Dit zei pfaf dusquote:Op donderdag 2 september 2004 22:54 schreef Schorpioen het volgende:
[ik werd geband omdat ik me verweerde tegen uitlatingen dat ik wegens ""profeet" Mohammed" een fascist zou]
Tuuurlijk knul, dat was de reden.
Wat pfaf zegt dus.
Feit. Ik wordt niet door iedereen op fok irritant gevonden. Wij verschillen gewoon van mening over de vredelievendheid van de islam en zo. Dat je me gewoon band omdat ik "irritant" zou zijn geef je daarmee je enorme zwakheid niet aan ?quote:Op donderdag 2 september 2004 22:23 schreef pfaf het volgende:
Misschien was de onderliggende gedachte bij die ban wel, dat je gewoon een irritante kut-user bent die niets leuks toevoegd en volgens mij door iedereen op Fok! weggewenst wordt?
Klinkt plausibel, toch?
Ik zag laatst een man op tv en die vond het lekker om paardenvijgen op te eten.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:09 schreef Akkersloot het volgende:
Feit. Ik wordt niet door iedereen op fok irritant gevonden.
Als ik zo vrij mag zijn hier op te reageren.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:09 schreef Akkersloot het volgende:
Feit. Ik wordt niet door iedereen op fok irritant gevonden. Wij verschillen gewoon van mening over de vredelievendheid van de islam en zo. Dat je me gewoon band omdat ik "irritant" zou zijn geef je daarmee je enorme zwakheid niet aan ?![]()
Is het dan nodig om iemand in alle topics voor een fascist uit te maken, zoals L_V en Dalai_Lama dat deden ? "profeet" tussen aanhalingstekens mocht niet van DL maar "het door God uit verkoren volk" wel van D_L. Mijn interpretatie van vers 5.33 was "haatdragend" volgens L_V. Maar dezelfde interpretatie van vers 5.33 door Gia was weer niet "haatdragend" volgens L_V (hij gaf althans geen antwoordquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:34 schreef pfaf het volgende:
iemands om z'n irritante gedrag is nodig om het hier lekker gezellig te houden.![]()
Over wie ?quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:05 schreef iteejer het volgende:
Alleen al het feit dat er vrijwel onmiddelijk na je ban weer een persoonlijke discussie op gang komt rond jou, waar je zelf de grootste bijdrage aan levert, zegt genoeg.
Met de mails aan de mods heb ik ook mijn ervaringen. Ik wil best overwegen om je advies op te volgen. Maar één ding staat buiten kijf: Ik heb net zoveel recht om te reageren in de wfl Feed Back als een ander. Een forum is immers een openbare discussie.quote:Een goed begin zou zijn om bv weg te blijven uit FB. Je hebt daar niets te zoeken - je post inhoudelijk, dus waarom FB..? Bij klachten mail je ons, de mods, maar. Discussies waarom iemand iets zegt, analyses van een woordkeus etc - mooi, maar niet hier.
Waarom begon je dan met "doe normaal" ? Wat je toelichting precies in houd interesseert in deze niet zo. Want je weet best dat bepaalde posts door derden niet helemaal gelezen, in dit geval bestudeerd, worden.quote:Geen gezeik meer, geen getreiter, geen persoonlijke oorlogjes. Van niemand. Nu is het echt genoeg geweest.
En dat ligt dan persé aan mij.quote:Laatst probeerde ik serieus in een topic te achterhalen wat de jouw levensvisie inhoudt; zelfs dat ging niet - direct weer allerlei conflicten, sommige dieptepsychologen meenden dat ik het expres deed om jou te mangelen, anderen vonden het belachelijk dat ik jou uberhaupt nog aandacht gaf. Zelfs een discussie over jouw vsisie is dus niet meer mogelijk!
Cut the crapquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:26 schreef Akkersloot het volgende:
....
Kewl; moderaters passen nu ook prive dieptepsychologie toe op de forum bezoekers... mijn profiel al uitgelicht??quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:05 schreef iteejer het volgende:
Het zou te gek zijn dat we alleen om jou zouden overwegen om de 'levensbeschouwing' uit WFL te slopen. Dat zullen we nietdoen; [...]
Laatst probeerde ik serieus in een topic te achterhalen wat de jouw levensvisie inhoudt; zelfs dat ging niet - direct weer allerlei conflicten, sommige dieptepsychologen meenden dat ik het expres deed om jou te mangelen, anderen vonden het belachelijk dat ik jou uberhaupt nog aandacht gaf. Zelfs een discussie over jouw vsisie is dus niet meer mogelijk!
Je hoeft daarvoor op Fok alleen maar een topic te openen met de titel "Hebben Abraham, Isaak en Ismael wel bestaan?!" of ""Ouders profeet en wees Mohammed waren moslim""".quote:Op donderdag 9 september 2004 18:49 schreef Bensel het volgende:
Lol, ik wil ook weten wat m'n diepteprofiel is
Dan krijg je jouw diepteprofiel. Dat zijn namelijk typisch "Akkersloot-topics"quote:Op donderdag 9 september 2004 21:23 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Je hoeft daarvoor op Fok alleen maar een topic te openen met de titel "Hebben Abraham, Isaak en Ismael wel bestaan?!" of ""Ouders profeet en wees Mohammed waren moslim""".
Lees eerst es joh. IK werd beoordeeld door diverse users die ineens aan dieptepsychologie bleken te doen, en mij gingen uitleggen wat ik eigenlijk bedoelde met mijn woorden etc.quote:Op woensdag 8 september 2004 23:24 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
Kewl; moderaters passen nu ook prive dieptepsychologie toe op de forum bezoekers... mijn profiel al uitgelicht??![]()
![]()
![]()
Haushofer een wiskundeknobbel?quote:Op zaterdag 11 september 2004 15:54 schreef Bensel het volgende:
@pfaf, je vergeet onze eigen wiskunde knobbels nog: haushofer en thabit
Thabit?quote:Help help, zit erg vast met een opgave over de L1 en L2 ruimtes. ( waarbij de sommaties over de absolute resp absoluut gekwadrateerde termen eindig is) De ruimtes zijn oneindig dimensionaal.
Voor de notatie: || ||1 is de norm, waarbij alle absolute termen worden opgeteld,
|| ||2 is de norm waarbij alle termen absoluut worden genomen, dan gekwadrateerd, opgeteld, en uit die sommatie wordt de wortel getrokken.
Nou, neem de intersectie van L1 en L2, noem deze V. V bevat elementen v. Bewijs dat er geen constantes c,d>0 zijn, waarvoor geldt: ||v||1 <=c*||v||2 en/of ||v||2 <= d*||v||1.
Als hint wordt gegeven: bekijk v in de vorm v=(1/n)^a . Volgens het integraalkenmerk moet dan natuurlijk gelden dat a>1, maar ik zit een beetje vast dus. Wie heeft een idee?????
Ja, heb ik ook al aangekaart een tijd geleden, maar het schijnt dus dat er te weinig plek is in de db voor die extra spatie.quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:43 schreef Doffy het volgende:
Ik irriteer mij mateloos aan het feit dat er in de Forum-naam een ' ' (spatie) te weinig staat. Achter een komma hoort een spatie, en niet meteen het volgende woord. Zeker niet in een verheven forum als W, F & L.
Ik stel voor dat we met heel WFL gaan demonstreren in Rotterdam. De optocht zal langs het huis van Danny gaan, en daar een duidelijk geluid laten horen!quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:00 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook al aangekaart een tijd geleden, maar het schijnt dus dat er te weinig plek is in de db voor die extra spatie.Forumnaam is max 40 karakters... is dus niet goed over nagedacht.
Maar de database aanpassen alleen voor WFL vond men te veel werk.
Je gaat weer zingen?quote:Op zondag 12 september 2004 10:52 schreef Doffy het volgende:
Goed idee! Maar ik persoonlijk sta niet in voor eventueel gesneuvelde ruiten![]()
If that's what it takes, baby, if that's what it takes...quote:Op zondag 12 september 2004 11:03 schreef DennisMoore het volgende:
Je gaat weer zingen?.
We kunnen natuurlijk ook gewoon levensbeschouwing uit de forumnaam slopen. Dan gaat het wel!quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:00 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook al aangekaart een tijd geleden, maar het schijnt dus dat er te weinig plek is in de db voor die extra spatie.Forumnaam is max 40 karakters... is dus niet goed over nagedacht.
Maar de database aanpassen alleen voor WFL vond men te veel werk.
quote:Op zondag 26 september 2004 01:17 schreef FuifDuif het volgende:
Oversight, je bent een klootzak. Je opent een totaal ongefundeerd topic om gewoon lekker te zieken.
Wel hoor. Bij deze. Sorry, aanvankelijk verkeerd gekeken, ik dacht dat ie al aangepast was.quote:Op maandag 4 oktober 2004 08:45 schreef Frutsel het volgende:
nee dus
Ahh ja ik zie het... kga er heenquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:03 schreef Frutsel het volgende:![]()
![]()
maar tis niet zo aangepast zoals ik het graag zou zien
Bij dezequote:Op maandag 4 oktober 2004 17:31 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
@iteejer ik weet dat het niet mijn topic is maar is het mogelijk om de naam van
X-Prize, Attempt 1 & 2 geslaagd!!! dit topic te veranderen in X-prize, Attempt 1& 2 geslaagd!![]()
anders is de topic titel zo gedateerd en niet up-to-date![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:59 schreef speknek het volgende:
Het WFL forum is niet de plaats voor het citeren van stukken uit de bijbel als authoriteit. Het is de bedoeling dat je met universele argumenten komt, niet prediken voor je eigen parochie.
Men kan machtiger zijn dan Godquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:52 schreef STORMSEEKER het volgende:
Sorry hoor, maar het is toch een w.f.L.-forum? Maw, ik ben toch niet verplicht om mee te gaan in filosofie? Ik geef slechts mijn mening en onderbouw die op mijn manier, wat iemand anders daar mee doet moet 'ie zelf weten. Er zijn zat anderen die in zat topics precies hetzelfde doen, dus zie ik niet waarom ik het niet zou ''mogen''. Tuurlijk pas ik mij aan aan het topic en doe ik er alles aan om het leuk te houden. En aangezien dit een ''god'-topic'' is, is het juist interessant om dingen te laten spreken die juist alles te maken hebben met god. Het citeren van teksten is niet mijn doel, maar het onderbouwen van mijn mening wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |