Het zal wel moeten. Of je krijgt een grote aanwas van mensen die enkel hun kennis opgedaan in het VMBO in de praktijk kunnen brengen als vuilnisman.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:04 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dát is niet te doen. Halen ze gewoon niet.
De LPF-stemmers bedoel je?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het zal wel moeten. Of je krijgt een grote aanwas van mensen die enkel hun kennis opgedaan in het VMBO in de praktijk kunnen brengen als vuilnisman.
Zonde dat er geen partijprogramma van de Jonge Fortuynisten beschikbaar is, aangezien we deze dan tegen over enkel konden zetten.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:15 schreef SCH het volgende:
De LPF-stemmers bedoel je?
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zonde dat er geen partijprogramma van de Jonge Fortuynisten beschikbaar is, aangezien we deze dan tegen over enkel konden zetten.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
Zonde dat er geen partijprogramma van de Jonge Fortuynisten beschikbaar is, aangezien we deze dan tegen over enkel konden zetten.
Ik hoop voor de Jonge Fortuynisten dat dit niet het hele verhaal is.quote:Concept Kernpunten
1. Justitie
• Zwaardere en rechtvaardigere straffen
• Recidivisten een extra straf opleggen
• Gebruikers en daklozen van de straten houden
• Dienstplicht voor jonge criminelen
• Meer politie op straat
• Meer bevoegdheden voor conducteurs en controleurs
• Bij berechten geen rekening houden met godsdienstige aspecten
• Immigratiestop G4
2. Vreemdelingenbeleid en Integratie
• De toestroom van asielzoekers een halt toeroepen door het zo veel mogelijk opvangen van en steun geven aan vluchtelingen in eigen land
• Onderzoek naar opvoeding allochtone kinderen
• Geen overheidsinformatie meer in verschillende talen
• Verplichte inburgeringcursus
• Streng beleid ten aanzien van spreken van andere talen dan Nederlands en dragen van hoofddoekjes op scholen; hoofddoekjes komen er, net als petjes enz, niet in en als er iemand geen Nederlands spreekt in de klas word hij of zij eruit gezet en na een x aantal keer geschorst.
3. Buitenlandse Zaken
• Geen verdere uitbreiding EU tot alles op orde is
• Strengere eisen ontwikkelingssamenwerking
4. Binnenlandse Zaken
• Verantwoordelijkheid bij de burger terugbrengen
• OZB afschaffen
• Amerikaans model, topambtenaren samen met de nieuwe oppositie weg
5. Financiën
• Zo snel mogelijk de staatsschuld aflossen
6. Economische Zaken
• Strengere eisen subsidieverstrekking
• Minder subsidies omdat deze demotiverend werken.
7. Sociale Zaken
• 'Voor wat hoort wat'-mentaliteit: niets krijg je zomaar, ook een uitkering niet
• Meer sociale voorzieningen voor jongeren
• Project voor de trapveldjes stopzetten
8. Verkeer en Waterstaat
• Geen privatisering NS
• Niet veel meer wegen aanleggen, maar openbaar vervoer verbeteren
• Stoppen met de Betuwelijn
9. Onderwijs
• Eerst saneren alvorens geld te geven
• Afschaffen tweede fase
• Geen fusies meer en terug naar de menselijke maat
• Leerlingen en ouders meer zeggenschap in beleid scholen
• Strikte scheiding kerk en staat, dus geen onderverdeling binnen het onderwijs naar godsdienst
10. Volksgezondheid, Welzijn en Sport
• Eerst saneren alvorens geld te geven
• Geen fusies meer en terug naar de menselijke maat
11. Landbouw
• Minder subsidies landbouw
12. Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieu
• Meer wegen bij knelpunten
• Meer studentenflats voor een lagere prijs en beter onderhouden
• Meer nieuwbouw grote steden voor middenklassers
• Gespreide huisvesting naar afkomst, sociale staat, inkomen en zo voorts
13. Defensie
• Flink saneren in de top van het defensieapparaat
• Minder deelnemen aan vredesmissies
Kan je dat ook eens van mij zeggen? Ik ben het beu om altijd door SCH overtroffen te worden in het onpopulair zijn bij rechts Fok.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:41 schreef zoalshetis het volgende:
sch leeft al tijden in een onrealistische wereld omdat ie de confrontatie met het realisme niet aandurft. schattig, maar pijnlijk om te zien elke keer.
Je slaat net zo'n pleefiguur als SCH dat doorgaans doet.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:05 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Kan je dat ook eens van mij zeggen? Ik ben het beu om altijd door SCH overtroffen te worden in het onpopulair zijn bij rechts Fok.
Ik vermoed dat zij zich de ogen uit het hoofd zou schamen voor deze voorstellen.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:07 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Spijtig dat Jessica Oudhof hier weggegaan is., ik zou haar duiding bij dergelijke voorstellen wel op prijs stellen...
2 beweringen waarvan ik niet begrijp waarop je dat baseert.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:38 schreef MrBadGuy het volgende:
Dat de JS zulke domme ideeën zou hebben zou ik nog kunnen begrijpen, maar ik had Dwars toch een piep klein beetje realistischer ingeschat.
sorry ik zie je nu pas voor het eerstquote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:05 schreef DeGroeneRidder het volgende:
[..]
Kan je dat ook eens van mij zeggen? Ik ben het beu om altijd door SCH overtroffen te worden in het onpopulair zijn bij rechts Fok.
Als de vuilnismannen dat doen hebben ze tenminste meer in hun koppies dan de trotse leden van Dwars.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:15 schreef SCH het volgende:
De LPF-stemmers bedoel je?
Sorry JS moest ROOD zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:13 schreef Sidekick het volgende:
[..]
2 beweringen waarvan ik niet begrijp waarop je dat baseert.
Vage weinig zeggende puntenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop voor de Jonge Fortuynisten dat dit niet het hele verhaal is.
Ah, dan is het nog enigszinds begrijpelijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Sorry JS moest ROOD zijn![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:05 schreef DeGroeneRidder het volgende:
[..]
Voor een manifest zijn het punten waar je wel wat mee kan ja. En ik doe tenminste nog een poging er in houdelijk over te praten; veel anderen komen weer niet verder dan roepen hoe belachelijk het isquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:38 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat me overigens niet verbaast is dat sprookjesfiguur SCH het wel aardige ideeën vindt![]()
Je verwijt kinderen een gebrek aan realiteitszin ? Sta je zelf wel voldoende in de realiteit ?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:54 schreef zoalshetis het volgende:
het is geen kwestie van impopulariteit, het gaat meer om een gebrek aan realiteitszin of het aanwezige struisvogelcomplex.
Het zijn geen kinderen, het zijn jongeren.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:59 schreef Shaman het volgende:
[..]
Je verwijt kinderen een gebrek aan realiteitszin ? Sta je zelf wel voldoende in de realiteit ?
De titel ''manifest'' ontslaat anders niemand van zijn verplichting om na te denken.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor een manifest zijn het punten waar je wel wat mee kan ja. En ik doe tenminste nog een poging er in houdelijk over te praten; veel anderen komen weer niet verder dan roepen hoe belachelijk het is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |