Bethlehem ?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:31 schreef Eilanden het volgende:
Van waar uit ben je vertrokken Superjoden?
Op jouw kosten altijd. Doe maar een chocomelk met Wodka.quote:Op zondag 1 augustus 2004 00:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik neem nog een biertje en dan ga ik slapen. Moet iemand anders wat drinken op mijn kosten?
Zo mag ik het horen! *Mixt 3 delen Wodka met 1 deel chocomelk. *Geeft mixje aan Tongquote:Op zondag 1 augustus 2004 00:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op jouw kosten altijd. Doe maar een chocomelk met Wodka.
Sorry ik verstaca geen duts...quote:Op zondag 1 augustus 2004 00:21 schreef Thetallguy het volgende:
de bveier is an die kolekast
Aaaaahb bierquote:Op zondag 1 augustus 2004 00:24 schreef Thetallguy het volgende:
[afbeelding]
trustebquote:Op zondag 1 augustus 2004 00:29 schreef Thetallguy het volgende:
Drink ze maar lekker op jongen, ik ga slapen
Thanxs Yeahinho. Dat aanbod neem ik graag aan.quote:Op zondag 1 augustus 2004 00:18 schreef Yeahinho het volgende:
Mag ik mr_anonimous misschien een icon-upgrade aanbieden?
Upgrade je icoon: klaar terwijl u wacht # 11
Verlaat ons maar weerquote:Op zondag 1 augustus 2004 00:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Tot morgen Hools. Ik ga pitten.
SCH style dusquote:Op zondag 1 augustus 2004 04:09 schreef popolon het volgende:
He bah, panterbloesjes
in frankrijk was het nog wat beter elke dag wel rond de 30 gradenquote:Op zondag 1 augustus 2004 10:26 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
Je hebt lekker weer meegenomen pascalheister!
kan eindelijk weer eens van een Grolsch genieten, hele vakantie heineken gehadquote:Op zondag 1 augustus 2004 10:36 schreef Sloggi het volgende:
Ik lust wel een biertje
Jemig wat een zin zegquote:Op zondag 1 augustus 2004 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Tikkie brakkig vroeg opstaan om in de mist naar een honkbalfinale te gaan kijken op de zondagochtend terwijl je lekkers nog in bed ligt roeleert niet
Koffieeeeeeeeeeee!
Jazekerquote:Op zondag 1 augustus 2004 11:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar hij klopt
dank je jmquote:Op zondag 1 augustus 2004 11:40 schreef just me het volgende:
welkom terug pascal
quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:49 schreef pascalheister het volgende:
dank je jm
ik heb nog een flesje wijn voor je meegenomen
*ploep*quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:51 schreef just me het volgende:
[..]trek maar open dan!
das een heerlijk wijntje op de zondagochtend!quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
*ploep*
*inschenkt*
astu
een rode wijn uit Bordeauxquote:Op zondag 1 augustus 2004 11:56 schreef just me het volgende:
[..]
das een heerlijk wijntje op de zondagochtend!
quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kan eindelijk weer eens van een Grolsch genieten, hele vakantie heineken gehad
astu een biertje
Hier niet.quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:30 schreef PogueMahone het volgende:
Harry is een kruisje
iddquote:Op zondag 1 augustus 2004 12:35 schreef rubbereend het volgende:alllooooo hools
even snel een kijkje nemen hier voordat k ga zwemmen
[..]lekker hè
vieux bacoux (30 km vanaf dax, biarritz)quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:31 schreef Eilanden het volgende:
Van waar uit ben je vertrokken Superjoden?
VoreG heeft een katerquote:Op zondag 1 augustus 2004 12:41 schreef VoreG het volgende:
Mogguh.
Hoofdpijn enzo.
Hier niet hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:30 schreef PogueMahone het volgende:
Harry is een kruisje
quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:52 schreef Vom het volgende:
[..]
VoreG heeft een kater
Wat danquote:Op zondag 1 augustus 2004 14:27 schreef VoreG het volgende:
[..]. Iets te drinken graag....
No 5 minuutjes, dan krijg je hetquote:Op zondag 1 augustus 2004 14:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bakkie leut.
Uiteraard. Zo'n provinciaaltje in de grote echte stad houden we nauwlettend in de gaten.quote:Op zondag 1 augustus 2004 15:45 schreef shmoopy het volgende:
Passen jullie goed op tongie?
Ja, vooral die opperHool Docquote:Op zondag 1 augustus 2004 15:53 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van tong, hij gaat naar Ajax.
En Shmoopy, maak je geen zorgen, hij gaat met een mod en een ex-mod!
Ik ga weer even door met de 2e Bundesliga.
Dat zeg ik, doe 'm anders zo'n naambandje om met je 06 ofzo.quote:Op zondag 1 augustus 2004 15:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard. Zo'n provinciaaltje in de grote echte stad houden we nauwlettend in de gaten.
Shmoopy, heb vertrouwen. Ik heb tong per MSN geïnstrueerd.quote:Op zondag 1 augustus 2004 15:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, vooral die opperHool Doc [afbeelding], ik ben gelijk gerustgesteld.
Maar tnx, en have fun.
Bier?quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:53 schreef pfaf het volgende:
Ach, zolang het maar nat is.
Dubbelzinnig hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:53 schreef pfaf het volgende:
Ach, zolang het maar nat is.
Amsterdam Tournamentquote:Op zondag 1 augustus 2004 18:46 schreef pascalheister het volgende:
jovink bij TOTP op ned 2
Vodafone Cupquote:Op zondag 1 augustus 2004 18:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Amsterdam Tournament![]()
.
Laatste plaatsquote:Op zondag 1 augustus 2004 18:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Vodafone Cup![]()
![]()
Als je in de 30 bent wil je juist jonger geschat wordenquote:Op zondag 1 augustus 2004 18:53 schreef tuindwerg het volgende:
Avond hools!![]()
Vanmiddag weer eens naar het zwembad geweest, was tof. Alleen wel jammer dat ik door een jongen 14 werd geschat.![]()
Maar als je 16 bent niet. Scheelde wel dat hij ook 14 was, z'n vriendje ook en mijn zusje ook... dus zou ik ook wel 14 zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je in de 30 bent wil je juist jonger geschat worden.
Geliefd door 14-jarige of niet tuintje?quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:58 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Maar als je 16 bent niet. Scheelde wel dat hij ook 14 was, z'n vriendje ook en mijn zusje ook... dus zou ik ook wel 14 zijn.![]()
Heb jij even geluk.quote:Op zondag 1 augustus 2004 19:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Avond hoolers
Zometeen bij mn zus op verjaardag, betekent wel dat ik Ajax moet missen
moet ik voor je invallenquote:Op zondag 1 augustus 2004 19:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Avond hoolers
Zometeen bij mn zus op verjaardag, betekent wel dat ik Ajax moet missen
hoe kom je erbijquote:Op zondag 1 augustus 2004 19:57 schreef just me het volgende:
jij wilt de zus van Sandmannetje kussen
Je ziet het iig niet zwart in.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:41 schreef Ajaxno1 het volgende:
Die 1 op de stropdassen blijft stoer
past ook echt bij die super club Ajax, de NO1 van Nederland,Europa en de wereld in het seizoen 2004/2005
Was Loek maar hier, had ik nog een leuke reactie kunnen lezen na de wedstrijdquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je ziet het iig niet zwart in.
golfer is alweer aanwezigquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:14 schreef Vom het volgende:
Morgen 4 users minder in het VBL-forum, die komen dinsdag weer boven drijven
Yups, het voordeel van met de auto gaan.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
golfer is alweer aanwezig
Ja ik zag het jaquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
golfer is alweer aanwezig
Daar was ik bij, golfert nietquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:27 schreef rubbereend het volgende:
welkom terug weer golfetrt, lekker middagje gehad in de zon met de overwinning van ollanda?
Kamaugurk heeft mij vorige keer ook netjes weggebracht dus het zal wel goed komenquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, het voordeel van met de auto gaan.
Ik hoop dat Kama Tong netjes op de juiste trein heeft gezet, want hem kennende belandt ie anders ergens in Groningen anders.
o k ahd gedacht dat golfert ook nog wel was geweest, nou bluezzie hoe was t?quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar was ik bij, golfert niet
Niet heel erg spannend, maar wel mooie akties gezien, het leek of de Cubanen moe waren.... de sfeer in het stadion was heel erg leuk, vooral de vader voor mij, die zijn dochtertje van een jaar of 8 het spel bij elke aktie/beweging uitlegdequote:Op zondag 1 augustus 2004 23:32 schreef rubbereend het volgende:
o k ahd gedacht dat golfert ook nog wel was geweest, nou bluezzie hoe was t?
Trusteh JM,quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:17 schreef just me het volgende:Hools tot morgen!
morgen maar weer eens kijken of de TU nog staat waar ik het weken geleden achtergelaten heb
Komt ie nou mee.quote:Op maandag 2 augustus 2004 02:07 schreef DutchGooner het volgende:
en ik had nog een plaatsje vrij in de auto
Ik zal je sterker vertellen,die gast die met me is mee geweest heb ik in Zuilichem moeten afzetten,oftewel afslag Zaltbommelquote:Op maandag 2 augustus 2004 02:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt ie nou mee.
GVD m'n vader komt uit Zuilichem. En bedankt hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2004 02:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zal je sterker vertellen,die gast die met me is mee geweest heb ik in Zuilichem moeten afzetten,oftewel afslag Zaltbommel
Be my guest maar je ging toch niet met mij naar Arsenal toch?quote:Op maandag 2 augustus 2004 02:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
GVD m'n vader komt uit Zuilichem. En bedankt hoor.
Is dit je wraak ?quote:Op maandag 2 augustus 2004 02:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Be my guest maar je ging toch niet met mij naar Arsenal toch?![]()
Ik heb zitten gniffelen idd toen ik het net lasquote:Op maandag 2 augustus 2004 02:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dit je wraak ?
Ik vergeef het je, zo ben ik dan ook weer.quote:Op maandag 2 augustus 2004 02:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb zitten gniffelen idd toen ik het net las
Dat ga je maar met Tong doen dan want ik ga naar bedje,in minder dan 3 uur gaat mijn wekker weerquote:Op maandag 2 augustus 2004 02:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Hallo Hools,
Anonimous komt er nog eentje met jullie drinken.
Goh,wat goed,mijn hele dag is weer gemaaktquote:Op maandag 2 augustus 2004 02:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, zo ben ik dan ook weer.
Ik kan je echt niet overhalen? Je krijgt er eentje van mij.quote:Op maandag 2 augustus 2004 02:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat ga je maar met Tong doen dan want ik ga naar bedje,in minder dan 3 uur gaat mijn wekker weer
Tong zit nog bij te komen van een dagje grote stad.quote:Op maandag 2 augustus 2004 02:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kan je echt niet overhalen? Je krijgt er eentje van mij.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 02:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong zit nog bij te komen van een dagje grote stad.
Code Oranje trouwens in Amerika, is Advocaat daar op vakantie ?
Precies en noem me geen toch.quote:Op maandag 2 augustus 2004 02:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Geeft niks, als het maar smaakt toch?
Geeft toch niks.quote:Op maandag 2 augustus 2004 02:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Sorry, Tong. Ik verwarde je met Hans.
Het was te gek. Alleen de anderhalf uur voor en de anderhalf uur nadat ik Doc Kamagurka en Golfert zag vielen niet mee.quote:Op maandag 2 augustus 2004 02:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik las net dat je niet echt een wereldavond achter de rug had.
Zijn dat nogal ruige figuren dan?quote:Op maandag 2 augustus 2004 02:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was te gek. Alleen de anderhalf uur voor en de anderhalf uur nadat ik Doc Kamagurka en Golfert zag vielen niet mee.
Trouwens de uren met hen gaan ook niet in je kouwe kleren zitten.
Golfert heeft een hanekam, Doc heeft een tatoeage van John de Wolf op z'n rug en Kamagurka roept 'Hup van Persie' in de Arena.quote:Op maandag 2 augustus 2004 02:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zijn dat nogal ruige figuren dan?
Ik dacht dat Doc anti -Feyenoord was?quote:Op maandag 2 augustus 2004 02:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Golfert heeft een hanekam, Doc heeft een tatoeage van John de Wolf op z'n rug en Kamagurka roept 'Hup van Persie' in de Arena.
Dan ken je hem niet.quote:Op maandag 2 augustus 2004 02:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik dacht dat Doc anti -Feyenoord was?
Dat klopt ja.quote:Op maandag 2 augustus 2004 03:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan ken je hem niet.
Wel.quote:Op maandag 2 augustus 2004 06:51 schreef just me het volgende:
vroeg wakker worden is niet leuk
welkom terug Bjoroquote:Op maandag 2 augustus 2004 08:12 schreef Bjoro het volgende:
goede morgen![]()
![]()
![]()
Zo dat was ff lekker ....een weekje niets doen in het franse zonnetje !!
Thanx !quote:Op maandag 2 augustus 2004 08:36 schreef just me het volgende:
welkom terug Bjoro
ik ga werken vandaag
Krantjes heb je toch al gedaan?quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:17 schreef tuindwerg het volgende:
Welkom terug Bjoro!
Ik ga vanmiddag werken.![]()
heee tuindwergjequote:Op maandag 2 augustus 2004 10:17 schreef tuindwerg het volgende:
Welkom terug Bjoro!
Ik ga vanmiddag werken.![]()
Verrot scheldenquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:19 schreef tuindwerg het volgende:
Natuurlijk... het was mistig vanmorgen. Werd nog bijna aangereden door een auto die z'n lampen niet aan had.
Vakkenvullers zijn best oke hoorquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:21 schreef tuindwerg het volgende:
Ik ga vanmiddag nog lekker achter de kassa zitten in de supermarkt!Heb er zin in, het bevalt me prima daar. Ik moet alleen nog aan die ene vakkenvuller gaan uitleggen waarom ik hem dit weekend niet heb gesmst... Hij is *jakkie* en heeft me nu al 3 keer mee uit gevraagd....
![]()
Sommige zijn inderdaadquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vakkenvullers zijn best oke hoor.
Mijn beeldscherm verkleurt opeens en weer normaal en beweegt. HEllluuuuuuuuuup
![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:25 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Sommige zijn inderdaadmaar deze dus echt niet!
Enne... niet drinken op de vroege ochtend he, dan krijg je dat.![]()
Het is zwaar ik weet het, maar we slaan ons er wel doorheenquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:33 schreef Sloggi het volgende:
Ik moet zodadeljik ook werken
quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:21 schreef SCH het volgende:
Bjoro![]()
Nee zeg, hou ik lekker voor mezelf en wat ik kwijt wil staat wel in de vorige Hools.quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]hoe was denemarken ??
is er nog een "SCH doet verslag van Denemarken" -topic ??
als je denkt dat ik jou niet gemist hebt, zit je ernaast !!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee zeg, hou ik lekker voor mezelf en wat ik kwijt wil staat wel in de vorige Hools.
Korte samenvatting: ik heb je gemist.
niks gedaan, alleen in het zonnetje gezeten en geprobeert de bio van Diego Armando geprobeert te lezen.........was wel vol te houden dusquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:00 schreef pascalheister het volgende:
mogge
welkom terug bjoro, goede vakantie gehad?
ooooooooow wat een liefde hierquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je denkt dat ik jou niet gemist hebt, zit je ernaast !!!![]()
Staat de school er nog JM?quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:36 schreef just me het volgende:
[..]
ooooooooow wat een liefde hier![]()
Het is vandaag mijn TU-werkdag! morgen even langs school rijden en kijken of daar alles in orde is.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:38 schreef VoreG het volgende:
Staat de school er nog JM?.
misschien moet je met hem meekreunen jmquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:47 schreef just me het volgende:
[..]
Het is vandaag mijn TU-werkdag! morgen even langs school rijden en kijken of daar alles in orde is.
Ik zit nu te scannen en die scanner heeft er net zo min zin in als ik.. kreunen en kraken !
misschien ook last van zijn pezenquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:47 schreef just me het volgende:
[..]
Het is vandaag mijn TU-werkdag! morgen even langs school rijden en kijken of daar alles in orde is.
Ik zit nu te scannen en die scanner heeft er net zo min zin in als ik.. kreunen en kraken !
Ik ga ook eten.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:55 schreef just me het volgende:
tis lunchtijd!!
je vergeet JustMod, JustDad !!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:55 schreef DIGGER het volgende:
Goeiemiddag, pooiers, hoerenlopers, randgroepjongeren en SCH.
De kleine is al hard op weg naar de 12 pond, is altijd of heel lief, of heel stout (tussenweg bestaat niet), maar 95% van de tijd is ie superlief, hij kan nog niet zo hard boeren als pappa, is voor z'n leeftijd al erg sterk, en hij lijkt nu het meest op mij, was na de geboorte niet zo, maar goed, 9 maanden, 9 gezichten.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:DIGGER
Hoe is het met de kleine?
quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De kleine is al hard op weg naar de 12 pond, is altijd of heel lief, of heel stout (tussenweg bestaat niet), maar 95% van de tijd is ie superlief, hij kan nog niet zo hard boeren als pappa, is voor z'n leeftijd al erg sterk, en hij lijkt nu het meest op mij, was na de geboorte niet zo, maar goed, 9 maanden, 9 gezichten.
O en hij heeft een FC Den Bosch rompertje gekregen van ene DG
Die toeristen weten hier niet wat ze overkomtquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:01 schreef Bjoro het volgende:
*WOEIIII WOEIIII WOEIIII*
* Da_Sandman test het alarm, zoals iedere eerste maandag van de maand om 12:00 uur !!!
alles werkt nog !!
er zitten nu duitsers op het strand kuilen te graven die veel weg hebben van schuttersputjes !!quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die toeristen weten hier niet wat ze overkomt
laptop op schoot in het zonnetje zitten, biertje erbij...tja echt rot !!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:22 schreef Stpan het volgende:
Tentamens in de zomer zijn uberhaupt gaar!
Scriptieschrijven in de zomer nog gaarder![]()
Laptop --> schoot --> zonnetje --> kruis in brand --> dag kinderbijslagquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
laptop op schoot in het zonnetje zitten, biertje erbij...tja echt rot !!!
Ik plaats geen foto's daar waar onbekenden voor mij toegang hebben, dus ook niet op Fok, maar check je e-mail maar ff.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:07 schreef SCH het volgende:
Foto's van Glenneman?
ja, ik mot hem ook hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Is Doc ook al gesignaleerd?
zoals Acda & de Munnick al eerder de paringsdrift tijdens het studentenleven bezongen:quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:32 schreef Vom het volgende:
[..]
Laptop --> schoot --> zonnetje --> kruis in brand --> dag kinderbijslag![]()
bij de N van Nortonquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:48 schreef Ajaxno1 het volgende:
En waar heb ik Norton Internet Security gelaten
of bij de V van Virusscannersquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:50 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
bij de N van Norton
Ben bang van welquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:55 schreef DIGGER het volgende:
Bij de D van Deleted items natuurlijk.
ik geef u er 1 !!quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:55 schreef DIGGER het volgende:
En mag ik van de categorie dranken met een B, een biertje?
Hoe kom jij aan verse tiet melk van m'n vrouw?quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:02 schreef pascalheister het volgende:
Biertje voor digger
en een flesje melk voor de kleine
probeer de software van kaspersky isquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:57 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Ben bang van wel
Vond nog wel een cd hoesje met daarop "Norton Internet Security" erop geschreven, maar de cd nergens te bekennen.
Mjah weer opnieuw downloaden dan maar
als jij ligt te slapen diggerquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan verse tiet melk van m'n vrouw?![]()
Ik slaap tegenwoordig amperquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als jij ligt te slapen digger![]()
Laptop valt buiten budget StuFiquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
laptop op schoot in het zonnetje zitten, biertje erbij...tja echt rot !!!
Bieralarm!quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:10 schreef VoreG het volgende:
Hier gingen de sirenes 3x af.
Biertje graag.
Hoe is het met de vrouwelijke mascotte eigenlijk?quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo allemaal!
tis hier al middagquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:37 schreef Bluezz het volgende:
Mogguh
Haaai Bjoro!!
Niets doen op vakantie is oké!
Wat valt er momenteel nog wel binnen die catogorieenquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:30 schreef Stpan het volgende:
[..]
Laptop valt buiten budget StuFi
En ook buiten de categorie: dingen die je best nog aan je ouders kunt vragen omdat ze nuttig zijn voor je studie.
Opzouten met die bijen...wespen...mieren en muggen !!!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:57 schreef pfaf het volgende:
Pfaf gooit ultieme zomerplaat Free the Bees in de speler, pakt een witbiertje en gaat lekker bakken op het terras.
Die heb ik donderdag in levende lijve gezien, nu al een begenadigd gymnastequote:Op maandag 2 augustus 2004 13:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe is het met de vrouwelijke mascotte eigenlijk?
Lenig als een scoubiedou-touwtje ja!quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die heb ik donderdag in levende lijve gezien, nu al een begenadigd gymnaste
Aldi-brood van 2 weken terug met een pot Euroshopper pindakaas. En wat wibrakleding.quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:04 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Wat valt er momenteel nog wel binnen die catogorieen
woehoe, wederom een mooi kleurtjequote:Op maandag 2 augustus 2004 14:22 schreef DIGGER het volgende:
Ow, in het kader van show je auto (hoe bevalt je Lupo Methodmich?), hier ons 2e automobieltje:
[afbeelding]
Vanaf a.s. zaterdag that is.
je blijft aan het uitbreidenquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:22 schreef DIGGER het volgende:
Ow, in het kader van show je auto (hoe bevalt je Lupo Methodmich?), hier ons 2e automobieltje:
[afbeelding]
Vanaf a.s. zaterdag that is.
gooi je vrouwelijke charmes in de strijdquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:48 schreef just me het volgende:
* rubbereend wil een laptop voor weinig geld!!
* just me gooit al haar vrouwelijke charmes in de strijdquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gooi je vrouwelijke charmes in de strijd
Leuk!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:43 schreef Bjoro het volgende:
Zekers heerlijk...hoe was de HHW ???
Niet in ons vakquote:heb je Jos "Zeg het maar hoor !!!" nog gezien ..... die dranken verkoop man ???
Waar zitten die ook alweerquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:54 schreef just me het volgende:
* Bluezz gooit al haar vrouwelijke charmes in de strijd
en werkt t?quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:54 schreef just me het volgende:
[..]
* rubbereend gooit al haar vrouwelijke charmes in de strijd
Twee vingers naar binnen en dan linksafquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar zitten die ook alweer
Uiteraard, wil m'n vrouw niet tot de fiets veroordelen om mobiel te zijn op haar vrije dagen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:47 schreef just me het volgende:
[..]
je blijft aan het uitbreiden
Wat weet jij nou van de G-spot manquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Twee vingers naar binnen en dan linksaf![]()
Wat weet jij ervanquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Twee vingers naar binnen en dan linksaf![]()
Hij weet alles van de Gayspot manquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:59 schreef DIGGER het volgende:
Wat weet jij nou van de G-spot man
Ja maar dat is vuist vooruit en doorgaan tot je ellebogen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij weet alles van de Gayspot man
die met die ijsjes ???quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:56 schreef Bluezz het volgende:
Niet in ons vak
Alleen zijn kinderen denk ik..
wat vind je weinigquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:48 schreef just me het volgende:
just me wil een laptop voor weinig geld!!
20 euro !!!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat vind je weinig
verkocht!quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
20 euro !!!!
ja echt ???quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verkocht!
Ik heb ooit -zal zo'n twee jaar geleden geweest zijn- een jaren 60 album toernooi georganiseerdquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:21 schreef PogueMahone het volgende:
anderen mogen ook natuurlijk
Freddy is gewoon een lekker ding manquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:18 schreef Doc het volgende:
FREDDY IS A WANKER!!!!!!
Freddy Kruger ?????quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:29 schreef SCH het volgende:
Freddy is gewoon een lekker ding man![]()
1 minuutquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:39 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op mijn kosten alvast.
Over exact 2 minuten moet mijn vriendin afrijden (15.40 dus). Spannend!!
Oké, clear all the roads!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:39 schreef methodmich het volgende:
Ik ben alles al aan het ontruimen. Veel succes namens mijquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:39 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Vraag ofje achterin mag zitten, beetje dreigen tegen die examinator bijvoorbeeld. Leg alvast wat bier koud, dan hoeven we straks niet zo lang daarop te wachtenquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:42 schreef methodmich het volgende:
Precies, dan kan ze makkelijk invoegen. Ze zit nu in dat kamertje en krijgt uitleg. Benieuwd wie ze heeft als examinator. Een strenge vrees ik.
En hoe is het met jullie wolf?quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:39 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |