Ik vind de prijzen eigenlijk nog wel meevallen. Voor de Rolling Stones en Madonna betaal je bijna 100 euro....quote:Op maandag 24 januari 2005 11:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat een belachelijke prijzen.. Het lijkt me best leuk om U2 live te zien, maar ik ga er echt geen 60 euro voor neerleggen.
Zeker is het niet, maar zo is het voorgaande jaren altijd wel gegaan...quote:Op maandag 24 januari 2005 13:48 schreef TheFly het volgende:
Is het zeker dat de verkoop van het 2de concert meteen start na het eerste? Want via u2.com bestel ik al kaarten voor de eerste show, maar als dan de 2de en derde evengoed op 5 feb. in de verkoop gaan dan is het alsnog nodig om voor het postkantoor te gaan liggen.
Weet iemand of ze ook gewoon ergens aan een loket verkocht worden net zoals in Nederland bij het Postkantoor?quote:Op maandag 24 januari 2005 12:55 schreef Frenkel het volgende:
Unos..dos...tres...catorce ! In november 2004 kwam “How
To Dismantle An Atomic Bomb” uit . Met dat nieuwe album
bewijst U2 dat ze fris en stevig rockend uit de hoek blijven
komen. Sinds de release werden wereldwijd al meer dan
8,5 miljoen exemplaren van HTDAAB verkocht. Het is
weinige groepen gegeven om na een kwarteeuw nog
steeds nummer-1 albums te maken maar U2 doet het en
mag daarom, niet enkel de grootste, maar ook de beste
rock ’n roll band ter de wereld worden genoemd. In 2005
trekken Bono, The Edge, Adam Clayton, Larry Mullen Jr en
hun crew de wereld rond. Niet minder dan 110 concerten
staan op de planning. Op 28 maart wordt de kick-off van
de tournee gegeven in San Diego. Het Europese luik van
de Vertigo//2005 Tour start zowaar in Brussel. Afspraak
met U2 in het Koning Boudewijnstadion op 10 juni !
De ticketverkoop start op zaterdag 29 januari om 10u via
Goformusic: 0900 2 60 60 en www.goformusic.be . Per
persoon kunnen max. 4 tickets besteld worden.
U2
Vrijdag 10 juni 2005
Koning Boudewijnstadion, Brussel
Nope, verkoop gaat alleen via internet en telefonisch.quote:Op maandag 24 januari 2005 15:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Weet iemand of ze ook gewoon ergens aan een loket verkocht worden net zoals in Nederland bij het Postkantoor?
Ik kom het liefst zo min mogelijk in die stad, en het geluid is belabberd in de aRENa, maar als er niks anders op zit zal ik er gewoon heen gaan, tis tenslotte voor U2.quote:Op maandag 24 januari 2005 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nope, verkoop gaat alleen via internet en telefonisch.
Maar je wil toch ook wel eens zonder combi naar de Arena afreizen?![]()
Groeten van een ex-DAS-medewerker.![]()
Oh wat lul je nou man.quote:Op maandag 24 januari 2005 11:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat een belachelijke prijzen.. Het lijkt me best leuk om U2 live te zien, maar ik ga er echt geen 60 euro voor neerleggen.
De lijst die een paar posts hierboven wordt genoemd, gaan allemaal via u2.com in de voorvoorverkoop. En ook daar zul je geluk moeten hebben. De eerste concerten in Amerika zullen gigantisch snel uitverkocht zijn, maar die bijv. in Katowice zou mss wat langer kunnen duren. Ik heb ook totaal geen idee hoeveel kaarten per concert beschikbaar zijn voor u2.com members.quote:Op maandag 24 januari 2005 21:02 schreef twistednerve het volgende:
Naar U2 gaan in Dublin lijkt me ook super
Dit concert is wel via U2.com te boeken als je daar member wordt? Zou je dan zeker zijn van kaarten aangezien ik niet zo een twee drie kan zien hoeveel mensen daar eigenlijk lid zijn? Wil namelijk niet voor membership betalen als ik toch niet vooraf kan bestellen...
Foei Tommetjequote:Op maandag 24 januari 2005 11:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
*meldt*quote:Op maandag 24 januari 2005 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Foei Tommetje.
En 'best leuk om U2 live te zien'? Dan mág je wmb niet eens kaarten kopen. Er zijn genoeg mensen die er een spreekwoordelijke moord voor doen om U2 live te zien ...
Ik ben erg benieuwd of die 40 dollar me gaan opleveren waarvoor lid geworden benquote:Helaas hebben we nog geen bericht van het management over de kaarten, wel rekenen we erop dat dit snel gaat gebeuren. Leden krijgen hierover altijd bericht, goed of slecht en ruim voordat de normale voorverkoop begint. Mensen die graag naar buitenlandse concerten, of 100% zekerheid willen, kunnen beter lid worden van u2.com. Dit kan nog tot 24.00 vanavond. We doen ons uiterste best
spreekwoordelijk?quote:Op maandag 24 januari 2005 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Foei Tommetje.
En 'best leuk om U2 live te zien'? Dan mág je wmb niet eens kaarten kopen. Er zijn genoeg mensen die er een spreekwoordelijke moord voor doen om U2 live te zien ...
Wacht ff tot ná 13 juli, wil jequote:
quote:Bono defies security for music awards
U2 frontman Bono defied security in Cannes, France last night to get to the NRJ Music Awards ceremony on time.
The Vertigo star was late for the ceremony at the Riviera city's Palais des Festival due to the bad traffic and horrified his bodyguards by jumping out of the car and crossing the crowds to approach the red carpet.
One security guard says, "It could have been very dangerous for him to walk freely through the crowd without any bodyguards.
"Happily nobody was expecting him in the crowd, and he managed to reach the ceremony safely. It's very unusual and very risky for a star like Bono to act that way, but I guess his fans were more than happy to meet him that way."
Bono went on to pick up the Special Achievement Award for his charity work.
In French, Bono told the crowds: "I'm not from this country but I'll make a little confession to you - it's at the Cote d'Azur I feel at home."
ik hoop op kaarten voor 12 juniquote:Op maandag 24 januari 2005 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wacht ff tot ná 13 juli, wil je.
ik hoop voor je dat je als u2.com member in aanmerking komt voor veldkaarten want bij de vorige voorverkoop kreeg je niet eens de mogelijkheid om veldkaarten te kiezen maar kreeg je direct de slechtste tribunekaarten voor de kiezen. er is destijds behoorlijk veel commentaar op geweest dus misschien dat ze er van geleerd hebben. ieg geen bagger ArenA voor mij maar Nou Campquote:Op maandag 24 januari 2005 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Overigens grappig dat ze op U2fanclub.nl over 100% garantie op u2.com spreken:
[..]
Ik ben erg benieuwd of die 40 dollar me gaan opleveren waarvoor lid geworden ben.
Ik mag hopen dat dat veranderd is dan ...quote:Op maandag 24 januari 2005 22:27 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat je als u2.com member in aanmerking komt voor veldkaarten want bij de vorige voorverkoop kreeg je niet eens de mogelijkheid om veldkaarten te kiezen maar kreeg je direct de slechtste tribunekaarten voor de kiezen. er is destijds behoorlijk veel commentaar op geweest dus misschien dat ze er van geleerd hebben. ieg geen bagger ArenA voor mij maar Nou Camp
quote:Once again, U2 will offer General Admission floor tickets giving fans the best view in the house for the lowest ticket price. Reserved seat tickets in the stands will also be available. In North America, general admission floor tickets will be $49.50 (plus applicable service fees). Additional ticket prices will vary per market.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |