Laat terroristen maar hun gang gaanquote:Alle inlichtingen- en veiligheidsdiensten worden afgeschaft. In een
democratische rechtstaat is geen plaats voor een ondemocratische
overheidsorganisatie.
Zelfs de SP lust hier nog pap vanquote:e. Er wordt een extra vijfde belastingschijf toegevoegd. Boven de
500.000 euro zal 90% belasting geheven worden. De belasting die
in de vierde schijf geheven wordt, wordt verhoogd naar 70%.
"Who's in control in that insane country??"quote:c. De functie van minister-president wordt afgeschaft. Het Ministerie
van Algemene Zaken wordt bij het Ministerie van Binnenlandse
Zaken gevoegd. Bij officiële gelegenheden wordt Nederland
voortaan vertegenwoordigd door één of meerdere ministers.
Zo gestoord dat ik zulke standpunten verzin ben ik ook weer nietquote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:05 schreef Monidique het volgende:
Dit is toch de jongerenafdeling? Mocht dit wat jij schrijft waar zijn, dan moet ik zeggen dat iedereen die lid is van deze organisatie toch wel es flink mag nadenken of het wel bij een serieuze organisatie zit.
Leuk dat het een jongerenclub is, maar als ze zulke dingen uitkramen, dan is het in ieder geval geen jongerenclub om serieus te nemen. Dat het een jongerenorganisaties is, is nog geen excuus om verschrikkelijk naïeve en kortzichtige standpunten naar buiten te brengen. Natuurlijk, van mij mogen ze en ik zal ze niet tegenhouden, in tegendeel, maar het kan zeker geen excuus zijn dat het een jongerenclub is.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:12 schreef SCH het volgende:
Het is een jongerenclub, die mogen wat ruimer denken en dat doen ze goed.
schroef los.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:12 schreef SCH het volgende:
Dat van die inlichtingendiensten is wel een punt om eens over na te denken.
90% belasting is wel erg veel mja... het zijn nog jongeren dus dan is het niet zo ergquote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:02 schreef pberends het volgende:
Enkele punten uit hun fantastische politieke programma:
[..]
Laat terroristen maar hun gang gaan
[..]
Zelfs de SP lust hier nog pap van
[..]
"Who's in control in that insane country??"
Wat vinden jullie van DWARS en deze standpunten?
Website DWARS
Ik kan me niet voorstellen dat de CDJA en JOVD zulke achterlijke standpunten hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:16 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
90% belasting is wel erg veel mja... het zijn nog jongeren dus dan is het niet zo erg( veranderd wel wanneer ze wat ouder worden )
Mja met sommige dingen ben ik wel met ze eens ( i. Op de gelegaliseerde drugs wordt uiteraard ook accijns geheven. ) en sommige dingen ook weer niet... maarja dit heb je ook bij de jongeren van VVD, CDA enzovoort!
Jawel hoor, dat is wel een excuus. Die hebben een traditie van discussies op gang brengen door iets extremere standpunten naar buiten te brengen. Dat doet de JOVD bv. ook regelmatig.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Leuk dat het een jongerenclub is, maar als ze zulke dingen uitkramen, dan is het in ieder geval geen jongerenclub om serieus te nemen. Dat het een jongerenorganisaties is, is nog geen excuus om verschrikkelijk naïeve en kortzichtige standpunten naar buiten te brengen. Natuurlijk, van mij mogen ze en ik zal ze niet tegenhouden, in tegendeel, maar het kan zeker geen excuus zijn dat het een jongerenclub is.
Deden ze dat maarquote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat is wel een excuus. Die hebben een traditie van discussies op gang brengen door iets extremere standpunten naar buiten te brengen. Dat doet de JOVD bv. ook regelmatig.
En de kern van deze DWARS-punten biedt wel wat stof tot nadenken.
Stelletje flippo'squote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:02 schreef pberends het volgende:
...............
Fijn dat ze het aanzwengelen, maar om het als standpunten naar voren te brengen, is belachelijk. Dit is niet iets als discussie uitlokken door extreme standpunten in te nemen, nee, dit zijn gewoon lachwekkende, naïeve standpunten, die kennelijk horen bij het program van deze partij. Lachwekkend, naïef en kortzichtig, niets meer, niets minder. Mochten zij een discussie willen loswrikken, waar niets op tegen is, dan hoeft dat nog niet door het een standpunt te maken.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:18 schreef SCH het volgende:
Jawel hoor, dat is wel een excuus. Die hebben een traditie van discussies op gang brengen door iets extremere standpunten naar buiten te brengen. Dat doet de JOVD bv. ook regelmatig.
En de kern van deze DWARS-punten biedt wel wat stof tot nadenken.
Wat is er zo lachwekkend aan het ter discussie stellen van de inlichtingendiensten, dat vind ik een erg goed punt. En over belasting voor de extreem-rijken valt ook wel wat te zeggen.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Fijn dat ze het aanzwengelen, maar om het als standpunten naar voren te brengen, is belachelijk. Dit is niet iets als discussie uitlokken door extreme standpunten in te nemen, nee, dit zijn gewoon lachwekkende, naïeve standpunten, die kennelijk horen bij het program van deze partij. Lachwekkend, naïef en kortzichtig, niets meer, niets minder. Mochten zij een discussie willen loswrikken, waar niets op tegen is, dan hoeft dat nog niet door het een standpunt te maken.
Ze stellen het niet ter discussie, het is een standpunt van hen en dat standpunt is lachwekkend.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:22 schreef SCH het volgende:
Wat is er zo lachwekkend aan het ter discussie stellen van de inlichtingendiensten, dat vind ik een erg goed punt. En over belasting voor de extreem-rijken valt ook wel wat te zeggen.
Natuurlijk, wat jou blij maakt.quote:Beetje simpel om het meteen te veroordelen zonder er op inte gaan. Flauw maniertje.
Justitie moet dan ook maar worden opgeheven aangezien men wel eens van onwettige opsporingsmethoden gebruik maakt.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:22 schreef SCH het volgende:
Wat is er zo lachwekkend aan het ter discussie stellen van de inlichtingendiensten, dat vind ik een erg goed punt.
Jawel want je praat er nu toch over :pquote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ze stellen het niet ter discussie, het is een standpunt van hen en dat standpunt is lachwekkend.
[..]
Natuurlijk, wat jou blij maakt.
DWARS lijkt me een potentiële doelgroep voor Jan Marijnissen als ze dergelijke standpunten nog geregisseerd naar buiten brengen ook. Als dit clubje de toekomst van GroenLinks wordt zonder dat zij wat meer gevoel voor realiteit en intellectuele bedachtzaamheid krijgen bijgebracht, vervaagt het onderscheid tussen GroenLinks en de SP snel. Deze club kan zo aansluiten bij de slagzinpolitiek die de Lijst Jan Marijnissen tot op heden kenmerkte.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:02 schreef pberends het volgende:
Enkele punten uit hun fantastische politieke programma:
[..]
Laat terroristen maar hun gang gaan
[..]
Zelfs de SP lust hier nog pap van
[..]
"Who's in control in that insane country??"
Wat vinden jullie van DWARS en deze standpunten?
Website DWARS
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ze stellen het niet ter discussie, het is een standpunt van hen en dat standpunt is lachwekkend.
[..]
Natuurlijk, wat jou blij maakt.
Er valt veel voor te zeggen dat de inlichtingendiensten erg slecht georganiseerd zijn, ondemocratisch te werk gaan en weinig effectief en efficient zijn. Dat ligt met de politie toch echt anders.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:28 schreef Sidekick het volgende:
Maar het afschaffen van inlichtingendiensten is echt een brug te ver. Dat verzin je toch niet? Politie ook maar afschaffen? En het argument dat deze diensten niet democratisch zijn... Tsja, de loodgieter ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |