ja dat is hemquote:Op zondag 1 augustus 2004 03:02 schreef twiFight het volgende:
[offtopic] =hellfire= ben jij die gozer van gamer.nl?
"Only on Xbox"quote:Op zondag 1 augustus 2004 08:15 schreef Tain het volgende:
Zou dit plaatje van Burnout 3 misschien in de plaats van Flatout screen kunnen komen, twi?
[afbeelding]
of rs3 black arrow en battlefront only on xbox zijn en flatout is dat ook nietquote:Op zondag 1 augustus 2004 10:21 schreef BMH het volgende:
[..]
"Only on Xbox"![]()
Geen fan van flat outquote:Op zondag 1 augustus 2004 08:15 schreef Tain het volgende:
Zou dit plaatje van Burnout 3 misschien in de plaats van Flatout screen kunnen komen, twi?
[afbeelding]
burnout 3 komt een maand eerder uit, ieder geval volgens tothegame.comquote:Op zondag 1 augustus 2004 10:51 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Geen fan van flat out
ik mis het xbox live logo op de packshot van RS3: BAquote:Op zondag 1 augustus 2004 12:00 schreef twi het volgende:
Done, de cover van RS:BA is ook veranderd in de EuropeseBurnout 3 staat bovendien er wat mooier in, want dat is geen lelijk custom plaatje, maar gewoon de boxart
Viel me net ook op, hadden die sneaky bastards van Dimension Plus zelf een boxartje gemaaktquote:Op zondag 1 augustus 2004 12:07 schreef Tain het volgende:
[..]
ik mis het xbox live logo op de packshot van RS3: BA
hms ff verandering in brengenquote:Op zondag 1 augustus 2004 15:08 schreef SailingAce het volgende:
[afbeelding]
Ik daag je uit voor een potje Top spin ik sta nu al 400equote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:48 schreef mars16 het volgende:
ik speel online
topspin
driv3r
pgr2 besteld
mm3
dtm2
Als jij die chick bent op je icon.. wil ik je wel toevoegenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:01 schreef Ash het volgende:
Hoi,
Heb sinds kort een X-Box met Live en al reeds toegevoegd in de Live lijst.
GamerTag: John Ryder
Heb op dit moment alleen maar Splinter Cell: PT,
en was wel freaky om met andere mensen ineens te kunnen praten.
van zijn profielquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:09 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Als jij die chick bent op je icon.. wil ik je wel toevoegen![]()
jammer Sailingquote:Geslacht: Man
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:09 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Als jij die chick bent op je icon.. wil ik je wel toevoegen![]()
Whehehehe.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:02 schreef Ash het volgende:
[..]
Als ik die chick was uit mijn icon, dan zou ik geen X-Box spelen!
![]()
Vergeet het dan maar.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:15 schreef Thrilled het volgende:
Is er echt geen enkele mogelijkheid om Xbox live te krijgen ZONDER creditcard. Ikzelf mag geen creditcard en mn ouders willen er zelf geendus ik moet een alternatieve manier hebben, als die er is.
Als M$ maar zn geld kan ontvangenquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:27 schreef twi het volgende:
Als je oom een CC heeft ofzo, kan 't best
Oja hoe dan?quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:42 schreef Thrilled het volgende:
ja, maar ik dacht ergens gehoord te hebben dat er ook een andere manier was?
Nee.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:42 schreef Thrilled het volgende:
ja, maar ik dacht ergens gehoord te hebben dat er ook een andere manier was?
Er zijn al zat goeie titels op de X-Box.quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:25 schreef Joefje het volgende:
ik heb nog geen xbox live maar ga da zeker wel kopen als straks halo 2 uit is.
meestal wie er niet is, bijna altijd als ik op live ga dan zijn er geen fokkers of mijn internetverbinding is aan het klotenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:28 schreef SailingAce het volgende:
Ik ga gewoon gamen en zie wel wie er is.. en wat ze doen.
Morgen weer SC2-en? Wij vonden et iig geval super fun op de server na. Door de instabiele verbinding was springen op mercs + het grijpen van mercs bijna onmogelijkquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:40 schreef HomerJ het volgende:
Ik ga gewoon spelen zijn genoeg friends altijd online en later komen er meestal nog wat Fokkers! bij
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Morgen weer SC2-en? Wij vonden et iig geval super fun op de server na. Door de instabiele verbinding was springen op mercs + het grijpen van mercs bijna onmogelijk.
Nopequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:07 schreef Gamedemon het volgende:
over live gesproken zullen we ff twi? black arrow?
Hahahaha, jij bent echt even helemaal 'xbox live gamen' moe hehquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:16 schreef twi het volgende:
[..]
NopeEffe geen zin
Je moet gewoon weer een lekkere nieuwe uitdaging hebben, iets anders, iets lekker nieuws om te spelen denk ik.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:47 schreef twi het volgende:
Ik hou er - met alle respect naar m'n mede FOK!-clan leden natuurlijk - niet echt meer van om te terrorist hunten. En daarbij dus ook niet van 't wachten totdat er eindelijk 6+ man zijn zodat je fatsoenlijk kunt Team Survivalen (of een van die andere nieuwe modi)
ik ga straks nog wel ff, na de 50m voor vrouwenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:04 schreef pkwarts het volgende:
gaan er vanavond nog mensen zwarte pijlen?
vanavond BA?quote:Op zondag 29 augustus 2004 09:40 schreef Gamedemon het volgende:
we hadden gister tot 10 uur gewacht en nog niemand live...toen maar gestopt...er joinde ook voorderest helemaal niemand....ook geen onbekende dus...
Dat zeg ik altijdquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:50 schreef DinoPK het volgende:
Helaas, 21.00 is hier amper een haalbare tijd, vrouwtje wil ook wat zien (of liever gezegd, wezenloos staren naar de meest onzinnige zooi op tv).
koop dan van die fox kids TV kaarten...dat beweegt ook en dan kan jij lekker gamenquote:Op zondag 29 augustus 2004 11:20 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd![]()
Maakt niet uit wat ze ziet, als de plaatjes maar bewegen.
Die dingen vond ze al intressant inderdaadquote:Op zondag 29 augustus 2004 11:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
koop dan van die fox kids TV kaarten...dat beweegt ook en dan kan jij lekker gamen
Burnout 3 weer hequote:Op zondag 29 augustus 2004 11:31 schreef Gamedemon het volgende:
dan zien we je weer meer live !
ach mischien dat ik em haal ook...aleen dan een week later...er is 3 halen 2 betalen bij free recordshop van 30 augustus tot 19 september...en ik wil zoiezo psi ops hebben...zoek ik nog een game uit...dan heb ik burnout gratis....onder voorbehoud....quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:50 schreef Tain het volgende:
Dus ik moet straks alleen met sailing gaan racen...
geld dat voor alles die 3 halen 2 betalen ding?quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ach mischien dat ik em haal ook...aleen dan een week later...er is 3 halen 2 betalen bij free recordshop van 30 augustus tot 19 september...en ik wil zoiezo psi ops hebben...zoek ik nog een game uit...dan heb ik burnout gratis....onder voorbehoud....
quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:43 schreef Tain het volgende:
[..]
geld dat voor alles die 3 halen 2 betalen ding?
maar ff zorgen dat ik ¤120 present heb danquote:Op zondag 29 augustus 2004 15:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
![]()
goedkoopste gratis
Ah, oke, dat valt dan weer meequote:Op vrijdag 3 september 2004 14:52 schreef twi het volgende:
60 euro, maar je kan verlengen met starter kits.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:51 schreef twi het volgende:
Op 't einde deed m'n communicator 't niet echt meer fantastisch geloof ik, maar ben maar gekapt, was moe en had geen zin meerWas wel leuk, Cabrona, Pkwarts en G Demon
TAINNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op zaterdag 11 september 2004 07:17 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
alcohol is slecht voor jequote:Op zaterdag 11 september 2004 09:26 schreef twi het volgende:
[..]
TAINNNNNNNNNNNNNNNN![]()
![]()
geheugen
nounou telkens... volgens mij 1 keer omdat ik de rest van de keren bij je in het team zat en het ging gisteren echt heel slechtquote:Op zaterdag 11 september 2004 09:31 schreef twi het volgende:
Inderdaad. En ik had er niet eens een druppel van opMisschien kwam 't omdat je me telkens neer knalde
binnen 2 minuten ben je aan het spelenquote:Op zaterdag 11 september 2004 10:32 schreef Rusher2k het volgende:
Aaah.. X-box Live.. is dat btje snel game gevonden???
niet bij tenchu....daar is niemand onlinequote:Op zaterdag 11 september 2004 10:41 schreef twi het volgende:
Er zijn altijd games aan de gang in vrijwel alle Live games die zijn uitgebracht. Dus er zijn altijd wel meerdere potjes beschikbaar, wanneer je geen bezwaar hebt tegen buitenlanders. Nederlanders kom je ook regelmatig tegen, maar dan moet je wat beter kijkenBovendien zijn veel Nederlanders toch wel behoorlijk irritant.
ik kom na: southpark, scrubs, eternal sunshine of the spotless mind. maar ik kom welquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:45 schreef GinaG het volgende:
Mensen ik ben vanavond live! RS 3 BA natuurlijk![]()
Euh.,..quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:59 schreef Gamedemon het volgende:
Twi gast...anytime you want to...
Ik vind midtown madness niet zo geweldigquote:Op vrijdag 17 september 2004 20:33 schreef twi het volgende:
Oke, Burnout 3 it is
ik ga BA'enquote:Op vrijdag 17 september 2004 21:08 schreef Gamedemon het volgende:
irritant als de kanker
Alles wat kut aan Burnout 3 is is van EAquote:Op vrijdag 17 september 2004 23:14 schreef Gamedemon het volgende:
EA en dingen verneuken
Ja dat snap ik ook niet helemaalquote:Op zondag 19 september 2004 09:21 schreef Tain het volgende:
Ik word trouwens wel moe van die foutmelding dat er geen communication kan worden opgezet, ik hoor ze toch praten en kan toch ook terug praten
omdat als het loopt het leuk is...maar dat houd meestal 1 a 2 potjes stand voor je er weer uitligt...quote:Op zondag 19 september 2004 11:09 schreef SilverGun het volgende:
Volgende maand ook in het bezit van Live waarschijnlijk. Ik snap van de mensen die zo lopen af te geven op het Live gedeelte van Burnout3 niet helemaal dat ze het wel constant blijven spelen. Heeft EA nog iets ondernomen om het allemaal wat dragelijker te maken?
Je blijft spelen omdat als je eenmaal racet alles goed werkt.quote:Op zondag 19 september 2004 11:09 schreef SilverGun het volgende:
Volgende maand ook in het bezit van Live waarschijnlijk. Ik snap van de mensen die zo lopen af te geven op het Live gedeelte van Burnout3 niet helemaal dat ze het wel constant blijven spelen. Heeft EA nog iets ondernomen om het allemaal wat dragelijker te maken?
behalve als je rankings weer niet geupdate worden en je weer terug naar de lobby wordt gegooidquote:Op zondag 19 september 2004 11:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je blijft spelen omdat als je eenmaal racet alles goed werkt.
zin om ff een poging te wagen tain en sailing?quote:Op zondag 19 september 2004 11:13 schreef Tain het volgende:
[..]
behalve als je rankings weer niet geupdate worden en je weer terug naar de lobby wordt gegooid
owkeej.. password HANSquote:Op zondag 19 september 2004 11:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zin om ff een poging te wagen tain en sailing?
ik kom zoquote:Op zondag 19 september 2004 11:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
owkeej.. password FOK
Ja dat zegt toch niks?quote:Op zondag 19 september 2004 23:33 schreef Gamedemon het volgende:
ik moet ff biechten...ben vanmiddag aan het liven geweest met mensen die ik niet ken...en het heeft een uur zonder problemen gelopen...totdat ik dirty disc error kreeg
Een uur vind ik nog steeds niet lang.quote:Op zondag 19 september 2004 23:33 schreef Gamedemon het volgende:
ik moet ff biechten...ben vanmiddag aan het liven geweest met mensen die ik niet ken...en het heeft een uur zonder problemen gelopen...totdat ik dirty disc error kreeg
de laatste keer dat we gamede heb ik engeland duitsland en frankrijk gehadquote:Op maandag 20 september 2004 06:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat zegt toch niks?
Welke werelddeel maken jullie een server aan, US? Misschien eens Engeland proberen.
Nee, als je een kamer aanmaakt kun je een lokatie kiezen, lijkt mij dat je de dichtsbijzijnde dan wil kiezen om een server aan te maken.quote:Op maandag 20 september 2004 07:03 schreef DinoPK het volgende:
Jezus, is er naast de 50/60-hz keuze ook nog eens een scheiding op gebied van geografische locatie? Of ben ik zo murw gebeukt door alle negativiteit over burnout3 online dat ik er te graag in wil lezen?
welk spel?quote:Op maandag 20 september 2004 21:43 schreef taart het volgende:
waarom geeft ie bij mij aan dat de server full is terwijl g demon gewoon in de server komt?
Wat was dat nou voor vage boodschap in mijn inboxquote:Op maandag 20 september 2004 21:43 schreef taart het volgende:
waarom geeft ie bij mij aan dat de server full is terwijl g demon gewoon in de server komt?
PGR 2 Heb je zeker een goed spel aan.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:08 schreef Manweth het volgende:
SC: Pandorra Tommorow gespot voor 29 euro
Amped 2
PGR 2
Burnout 3
Welke is nou echt gaaf?
Rainbow six heb ik laatst gekocht maar niet langer dan een uurtje gespeeld.
FPS vind ik online niet zo leuk.
26 november ongeveer komt DOA Ultimate uit, over live te spelenquote:Op woensdag 22 september 2004 12:14 schreef Manweth het volgende:
Hmm Rainbow Six die andere voor de xbox vond ik niet echt bijzonder. Ik ben niet echt goed in FPS games op de xbox. Burnout 3 lijkt me wel heel gaaf, maar hoor veel verhalen dat de EA servers zwaar naadje zijn.
Is er geen soort van Dead or Alive die via live kan?
Dat lijkt me ook zwaar vet
Ah maar dat duurt me te langquote:Op woensdag 22 september 2004 12:20 schreef Tain het volgende:
[..]
26 november ongeveer komt DOA Ultimate uit, over live te spelen
Ik zie er zelf weinig mensen mee online.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:24 schreef Manweth het volgende:
[..]
Ah maar dat duurt me te langKoop ik em dan wel.
Ik ga zo wel even de stad in. ZIjn er nog mensen die Splinter Cell spelen?
Beetje zonde als ik niets met live doe, heb al meer dan een half jaar bijna niet meer gespeeld.
Het enige nadeel van PGR2 is dat je de SP zo lang moet spelen om alle auto's te unlocken, verder spelen er nog veel mensen het spel online.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:47 schreef Manweth het volgende:
Hmmm, maar burnout lijkt me wel gaaf maar als het echt zo slecht geregeld is vind ik dat maar zonde van mijn geld.
PGR 2 lijkt me eerlijk gezegt ook super gaaf, maar daar ben ik natuurlijk weer extreem slecht in omdat het al zo lang uit is.
Als je wilt ingemaakt worden voeg me dan toequote:Op woensdag 22 september 2004 17:38 schreef Manweth het volgende:
Top Spin, vriend van me zei dat t erg gaaf was.
WIj daar beetje spelen. Dikke lol dus heb ik deze maar genomen.
Net beetje online gedoubled. Maar is wel extreeeeem moeilijk hoor.
Maar k leer t ooit wel
K zal je zo even toevoegenquote:Op woensdag 22 september 2004 20:23 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Als je wilt ingemaakt worden voeg me dan toeMax Cratcher
ik heb een aboquote:Op donderdag 23 september 2004 19:21 schreef Gamedemon het volgende:
jij hebt ook het xbox boekie gehaald?
Kreg je zeker ook bij het X-box magazine.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:13 schreef Tain het volgende:
iemand intresse in een 2 maanden live trial kaartje? heb er weer 1 over
quote:Op donderdag 23 september 2004 20:18 schreef Bastard het volgende:
Vanavond gamen dan? Racen that is
Wat voor modem heb je? Als je een usb modem hebt moet je een cross over cable kopen kost niet duurder dan 15 euroquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:11 schreef Gimeone2 het volgende:
euh...... kan iemand me misschien uitleggen met dat installere.... ik wi het zo wel doen. Maar hoe zit het met dat kabeltje.
en met die router gedoe ovzo? want ik heb geen router....weet iemand hoe duru dat dan wel nie is etc. etc.
lees dit anders ook even door, staat het precies uitgelegdquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:48 schreef Gimeone2 het volgende:
euh modem.....chello modem, kunne geen andere stekkers in dan de 2 die er al inzitten.
Al een behoorlijke poos meneerquote:Op woensdag 29 september 2004 17:21 schreef RigorMortis het volgende:
Is er al zoiets als een ware Fok!-clan voor Black Arrow?
Wordt nl. wel flink tijd!
Live gedeelte vond ik tegenvallen eigenlijk...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 08:20 schreef gijsje79 het volgende:
Krijg vandaag "Splinter Cell Pandora Tomorrow" binnen, hopen dat het wat is.
Ik vond de single player tegenvallen maar Live! heel coolquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 08:20 schreef gijsje79 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 08:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Live gedeelte vond ik tegenvallen eigenlijk...
Kut spel dusquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 11:32 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik vond de single player tegenvallen maar Live! heel cool
eigenlijk wel ja, deel 3 wordt denk ik een stuk leuker met online coopquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 12:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
[..]
Kut spel dus
Nee..quote:Op donderdag 30 september 2004 10:49 schreef kepler het volgende:
ik had gister problemen op xbox live met RBS:BA. De hele tijd connection failed en ik kon de helft van de mensen niet horen. Nog meer mensen met problemen?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 12:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee..
Maar kan ook zijn omdat ik het spel niet heb.
Tot nu is het wel aardig, zit nu in Parijs.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 12:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
[..]
Kut spel dus
max is een n00b...ik maak je wel 1337quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 08:20 schreef gijsje79 het volgende:
Loser,quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
max is een n00b...ik maak je wel 1337
Jah, toen ik het spel voor het eerst deed, voelde je je heel goed.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:55 schreef Gamedemon het volgende:
nah tis te makkelijk tegen jou
Jah, 2,5 maand geleden toen ik het spel voor 't eerst deedquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:58 schreef Gamedemon het volgende:
met warehouse tuf ik in je bek en rag ik je in je kont maf
Twi is 3 weken weg hoorde ik, en er zijn nog steeds mensen online met Rainbow 6 3: BA, Battlefront en Burnout 3, maar veel is het op dit moment niet en dat zal tot aan halo 2 alleen maar minder worden denk ikquote:Op maandag 4 oktober 2004 10:09 schreef DinoPK het volgende:
Iets dat ik mij afvraag:
Het valt mij op dat mijn friendslist de afgelopen week ontzettend leeg is gebleven (op wat battlefront en burnout3 mensen na). Is iedereen opeens even live-moe totdat Halo2 uitkomt of zie ik dit nou totaal verkeerd?
ps waar is Twi eigenlijk gebleven, vakantie ofzo?
Nou van de week zijn pkwarts, Tain, Rodie83 en ik nog wel op live geweest hoor, om RS3 te spelen, maar dat begint eerlijk gezegd ook een beetje mijn neus uit te komenquote:Op maandag 4 oktober 2004 10:09 schreef DinoPK het volgende:
Iets dat ik mij afvraag:
Het valt mij op dat mijn friendslist de afgelopen week ontzettend leeg is gebleven (op wat battlefront en burnout3 mensen na). Is iedereen opeens even live-moe totdat Halo2 uitkomt of zie ik dit nou totaal verkeerd?
ps waar is Twi eigenlijk gebleven, vakantie ofzo?
je hebt er dan ook al meer dan 20 uur inzitten alleen al aan THquote:Op maandag 4 oktober 2004 10:13 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nou van de week zijn pkwarts, Tain, Rodie83 en ik nog wel op live geweest hoor, om RS3 te spelen, maar dat begint eerlijk gezegd ook een beetje mijn neus uit te komenGister maar weer
Halo
gespeeld
Da's waar, ik moet wel zeggen dat ik merk dat ik HALO anders speel nuquote:Op maandag 4 oktober 2004 10:16 schreef Tain het volgende:
[..]
je hebt er dan ook al meer dan 20 uur inzitten alleen al aan TH
anderhalve week terug stond haar teller nog op 30 uur TH dus zal nu wel iets meer zijn...quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:16 schreef Tain het volgende:
[..]
je hebt er dan ook al meer dan 20 uur inzitten alleen al aan TH
Waarom meld je niet ff in dit topic of in de slowchat dat je dan potje teamsurvival wilt doen?quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:16 schreef DinoPK het volgende:
Tjah ik kijk altijd ff in mijn msn tab of er iemand online is, het enige dat ik zie tegenwoordig zijn mensen die constant inloggen op live om te zien of er iemand live is. Nou ben ik zelf niet te beroerd om te hosten, maar ik heb dat nou al meerdere keren geprobeerd om stille momenten, maar dan zit ik 2 uur voor niets te wachten tot er iemand joined terwijl ik net zo goed wat anders kan gaan spelen.
Een beetje een live impasse dus, had ik toch niet echt verwacht op dit moment (juist veel extra mensen online met nieuwe abo's aangeschaft voor Halo2).
Soms heb ik zelfs een beetje spijt dat ik mijn live abo heb verlengd... (mensen komen en gaan natuurlijk, maar met live is dit best wel extreem, de helft van mijn friendlist is nooit meer online (abo afgelopen neem ik aan)).
Enne hoe krijg je dan die msn melding als er iemand op live is??quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:26 schreef DinoPK het volgende:
Is een idee inderdaad. Alleen ik wil wel mijn word count per post boven de 100 houden, dus dat wordt een beetje creatief formuleren om dat voor elkaar te krijgen zonder elke keer in herhaling te vallen. Wheheh.
Ik gooi op dit moment ook maar een paar live games in de verkoop omdat deze of door mij niet gespeeld worden, of door niemand anders dan ik. Nooit gedacht dat ik DTM2 ooit eens zou wegdoen.., maar ja teveel games hoofdzakelijk gebaseerd rond live gameplay schiet niet echt op.
Ik heb al gekeken teveel gedoequote:Op maandag 4 oktober 2004 11:34 schreef DinoPK het volgende:
Zie dit newsitem: http://www.xboxworld.nl/news/5339/
Je verzet dus je regio naar een US postcode waardoor je andere msn tabs krijgt (gebruik je de nederlandse, dan moet je dit dus niet doen, maar ik denk dat niemand die dingen eigenlijk gebruikt).
Je kan er ook voor kiezen om alerts te krijgen (die komen dan in die 'bel' tab), plus dat je een kleine popup ontvangt met de melding dat iemand online is. Echter pas hier mee op: ik heb ze uitgezet door het hoogst irritante live gedrag van full spectrum warrior ten tijde van release, maar ik krijg die krengen nog steeds (al krijg ik ze nu niet altijd van iedereen).
Die live list in msn is natuurlijk super makkelijk (en dat is gelijk ook de enige reden waarom ik msn nu gebruik ipv trillian).
ik vind DTM2 eigenlijk wel de beste race game die er is voor de xbox..aleen niemand speelt em..en ikneem zelf ook nooit de moeite om te startenquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:26 schreef DinoPK het volgende:
Is een idee inderdaad. Alleen ik wil wel mijn word count per post boven de 100 houden, dus dat wordt een beetje creatief formuleren om dat voor elkaar te krijgen zonder elke keer in herhaling te vallen. Wheheh.
Ik gooi op dit moment ook maar een paar live games in de verkoop omdat deze of door mij niet gespeeld worden, of door niemand anders dan ik. Nooit gedacht dat ik DTM2 ooit eens zou wegdoen.., maar ja teveel games hoofdzakelijk gebaseerd rond live gameplay schiet niet echt op.
Je moet wel een Live Starterset hebben he.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 01:35 schreef Greetings het volgende:
Ik wil wel een potje liven in Top Spin tegen iemand hier. Maar ik heb nooit ergens een optie in dat spel gezien waar je gewoon zelf een gamertag kan invoeren en daar dan tegen kan spelen. Is die optie er, of kan je niet zomaar spelen tegen wie je zelf wil bij Top Spin?
Hoeft niet, top spin werkt ook via System Link, een client als Kai of Xbox Connect is genoeg in dit geval. Al is het dan alleen maar mogelijk om te spelen tegen mensen die geen live hebben, tenminste met dit spel aangezien er voor live een update voor topspin is uitgekomen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:57 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je moet wel een Live Starterset hebben he.![]()
Er word toch serieus geantwoord.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:56 schreef Greetings het volgende:
Ja natuurlijk heb ik ene Live starterset. Kan iemand ff serieus mijn vraag beantwoorden?
Kamer aanmaken, friends uitnodigen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:56 schreef Greetings het volgende:
Ja natuurlijk heb ik ene Live starterset. Kan iemand ff serieus mijn vraag beantwoorden?
Does Fable ring a bell?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:24 schreef Gamedemon het volgende:
overdag word zaterdag pas
Die heeft hij bij FRS besteld dus Fable heeft hij pas over 3 wekenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 07:56 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Does Fable ring a bell?
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
Die heeft hij bij FRS besteld dus Fable heeft hij pas over 3 weken![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:26 schreef DinoPK het volgende:
* Bastard is er deze week erg weinig, ben ziek(ies).
Nee, ik game niet meer totdat ik Fable heb.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:04 schreef Gamedemon het volgende:
Sailing dan zo maar ff burnouten? lekker %#%@^op de free record
Maar ziek zijn = veel game tijdquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:53 schreef DinoPK het volgende:
Een manke nelis.
Geen idee, deze loopt toch wel aardig dacht ik?
Ik ook niet.. en alleen speel ik zon spel niet lang.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:51 schreef DinoPK het volgende:
De muziek merk je amper wat van, en die vrijheid... ach. Het leukste zijn de special moves, dat is echt belachelijk pijnlijk geanimeerd (elke keer moet ik er weer bij lachen, hoe sadistisch het ook is).
De characters zijn leuk maar het zijn alleen maar rappers, en nep figuren. Grafisch vind ik het wel een erg mooi spel.
Voor de rest niet echt een koper hoor, diepte zit er niet echt in of het moet je echt gaan om het unlocken van items. De gameplay is te eentonig. Wel een vrij pittig spel moet ik zeggen, tenminste, als je net als ik deel 1 nooit hebt gespeeld. Multiplayer op 1 console zal het spel een stuk langer speelbaar maken, maar helaas, ik heb geen vrienden.
Nou iig bedankt voor je reactie, mijn verbinding is wel met een router.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:27 schreef Gamedemon het volgende:
khad het ook een tijdje..probeer anders ff al je settings zoveel mogelijk handmatig te doen...zoals ip en dergelijke...ik had het toen ik nog internet delen deed via mijn pc...sinds me router gaat het altijd goed
Ik ben het hier mee eens. Ik wist eigenlijk niet eens dat jullie die game ook hadden. Had em ook al bijna doorverkocht.quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vind DTM2 eigenlijk wel de beste race game die er is voor de xbox..aleen niemand speelt em..en ikneem zelf ook nooit de moeite om te starten
het beste is als je dan zelf een ip instelt en de internet gateway en de DNS....quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:37 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
Nou iig bedankt voor je reactie, mijn verbinding is wel met een router.
Ik zou het echt niet weten maar ik zal morgen wel ff iemand vragen of hij mij kan helpen.
Neequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:45 schreef gijsje79 het volgende:
Ligt bij jullie Live er ook uit.
Helaas van de week doorverkocht voor een goed doel.... (halo2quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:43 schreef kulandra het volgende:
[..]
Ik ben het hier mee eens. Ik wist eigenlijk niet eens dat jullie die game ook hadden. Had em ook al bijna doorverkocht.
Hee Gijsquote:Fable (L): ik zat net tegen je te racen
Fable (L): of niet :S
Roderick: Rodie83: ja toch
Roderick: Rodie83: shit
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:28 schreef Rodie83 het volgende:
Rot op! Ik zit te zuipen
Jij ook al
wat en hoeveel hadden jullie op zeg?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 08:03 schreef Rahl het volgende:
was best grappig gisteravond
Tain en Cabrona die door mn n00b-vriend werden gekilled
bier en vrij veelquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 08:09 schreef Tain het volgende:
[..]
wat en hoeveel hadden jullie op zeg?jij met je w00t de hele tijd
ik ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 08:10 schreef Rahl het volgende:
[..]
bier en vrij veel
ik vond het wel grappig iig
t spel gaat niet om je elo maar om je funquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 08:12 schreef Tain het volgende:
[..]
ik ookhet is alleen zo slecht voor mijn ELO
Viel me tegen dat je gister niet bent gaan zingenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 08:27 schreef Rahl het volgende:
[..]
t spel gaat niet om je elo maar om je fun
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 09:38 schreef GinaG het volgende:
[..]
Viel me tegen dat je gister niet bent gaan zingen![]()
volgens mij was het heel gezellig bij je, en ook aardig dat er iemand bier op je matras had gemorstquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:02 schreef Rahl het volgende:
[..]
toen die vriend van me de deur niet open kreeg
ik zo "ja, schiet hem open dan. werkt niet? euhhhh ren er es heel hard tegenaan?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |