quote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:59 schreef PJORourke het volgende:
www.dwars.org/nieuws/0081.html is wel de moeite waard..
Dat is een onzinpoll. Ik was zelfs met 70% van de stellingen "eens".quote:Op zaterdag 31 juli 2004 03:03 schreef PJORourke het volgende:
Ik ben het zelfs in 40% van de stellingen met ze eens. Ik schrik hier toch wel van.![]()
Auw. Da's pas pijnlijk. Het is natuurlijk om je naar binnen te trekken.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 03:04 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat is een onzinpoll. Ik was zelfs met 70% van de stellingen "eens".
Volgens mij verwar jij democratie met communisme weleens beste SCH.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:58 schreef SCH het volgende:
[..]
De angst moet niet regeren. Je stelt een goede inlichtingendienst in die te controleren is en transparant werkt, ook voor de 2e kamer - of je doet het niet. We leven toch echt in een democratie.
Hmm...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:02 schreef pberends het volgende:
Enkele punten uit hun fantastische politieke programma:
[..]
Laat terroristen maar hun gang gaan
[..]
Zelfs de SP lust hier nog pap van
[..]
"Who's in control in that insane country??"
Wat vinden jullie van DWARS en deze standpunten?
Website DWARS
In 67% van de gevallen ben jij het met DWARSquote:Op zaterdag 31 juli 2004 03:01 schreef PJORourke het volgende:
Ik ga nu de dwars opiniemeting doen. Hoe dwars zou ik zijn?
www.dwars.org/mening/opiniemeter.html
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 08:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
In 67% van de gevallen ben jij het met DWARS
Hoewel dat niet eens zo veel zegt. Sommige vragen zijn meer antwoorden dan "ja" of "nee" op nodig. (Rijken-belasting vraag.) Die 90 % vind ik nl een beetje té hoog.
En bij vraag 10, de uitleg is mijn standpunt, maar economische vluchtelingen mogen wel wat minder. Toch ben ik het daar niet eens met ze.
Beetje wazige test dus.
Is inderdaad onhaalbaar. Begeleiders voor 60 % van de jeugd? Niet echt te halen... (aan de andere kant, het creërt wel veel banen.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 01:42 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
uit het document in de OP
Dit is een ernstig onhaalbaar punt, voor zover de rest dat al niet was, aangezien het probleem niet de leerlingen zijn maar het zeer lage niveau en de motivatie of beter, de ontmoediging van de motivatie door het lage niveau,. Vooral het niveau van het VMBO moet omhoog anders krijgen de mensen die deze opleiding hebben gedaan nooit een baan aangezien ze niet voldoende theoretische kennis hebben. Dat is het probleem. Niets meer en niets minder.
*Vroem* *splatsj*quote:Okee, iedereen zijn huisdier loslaten op straat. ()
Alsof een republiek beter is dan een monarchie... Dit is zelfs, op z'n eigen wijze, democratischer, aangezien er nu maar 2 lagen van beslissings-nemers zijn. (De 1e/2e kamer, de Koning kan wel wetten stoppen, maar wanneer is dat voor het laatst geweest?)quote:[..]
Wat een nonsense. Steek die republiek maar in je groene hol.
Ik zou denken dat ze op Europol doelen? Laat het zoals het nu is, en ga niet de "Amerika-kant" op. (Met 15 veiligheidsdiensten.quote:[..]
Hoe kun je terroristen nou oppakken zonder veiligheidsdienst:'(
![]()
EU-grondwet, allicht?quote:[..]
Hoe kun je terroristen nou berechten (zie hierboven) als je de wettelijke basis hieronder weghaalt![]()
[..]
Niet te vergeten dat het ook onhaalbaar is.quote:LOL, de NAVO heeft sinds zijn oprichting enkel positieve dingen gedaan. Afschaffen hiervan is domweg bizar.
Ik gok uit China zelf.quote:En waar wil je al die hoogopgeleide Chinezen vandaan halen? Totaal onhaalbaar dunkt me.
[..]
Nou, mij niet.quote:Woorden schieten mij helaas te kort.
[..]
Allicht, en er zijn veel scholen die de eerste 2 (meer dan zij voorstellen.) jaar Havo/VWO en VMBO (TL)/Havo klassen hebben. En doorstroomproblemen ermee? Nee, ik ken iemand 1e jaar TL/Havo-klas, 2e jaar Havo-VWO, 3e jaar VWO klas.quote:En hiervoor hebben we de basisschool.
Hier weet ik maar weinig van af, doch denk ik dat dit niet echt handig zal zijn. Waarom zou een islamitische school geen Montessori-onderwijs kunnen gebruiken. (Heerlijk onderwijs btw, heb zelf op zo'n school gezeten met Montessori-onderwijs. )quote:[..]
Gevaarlijk, aangezien in landen (zoals frankrijk) waar je geen islamitisch onderwijs hebt, de fundementalisten de bovenhand hebben. Aangezien de leerlingen niet van uit een liberaal standpunt naar hun eigen geloof hebben leren kijken, wordt de leer uit ondermeer de Koran letterlijk overgenomen, wat resulteerd in fundementalisme.
Die wil ik ook wel eens weten. De meeste scholen doen al aan leerzame uitjes, meestal omdat het overeen komt met de stof in een bepaald vak op dat moment. Dat het niet leerzaam is voor de leerlingen, dat is een probleem dat bij de leerlingen ligt, niet bij de school zelf.quote:"Leerzame uitjes" ? Is dit een serieus document, en zo ja, kunnen ze mij dan een betere definitie hiervan geven, aangezien dit erg ruim genomen is.
Trabantjes zijn dood, dus het zullen wel opeltjes worden. En wat is "gecollectiviseerd"?quote:[..]
Bagger, straks worden de auto's ook gecollectiviseerd. Les 1 van het Communisme; iedereen in een trabantje.
[..]
Dat gaat inderdaad niet werken. Ik ben niet per sé anti-Amerika, hooguit anti <beleid van Bush>.quote:Jan Marijnissen komt hier waarschijnlijk te snel op klaar.
Bagger uiteraard, aangezien de VS en EU dezelde politieke en economische doelen hebben is overlapping hiervan een logisch uitvloeisel. De enige manier om Europa lijnrecht tegenover de VS te zetten is om de EU te transformeren in een federale moslimstaat.
Dat groeten wil ik sowieso wel doen, daar heb ik geen rare zone voor nodig.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 08:02 schreef sjun het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo dwaas zijn ze dan weer niet als het op zieltjes winnen aankomt
Ik heb ook het idee dat ze meer bij de SP passen dan bij het huidige GroenLinks. Maar ja, ze heten natuuurlijk niet voor niets 'DWARS'. En zoals ze zelf zeggen:quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:26 schreef sjun het volgende:
DWARS lijkt me een potentiële doelgroep voor Jan Marijnissen als ze dergelijke standpunten nog geregisseerd naar buiten brengen ook. Als dit clubje de toekomst van GroenLinks wordt zonder dat zij wat meer gevoel voor realiteit en intellectuele bedachtzaamheid krijgen bijgebracht, vervaagt het onderscheid tussen GroenLinks en de SP snel. Deze club kan zo aansluiten bij de slagzinpolitiek die de Lijst Jan Marijnissen tot op heden kenmerkte.
Ik ben benieuwd wanneer Jan deze kans op extra zieltjes grijpt en wat de reactie is van de GroenLinks fractie op dit gedemonstreerde gebrek aan maatschappelijk inzicht van hun eigen jongerenclub.
Dat verklaart een hoop.quote:DWARS is de luis in de pels van GroenLinks
En wat doen we normaliter met luizen?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 08:56 schreef NewOrder het volgende:
Dat verklaart een hoop.
quote:Ontwikkeling van arme landen is de enige manier om migratieproblemen op de lange termijn tegen te gaan. Drie procent van het Bruto Nationaal Product moet daarom naar ontwikkelingssamenwerking.
Ik 33%quote:Op zaterdag 31 juli 2004 03:01 schreef PJORourke het volgende:
Ik ga nu de dwars opiniemeting doen. Hoe dwars zou ik zijn?
www.dwars.org/mening/opiniemeter.html
Ja maar dit is ook de domste vraagstellingen-quiz ik die ooit heb gezienquote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:00 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Hier 50%![]()
Dát is niet te doen. Halen ze gewoon niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 01:42 schreef DrWolffenstein het volgende:
[Over het VMBO]
Dit is een ernstig onhaalbaar punt, voor zover de rest dat al niet was, aangezien het probleem niet de leerlingen zijn maar het zeer lage niveau en de motivatie of beter, de ontmoediging van de motivatie door het lage niveau,. Vooral het niveau van het VMBO moet omhoog anders krijgen de mensen die deze opleiding hebben gedaan nooit een baan aangezien ze niet voldoende theoretische kennis hebben. Dat is het probleem. Niets meer en niets minder.
Dit is wel erg hypothetisch.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 01:35 schreef Dr_Weird het volgende:
Als Groen LInks de grootste partij en al deze standpunten doordrukt
Zouden ze misschien door de SP gesponsord worden?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 08:56 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat ze meer bij de SP passen dan bij het huidige GroenLinks. Maar ja, ze heten natuuurlijk niet voor niets 'DWARS'. En zoals ze zelf zeggen:
[..]
Dat verklaart een hoop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |