Ja half twee is te laat voor de meeste PSV supporters.quote:Op zondag 1 augustus 2004 02:22 schreef Repeat het volgende:
gewoon niemand die het leest op dit tijdstip
voorronde CL gaat dit over, mijn waarde.quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:14 schreef Moody het volgende:
Wordt er nou voor elke oefenwedstrijd een topic aangemaakt?![]()
Ken je feiten.quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:14 schreef Moody het volgende:
Wordt er nou voor elke oefenwedstrijd een topic aangemaakt?![]()
Dat geldt ook voor mij, Te lang geleden dat ik bij een niet HCE wedstrijd ben geweest. Dus heb ik er veel zin in.quote:Op zondag 1 augustus 2004 02:37 schreef rubbereend het volgende:
zal weer van de partij zin in t stadion, en k heb er vertrouwen in
Echt een voorkeur heb ik niet, beide teams ken ik ook niet. Maar mijn gevoel zegt dat Young Boys makkelijker zal zijn dan Rode Ster. Dus ik zie het liefste Young Boys naar Eindhoven komen. Wat niet wil zeggen dat het een makkelijke opgave zal worden, dat zeker niet.quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:05 schreef Doc het volgende:
Tegen wie zien de PSVfans hier hun cluppie het liefst spelen? En waarom? Wie zijn de gevaarlijkste spelers bij deze twee clubs?
Zigic, de spits van Rode Ster, AJax volgt hem als opvolger van Zlatan.quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:05 schreef Doc het volgende:
Tegen wie zien de PSVfans hier hun cluppie het liefst spelen? En waarom? Wie zijn de gevaarlijkste spelers bij deze twee clubs?
quote:Club verliest in Leipzig van Rode Ster: 1-3
In het schitterende nieuwe stadion van Leipzig, waar ook op het WK van 2006 wedstrijden zullen worden gespeeld, is Club Brugge tegen zijn eerste nederlaag van de voorbereiding aangelopen.
Zo'n 3.000 kijkers zagen Rode Ster Belgrado even voor het halfuur op voorsprong klimmen, tegen een Club Brugge dat de sporen droeg van een loodzwaar oefenkamp. Club - ditmaal met Butina, Maertens, Cornelis, Saeternes en Victor in de basis - slaagde er te weinig in de spitsen in het spel te betrekken. Het spelbeeld veranderde ook niet nadat Stoica na de rust de plaats van Ceh innam. Stoica bracht Club op assist van een bedrijvige Balaban wel opnieuw in de wedstrijd, nadat Rode Ster eerst tot 2-0 was uitgelopen. Ondanks een numerieke meerderheid tijdens de slotfase, na de uitsluiting van Jankovic bij de Serviërs, was het uiteindelijk toch Club dat nog tegen een derde tegentreffer aanliep.
Club speelde met: Butina ; Cornelis, Maertens, Clement (85' Verheyen), Gvozdenovic (90' Roelandts) ; Englebert (65' Blondel), Simons, Ceh (46' Stoica) ; Balaban, Saeternes, Victor (70' Smolders).
Doelpunten: 25' Basta (1-0), 52' Perovic (2-0), 55' Stoica (2-1), 80' Milovanovic (3-1).
bron: www.clubbrugge.be
Dat is een goede vraag die je daar stelt.quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:14 schreef Da_Sandman het volgende:
De vraag is steeds, is psv wel klaar voor de voorronde CL?
Maar de tegenstander is toch ook in voorbereiding, die zijn toch ook niet klaar dan
Dit is banwaardig.quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:23 schreef belanov het volgende:
Flauw:
De loting voor de CL is doorgestoken kaart: Fons Spooren heeft de loting verricht, met die 'Young Boys' en 'Rode Ster'.
(misschien al eerder gepost)
leuk hoor hahaquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:23 schreef belanov het volgende:
Flauw:
De loting voor de CL is doorgestoken kaart: Fons Spooren heeft de loting verricht, met die 'Young Boys' en 'Rode Ster'.
(misschien al eerder gepost)
Done.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:30 schreef tong80 het volgende:
De Titel mag veranderd worden in PSV-Rode Ster.
Hebben met 3-0 gewonnen van Young boys.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:35 schreef tong80 het volgende:
Golfert als je Belgrado erachter zet ben je helemaal mijn man.
Crvena Zvezda oid is het toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:35 schreef tong80 het volgende:
Golfert als je Belgrado erachter zet ben je helemaal mijn man.
Absoluut.quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Het word Rode Ster en heel moeilijk:
Als mark een zeer goed seizoen draait en PSV verder komt in de CL zullen ze er niet zo heel rouwig om zijn denk ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:06 schreef komrad het volgende:
Dat is zeker waar, maar dat voelt PSV zich wel zwaar genaaid
Volgens mij had PSV ook zoiets van als we hem voor te weinig moeten wegdoen, laat 'm dan nog maar een seizoen blijven. Dan hebben we daar zelf nog wat aan ipv een andere clubquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:04 schreef PyTh het volgende:
Als Mark zelf slim is wacht hij gewoon tot het einde van het seizoen.
Dan is hij transfervrij en er zullen dan wel topclubs komen (mits hij een goed seizoen draait)aangezien hij voor niks weg kan.
Ook het lucratieve tekengeld wat hij dan op kan strijken is mooi meegenomen.
Crvena Zvevda Beogradquote:Op donderdag 5 augustus 2004 07:34 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Crvena Zvezda oid is het toch?
En dan gaat ie naar Ajax om de overschatte Zlatan te doen vergeten...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:53 schreef gras het volgende:
Zigic schiet PSV de UEFA-cup in! Gaat PSV maar liefst 9 miljoen 'kosten'.
Ja, misschien. En Zlatan wordt eerder onderschat dan overschat!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En dan gaat ie naar Ajax om de overschatte Zlatan te doen vergeten...![]()
Ze moeten niet te afwachtend spelen denk ik, dat is te gevaarlijk. Natuurlijk ook niet te aanvallend, want lopen ze zelf in het mes.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Massaal voor de schwalbe gaan op 35 meter van het Rode Ster doel, 11 man achter de bal en gokken op de counter, misschien dat er een 1-1 in zit
Je kan ook met veel man achter de bal agressief naar voren verdedigen, de nadruk mag vanavond iig niet liggen op de aanval, anders mag je nu al een leuke UEFA Cup trip richting Riga gaan bespreken en een paar ronden later lullig uitvliegen tegen een Duitse laagvliegerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:57 schreef Bos81 het volgende:
Ze moeten niet te afwachtend spelen denk ik, dat is te gevaarlijk. Natuurlijk ook niet te aanvallend, want lopen ze zelf in het mes.
OK op die manier kan het wel, maar ik zie ze liever controlerend spelen dan Rode Ster de bal rond laten gaan, maar aan de andere kant is het heel erg moeilijk om dat voor elkaar te krijgen vanavond, denk ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Je kan ook met veel man achter de bal agressief naar voren verdedigen, de nadruk mag vanavond iig niet liggen op de aanval, anders mag je nu al een leuke UEFA Cup trip richting Riga gaan bespreken en een paar ronden later lullig uitvliegen tegen een Duitse laagvlieger
Ik denk dat je, zoals de meesten, de kwaliteiten van die twee een tikkeltje overschatquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:18 schreef jpzegthallo het volgende:
Moet makkelijk te doen zijn. Volgens mij misten ze gewoon van Bommel en/of Cocu. Als die er bij zijn speel je veel dominanter lijkt mij.
Weet het wel zeker, zij kunnen echt niet dat hele elftal naar de winst brengen. Ik denk dat dit voor psv zwaar gaat tegen vallenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:03 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik denk dat je, zoals de meesten, de kwaliteiten van die twee een tikkeltje overschat
De twee Koreanen zijn ook weer terug. Dat is toch ook weer een kwaliteitsinjectie van jewelste.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Weet het wel zeker, zij kunnen echt niet dat hele elftal naar de winst brengen. Ik denk dat dit voor psv zwaar gaat tegen vallen
Ik denk wel dat de aanwezigheid van deze twee verschil uit zal maken. Ze hebben toch kwaliteiten die bij de rest ontbreekt. Ik zeg dus ook niet dat ze nu zomaar gaan winnen, maar ik denk wel dat het het elftal beter maakt.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Weet het wel zeker, zij kunnen echt niet dat hele elftal naar de winst brengen. Ik denk dat dit voor psv zwaar gaat tegen vallen
Aan de andere kant, het zijn wel twee volwaardige internationals; het scheelt een slok op een borrel als ze meedoenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:04 schreef VoreG het volgende:
Hell No, we moeten ultradefensief resultaatvoetbal spelen, het enige dat herkenbaar is, is resultaat. Laat ze elders maar creatief en mooi spelen; daar heb je clubs als Fortuna, RBC of RKC voor, daar kan je leuk, aanvallend voetbal spelen, maar als het erom gaat telt alleen resultaat en dat bereik je door zelf niets weg te geven en de spaarzame countermogelijkheden ten volle te benuttenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ze moeten vol op de aanval. Het Nederlandse voetbal moet weer initiatiefrijk, herkenbaar zijn en plezier uitstralen.![]()
Krijgen we die eeuwige discussie weer.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Hell No, we moeten ultradefensief resultaatvoetbal spelen, het enige dat herkenbaar is, is resultaat.
over 2 weken niet neequote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:07 schreef methodmich het volgende:
4-1 zou niet eens raar zijn.
Pfffffffffffquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:19 schreef methodmich het volgende:
Alex gaat vanavond erg tegenvallen.
Hij speelt niet voor niets nog voor Rode Ster Belgrado, en niet bij een Europese topclub/subtopper.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:22 schreef pascalheister het volgende:
die spits van rode ster heeft vandaag ook een slechte dag
Cocu zal wel wat minuten krijgen denk ik: als het 1-2 is om de voorsprong eruit te trekken.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
matig dat Cocu niet meedoet, gelukkig is Ooijer defensief wat sterker
Ik zeker niet. Colin is overschat.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
Lijkt me een redelijke opstelling om mee te beginnen. Hoewel ik zeker Colin had opgesteld.
Hij maakte een goede indruk in de voorbereiding en vorig jaar tegen Newcastle.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik zeker niet. Colin is overschat.
Ik waarschuw je vast. En juist omdat je weet wie het zegt, moet je schrikken he.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Pfffffffffff
gelukkig weet ik wie 't zegt.
je zit er gelukkig ook wel is naast mmquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik waarschuw je vast. En juist omdat je weet wie het zegt, moet je schrikken he.
Helemaal niet. Ik ken jouw voorspellingen, met je Pauleta wordt de grote man van Euro 2004.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik waarschuw je vast. En juist omdat je weet wie het zegt, moet je schrikken he.
Colin houdt zich staande, maar voegt nooit iets toe. Beperkt loopvermogen en techniek voor een back.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hee, die ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik ken jouw voorspellingen, met je Pauleta wordt de grote man van Euro 2004.
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hee, die ja.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Overigens had Pauleta qua kansen dus gewoon topscorer moeten zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:47 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
![]()
Matige spits gewoon, had nou geluisterd.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Overigens had Pauleta qua kansen dus gewoon topscorer moeten zijn.
Ik wil echt een keer met jou een wedstrijd kijkenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:09 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop ook dat Farfán er in komt ja.
Arme Alex, Zigic en Pantelic zijn veel te goed voor hem.
Guus doet aan papierbesparing, nu kan ik geen 3 kladbladen vol turven met breedtepassjes van Vogel.
Veel succes tegen Twente hequote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:09 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop ook dat Farfán er in komt ja.
Arme Alex, Zigic en Pantelic zijn veel te goed voor hem..
Goh als ik nou een Ajax opstelling zou maken met Sikora, Anastasiou, Excusé en Stekelenburg in de basis, verliezen jullie dan met 6-0 van Utrecht?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zou deze opstelling gebruiken als Ajax-georiënteerde supporter:
---------------------------------Zoetebier---------------------------------
----Lee---------Ooijer-------------------------Alex----------Bouma----
--------------Vogel----------van Bommel---------Lucius---------------
------Farfán-----------------Vonlanthen---------------Beasley--------
He cultje jij haalt de CL niet eensquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Goh als ik nou een Ajax opstelling zou maken met Sikora, Anastasiou, Excusé en Stekelenburg in de basis, verliezen jullie dan met 6-0 van Utrecht?
foute opstelling ... het begint al bij de keeperquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Goh als ik nou een Ajax opstelling zou maken met Sikora, Anastasiou, Excusé en Stekelenburg in de basis, verliezen jullie dan met 6-0 van Utrecht?
Quote na de wedstrijd jouw reacties op mijn Alex complimenten van begin deze zomer nog eens en kijk dan nog maar eens of mijn complimenten zo absurd zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:20 schreef methodmich het volgende:
Nou, we gaan eens kijken naar beer Alex. Hopelijk blijft het niet zo'n Robijntje te zijn, voor PSV dan.
Gaat ie het weer over zijn grote obsessie Ajax hebben in een PSV-wedstrijdverslagtopic.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:19 schreef cultheld het volgende:
sneue flauwe opstellingen verdienen dito reactiesquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Gaat ie het weer over zijn grote obsessie Ajax hebben in een PSV-wedstrijdverslagtopic.
Sneu tiepje ben je toch.
Zo heel erg is die opstelling nietquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
sneue flauwe opstellingen verdienen dito reacties
je wou beweren dat het een serieuze opstelling van je is?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zo heel erg is die opstelling niet.
Ik heb die opstelling niet gemaakt, maar zoveel verschilt het niet met dat van wat Guus opstelt en zit gewoon niet zo erover te zeikenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
je wou beweren dat het een serieuze opstelling van je is?
Ok lekker interessant ook, ik ben weg, ga maar snel kijken en aanschouw de supremacie van Alexquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb die opstelling niet gemaakt, maar zoveel verschilt het niet met dat van wat Guus opstelt en zit gewoon niet zo erover te zeiken
Ik hoop iig dezelfde lol te beleven als dat jij zondag had op de tribune bij Ajax - utrechtquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:23 schreef appelsientje het volgende:
Grmbl ik haat 't om te werken op woensdag als psv moet voetballen, mis alles.
Maar het is misschien beter voor mijn hart dat ik er niet bij ben.... ga toch maar vrij vragen als we CL gaan spelen (wat natuurlijk een logisch feit is)
Dadelijk juich ik ineens voor PSVquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:31 schreef golfer het volgende:
Leuke shirts heeft rode ster, doet mij vaag ergens aan denken.
Lees zelf even terug.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:38 schreef cultheld het volgende:
WAT ZEI IK???????????
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:39 schreef twi het volgende:
Wat een flutkeeper zeg, damn. Net zat 'ie al te grabbelen, en nu had 'ie er zelfs als 'ie er aan had gekomen met bal en al in het doel gerold. Goede goal van Park.
Afgelopen jaar speelde hij ook al goed hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:43 schreef Asskicker14 het volgende:
LOL, Park speelt nu al zijn enige goede wedstrijd sinds de WK 2002, ik weet niet of dat zo een prestatie is
Je zei 'sluipschutters'quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:45 schreef Chadi het volgende:
ik denk dat je pas kan zeggen of hij wel of niet goed speelt na het eind signaal. Die serven zijn sluipschutters.
Viel wel mee hoor. Ze toonden alleen maar interesse als vervanger voor Zlatan.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Ajax had een paar maanden geleden een grote belangstelling voor Zigic, misschien dat er wat scouts van Ajax nog in de stadion zitten of voor de buis
dit zeker je 1e wedstrijd die je kijktquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:43 schreef Asskicker14 het volgende:
LOL, Park speelt nu al zijn enige goede wedstrijd sinds de WK 2002, ik weet niet of dat zo een prestatie is
'quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
ja?
Voor PSV niet denk ik. Rode Ster is de ploeg in balbezit, PSV verdedigt scherp met soms een mooi uitzicht op een counter.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:58 schreef appelsientje het volgende:
jammer dat ik nu alles mis........
mooie wedstrijd dus ?:P
Die bal toch onhuidbaar voor de keeper denk ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Gomez wat doe je
kom uit of blijf staan
Het was een verdediger, Beasley's manquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:00 schreef Rest het volgende:
[..]
Die bal toch onhuidbaar voor de keeper denk ik.
Volgens mij moest Lee die aaanvaller verdedigen
Ik heb ergens een link gezien waar je het op je PC kon volgenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:04 schreef appelsientje het volgende:
ik vind dit niet leuk en ik mag ook geen tv hier neer zetten, jammer....
Mwah, nog te weinig echt goeds van 'm gezien. Zlatan is minstens drie keer zo goed.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zigic mag wel komen als Zlatan weggaat....
http://www.cdmatv.com/quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:04 schreef appelsientje het volgende:
ik vind dit niet leuk en ik mag ook geen tv hier neer zetten, jammer....
Wat een analyse na 36 minuten,quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:05 schreef twi het volgende:
[..]
Mwah, nog te weinig echt goeds van 'm gezien. Zlatan is minstens drie keer zo goed.
hij stond nog niet eens klaarquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:09 schreef golfer het volgende:
Mooie vrije trap en weer gaat Gomes niet vrijuit, want hij lette niet goed op.
Hij maakt heus gelijkquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:09 schreef tong80 het volgende:
Wie neemt er in hemelsnaam een Braziliaanse keeper ?
opzouten ramptoeristquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:09 schreef jobosrulez het volgende:
Dag PSV![]()
Weer een schande voor het nederlands voetbal....
Ac Milan.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:09 schreef tong80 het volgende:
Ajax wordt 3e?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:10 schreef JaWi het volgende:
En het rotte is dat PSV volgend jaar weer voorronde speelt.
nee feyenoordquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ajax wordt 3e?
ga de was buiten hangen ofzoquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:09 schreef jobosrulez het volgende:
Dag PSV![]()
Weer een schande voor het nederlands voetbal....
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
nee feyenoord
die worden kampioenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
nee feyenoord
Nee.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ajax wordt 3e?
welnee.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
die worden kampioen
Iets met onze verdediging is de beste, Alex is het beste!! ofzietsquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:13 schreef Rest het volgende:
[..]
welnee.
Trouwens Cultheld wat had je dan gezegd precies?
Keeper mag wel wat bijscholingen gebruikenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:14 schreef golfer het volgende:
Dode spelmomenten doen PSV de das om, daar kan een verdediging op trainen.
wat doet die Alex nou weer fout?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Oké, 2e helft Cocu erin, Ooijer een linie naar achter en Alex eruit
idd, ze staan erom bekend dat ze op alle posities fantastische spelers hebben, behalve in de goal....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:09 schreef tong80 het volgende:
Waardoor werd PSV in zowel CL als UEFA Cup geelimineerd vorig jaar: dode spelmomentenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:14 schreef golfer het volgende:
Je kan ervoor zorgen dat je die overtredingen verder van je doel maakt als je pressie blijft spelen zoals in het beginquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:14 schreef golfer het volgende:
Alex is een bron van onrust, Bouma moet te veel corrigeren, waardoor er geen opbouw is. Ooijer brengt rust, iets dat met node gemist wordtquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:15 schreef Rest het volgende:
[..]
wat doet die Alex nou weer fout?
Dat is de enige die die keeper van ons verstaat
Haal die Ooijer er maar uit, zit niet in de wedstrijd.
Dat verbaast me al jaren dat voetballers daar zo slecht op voorbereid zijn. Ze zouden wat dat betreft wel eens bij basketball, hockey of rugby moeten kijken, waar bij dode momenten echt tot op de cm2 bepaalt is wat er moet gebeuren en dat in 30 varianten.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:14 schreef golfer het volgende:
NEE!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:18 schreef lenin het volgende:
misschien kan PSV Lobont huren?
Niets bijgeleerd dus door de trainer, dat mag Hiddink zich dan ook aanrekenen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:16 schreef okee6 het volgende:
Waardoor werd PSV in zowel CL als UEFA Cup geelimineerd vorig jaar: dode spelmomenten
Psv speelt in het grijs hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Alex is een bron van onrust, Bouma moet te veel corrigeren, waardoor er geen opbouw is. Ooijer brengt rust, iets dat met node gemist wordt
Rot op.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:18 schreef lenin het volgende:
misschien kan PSV Lobont huren?
Hey grapjas ik dacht dat jij zo idolaat was van Gomezquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:19 schreef cultheld het volgende:
Haal die Barthez er maar uit voor Zoetebier en Farfan voor Beasley dan stelt PSV gewoon orde op zaken. Gomes redt het nog wel maar de taal is nu nog een te grote barriere. Als Zoetebier er zo in komt krijgen we geen tegendoelpunten meer en moet Farfan het spel gaan maken met Vennegoor, let maar op, het wordt nog 2-3
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:19 schreef cultheld het volgende:
Als Zoetebier er zo in komt krijgen we geen tegendoelpunten meer en moet Farfan het spel gaan maken met Vennegoor, let maar op, het wordt nog 2-3
Nouja, Rode Ster heeft toch wat spelers die met een goeie actie een speler in goede positie voor de goal kunnen zetten, en ze zijn levensgevaarlijk in dode spelmomenten. Wat dat betreft wordt dat bij de terugwedstrijd ook met dichtgeknepen billetjes kijken, bij elke vrije trap die weggegeven gaat worden in Eindhoven.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Aan de andere kant is wel gebleken dat Rode Ster het vooral moet hebben van opportunisme, aangewakkerd door het publiek. Cocu erin zal al een hoop schelen
Ja, die bonkige ietwat houterige figuur is Alex, die steeds net verkeerd staat. Bouma moet iedere keer bijspringen. Alex heeft nog wat moeite om zich aan te passen, is niet erg, maar liever zaterdag in Roosendaalquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:18 schreef Rest het volgende:
Psv speelt in het grijs hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |