meezit he

En ja, hij stonk heel erg, hij had ook hier en daar op zijn bed zitten luierstempelen zeg maar
Hyves!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 14:02:15 #180
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_21053430
He Snoop, ik heb getwijfeld of ik dit wel op zou schrijven, want je hebt er eigenlijk niets aan. Maar goed. Ik heb dus hetzelfde gehad met Indy. Vlak voor kerstmis voelde ik plotseling wat water stromen (geen urine, daar was ik zeker van) en een tijdje later weer. Ik heb toen de vk gebeld en ben naar het ziekenhuis gestuurd. Daar heb ik de hele dag liggen wachten tot ze eindelijk eens gingen kijken wat er met me aan de hand was. Ze hebben toen een testje gedaan waarmee ze konden kijken of het wel echt vruchtwater was, en het bleek vals alarm te zijn. Na een uur of 10 voor jan l*l in het ziekenhuis gelegen te hebben mocht ik dus weer naar huis.
Gek genoeg heb ik de dagen erna nog wel vaker water verloren. En het was zeker weten geen urine. Wat het wel was weet ik nog steeds niet.

Indy werd overigens pas een dag of 16 later geboren, maar ik hoop dat die lange wachttijd jou bespaard blijft!!!!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 14:07:44 #181
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21053570
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 13:55 schreef snoopy het volgende:
Sugar, ik raak er steeds meer van overtuigd dat die baby gewoon nooit zal komen. Ik wordt gewoon overgeslagen. Misschien kom ik wel in het Guiness Book of Records
Tuurlijk wel meid, dat het eruit gaat komen is een ding dat vaststaat. Tuurlijk is het balen dat het zo lang duurt, ik probeer dit altijd voor de overtijdlopers zo min mogelijk te benadrukken. Ik heb van de eerste 12 dagen overtijd gelopen en vond het zelf eigenlijk toen prima te doen, ware het niet dat ik tien keer op een dag door iedereen gebeld werd of er al iets gebeurde Dat terwijl ik iedereen er op had gewezen dat als er iets gebeurde ze het toch niet zouden horen van mij. Ook op straat kon ik de woorden: "de laatste loodjes" ook echt niet meer horen. Tuurlijk allemaal heel goed bedoeld, maar ik vond het eigenlijk maar zwaar irritant, of klinkt dat heel erg negatief?
Hyves!
pi_21053630
Daarom maak ik me ook niet zo druk Tinkepink! Morgen moet ik toch naar de VK en dan kijken we wel verder.
En 16 dagen gaat het zeker niet meer duren want ik ben al 8 dagen te laat
Bedankt voor je verhaal
En om nu in een ziekenhuis te moeten liggen zonder dat er wat gebeurt zou ik ook niet echt vrolijk van worden
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 augustus 2004 @ 14:10:18 #183
13151 crew  Rewimo
pi_21053631
Wachten duurt gewoon verschrikkelijk lang
  woensdag 4 augustus 2004 @ 14:10:34 #184
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21053639
Oh, M@x, wilde jou nog even heel veel liefs wensen en geven. Bij deze!
Sterkte meis!
pi_21053703
Ik heb ook bijna niemand verteld over dat water. Alleen hier (da's lekker makkelijk) mijn vriendje natuurlijk en mijn beste vriendin. Verder heb ik heel veel telefoontjes gehad en overal gezegd dat er nog niks aan de hand is
En dat blijkt ook zo te zijn geloof ik dus wat een mazzel dat ik niks heb gezegd
  woensdag 4 augustus 2004 @ 14:14:30 #186
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_21053723
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 14:07 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

. Tuurlijk allemaal heel goed bedoeld, maar ik vond het eigenlijk maar zwaar irritant, of klinkt dat heel erg negatief?
Nee, ik heb dat nu al (een tijdje). Al die mensen die me op straat aanspreken (ik woon in een klein dorp) en dan elke keer vragen hoe het gaat en dat zeggen dat het kindje waarschijnlijk al snel zal komen bla bla etcetera. Ik word er zo moe van dat ik zelfs ontmoetingen met bekenden uit de weg ga om dit soort gesprekjes te voorkomen. Ik heb nu iedereen maar verteld dat het nog wel een maand kan duren, in een poging ze zo op een afstand te houden. En in principe is dat ook zo natuurlijk.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 14:21:31 #187
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21053829
phieuw ik heb het warrummmmmmm, net alles gestofd en gestofzuigd en afgedaan en geglorixt en gazonogmaarffdoor.nl phieuwwww *zweet van voorhoofd afveegt*.

wij hebben op 18 september een pretecho bij babyview is op verjaardag van vriendje, krijgt hij gelijk als cadeautje dat hij weet of hij een zoon of dochter krijgt

en vriendje is best lief bel em net op, loopt ie in de stad hier, zegt ff niks of lult erom heen kweet t niet, en ineens zegt ie " ik heb allemaal spulletjes gekocht voor tjubabby" keilief *ik smelt*

de dames die het nodig hebben een dikke knuf Tinkepink, Snoopy, M@X ennuhhh de rest die ik nu ff vergeten ben ow ennuh Snoopy (das een goeie he )
  woensdag 4 augustus 2004 @ 14:24:05 #188
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21053858
ow ennuh Githaaaaaaaaaaaaaaaaaaa of Spooky4Uuuuuuuuuuuuuu where are you??? en hoe gaat het ermee, hele belangrijke vraag
pi_21054004
Leuk Martineke een pretecho! Lekker ongestoord een half uur naar je kindje kijken en dat ook nog op foto en eventueel DVD meenemen. Kan je thuis steeds weer kijken. In ons geval vonden de aanstaande opa en oma's het ook errrug leuk.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 16:06:51 #190
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21054111
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 13:49 schreef Sugar het volgende:
Ik vind je dapper, Snoopy!
Ik vind je ook heel geduldig en koelbloedig! Hulde!!!!
Exactly my thoughts
... ♥ ik mis je ♥
pi_21054146
En daar zijn we weer mensen
Update: geen nieuws
  woensdag 4 augustus 2004 @ 16:10:07 #192
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21054156
Oh ja... ik dacht afgelopen nacht dat mijn vliezen waren gebroken, want ik voelde iets "knappen" tussen mijn benen .
Het bleek het elastiek van de onderbroek te zijn
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 4 augustus 2004 @ 16:16:08 #193
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_21054279
phluphy
pi_21054365
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 16:10 schreef phluphy het volgende:
Oh ja... ik dacht afgelopen nacht dat mijn vliezen waren gebroken, want ik voelde iets "knappen" tussen mijn benen .
Het bleek het elastiek van de onderbroek te zijn
Pestkop
  woensdag 4 augustus 2004 @ 16:44:02 #195
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21054926
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 16:20 schreef snoopy het volgende:
Pestkop
Was niet om te pesten Echt niet ! Is echt gebeurd
... ♥ ik mis je ♥
pi_21055056
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 16:44 schreef phluphy het volgende:
Was niet om te pesten Echt niet ! Is echt gebeurd
  woensdag 4 augustus 2004 @ 16:49:45 #197
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_21055073
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 14:02 schreef Tinkepink het volgende:
He Snoop, ik heb getwijfeld of ik dit wel op zou schrijven, want je hebt er eigenlijk niets aan. Maar goed. Ik heb dus hetzelfde gehad met Indy. Vlak voor kerstmis voelde ik plotseling wat water stromen (geen urine, daar was ik zeker van) en een tijdje later weer. Ik heb toen de vk gebeld en ben naar het ziekenhuis gestuurd. Daar heb ik de hele dag liggen wachten tot ze eindelijk eens gingen kijken wat er met me aan de hand was. Ze hebben toen een testje gedaan waarmee ze konden kijken of het wel echt vruchtwater was, en het bleek vals alarm te zijn. Na een uur of 10 voor jan l*l in het ziekenhuis gelegen te hebben mocht ik dus weer naar huis.
Gek genoeg heb ik de dagen erna nog wel vaker water verloren. En het was zeker weten geen urine. Wat het wel was weet ik nog steeds niet.

Indy werd overigens pas een dag of 16 later geboren, maar ik hoop dat die lange wachttijd jou bespaard blijft!!!!
Kan het geen afscheiding zijn geweest? En in Snoopy's geval misschien ook wel..

Pas nog gelezen dat als je zwanger bent je meer afscheiding hebt dan normaal, en vooral de laatste weken enzow dat het dan heel erg vloeibaar kon zijn en dat het best langs je benen een beetje naar beneden kon stromen...

Afscheiding zou wel een beetje melkachtig zijn qua kleur, en vruchtwater zou juist doorzichtig zijn. Maar als het niet heel erg veel is, is het misschien ook lastig te zien of het melkachtig van kleur is of niet....

Snoopy in elk geval nog veel sterkte Dat het nu gauw toch echt maar mag doorzetten!
©Dumbo
pi_21055178
Nee, het was ook echt geen afscheiding. Mijn onderbroek was gewoon echt nat van voor naar achter
Net of het inderdaad water was. Geen kleur en ik rook ook niks.
Leuk onderwerp hè
  woensdag 4 augustus 2004 @ 16:57:35 #199
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_21055261
Tja, sinds ik zwanger ben heb ik daar ook wel last van hoor. Dan voel ik het lekken en zit er meteen een natte plek in mn ondergoed Dan twijfel ik ook even of ik niet incontinent ben geworden, maar volgens mij is dat gewoon afscheiding.

Maar misschien wel raar als je het de hele zwangerschap niet hebt gehad je het nu wel ineens zou hebben...

Naja ik weet het ook niet..
©Dumbo
  woensdag 4 augustus 2004 @ 17:01:39 #200
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21055328
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 16:54 schreef snoopy het volgende:
Nee, het was ook echt geen afscheiding. Mijn onderbroek was gewoon echt nat van voor naar achter
Net of het inderdaad water was. Geen kleur en ik rook ook niks.
Leuk onderwerp hè
Klinkt toch echt als vruchtwater dus. Kan natuurlijk ook zijn dat je een hoge vliesscheur hebt dan verlies je meestal maar kleine beetjes en tja waarom het dan stopt Niets zo vreemd als een menselijk lichaam!
Hyves!
pi_21055375
Nog geen vers babietje ??
pi_21055412
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 14:10 schreef Rewimo het volgende:
Wachten duurt gewoon verschrikkelijk lang
Je moest eens weten . . .
pi_21055436
Nog geen echte ontwikkelingen dus snoopy?
Maar het klinkt toch wel echt als vruchtwater, dat is alvast iets Daar zullen ze je vast niet nog een week mee door laten lopen toch?
En misschien dat je vanavond inene een waterval langs je benen krijgt Of dat spontaan de weeën beginnen
Ik duim gewoon voor je hoor
  woensdag 4 augustus 2004 @ 17:12:44 #204
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21055620
Ik duim ook
pi_21056249
Bedankt allemaal voor het meeleven met mijn watermanagement
  woensdag 4 augustus 2004 @ 17:41:02 #206
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_21056280
Ook bij mij was het zeker weten geen afscheiding. Het was namelijk helder en dun als water. Dat was trouwens ook meteen het probleem. Ik geloof namelijk dat vruchtwater niet helemaal helder is.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 17:46:21 #207
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_21056424
Er zijn toch ook vrouwen die spuitend kunnen klaarkomen? En het is toch nog steeds onbekend wat voor vocht dat is? Geen urine, ook geur- en kleurloos.. Misschien was dat het wel
©Dumbo
  woensdag 4 augustus 2004 @ 17:47:43 #208
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_21056460
Ik heb nu toch wel een beetje typische harde buiken. Ze komen opzetten af zakken af als weeen, maar komen veel te snel op elkaar om weeen te kunnen zijn. Daarvoor doen ze ook te weinig pijn.
Kan alleen geen kleren meer aan mij lijf verdragen, dus ik zit nu in ondertent (onderbroek kan je het niet eens meer noemen) achter de computer. Ik ga meer even douchen denk ik.
pi_21056675
Datumtweeling van Snoopy en Tinkepink mag ook hoor
Of zou het vandaag de dag van de rare verschijnselen worden
pi_21056883
Texel, het enige dat ik daarover kan zeggen is: dat was het zeker niet

Tinkepink, spannend allemaal zeg. Misschien een beetje voorweeën ofzo?
  woensdag 4 augustus 2004 @ 18:39:31 #211
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_21057526
Ben bang dat het inderdaad gewoon voorweeen zijn. Ben onder de douche gesprongen en het is niet erger geworden, dus weeen zijn het niet. Jammer, want ik heb er vandaag wel zin in. Mijn voeten zijn zo dik, dat lopen bijna niet meer gaat. Ze doen me denken aan de voeten van iemand die een maandje geleden is bevallen. Was dat Pluisje niet, of LadyS met die dikke voeten?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 augustus 2004 @ 19:15:22 #212
13151 crew  Rewimo
pi_21058285
Dat was LadyS ja. Wie weet gaat het nu snel, Tink Ik heb helemaal geen voorweeën gehad, trouwens.
pi_21059041
ik heb mijn laatste apk gehad. Alles is weer okee en frummel ligt met zijn voeten naar benee en met zijn bips "zit" hij op mijn heupen. Dus het is een echte dwarsligger. Volgende week woensdag moet ik naar het zh en me om 13.30 melden op de afdeling en dan hoor ik hoelaat ik donderdag geholpen word. Als alles okee is mag ik woensdag op donderdag gewoon lekker thuis slapen. Wel heel raar dat ik nu geen nieuwe afspraak meer hoefde te maken.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 20:40:15 #214
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21059970
Mooi Anitra Lijkt me idd wel vreemd, maar wel lekker
Hyves!
pi_21060047
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 17:46 schreef texelonia het volgende:
Er zijn toch ook vrouwen die spuitend kunnen klaarkomen? En het is toch nog steeds onbekend wat voor vocht dat is? Geen urine, ook geur- en kleurloos.. Misschien was dat het wel
jaaa...dat zal het zijn!

nou ik ben benieuwd. Iedere keer als ik ergens heen ben geweest duik ik snel weer achter de comp om te kijken of er al iets aan de hand is hier (qua bevallingen dan..).

Vanavond heb ik iemand van Moeders voor moeders op de stoep gehad. Zij heeft ook nog een test gedaan en die was gelukkig ook positief. Nu is er zomerstop maar vanaf dinsdag kan ik dus urine gaan vangen (van HCG maken ze dus medicijnen om de eisprong op te wekken bij vrouwen die moeilijk zwanger raken) en ik krijg er cadeautjes voor terug. Prima geregeld dus. Hebben er meerdere mensen hier ook meegedaan?
It's all up to you
pi_21060954
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 20:43 schreef TearSong het volgende:
Hebben er meerdere mensen hier ook meegedaan?
ik heb netjes 10 weken lang in een maatbeker gepiest
Welk kadootje heb je gekozen? En krijg je ook de Dick Bruna bordjes straks? Die zijn echt leuk

m@x gaat het alweer een beetje? Vervelend dat je steeds zo verdrietig bent en zo. Het is niet makkelijk voor je als ik het zo hoor. Helaas kan ik niet echt iets voor je doen, behalve een virtuele knuffel jouw kant opsturen
pi_21061001
AnnieB wat heerlijk dat je iets minder mag gaan werken. Hopelijk voel je je snel weer een stuk beter
  woensdag 4 augustus 2004 @ 21:46:08 #218
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21061449
Hi Piglet Nog maar 2 daagjes werken

Anitra Je hebt dan wel geen "gewone" afspraak meer staan, maar wel een "bijzondere"

Snoopy en Tinkepink Veel succes met slapen vannacht, hopelijk zetten die voorbereidende en andere soorten kenmerken zich snel door !
... ♥ ik mis je ♥
pi_21061621
Voorbereidende handelingen worden morgen om 12.30 uur voortgezet bij de VK. Dan gaat ze strippen. Heeft iemand dit al eens meegemaakt. Klinkt niet lekker vind ik. Klopt dat?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 augustus 2004 @ 21:56:41 #220
13151 crew  Rewimo
pi_21061748
Ik ben ook gestript. Mij viel het heel erg mee, ik heb er eigenlijk niks van gevoeld. Belangrijk is dat je je goed ontspant. Rustig liggen, buikademhaling doen, het duurt maar heel even. Wees erop voorbereid dat je daarna wat bloed kunt verliezen, dat hoort erbij.
pi_21061767
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 20:43 schreef TearSong het volgende:

[..]

Vanavond heb ik iemand van Moeders voor moeders op de stoep gehad. Zij heeft ook nog een test gedaan en die was gelukkig ook positief. Nu is er zomerstop maar vanaf dinsdag kan ik dus urine gaan vangen (van HCG maken ze dus medicijnen om de eisprong op te wekken bij vrouwen die moeilijk zwanger raken) en ik krijg er cadeautjes voor terug. Prima geregeld dus. Hebben er meerdere mensen hier ook meegedaan?
Ik heb het medicijn moeten gebruiken en wilde zelf ook erg graag mee doen.
Maar bij ons in de regio (vanaf Meppel en noordelijker heb ik begrepen) doen ze niets met moeders voor moeders ivm. te wenig animo.
Baal er echt ontzettend van , heb altijd gezegd dat ik graag mee wilde helpen en nu is het zover en kan het niet
Maar blijf het onwijs goed vinden als iemand het doet
pi_21061883
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 21:56 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben ook gestript. Mij viel het heel erg mee, ik heb er eigenlijk niks van gevoeld. Belangrijk is dat je je goed ontspant. Rustig liggen, buikademhaling doen, het duurt maar heel even. Wees erop voorbereid dat je daarna wat bloed kunt verliezen, dat hoort erbij.
En hielp het ook?
  woensdag 4 augustus 2004 @ 22:03:12 #223
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21061916
Nou succes morgen snoopy hopelijk zet het dan door
  woensdag 4 augustus 2004 @ 22:05:12 #224
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21061964
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 21:52 schreef snoopy het volgende:
Voorbereidende handelingen worden morgen om 12.30 uur voortgezet bij de VK. Dan gaat ze strippen. Heeft iemand dit al eens meegemaakt. Klinkt niet lekker vind ik. Klopt dat?
Ik ben twee keer gestript, tijdens mijn eerste zwangerschap, vond het als ik eerlijk ben een heel naar gevoel, maar ja bevallen voelt ook niet lekker Uiteindelijk ben ik er wel prima op bevallen dus, voor het goeie doel dan maar he? Daarbij komt iedereen is ook weer anders, misschien ben ik wel een hele grote aansteller
Hyves!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 22:07:32 #225
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21062010
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 21:56 schreef Rewimo het volgende:
Ja, hihihi, moet ik ineens weer denken aan wat mijn vk zei toen ze klaar was. Liet ze dus haar vingers zien en zei daarbij:"Kijk we hebben bloed, bloed is goed, jij gaat nu lekker bevallen!" En ze kreeg gelijk...
Hyves!
pi_21062012
Zal er ook wel mee te maken hebben wie het doet Loena.
Nou ja, morgen is morgen pas
  woensdag 4 augustus 2004 @ 22:09:22 #227
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21062066
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:07 schreef snoopy het volgende:
Zal er ook wel mee te maken hebben wie het doet Loena.
Nou ja, morgen is morgen pas
Is misschien ook wel zo, succes iig morgen(hoe laat moet je?) gaat helemaal goedkomen hoor
Hyves!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 22:11:41 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21062115
Snoopy, er zit gewoon ergens een mini scheurtje en jouw babietje vind het nog zo lekker in je buik dat die dat scheurtje nu lekker met beide handjes aan het dicht houden is. Beetje zoals dat ventje toen met die dijk!

Ik heb er geen verstand van, maar denk wel dat er ergens dus een lekje zit hoor, ik hoop voor je dat het snel door gaat zetten!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 22:13:07 #229
336 Jessicaa
pi_21062156
Succes morgen Snoopy!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 augustus 2004 @ 22:18:35 #230
13151 crew  Rewimo
pi_21062304
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:02 schreef snoopy het volgende:

[..]

En hielp het ook?
Eh nee Maar het was 1,5 week voor de uitgerekende datum en ik had net een centimetertje ontsluiting. Enne, uiteindelijk werden het er sowieso maar 6
pi_21062657
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 21:46 schreef phluphy het volgende:
Hi Piglet Nog maar 2 daagjes werken
Hi Phluphy
Jahaa nog maar 2 daagjes Nog heel even en dan ben ik er echt van af
Ik heb vandaag ook m'n verlofoverzicht gekregen zodat ik kon uitrekenen tot wanneer ik nu definitief vrij kan nemen
Was het overzicht dus een zooitje Schijnt te maken te hebben met ons verlofadministratiepakket of zo.
Gelukkig kon ik met een beetje logisch nadenken en rekenen er zelf wel wijs uit worden en ik kan t/m kerst vrijnemen
De laatste week van het jaar moet ik wel weer naar kantoor, maar dat is wel een lekkere tijd om terug te komen denk ik. Het is dan altijd heerlijk rustig en iedereen die er wel is, is in een feeststemming. Dan kan m'n vervangster mooi in alle rust het werk weer aan mij terug overdragen.
Maar ja, laat ik nog niet te vroeg juichen, wie weet wordt m'n aanvraag voor part-time werken echt afgewezen en dan komen we ineens in een hele andere situatie...
pi_21062811
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:30 schreef piglet het volgende:
Maar ja, laat ik nog niet te vroeg juichen, wie weet wordt m'n aanvraag voor part-time werken echt afgewezen en dan komen we ineens in een hele andere situatie...
Zal toch niet Piglet, ik ga ervanuit dat het lukt hoor
  woensdag 4 augustus 2004 @ 22:42:43 #233
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21063007
Snoopy Ik hoop dat je lekker kunt slapen en dat je je niet al te druk maakt om de dag van morgen (hoe spannend het ook is)

Piglet Da's goed nieuws, laten we hopen dat het allemaal naar wens verloopt.

Sugar How was your day?

Ik ga slapen, tot morgen allemaal
... ♥ ik mis je ♥
pi_21063080
Ik ga ook lekker slapen. Iedereen bedankt voor alle goede wensen etc.
pi_21063106
Welterusten

Morgen versie babietjes ??
  woensdag 4 augustus 2004 @ 22:59:13 #236
26444 ezzi
mama van ilse
pi_21063505
Geen babysnoopy??? Wat jammer, het was een mooie datum geweest. Maar morgen vin ik ook goed hoor! Ik vind het rete spannend voor je snoop! Ik duim voor je dat ze/hij deze week in je armen mag liggen! Welterusten allemaal
pi_21063894
Mag ik vragen wat strippen is?

Snoopy, sterkte en succes morgen!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 23:27:24 #238
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21064269
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 23:13 schreef kissa het volgende:
Mag ik vragen wat strippen is?
Als de baarmoedermond al aan het verweken en verstrijken is en er is 1 cm ontsluiting, dan kan de verloskundige met een vinger de baarmoedermond ingaan en de vliezen losmaken van de wand van de baarmoeder. De vliezen worden alleen losgemaakt van de wand, ze worden dus niet kapot gemaakt! Door dit losmaken wordt de baarmoeder geprikkeld en komt er oxytocine vrij, net voldoende zijn om je lichaam aan te zetten tot de bevalling.

Let op: strippen is geen garantie dat je gaat bevallen, het is een poging om je 'op gang te helpen'. Heel vaak veroorzaakt het strippen alleen meer voorweeën en zet de bevalling nog niet door. Maar het is het proberen waard.

Bron
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21064348
Dank je wel.......
pi_21064904
Tinkepink, ik had dinsdagnacht, -ochtend en -middag voorweeën, toen een rustpauze en 's avonds begon de echte bevalling. Hoop voor je dat t bij jou nu ook snel begint. En dat hoop ik ook voor Snoopy..

Xanthe, hoezo te weinig animo voor MvM? Ik woon ook boven die lijn maar had begrepen dat het inzamelen hier moeilijker is en het transport zou te duur zijn? Het is hier natuurlijk wel minder dichtbevolkt dan in de Randstad.
pi_21065617
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 23:50 schreef poemojn het volgende:

Xanthe, hoezo te weinig animo voor MvM? Ik woon ook boven die lijn maar had begrepen dat het inzamelen hier moeilijker is en het transport zou te duur zijn? Het is hier natuurlijk wel minder dichtbevolkt dan in de Randstad.
Dat is wat ze mij in januari vertelden toen ik me wilde opgeven.
Heel ander verhaal dan jij hebt.
Maar wat het ook zijn mag , ik blij het jammer vinden dat ik niet mee kan doen.
pi_21068883
goeiemorgen
Is er nog niemand wakker? En zijn er nu nog geen babietjes in zicht?
  donderdag 5 augustus 2004 @ 08:04:32 #243
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21068908
Goeiemorgen, Piggie! Lekker geslapen?

Ik ben wakker, heb weer veel pijn in heup gehad, helaas!
Net nam ik een paar slokken melk en die smaakte toch vies! Gadver. Kreeg meteen kotsneigingen, heb echt boven de pot gehangen! En dat terwijl het echt jááááren geleden is dat ik voor het laatst heb moeten overgeven! Er kwam niets, maar voelt nu nog raar! Heel vies.

Maar goed, we gaan voor babies vandaag! Allemaal!
Eerst Snoop, dan krijgen we via LadyS een sms van Little Angel en vervolgens vertelt Tink vlug even dat ze *nu* doorgaat naar de hebamme en het ziekenhuis (welk van de drie is het geworden?)!!!! Ja?
Fluf, Anitra en ik krijgen vandaag vooral voorweeën, oké?

Mooi.
pi_21068950
Goeiemorgen Sugar
Ik heb redelijk goed geslapen. Ben nog wel een keertje wakker geworden omdat ik niet lekker meer lag. En het omdraaien deed toen best zeer in m'n bekken (die de laatste dagen helaas ook steeds meer begint te protesteren )
En jij dus weer last van je heup? Vervelend hoor. Ik hoop dat het straks na de bevalling gewoon meteen over is

Maarre melk die vies smaakt! Ben je soms toevallig een beetje misselijk Misselijkheid is soms een teken van een startende bevalling, dat weet je hè?
Of was de melk over de datum
Ik vind het ook wel een mooie dag voor veel verse babietjes , alleen kan ik zelf ws pas vanavond weer achter de computer om bij te lezen
pi_21068969
SUGAR....hihihihi,prachtig meid regel jij t maar ff,want als we op die baby's moeten wachten,nah
Hou vol allemaal ,met deze warmte,
Groetjes,Minoes
  donderdag 5 augustus 2004 @ 08:19:37 #246
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21068975
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 08:14 schreef piglet het volgende:
Maarre melk die vies smaakt! Ben je soms toevallig een beetje misselijk Misselijkheid is soms een teken van een startende bevalling, dat weet je hè?
Of was de melk over de datum
Nou, melk was echt heel vies! En echt niet over de datum!!!!
Toen ik boven de wcpot hing wist ik eigenlijk zéker dat het toch een voorteken van een bevalling zou zijn! Maar toen er niks kwam, was ook die zekerheid weg. Gekke ochtend nu al!

Bedenk me net dat het misschien wél een voorteken van een bevalling was! Maar niet mijn bevalling...! Snoopy dan?

Werk ze vandaag, Piggie! Check Fok! toch gewoon af en toe even, joh, wie maakt jou nu nog wat en rusten is ook nodig af en toe!
pi_21069119
Goeiemorgen allemaal

Geen baby hoor Ik werd vannacht wel wakker van steken in mijn onderbuik dus ik dacht: is dit het dan?
Maar het waren mijn darmen die van streek waren en nu zijn ze leeg
Wel handig, mocht ik toch gaan bevallen, nietwaar! Verder ben ik toch wel weer wat water (?) verloren.
Af en toe een beetje dus ik snap er niks meer van. Verder heb ik gewoon goed geslapen moet ik zeggen.
Straks (12.30 uur) naar de VK. Hopelijk wordt er dan meer duidelijk

Sugar en Piglet, balen dat jullie allebei zo'n last hebben. Dikke
Piglet, nog even doorbijten op het werk, je bent er bijna vanaf
Sugar, klinkt niet lekker van die melk, ben je nog steeds misselijk?
  donderdag 5 augustus 2004 @ 08:44:27 #248
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21069149
Nee, Snoop, ben nu niet meer misselijk!

En jij hebt weer water verloren! Wat goed! Ga je eigenlijk thuis of in het ziekenhuis bevallen? Want misschien horen we dan wel helemaal niks meer van je, na je vlosbezoekje?!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 08:48:19 #249
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_21069175
good morning ladies

*diarree -> voorteken

*misselijk-> voorteken

Dames dit klinkt goed

Maybe baby day
pi_21069198
Ik ga in het ziekenhuis bevallen o.a. omdat ik op een woonboot woon en er bij eventuele complicaties weinig mogelijkheden zijn om me per brancard af te voeren
En het is idd heel goed mogelijk dat als ik eenmaal in het ziekenhuis ben jullie even niks meer van me zullen horen. Jammer hè? Maar ik verwacht niet dat ik na de VK gelijk doorkan naar het ziekenhuis dus ik geef nog wel een update hoor Misschien wel meerdere
  donderdag 5 augustus 2004 @ 08:51:28 #251
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_21069202
Sugar misselijk, Snoopy gestript.... Je zou toch haast denken dat er vandaag een bevalling in de planning zou moeten zitten! Mijn voorweeen hebben niet doorgezet, al heb ik als ik sta de hele tijd een harde buik.

Bij mij heeft het strippen bij de geboorte van Indy trouwens wel geholpen. 24 uur daarna was ik moeder.

Piglet; nog 2 daagjes! Ik duim voor je dat alles goed komt!
pi_21069212
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 08:48 schreef Rottdog het volgende:
*diarree -> voorteken
Dames dit klinkt goed

Maybe baby day
vruchtwater verliezen -> voorteken
hoge bloeddruk -> voorteken
veel te lang zwanger -> voorteken

waarom heb ik nog geen baby dan
  donderdag 5 augustus 2004 @ 08:54:02 #253
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21069218
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 08:51 schreef snoopy het volgende:
Ik ga in het ziekenhuis bevallen o.a. omdat ik op een woonboot woon en er bij eventuele complicaties weinig mogelijkheden zijn om me per brancard af te voeren
Oh ja! Dat wisten we al!
Goed, we rekenen dus wel op een update na vlos, maar ook op een heel spoedige bevalling daarna, oké?

Rottdog: ga zo door met hoopvol nieuws!
pi_21069236
meldt
Pfff eindelijk een keer vóór 09.00 uur.... ook al is 't op het randje.
even de rest van de gebeurtenissen lezen
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 08:58:23 #255
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21069248
Goedemorgen

Lekker maar kort geslapen, dalijk even poetsen (babykamertje soppen) en dan weer ff tukken, wekker zetten om 12.30 uur om te duimen voor Snoopy

Sugar je hebt goede ideeën wist je dat? En Rottdog speelt het spelletje leuk mee
( Rottdog hoe gaat het met jou ????? en Zoë ?????? )

Sugar sterkte met je heup en alle echte-laatste-loodjes dames succes met de "ik wil graag bevallen stress"
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 5 augustus 2004 @ 09:12:31 #256
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21069390
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 08:53 schreef snoopy het volgende:

[..]

vruchtwater verliezen -> voorteken
hoge bloeddruk -> voorteken
veel te lang zwanger -> voorteken

waarom heb ik nog geen baby dan
Omdat je vast zo'n leuk propje krijgt als dat ik kreeg
geloof dat vandaag wat koeler is, dat scheelt misschien.
pi_21069428
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 09:12 schreef Luchtbel het volgende:
Omdat je vast zo'n leuk propje krijgt als dat ik kreeg
Dat moet haast wel, ik ben lang met de afwerking bezig geweest
  donderdag 5 augustus 2004 @ 09:19:44 #258
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21069471
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 09:16 schreef snoopy het volgende:

[..]

Dat moet haast wel, ik ben lang met de afwerking bezig geweest
Krijgen ze lekker spek van
pi_21069479
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 21:26 schreef piglet het volgende:

[..]

ik heb netjes 10 weken lang in een maatbeker gepiest
Welk kadootje heb je gekozen? En krijg je ook de Dick Bruna bordjes straks? Die zijn echt leuk
ik heb nu voor het boek gekozen. Het knuffeltje had ze niet 'in levende lijve' bij zich en ik moest het dus met een foto doen. Zag er schattig uit maar die contactpersoon was er wat laconiek over 'ach, tis gewoon zo'n klein knuffeltje'. Bovendien is zo'n boek ook wel handig denk ik dan maar.

De bordjes krijg ik aan het eind van de rit, na de eerste 16 weken. Ze zijn echt leuk Nu alleen nog een slachtoffer vinden om ook op te geven want ik vond het bijpassende bestek ook erg leuk
It's all up to you
pi_21069510
Jullie gaan allemaal bevallen als ik op vakantie ben, wedden? (nou ja, de personen waarvan het de bedoeling nu al is dan). Ik ga vanaf vandaag 5 dagen weg en als ik terug kom is het allemaal achter de rug! Tenzij iemand zich geroepen voelt voor de middag al te beginnen dan kan ik nog ietsje meemaken
It's all up to you
pi_21069705
sow ..ff bijgelezen

Sjeetje wat een verhalen allemaal zeg !!
Ik ken jullie niet zo goed bij naam allemaal dus kan helaas ook niet persoonlijk reageren

Ik hoop alleen dat de dame(s) die overtijd zijn (Snoopy weet ik nog) eindelijk aan het kunnen gaan.
Vreemd.... normaal gun je niet echt iemand weeën, maar in dit geval wel

Het lijkt me echt verschrikkelijk om over dé datum heen te gaan !! Je kijkt al helemaal uit daar die datum, weken daarvoor zit je al op hete kolen en bij ieder krampje vraag je je af of het nu dan toch gaat gebeuren en dan loodst z'on kleine aap je vrolijk ove je uitgerekende datum heen

Naja... in ieder geval heeeel veel succes toegewenst aan de dames die al enkele voortekenen hebben meegemaakt de afgelopen dagen

Ik kreeg de tip om in de laatste week te gaan fietsen over hobbelige wegen, dat zou de bevalling een dag of 2 bespoedigen ........ maar daar moet je natuurlijk maar net in geloven én zin in hebben

Ik zie mezelf al gaan, kniebeschermers om, helm op, crossfiets van mn buurjongetje jatten en gasss erop door t bos heen racen
Ik geloof dat ze me meteen op zouden nemen voor crisisopvang ofsow
  donderdag 5 augustus 2004 @ 09:46:14 #262
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_21069820
Tjemig ik denk even spieken hier, er zouden er toch al meer moeten bevallen? En ja dus Wat is dat nu dames?? Het is warm! Da's toch geen weer om zwanger te zijn Dus hup... persen

Heel veel sterkte!!!!!!

ik zie Little Angel trouwens niet meer posten? Klopt dat?
  donderdag 5 augustus 2004 @ 10:13:40 #263
3011 E.T.
pi_21070247
Snoopy, ook het legen van je darmen KAN een voorteken zijn.. (al was dat bij mij al tijdens de weeen.. en toen was ik bang dat 't persdrang was Dat bleek toch anders aan te voelen )
  donderdag 5 augustus 2004 @ 10:20:36 #264
336 Jessicaa
pi_21070391
Knorretje heb je de uitslagen van de bloedonderzoeken al binnen?

Snoopy ik duim nog steeds voor je hoor
pi_21070398
hup snoopy & tinkepink hup! en little Angel ook, het is haar uitgerekende dag vandaag. Tan, volgens mij kon zij een tijd niet op internet omdat ze bij haar ouders oid logeert. ben ook benieuwd hoe 't met haar gaat.
pi_21070572
Miss-Take, geen zorgen over die datum hoor. Mijn voorgangster (Luchtbel) en ik hebben er voor gezorgd dat onze opvolgers weer keurig op tijd of eerder gaan bevallen Wij hebben het gemiddelde zo opgeschroeft, dat kan nooit zo doorgaan
  donderdag 5 augustus 2004 @ 10:37:25 #267
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_21070692
Mag ik even mopperen? Nee? Ik doe het lekker toch!

Mijn dochtertje wil de hele tijd met mij spelen en ik vind ook dat ze recht heeft op aandacht, maar het is hier vandaag zo heet en ik heb zoveel pijn als ik loop, beweeg, sta of op de grond ga zitten ofzo dat ik helemaal niet met haar kan spelen. Ik voel me hier zo lullig over en ik voel me zo gefrustreerd en zo een slechte moeder!

Ik zit veel achter de computer op het moment omdat dat mij een beetje afleiding geeft, maar eigenlijk vind ik dat de tijd die ik online verdoe voor Indy bestemd is. Maarja, voor spelen heb ik weer geen energie. Als ze naar me toe komt om me iets te vertellen luister ik natuurlijk wel naar haar en zover mogelijk speel ik mee (eten proeven, schoenen aan en uittrekken, tekenen etc.), maar ik heb constant het gevoel dat ik tekort schiet.

En ik baal ervan.
pi_21070742
Goeie morgen

En weer is ikke te laat
Maar vriendje werkt thuis smorgens dus moet af en toe ff wachten tot ik bij de pjoeter kan (goeie smoes toch?)
Hmm Sugar die voorweeen lijken me wel wat ik combi met een vette splash er achter aan ofzo (ik zeg geen knap, want heb stevige onderbroeken met breed elastiek en als die knappen is dat niet fijn volgens mij )
Snoop sterkte met het strippen straks!!!

Volgens mij komen straks alle baby's tegelijk om te laten zien wat een echte babyboom is
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 augustus 2004 @ 10:42:04 #269
13151 crew  Rewimo
pi_21070786
Tink, als het spelen fysiek niet lukt, kun je misschien andere dingen met haar doen, die niet zoveel inspanning kosten. Samen in bad, voorlezen, liedjes zingen, video kijken, kleurplaten zoeken op internet... Zo krijgt ze toch je volle aandacht.

pi_21070792
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 10:37 schreef Tinkepink het volgende:
Mag ik even mopperen? Nee? Ik doe het lekker toch!

Mijn dochtertje wil de hele tijd met mij spelen en ik vind ook dat ze recht heeft op aandacht, maar het is hier vandaag zo heet en ik heb zoveel pijn als ik loop, beweeg, sta of op de grond ga zitten ofzo dat ik helemaal niet met haar kan spelen. Ik voel me hier zo lullig over en ik voel me zo gefrustreerd en zo een slechte moeder!

Ik zit veel achter de computer op het moment omdat dat mij een beetje afleiding geeft, maar eigenlijk vind ik dat de tijd die ik online verdoe voor Indy bestemd is. Maarja, voor spelen heb ik weer geen energie. Als ze naar me toe komt om me iets te vertellen luister ik natuurlijk wel naar haar en zover mogelijk speel ik mee (eten proeven, schoenen aan en uittrekken, tekenen etc.), maar ik heb constant het gevoel dat ik tekort schiet.

En ik baal ervan.
Komt me heel bekend voor, das psies wat ik gisteravond tegen mijn vriend zei. Ik heb het gevoel dat ik Djen aandacht te kort geef en te snel afsnauw, kan het ook niet hebben als ze om me heen gaat draaien. Dus ben bang dat het bij de laatste loodjes hoort tink
  donderdag 5 augustus 2004 @ 11:04:34 #271
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21071294
Tink en Anitra, ik kan me voorstellen dat het lastig combineren is: aandacht en rust voor jezelf, maar ook voor je kindje dat er al is! Toch denk ik dat jullie je niet te schuldig moeten voelen nu dat aandacht geven er even iets minder in zit dan normaal. Er is ook iets anders aan de hand dan normaal! Deal ermee, vraag wat van je partner misschien, maar leg jezelf niet al te hoge eisen op. Gaat om een korte tijd en ik geloof nooit dat jullie kindjes er echt beroerd van worden!

Hier een groot verlangen naar een kindje. Ons kindje.
"Kom nou, alsjeblieft?"

Maak wel rare dingen mee in de buik deze week. Dinsdagavond die kramp die een uur duurde, gisterenmiddag 2 uur lang een onwijs druk apie dat zich bijna leek om te keren (maar helaas bleef het bij heel lang, heel wild geduw, gespartel en geshake) en vandaag die misselijkheid ineens (die ook ineens weer weg was).
Met name dat heeeeeeeeeeeeeeel drukke van je kindje, herkent iemand dat nu nog, in de laatste fase? Ik dacht dat je kindje rustiger werd? Hoop stiekem toch dat dit drukke juist ook een voorteken kan zijn!

Oh ja, Knor , heel vervelend dat je nog een behoorlijke tijd moet wachten misschien en dat ze dus niet eerder gaan inleiden! Ik heb echt met je te doen, als ik soms bedenk wat jouw lijf allemaal moet doorstaan! Kan me er gelukkig nauwelijks iets bij voorstellen... Sterkte maar weer eens voor jou!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 11:07:27 #272
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21071342
Sugar, tegen mij hadden ze ook gezegd dat een kindje rustiger werd vlak voor de bevalling, dat het kind zichzelf klaarmaakte.....Jolie schopte nog terwijl de weeen om de 2 minuten kwamen....maar goed da's ook een apart geval geloof ik.
pi_21071651
Tinkepink, lekker mopperen mag Ik denk inderdaad ook dat dit bij de laatste loodjes hoort en Indy zal er heus geen last van krijgen. Jij hebt het nu best zwaar en volgens mij is het helemaal niet erg als een kindje zichzelf eens moet vermaken. Misschien voel je je straks of morgen wel weer anders en krijgt ze weer wat meer aandacht. Geen zorgen over maken hoor!
pi_21071693
Sugar ik denk echt dat allemaal voortekenen zijn van een naderende bevalling en dat is niet zo gek want moet jij niet toevallig binnenkort bevallen
Maar hou er rekening mee dat het ook nog wel even kan duren
  donderdag 5 augustus 2004 @ 11:37:41 #275
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21071932
Tinkepink Mopper maar lekker, dat lucht op Ik vind Rewimo's ideeën toppie

Snoopy Het uur van de waarheid komt dichterbij, ben je erg gespannen? Of zeg je : kom maar op, let's go all the way today?

Sugar Je hebt nu wel héél veel (voor)tekenen, het begon al met die poetsbuien. Logisch dat we allemaal denken (en hopen) dat het eraan komt . Van dat bewegen snap ik ook niet, ik had ook verwacht dat het wat rustiger zou zijn, maar ja, sommige kindjes zijn denk ik gewoon graag beweeglijk

Little Angel Ook al lees je dit niet: veel succes (mocht het zo zijn).

Anitra Gele kaart ! Alweer te laat
... ♥ ik mis je ♥
pi_21072160
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 11:37 schreef phluphy het volgende:
Snoopy Het uur van de waarheid komt dichterbij, ben je erg gespannen? Of zeg je : kom maar op, let's go all the way today?
Pluph, ik wil niet vervelend zijn maar jij zo ook zomaar kunnen beginnen vandaag hoor

En een ietsiepietsie spanning komt er nu wel aan ja.
Moet in een potje piesen en er zijn maar 3 druppels uitgekomen
Moest weer denken van het pies-in-een-potje-en-hoe-mee-te-nemen-zonder-te-lekken-verhaal van Luchtbel. Dus ik heb voor 58 cent een speciaal potje bij de apotheek gehaald. Deze kan je lucht en lekdicht afsluiten
  donderdag 5 augustus 2004 @ 11:51:22 #277
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21072262
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 11:47 schreef snoopy het volgende:
Pluph, ik wil niet vervelend zijn maar jij zo ook zomaar kunnen beginnen vandaag hoor
Geen tijd vandaag
quote:
Dus ik heb voor 58 cent een speciaal potje bij de apotheek gehaald. Deze kan je lucht en lekdicht afsluiten
Is toch wel aftrekbaar he?

Ik neem aan dat je zo moet vertrekken?! Ik wens je enorm veel succes, v.a. 12.30 uur gaan de duimen hier draaien.
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 5 augustus 2004 @ 11:53:18 #278
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21072313
Ik ga ook heel hard voor je duimen, Snoep! Dat het maar geen pijn doet en heel veel goeds oplevert!!!!!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 11:58:16 #279
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_21072428
Snoopy
ik denk ook aan je
pi_21072430
Dankjuliewel tot strakkies maar weer
pi_21072466
zet 'm op snoop! spannend!
pi_21072500
Hmm leg de rooie kaart dan maar vast klaar voor morgen Phluphy

Snoop succes!!!
  † In Memoriam † donderdag 5 augustus 2004 @ 12:03:19 #283
43556 miss_dynastie
pi_21072556
Snoopy succes
  donderdag 5 augustus 2004 @ 12:06:30 #284
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_21072642
Snoopy: heel veel succes!

En de tips van Rewimo zijn inderdaad heel goed. Ze beschreef namelijk precies ons ochtendprogramma (afgezien van de kleurplaten, maar in plaats daarvan hebben we gekleid).
pi_21072892
Snoop je maakt het spannend! Suc6.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 12:22:39 #286
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21072999
snoopy succes

vraagje voor de dames die een pretecho hebben gehad bij babyview incl 3d dinges,

dat 3d gebeuren zie je daarbij ook je kindje bewegen en zo? of gaan ze dan puur even kijken en drukken snel foto af??
pi_21073256
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 12:22 schreef Martineke het volgende:
snoopy succes

vraagje voor de dames die een pretecho hebben gehad bij babyview incl 3d dinges,

dat 3d gebeuren zie je daarbij ook je kindje bewegen en zo? of gaan ze dan puur even kijken en drukken snel foto af??
Wij hebben laatst een afspraak gemaakt bij babyview, en die zeiden dat 3D geen bewegende beelden bevat. Wij gaan dus voor 2-d op dvd (omdat het commentaar er dan bij staat.. ) en misschien dat we later (omstreeks 24 weken schijnt het beste te zijn) nog een keer 3d doen.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 12:37:02 #288
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21073336
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 12:33 schreef Gomorrah het volgende:

[..]

Wij hebben laatst een afspraak gemaakt bij babyview, en die zeiden dat 3D geen bewegende beelden bevat. Wij gaan dus voor 2-d op dvd (omdat het commentaar er dan bij staat.. ) en misschien dat we later (omstreeks 24 weken schijnt het beste te zijn) nog een keer 3d doen.
ah ok, thanks ik heb afspraak staan bij babyview maar ik wil perse ons kindje zien bewegen dus ga ik de afspraak cancelen en bij een ander bureau afspraak maken. thanks
en 2d op dvd is indd wel leuk, ik denk alleen dat ik verwend ben krijg nu nog 2 echoos bij onderzoeksbureau, dus dat hoef ik niet zo nodig
pi_21073457
3d is toch altijd alleen foto's? Alleen op het moment van zoeken niet?
  donderdag 5 augustus 2004 @ 12:48:24 #290
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21073648
ik heb geen idee
ik weet wel anyway dat ik 4d wil (live 3d) en dat wordt ook op dvd gezet. kan ik thuis nog eens zien hoe ons kindje beweegt in me buikkie
pi_21073972
update: het waren dus wel gebroken vliezen! En dus zou ze niet strippen want dat is niet goed ivm met infectiegevaar! Ze heeft wel de handproef laten doen toen ik lag en jawel, er kwam vruchtwater uit Maar ze vertrouwde de kleur niet helemaal dus nu ben ik overgedragen aan de gynecoloog in het ziekenhuis. Daar gaan ze controleren of de baby idd in het vruchtwater gepoept heeft etc. Bloeddruk en hartslag van de baby zijn trouwens nog prima
Dus ik ga nu naar het ziekenhuis met tas en maxi-cosi. Heb geen idee wanneer ik hier weer ben. Succes allemaal hier en tot gauw hoop ik
pi_21073986
woei! hup snoopy hup superspannend zeg. zet 'm op he!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 13:03:00 #293
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_21074038
pi_21074042
Snoppy succes!!!!!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 13:03:10 #295
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21074048
ohhhhh Snoopy, wat fijn dat je het ons nog even kwam vertellen.
Ontzettend veel succes, en misschien ben je wel mamma als we je weer spreken
... ♥ ik mis je ♥
pi_21074103
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 13:00 schreef snoopy het volgende:
update: het waren dus wel gebroken vliezen! En dus zou ze niet strippen want dat is niet goed ivm met infectiegevaar! Ze heeft wel de handproef laten doen toen ik lag en jawel, er kwam vruchtwater uit Maar ze vertrouwde de kleur niet helemaal dus nu ben ik overgedragen aan de gynecoloog in het ziekenhuis. Daar gaan ze controleren of de baby idd in het vruchtwater gepoept heeft etc. Bloeddruk en hartslag van de baby zijn trouwens nog prima
Dus ik ga nu naar het ziekenhuis met tas en maxi-cosi. Heb geen idee wanneer ik hier weer ben. Succes allemaal hier en tot gauw hoop ik

donderdag 5 augustus 2004 @ 13:06:19 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21074119
Hey Snoopy! Zet hem op meid, het is nu jouw beurt!

En voor strakjes alvast:
  donderdag 5 augustus 2004 @ 13:06:38 #298
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21074129
Snoopy succes !!!!!!!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 13:07:10 #299
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21074139
Snoopje heel veel succes! Hoop je gauw weer te zien hier met baby!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 13:07:52 #300
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21074164
Geweldig, Snoepje!!!! Het gáát gebeuren nu!
Jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Succes, sterkte, alle goeds en liefs voor jullie!!!!!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 13:10:27 #301
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21074238
Btw, nu smaakt de watermeloen me ook weer niet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')