Neequote:Op zondag 1 augustus 2004 22:33 schreef winterapfel het volgende:
dus dat ding is nog steeds niet af![]()
![]()
Datquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:51 schreef Remon het volgende:
ik zou onderdeel 4 weg laten.
Mag alijdquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:08 schreef dutchcamel het volgende:
Mag ik dit schitterend vinden![]()
jah... en dan een dopje halen bij doeland ofzoquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
En waarom zaag je de onderkant er niet af?? (4)
Ja dat is een goed idee, of je zaagt aan 1 kant de pootjes korter, of je plakt er aan de andere kant wat aanquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:10 schreef buitenbeentje het volgende:
Zet er wieletjes onder.
Koop dan de Dressboyquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:50 schreef Adelante het volgende:
je hebt de woonsdag aanbieding bij IKEA gemist
nieuw rigga kledingrek van ¤ 17,90 voor ¤ 7.90...
quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:59 schreef Redux het volgende:
De lul!!
het is dan ook wel een heeeeel boeiend vraagstuk! Stel je voor dat het mezelf overkomt?! Dan wil ik toch weten hoe t zit he!!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik blijf het volgen hoor!![]()
Er is nog geen vraagstuk geweest dit jaar dat zoveel mensen heeft kunnen boeien volgens mij!
We zijn intussen 5 maanden verder.... wordt het niet eens tijd om zelf te hobbyen en er wat langere pootjes onder te zetten? Of ben jij zo'n doe-het-zelver die niet verder komt dan wat je kan kopen bij Ikea en soortgelijken?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:00 schreef haaahaha het volgende:
M'n moeder heeft gisteren aan haar vriendin gevraagd of er wieletjes onder horen, en *verrassend*, er horen geen wieletjes onder!! Die vriendin heeft zelf ook zo'n kledingrek, en binnenkort gaat m'n moeder kijken hoe in godsnaam dat kledingrukrek in elkaar steekt.
Ben erg benieuwd!!
nu is het toch zeker wel gelukt hequote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:00 schreef haaahaha het volgende:
M'n moeder heeft gisteren aan haar vriendin gevraagd of er wieletjes onder horen, en *verrassend*, er horen geen wieletjes onder!! Die vriendin heeft zelf ook zo'n kledingrek, en binnenkort gaat m'n moeder kijken hoe in godsnaam dat kledingrukrek in elkaar steekt.
Ben erg benieuwd!!
quote:Op woensdag 24 november 2004 15:02 schreef meami het volgende:
tvp tvp tvp
Volgens mij "staat" het nog steeds niet.quote:
Waarom zou hij dat verzwijgenquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:51 schreef Deviant1nl het volgende:
En nu ook in mijn active topics.
Hij heeft hem denk ik al lang staan, maar zegt het misschien gewoon niet.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:31 schreef Redux het volgende:
tvp
volgens mij wil hij het gewoon niet vertellen, de lul :S
Ik ook.quote:Op vrijdag 17 december 2004 07:25 schreef lady-wrb het volgende:
* lady-wrb is er nog steeds van overtuigd dat er wieltjes onder horen
Verkapte tvpquote:Laatste bezoek: Verborgen
quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:26 schreef lady-wrb het volgende:
die zit zich vast in een of ander hoekje te schamen![]()
of te bescheuren
Ehm.....quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:21 schreef cyberstalker het volgende:
Volgens mij leest ie dit topic, en zit ie ons gewoon uit te lachen.
[..]
Verkapte tvp
:d bij mij ook haaahahaquote:Op donderdag 10 februari 2005 01:45 schreef Allan24 het volgende:
Dit topic!het blijft maar terugkomen in mijn AT
![]()
![]()
Ja doen!! Ik ben ook erg benieuwd!!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke nog steeds niks??
Dan ga ik em nu maar eens lekker mailen
Staat in zijn profquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:59 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja doen!! Ik ben ook erg benieuwd!!
weet jij zijn emailadres dan?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Staat in zijn prof
Alleen die @*****.com is een beetje onduidelijk, volgens mij is dat lloll denk ik.
Heb em zojuist een mailtje gestuurd
Nu maar afwachten :p
Krijg net een mailtje dat die @lloll niet bestaat.
Lekker onduidelijk.
Het moest ll0ll zijn.
Ik krijg geen foutmelding meer
Had dan ff gekeken hoe dat ding in elkaar gezet isquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:41 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik zag gisteren bijIkea
een soortgelijk rek, en ik moest meteen aan dit topic denken.
Maar dat rek wiebelde niet.![]()
quote:Op zondag 27 februari 2005 15:29 schreef Murray het volgende:
De grap is er nu zo onderhand wel eens af of niet?
Vraag het eens aan Redux.quote:Op donderdag 7 april 2005 01:52 schreef Lexie het volgende:
Heeft iemand zijn telefoonnummer niet toevallig?
Mwah.. ben er niet zeker vanquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:57 schreef buitenbeentje het volgende:
haaahaha's postgeschiedenis is leeg, hij is hier sinds de nieuwe servers dus nog niet geweest.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 07:58 schreef buitenbeentje het volgende:
Ole, is haaahaha soms een kloon van jou of jij van haaahaha?
Wanneer komt het op Discovery?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:30 schreef MSXUser het volgende:
Dit krijgt nog wel een eigen deel in de 'Unsolved Mysteries' reeks.
morgenvroegquote:
Kut, dan ben ik werken.quote:
Jawel, maar dat email adres gebruikt hij niet meer geloof ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:05 schreef Laura 2000 het volgende:
We moeten haaahaha vinden!!!
Moet toch te doen zijn op de één of andere manier![]()
Is er niemand die hem kent, van de tijd dat hij hier nog postte...?
Oeh, vertel!!quote:Op zondag 4 september 2005 23:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nah mensen, het is opgelost hoorkreeg zonet een mailtje binnen
![]()
![]()
'k geloof 't pas als ie hier zelf postquote:Op zondag 4 september 2005 23:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
![]()
![]()
ja, ik kwam 'm net ook in een oud topic weer tegen... het ging over... drie keer raden... shandy.quote:
Daar heb ik ZO hard om moeten lachenquote:
Zolang er geen duidelijkheid is niet...quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:57 schreef buitenbeentje het volgende:
Nee hoor, laatste post 20 september 2005. Ik denk dat die feature in Replique nog niet helemaal optimaal werkt.![]()
Nu willen we nog steeds weten wat die oplossing na 4 topics en 2 jaar is.... moesten er toch nog wieltjes onder?quote:Op zondag 4 september 2005 23:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
![]()
![]()
Als jij ons kan vertellen wat de oplossing was kan dit topic inderdaad dichtquote:
dat dacht ik dus ook.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:20 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Draai dat middenstuk eens om; 1 naar 4 en 4 naar 1.
Kijken wat-ie doet.
Gast, toen hij dit ding in elkaar ging zetten was het 2004.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:16 schreef Allan24 het volgende:
Een kledingrek in elkaar proberen te zetten met deze warmte is geen pretje.
wereldideequote:Op zondag 4 juni 2006 04:06 schreef maartena het volgende:
[afbeelding]
Dit is me toch een lange film zeg.....
Laatste bezoek: 1 dagen, 2 uur, 22 minuten geledenquote:Op maandag 24 juli 2006 08:24 schreef lady-wrb het volgende:
is haaahaha nog wel aktief op fok eigenlijk
ja maar er is nooit gezegd hoe het met het rek afgelopen isquote:Op maandag 24 juli 2006 12:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 1 dagen, 2 uur, 22 minuten geleden
Thank you, Captain Obviousquote:Op maandag 24 juli 2006 04:34 schreef Cinch het volgende:
[..]
Gast, toen hij dit ding in elkaar ging zetten was het 2004.
Er zitten volgens de vriendin van m'n moeder geen wielen bij. Stuk 1 en 4 zijn niet omwisselbaar.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:39 schreef Rio het volgende:
- Wielen ontbreken
of
- Je kunt die pootjes uitdraaien
Maar me dunkt dat eerste.
quote:Expanders voor wielen met boutgatbevestiging in buis
Er is een Haahaha actief nu in een topic in TRU, maar ik weet niet of dat dezelfde is...maar dat moet haast toch wel...quote:Op maandag 31 juli 2006 22:13 schreef buitenbeentje het volgende:
Hoe heb je hem nou staan? Op bloken, op wieltjes, aangepast of in onderdelen in een doos?![]()
Aangezien het nu al ruim 2 jaar niet compleet is..... wat heb je uiteindelijk als oplossing gekozen? Ik neem toch even aan dat je wat aan het doe-het-zelven bent geslagen om die wiebel weg te krijgen, of dat je uiteindelijk dat ding maar bij het grof vuil hebt gezet.....quote:Op maandag 31 juli 2006 21:17 schreef haaahaha het volgende:
Er zitten volgens de vriendin van m'n moeder geen wielen bij. Stuk 1 en 4 zijn niet omwisselbaar.
Sterker nog, dit is al deel 4.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:54 schreef Rio het volgende:
Hij is bijna vol, er moet wel een deel 2 komen natuurlijk!
Ik meende me ook al meer topics te herinneren. Anyway, nieuw deel is noodzaak.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:59 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Sterker nog, dit is al deel 4.
We wachten op nieuw fotomateriaalquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:20 schreef haaahaha het volgende:
wacht, ik zal je zeggen wat er met dat rek is gebeurd. momentje hoor
zijn we straks weer 2 jaar verderquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:20 schreef haaahaha het volgende:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
zijn we straks weer 2 jaar verder![]()
Hij gaat het echt niet vertellen hoorquote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:20 schreef haaahaha het volgende:
Jawel, in deel 5.quote:
http://tinypic.com/quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:46 schreef haaahaha het volgende:
heeft iemand een foto upload site? ik kan de foto's nergens kwijt..
Ik ben de komende 30 minuten online als je ze naar mij wil sturen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:14 schreef haaahaha het volgende:
hep je ze al?
of.. hij wiebelt nog steedsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:32 schreef Isdatzo het volgende:
ik vrees..
met grote vreze
dat 't kledingrek het niet helemaal overleeft heeft![]()
Ik geloof er nog weinig van moet ik eerlijk zeggen, maar we zien wel..... hoe dan ook, ik denk dat er zo een nieuw topic komt. Ik bereid vast een nieuwe OP voorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:48 schreef haaahaha het volgende:
geef even aan als je ze hebt, en post je ze dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |