Laat ik je uit je droom helpen, dat was het niet... Hoewel dat natuurlijk ook best lekker was geweestquote:Op maandag 2 augustus 2004 09:21 schreef Limprint het volgende:
het was..... gutteguttegut
Niet echt neequote:Op maandag 2 augustus 2004 09:20 schreef Patrick281 het volgende:Is dat niet hetzelfde, apart van een uitzondering in de context.
jammer hoor....hoe kan je mij nou niet zien....quote:Op maandag 2 augustus 2004 09:08 schreef melismay het volgende:
Laten we zo zeggen dat we allebei dachten dat het bij een beetje telefoonsex zou blijven, maar dat zijn auto spontaan naar mijn huis gereden wasterug Black-jack... Had je niet gezien
Het spijt me verschrikkelijk.. heb je wel een beetje gemist de afgelopen dagen, maakt dat wat goed?quote:Op maandag 2 augustus 2004 09:33 schreef Black-jack het volgende:
[..]
jammer hoor....hoe kan je mij nou niet zien....
Môgûhquote:Op maandag 2 augustus 2004 09:29 schreef thumper het volgende:
Goedemorgen iedereen!
noouuuuu......een klein beetje danquote:Op maandag 2 augustus 2004 09:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Het spijt me verschrikkelijk.. heb je wel een beetje gemist de afgelopen dagen, maakt dat wat goed?![]()
![]()
Goedemorgen Thumper
Goeie morgen leuke damequote:Op maandag 2 augustus 2004 09:38 schreef melismay het volgende:
Goedemorgen Gutteguttegut
De mensen hier denken dat die sex van vannacht met jou was, kan je dat misschien even ontkennen hierquote:Op maandag 2 augustus 2004 09:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Goeie morgen leuke dame
Ik zeg niets...quote:Op maandag 2 augustus 2004 09:42 schreef melismay het volgende:
[..]
De mensen hier denken dat die sex van vannacht met jou was, kan je dat misschien even ontkennen hier
Nou mijn droom is niet dat ik jou de liefde zie bedrijven met gutteguttegut, sorry!quote:Op maandag 2 augustus 2004 09:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Laat ik je uit je droom helpen, dat was het niet... Hoewel dat natuurlijk ook best lekker was geweest![]()
Er zaten vannacht gewoon een paar ettertjes op het topic, dus we moesten maar even de boel weer op orde krijgen... Heb jullie niet gezien om te helpen![]()
Hahaha ach ja, zo was het ook opgelost geloof ik...quote:Op maandag 2 augustus 2004 09:47 schreef Limprint het volgende:
[..]
Nou mijn droom is niet dat ik jou de liefde zie bedrijven met gutteguttegut, sorry!
En vannacht lag ik toch echt lekker te slapen dus enige optie tot helpen had ik niet
Kom je nog even langs handsome?quote:Op maandag 2 augustus 2004 09:59 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ok..ik ga cruisen....
c u all l8er...
Je hebt mn nummer.....quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Kom je nog even langs handsome?
Hahaha, ow ja dat was zo he!?quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:06 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Je hebt mn nummer.....
Thx!!..U2!quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahaha, ow ja dat was zo he!?
Have fun!!!
Ja, ze zaten me te pesten, terwijl ik alleen even een mededeling-van-goede-sex gehad deed.quote:Op maandag 2 augustus 2004 09:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Er zaten vannacht gewoon een paar ettertjes op het topic, dus we moesten maar even de boel weer op orde krijgen... Heb jullie niet gezien om te helpen![]()
Wat ik leuk vond om te horen, vandaar dat ik ook to the rescue kwamquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:52 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ja, ze zaten me te pesten, terwijl ik alleen even een mededeling-van-goede-sex gehad deed.
Tot morgen lekkere lieve stoute maar toch geile schat van me.....quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat ik leuk vond om te horen, vandaar dat ik ook to the rescue kwam
Goeie morgen terugquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:30 schreef melismay het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Lekker gecruised gister, handsomequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:33 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Goeie morgen terug
Jazeker....en straks weerquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Lekker gecruised gister, handsome?
You lucky manquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:38 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Jazeker....en straks weer
ps. hoe gaat het met je scriptie?
haai lekkere meid van me ...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:30 schreef melismay het volgende:
Goedemiddag Bonobo!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:49 schreef Bonobo11 het volgende:
Goedemiddag!
Hoiquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Goedemiddag Bonobo!!!
Ja u ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:03 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hoi, een grote geile dag nog toegewenst!!
Zelfs ik, de gene die zich het minst bevindt in dit topic, had door dat Zita een scharreltje hadquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:26 schreef Black-jack het volgende:
van wie hoor ????
hi lieverd..... * Black-jack geeft je een dikke knuffelquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:56 schreef melismay het volgende:
* Black-jack is on a roll en gaat dus snel weer aan het werk
Heeft jullie systeembeheerder het domein voor je afgeschermd?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:17 schreef melismay het volgende:
Kan niet meer op de chat!!fijne dag dus allemaal verder!!
Ik denk het.... Wel balen, nou ja wie weet een andere keer weer... Voor nu have fun! ik ga weer aan het werk (gedwongenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:18 schreef thumper het volgende:
[..]
Heeft jullie systeembeheerder het domein voor je afgeschermd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |