MM zit peentjes te zwetenquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:57 schreef methodmich het volgende:
Doet ze vast niet, golfer.
Hoe oud is je vriendin eigenlijk, dat ze nu afrijdt?quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:59 schreef methodmich het volgende:
Van de spanning ja, Vom. Het is ook niet niks. Spannender dan toen ik zelf af moest rijden.
Jazeker, niet normaal meer wat je tegenwoordig daarvoor betaaldquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:09 schreef methodmich het volgende:
Ze is 22 en ze is pas op d'r 21e begonnen ja. Is best prijzig allemaal.
Ik ook, heb niet gerookt dus helemaal vergoedquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:11 schreef Vom het volgende:
[..]
Jazeker, niet normaal meer wat je tegenwoordig daarvoor betaald![]()
* Vom is een verwend nest en heeft ongeveer z'n hele rijbewijs van z'n ouders gekregen
Zelf had ik het nooit kunnen betalen
Je bent toch pas 17?quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ook, heb niet gerookt dus helemaal vergoed.
Maar ja ik ben er blij mee.
Gebeurt wel vaker, hou het gewoon op de [me] tagsquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:14 schreef Vom het volgende:
Wat is er verkeerd aan die tags?
Nee maar bij mij staat in beeld * Vom *zinquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker, hou het gewoon op de [me] tags.
Lucky Uquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:11 schreef Vom het volgende:
[..]
Jazeker, niet normaal meer wat je tegenwoordig daarvoor betaald![]()
* Vom is een verwend nest en heeft ongeveer z'n hele rijbewijs van z'n ouders gekregen
Zelf had ik het nooit kunnen betalen
WTFquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:16 schreef Vom het volgende:
[..]
Nee maar bij mij staat in beeld * Vom *zin
Zonder die spatie zeg maar, maar het is niet rood en je kan de tags zien![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:16 schreef Vom het volgende:
[..]
Nee maar bij mij staat in beeld * Vom *zin
Zonder die spatie zeg maar, maar het is niet rood en je kan de tags zien![]()
Vroeger was alles beterquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:19 schreef golfer het volgende:
Belachelijk inderdaad de prijzen die ik tegenwoordig hoor over rijlessen en het aantal lessen dat men gemiddeld krijgt.
* VoreG heeft na 12 lessen van 15 gulden (!!) zijn rijbewijs gelukkig destijds in 1x gehaald.
Het testtopic staat in Feedback!quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:19 schreef VoreG het volgende:
* golfer werkt
[code]* golfer werkt[/code]
Ik wilde het aan Vom laten zienquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Het testtopic staat in Feedback!![]()
Omfg, en nu hoor ik bedragen van 20 tot 40 euro langskomen. Ziek, maar 15 gulden was toen ook meer dan bijv 7,50 euro nuquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:19 schreef golfer het volgende:
Belachelijk inderdaad de prijzen die ik tegenwoordig hoor over rijlessen en het aantal lessen dat men gemiddeld krijgt.
* Ajaxno1 heeft na 12 lessen van 15 gulden (!!) zijn rijbewijs gelukkig destijds in 1x gehaald.
Rijden: een 3quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:56 schreef golfer het volgende:
Zou de vriendin van Methodmich de rij-examiniator intussen al verleid hebben?
Hey, dat waren mijn cijfersquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Rijden: een 3
Pijpen: een 9
Gemiddeld een 6, dus geslaagd.
Dan rijdt ze bij die man dus beter, maar houdt ze zich qua pijpen op de vlakte. Netjes van d'r.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Rijden: een 3
Pijpen: een 9
Gemiddeld een 6, dus geslaagd.
Die bevalt goed hoor! Nog 2 weken vakantie en daarna ga ik er elke dag in rijden naar mijn werk. Nu gebruiken we hem nog slechts af en toe, maar de keren dat ik er in reed bevielen prima.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:26 schreef DIGGER het volgende:
Maaruh, wat ik vroeg is hoe je 'Wolf' beviel Methodmich (waarmee ik het vorige topic dicht mikte)
Of die vent is gewoon niks gewend natuurlijk.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan rijdt ze bij die man dus beter, maar houdt ze zich qua pijpen op de vlakte. Netjes van d'r.
Ken je dan niet ook ff bij wat joden keepers gaan bezorgen?quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:28 schreef zjroentje het volgende:
Kwam ik er vanmiddag achter dat Sieb Dijkstra in de wijk waar ik bezorg woon. Je weet wel, die gruwelijk slechte keeper die bij RBC heeft gekeept.
Kan ook.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Of die vent is gewoon niks gewend natuurlijk.
De Steek is de man.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ken je dan niet ook ff bij wat joden keepers gaan bezorgen?
Býj mýj op scherm zýet het er allemaal ok uýt, býj jullýe ongetwýjfeld nýet!quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:39 schreef methodmich het volgende:
Leuke toetsenborden hebben ze daar he, Franky!
Je slaagt niet meer voor je inburgerings cursus taal, jij allochtone limbo!quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Dag!
Even een berýchtje uýt sunny Turkýje! Standaard 35 graden hýer.
* Bjoro heeft in 2 weken tijd in dienst zijn rijbewijs gehaald !!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:19 schreef golfer het volgende:
Golfur heeft na 12 lessen van 15 gulden (!!) zijn rijbewijs gelukkig destijds in 1x gehaald.
Schrijf er maar ééntje bij!quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:53 schreef SCH het volgende:
Portugezen met een rijbewijs
Hoera!quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Schrijf er maar ééntje bij!![]()
Rondje op mijn kosten!!
Hoera!quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:55 schreef methodmich het volgende:
Rondje op mijn kosten!!
Als je, zodra je straks weer nuchter bent, maar niet vergeet je auto all risk te verzekeren en de vergoeding voor inzittenden te verhogen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Rondje op mijn kosten!!
Idd, feliciteer je vriendin van me, maar laat haar wel eerst even d'r mond spoelenquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoera!
Wat een pijpbeurt niet al doet.
Dus daarom betaalde jij maar 15 gulden!quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoera!
Wat een pijpbeurt niet al doet.
Is al gebeurd.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je, zodra je straks weer nuchter bent, maar niet vergeet je auto all risk te verzekeren en de vergoeding voor inzittenden te verhogen.
(Hey, tis voor je eigen bestwil!)
Ze is niet bij de tandarts geweest!quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Idd, feliciteer je vriendin van me, maar laat haar wel eerst even d'r mond spoelen
Je rijbewijs daar onder de douche behaald?quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
* DIGGER heeft in 2 weken tijd in dienst zijn rijbewijs gehaald !!!
voor 0 guldens, sterker nog kreeg een extra vergoeding omdat ik onder mijn stand moest logeren, ha ha ha Those were the days !!!
Gefeliciteerd met je vriendin, MM !!!!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:55 schreef methodmich het volgende:
Rondje op mijn kosten!!
bij het laten vallen van mijn zeepquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:01 schreef DIGGER het volgende:
Je rijbewijs daar onder de douche behaald?
Niet in de R van Raggen?quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:07 schreef methodmich het volgende:
Als ze mijn pook dan maar alleen in z'n 3 of 4 zet...
toch die bikini he !!quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:12 schreef methodmich het volgende:
Daar moet je hem in onze auto voor indrukken, de R. Dus dat heeft ze verkeerd aangeleerd.
Overigens denk ik dat het scheelt dat ze een vrouw is en dat een man niet geslaagd was. Examinator wilde nog iemand laten slagen en vergaf haar dat ze ergens 110 reed waar ze maar 100 mocht.
Ik reed 120 waar 100 was toegestaan, maar dat vond de eximinatrice erg goed, omdat ik met het verkeer meereedt...quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:12 schreef methodmich het volgende:
Daar moet je hem in onze auto voor indrukken, de R. Dus dat heeft ze verkeerd aangeleerd.
Overigens denk ik dat het scheelt dat ze een vrouw is en dat een man niet geslaagd was. Examinator wilde nog iemand laten slagen en vergaf haar dat ze ergens 110 reed waar ze maar 100 mocht.
altijd prettig een extra BoB in je gezelschap !!!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:18 schreef methodmich het volgende:
Precies, dat zal het zijn.
Bij mij was het de 'vrijdagmiddag het is weekend en we willen snel naar huis' druktequote:Op maandag 2 augustus 2004 17:15 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar de weg was leeg.
Dus toch die bikini ja...
Dat sla ik niet af MM.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:21 schreef methodmich het volgende:
Dank je ano, neem er maar ééntje.
Is ook handig!quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:21 schreef Vom het volgende:
[..]
Bij mij was het de 'vrijdagmiddag het is weekend en we willen snel naar huis' drukte![]()
Ja zeker!quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is ook handig!
Die staat intussen in het betreffende topic.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Golfer heel zaakwaarnemend Fok zit nog op uw definitieve uitspraak te wachten.
Dat is ook balenquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:28 schreef methodmich het volgende:
Kijk kijk, goed bezig!
Overigens weet ik nu waarom doelman vd Werff niet meedeed tegen ASWH, hij had last van zijn buik.
En mijn vriendin kan pas morgenochtend naar het gemeentehuis.
Ik dank u. Het was me het dagje wel. a roadtrip to hell.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:41 schreef methodmich het volgende:
Zo, iedereen deelt uit. Ook één voor tong, om bij te komen!
Volgende keer toch maar een polsbandje omdoen met je naam en een telefoonnummer erop.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:42 schreef tong80 het volgende:
Ik dank u. Het was me het dagje wel. a roadtrip to hell.
Ja, die vielen zwaar op de maag.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:44 schreef mr_anonimous het volgende:
He Tong, al bij gekomen van de Stolichniya en Chocomel?
Of met watervaste stift op m'n arm schrijven.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar een polsbandje omdoen met je naam en een telefoonnummer erop.
Inmiddels hersteld. Hier, heb je nog een biertje voor het ongemak.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:44 schreef methodmich het volgende:
Oh, ano, die speler heet Bosingwa en niet Boswinga. Verder alles oké!
Hij zegt dat hij graag naar Hollywood zou trekken om in een film te spelen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:56 schreef methodmich het volgende:
Wellicht wordt hij trainer of gaat hij boeken schrijven...
Okay dan doe ik het. Eet smakelijk MM.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:58 schreef methodmich het volgende:
Dan zou ik het doen!
Een James Bond met paardenstaart.
Ik ga een feestmaal houden met m'n vriendin. Tot later!
Is een Portugeze muziekstroming Vom vol met melangolie.quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:27 schreef Vom het volgende:
Wie is Fado?![]()
Het is van die zeep weet je wel, met limoen - gepromoot door de zangeresquote:Op maandag 2 augustus 2004 18:27 schreef Vom het volgende:
Wie is Fado?![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb heel toepasselijk portugeese fornello gemaakt vandaag
Voor een weeshuis
Dan nodig je MM en vriendin uit om haar rijbewijs te komen vierenquote:Op maandag 2 augustus 2004 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb heel toepasselijk portugeese fornello gemaakt vandaag
Voor een weeshuis
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:08 schreef methodmich het volgende:
Wij zijn geen weesjes.
ik zat vroeger vaak in mijn eentje in mijn eendjequote:Op maandag 2 augustus 2004 19:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ook een tweeling, gewoon helemaal in mijn eentje
Is ze zo bijzonder, krijgt ze jouquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:25 schreef tong80 het volgende:
Mijn ma is er één van een drieling. Serieus.
Tis nie waarquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:29 schreef just me het volgende:Hools ik ben golfer
In de kanaolstraott zit een heel goed marokkaans eethuis.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:37 schreef SCH het volgende:
/SCH heeft Marokkaanse couscous gegeten, crimineel lekker![]()
Die ken ik die ken ik die ken ikquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In de kanaolstraott zit een heel goed marokkaans eethuis.
Maar niemand wil daar met mij naar toe![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Was het feestmaal goed MM?
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie moet er wat drinken van mij?
Ik neem er nog een tatoe bij.quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:04 schreef methodmich het volgende:
Tong, volgend jaar win jij de Gerrie Ruimgaard-award.
Proost..quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Hey Bos81.
*Geeft colaatje aan Bos. Proost Bos.
Als het maar gezellig is denk ik altijd.quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:38 schreef tong80 het volgende:
Jij blijft maar weggeven heb je niet in de gaten dat mensen van je profiteren. Zo maak je nooit echte vrienden.
Chocomelk met wodka graag.
Ik ben het met Tong eens daarom betaal ik wel.quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:38 schreef tong80 het volgende:
Jij blijft maar weggeven heb je niet in de gaten dat mensen van je profiteren. Zo maak je nooit echte vrienden.
Chocomelk met wodka graag.
Als iemand aanbiedt zeg ik geen nee.quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben het met Tong eens daarom betaal ik wel.
Ik pak een biertje, jij ook?
Verstoord dagritme Tong?quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:03 schreef tong80 het volgende:
Ik ga zo maar eens ontbijten.
Nee hoor, dagelijks patroon. Neem altijd Macaroni of Spaghetti als ontbijt.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:07 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Verstoord dagritme Tong?
kaassausquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor, dagelijks patroon. Neem altijd Macaroni of Spaghetti als ontbijt.
Ik aan de Alfa Edel Pils.quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit lekker aan de Jupiler
Doc zit vanavond aan de sinas.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik aan de Alfa Edel Pils.
Curva?quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:40 schreef mat_herben het volgende:
nejvýznamněj¨ích světových producentů pivo. ´ebříček je platný pro loňský rok by neznal úsloví, ¸e nejlépe lze vychladit pivo na sedmém schodě.![]()
En jij?quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:27 schreef tong80 het volgende:
Doc zit vanavond aan de sinas.
Chocomelk Golfert chocomelk.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:45 schreef golfer het volgende:
[..]
En jij?
was ik met me 4,30 euro in lacanau iets duurderquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:36 schreef mat_herben het volgende:
halve liter Pivo (bier) voor 15 kroon = 50 cent
Zal eens kijken of het nog steeds bagger is. De Tokkies neem ik op.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:58 schreef rubbereend het volgende:
de lamaaaaaaaaa's
bellen, tong for lamaquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:20 schreef tong80 het volgende:
Man ik heb nog niet één keer gelachen. Ik wil in die show.
Klinkt goedquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:40 schreef mat_herben het volgende:
nejvýznamněj¨ích světových producentů pivo. ´ebříček je platný pro loňský rok by neznal úsloví, ¸e nejlépe lze vychladit pivo na sedmém schodě.![]()
De wijze heren waren je goed gezind DD.quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Rondje op kosten van PyTh die de zaak om de zaakwaarnemerrechten van Jefferson farfán heeft verloren.
Biertje graag!
ik ben heel trots op je tong80quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:49 schreef tong80 het volgende:
Ok just me ik heb me ingehouden.
Staat op de video om straks nog even te kijken.quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:29 schreef rubbereend het volgende:
prachtige docu van Studio sport weer
blauwe of rooie ?quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Over Spa gesproken ik lust wel er wel eentje.
Ik ga morgen-middag/avond weer eens bewijzen dat mij huidige handicap niet klopt en proberen een betere 18-holes Q-kaart te lopen dan de afgelopen keren.quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:50 schreef just me het volgende:
ben bijna klaar voor de grote reis naar Spa
Een rood Spaatje alsjeblieft. Jij er ook eentje JM?quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
blauwe of rooie ?
ik hoef niet meer te rijden vanavond.. ik neem wel een biertjequote:Op maandag 2 augustus 2004 23:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een rood Spaatje alsjeblieft. Jij er ook eentje JM?
zal wel lukken toch!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga morgen-middag/avond weer eens bewijzen dat mij huidige handicap niet klopt en proberen een betere 18-holes Q-kaart te lopen dan de afgelopen keren.
afgelopen, echt prachtige indrukwekkende docu aanradertjequote:Op maandag 2 augustus 2004 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat op de video om straks nog even te kijken.
Ik zit nog te slikken van prachtige serie op Ned3: Four Fathers van de BBC, echt geweldig.
Nou proost dan maar Just Me.quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:54 schreef just me het volgende:
[..]
ik hoef niet meer te rijden vanavond.. ik neem wel een biertje
een rode spa en een geelgouden rakker!
proost mr_anonimousquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou proost dan maar Just Me.
Het is toch een goudgele rakker met een blonde kraag?quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:54 schreef just me het volgende:
[..]
ik hoef niet meer te rijden vanavond.. ik neem wel een biertje
een rode spa en een geelgouden rakker!
één goudgele rakker met een blonde kraag komt eraan voor Vom !quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:57 schreef Vom het volgende:
[..]
Het is toch een goudgele rakker met een blonde kraag?
Doe mij er ook maar eentje van die...
Danke schon JMquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:58 schreef just me het volgende:
[..]
één goudgele rakker met een blonde kraag komt eraan voor Vom !
Ja daar in verwegistan kan je natuurlijk de trends in NL niet bijhouden hequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:02 schreef popolon het volgende:
wat is scoubidoeen?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:01 schreef tong80 het volgende:
just me ik ga een scoubiedou kado geven aan m'n 4 jarig neefje. En dan zeggen ze dat ie daar te jong voor is. En kan ik eindelijk zelf scoubiedou-en.
De blauwe knoop dan ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil het niet hebben over welke knoop dan ook hier in Hools
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:05 schreef tong80 het volgende:
Half oktober maar ik ben gek op kadootjes.
*reminder*quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:05 schreef tong80 het volgende:
Half oktober maar ik ben gek op kadootjes.
jij krijgt nog een heerlijke neut van mequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:28 schreef tong80 het volgende:
Ik ben altijd de pineut.
Mag ik nog een neut van de barkeeper ?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:28 schreef tong80 het volgende:
Mag ik nog een neut van de barkeeper ?
Jij bent nog erger dan sommige anderen hier.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:09 schreef Eilanden het volgende:
Ik ga slapenZzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Wat is dat nou weer voor gore combinatie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:31 schreef tong80 het volgende:
Scheutje wodka in de choco my friends.
Nee Doc gemengd met kamagurka, dat is makkelijk te verteren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor gore combinatie.
Jah popo het is niet andersquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:33 schreef popolon het volgende:
Boes, je sig
Lief he?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:33 schreef popolon het volgende:
Boes, je sig
Kratje just me die drinken we samen op ik 23 en jij die laatstequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:36 schreef just me het volgende:
* tong80 neemt de laatste bestelling op
1 spaatje rood
wie wat nog meer?
Whiskietje voor mij, droge ZA voor Bluezz, rest weet ik niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:36 schreef just me het volgende:
* golfer neemt de laatste bestelling op
1 spaatje rood
wie wat nog meer?
Gatziequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:36 schreef popolon het volgende:
Poekies, heb er ook 4 gehad.
Maar 1 mocht er ouder dan 10 worden
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:38 schreef tong80 het volgende:
Ik had een hondje die heette Cruyffie.
Maar die luistert al sinds 25 april 1947 niet meer naar je?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:38 schreef tong80 het volgende:
Ik had een hondje die heette Cruyffie.
Klopt op het comando golfer go, pist ie in de wasbak.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar die luistert al sinds 25 april 1947 niet meer naar je?
Whiskietje voor golfer, voor Bluezz een witte ZA met ijs en de rest pakt zelf maarquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Whiskietje voor mij, droge ZA voor Bluezz, rest weet ik niet.
Hey, ik heb mij gisteren voor mijn doen prima gedragen, heb niet in wasbakken gepiest, heb niet tegen bomen staan wildplassen, heb niet zwartgereden en heb keurig op commando van jou een broodje Unox voor je gehaald.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:45 schreef tong80 het volgende:
Klopt op het comando golfer go, pist ie in de wasbak.
Het was geen UNOX dat wilde ik op dat moment niet zeggen, stond zo raar ruzie maken op een volle tribune, maar dat extra pilsje van me was uit m'n hart hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, ik heb mij gisteren voor mijn doen prima gedragen, heb niet in wasbakken gepiest, heb niet tegen bomen staan wildplassen, heb niet zwartgereden en heb keurig op commando van jou een broodje Unox voor je gehaald.
Trusten just muts.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:01 schreef just me het volgende:trustuh Hools ik ga lekker slapen!
Stond wel zo te boek bij de klotezooi in die lange rij, als broodje UNOX.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:59 schreef tong80 het volgende:
Het was geen UNOX dat wilde ik op dat moment niet zeggen, stond zo raar ruzie maken op een volle tribune, maar dat extra pilsje van me was uit m'n hart hoor.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:03 schreef Spideyman het volgende:
En m'n bier dan?
Ik sta al de hele avond te wachten achter de bar!
Nergens respect voor de kaboutermensen onder ons.![]()
zelfbediening.. morgen weer een dagquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:45 schreef just me het volgende:
[..]
Whiskietje voor golfer, voor Bluezz een witte ZA met ijs en de rest pakt zelf maar
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:05 schreef golfer het volgende:
Ede en Venendaal je bhoefte deed.
zal wel goedkomen lieve golfer, veel plezier morgen en ontspan je maar lekkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:07 schreef golfer het volgende:
Trusteh JM
Morgen sta je er weer grotendeels allen voor als ik ga golfen.
Zal ik maar niet zeggen wat ik met dat broodje heb gedaan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Stond wel zo te boek bij de klotezooi in die lange rij, als broodje UNOX.
Maar jij als expert zal het ongetwijfeld beter weten.
En dat extra pilsje van je heb ik nog minstens 3x uitgezeken toen ik thuis was en jij tussen Ede en Venendaal je bhoefte deed.
Ik gleed wel uit toen ik even op jouw plekkie ging zitten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:07 schreef tong80 het volgende:
Zal ik maar niet zeggen wat ik met dat broodje heb gedaan.
Ja maar je ging er niet voor niets zitten. Wie wil er niet op de plaats van Tong plaatsnemen ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik gleed wel uit toen ik even op jouw plekkie ging zitten.
Restanten Unox, mayo en ketsjup op de grond maakte het nogal glibberig.
Ssst. Voor je het weet verwacht SCH die ook van mij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:12 schreef tong80 het volgende:
Trouwens golfert die drie kusjes deden het hem wel.
Die leest toch niet mee ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ssst. Voor je het weet verwacht SCH die ook van mij.
Oh, gelukkig maar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:15 schreef tong80 het volgende:
Die leest toch niet mee ?
Trusteh Tong. 3xquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:26 schreef tong80 het volgende:
Trusten hools en golfert en SCHtje en justme-tje en Bluezzie en dinges
wat ben je allemaal van plan jm?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:14 schreef just me het volgende:
nog één koffie en dan ga ik echt aan de slag
heb je nou weer je benen niet geschoren ???quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:06 schreef SCH het volgende:
Korte broek alert
Jubelend van vreugde?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:01 schreef Bjoro het volgende:
Mogguh allen tesamen !!
niet alleen mijn benen lieverdquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb je nou weer je benen niet geschoren ???
een toefje haar nog rond de tepels ??quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:20 schreef SCH het volgende:
niet alleen mijn benen lieverd
huishouden...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat ben je allemaal van plan jm?
Moet ook gebeuren hequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:28 schreef just me het volgende:
[..]
huishouden...
![]()
ff de toog afsoppen ??quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren he
Ik ga zo caféhouden, huishouden voor wannabe's zeg maar![]()
kom het maar eens bekijkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
een toefje haar nog rond de tepels ??
De tap beetje reinigen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren he
Ik ga zo caféhouden, huishouden voor wannabe's zeg maar![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ff de toog afsoppen ??
ga je de kerstversiering al ophangen ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:35 schreef Da_Sandman het volgende:
En eens de decoratie veranderen, nu 4 maanden open geloof ik, dus mag tijd worden...
Of de EK versiering weghalen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:57 schreef just me het volgende:
[..]
ga je de kerstversiering al ophangen ?
als golfer nou eens opschiet met de volgende VBL-meet !!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:32 schreef SCH het volgende:
[..]
kom het maar eens bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |