Dat dat ff duidelijk is ookquote:Op zondag 1 augustus 2004 16:27 schreef Reetvaarder het volgende:
Mark....... als jij op Gorinchem met 1 bil op je zadel gaat zitten en de andere bil ernaast, en je knie uitsteekt, heb je een KD
En nu ben jij stoerquote:Op zondag 1 augustus 2004 16:51 schreef ook_gek het volgende:
Oh en nu ben je stoer? Ik doe dat altijd met mijn fiets
voetjesquote:Op zondag 1 augustus 2004 16:47 schreef Makster het volgende:
Hier de pics van vandaag van Reetvaarder en Nakster
Zeker, een wereld van verschil in vergelijking met die oude. Deze geven me duidelijk meer vertrouwen en ze plakken als een tiet! Plus dat ik de motor ook veel sneller om kan gooien, ja ik ben er echt blij mee !quote:Op zondag 1 augustus 2004 17:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
banden bevallen goed of niet, mark?
Uhh, bijnaquote:Op zondag 1 augustus 2004 17:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Mark... is je schaamrand er nu rechts af?
Dat was ook het eerste wat ik tegen de Reetspeerder zei toen ik de fotos zagquote:Op zondag 1 augustus 2004 17:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
voetjes
dat is te zienquote:Op zondag 1 augustus 2004 17:17 schreef Makster het volgende:
Zeker, een wereld van verschil in vergelijking met die oude. Deze geven me duidelijk meer vertrouwen en ze plakken als een tiet! Plus dat ik de motor ook veel sneller om kan gooien, ja ik ben er echt blij mee !
mijne ook nog lang nietquote:Uhh, bijna
Heel erg zeker weten doe ik het niet omdat ik vooral op deweg aan het letten was maar ik dacht te zien dat ik er af en toe met 90 ofzo inging en er uit kwam met ongeveer 105 / 110 ofzo. Dat was als het lekker ging en geen auto's. Maar dat spreekt voor zichquote:Op zondag 1 augustus 2004 17:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
uit nieuwsgierigheid: met welke snelheid gaan jullie over het KB?
Is al gelukt.... heb Ulead Gif Animator gecrackedquote:Op zondag 1 augustus 2004 16:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn.... leg nou eens uit hoe ik een animated gif in ImadeReady maak?
zo, das een stuk sneller dan toen we tijden de veluwe meet op kb apeldoorn redenquote:Op zondag 1 augustus 2004 17:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Heel erg zeker weten doe ik het niet omdat ik vooral op deweg aan het letten was maar ik dacht te zien dat ik er af en toe met 90 ofzo inging en er uit kwam met ongeveer 105 / 110 ofzo. Dat was als het lekker ging en geen auto's. Maar dat spreekt voor zich
Ehh.. Mark..... ik reed hele tjd achter je, maar we kwamen niet boven de 100 hoorquote:Op zondag 1 augustus 2004 19:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zo, das een stuk sneller dan toen we tijden de veluwe meet op kb apeldoorn reden![]()
in de tuin, een badje van 3,5 meterquote:Op zondag 1 augustus 2004 19:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Wtf?
beleving is een fantastisch fenomeenquote:Op zondag 1 augustus 2004 19:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ehh.. Mark..... ik reed hele tjd achter je, maar we kwamen niet boven de 100 hoor
quote:Op zondag 1 augustus 2004 19:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe vind je mijn en Mark zijn avatar
Vet hequote:Op zondag 1 augustus 2004 19:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hey,jetblast erbij
1 ice tea comin' up with the next big tastyquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Je weet de prijs?
Drink zelf maar op, je hebt het geld harder nodig dan ikquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
1 ice tea comin' up with the next big tasty
of er moet nog iemand meegaan zonder 25Kw beperking, kunnen we ze allebei tegelijk meenemenquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Zeg je gewoon dat je op zoek bent naar een andere motor..... maar dat je twijfelt tussen de Blade en Thundercat. Omdat je misschien de Blade teveel vermogen vindt hebben wil je graag op beide modellen rijden
Apeldoorn it isquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wanneer: geen idee nog, nog niet met der over gehad
waar: zeg het maar? beetje centraal gebied? of ergens waar 1 van ons redelijk bekend is?
geil:![]()
![]()
![]()
zoetermeer/apeldoorn: ik heb voorkeur voor apeldoorn, kunnen we meteen combineren met wat rondjes kb![]()
[..]
of er moet nog iemand meegaan zonder 25Kw beperking, kunnen we ze allebei tegelijk meenemen
jaja, die overloperquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Superfour?
Jups... Haringvlietquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Lijkt verdacht veel op de omgeving waar Mark en ik hadden gereden vanmiddag! Zeeland toevallig?
quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Apeldoorn it is
Maar ja, wie moet er mee dan....
Zie je !!!!quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:42 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Jups... Haringvliet
Wij???quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]tja, wie heeft er zin om 2 hele gave motoren te testen en daarna een paar rondjes kb apeldoorn te doen??
En waar ben jij?quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:44 schreef PatrickM het volgende:
Overigens zijn dat mijn vader achter het stuur, zus als tweede 'man' (verplicht bij waterskieen) en mijn zwager op de ski's
quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Zeg je gewoon dat je op zoek bent naar een andere motor..... maar dat je twijfelt tussen de Blade en Thundercat. Omdat je misschien de Blade teveel vermogen vindt hebben wil je graag op beide modellen rijden
Vanaf die afstand hoor je het verkeer al niet... je hoort daar alleen af en toe ronkende 4/6/8 cilinders van speedboten en het gesnerp van jetski's en waterscootersquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zie je !!!!
Hebben wij gereden, hebben nog voor die brug gestaan... was open.
Ons niet gezien/gehoord?
Achter het fototoestelquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En waar ben jij?
Ik wil even inzoomen op de tweede stuurman .. maar de foto is te klein.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:44 schreef PatrickM het volgende:
Overigens zijn dat mijn vader achter het stuur, zus als tweede 'man' (verplicht bij waterskieen) en mijn zwager op de ski's
me zus heeft wel geoefend met waterskieen, maar vooralsnog heeft ze meer in het water gelegen dat op de ski's gestaanquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik wil even inzoomen op de tweede stuurman .. maar de foto is te klein.![]()
Heb je ook foto's van je zus op de ski's.![]()
![]()
![]()
Hee ouwe rukkerquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik wil even inzoomen op de tweede stuurman .. maar de foto is te klein.![]()
Heb je ook foto's van je zus op de ski's.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Wij???
nope, jij wacht maar een eindje verderopquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar hoe stel je je dat voor dan... kom je met 3 gasten aan bij Safe.
"Hoi, ik wil de Blade en mn maat hier wilt de Cat testen"
of dit verhaal inderdaadquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Dit verhaaltje lijkt me nog de meeste kans hebben.....
[..]
Och ja, tis maar net wat je prettiger werken vindt...quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:00 schreef Patrick281 het volgende:
Riet als je kan Photoshoppen (steeds beter merk ik) dan kan je ook met Imageready werken.
Je moet je er alleen even in verdiepen. (begrijp dat andere programma'tje al onder de knie is ..maar even doorbijten.)
Zet via het venster de "animation" balk aan, op de vierkantjes clicken levert je steeds een nieuw beeldje in de animatie .. via layers zet je de verschillende beelden aan en uit. (zoals in Photoshop)
Ik ken dat andere progje niet .. maar Imageready heeft meer toekomst.
(lees: professioneler, dus je raakt er nooit op uitgekeken .. kan meer dan ook maar iemand helemaal weet -net als met Photoshop zelf)
quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Och ja, tis maar net wat je prettiger werken vindt...![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij kan al net zo slecht foto's maken als klaverblad rijden!
7.000 kmquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:25 schreef Patrick281 het volgende:
Mark, las in de Promotor dat iemand maar 7.000 kilometer had gedaan met zijn BT14f ..
.. en hij was heel content dat hij nog zo lang meeging.
Prima band zei hij ook, liet niet(s) te wensen over .. had nu alleen Metzelers .. tja journalisten he.
quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:27 schreef Makster het volgende:
Tja das toch al meer dan de 4000 km die een BT090 mee gaat.
Met een 090? Die had een BT010 als voorband toch? In ieder geval wel toen ik nog niet in Curacao zatquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Riet heeft er toch ruim 10.000 mee gedaan ..
foto is van redelijk veraf genomen. Dus vandaarquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij kan al net zo slecht foto's maken als klaverblad rijden!
Wel grappig zo een bootje. Moet je toch eens een keer aan ons (lees fok) uitlenen voor een dagje plezierquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:48 schreef PatrickM het volgende:
En oja... dit is de fullsize van die foto (ca 650 KB)
klik hier
quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:42 schreef PatrickM het volgende:
Maar ach... nog een paar jaar en dan komt er een digitale spiegelreflex![]()
Ik zie nog geen andere Avatar bij je ..quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:34 schreef Makster het volgende:
LOL
Zie nu die avatar van Pepijn pas HAHAHHA![]()
Ja ik denk dat ik die maar als Avatar moet gaan zetten
De motorclub Fok! bbqquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:52 schreef Makster het volgende:
Wel grappig zo een bootje. Moet je toch eens een keer aan ons (lees fok) uitlenen voor een dagje plezier
quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:01 schreef Patrick281 het volgende:
De Fok! bbq![]()
Heb op Curacao niks naders gedaanquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:10 schreef Patrick281 het volgende:
Wel uitkijken met bbq en varen ..
[afbeelding]
Lijkt mij wel wat een stukje sturen op het water met ondertussen een blondine die op de voorplecht aan het zonnen is.![]()
![]()
Grrr... wanneer ga je die 1,70 terug betalen he?quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:34 schreef Makster het volgende:
LOL
Zie nu die avatar van Pepijn pas HAHAHHA![]()
Ja ik denk dat ik die maar als Avatar moet gaan zetten
quote:Op maandag 2 augustus 2004 09:38 schreef ZX9R het volgende:
Ik niet. ben al lang wakker!
quote:Op maandag 2 augustus 2004 09:22 schreef Patrick281 het volgende:
Lekker aan het uitslapen jongens..
eerlijk gezegd heb ik gisteren ook nog gereden, met mijn zus eerst naar de stad en daarna naar der werk gebracht. en dat was best lekkerquote:Op maandag 2 augustus 2004 05:59 schreef ZX9R het volgende:
Zo te zien hebben jullie allemaal lekker gereden.
En nu ben ik druk.quote:Op maandag 2 augustus 2004 09:59 schreef ZX9R het volgende:
En OPM is er!
Sommige dingen ga je pas na een tijdje waarderen toch .. best leuk dat iedereen zo regeert op je nieuwe brommer.quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik raak er zo langzamerhand aan gewend...
ben er ook niet de hele dag natuurlijkquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:07 schreef Patrick281 het volgende:
En nu ben ik druk.![]()
leuk jah...alleen als ik mijn eigen motor noem (en mijn motor dan??) dan krijg ik altijd dezelfde reactie: ja, die is ook mooi maar deze, (zeggen ze dat met een enorme smile) dit is pas een motor...quote:Sommige dingen ga je pas na een tijdje waarderen toch .. best leuk dat iedereen zo regeert op je nieuwe brommer.
Nee dat kan niet hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben er ook niet de hele dag natuurlijkbadje in de tuin, zonnetje schijnt
![]()
quote:leuk jah...alleen als ik mijn eigen motor noem (en mijn motor dan??) dan krijg ik altijd dezelfde reactie: ja, die is ook mooi maar deze, (zeggen ze dat met een enorme smile) dit is pas een motor...
hmm...internet caféquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:14 schreef Patrick281 het volgende:
Nee dat kan niet hoor.![]()
Ik moet zelf nog eens kijken wat ik ga doen met vakantie, als het een vliegreisje is dan ben ik er ook niet uiteraard.
de echte liefhebbers inderdaadquote:Ach dat zijn echte motorliefhebbers toch ..
![]()
![]()
Maar wat een verschil in mening he, tussen ons de experts en de rest.![]()
![]()
![]()
Jaja...quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:33 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zag trouwens nog een ander slowchat topic/clubbie waar iedereen mekaar goedemorgen zegt.
stond bij de active topics en ik klikte hem per ongeluk aan..
![]()
zal ik je dan maar niet meer van je werk houdenquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:33 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben trouwens echt druk .. vanaf vandaag andere vervoerder voor de goederen.![]()
En bij de oude zijn dus vorige week nog de nodige dingen misgegaan.
quote:Ik zag trouwens nog een ander slowchat topic/clubbie waar iedereen mekaar goedemorgen zegt.
stond bij de active topics en ik klikte hem per ongeluk aan..
![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
de echte liefhebbers inderdaadach, ik moest steeds denken aan wat jij eens zei. de meeste beginnen op een shopper en al snel stappen ze over op een echte motor of kappen ermee...
quote:T.K. Pontiac Kleur Zwart ¤ 750,00
Bouwjaar 1989 en heeft sinds dag 1 's nachts in garage gestaan.
Carrosserie is puntgaaf en heeft nog nooit een aanrijdings schade gehad.
Motor 2.8 ltr benzine loopt goed en heeft pas 177000 ml gelopen
Van de linker stoel moet de bekleding worden gerepareerd, de airco werkt niet en er moet een nieuw benzine klep handeltje worden gemonteerd.
Inruil tegen digitale camera Fuji S5000 of Canon S1 bespreekbaar.
Nee, die van mij is al weg.. was net 1 dag te laat met reageren ..bellen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:43 schreef ZX9R het volgende:
Maar hij doet het wel.
itt de auto waar jij op hebt geboden.
KLM? Thundercat?quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:44 schreef ZX9R het volgende:
Rietje, wat zijn dat voor blauwe vlekken in je avatar>
Hahahahaquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:16 schreef ZX9R het volgende:
Ja hallo, ANWB hier.
...........
Een Pontiac Fiero? Hoe lang staat die al stil?
...........
Zo lang al?
...........
Meneer. Moet u eens goed luisteren.
Hou een ander eens voor de gek. Daar zijn wij niet voor.
Kijk, als u al langere tijd lid was geweest, hadden wij misschien wel een Opel Corsa 1.2 nJoy automaat voor u kunnen regelen. Maar aangezien u sinds gisteren lid bent van de ANWB en sinds vandaag eigenaar bent van een kapotte Fiero....
.............
Meneer, meneer.
Nu moet u niet boos op ons worden........
.............
<klik> tuut tuut tuut tuut
Ja ga ze niet wijzer maken dan ze al zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:16 schreef ZX9R het volgende:
Ja hallo, ANWB hier.
...........
Een Pontiac Fiero?
Hij heeft mij van 11'2002 tot 05'2004 nooit in de steek gelaten.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben je niet lid vd ANWB
Leek me geen overbodige luxe met die Bimota![]()
Stof op het stuur.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:19 schreef Patrick281 het volgende:
Ja ga ze niet wijzer maken dan ze al zijn.![]()
Ik ben er net mee aan komen rijden.![]()
Spontaan defect.
U denkt toch niet dat ik daar in wil rijden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:16 schreef ZX9R het volgende:
Kijk, als u al langere tijd lid was geweest, hadden wij misschien wel een Opel Corsa 1.2 nJoy automaat voor u kunnen regelen.
Kee .. zal/had een spuitbusje glassex mee kunnen nemen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:21 schreef ZX9R het volgende:
Stof op het stuur.
algengroei op de wielen.
regenspetters/modder aan de onderzijde.
dode accu.
"Nee meneer de wegenwacht. Ik kom er net mee aanrijden zo... Echt waar"![]()
Wat heeft Riet bijvoorbeeld aan een auto voor vervangend vervoer ..quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:28 schreef Patrick281 het volgende:
Luc .. wat als je nou geen autorijbewijs gehad had. Wel discriminatie dat je een Njoy mee had gekregen.![]()
Je hebt toch geen defecte auto..
Weet niet of ze vrolijk was.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Die Luc
En was ze vrolijk toen ze arriveerde??
Lucky bastard..quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:51 schreef ZX9R het volgende:
Die alfa boeit me niet. Lease.
ben al een andere aan het uitzoeken.
Ik zie je ook wel op een Pan European zitten.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:00 schreef ZX9R het volgende:
motor dan hè!
Dan maar een ZX10R 25kw hequote:Op maandag 2 augustus 2004 11:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat heeft Riet bijvoorbeeld aan een auto voor vervangend vervoer ..![]()
![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:03 schreef ZX9R het volgende:
Ook nog vergeten idd.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Dan maar een ZX10R 25kw he![]()
Zou in feite electronisch kunnen .. alla V10 van de ehhhh ......Viper.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:08 schreef ZX9R het volgende:
drie cylinders uitgeschakeld en 1 cylinder teruggetuned --> 25 kW
quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zit te wachten tot ik mag gaan werken vanavond
quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:38 schreef Rietvaerder het volgende:
"Aan het werk'' zegt ie
Doe ik, de post's zijn alleen maar flashbacks tussendoor.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga werken dan
quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Kaatje is chagrijnig geloof ik
Of ik heb iets verkeerd gedaan.....
Eehh.. juistquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:12 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding] Misschien wel [afbeelding] dan hebben ze ook minder zin. In gezeur tenminste..dat andere juist niet.
Vroeger bij mijn oude werk hadden we een telefoniste ..quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Eehh.. juist
quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ey
quote:-4 liter BellRay 10W40 half synthetisch ¤ 29,-
-Oliefilter origineel Suzuki voor een Suzuki Bandit600N uit 1996 ¤ 11,-
-4 NGK CR9EK bougies ¤ 36,-
quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo.... bestellinkje gedaan
iets duurder wel..... ik betaal maar 29 euro voor 4 liter BellRayquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:47 schreef Patrick281 het volgende:
Zou het bij de BMW dealer echt duurder zijn .. of zou het best meevallen.
Boekje viel mij ook enorm mee.. ¤15,00..
quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoe staat het leven
quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:20 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding] vast goed..
Lekker vakantie he OPM .. goede timing qua weer.![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Van de week word het weer minder...... dus OPM, morgen Safe Apeldoorn
minder? vooruitzichten voor morgen en overmorgen: 30 graden en als het meezit warmerquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Van de week word het weer minder...... dus OPM, morgen Safe Apeldoorn
waarschijnlijk wel...bmw filter zal vast ook wel 'nieren' oid hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:59 schreef Patrick281 het volgende:
Ik bedoel dat ze niet ineens 25 euro voor een filter vragen wat bij Motoport misschien 11 euro kost ..
.. of zou het niet zo hard lopen..
Zag gisteren dat Piet Paulusma onweer en regen voor woensdag, donderdag en vrijdag opgaf.....quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
minder? vooruitzichten voor morgen en overmorgen: 30 graden en als het meezit warmer
(denk trouwens niet dat Safe zo snel gaat lukken...)
Nee!!!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Zag gisteren dat Piet Paulusma onweer en regen voor woensdag, donderdag en vrijdag opgaf.....
Ik zal eens checken, hoef ik ook niet tot zaterdag te wachten.quote:Enne Pepijn, dat zou best kunnen
Niet bij Motozoom bestellen maar bij www.louis.de..... scheelt je in prijs en zijn veel sneller met verzenden....
Jaaaaaaa!!!!!!!!!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee!!!! ;'(
quote:Vleesch noch visch
Een week testrijden doet het Motorfreaks hart niet sneller kloppen. De sterke kant van de Fazer blijkt ook de meest zwakke. Het is een allrounder die nergens in uitblinkt. Wil je hem inzetten als woon-werk motor dan loop je aan tegen de beperkte standaard bagagemogelijkheden, een file-onvriendelijke koppeling en een hoog brandstofverbruik.
Voor lange toerritten ontbreekt het de Fazer aan comfort: het zadel is te hard, de duo zit niet lekker en ook hier gebrek aan bagagemogelijkheden. Een stormachtige carriere als sportmotor zit er ook niet in, hoewel het met de beschikbare krachten en grondspeling leuk spelen is.
Lache man, dat dingquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:16 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Die had ik al gelezen
quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Weer in dat verdomde badje?
quote:Vanaf de eerste meters valt direct op hoe soepel en gemakkelijk deze nieuwe R1 zich laat bedienen. Optrekken, remmen, rondjes draaien, stapvoets rijden en keren op de weg (zonder voetje aan de grond), het gaat allemaal met het grootste gemak en zowel de motor als de bediening ervan voelen meteen goed en vertrouwd aan. Er zijn motoren die als je er voor het eerst mee rijdt meteen goed aanvoelen, alsof je er al maanden iedere dag mee rijdt. De nieuwe R1 is blijkbaar zo'n motor.
Ziet er wel lekker fris uit !quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
dit badje:
[afbeelding]
de ondergrond is een beetje scheef maar tis wel lekker
quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker fris uit !
En daar zit je hele middag in?Beetje lezen enzo?
quote:Wil dit zeggen dat de 2004 R1 een stuk saaier is geworden? Nee, absoluut niet. Hij voelt zelfs een stuk sterker dan de vorige versies. Het grote verschil is dat de nieuwe tevens een stuk soepeler is. Als we de R1 vanaf pak-um-beet 160 km/u in z'n vierde versnelling de sporen geven laat hij meteen zien waarom hij de sterkste 1000cc denkt te zijn. Vanuit de airbox zowel als de seatpipes schreeuwt de motor het uit. Wow, wat een geluid! Andere dempers? No thank you. De digitale snelheidsmeter gaat met rasse schreden richting de 200 km/u (en we rijden nog steeds in de vierde versnelling). En dan gebeurt het: als de snelheidsmeter zo'n 210 kilometer per uur aangeeft en de toerenteller voorbij de 9.500 toeren schiet, tilt de R1 als uiting van pure vreugde zijn voorwiel zo'n dertig centimeter los van het asfalt om voluit krijsend in de vierde versnelling een pure 'hardcore' powerwheelie te maken!
Lache, zou niks voor mij zijn..... ik kan niet tegen niks doenquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]yep
morgen gaan we 2 kleine/halve luchtbedden kopen, dat ligt wat makkelijker
radiootje op de achtergrond, beetje lezen, hapje eten af en toe
ik op zich ook niet (vandaar dat ik af en toe hier benquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Lache, zou niks voor mij zijn..... ik kan niet tegen niks doen
beterquote:Had je gelezen dat de Thundercat makkelijk 1:20 kan halen?
Je zal maar een halve dag vrij hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:09 schreef Patrick281 het volgende:Je zal nu maar klaar zijn met werken.
![]()
![]()
*jaloers isquote:Op maandag 2 augustus 2004 18:03 schreef Makster het volgende:
Mooie is wel dat het een motorproof voortuin word. Mijn motor komt er te staan en ook die van de buren, met speciale verzonken motorsloten enzo
quote:Beste adverteerder,
Uw advertentie op www.autotrader.nl heeft de interesse gewekt van één van
onze bezoekers. Hieronder vindt u zijn contactgegevens. Veel succes met deze
lead van Auto Trader.
Naam : Dhr P. Bart
Telefoonnummer : 0645 ....
Emailadres : p ....chello.nl
Auto : Pontiac Fiero
Prijs : 4500
Kleur : Geel
Bouwjaar : 1988
Brandstof : Benzine
Opmerkingen : Fiero op autotrader zie ik al ruim een jaar staan.
Waar kan ik de auto inmiddels voor afhalen, ik zoek nog steeds een dergelijk
model voor ca. 2.250,00.
Met vriendelijke groet,
Auto Trader
Ik ga toch geen rampenbak kopen voor ¤ 3.250,00.quote:Geachte heer, P. Bart
Wanneer u werkelijk interesse heeft, dan wil ik u een eenmalig aanbod doen
welke inhoud dat u de auto dan zo mee moet nemen als is !!
De prijs en deze is niet meer onderhandelbaar zou dan bedragen ? 3.250,-
De uato verkeerd technisch in goed staat het eenigste wat ons bekend is dat
de koppeling of koppelings cilinder aandacht nodig heeft en de keuring ondertussen is
verlopen!!!
Wanneer u interesse heeft zou ik het fijn vinden dit kenbaar te maken en een
afspraak voor een vrijblijvende bezichtiging te maken !!
Met vriendelijke groet,
JJ K...s,
Eigenaar
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:10 schreef PatrickM het volgende:
pepijn... als je een Pontiac Fierro op de kop heb getikt wil ik wel een keertje een proefritje doen
Vorige week .. OPM was begonnen ..quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:06 schreef ZX9R het volgende:
die is kewl!
Zelf gesoept?
Gewoon goed onderhouden.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:11 schreef ZX9R het volgende:
whehehe.....
quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vorige week .. OPM was begonnen ..![]()
![]()
Hij kwam nu wel van pas.
dat was mijn eigen creatiequote:Op maandag 2 augustus 2004 22:16 schreef ZX9R het volgende:
and i'm not?
Volgens Riet waren het innitieel alleen de eerste Fokkers die gingen meten.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:16 schreef ZX9R het volgende:
and i'm not?
ik was ook niet bij de 1e meetquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:19 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens Riet waren het eigenlijk alleen de eerste die waren gaan meten.
Ik welquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik was ook niet bij de 1e meet
DIe begon gelijk al slecht .. dus was nog niet verwend ..quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik mis mijn brommerik snap niet hoe die pommel het 4 weken!!! heeft uitgehouden...
ghe ghequote:Op maandag 2 augustus 2004 22:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
DIe begon gelijk al slecht .. dus was nog niet verwend ..
idd!! hadden we het laatste nog over, lees maar eens dit oude maar wel leuke topic van mij door: Wat was jouw 1e motor? hoeveel motorrijders zich hier melden...quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:26 schreef ZX9R het volgende:
Als ik zo eens wat oude topics teruglees, zie ik tot mijn verbazing dat er véél meer motorrijders zijn dan er hier nog posten!
Beetje jammer.
Nee, jij had je eigen methodes om bij de harde kern te geraken.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik was ook niet bij de 1e meet
Allemaal blaaskakenquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:26 schreef ZX9R het volgende:
Als ik zo eens wat oude topics teruglees, zie ik tot mijn verbazing dat er véél meer motorrijders zijn dan er hier nog posten!
Beetje jammer.
Die waarschijnlijk wel hartstikke actief zijn op M-F... ook een site die aardig wat praatjesmakers en posers herbergtquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Allemaal blaaskaken
Pcies.... misschien passen ze daar dan beterquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:33 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Die waarschijnlijk wel hartstikke actief zijn op M-F... ook een site die aardig wat praatjesmakers en posers herbergt
quote:Hallo bedankt voor uw mail.
Omgerekend praat u nog over meer dan 7.000 gulden, ik mag inmiddels een dode
accu verwachten, en bovendien is de koppeling zeer lastig reparabel bij de
Fiero.
(blok moet eruit .. dus dat is een tijdrovende dus prijzige operatie..)
Mvrgr, P.Bart
quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vertel, pepijn?
quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Harde kern:
-Pepijn
-OPM
-Mark
-PatM
-Rietvaerder
-Ralf (omdat die altijd zoooooo ver rijdt en bij elke meet is![]()
)
-Luc
kan ik wel tegen hoorquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:42 schreef Patrick281 het volgende:Geintje ..
ach zoquote:Maar je deed een paar minimeetjes met Riet, PatrickM in de tijd dat je qua rijden niet te stoppen was vlak na aankoop van je ZXR.
Toen had onze bendeleider Stephan besloten dat je voortaan bij de harde kern zat.![]()
![]()
Toen PatrickM op Motor-Forum verbale klappen kreeg uitgedeeld zei die persoon zelfs dat PatrickM maar op moest rotten naar zijn eigen k*** Fok! forumpje!quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:26 schreef ZX9R het volgende:
Beetje jammer.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]dit is een motortopic, aub geen rijdende en/of vliegende koekblikken hier
![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:42 schreef Patrick281 het volgende:
Toen had onze bendeleider Stephan besloten dat je voortaan bij de harde kern zat.![]()
![]()
Als ik weer mee ga dan zal het toch niet zo vaag moeten gaan als de laatste keer maar wat eerder allemaal bekend moeten zijn voor ik daar tijd vrij voor kan maken.quote:
Lijkt me best wel weer eens gaaf om nu met m'n 110+ kilo van dat gele glijbaantje te gaanquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Morgen naar Duinrell met een maat.... lekker afkoelen in Tikibad
Ik ken m..... De Pelikaanquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:30 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Lijkt me best wel weer eens gaaf om nu met m'n 110+ kilo van dat gele glijbaantje te gaan
(dat je een paar meter naar beneden pleurt in het water)
Watjuhhhhhhhhhhquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:36 schreef Makster het volgende:
Fuck, morgen weer heel de dag tuinieren, of is het hovenieren? Naja, hoe dan ook voel de pijn in mijn bovenbenen nu al
En dan nog een niet nader te noemen erelid die 2 goede route's uitgezet heeft natuurlijk.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Harde kern:
-Pepijn
-OPM
-Mark
-PatM
-Rietvaerder
-Ralf (omdat die altijd zoooooo ver rijdt en bij elke meet is![]()
)
-Luc
Kijk je uit voor de kleintjes met die 1.90..quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Morgen naar Duinrell met een maat.... lekker afkoelen in Tikibad
Moet werkenquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik ken m..... De Pelikaan
Ga mee dan morgen
waarom heb je niet meer in pta willy slowchat gereageerdquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:51 schreef ondeugend het volgende:
Slaap lekker Pat
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waarom heb je niet meer in pta willy slowchat gereageerd
ze pesten mij met jou
Als het maar niet te vroeg isquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:44 schreef ondeugend het volgende:
Hey Rb.. ik had je nog gebeld . Nu weet ik wrom je niet opnam.
Ik probeer morgen wel ff weer.
Morgen werken... kom anders even een bakkie doen ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:50 schreef RB het volgende:
[..]
Als het maar niet te vroeg is![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 05:49 schreef ZX9R het volgende:dit zijn echt géén tijden.
Weer veel te vroeg om te moeten werken!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 05:49 schreef ZX9R het volgende:dit zijn echt géén tijden.
Weer veel te vroeg om te moeten werken!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 07:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
De eerste 3 meeting reden wij ook nog aardig door.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:39 schreef RB het volgende:
Was ik vanmiddag even een eindje rijden, kwam in Appelscha uit waar een ex collega een cafe heeft.
Ik ff bakkie doen laat hij weten dat ze elke maandag een toertje maken. Of ik ook zin had?
19:00 uur verzamelen bij het cafe. Ikke naar huis eten, tanken en weer op plof terug naar Appelscha, bakkie doen en wachten wat er komen ging.
8 medemotorrijders hadden zich gemeld.
Potverdrie, 200 km achter de meute aan zitten vangen.Ik ben van alles tegen gekomen, dijkweggetjes, slingerweggetjes ala bosweg, pontjes, veel water en nog veel meer. Heb het bij kunnen houden maar het ging er stevig aan toe. Man op kop had een Suzuki V twin en rijdt regelmatig op Assen.
Al met al was het een leuke ervaring al was het hard werken.Komende maandag vast en zeker weer
![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De eerste 3 meeting reden wij ook nog aardig door. :') Vanaf Assen kwam de klad erin.
"klad"? Zal wel van mijn ouders geerfd hebben uit Noord Holland.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:19 schreef Rietvaerder het volgende:Hoogvliets?
Bendelijderquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:24 schreef Patrick281 het volgende:Goedemorgen bendelijder..
![]()
Pas maar op dat je niet spontaan begint te kwaken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga zo...... naar Wassenaar
Want daar kikker je van op, zegt men.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Bendelijder
Ik lijd nergens aan geloof ik...... en ik leid ook geen bende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |