het is dan ook wel een heeeeel boeiend vraagstuk! Stel je voor dat het mezelf overkomt?! Dan wil ik toch weten hoe t zit he!!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik blijf het volgen hoor!![]()
Er is nog geen vraagstuk geweest dit jaar dat zoveel mensen heeft kunnen boeien volgens mij!
We zijn intussen 5 maanden verder.... wordt het niet eens tijd om zelf te hobbyen en er wat langere pootjes onder te zetten? Of ben jij zo'n doe-het-zelver die niet verder komt dan wat je kan kopen bij Ikea en soortgelijken?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:00 schreef haaahaha het volgende:
M'n moeder heeft gisteren aan haar vriendin gevraagd of er wieletjes onder horen, en *verrassend*, er horen geen wieletjes onder!! Die vriendin heeft zelf ook zo'n kledingrek, en binnenkort gaat m'n moeder kijken hoe in godsnaam dat kledingrukrek in elkaar steekt.
Ben erg benieuwd!!
nu is het toch zeker wel gelukt hequote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:00 schreef haaahaha het volgende:
M'n moeder heeft gisteren aan haar vriendin gevraagd of er wieletjes onder horen, en *verrassend*, er horen geen wieletjes onder!! Die vriendin heeft zelf ook zo'n kledingrek, en binnenkort gaat m'n moeder kijken hoe in godsnaam dat kledingrukrek in elkaar steekt.
Ben erg benieuwd!!
quote:Op woensdag 24 november 2004 15:02 schreef meami het volgende:
tvp tvp tvp
Volgens mij "staat" het nog steeds niet.quote:
Waarom zou hij dat verzwijgenquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:51 schreef Deviant1nl het volgende:
En nu ook in mijn active topics.
Hij heeft hem denk ik al lang staan, maar zegt het misschien gewoon niet.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:31 schreef Redux het volgende:
tvp
volgens mij wil hij het gewoon niet vertellen, de lul :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |