Het lijkt er verdomd veel op..quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:17 schreef Borelius het volgende:
Eh, nee, dat bedoel ik dus niet!
Ja, zo ver waren we al...Maar waarvan?quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:51 schreef apestartje het volgende:
nr 2 een plastic dop
Tandpasta?quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:09 schreef Offy het volgende:
[..]
Ja, zo ver waren we al...Maar waarvan?
vieze dop dan ..., lijkt meer een overloop dingetjequote:Op maandag 2 augustus 2004 22:11 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
Tandpasta?
Nou, ik vind het wel een leuk idee, zo voor 'tussendoor'quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:42 schreef Borelius het volgende:
Maar nu even wat anders, vinden jullie dit een leuk idee en zo ja, hoe gaan we dit verder aanpakken?
Is dat de vitting van een lamp?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:40 schreef fotoloog het volgende:
[afbeelding]
Een deel van een elektrische tandenborstel?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:22 schreef fotoloog het volgende:
2x nee
Het heeft iets met schoonmaken te maken
nee,quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:41 schreef Lionheaad het volgende:
asbak??
neequote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:03 schreef Subhuman het volgende:
Zo'n ding waar je een enorme zwieper aan moet geven zodat ie rondjes gaat draaien, en als je dan door de gaatjes kijkt zie je een poppetje bewegen ofzo. Zulke dingen hebben ze ook in het Noorder Dierenpark Emmen staan.
neequote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:19 schreef Kermit77 het volgende:
eeeehhhhnnn warmhoudplaatje?
voor het gebruik moet je hem warm maken ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:34 schreef fotoloog het volgende:
Het ding wordt wel warm?
D.m.v. een kaars?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:41 schreef stil het volgende:
[..]
voor het gebruik moet je hem warm maken ja.
Inderdaad. Is het enige verschil tussen dit topic en het "wat is dit topic" uit ONZ dat deze foto's "mooier" moeten zijn?quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:37 schreef gfree het volgende:
Zoiets als dit dus: [wat is dit???]
Zie het FOT feedback topic.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:03 schreef fotoloog het volgende:
Een kolenkachel![]()
de regels zijn nog niet opgesteld.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:05 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Zie het FOT feedback topic.
Onzin, dit spel bestaat allang.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:07 schreef stil het volgende:
[..]
de regels zijn nog niet opgesteld.
Dit is proefdraaien.
nou ga dan lekker daar spelenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:09 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Onzin, dit spel bestaat allang.
Wat is dit???.
9
Oh neequote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:26 schreef sjeffie1 het volgende:
Oude strijkbout.
Helaas,je mag niet!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:09 schreef haaahaha het volgende:
Ja daarom vraag ik ook of ik mag.
Ja *lul* schitterend ideequote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:59 schreef Borelius het volgende:
Hoi allemaal, ik zie dat het al storm loopt, helaas was ik ruim 2 dagen niet in staat om te internetten, dankzij een ludieke actie van mijn provider. Tevens is mijn router naar de knoppen en heb ik maar even gauw een PC ingericht als verdeelstation, zodat ik weer verder kan, zweten geblazen was dat.
Is er nog behoefte aan evaluatie of regelgeving, of gaan we gewoon op deze ongedwongen manier verder (vind ik ook best hoor) ?
De aanvankelijke voorbeelden en oplossingen zijn inmiddels ook weer zichtbaar voor degenen die later aanhaken.
FF dimmen met je *lul*quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:31 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ja *lul* schitterend idee![]()
Wat is dit???.
Carry on!!
1 en 3quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:29 schreef sjeffie1 het volgende:
1 voorwerp of 3 ?
Helaas....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:30 schreef andromeda1968 het volgende:
Een messen slijper![]()
Kan inderdaad niet anders, heb ze hier zelfs voor me snuffert liggenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:38 schreef andromeda1968 het volgende:
Miniatuur schroevedraaiers?![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:38 schreef andromeda1968 het volgende:
Miniatuur schroevedraaiers?![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:22 schreef Offy het volgende:
Een lieveheersbeestje
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:35 schreef paultje- het volgende:
het moeten zelfgenomen foto;s zijn ofniet?
Nee, maar ergens ben je wel warmquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:47 schreef stil het volgende:
lamp
Nee, het eindigt niet op lampquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:54 schreef stil het volgende:
schemerlamp
Nah, ik vind kaars een beetje te algemeen...(ik moet een beetje streng zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:05 schreef paultje- het volgende:
kaars
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:13 schreef stil het volgende:
lontje van een waxinekaarsje
wie maar wilquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:49 schreef ngbom het volgende:
Alleen heb ik geen camera...
Stil, wil jij iemand aanwijzen?
ye surequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:10 schreef Yoni het volgende:
Geen odorex, wel deo inderdaadWas te makkelijk dus.
En zonder haar, dat lijkt alleen maar zo, is een kattenhaar op m'n toetsenbord.
Hahaha.. sterk spul dat Deoleen...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:34 schreef buysman het volgende:
die haar is verkleurd door de deo, geef maar toe [just joking]![]()
Kijk maar:quote:Op donderdag 19 augustus 2004 07:32 schreef stil het volgende:
Trapje om uit het water te komen?
Wel toffe foto...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:50 schreef Takkesteeg het volgende:
Om dit leuke Topic toch een beetje levend te houden ben ik zo brutaal en vrij om ook een 'wat is dit dan' plaatje neer te planten.
Iemand enig idee?
[afbeelding]
een apparaat..... maar wat voor 1?quote:Op maandag 20 september 2004 19:02 schreef Borelius het volgende:
@Bowiefan:
Je ziet teveel van mijn foto's, dus het was niet moeilijk, dat is die van Stil wel, want ik heb al zitten nadenken, maar ik heb nog geen idee, jij wel?
quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:32 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
een apparaat..... maar wat voor 1?
het is te schoon voor een kneedhaak van een kneedmachine, maar dat is steeds wat bij mij opkomt. Ik weet het niet.... Slacentrifuge?
Dat plantje, heb ik eerder gezien..... bij mij in de tuin, maar wat het is..... Ikzoutnieweten
Goed, een lantaarn!quote:Op woensdag 22 september 2004 00:31 schreef berc het volgende:
het is een lamp
en voor nu welterusten.quote:Op woensdag 22 september 2004 00:37 schreef berc het volgende:
en nu?
ohh, ik was nog nie bij de laatste pagina uitgekomen :') (ff checken of dit idd de goede oplossing is van laatste plaatje pag 2)quote:Op woensdag 22 september 2004 00:45 schreef daReaper het volgende:
een tong
van dat dikke gras(weet niet hoe het heet),wat je vaak bij in vochtige gebieden ziet, vlak bij sloot o.i.d.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2004 01:10 schreef Bowiefan het volgende:
en het juiste antwoord is te vinden via Fotomeet # 11 De dieren bleven nog lang onrustig
En dan nog aan de linker kant ookquote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:42 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik denk een knop voor bij je toetsenbord om geen ctrl+z te hoeven doen![]()
't zal wel van dat knipperende barrel in zijn usericon zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:39 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
nu alleen ras en geslacht van het voertuig nog
Geen kenner, maar wel eens bij mee geweest naar een oltimershow, en toch meer opgeslagen dan ik dacht.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:55 schreef Borelius het volgende:
Jeetje, stil ! Ben je zo'n kenner?? Het is inderdaad een wieldop, nl. van een MG !
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |