moet te regelen zijn, maar : waar laat je je spullen?quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:30 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik ga alleen mee , als we daarna gaan stappen
Ik heb maar een klein cameraatje dus die steek ik gewoon in mijn zak,quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
moet te regelen zijn, maar : waar laat je je spullen?
en waar doen we dat?
want iedereen wilt dicht bij huis zijn zodat ze gelijk bed in kunnen rollen...
jij wintquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:34 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik heb maar een klein cameraatje dus die steek ik gewoon in mijn zak,
Toch een voordeel he , geen goede spullen bezitten
En dan blijf je ook stilquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:30 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik ga alleen mee , als we daarna gaan stappen
Hmmmmmmmmmmmm morgen toch maar Oil of Olaz gaan kopenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:07 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ook niet als ik heeeeeel dicht bij je kom staan
[afbeelding]
[afbeelding] picserver doet het weer
Nee , dan nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:44 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
En dan blijf je ook stil
Welnee ,niks mis met uquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:44 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmmm morgen toch maar Oil of Olaz gaan kopen![]()
* voor volgende meet nog wat extra voorzetlenzen regeltquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:44 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmmm morgen toch maar Oil of Olaz gaan kopen![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:50 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
* voor volgende meet nog wat extra voorzetlenzen regelt
We stonden bij de bisons, en zagen dat er een foto gemaakt ging worden, dus we bleven staan en deden alsof we het niet zagenquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:11 schreef Ymke het volgende:
Die derde foto
Ik zeg niks meerquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
We stonden bij de bisons, en zagen dat er een foto gemaakt ging worden, dus we bleven staan en deden alsof we het niet zagen
herhaling zou een goede titel kunnen zijn
En kan jij je indenken, een horde fotografen tussen al die andere bezoekers?
Wanneer kom je de echte jas ff levellen dan?quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
Die foto is geflitst Shark.Bait en het zou ook kunnen komen door de kleur-instellingen die ik gebruikt heb. Vervolgens nog even levellen en zo en dan krijg je dit resultaat
Vind je jas wel een stuk mooier zo
okquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:47 schreef Oceanonix het volgende:
Ik heb hem nooit gezien dus kom maar op met die foto.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met de juiste portretten wel jaquote:Op woensdag 29 september 2004 00:03 schreef PdeHoog het volgende:
Je kan zo mee gaan doen met portretfoto's schieten Bowiefan
Zie slowchattopicquote:Op woensdag 29 september 2004 00:32 schreef Bowiefan het volgende:
thx, en dat van zon brakke scan van een negatief![]()
Ze zegt U tegen mequote:Op dinsdag 28 september 2004 22:48 schreef Ymke het volgende:
[..]
Welnee ,niks mis met u
quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Leuk idee, kunnen we ff bijkletsen elkaar aanwijzingen geven van leuke beesten/fotogenieke plekjes, en dan 's avonds leuk afsluiten
quote:Op woensdag 29 september 2004 17:34 schreef Xilantof het volgende:
en nu niet allemaal te enthousiast worden voor volgende meets! anders komen mijn foto's zo raar over...
hoe zou het zijn als er nu nog Flevofoto's gepost zouden worden ? in deze dierentuin enthousiasme...quote:Op woensdag 29 september 2004 17:41 schreef Ouwesok het volgende:
[..]ik zie het verband even niet
Zou een welkome afwisseling zijnquote:Op woensdag 29 september 2004 17:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hoe zou het zijn als er nu nog Flevofoto's gepost zouden worden ? in deze dierentuin enthousiasme...
quote:Op woensdag 29 september 2004 17:50 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Zou een welkome afwisseling zijnsteeds maar die prairiehondjes gaat ook vervelen
Je zal er de FOT-recherche niet voor aan de deur krijgen
'Ik lach wel, maar ik heb het helemaal niet fijn'quote:Op woensdag 29 september 2004 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
Omdat Offy zo benieuwd was naar haar foto, is dat de enige die ik even snel heb ingescanned
[afbeelding]
Weten we gelijk hoe je over Shark.Bait denktquote:Op woensdag 29 september 2004 23:09 schreef Offy het volgende:
[..]
'Ik lach wel, maar ik heb het helemaal niet fijn'
Prachtige combinatie van emoties , mooie fotoquote:Op woensdag 29 september 2004 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
Omdat Offy zo benieuwd was naar haar foto, is dat de enige die ik even snel heb ingescanned
[afbeelding]
Misschien een lelijke bijtwond van een goudvis opgelopenquote:Op donderdag 30 september 2004 00:02 schreef Bowiefan het volgende:
'k vind het idd ook een beetje lullig overkomen ten opzichte van haaievoer
is die trouwens eigenlijk wel teruggekomen uit de gaarde, of is die naar de haaien![]()
Neehoor, Shark weet best dat Offy het wel gezellig vondquote:Op donderdag 30 september 2004 00:02 schreef Bowiefan het volgende:
'k vind het idd ook een beetje lullig overkomen ten opzichte van haaievoer]
quote:Op donderdag 30 september 2004 00:21 schreef Ouwesok het volgende:
Misschien een lelijke bijtwond van een goudvis opgelopen
nette scherpe foto!quote:Op donderdag 30 september 2004 01:04 schreef Ouwesok het volgende:
Gelukkig was er ook iemand in de dierentuin met een kritische blik in de ogen
[afbeelding]
Leuk onderschrift Offy
quote:Op donderdag 30 september 2004 10:33 schreef Shark.Bait het volgende:
Mr. Paparazzi, alias PdeHoog, die jas....te rood
Hoe ga je dat doen dan? plak je de foto op je scherm?quote:Op donderdag 30 september 2004 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zal vanavond nog eens spelen met kleurtjesen ook het origineel even posten
*zucht*quote:Op donderdag 30 september 2004 11:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen dan? plak je de foto op je scherm?
Ik probeer wraak te nemen vanwege die foto natuurlijk...quote:Op donderdag 30 september 2004 11:33 schreef PdeHoog het volgende:
*zucht*
Teveel bijdehandjes op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |