Hmm ik heb zelfs aan mijn moeder gevraagd vrijdag of zij mijn teennagels wou knippen omdat ik er zelf niet meer bij komquote:Op zondag 1 augustus 2004 10:22 schreef snoopy het volgende:
ik doe ook elke dag ff oksels en benen onharen. En teen- en vingernagels netjes onderhouden. Suf hè? Ach, heb toch niet zoveel anders omhanden
![]()
Woei ik kon ze bijna zelf afbijten tijdens de bevallingquote:Op zondag 1 augustus 2004 10:34 schreef Anitra het volgende:
Hmm ik heb zelfs aan mijn moeder gevraagd vrijdag of zij mijn teennagels wou knippen omdat ik er zelf niet meer bij kom![]()
Ik heb ook heerlijk geslapen, dus die volle maan was toch nog ergens goed voor. Buikkie is relaxed, heb net snel even wat ramen gewassen dus ben weer klaar voor vandaagquote:Op zondag 1 augustus 2004 10:17 schreef snoopy het volgende:
Pluphy, hoe'st met jou? Druk bezig met statistiekenmaar let je wel een beetje op jezelf
![]()
En je buikie? Beetje tot rust gekomen?
* phluphy noteert: nagellak in ziekenhuistas stoppenquote:Op zondag 1 augustus 2004 10:17 schreef moussy het volgende:
Van René moest Peter tijdens de weeën mijn nagels nog even lakken![]()
Inderdaad, take it easy. Je gaat je laatste werkweek in, dat voelt zeker wel heel fijn? Is het een week van 4 of 5 dagen?quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:22 schreef piglet het volgende:
's Avonds ben ik samen met hubbie op m'n vader gaan passen (m'n moeder was er even lekker uit met een vriendin). Dat is toch wel heftig hoor en ik was dan ook kapot gisteravond. En nog steeds eigenlijk...Ik heb goed geslapen, maar ik had behoorlijk last van m'n bekken toen ik wakker werdVandaag maar een beetje rustig aan proberen te doen...
quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:34 schreef Anitra het volgende:
Goeie morgenHier de nacht ook weer door gekomen.
Ehm... hoe weet je dat? Uitgeprobeerd?quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:35 schreef Luchtbel het volgende:
Woei ik kon ze bijna zelf afbijten tijdens de bevalling![]()
Is idd heel erg vreemd. Stiekem hoop ik er ook op dat het toch eerder begint uit zichzelf. Krijg nu wel een beetje het gevoel van dat ik met een geplande ks niks doe. Bij djen had ik dat mijn vliezen braken, toen flinke weeen en die waren ineens weg en dus op gevoel geperst toen. En nu mag ik helemaal niks doen, heel raar. Drom hoop ik dat het toch alvast een beetje begint, dat ik toch het gevoel krijg dat mijn lichaam iets gedaan heeft. Hmmm ben ik nog te volgen?quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:54 schreef Luchtbel het volgende:Ik hoopte gewoon dat ik door kon breken en ze eruit zou ploppen
Wel gek zeker dat je nu de preciese datum al weet. Lijkt me wel een beetje vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |