abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 augustus 2004 @ 00:18:04 #1
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20984107
vervolg van Wachten op het tweede streepje #39

2 augustus Girl24 NOD
4 augustus Renegate GYN
5 augustus hartje NOD
5 augustus Girly ECHO
6 augustus LittleWoodstock GYN
7 augustus Slaapmeisje NOD
7 augustus Ingrid19 NOD
7 augustus Pizzakoeriertje NOD
9 augustus Jonnetje NOD
16 augustus Merisse BLOEDUITSLAG
20 augustus Justy_the_chipmunk NOD
24 augustus minoes1967 NOD
26 augustus Merisse NOD
28 augustus snakelady NOD
?? augustus IUI Slaapmeisje

1 september minoes1967 GYN
2 september lunastar NOD

[ Bericht 5% gewijzigd door snakelady op 02-08-2004 11:07:15 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 1 augustus 2004 @ 00:19:22 #2
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20984124
Allemaal bedankt voor de complimenten over de foto's.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 1 augustus 2004 @ 03:34:49 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20985746
Snakelady, je zag er prachtig uit, en samen ook een heel mooi plaatje!
  zondag 1 augustus 2004 @ 03:47:05 #4
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20985780
dank je wel Brighteyes.
pi_20986497
Volgens mij kunnen de eerste 7 mensen van t lijstje af,dat is al geweest.
En mag mijn gynbezoek er op 1 sept.ook bij?En mijn nieuwe nod=24 aug.

Groetjes,Minoes
pi_20986769
Slaapmeisje, hoe is het eigenlijk met jou? lukt het een beetje met afvallen? je zei dat je ging hardlopen, maar is dat met dit weer niet een tikje zwaar?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 1 augustus 2004 @ 10:54:05 #7
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_20987171
dames vandaag ongesteld geworden zoals ik al dacht

weer naar ronde 8 word er echt niet blijer op. mijn NOD 2 sept.
oh ja ben hier niet zo vaak omdat ik ga verhuizen en internet word eind deze week of midden de week daarna afgesloten en weet niet wanneer er aansluiting komt in ons nieuw huisje. kom wel tot dat afgesloten word piepen.

groetjes
pi_20987792
Jammer zeg lunastar!

Slaapmeisje ik vroeg me ook net af hoe het met jou gaat , tenslotte kom je nu wel heel dicht bij je eerste IUI.

Ingrid volgens mij was je vorige week nog ongesteld toch?
Dan kun je nu nog niet zwanger zijn hoor , dus kan het ook geen kwaad.
Verder denk ik dat jou lichaam er nog niet aan toe is om al zwanger te worden , maar eerst even op orde aan het komen is.
Dus dat je wat dat betreft ook nog gerust een foto kan laten maken.
  zondag 1 augustus 2004 @ 11:52:50 #9
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20987877
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 08:36 schreef minoes1967 het volgende:
Volgens mij kunnen de eerste 7 mensen van t lijstje af,dat is al geweest.
En mag mijn gynbezoek er op 1 sept.ook bij?En mijn nieuwe nod=24 aug.

Groetjes,Minoes
Staat ie zo goed?

zondag 1 augustus 2004 @ 11:55:15 #10
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20987903
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 10:54 schreef lunastar het volgende:
dames vandaag ongesteld geworden zoals ik al dacht

weer naar ronde 8 word er echt niet blijer op. mijn NOD 2 sept.
oh ja ben hier niet zo vaak omdat ik ga verhuizen en internet word eind deze week of midden de week daarna afgesloten en weet niet wanneer er aansluiting komt in ons nieuw huisje. kom wel tot dat afgesloten word piepen.

groetjes
Veel succes in ronde 8 en met de verhuizing.
Je NOD staat erbij.
pi_20989674
SNAKELADY......ja toppie lijstje is prima
Ik ben zelf maar gestopt met rondes tellen,ik zou t niet meer weten,maar kom zo aardig richting ronde 25 geloof ik.
Meid,kop op, hou vol en misschien zijn we volgende maand samen zwanger,ok?

Groetjes,Minoes
pi_20989735
Ow ja,nog wat raars,mijn temp.was vanmorgen,na 1,5 dag ongi,pas gezakt.Is nu 36.9.
Zal vanmiddag wel m'n hele lijstje typelen,ga nu ff weg

Groetjes,Minoes
pi_20989738
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 11:46 schreef Xanthe het volgende:
Jammer zeg lunastar!

Slaapmeisje ik vroeg me ook net af hoe het met jou gaat , tenslotte kom je nu wel heel dicht bij je eerste IUI.

Ingrid volgens mij was je vorige week nog ongesteld toch?
Dan kun je nu nog niet zwanger zijn hoor , dus kan het ook geen kwaad.
Verder denk ik dat jou lichaam er nog niet aan toe is om al zwanger te worden , maar eerst even op orde aan het komen is.
Dus dat je wat dat betreft ook nog gerust een foto kan laten maken.
Ik was week 29 ongesteld. 11 juli begon het, het duurde tot 22 juli. Ik heb 7 augustus nod.
Verder hoop ik natuurlijk dat je ongelijk hebt. Maar ik ben bang dat je gelijk hebt wat betreft mijn lichaam.
Ik ga nu lekker van het zonnetje genieten! Prettige dag dames!
pi_20990412
Goedemiddag,

Snakelady, je bent een prachtig bruid zeg.

Lunastar welkom

Beaker

LW, wat een gedoe zeg.
Voel jij je verder een beetje goed?

Girl24, hoe is het vandaag met je?

Minoes, wat jammer zeg... stomme duivels

Merisse, klus periode weer van start...

Slaapmeisje..langzaam komt die nod datum dichterbij..spannend

Brighteyes gefeliciteerd...

Girly, hoe is het nu bij jou?

Hartje, geniet jij een beetje van je vakantie dame.
Kom je al helemaal tot rust?
lekker he, en we hebben ook nog mooi weer.

Miss_Sly, hoe is het met jou en je vriend en zus..of huh, waar kan ik dat het beste vragen
  zondag 1 augustus 2004 @ 14:33:44 #15
1087 Merisse
broddeltante
pi_20990457
Snakelady, gefeliciteerd met jullie huwelijk. Geweldig he, trouwen. Wat was je was een prachtige bruid zeg. Wat fijn dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad. Je jurk leek inderdaad heel veel op de mijne! Goeie smaak

Mijn nieuwe NOD is 26 augustus, mag dat er nog even bij in het lijstje?
Verder ben ik aan 't genieten van het mooie weer, gisteren lekker een dagje naar zee geweest. Ga de tuin weer in.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  zondag 1 augustus 2004 @ 14:39:03 #16
24188 Belana
kloon van belana
pi_20990555
*even uit lurkstand*
van harte gefeliciteerd snakelady! Je zag er prachtig uit en zo te lezen hebben jullie een prachtige romatische dag gehad! Heel veel geluk samen!
stormy waters...
sailin'
pi_20990594
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 13:54 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Ik was week 29 ongesteld. 11 juli begon het, het duurde tot 22 juli. Ik heb 7 augustus nod.
Verder hoop ik natuurlijk dat je ongelijk hebt. Maar ik ben bang dat je gelijk hebt wat betreft mijn lichaam.
Ik ga nu lekker van het zonnetje genieten! Prettige dag dames!
En nog geen week geleden zei je dat je nog steeds bruine afscheiding had.

Nu begin weet ik niet meer precies hoe het zat met eisprong enzo , maar staat me iets van bij (correct me please when i am wrong) dat voordat je een eisprong krijgt je baarmoeder alweer druk bezig is geweest met een mooi zacht bedje te maken.
En zolang je nog ongi bent (of dusa afscheiding zoals bij jou) dat dat dan niet gebeurd.
(Maar ik weet het dus echt niet zeker).

Veel plezier in het zonnetje.
  Moderator zondag 1 augustus 2004 @ 15:20:42 #18
5428 crew  miss_sly
pi_20991319
lieve jolene, dat mag je vragen waar je wilt hoor
Op zich horen mijn wederwaardigheden (zoooon leuk woord ) niet in dit topic thuis omdat ik niet bezig ben met het verkrijgen van een tweede streepje, maar dat maakt toch ook weer niet zooveel uit, of wel?

Anyway, zus wordt morgen 32 weken, dus we beginnen aan de laatste paar weken. Hoewel ik nog steeds van harte blij ben voor haar, steekt het toch wel ietsje vaker. Vooral ook omdat ze de laatste tijd echt uitsluitend met zichzelf bezig lijkt. Dat is misschien wel logisch, maar het voelt toch niet helemaal prettig aan...maar dat zal wel meer over mij zeggen dan over haar

Met vriendje gaat het ook wel goed. Ik praat er nu openlijk over en dat is voor mij al een opluchting. Gisteren vroeg ik of hij nog ' denkende' was, en dat was hij zei hij, maar wel op de achtergrond...ach, als hij er maar een beetje mee bezig is en in ieder geval went aan het idee dat ik het wel zou hebben gewild en dat er dadelijk regelmatig een kleine in ons leven rondwandelt.
pi_20999245
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 14:41 schreef Xanthe het volgende:

[..]

En nog geen week geleden zei je dat je nog steeds bruine afscheiding had.

Veel plezier in het zonnetje.
de 20e had ik lichtbruin, toen een paar dagen niks, toen de 23e en 24e lichtbruin. Maar verder niks meer. Heel apart.

Maar nu weet ik dat de foto bij de tandarts niet erg was.

ps het was lekker in het zonnetje. (en voilgens mij was iedereen vandaag van de zon aan het genieten!)
pi_20999555
Welke zon ?Wij kregen pas een uurtje zon om 19:30uhier

JOLENE.....hoe is ie meis?Ik hoor je zo weinig?Ben je op vakantie of ben je ff aan t lurken?Dikke knuf

Groetjes,Minoes
pi_21000001
Hier de hele dag zon gehad vanaf vanmorgen uurtje of 7 tot vanavond uurtje half 10
Heerlijk!
pi_21000421
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 23:00 schreef Xanthe het volgende:
Hier de hele dag zon gehad vanaf vanmorgen uurtje of 7 tot vanavond uurtje half 10
Heerlijk!
Je komt toch uit het noorden?
pi_21001273
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 14:31 schreef jolene het volgende:

Girl24, hoe is het vandaag met je?
Hoi Jolene

Alles gaat prima nog geen teken van het te zien. Ik heb wel al gister een test gedaan ik kon niet wachten Negatief dus. Ik doe er 3 aug pas weer een de dag na mijn NOD dan heb ik wat meer zekerheid. Het rommelt bij mij erg aan de rechterkant van mijn onderbuik. En ik heb al dagen een ongesteldheids buikpijntje dus dat maakt het wel spannend Hoe is het met jou Jolene?

Slaap lekker allemaal en ik lurk morgen weer met jullie mee
  maandag 2 augustus 2004 @ 00:07:29 #24
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21001636
Dank jullie wel allemaal, en ik had gelijk he Merisse daarom vind ik jouw jurk ook zo mooi.

Jammer Girl24, hopenlijk is ie 3 aug. wel positief.
pi_21002643
lunastar- Welkom hier.. en jammer dat je ongesteld ben geworden , succes met het verhuizen

Snakelady Mooi bruidje ben je ennuh ik had jullie nog gefeliciteerd in trouwtopic

Girl24Spannend meid Ik zal voor je duimen

Renegate Ik wens je alvast succes met je afspraak bij de GYN de 4de en LW Dit geld voor jouw uiteraard ook voor de 6de (zal aan jullie denken)

verder wens ik alle NOD meiden van augustus Succes met het hopelijk *behalen* van een 2de streepje... (vond dit grappig klinken)

is iedereen ook zo lekker genieten van het mooie weer???

ik wil graag vragen of iemand mij van de 23 augustus af kan halen .. mijn datum was gewijzigd naar 5 augustus. alvast bedankt

iedreen knuf en kus van shirtjuh
  Moderator maandag 2 augustus 2004 @ 08:14:46 #26
5428 crew  miss_sly
pi_21005098
goedemorgen!

girly, het is bijna 5 augustus! spannend hoor.
voor 3 dames achtereenvolgend deze week dus.
En NOD voor Girl24!

succes allemaal!
pi_21005191
Het is deze hele week een spannende week.
Succes allemaal
  Moderator maandag 2 augustus 2004 @ 08:49:03 #28
5428 crew  miss_sly
pi_21005284
hallo jolene!

hoe is je vakantie? doen jullie nogleuke dingen tussendoor, of genieten jullie gewoon lekker van relaxt niets moeten doen? en hoe is het met jullie kitten?
pi_21005350
test
pi_21005368
hahahaha,sorry voor de test,ik had net wat getypt en dat is dus weg.

Ok,nog 1 x.

Hoi,JOLENE
Ik ben niet de enige die vroeg op is,zijn er nog meer meiden aan t tempen
Hoe is t met t poezebeest,helemaal vergeten te vragen
Ik ga zo behang afstomen,schuren en verfen,tja,je mot wat met dit weer,hahaha
Geniet van de zon en ik spreek jullie later vanmiddag wel weer
Groetjes,Minoes
pi_21005634
Goedemorgen Dames

Dankjewel allemaal. Nog geen te bekennen spannend Minoes suc6 met behang afstomen,schuren en verfen e.d. Doe je rustig aan? Het word lekker weer vandaag!
Geniet van het zonnetje allemaal!
  † In Memoriam † maandag 2 augustus 2004 @ 09:37:34 #32
43556 miss_dynastie
pi_21005717
Dikke voor Jolene, mail je me nog een keer een fotooke van je kleine schat ??
pi_21006750
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 23:16 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Je komt toch uit het noorden?
Ja
Er gaat niets boven Groningen
  † In Memoriam † maandag 2 augustus 2004 @ 10:59:39 #34
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21006836
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 23:52 schreef Girl24 het volgende:

[..]
Het rommelt bij mij erg aan de rechterkant van mijn onderbuik. En ik heb al dagen een ongesteldheids buikpijntje dus dat maakt het wel spannend
Nou ja zeg, dat is precies wat ik ook heb en ook aan mijn rechterkant

P.s. vandaag voor mij trouwens cyclusdag 28, mij eisprong was volgens mij 20 juli omdat ik toen weer van dat slijm had.

[ Bericht 9% gewijzigd door Slaapmeisje op 02-08-2004 11:12:39 ]
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † maandag 2 augustus 2004 @ 11:04:10 #35
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21006912
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 10:03 schreef miss_sly het volgende:
Slaapmeisje, hoe is het eigenlijk met jou? lukt het een beetje met afvallen? je zei dat je ging hardlopen, maar is dat met dit weer niet een tikje zwaar?
Hoi miss_sly, ik ben er maar weer mee opgehouden en gewoon verder gegaan met minder eten. Te snel afvallen is in mijn situatie zowieso niet goed omdat daarmee mijn hormonen weer uit balans gaan en ik mocht ook niet echt op dieet van de gyn. Omdat ik verder noooooooit sport heb ik besloten om het joggen maar even te laten voor wat het is en zal ik na de bevalling wel weer echt aan de slag gaan
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  Moderator maandag 2 augustus 2004 @ 11:05:38 #36
5428 crew  miss_sly
pi_21006941
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 11:04 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Hoi miss_sly, ik ben er maar weer mee opgehouden en gewoon verder gegaan met minder eten. Te snel afvallen is in mijn situatie zowieso niet goed omdat daarmee mijn hormonen weer uit balans gaan en ik mocht ook niet echt op dieet van de gyn. Omdat ik verder noooooooit sport heb ik besloten om het joggen maar even te laten voor wat het is en zal ik na de bevalling wel weer echt aan de slag gaan
in het voorjaar is dat toch ookveel fijner dan nu met dat warme weer
val je wel een beetje af?
  maandag 2 augustus 2004 @ 11:09:27 #37
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21007012
Bedoelde je het zo Girly?
  maandag 2 augustus 2004 @ 13:13:36 #38
100034 Beaker12345.....etc
Bas & Jopie zijn kicken ho
pi_21009425
Hoi hoi

Alles goed met iedereen?
Mijn zijn alweer weg!

Vandaag heb ik voor het eerst weer een ochtend gewerkt moet zeggen dat het niet tegenviel en heb ook niet veel uitgevoerd, maar dat is op doktersadvies dus daar houd ik me strikt aan!
Iedereen was aardig en vroeg niet verder dan hoe gaat het met je. Das mooi want heb geen zin om aan mijn collega's uit te leggen hoe de situatie is.
De gene met wie ik problemen had doet er mak en zegt niks of nauwelijks wat tegen me :')

as woensdag heb ik om 15.00 een sollicitaie dus daar kijk ik erg naar uit en hopelijk word het een goed en leuk gesprek!

Tot zover Beaker

LW meer is niet nodig om tegen je te zeggen, dit zegt genoeg

Alle andere
Dit zijn Bas & Jopie
pi_21012237
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 10:59 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Nou ja zeg, dat is precies wat ik ook heb en ook aan mijn rechterkant

P.s. vandaag voor mij trouwens cyclusdag 28, mij eisprong was volgens mij 20 juli omdat ik toen weer van dat slijm had.
Wie weet Slaapmeisje! Weet je wat we gaan gewoon voor dat 2 streepje deze keer!!! Go Girl!!
pi_21013808
Ik kom even binnenvallen.. zag net een website met goedkope zwangerschapstesten toen ik rompertjes zocht bijv 4 testen voor ¤3,99. klik. Denk dat jullie hier wel iets aan kunnen hebben.
  maandag 2 augustus 2004 @ 18:02:51 #41
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_21015079
Snakelady, wat was jij een mooie bruid! En je man (hihi dat klinkt gek he, of ben je er aan gewend? ) heeft ook een heel mooi pak aan.
  † In Memoriam † maandag 2 augustus 2004 @ 19:01:44 #42
7074 moussy
kuttekop
pi_21016221
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 16:56 schreef poemojn het volgende:
Ik kom even binnenvallen.. zag net een website met goedkope zwangerschapstesten toen ik rompertjes zocht bijv 4 testen voor ¤3,99. klik. Denk dat jullie hier wel iets aan kunnen hebben.
Ik val met je mee, dat zijn kl*te testen, die lichte streepjes geven voor jan met de korte achternaam.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_21018776
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 19:01 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik val met je mee, dat zijn kl*te testen, die lichte streepjes geven voor jan met de korte achternaam.
Die Romeds zeker? Ben laatst ook op die site geweest.
Dus dames, koop maar gewoon de CB digitaal . Volgens mij is in dit geval echt goedkoop is duurkoop.

even wat jompelmeisjes loslaten voor de positieve flow....en dan ga ik nu weer lurken!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21019025
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 21:05 schreef Syrena het volgende:
Die Romeds zeker? Ben laatst ook op die site geweest.
Dus dames, koop maar gewoon de CB digitaal . Volgens mij is in dit geval echt goedkoop is duurkoop.

even wat jompelmeisjes loslaten voor de positieve flow....en dan ga ik nu weer lurken!
Ehhhmmmm, wil je ons wat vertellen ??
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21019117
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 21:14 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Ehhhmmmm, wil je ons wat vertellen ??
Nee!
* Syrena sleurt TC weer mee naar het speeltuinbankje....
Sorry dames !
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 2 augustus 2004 @ 22:19:00 #46
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_21020648
Hey meiden!

Ik kom dit topic binnenvallen, omdat ik binnenkort ook ga wachten op een 2e streepje
Ik had me vorige week willen aanmelden in het Zwangerschap en Geboorte topic (na m'n 2e echo met 9wk1dg), alleen dat was niet meer nodig, omdat ik een paar dagen ervoor een miskraam heb gekregen Dat was vorige week zondagavond en donderdag zou ik mijn 2e echo hebben gehad!

Die zwangerschap was niet helemaal geplant, maar heel erg gewenst en we hebben samen besloten meteen voor een volgende zwangerschap te gaan!
De verloskundige raadde ons wel aan om een maandje te wachten met weer zwanger worden, omdat er dan meer duideiljk ik over hoe de eerste dag van de menstruatie en ook om mijn lichaam nog wat beter te laten herstellen...

Ik hoop niet al te lang in dit topic te hoeven meeposten, ik heb wel een hele tijd trouw gelurkt (begin vooral) alleen de laatste tijd niet zoveel meer, dus ik moet er nu weer opnieuw inkomen!

groetjes Miepes
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_21020736
aaah miepes wat erg. (was jij toch laatst op IRC?) sterkte. en succes voor de komende keer.
pi_21021069
Miepes wat ontzettend verdrietig. Sterkte en ik hoop dat je alsnog snel in het andere topic terecht komt.
volgens mij heb ik je ook wel eens op IRC gezien

Alle andere dames ook weer succes met wachten.
En kom maar weer eens op met die positive flow
*snel weer verder lurkt*
pi_21021134
MIEPES.......welkom en klets maar lekker mee.Wat naar van je miskraam en wat positief,dat jullie meteen doorgaan voor een volgende zwangerschap,heel veel succes!.
Groetjes,Minoes
  maandag 2 augustus 2004 @ 22:48:36 #50
1087 Merisse
broddeltante
pi_21021306
Aaaahh Miepes, wat is het toch onzettend oneerlijk een miskraam. Maar welkom. En wat leuk om te horen dat jullie het zo leuk vonden om zwanger te zijn dat je er meteen weer voor wil gaan. Hopelijk hoef je niet al te lang te wachten.
  maandag 2 augustus 2004 @ 22:53:35 #51
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_21021410
Bedankt Bix, Piglet, MInoes en Merisse voor het welkom!
En ja, Bix en Piglet, ik was idd op irc een tijdje geleden! Ik wilde al veel eerder wat meer gaan posten op het Speeltuinbankje enzo, maar op de een of andere manier kwam het er maar niet van en toen de miskraam, toen had ik er helemaal geen behoefte aan!

Nog even hoe het er nu precies bij mij voorstaat! Ik vloei nu nog wat na vanwege de m.k. Zondag begon het en pas de nacht van donderdag op vrijdag ben ik het kindje verloren. De vlos zei dat ik dus nu nog een week kan vloeien. Daarna dus een maandje veilig sex en dan kunnen we er echt voor gaan!
  Jubileum moderator maandag 2 augustus 2004 @ 22:57:35 #52
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21021486
Welkom hier Marie.
Sterkte met het verwerken van je verdriet en het lichamelijke herstel de komende weken.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 2 augustus 2004 @ 23:07:07 #53
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_21021691
Dank je Lois!
Het lichamelijk herstel gaat wel goed gelukkig, de krampen zijn over (eigenlijk bijna gelijk nadat ik het kindje verloren ben) en het vloeien wordt langzamerhand minder. Ik voel het nu eigeniljk als een menstruatie (wat ik dus helemaal niet wil, me zo voelen, ik wil me gewoon zwanger voelen).
Ik merk wel dat ik meer energie krijg, vorige week voelde ik me zo lamlendig en zodra ik wat deed, was ik weer hardstikke moe!
Nu het geestelijke gedeelte nog verwerken
Al zal dat heel geleidelijk gebeuren, denk ik, er komen nog zoveel dagen aan dat je aan dít kindje zal denken!

Zo, en nu duik ik mijn bedje in, hopelijk kan ik een beetje met deze warmte!
pi_21022414
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 16:56 schreef poemojn het volgende:
Die lijken toch verdacht veel op de Romed testen!
Dan heb ik niet over 1 test , maar over alle 3 soorten....
Als je al van plan bent om deze te bestellen dan vooral niet de dipsticks nemen (die bovenste).
pi_21022523
Welkom Marie , wat een rot ervaring (kan er over mee praten heb ongeveer het zelfde gehad in februari , alleen heb ik de 2e echo nog gehad en bleek ons kindje toen niet meer te leven).
Sterkte met het verwerken , maar denk erom dat verwerken niet hetzelfde isals aan je kindje denken , dat zal je nog heeeeeeel vaak doen.
Maar als het een plekje heeft gekregen word het wel dragelijk.
En wat betreft een maandje pauze... je moet doen wat jezelf denkt dat goed voor je is.
De ene gyn vind dat het nodig is de andere zegt juist dat je sneller weer zwanger word als je meteen weer gaat proberen en dat je licham dat best aan zou kunnen.
Luister dus vooral naar je eigen lichaam.
Ik hoop voor je dat je snel door mag reizen naar het volgende topic.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 00:11:47 #56
1087 Merisse
broddeltante
pi_21022874
Xanthe, gefeliciteerd met je mijlpaal, 12 weken zwanger alweer voelt het ook een beetje opgelucht?
pi_21023243
Welkom in het forum Miepes,wat een rot ervaring voor jullie veel sterkte met het verwerken van alles.

Minoes is een een beetje gelukt met het schuren,behangen e.d.? Het was zo'n warme dag vandaag phhh

Bij mij nog geen te bekennen morgenochtend gaan we waarschijnlijk een testje doen spannend!
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 01:28:25 #58
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21024464
welkom Marie en nog heel veel sterkte.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 01:29:00 #59
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21024473
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 18:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Snakelady, wat was jij een mooie bruid! En je man (hihi dat klinkt gek he, of ben je er aan gewend? ) heeft ook een heel mooi pak aan.
Dank je wel, en ik ben er nog niet echt aan gewend maar het klinkt wel leuk.
pi_21026218
Hoi,Girl24
Alles goed bij jou en blijven de weg????.
We duimen,meid.

Nee,behang eraf halen ging gister niet jofel,we blijken een soort gipsmuurtje te hebben met karton erin ofzow?Mijn man had dus de bovenste laag eraf en toen kwam er papier te voorschijn,we zijn er dus mee gestopt.Gelukkig was dit 1 muurtje en we halen zo meteen behang,waar je weer overheen kan schilderen.
Dus ,iedereen een fijne zonnige dag en denk aan mij,met m'n schilderwerk,hahahaha.

Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 09:33:00 #61
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21026399
Hoi Marie, welkom bij de tweede streepjesclub. Helaas had je hier natuurlijk beter niet kunnen zijn omdat je al zwanger was en daarom ga ik voor je duimen dat je hier ook zo snel mogelijk weer weg kan

Girl24, meissie nog geen duiveltjes? Poe hee, morgen testen is wel heeeel spannend. Succes alvast en sterkte met wachten

snakelady, wat zag je er prachtig uit zeg. Echt heel chique en classique!
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 10:08:56 #62
98247 justy_the_chipmunk
always look at the bright side
pi_21026816
Marie: WELKOM
en heel veel sterkte de komende tijd...
never say " i love you" if you dont really do.
never say " i need you" if all you need is just for you.
If you really love me, never let me go...
pi_21026973
Hoi Marie,

Heel veel sterkte om dit een plekje te geven, Ik hoop (bedoel het op me best) dat je hier snel weer weg bent hihi maar dan op naar het z+g gedeelte...

Ik ga weer ff liggen of zo, ik ben net strontmisselijk en licht in me hoofd wakker geworden.. maar ik ga mezelf niks wijsmaken hoor, heb gister sherry gedronken dus jah :S
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
pi_21027186
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 00:11 schreef Merisse het volgende:
Xanthe, gefeliciteerd met je mijlpaal, 12 weken zwanger alweer voelt het ook een beetje opgelucht?
Dank je 12 weken en 3 dagen alweer
Gaat goed hier tot nu toe em we gaan er ook vanuit dat het goed blijft gaan , maar echt opgelucht ademen doe ik pas na de volgende echo als ik alles erop en eraan heb zien zitten.
pi_21027558

voor xanthe!!
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 11:02:56 #66
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_21027833
Bedankt meiden voor alle welkom & sterkte wensen!

Xanthe, het maandje rust vind ik zelf ook erg lekker hoor! Ik moet ook nog even aan het idee wennen dat ik nu weer niet-zwanger ben.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 11:05:43 #67
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21027880
Xanthe fijn joh.

Girl24, erg spannend nu, hopenlijk ben je hier ook snel weg.

Dank je slaapmeisje.
pi_21028100
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:02 schreef Marie79 het volgende:

Xanthe, het maandje rust vind ik zelf ook erg lekker hoor! Ik moet ook nog even aan het idee wennen dat ik nu weer niet-zwanger ben.
Dan moet je dat zeker doen!
Wij zijn wel meteen de 1e cyclus weer verder gegaan, dat mocht van onze gyn (ben door middel van IUI zwanger geworden) en we wilden het zelf ook.
pi_21033008

wat denken jullie?
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 15:52:56 #70
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_21033196
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 15:41 schreef Renegate het volgende:
[afbeelding]

wat denken jullie?
Ik kan geen afbeelding zien Klopt de link helemaal?
pi_21033260
hmm weten jullie iets waardoor ik de link er wel neer kan zetten???
een of andere upload pagina?
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 16:05:19 #72
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_21033383
Ik weet het niet goed, ik zie alleen dat er een stukje 'secure' in je link zit. Daarom komt het plaatje blijkbaar niet hier op het scherm.
pi_21033551
Ik zie heel vaag een schaduw Renegate, hoelang ben je nu overtijd?
ik heb m trouwens via babybrabbel bekeken, dacht al dat je m daar ook had neergezet
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:42:34 #74
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_21035316
Ik zie helaas ook niets Renegate! Wat is de link dan naar Babybrabbel dat we kunnen kijken?
pi_21035324
RENEGATE........wat wil je laten zien dan?EEn posi test????
Ik ben benieuwd,roep es wat,want ik zie niks geen plaatje
Groetjes,Minoes
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:49:16 #76
1087 Merisse
broddeltante
pi_21035449
Renegate, heb jij weer! Het is weer vaag, zowel het horizontale als het verticale streepje. Morgen krijg je toch een echo he? Dan zullen we meer weten. I Keep my fingers crossed!
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:49:57 #77
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_21035462
Ik bedoel idd ook dat ik gewoon geen plaatje zie! Nu ik mijn post zo teruglees, lijkt het net of ik wel een plaatje zie, maar verder niets!
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 18:08:36 #78
1087 Merisse
broddeltante
pi_21035868
Ik heb gekeken naar de foto op Babybrabbel: http://www.babybrabbel.org
Chat/Forum, Brabbelbord, Overzicht, Laat jouw test zien. Je moet wel geregistreerd zijn maar dat kost niks.
pi_21036474
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 18:08 schreef Merisse het volgende:
Ik heb gekeken naar de foto op Babybrabbel: http://www.babybrabbel.org
Chat/Forum, Brabbelbord, Overzicht, Laat jouw test zien. Je moet wel geregistreerd zijn maar dat kost niks.
Bij welke nick?
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 19:14:31 #80
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21037407
Renegate wat lees ik nu? Jeetje meid wat spannend Jammer dat ik het plaatje niet kan zien en ik heb nu even geen zin om te registreren bij babybrabbel, maar ben erg benieuwd. Morgen naar de gyn en ik kan me heel goed voorstellen dat je je niet in kon houden wat testen betreft
pi_21037649
Renegate: http://imageshack.us/index3.php. Je hoeft niet te registreren om te kunnen uploaden. Leuk zeg een positieve test ?!
pi_21038108
renegate, ik zie wel een heel vaag verticaal streepje, maar na tien minuten is dat officieel niet meer betrouwbaar. Vind trouwens de controlestreep ook erg vaag dus het is allemaal lastig te beoordelen.

Dames kijk even mee, dit is m: (renegate, als je t vervelend vindt, haal ik hem weer weg hoor)

mooi he, alles
pi_21038155
ja de foto is erg onduidelijk ik zal een duidelijkere proberen te maken straks.
maar thanks dat je hem erop zet.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 19:51:23 #84
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21038189
Is het horizontale streepje de controlestreep?
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21038276
Ja Spindizzy, als het goed is zie je bij het pijltje een verticaal sreepje
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 19:56:37 #86
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21038311
Ja die zie ik wel heel vaag ja Maar je zou toch denken dat controlestreepjes wel wat feller uitslaan? Volgens mij moet ze nog een test doen
pi_21038380
Oh trouwens, dat controlestreepje zit nog iets verder op de test, die zie je niet op de foto...mijn fout dus Maar die horizontale die je daar ziet is idd ook niet echt duidelijk...nieuwe test maar doen jah
pi_21038411

Ik heb de test opengerukt zoals je ziet voor de foto
Het streepje is dus de vertikale die er staat...

en de horizontale is niet de controlestreep dat is gewoon een stuk plastic dat zowiezo al blauw is lol... (je leert een hoop als je testen losbreekt lol)

ow en poemojn bedankt voor de uploadtip mega handig inderdaad.
pi_21038420
hij doet het weer niet!!!!! wat is dit nou!
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 20:01:49 #90
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21038424
Misschien is ze wel zo zwanger dat ze gewoon twee streeppies piest waar er maar één hoort te staan

Stomme onduidelijke testen ook .
pi_21038444
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 20:02:56 #92
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21038461
Ik zie je plaatje gewoon hoor Renegate
pi_21038467
doet ie ook niet poemojn ik neem me woorden terug lol !!! geintje.
pi_21038489
ow ja spin?? die nieuwe foto ik krijg die rot url niet geopend hier:S:S
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 20:07:06 #95
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21038538
Hij doet het gewoon hoor Raar dat je hem zelf niet ziet.
pi_21038551
potver!!!!!!!!
pi_21038575
die opengebroken doet het ja???
nou wat raar?? hij pakt hier de url niet en de foto zie ik ook niet op het forum lekker vaag weer..
enige foto die ik zie is die phileine voor me heeft gekopieerd.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 20:12:04 #98
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_21038654
Ik zie wel heel vaag een verticaal streepje hoor, Renegate!
Maar ik durf je gewoon nog niet te feliciteren, zó vaag vind ik hem.
Hoeveel dagen ben je overtijd? Anders morgen nog een keer testen? (Dan is je HCG natuurlijk weer hoger enzo)
pi_21038675
Ik zie geen foto de link doet t ook niet
pi_21038708
nee he malle potver ik ga ff opzoek naar een andere site lol... als ie opengebroken is is ie veel duidelijker...
pi_21038744

misschien deze
pi_21038760
nou is ie heel klein grrrr

maar goed het gaat dus om het vertikale streepje zoals ik al zei.
pi_21038786
picserver doet het bij mij wel altijd goed...
pi_21038802
Ah, hij doet et Is wel een stukje duidelijker maar toch nog heel vaagjes.....heb je al een digitale gedaan?
pi_21038804
ik zie 'm wel en die verticale streep ook...
Wanneer heb je deze test gebruikt? Evt doe je er (over)morgen nog een ter controle... Niet leuk als het zo onzeker is.
pi_21038807
picserver?? ga ik daar ook es kijken.. al doet deze het ook wel redelijk maar die foto word zo klein
pi_21038834
nee ik doe geen digitale, ik krijg morgen die echo en ik neem deze test mee dnek ik.. zo van kiek es, en als er niks zit sla ik cb ermee om de oren en zijn ze een klant best wel kwijt..

en trust me i am their number one customer hihihihi
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 20:31:46 #108
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21039089
Renegate, ik zie inderdaad ook een horizontaal en een verticaal streepje (plusje dus eigenlijk), maar ik vind ze allebei nogal vaag. Sinds cb met die nieuwe testen is gekomen lijkt het er niet beter op geworden

Gelukkig kun je morgen voor die echo, die zal vast duidelijker zijn
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 20:42:26 #109
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21039300
Hier nog een tip die ik heb gelezen in Complete raadgever Vruchtbaarheid van Uta König. Hier staan trouwens ook allerlei alternatieve therapieen in om optimaal vruchtbaar en klaar voor een baby te zijn (homeopathie, accupunctuur, ayurveda, visualisatie, luna-yoga, reflexzonemassage, aromatherapie etc.).

" Populaire zwangerschapstest:
De vrouw moet haar urine in een metalen pot gieten en er gedurende een hele nacht een naald in leggen. Vertoont de naald ´s morgens rode vlekjes, dan is ze zwanger. Is ze dat niet, dan moet de naald er zwart en roestig uitzien. "

Tja, ik vraag me af of ik wel een metalen pot in huis heb. Het is in ieder geval een heeeel goedkope zwangerschapstest, maar of ie nou ook betrouwbaar is?
pi_21039411
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 20:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hier nog een tip die ik heb gelezen in Complete raadgever Vruchtbaarheid van Uta König. Hier staan trouwens ook allerlei alternatieve therapieen in om optimaal vruchtbaar en klaar voor een baby te zijn (homeopathie, accupunctuur, ayurveda, visualisatie, luna-yoga, reflexzonemassage, aromatherapie etc.).

" Populaire zwangerschapstest:
De vrouw moet haar urine in een metalen pot gieten en er gedurende een hele nacht een naald in leggen. Vertoont de naald ´s morgens rode vlekjes, dan is ze zwanger. Is ze dat niet, dan moet de naald er zwart en roestig uitzien. "

Tja, ik vraag me af of ik wel een metalen pot in huis heb. Het is in ieder geval een heeeel goedkope zwangerschapstest, maar of ie nou ook betrouwbaar is?
Metalen pot? Van roestvrijstaal ofzo? En wat voor naald dan?
* Syrena is best bereid mee te experimenteren,
ik heb een gigantische bewaardoos van de chips. Zilverkleurig

Zou een naald echt zo snel gaan roesten dan? Van pies? En is dat dan ochtendpies?
ja ik verveel me een beetje...
pi_21039452
Oh, voordat ThunderChild weer op hol slaat: ik ben dan de controle he, bij mij moet ie zwart en roestig worden !
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 20:52:30 #112
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21039483
Syrena. Ik heb geen idee wat voor metalen pot ze bedoelen en van wat voor metaal dat gemaakt moet zijn. Denk zelf eigenlijk van die metalen potten die ze in ziekenhuizen gebruiken. Is dat roestvrij staal? Met een naald zullen ze denk ik gewoon een naai-naald bedoelen of hoe je zo´n ding ook noemt.

Ze hebben het trouwens over dat de urine een hele nacht moet staan en niet dat je dat met ochtendurine moet doen. Lijkt mij trouwens wel handiger aangezien die meer geconcentreerd is, maa goe...
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 20:53:13 #113
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21039500
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 20:50 schreef Syrena het volgende:
Oh, voordat ThunderChild weer op hol slaat: ik ben dan de controle he, bij mij moet ie zwart en roestig worden !
Ja, ja
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 20:53:24 #114
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21039505
Bij de Xenos verkopen ze metalen schalen. Zouden die goed zijn?
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 20:54:20 #115
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21039521
Het zou wel lachen zijn om dit experiment echt uit te voeren, misschien dat een van de zwangeren uit Z&G mee wil doen dan weten we tenminste zeker of het inderdaad klopt
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 20:55:37 #116
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21039551
Eén vrijwilliger hebben we al
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 20:56:35 #117
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21039565
Ik zal even een berichtje droppen in Z&G
pi_21039568
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 20:54 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het zou wel lachen zijn om dit experiment echt uit te voeren, misschien dat een van de zwangeren uit Z&G mee wil doen dan weten we tenminste zeker of het inderdaad klopt
Wilde ik ook al zeggen !!
Ik heb mijn pot. Nou ja, pot, het is een ding waar een waxine-lichtje in moet.
Ik zeg tegen mijn moeder: Is dit ijzer? Zij: Ja hoezo? Ik: Ik verveel me!

IJzer is toch metaal he, ik ben echt slecht in natuurkunde

Het is wel niet groot. Zou het wel water(pies)dicht zijn?
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 20:58:19 #119
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21039610
"Metaal" is wel een beetje algemeen he
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 20:59:08 #120
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21039633
Zeker Spindizzy en als het dus niet lukt die test, dan ligt het natuurlijk aan het soort metaal dat we gebruikt hebben
pi_21039636
Oke, ik heb 'm even schoongemaakt (jaja, geen valse uitslagen) en hij wel waterdicht.

Ik heb er trouwens nog vijf voor de liefhebbers. Spindizzy: en ze zijn van de Xenos!
pi_21039672
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 20:58 schreef Spindizzy het volgende:
"Metaal" is wel een beetje algemeen he
"Naald" ook. Stopnaald? Breinaald? Klein oogje? Groot oog? Mag een kopspeld ook?
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:03:16 #123
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21039731
Ik denk toch een gewone naai-naald want die is vrij dun en kan ook behoorlijk zwart worden... heb trouwens het berichtje in Z&G gezet en zal ook nog even in de chat vragen om vrijwilligers. Het lijkt me echt superlachen om die test uit te voeren. Ben ondertussen ook druk op zoek naar een metalen potje of iets om maar zoveel mogelijk mensen te laten piesen
pi_21039762
*alleen aluminium potje heeft*
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:05:33 #125
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21039790
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:04 schreef Knorretje het volgende:
*alleen aluminium potje heeft*
Is ook metaal
pi_21039796
Ik was al blij dat ik die potjes zag, voordat ik mijn vader moest vragen voor een metalen pot *hahahaha*.
Ik maak dalijk even een close-up VOOR foto van de naald.
pi_21039829
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:05 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Is ook metaal
ok, op zoek gaat naar een naald (naaimachinenaald ook goed) en gewoon het eerste plasje wat ik ga wegbrengen binnen nu en pak en beet 10 minuten ? of ook nog van een bepaald tijdstip ? ('tegelijktijdig' voor het beste resultaat ofzo ??)
pi_21039857
Ik moet al de hele tijd plassen, dus wat mij betreft kunnen we zo
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:09:59 #129
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21039878
Oh man, ik lach me rot hier. Wat zo´n malle tip in een vaag boek allemaal te weeg kan brengen
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:11:43 #130
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21039906
Mijn man weet zo goed als zeker dat je in ieder geval geen RVS moet hebben

En nu simultaan piesen jullie

*doet geluid van stromende kraan na*
pi_21039939
Ik vind het ook wel lachen Staan er nog meer kewle tips in?

Foto van mijn pot en naald:
pi_21039966
Niet teveel piesen Syrena!
pi_21039976
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:11 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn man weet zo goed als zeker dat je in ieder geval geen RVS moet hebben

En nu simultaan piesen jullie

*doet geluid van stromende kraan na*
M'n moeder zit op de badkamer, dus ik moet beneden.
Duim maar dat ik niet struikel met een volle pot ! Moet ik dat weer gaan verklaren
Ik sta toch al bij het Riagg op de wachtlijst voor m'n faalangst, dit kan er ook wel bij *LOL*
pi_21039993
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:14 schreef mallemeid het volgende:
Niet teveel piesen Syrena!
Ja, jij snapt waarom ik dit boven een wc-pot moet doen en niet boven de laminaatvloer op m'n kamer!
Tot zo!
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:15:56 #135
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21039994
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:14 schreef Syrena het volgende:

Ik sta toch al bij het Riagg op de wachtlijst voor m'n faalangst, dit kan er ook wel bij *LOL*
Kun je dan wel plassen op commando nu er zoveel druk op je ligt?
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:16:30 #136
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21040009
Jaaaaa ik heb geplast hoor en die naald erin gelegd (Na het plassen anders is het misschien wat pijnlijk). Ook even verstopt voor Slaapvriendje anders denkt ie dat ik compleet van de pot gerukt ben
pi_21040012
Syrena ik vind je echt een mal liev wijf!!! zo, das er uit
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_21040016
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:15 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Kun je dan wel plassen op commando nu er zoveel druk op je ligt?
Poepen niet trouwens. Of een sollicitatiebrief schrijven.
pi_21040037
En btw, Slaapmeis jij ook ik lurk nog altijd mee hoor, zit hier ook helemaal de slappe lach te hebben nu
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:19:06 #140
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21040071
En nu moeten we helemaal tot morgen wachten?
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:19:49 #141
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21040084
En Knorretje, is het gelukt?
pi_21040085
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:19 schreef Spindizzy het volgende:
pi_21040091
Zou bijna in m'n broek piesen ipv in die pot

Oh nee, ik doe niet mee
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_21040108
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:16 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jaaaaa ik heb geplast hoor en die naald erin gelegd (Na het plassen anders is het misschien wat pijnlijk). Ook even verstopt voor Slaapvriendje anders denkt ie dat ik compleet van de pot gerukt ben
Ik zweet er helemaal van !!
Mikken ging een beetje moeilijk (al zou je denken dat dat gat van die pot toch wel groot is).
Ik heb de naald er trouwens vantevoren al ingedaan.
Tis wel troebel ! Dalijk heb ik stiekem blaasontsteking ofzo.... (krijg je dan een groene naald?)
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:22:04 #145
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21040130
Nu nog een zwanger plasje en we zijn helemaal klaar. En dan inderdaad helemaal tot morgenochtend wachten. Jeutje, het lijkt net echt
pi_21040142
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:19 schreef Spindizzy het volgende:
Ja, duurt nog keilang.
Wat kunnen we in de tussentijd nog doen? Ik heb de smaak te pakken, hahaha.
pi_21040166
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:19 schreef Slaapmeisje het volgende:
En Knorretje, is het gelukt?
CSI is bijna afgelopen en dan ga ik
pi_21040175
Nou Slaapmeisje sla dat boek er nog ff weer op na, nog andere leuke experimenten??
pi_21040178
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:22 schreef Slaapmeisje het volgende:
Nu nog een zwanger plasje en we zijn helemaal klaar. En dan inderdaad helemaal tot morgenochtend wachten. Jeutje, het lijkt net echt
Vroeger deden ze de kikkerproef. En laten onze buren nu een hele irritante brulkikker hebben.
En...ze zijn op vakantie !
Oke, morgen iedereen die wil meedoen melden met een kikker
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:24:29 #150
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21040181
Go Knorretje
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:25:24 #151
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21040198
Moet je dan over die kikker heen plassen Syrena

Ik zal even kijken voor nog meer experimenten clauwheee, maar deze vond ik wel toepasselijk in dit topic
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:26:11 #152
43556 miss_dynastie
pi_21040218
Je hebt toch niet echt in een metalen pot gepiest
Syrena is echt ZO maf
pi_21040230
Syrena, plas is bijna nooit helemaal helder, als ik in een potje pies vraag ik me ook wel es af of dat wel helemaal fris is zo troebel, hangt er ook vanaf hoeveel je hebt gedronken enzo....

Wat is de kikkerproef eigenlijk?
pi_21040260
nou da weet ik ook nog een leuke. Daaronder een teentje knoflook erin stoppen, en als je dan de volgende dag uit je mond stinkt naar knoflook ben je zwanger.

renegate, ja ik blijf een streep zien, maar ik durf ook niet te enthousiast te zijn omdat het eigenlijk buiten de tijd was, en omdat het niet veel duidelijker is geworden sinds de vorige keer en dat zou eigenlijk wel moeten. maar ik ken ook genoeg verhalen van vrouwen waar het toen wèl keihard raak was hoor. Het maakt de echo morgen wel extra spannend he?
mooi he, alles
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:28:16 #155
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21040263
Mijn man zegt dat als je over een kikker heenplast en hem een nacht in een metalen pot doet en hij verkleurt dat dat waarschijnlijk wel iets aantoont
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:28:33 #156
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21040271
Oeps, nou heb ik die metalen dinges verstopt, maar dan hoop ik niet dat de kat het omgooit vannacht...
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:29:08 #157
43556 miss_dynastie
pi_21040283
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
Oeps, nou heb ik die metalen dinges verstopt, maar dan hoop ik niet dat de kat het omgooit vannacht...
pi_21040301
Kikkerproef
Het blauwkleuren van groene kikkers moet overigens niet worden verward met de blauwe kleur die mannelijke dieren van de Heikikker en een enkele maal de Bruine kikker in de paartijd aannemen. Dit gebeurt door aanmaak van geslachtshormonen en is van tijdelijke aard. Op dit verkleuren was vroeger de 'kikkerproef' gebaseerd. Bij een groene kikker werd de hypofyse (een hersenaanhangsel dat hormonen produceert, waaronder een hormoon die van invloed is op de kleur van de kikker) verwijderd. De kikker werd door het ontbreken van dat hormoon geelwit van kleur. Door het dier vervolgens in te spuiten met urine van een vrouw die vermoedde in blijde verwachting te zijn, kleurde de kikker weer groen. In de urine van een zwangere vrouw zit namelijk het ontbrekende hormoon. Later werd voor dit doel de Afrikaanse Klauwkikker gebruikt, aangezien deze dieren gemakkelijk in gevangenschap te kweken zijn. De test verliep iets anders. De vrouwelijke dieren werden ingespoten met urine, waarna - indien de vrouw zwanger was - de kikkers spontaan eieren afzetten.

Ff Gegoogled.
Maar het kan dus niet met een brulkikker, tenzij ik een scalpel kan regelen en iemand die me kan vertellen waar zijn hypofyse zit!
Het kan ook met konijnen, maar dat durf ik niet op te zoeken, ik vrees het ergste voor Stampie...
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:30:07 #159
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21040306
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:28 schreef phileine het volgende:
nou da weet ik ook nog een leuke. Daaronder een teentje knoflook erin stoppen, en als je dan de volgende dag uit je mond stinkt naar knoflook ben je zwanger.
Gatver phileine, dan plas ik nog liever over een kikker geloof ik
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:31:10 #160
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21040327
stelletje mafkezen !
Ik heb even gekeken maar ook hier geen metalen pot voorhanden, en de buren zijn helaas niet thuis Succes met de test
... ♥ ik mis je ♥
pi_21040341
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
Mijne staat ver weg op m'n bureau, naast de luidspreker. Daar komt noooooooit iemand!
Hoop ik toch.
pi_21040346
Wel sneu hoor Beter met metalen potten en naalden!
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:32:06 #163
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_21040348
Als het aan het hcg ligt waardoor die naald verkleurt moet je eigenlijk een zwangere hebben die niet verder dan een week of 14 is. Daarna neemt 't hcg weer af...

De kikkerproef deden ze idd vroeger in ziekenhuizen. Ze haalden dan op de een of andere manier het pigment uit een kikker zodat deze wit was en injecteerden het beest met urine van de vermeende zwangere. De reactie wees dan uit of diegene zwanger was of niet. Scheen heel betrouwbaar te zijn. Ik weet alleen niet of de kikker dood of levend was. (ik mag toch hopen voor het beestje dat ie al dood was)

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:32:27 #164
43556 miss_dynastie
pi_21040359
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:31 schreef phluphy het volgende:
stelletje mafkezen !
Ik heb even gekeken maar ook hier geen metalen pot voorhanden, en de buren zijn helaas niet thuis Succes met de test
Heeft u een metalen pot in huis, want ik wil graag testen of ik zwanger ben
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:32:35 #165
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21040363
Dat meen je niet Syrena Gelukkig ben ik niet zo bekend met een scalpel en zou ik die hypofyse niet kunnen vinden want onze buren hebben ook een konijn. Wordt die dan ook groen?
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:33:07 #166
43556 miss_dynastie
pi_21040371
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:31 schreef Syrena het volgende:

[..]

Mijne staat ver weg op m'n bureau, naast de luidspreker. Daar komt noooooooit iemand!
Hoop ik toch.
Ik heb echt de tranen in mijn ogen van het lachen
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:34:47 #167
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_21040397
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:28 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn man zegt dat als je over een kikker heenplast en hem een nacht in een metalen pot doet en hij verkleurt dat dat waarschijnlijk wel iets aantoont
*proest*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_21040406
Phileine! Ik snapte hem niet, daaronder?? Waaronder? Ik dacht al aan die pot, of onder de kikker.
Of onder je tong (maar dan ruik je vanzelf wel naar knof).

Nog een keer lezen...... OOOOOOO...Dit experiment sla ik maar over
pi_21040417
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik heb echt de tranen in mijn ogen van het lachen
Same here
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:37:29 #170
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21040446
Als dit werkt dan hebben we een gouden handeltje Pas maar op CB en Predictor want wij verkopen namelijk metalen potjes en naalden
pi_21040454
ok ik heb een gietijzeren potje gevuld met naald en urine en mijn aluminium potje bleek rvs te zijn maar heb ik evengoed gevuld voor jullie. Toen was het op voor heel even maar heb ook nog een 'verzinkt staal' potje gevonden.. En met mijn frequentie van toiletgang is die evt ook nog wel gevuld binnen nu en een uur.
pi_21040459
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:32 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dat meen je niet Syrena Gelukkig ben ik niet zo bekend met een scalpel en zou ik die hypofyse niet kunnen vinden want onze buren hebben ook een konijn. Wordt die dan ook groen?
Geen idee, hij moet wel dood in elk geval (net als de kikker inderdaad. Verwijderen van de hypofyse maakt 'm wit, de pies maakt 'm dan weer groen).
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:39:48 #173
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_21040493
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 20:50 schreef Syrena het volgende:
Als er in Z&G geen notie hiervan gemaakt werd, had ik hier niet gekeken . . .
pi_21040511
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:37 schreef Knorretje het volgende:
ok ik heb een gietijzeren potje gevuld met naald en urine en mijn aluminium potje bleek rvs te zijn maar heb ik evengoed gevuld voor jullie. Toen was het op voor heel even maar heb ook nog een 'verzinkt staal' potje gevonden.. En met mijn frequentie van toiletgang is die evt ook nog wel gevuld binnen nu en een uur.
Mm. Zou ik dan toch dalijk nog ff de deksel van die chipspot volpiesen?
Ik heb geen magneet om te testen of het nou metaal is

Ik hou het maar bij m'n kleine potje, straks kan ik niet slapen van de piesdamp!
pi_21040514
Hihi! Stelletje mafketels hier! Ik zit ook met tranen in mijn ogen te lachen hier
Ik ben benieuwd of het werkt!
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:40:49 #176
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21040516
Yessss, hartstikke bedankt dat je zo gek bent om mee te doen Knorretje
pi_21040544
jongens jullie hebben toch wel metalen pannen? komop!
mooi he, alles
pi_21040550
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:40 schreef Slaapmeisje het volgende:
Yessss, hartstikke bedankt dat je zo gek bent om mee te doen Knorretje
ben alleen te ver zwanger waarschijnlijk E.T. d'r post lezend...
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:42:41 #179
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21040561
Piesdamp
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:42:44 #180
43556 miss_dynastie
pi_21040562
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:40 schreef Syrena het volgende:

[..]

Mm. Zou ik dan toch dalijk nog ff de deksel van die chipspot volpiesen?
Ik heb geen magneet om te testen of het nou metaal is
Yup, minstens drie potten volpiesen, zekerheid voor alles
pi_21040581
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:39 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Als er in Z&G geen notie hiervan gemaakt werd, had ik hier niet gekeken . . .
Ah, TC! Hee, heb jij geen ijzeren pot & naald? Als extra-zekere controle een potje mannenpies!!
Jaaaaaaaaa !
pi_21040629
Moet ik nou morgen m'n pies zeven trouwens? Want als ik het zo leegschud is die naald meteen door de afvoer! En om nou voor het omschudden te gaan graaien.....

* Syrena jat alvast het theezeefje.....
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:47:00 #183
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21040648
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:45 schreef Syrena het volgende:
Want als ik het zo leegschud is die naald meteen door de afvoer!
Vleestang
pi_21040657
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:45 schreef Syrena het volgende:
Moet ik nou morgen m'n pies zeven trouwens? Want als ik het zo leegschud is die naald meteen door de afvoer! En om nou voor het omschudden te gaan graaien.....

* Knorretje jat alvast het theezeefje.....
gewoon met een tangetje antwoord Danny. Of als je slim was vooraf draad door de naald heen en die draad er uit laten hangen.....
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:48:51 #185
43556 miss_dynastie
pi_21040688
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:47 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Vleestang

Ik kom echt niet meer bij hier....
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:49:47 #186
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_21040707
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:43 schreef Syrena het volgende:
Ah, TC! Hee, heb jij geen ijzeren pot & naald? Als extra-zekere controle een potje mannenpies!!
Jaaaaaaaaa !
Het enige ijzeren wat ik heb, is een pannetje van de Hema en daar ga ik niet in pissen. Voor de rest heb ik helemaal niks in huis, dus kan ik heh niet proberen.

Helaas, jullie gekke meiden zullen het zonder mij moeten doen . . .
pi_21040710
syrena heeft duidelijk nog weinig ervaring met testen. Ik kan sinds vorig jaar in de kleinste potjes plassen en het maakt me ook niet uit als het over mijn handen heen gaat. amateur!
mooi he, alles
pi_21040727
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:47 schreef Knorretje het volgende:

[..]

gewoon met een tangetje antwoord Danny. Of als je slim was vooraf draad door de naald heen en die draad er uit laten hangen.....
Zeg je dat NU pas ! Oke, dit mogen ze als vraag opnemen bij de Mensa ;P
Ik hou het maar op het theezeefje. Ik koop deze week wel een nieuwe voor m'n moeder bij de Ikea.
(Maar schat, we hébben toch al een theezeef?)(Eh, niet meer. Was helemaal zwart met rooie stippen enzo!)
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:51:18 #189
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21040731
Ah joh, ik pak hem er gewoon met mijn vingers uit hoor. Ben niet vies van mijn eigen pies en ik kan toch mijn handjes wassen.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:51:59 #190
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21040742
pi_21040757
Jongens, ophouden nou hoor, ik pies echt in mijn broek nu. Of nee, ga maar door eigenlijk met die ongein, misschien komt mijn kind eindelijk los
pi_21040773
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:50 schreef phileine het volgende:
syrena heeft duidelijk nog weinig ervaring met testen. Ik kan sinds vorig jaar in de kleinste potjes plassen en het maakt me ook niet uit als het over mijn handen heen gaat. amateur!
Ja als ik ook nog ga melden dat het me niet boeide dat ik over m'n hand pies verklaren ze me helemaal gek hier!

Zondag nog over m'n voet gepiest, we waren aan de Maarsseveense plassen en er was geen wc...alleen een bosje...

Ik heb nu eenmaal problemen met mikken. Dat is aangeboren! Van moederskant!
pi_21040817
Meiden meiden, echt..vriendlief zit me hier niet-begrijpend aan te kijken steeds, maar ik lig na elke F5 in een deuk hier
pi_21040819
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:51 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ah joh, ik pak hem er gewoon met mijn vingers uit hoor. Ben niet vies van mijn eigen pies en ik kan toch mijn handjes wassen.
Morgen is het wel kouwe pies ! Die zo'n acht uur heeft liggen bacterienvermenigvuldigen !
Misschien wel langer ! Als ik me verslaap !

Theezeefje
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:55:42 #195
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_21040825
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:53 schreef Syrena het volgende:
Ja als ik ook nog ga melden dat het me niet boeide dat ik over m'n hand pies verklaren ze me helemaal gek hier!
Doen we toch al.
quote:
Zondag nog over m'n voet gepiest, we waren aan de Maarsseveense plassen en er was geen wc...alleen een bosje...

Is dat het enige of is er meer ??
pi_21040843
Yech, Slaapmeisje piesgraaier !!

Syrena voetpisser !!
pi_21040874
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:51 schreef Syrena het volgende:

[..]

Zeg je dat NU pas !
die van mij leg er ook zonder draadje in hoor, hij heb keurig gew8 tot ik de potten verzameling vol had en de naaldjes verdeelde
pi_21040878
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:55 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Doen we toch al.

[quote] Zondag nog over m'n voet gepiest, we waren aan de Maarsseveense plassen en er was geen wc...alleen een bosje...

Is dat het enige of is er meer ??
[/quote]

Er is geheid nog meer. Vast dingen die ik heel normaal vind en anderen niet.....
pi_21040904
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:57 schreef Knorretje het volgende:

[..]

die van mij leg er ook zonder draadje in hoor, hij heb keurig gew8 tot ik de potten verzameling vol had en de naaldjes verdeelde
Het is hier vast al eens gezegd maar.... MANNEN !!
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 22:01:37 #200
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_21040966
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:57 schreef Syrena het volgende:
Er is geheid nog meer. Vast dingen die ik heel normaal vind en anderen niet.....
Doe's vertel, je moet toch wachten . . .
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 22:03:57 #201
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21041009
Pottenverzameling Hoeveel potten heb je volgepiest dan Knor?
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 22:05:52 #202
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_21041057
Ik lig ook helemaal in een deuk hier!

Ben ook erg benieuwd wat er morgenochtend uit het experiment komt!
pi_21041095
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 22:03 schreef Slaapmeisje het volgende:
Pottenverzameling Hoeveel potten heb je volgepiest dan Knor?
4 maar in een mini douche zoals wij die hebben lijkt het heel wat

(3 van verschillend 'metaal' 1 van glas gewoon voor de zekerheid en nieuwsgierigheid)
pi_21041109
* Syrena gaat nog even voor de TV hangen, want hier zit ik toch maar steeds in die pot te loeren
(dalijk ligt het over m'n toetsenbord!)

En duimen voor Renegate, dat er maar een mooi boontje op je echo verschijnen mag morgen !
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 22:14:05 #205
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21041227
Is goed Syrena, ik ga ook even voor de buis hangen en kijken naar Temptation Island. Ik probeer morgen direct te posten, maar het kan zijn dat ik weer eens in tijdnood zit en dan pas vanuit mijn werk post
  Moderator dinsdag 3 augustus 2004 @ 22:24:23 #206
5428 crew  miss_sly
pi_21041457
ik heb nog niet alles gelzen, maar dit is echt goed voor de slappe lach

even verder lezen/lachen
pi_21041472
*is een beetje laat maar gaat op zoek naar een naald en een metalen potje*
Zit nog wel in die eerste weken dus als het HCG het moet doen zit ik goed
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 22:28:34 #208
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21041519
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 22:25 schreef TearSong het volgende:
*is een beetje laat maar gaat op zoek naar een naald en een metalen potje*
Jaaaaa!
  Moderator dinsdag 3 augustus 2004 @ 22:29:44 #209
5428 crew  miss_sly
pi_21041547
Tearsong, dat is helemaal mooi!
we hebben een heel moor representatief aantal plaspotje

mijn vriend zit zich ook af te vragen wat er nu werkelijk zo grappig is
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 22:30:59 #210
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_21041577
SUPER, wat een heerlijk stel malle meiden hier :-)
hier wordt ook al helemaal onbegrijpelijk gekeken waarom ik zo zit te lachen, SUPER....
deze lurkster komt echt niet meer bij...
enne, gaan jullie het topic dan ook omdopen in ''het zwarte naald met rode stippen'' topic ????
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 22:32:11 #211
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21041601
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 22:30 schreef Genuivere het volgende:

enne, gaan jullie het topic dan ook omdopen in ''het zwarte naald met rode stippen'' topic ????
Ik ben voor!
pi_21041659
hihihihihihi

*ben op zoek geweest naar een metale pot maar verder als me pan kom ik niet*
  FOK!fossiel dinsdag 3 augustus 2004 @ 22:35:35 #213
2628 Karin
pi_21041664
geweldig expiriment!
Ben zeer benieuwd naar de uitkomsten morgen
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 22:37:44 #214
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21041696
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 22:35 schreef Renegate het volgende:
*ben op zoek geweest naar een metale pot maar verder als me pan kom ik niet*
Is metaal Hup, naald zoeken en plassen jij
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 22:38:41 #215
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21041716
*Proest* LOL
Kan niet wachten op de uitkomst morgen...
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_21041741
LOL
Hoe laat halen jullie de naalden eruit? Toch wel allemaal tegelijk?
pi_21041762
potje + naald staan klaar
pi_21041795
Meiden...... Wát een giller zeg,manlief vroeg ook al:is het grappig schat?
En ik,in tranen uitleggen wat er is,maar hij heeft de helft niet verstaan denk.
Ik heb nog een schaaltje van metaal,waar je normaal eten in bewaard(vanaf morgen dus niet meer ,zal ik ook es meedoen?.
Ik kan nog niet zwanger zijn,want ik ben nog een beetje ongi,maar wie weet.
Ik wil wel es zien,of ik dan een andere uitslag krijg,dan de rest.
Slaapmeisje,moet dat potje/bakje afgesloten staan of gewoon open?
Succes en wat een goed idee,lig slap hier.
*even bakje volpiest en naald erin gooit*

Groetjes,Minoes
pi_21041801
manlief vond het een mega idee lol, jah zijn zijn centjes he :P

En ik heb nooit geweten hoeveel pies er nu eindelijk in een blaas zit... maar das best veel! lol

glaasje appelsap iemand??
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 22:43:15 #220
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21041823
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 22:40 schreef Renegate het volgende:
potje + naald staan klaar

Kun je morgen tegen de echojuf zeggen dat je naald rooie stippen had
pi_21041829
ik heb alleen een veiligheidsspeld gebruikt geeft niet toch?
pi_21041860
jaa hihihi..

mevrouw ik ben zwanger en heb de test meegenomen hoor...
Maar waarom heeft u die pan *die overigens morgen weg gaat * bij u?

das me test!! kiek dan zie je die hele vage rooie stippen niet?? op het forum zeggen ze ook een stip is een stip hoe vaag hij ook is.
pi_21041894
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 22:43 schreef Renegate het volgende:
ik heb alleen een veiligheidsspeld gebruikt geeft niet toch?
Zekerheid voor alles
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 22:47:51 #224
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21041920
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 22:45 schreef Renegate het volgende:
das me test!! kiek dan zie je die hele vage rooie stippen niet?? op het forum zeggen ze ook een stip is een stip hoe vaag hij ook is.
pi_21042082
Zoow...bakkie is gevuld....nah ja,met een klein laagje dan en naald ligt erin.
Maar weet iemand dat,moest t nou open staan of afgedekt???Roep es???
Groetjes,Minoes
pi_21042107
ik heb de fhm van me man eroverheen gelegt lol..

kijk es lief lekker kinky
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 23:07:32 #227
1087 Merisse
broddeltante
pi_21042324
Jaaaa Tearsong doet ook een plasje
Wat een leuk experiment ben bijna spontaan mee gaan plassen van het lachen
pi_21042424
MERISSE....doe je ook mee???Ik weet wel,dat jullie niet geklust hebben,maar dan hebben we wat vergelijkingsmateriaal.Net als van mij,ben ik benieuwd,hoe anders dat er wel,of niet,uit zal zien.
Groetjes,Minoes
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 23:25:25 #229
1087 Merisse
broddeltante
pi_21042745
Nee joh, mijn plasje is geen aanwinst. Maar ben errug benieuwd naar jullie plasjes. Of eigenlijk meer naar de naalden.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 23:27:09 #230
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21042788
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 23:25 schreef Merisse het volgende:
Maar ben errug benieuwd naar jullie plasjes.
Dat is een zin waarvan je nooit had gedacht dat je hem zou opschrijven
pi_21044764
Whahaha meiden toch alle plasje verzameluhhh hahahaha Ik heb btw vanmorgen een clear blue digi test gedaan en een vette min! Ben ook nog niet ongie. We zien wel wat er gebeurd en anders maar op naar eind sept voor een nieuwe klus periode. Deze maand doen we namelijk niks want we gaan begin sept op vakantie en ga ik voor primolut naar de HA omdat ik niet ongie wil zijn in zonnige Spanje. Iemand ervaring met primolut? Nou meiden suc6 morgenochtend met het zoeken naar de naald Tot morgen slaap lekker!!!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 01:40:39 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21045496
Ik nomineer dit topic wel tot een van de briljantere van OUD hoor! Ik weet niet wat ik lees!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 02:10:02 #233
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21045956
jeetje zeg, jullie kunnen me wegdragen hier hoor, mijn manneke zit me ook al zo raar aan te kijken.
Ben benieuwd wat de uitslagen zijn.
pi_21046958
Stelletje mafkezen! Maar ben benieuwd of het werkt en nee ik ga het niet doen , ik heb geen metalen potjes en mijn huis word met dit weer zo ontzettend warm (overal) dat het vast heel erg gaat stinken.

Renegate , ik zie ook een streep , ik ga heel hard voor je duimen.
Hoe laat heb je je afspraak?
pi_21047179
Goedemorgen,

Ik zit met traantjes in de ogen te kijken.
Maar ik hoop toch dat er leuke test berichten uitkomen.

Succes
  Moderator woensdag 4 augustus 2004 @ 08:25:06 #236
5428 crew  miss_sly
pi_21047414
goeiemorgen!

hai jolene

hoe lang heb je nog vakantie?

dames, opstaan, we willen resultaten!

Girl24: jammer dat je test negatief was.
misschien heb ik niet zo goed gelezen, maar waarom ga je primolut halen bij de huisarts?
pi_21047581
Ik zet speciaal de pc vroeg aan om naar de uitslag van de alternatieve testen te kijken, maar het lijkt er op dat de naalden niet gevonden kunnen worden????

* easy-going ziet vanmorgen een beeld voor zich van diverse dames die in metalen potjes urine naar naalden zitten te vissen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_21047682
Mogguuuhhhh !
Droomde vannacht dat de mijne rooie stippies had!

Net zitten prutsen met een pincet, naald komt er uit (uiteraard 63 keer weer in de pies teruggevallen)
Ik zie niks !! Mee naar raam geraced. Hm. Andere naald gepakt. Ernaast gelegd....
Jah, die ene is toch een beetje ZWART!
Maar ik ga vanavond een borduurnaald zoeken, die zijn dikker, precisie voor alles

Had er iemand een rooie? Ben wel benieuwd !
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2004 @ 09:04:56 #239
43556 miss_dynastie
pi_21047683
Enenenenenenenenenen ????????????????????????????????????
  Jubileum moderator woensdag 4 augustus 2004 @ 09:06:59 #240
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21047702
!!

Geweldig, ik heb zelden zo gelachen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 4 augustus 2004 @ 09:07:46 #241
1087 Merisse
broddeltante
pi_21047710
Girl24, jammer hoor. Maarrehh zou je wel aan de Primolut gaan? Ik zou denk ik bang zijn dat mijn cyclus/hormonen ervan van slag zou raken. Zo erg is het nou toch ook weer niet om ongi te worden.

En waar blijven de zwarte, roodgestipte en paarsgestreepte naalden nou, potjepiesdames? Verslagen willen we, liefst met foto's van de naalden erbij!
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2004 @ 09:09:31 #242
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21047727
*LOL* ik had vanmorgen een prachtige, brandschone naald zonder puntjes of streepjes....
pi_21047757
foto gemaakt, is de controle naald even zwart als de testnaald !
In het echie moet ik 'm schuin tegen het licht houden, dan is de punt toch echt zwart.
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2004 @ 09:12:53 #244
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21047768
Het is trouwens echt een test die ik in een boek heb gevonden. Ik vond dat naast alle ellende, onzekerheid en droefheid ook weer plaats gemaakt moest worden voor een beetje humor. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd en ook in dit topic
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2004 @ 09:14:08 #245
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21047779
Girl24 wat jammer van je negatieve test joh. Heb je altijd een zeer regelmatige cyclus dan?

Syrena, jij had wel effect? In ieder geval toch een zwarte punt!
pi_21047784
Slaapmeisje: ik vond het super om er aan mee te werken!

Kun je het stukje eens overtypen wat er stond?
En zijn er nog meer lollige dingen in dat boek?
  Moderator woensdag 4 augustus 2004 @ 09:15:05 #247
5428 crew  miss_sly
pi_21047787
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 09:12 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het is trouwens echt een test die ik in een boek heb gevonden. Ik vond dat naast alle ellende, onzekerheid en droefheid ook weer plaats gemaakt moest worden voor een beetje humor. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd en ook in dit topic
Volgens mij is dat erg goed gelukt, bedankt voor je erg goede idee
ik denk dat er heel wat dames met tranen in hun ogen achter de pc hebben gezeten, maar dit keer gelukkig tranen van het lachen!

[ Bericht 0% gewijzigd door miss_sly op 04-08-2004 09:15:44 (typo) ]
pi_21047805
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 09:14 schreef Slaapmeisje het volgende:
Girl24 wat jammer van je negatieve test joh. Heb je altijd een zeer regelmatige cyclus dan?

Syrena, jij had wel effect? In ieder geval toch een zwarte punt!
Ja je kunt in het licht wel zien dat de naald "aangetast" is, dus niet meer egaal zilverkleurig.
Bij de punt zie je het het duidelijkst, en bij het oog.
Maar het is niet zo van: WOOOOWWW die is zwart!

Vandaar dat ik straks een borduurnaald ga opsporen
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2004 @ 09:26:50 #249
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21047922
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 09:14 schreef Syrena het volgende:
Slaapmeisje: ik vond het super om er aan mee te werken!

Kun je het stukje eens overtypen wat er stond?
En zijn er nog meer lollige dingen in dat boek?
Syrena, in mijn post heb ik het stukje letterlijk overgetypt. Het stond als tip in de kantlijn. Ik zal vanavond eens verder kijken of er nog meer leuke wetenswaardigheden in staan
pi_21048705
goedemorgen.

wat ziet pies er vaag uit als het een nacht gestaan heeft whahaha.

nou ik moet rennen heb zo sollicitatie, dus ik haal me naald er daarna wel uit, in het eerste opzicht is er niet veel verandert.

misschien moeten we er een stukje bijschrijven in het boek..

test blijft hetzelfde, te vroeg getest probeer het over 3 dagen weer.. lol
  Admin woensdag 4 augustus 2004 @ 11:18:12 #251
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_21049783
ok

4 naaldjes.

nummer 1 (RVS potje) alleen bij het oog wat verkleurd, zwart
nummer 2 (Gietijzer) de hele naald vertoond een vlekkerig patroon maar kan geen rood ontdekken, het is meer bruin/zwart
nummer 3 (verzinkt staal) bij het oog en de punt verkleurd, niet diep zwart, wederom meer diepbruin/zwart
nummer 4 (glas) ook deze is over de hele naald verkleurd, gelijk aan die uit het gietijzeren potje.

alle potjes en naaldjes hebben 12 uur gestaan
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_21049899
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 11:18 schreef Danny het volgende:
ok

4 naaldjes.

nummer 1 (RVS potje) alleen bij het oog wat verkleurd, zwart
nummer 2 (Gietijzer) de hele naald vertoond een vlekkerig patroon maar kan geen rood ontdekken, het is meer bruin/zwart
nummer 3 (verzinkt staal) bij het oog en de punt verkleurd, niet diep zwart, wederom meer diepbruin/zwart
nummer 4 (glas) ook deze is over de hele naald verkleurd, gelijk aan die uit het gietijzeren potje.

alle potjes en naaldjes hebben 12 uur gestaan
Zelfde als bij mij dus. De mijne heeft 11 uur gestaan.
Uhow. *prikt met een vinger in buik*
Kon je het bij jullie heel duidelijk zien of alleen in het licht?
pi_21050440

wat denken jullie positief??

pi_21051205
Jammer had gehoopt op allemaal rood gevlekte naalden!

Hoe laat heeft Renegate de afspraak bij de gyn?

En girly , voordat ik het vergeet , ik wens jou heel veel suc6 morgen bij je gyn bezoek!
En dat er maar een mooi ei mag zitten!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 12:21:40 #255
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21051282
he jammer, ik had ook wel wat rode vlekjes willen zien hoor.
pi_21051335
pffft..ook mijn naald (na een aantal verhuisdozen opengetrokken te hebben zowaar gevonden) vertoont een zwarte verkleuring, maar geen rood (zelfs met vergrootglas niet!)
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_21051472
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 12:23 schreef TearSong het volgende:
pffft..ook mijn naald (na een aantal verhuisdozen opengetrokken te hebben zowaar gevonden) vertoont een zwarte verkleuring, maar geen rood (zelfs met vergrootglas niet!)
Maar je bent wel zwanger, dus misschien is zwart wel zwanger!
Na de echo van Renegate weten we meer.

* Syrena gaat gewoon verder met duimen voor Renegate
pi_21051630
om kwart voor 3 heb ik me echo..

maar als je heeel goed kijkt tegen het licht in zie je wel wat roods!! (zeg er niet bij dat ik een rode trui aan heb LOL)
  woensdag 4 augustus 2004 @ 12:41:23 #259
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21051660
stelletje rare wel funny zo'n test

word er natuurlijk al1 niet zo wijs van als het zwart is/is geworden ipv rood
pi_21051873
**het wachten op de verkleuring van de naald topic**
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2004 @ 13:21:46 #261
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21052465
Renegate succes voor straks bij de Gyne!

Wel grappig trouwens dat alleen mijn naald schadeloos uit de test is gekomen. Er was gewoon helemaal niets te zien terwijl ik toch behoorlijk donkere pies had

Wow Knorretje, jij hebt het in ieder geval heel serieus aangepakt en zo kunnen we wel een hele goede analyse maken op basis van het gebruikte materiaal
pi_21053591
Renegate succes straks bij de gyn.

He wat jammer alleen maar zwarte naalden..

Miss_sly,ik moet 16 augustus weer beginnen...
Zeer jammer want de vakantie bevalt wel
  woensdag 4 augustus 2004 @ 14:37:41 #263
99600 Freakshow_
Bring tha freak back!!!!
pi_21053971
mijn vriend en ik willen graag een kindje.
Wat is nou de beste periode om seks te hebben en hebben jullie misschien dingen die je beter kan laten of juist doen om zwanger te raken?

met vriendelijke groet Chella
  woensdag 4 augustus 2004 @ 16:22:44 #264
1087 Merisse
broddeltante
pi_21054426
Hoi Chella,

Je kunt het beste vrijen in de dagen voor je eisprong en die eisprong vind ongeveer 14 dagen voor je volgende geplande ongesteldheidsdatum plaats. Een vruchtbaarheidskalender kan je vinden op http://www.babybrabbel.org/ Online Test, Vruchtbaarheidskalender. Voor meer algemene informatie over je cyclus: http://www.vruchtbaarheid.org/.
Doen: foliumzuur slikken of een multivitamine voor zwangere vrouwen, gezond leven
Laten: geen drugs of sigaretten, geen kattebak schoonmaken

Succes
  woensdag 4 augustus 2004 @ 18:49:27 #265
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21057708
Renegate does vertellen
pi_21057984
Kom ik speciaal terug online om te kijken wat voor nieus Renegate ons komt brengen , heeft ze nog niets van zich laten horen

Renegateeeeee!!!!! Kom nou....!!!??
pi_21059693
Hey! Ik ben ook nieuwsgierig...........Renegate, alles ok?
pi_21059826
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 09:12 schreef Slaapmeisje het volgende:
Tis gelukt hoor!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 20:36:45 #269
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21059896
Hopelijk heeft ze geen tijd om te posten omdat ze het blijde nieuws aan de familie aan het vertellen is( hoop ik dan maar)
Hyves!
pi_21060011
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 20:36 schreef Loena-tik- het volgende:
Hopelijk heeft ze geen tijd om te posten omdat ze het blijde nieuws aan de familie aan het vertellen is( hoop ik dan maar)
Hoop ik ook
pi_21060333
Hallo allemaal..

Nou die cyste in mijn linker eierstok is dus weg.. alleen in mijn rechtereierstok zit nu iets dat op een cyste lijkt maar die mevrouw denkt zelf dat het een eitje is dat op springen staat.. hij is 2.2mm bij 2.1mm.

en ik ben dus niet zwanger, al is mijn baarmoeder wel open en goed gevult met slijm.. dus ik denk dat dat wel een goed teken is.

Ik ga voor de zekerheid stevig klussen dan maar, en vertrouw nooooit meer op vage testen helemaaaaal niet na de 10 minuten!!!

liefs ikke
pi_21061613
Renegate welk merk was dit?
(handig voor degene die testen willen kopen om te weten welk merk not done is, misschien ook handig om die merken in de openings post te vermelden?)
  woensdag 4 augustus 2004 @ 21:54:02 #273
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21061657
jammer renagate, succes met klussen.
pi_21061756
clear blue
pi_21061798
Zo dat zou je toch niet van hun verwachten , heb je ze ook gebeld?
En heb je de test in het ziekenhuis laten zien? Zoja wat zeiden zij ervan?
  woensdag 4 augustus 2004 @ 21:59:17 #276
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21061812
Jammer, Renegate !!! Verder gelukkig wel een positief verhaal, toch?
Hyves!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 22:17:01 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21062265
Jammer Renegate...

Ik denk dat het vermelden van testen niet zo'n heel goed idee is, want de een zweert bij dit, de ander bij dat... het is toch allemaal vrij subjectief omdat het ook nog eens te maken heeft met de hoeveelheid hcg in je lijf...
pi_21062326
Ik heb anders ook een paar valse positieven gehad van clearblue
pi_21062621
ik heb één keer een vals positieve clearblue gehad, maar toen was het vlak voor mijn eisprong dus da's kruisbestuiving geweest. En na tien minuten heb ik ook weleens vals positieve testen gehad. Die chemische reactie gaat gewoon door en leidt dan vaak tot een vage streep, dus da's echt niet betrouwbaar en ook niet clearblue aan te rekenen.

Renegate, gemengd nieuws dus. Dat de cyste weg is is natuurlijk goed nieuws, maar er is dus geen verklaring voor het overtijd zijn?
mooi he, alles
pi_21062852
RENEGATE........goed dat de cyste weg is joh,jammer dat je niet zwanger bent.Maar zo te horen ligt er een ei op de loer,dus.......

Nog ff over in dat bakkie piesen van gisteren...........mijn naald vertoonde ietsje zwart,nabij t oog.
Maar ik geloof,dat de meesten dat hadden,dus wat zegt t nou
Was er nou ook een zwangere die meedeed?En hoe was die uitslag???

Groetjes,Minoes
pi_21063141
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:17 schreef Brighteyes het volgende:

Ik denk dat het vermelden van testen niet zo'n heel goed idee is, want de een zweert bij dit, de ander bij dat... het is toch allemaal vrij subjectief omdat het ook nog eens te maken heeft met de hoeveelheid hcg in je lijf...
Neem nou die romed dipsticks , die bij mij alle 4 een postieve test gaven , na zoeken op i-net bleek deze test dit heel vaak te doen.
Dan is het toch ook fijn als je nieuwe leden van de lijst kunt waarschuwen dat die testen niet betrouwbaar zijn?
Zeker gezien het feit dat ze ook niet op klachten mails reageren (7 verstuurd ondertussen).
pi_21063951
Phileine je geeft me hoop hey!!!!

Ik heb dus iets!! van 21 bij 22 cm in me eierstok dus OF cyste OF me eisprong!
en als jij zegt dat je posi test had vlak voor je eisprong geef je me echt heel erg hoop!!
pi_21064536
ja vrij vaag. heb dat toen aan een gyn gevraagd en die zei dat dat inderdaad vaak voorkomt. Dus klussen jij!
mooi he, alles
pi_21065545
De eitjes zijn in elk geval van mooie grote , heeft ie toevallig je cervixslijm ook nog gemeten?
In elk geval goed klussen de komende dagen!
En dan hopen op een mooie duidelijke test over een week of 2 / 2,5
  † In Memoriam † donderdag 5 augustus 2004 @ 08:44:41 #285
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21069152
Renegate, wat jammer dat het resultaat bij de gyn niet was wat je ervan had gehoopt. En net als de dames zeggen je hebt wel een prachtig eitje die op springen staat dus dat wordt hard werken met dit mooie weer
pi_21069437

Slaapmeisje mijn cyclus is tot nu toe altijd 28 a 29 dagen geweest en ik zit nu op dag 31. Ik wacht gewoon rustig af misschien was ik wel te vroeg met testen of misschien is mijn cyclus deze maand wat langer. Ik wil Primolut gaan gebruiken omdat ik aankomende maand op vakantie ga en dan ongesteld moet worden. Is opzich natuurlijk niet zo erg maar ik heb altijd hevige buikkrampen e.d. dus dat is niet zo fijn op de vakantie. Maar als Merisse gelijk heeft (over het van slag raken van mijn cyclus/hormonen) denk ik dat ik het niet neem nee, dan neem ik mijn ongiekwaaltjes maar voor lief. Ik zal het even met de HA bespreken.

Een hele fijne dag allemaal
  donderdag 5 augustus 2004 @ 09:21:43 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21069495
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:47 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Neem nou die romed dipsticks , die bij mij alle 4 een postieve test gaven , na zoeken op i-net bleek deze test dit heel vaak te doen.
Dan is het toch ook fijn als je nieuwe leden van de lijst kunt waarschuwen dat die testen niet betrouwbaar zijn?
Zeker gezien het feit dat ze ook niet op klachten mails reageren (7 verstuurd ondertussen).
Dit was nou de enige waarvan ik zou zeggen, die doen het wat rotter, maar ik kon de naam gisteren niet verzinnen.
  † In Memoriam † donderdag 5 augustus 2004 @ 09:25:49 #288
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21069543
Hoi Girl24, ik zou het niet doen als ik jou was hoor. Ik weet hoe het is om tijdens vakantie ongesteld te zijn omdat ik in de afgelopen 2 jaar regelmatig juist op vakantie of bijv. tijdens de bruiloft van mijn beste vriendin ongesteld was. Ook ik heb behoorlijke last als ik ongesteld ben en dat meestal vanaf een week vantevoren en tijdens de eerste paar dagen. Als je in het zonnetje kunt liggen en je lekker rustig aan kunt doen zijn de krampen veel beter te hebben. Die warmte van de zon op je buikkie is dan juist heel prettig.

En zoals Merisse ook al zegt, ik zou geen Primolut of iets anders gebruiken hoor. Laat je lichaam het zelf regelen en helaas moet je dan een ongesteldheid erbij nemen die je even niet kunt gebruiken
  † In Memoriam † donderdag 5 augustus 2004 @ 09:27:39 #289
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21069569
Ik vind alle merken testen waardeloos omdat er bij mij nog nooit eentje positief of zelfs maar licht positief is uitgeslagen

Over testen gesproken, ik zit nu op cyclusdag 31 en begin nu toch wel wat testkriebels te krijgen
pi_21070093
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 09:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dit was nou de enige waarvan ik zou zeggen, die doen het wat rotter, maar ik kon de naam gisteren niet verzinnen.
Je hoefde de naam ook niet meer te verzinnen hoor......

Hij bestond al
(ben beetje melig)
pi_21070115
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 09:27 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik vind alle merken testen waardeloos omdat er bij mij nog nooit eentje positief of zelfs maar licht positief is uitgeslagen

Over testen gesproken, ik zit nu op cyclusdag 31 en begin nu toch wel wat testkriebels te krijgen
Grapjas!

Spannende dagen dus weer voor jou!
Zou wel super zijn als je nu ineens spontaan zwanger zou zijn geworden en de IUI kunt afblazen!
pi_21070488
EEEEJ meiduh..

wat grappig zeg van die pottuh en naalden..

ik ben trug van gyn, en op de echo zag hij dat nog niet echt gegroeid was. ik moet nou maandag trug komen voor een nieuwe echo 9:30 , verder vertelde hij dat ik me geen zorgen moest maken. en dat hij wel vond dat de kans groot is dat ik zwanger kan worden. mijn bloeduitslag was ook verder in orde. op naar maandag dus zou ik zeggen.

slaapmeisje.. ik zal voor je duimen deze week

renegate - jij ook succes de komende tijd met klussen etc

verders alles goed met iedereen????
  † In Memoriam † donderdag 5 augustus 2004 @ 10:57:21 #293
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21071143
Meiden hou je duimen maar weer binnenboord voor mij, ben net ongesteld geworden (wel een mooie korte cyclus deze keer).
pi_21071298
Dagdag, mag ik hier ook even 'meemutsen' ?

Mijn vriendin is momenteel 3 dagen overtijd!
is samen huilen.
  † In Memoriam † donderdag 5 augustus 2004 @ 11:05:32 #295
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21071311
Hey Girly dat is hoopvol nieuws zeg. Wat is nu eigenlijk het plan met jou? Gaan ze nu je eigroei in de gaten houden en dan?
  † In Memoriam † donderdag 5 augustus 2004 @ 11:06:25 #296
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21071325
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 11:04 schreef Pompy_de_Robodoll het volgende:
Dagdag, mag ik hier ook even 'meemutsen' ?

Mijn vriendin is momenteel 3 dagen overtijd!
Nou heel even dan Pompy Wanneer zijn jullie van plan om te testen?
pi_21071358
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 11:06 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Nou heel even dan Pompy Wanneer zijn jullie van plan om te testen?
We willen het nog even aanzien tot zaterdag.... Gister één enkel bruin drupje bloed. Daarna niets meer. We zien het wel, maar het is erg spannend...
is samen huilen.
  † In Memoriam † donderdag 5 augustus 2004 @ 11:13:31 #298
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21071452
Kan me voorstellen dat het erg spannend is, in ieder geval heel veel sterkte met wachten. Daar hebben we in ieder geval genoeg ervaring mee in dit topic
pi_21071488
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 11:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Kan me voorstellen dat het erg spannend is, in ieder geval heel veel sterkte met wachten. Daar hebben we in ieder geval genoeg ervaring mee in dit topic
Ja, ik heb al inspiratie voor een nieuw boek:

"De Cock en de piesnaalden-affaire"
is samen huilen.
pi_21071915
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 10:25 schreef Girly het volgende:

ik ben trug van gyn, en op de echo zag hij dat nog niet echt gegroeid was. ik moet nou maandag trug komen voor een nieuwe echo 9:30 , verder vertelde hij dat ik me geen zorgen moest maken. en dat hij wel vond dat de kans groot is dat ik zwanger kan worden. mijn bloeduitslag was ook verder in orde. op naar maandag dus zou ik zeggen.
Weet je wel hoe groot ze nu waren? (Nieuwsgierig )
pi_21072308
slaapmeisje- ene kant toch een teleurstelling, maar aan andere kant toch fijn dat je cyclus mooi kort is. hij heb niet echt verder dingen gezegd, hij gaat de volgende kee rkijken of het groter is enzo.. en daarna ziet hij wel verder.. maar lijk wel of hjij er vanuit gaat dat het al goed gaat ofzo hij ging niet verder van wat eventueel later gebeurd.. hij zei wel dat dit goed te behandelen was..

xanthe- hij heb niet gezegd hoe groot.,.. hij zei wel over eentje wat groter was ofzo.. jah ik heb er geen verstand van ofzo.. maar echt meten niet gedaan geloof ik anders had ik het wel gehoord

hij verwacht rond de 13de een eisprong maar jah dat kan alle kanten opgaan.. dus vandaar dat ik maandag ff trug moet komen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')