Staat ie zo goed?quote:Op zondag 1 augustus 2004 08:36 schreef minoes1967 het volgende:
Volgens mij kunnen de eerste 7 mensen van t lijstje af,dat is al geweest.
En mag mijn gynbezoek er op 1 sept.ook bij?En mijn nieuwe nod=24 aug.
Groetjes,Minoes![]()
Veel succes in ronde 8 en met de verhuizing.quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:54 schreef lunastar het volgende:
dames vandaag ongesteld geworden zoals ik al dacht
weer naar ronde 8 word er echt niet blijer op. mijn NOD 2 sept.
oh ja ben hier niet zo vaak omdat ik ga verhuizen en internet word eind deze week of midden de week daarna afgesloten en weet niet wanneer er aansluiting komt in ons nieuw huisje. kom wel tot dat afgesloten word piepen.
groetjes
Ik was week 29 ongesteld. 11 juli begon het, het duurde tot 22 juli. Ik heb 7 augustus nod.quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:46 schreef Xanthe het volgende:
Jammer zeg lunastar!
Slaapmeisje ik vroeg me ook net af hoe het met jou gaat , tenslotte kom je nu wel heel dicht bij je eerste IUI.
Ingrid volgens mij was je vorige week nog ongesteld toch?
Dan kun je nu nog niet zwanger zijn hoor , dus kan het ook geen kwaad.
Verder denk ik dat jou lichaam er nog niet aan toe is om al zwanger te worden , maar eerst even op orde aan het komen is.
Dus dat je wat dat betreft ook nog gerust een foto kan laten maken.
En nog geen week geleden zei je dat je nog steeds bruine afscheiding had.quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:54 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik was week 29 ongesteld. 11 juli begon het, het duurde tot 22 juli. Ik heb 7 augustus nod.
Verder hoop ik natuurlijk dat je ongelijk hebt. Maar ik ben bang dat je gelijk hebt wat betreft mijn lichaam.
Ik ga nu lekker van het zonnetje genieten! Prettige dag dames!
de 20e had ik lichtbruin, toen een paar dagen niks, toen de 23e en 24e lichtbruin. Maar verder niks meer. Heel apart.quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:41 schreef Xanthe het volgende:
[..]
En nog geen week geleden zei je dat je nog steeds bruine afscheiding had.
Veel plezier in het zonnetje.
Je komt toch uit het noorden?quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:00 schreef Xanthe het volgende:
Hier de hele dag zon gehad vanaf vanmorgen uurtje of 7 tot vanavond uurtje half 10
Heerlijk!
Hoi Jolenequote:Op zondag 1 augustus 2004 14:31 schreef jolene het volgende:
Girl24, hoe is het vandaag met je?
Jaquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:16 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Je komt toch uit het noorden?
Nou ja zeg, dat is precies wat ik ook hebquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:52 schreef Girl24 het volgende:
[..]
Het rommelt bij mij erg aan de rechterkant van mijn onderbuik. En ik heb al dagen een ongesteldheids buikpijntje dus dat maakt het wel spannend![]()
Hoi miss_sly, ik ben er maar weer mee opgehouden en gewoon verder gegaan met minder eten. Te snel afvallen is in mijn situatie zowieso niet goed omdat daarmee mijn hormonen weer uit balans gaan en ik mocht ook niet echt op dieet van de gyn. Omdat ik verder noooooooit sport heb ik besloten om het joggen maar even te laten voor wat het is en zal ik na de bevallingquote:Op zondag 1 augustus 2004 10:03 schreef miss_sly het volgende:
Slaapmeisje, hoe is het eigenlijk met jou? lukt het een beetje met afvallen? je zei dat je ging hardlopen, maar is dat met dit weer niet een tikje zwaar?
in het voorjaar is dat toch ookveel fijner dan nu met dat warme weerquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:04 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Hoi miss_sly, ik ben er maar weer mee opgehouden en gewoon verder gegaan met minder eten. Te snel afvallen is in mijn situatie zowieso niet goed omdat daarmee mijn hormonen weer uit balans gaan en ik mocht ook niet echt op dieet van de gyn. Omdat ik verder noooooooit sport heb ik besloten om het joggen maar even te laten voor wat het is en zal ik na de bevallingwel weer echt aan de slag gaan
Wie weet Slaapmeisje! Weet je wat we gaan gewoon voor dat 2 streepje deze keer!!! Go Girl!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat is precies wat ik ook heben ook aan mijn rechterkant
![]()
P.s. vandaag voor mij trouwens cyclusdag 28, mij eisprong was volgens mij 20 juli omdat ik toen weer van dat slijm had.
Ik val met je mee, dat zijn kl*te testen, die lichte streepjes geven voor jan met de korte achternaam.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:56 schreef poemojn het volgende:
Ik kom even binnenvallen.. zag net een website met goedkope zwangerschapstesten toen ik rompertjes zochtbijv 4 testen voor ¤3,99. klik. Denk dat jullie hier wel iets aan kunnen hebben.
Die Romeds zeker? Ben laatst ook op die site geweest.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:01 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik val met je mee, dat zijn kl*te testen, die lichte streepjes geven voor jan met de korte achternaam.
Ehhhmmmm, wil je ons wat vertellen ??quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:05 schreef Syrena het volgende:
Die Romeds zeker? Ben laatst ook op die site geweest.
Dus dames, koop maar gewoon de CB digitaal. Volgens mij is in dit geval echt goedkoop is duurkoop.
![]()
![]()
even wat jompelmeisjes loslaten voor de positieve flow....en dan ga ik nu weer lurken!
Nee!quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ehhhmmmm, wil je ons wat vertellen ??![]()
Die lijken toch verdacht veel op de Romed testen!quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:56 schreef poemojn het volgende:
Ik kom even binnenvallen.. zag net een website met goedkope zwangerschapstesten toen ik rompertjes zochtbijv 4 testen voor ¤3,99. klik. Denk dat jullie hier wel iets aan kunnen hebben.
Dank je wel, en ik ben er nog niet echt aan gewend maar het klinkt wel leuk.quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Snakelady, wat was jij een mooie bruid! En je man (hihi dat klinkt gek he, of ben je er aan gewend?) heeft ook een heel mooi pak aan.
Dank jequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:11 schreef Merisse het volgende:
Xanthe, gefeliciteerd met je mijlpaal, 12 weken zwanger alweervoelt het ook een beetje opgelucht?
Dan moet je dat zeker doen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:02 schreef Marie79 het volgende:
Xanthe, het maandje rust vind ik zelf ook erg lekker hoor! Ik moet ook nog even aan het idee wennen dat ik nu weer niet-zwanger ben.
Bij welke nick?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:08 schreef Merisse het volgende:
Ik heb gekeken naar de foto op Babybrabbel: http://www.babybrabbel.org
Chat/Forum, Brabbelbord, Overzicht, Laat jouw test zien. Je moet wel geregistreerd zijn maar dat kost niks.
Metalen pot? Van roestvrijstaal ofzo? En wat voor naald dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hier nog een tip die ik heb gelezen in Complete raadgever Vruchtbaarheid van Uta König. Hier staan trouwens ook allerlei alternatieve therapieen in om optimaal vruchtbaar en klaar voor een baby te zijn (homeopathie, accupunctuur, ayurveda, visualisatie, luna-yoga, reflexzonemassage, aromatherapie etc.).
" Populaire zwangerschapstest:
De vrouw moet haar urine in een metalen pot gieten en er gedurende een hele nacht een naald in leggen. Vertoont de naald ´s morgens rode vlekjes, dan is ze zwanger. Is ze dat niet, dan moet de naald er zwart en roestig uitzien. "
Tja, ik vraag me af of ik wel een metalen pot in huis heb. Het is in ieder geval een heeeel goedkope zwangerschapstest, maar of ie nou ook betrouwbaar is?
Ja, jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:50 schreef Syrena het volgende:
Oh, voordat ThunderChild weer op hol slaat: ik ben dan de controle he, bij mij moet ie zwart en roestig worden !
Wilde ik ook al zeggen !!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:54 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het zou wel lachen zijn om dit experiment echt uit te voeren, misschien dat een van de zwangeren uit Z&G mee wil doen dan weten we tenminste zeker of het inderdaad klopt
"Naald" ook. Stopnaald? Breinaald? Klein oogje? Groot oog? Mag een kopspeld ook?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:58 schreef Spindizzy het volgende:
"Metaal" is wel een beetje algemeen he
Is ook metaalquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:04 schreef Knorretje het volgende:
*alleen aluminium potje heeft*
ok, op zoek gaat naar een naald (naaimachinenaald ook goed) en gewoon het eerste plasje wat ik ga wegbrengen binnen nu en pak en beet 10 minuten ? of ook nog van een bepaald tijdstip ? ('tegelijktijdig' voor het beste resultaat ofzo ??)quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:05 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Is ook metaal
M'n moeder zit op de badkamer, dus ik moet beneden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:11 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn man weet zo goed als zeker dat je in ieder geval geen RVS moet hebben
En nu simultaan piesen jullie![]()
*doet geluid van stromende kraan na*
Ja, jij snapt waarom ik dit boven een wc-pot moet doen en niet boven de laminaatvloer op m'n kamer!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:14 schreef mallemeid het volgende:
Niet teveel piesen Syrena!
Kun je dan wel plassen op commando nu er zoveel druk op je ligt?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:14 schreef Syrena het volgende:
Ik sta toch al bij het Riagg op de wachtlijst voor m'n faalangst, dit kan er ook wel bij *LOL*
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:15 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Kun je dan wel plassen op commando nu er zoveel druk op je ligt?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:19 schreef Spindizzy het volgende:
En nu moeten we helemaal tot morgen wachten?
Ik zweet er helemaal van !!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:16 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jaaaaa ik heb geplast hoor en die naald erin gelegd (Na het plassen anders is het misschien wat pijnlijk). Ook even verstopt voor Slaapvriendje anders denkt ie dat ik compleet van de pot gerukt ben
Ja, duurt nog keilang.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:19 schreef Spindizzy het volgende:
En nu moeten we helemaal tot morgen wachten?
CSI is bijna afgelopen en dan ga ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:19 schreef Slaapmeisje het volgende:
En Knorretje, is het gelukt?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:22 schreef Slaapmeisje het volgende:
Nu nog een zwanger plasje en we zijn helemaal klaar. En dan inderdaad helemaal tot morgenochtend wachten. Jeutje, het lijkt net echt
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
Oeps, nou heb ik die metalen dinges verstopt, maar dan hoop ik niet dat de kat het omgooit vannacht...
Gatver phileine, dan plas ik nog liever over een kikker geloof ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:28 schreef phileine het volgende:
nou da weet ik ook nog een leuke. Daaronder een teentje knoflook erin stoppen, en als je dan de volgende dag uit je mond stinkt naar knoflook ben je zwanger.
Mijne staat ver weg op m'n bureau, naast de luidspreker. Daar komt noooooooit iemand!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
Oeps, nou heb ik die metalen dinges verstopt, maar dan hoop ik niet dat de kat het omgooit vannacht...
Heeft u een metalen pot in huis, want ik wil graag testen of ik zwanger benquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:31 schreef phluphy het volgende:stelletje mafkezen !
Ik heb even gekeken maar ook hier geen metalen pot voorhanden, en de buren zijn helaas niet thuisSucces met de test
![]()
Ik heb echt de tranen in mijn ogen van het lachenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijne staat ver weg op m'n bureau, naast de luidspreker. Daar komt noooooooit iemand!
Hoop ik toch.
*proest*quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:28 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn man zegt dat als je over een kikker heenplast en hem een nacht in een metalen pot doet en hij verkleurt dat dat waarschijnlijk wel iets aantoont
Same herequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb echt de tranen in mijn ogen van het lachen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:32 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dat meen je niet SyrenaGelukkig ben ik niet zo bekend met een scalpel en zou ik die hypofyse niet kunnen vinden want onze buren hebben ook een konijn. Wordt die dan ook groen?
Als er in Z&G geen notie hiervan gemaakt werd, had ik hier niet gekeken . . .quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:50 schreef Syrena het volgende:
Oh, voordat ThunderChild weer op hol slaat: ik ben dan de controle he, bij mij moet ie zwart en roestig worden !
Mm. Zou ik dan toch dalijk nog ff de deksel van die chipspot volpiesen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:37 schreef Knorretje het volgende:
ok ik heb een gietijzeren potje gevuld met naald en urine en mijn aluminium potje bleek rvs te zijn maar heb ik evengoed gevuld voor jullie. Toen was het op voor heel even maar heb ook nog een 'verzinkt staal'potje gevonden.. En met mijn frequentie van toiletgang is die evt ook nog wel gevuld binnen nu en een uur.
ben alleen te ver zwanger waarschijnlijk E.T. d'r post lezend...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:40 schreef Slaapmeisje het volgende:
Yessss, hartstikke bedankt dat je zo gek bent om mee te doen Knorretje
Yup, minstens drie potten volpiesen, zekerheid voor allesquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mm. Zou ik dan toch dalijk nog ff de deksel van die chipspot volpiesen?
Ik heb geen magneet om te testen of het nou metaal is
Ah, TC! Hee, heb jij geen ijzeren pot & naald? Als extra-zekere controle een potje mannenpies!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als er in Z&G geen notie hiervan gemaakt werd, had ik hier niet gekeken . . .![]()
Vleestangquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:45 schreef Syrena het volgende:
Want als ik het zo leegschud is die naald meteen door de afvoer!
gewoon met een tangetje antwoord Danny. Of als je slim was vooraf draad door de naald heen en die draad er uit laten hangen.....quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:45 schreef Syrena het volgende:
Moet ik nou morgen m'n pies zeven trouwens? Want als ik het zo leegschud is die naald meteen door de afvoer! En om nou voor het omschudden te gaan graaien.....
* Knorretje jat alvast het theezeefje.....
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:47 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Vleestang
Het enige ijzeren wat ik heb, is een pannetje van de Hema en daar ga ik niet in pissen. Voor de rest heb ik helemaal niks in huis, dus kan ik heh niet proberen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:43 schreef Syrena het volgende:
Ah, TC! Hee, heb jij geen ijzeren pot & naald? Als extra-zekere controle een potje mannenpies!!
Jaaaaaaaaa !![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:47 schreef Knorretje het volgende:
[..]
gewoon met een tangetje antwoord Danny. Of als je slim was vooraf draad door de naald heen en die draad er uit laten hangen.....
Ja als ik ook nog ga melden dat het me niet boeide dat ik over m'n hand pies verklaren ze me helemaal gek hier!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:50 schreef phileine het volgende:
syrena heeft duidelijk nog weinig ervaring met testen. Ik kan sinds vorig jaar in de kleinste potjes plassen en het maakt me ook niet uit als het over mijn handen heen gaat. amateur!
Morgen is het wel kouwe pies ! Die zo'n acht uur heeft liggen bacterienvermenigvuldigen !quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:51 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ah joh, ik pak hem er gewoon met mijn vingers uit hoor. Ben niet vies van mijn eigen piesen ik kan toch mijn handjes wassen.
Doen we toch al.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:53 schreef Syrena het volgende:
Ja als ik ook nog ga melden dat het me niet boeide dat ik over m'n hand pies verklaren ze me helemaal gek hier!
Is dat het enige of is er meer ??quote:Zondag nog over m'n voet gepiest, we waren aan de Maarsseveense plassen en er was geen wc...alleen een bosje...
Ik heb nu eenmaal problemen met mikken. Dat is aangeboren! Van moederskant!
die van mij leg er ook zonder draadje in hoor, hij heb keurig gew8 tot ik de potten verzameling vol had en de naaldjes verdeeldequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zeg je dat NU pas !
Is dat het enige of is er meer ??quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doen we toch al.
[quote] Zondag nog over m'n voet gepiest, we waren aan de Maarsseveense plassen en er was geen wc...alleen een bosje...
Ik heb nu eenmaal problemen met mikken. Dat is aangeboren! Van moederskant!
Het is hier vast al eens gezegd maar.... MANNEN !!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:57 schreef Knorretje het volgende:
[..]
die van mij leg er ook zonder draadje in hoor, hij heb keurig gew8 tot ik de potten verzameling vol had en de naaldjes verdeelde
Doe's vertel, je moet toch wachten . . .quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:57 schreef Syrena het volgende:
Er is geheid nog meer. Vast dingen die ik heel normaal vind en anderen niet.....
4quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:03 schreef Slaapmeisje het volgende:
PottenverzamelingHoeveel potten heb je volgepiest dan Knor?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:25 schreef TearSong het volgende:
*is een beetje laat maar gaat op zoek naar een naald en een metalen potje*
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:30 schreef Genuivere het volgende:
enne, gaan jullie het topic dan ook omdopen in ''het zwarte naald met rode stippen'' topic ????
Is metaalquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:35 schreef Renegate het volgende:
*ben op zoek geweest naar een metale pot maar verder als me pan kom ik niet*
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:40 schreef Renegate het volgende:
potje + naald staan klaar
Zekerheid voor allesquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:43 schreef Renegate het volgende:
ik heb alleen een veiligheidsspeld gebruikt geeft niet toch?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:45 schreef Renegate het volgende:
das me test!! kiek dan zie je die hele vage rooie stippen niet?? op het forum zeggen ze ook een stip is een stip hoe vaag hij ook is.![]()
![]()
![]()
Dat is een zin waarvan je nooit had gedacht dat je hem zou opschrijvenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:25 schreef Merisse het volgende:
Maar ben errug benieuwd naar jullie plasjes.
Volgens mij is dat erg goed gelukt, bedankt voor je erg goede ideequote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:12 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het is trouwens echt een test die ik in een boek heb gevonden. Ik vond dat naast alle ellende, onzekerheid en droefheid ook weer plaats gemaakt moest worden voor een beetje humor. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd en ook in dit topic
Ja je kunt in het licht wel zien dat de naald "aangetast" is, dus niet meer egaal zilverkleurig.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:14 schreef Slaapmeisje het volgende:
Girl24 wat jammer van je negatieve test joh. Heb je altijd een zeer regelmatige cyclus dan?
Syrena, jij had wel effect? In ieder geval toch een zwarte punt!
Syrena, in mijn post heb ik het stukje letterlijk overgetypt. Het stond als tip in de kantlijn. Ik zal vanavond eens verder kijken of er nog meer leuke wetenswaardigheden in staanquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:14 schreef Syrena het volgende:
Slaapmeisje: ik vond het super om er aan mee te werken!
Kun je het stukje eens overtypen wat er stond?
En zijn er nog meer lollige dingen in dat boek?
Zelfde als bij mij dus. De mijne heeft 11 uur gestaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:18 schreef Danny het volgende:
ok
4 naaldjes.
nummer 1 (RVS potje) alleen bij het oog wat verkleurd, zwart
nummer 2 (Gietijzer) de hele naald vertoond een vlekkerig patroon maar kan geen rood ontdekken, het is meer bruin/zwart
nummer 3 (verzinkt staal) bij het oog en de punt verkleurd, niet diep zwart, wederom meer diepbruin/zwart
nummer 4 (glas) ook deze is over de hele naald verkleurd, gelijk aan die uit het gietijzeren potje.
alle potjes en naaldjes hebben 12 uur gestaan
Maar je bent wel zwanger, dus misschien is zwart wel zwanger!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:23 schreef TearSong het volgende:
pffft..ook mijn naald (na een aantal verhuisdozen opengetrokken te hebben zowaar gevonden) vertoont een zwarte verkleuring, maar geen rood (zelfs met vergrootglas niet!)
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:12 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het is trouwens echt een test die ik in een boek heb gevonden. Ik vond dat naast alle ellende, onzekerheid en droefheid ook weer plaats gemaakt moest worden voor een beetje humor. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd en ook in dit topic
Hoop ik ookquote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:36 schreef Loena-tik- het volgende:
Hopelijk heeft ze geen tijd om te posten omdat ze het blijde nieuws aan de familie aan het vertellen is( hoop ik dan maar)
Neem nou die romed dipsticks , die bij mij alle 4 een postieve test gaven , na zoeken op i-net bleek deze test dit heel vaak te doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk dat het vermelden van testen niet zo'n heel goed idee is, want de een zweert bij dit, de ander bij dat... het is toch allemaal vrij subjectief omdat het ook nog eens te maken heeft met de hoeveelheid hcg in je lijf...
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:47 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Neem nou die romed dipsticks , die bij mij alle 4 een postieve test gaven , na zoeken op i-net bleek deze test dit heel vaak te doen.
Dan is het toch ook fijn als je nieuwe leden van de lijst kunt waarschuwen dat die testen niet betrouwbaar zijn?
Zeker gezien het feit dat ze ook niet op klachten mails reageren (7 verstuurd ondertussen).
Je hoefde de naam ook niet meer te verzinnen hoor......quote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dit was nou de enige waarvan ik zou zeggen, die doen het wat rotter, maar ik kon de naam gisteren niet verzinnen.
Grapjas!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:27 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik vind alle merken testen waardeloos omdat er bij mij nog nooit eentje positief of zelfs maar licht positief is uitgeslagen
Over testen gesproken, ik zit nu op cyclusdag 31 en begin nu toch wel wat testkriebels te krijgen
Nou heel even dan Pompyquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:04 schreef Pompy_de_Robodoll het volgende:
Dagdag, mag ik hier ook even 'meemutsen'?
Mijn vriendin is momenteel 3 dagen overtijd!
We willen het nog even aanzien tot zaterdag.... Gister één enkel bruin drupje bloed. Daarna niets meer. We zien het wel, maar het is erg spannend...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:06 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Nou heel even dan PompyWanneer zijn jullie van plan om te testen?
Ja, ik heb al inspiratie voor een nieuw boek:quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Kan me voorstellen dat het erg spannend is, in ieder geval heel veel sterkte met wachten. Daar hebben we in ieder geval genoeg ervaring mee in dit topic
Weet je wel hoe groot ze nu waren? (Nieuwsgierigquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:25 schreef Girly het volgende:
ik ben trug van gyn, en op de echo zag hij dat nog niet echt gegroeid was. ik moet nou maandag trug komen voor een nieuwe echo 9:30 , verder vertelde hij dat ik me geen zorgen moest maken. en dat hij wel vond dat de kans groot is dat ik zwanger kan worden. mijn bloeduitslag was ook verder in orde. op naar maandag dus zou ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |