Owja,quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:05 schreef zovty het volgende:
Je vergeet de hele openingsmeuk en je had VVhahahahahaha moeten schrijven.
VVat gaat er eik vverder gebeuren nu?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:08 schreef Ole het volgende:
VVel VVaanzinnig dat er VVeer een nieuvve VV is!
Hallo, ik ga eenj boterham met pindakaas eten.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
VVat gaat er eik vverder gebeuren nu?
Owja, doei dus.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:10 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hallo, ik ga eenj boterham met pindakaas eten.![]()
Ja, jij ook, doei,quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:08 schreef ShaoliN het volgende:
Hoi, reeksen zijn kut.
Ja!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:11 schreef HeatWave het volgende:
VVat een leuk plan!!
komt er ook een meeting?
Oyquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:11 schreef Ole het volgende:
VVeet ik veel...
hoi, doei, ik vind jou lievvv, zullen vve meeten? .. ja leuk.. ja maar als die en die komt kom ik niet.. ik vind jou niet meer lievvvv, ruzie... einde VV
Zoiets vermoed ik..
cool! ik vind het nu al een top reeks!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja!
en we hebben ook een userinnetje die bijna iedereen hier al gehad heeft.. dus grijp je kans!!!
Naam?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja!
en we hebben ook een userinnetje die bijna iedereen hier al gehad heeft.. dus grijp je kans!!!
Dat kvvam pas in deel 879quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja!
Ik ben ginne vverajerquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:17 schreef zovty het volgende:
[..]
Naam?
Nee stomme knurvvt,quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:20 schreef HeatWave het volgende:
Wie gaat er mee naar buiten??
Ik vroag ut toch oak ni an oevv?!? Of vvel somz?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben ginne vverajer
Hoi vveekeend, vvelkom in onze leuke reeksquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:21 schreef veekeend het volgende:
Hoi
Ja... maar ik probeer me echt serieus te herinneren waar het over ging!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:21 schreef yvonne het volgende:
Wie heeft er z'n huisvverk al af zat er ook in hoor Ole
Waar zijn Sum, alterego en de rest van de meute?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi vveekeend, vvelkom in onze leuke reeks
wel.ik ben ze wel eens in het wild tegengekomen!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee stomme knurvvt,
VVers gingen niet naar buiten, nevver
vvlikker toch op man met je revverendum,quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:23 schreef Maanvis het volgende:
Dêm, ik dacht dat vve over dergelijke dingen eerst een referendum zouden houden mên. Dit stelt me diep teleur!
quote:Ole - zaterdag 4 mei 2002 @ 22:41
* ole loopt ook hier maar even binnen
*bloemetjes strooit*quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:29 schreef Ole het volgende:
Het vvas deel 223..
Mijn eerste post!!
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Peace & Love & Happiness
standaard regel: geen eindeloze hallo/doei/smilie posts
Heb respect voor je medeFOK!kers, laat ze in hun waarde, en wees niet onnodig kwetsend of storend tegenover anderen.
VVat is Vrolijk Verder:
Vrolijk Verder, ook wel VV, is een topicreeks op het fokforum, die op 13 maart 2002 tot leven kwam.
VV is een virtuele ontmoetingsplek in de vorm van topicreeks, die draait om vrolijke gezelligheid en waar nog steeds een ieder welkom is.
Er is plaats voor luchtige gesprekken en ruimte voor wat dollen en geinen, maar ook voor serieuze gesprekken.
Het motto van VV is Love, Peace & Happiness en in Vrolijk Verder staat Respect voorop.
Ow, en dan al die VV-ers helemaal over de zeikquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
Dit is evil en satanisch!VV staat nog niet eens in de lijst met gedoogde slowchattopicreeksen.
Ik heb je wel door, Yvonne. Zodra het hier een beetje gezellig gaat lopen sluit je de boel weer!
Jij feeks.
Zo van: "Mijn reeks! Wat doe je!?"quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, en dan al die VV-ers helemaal over de zeik
Nietus, Yvonne is gemeen.quote:Briljant idee Yvonne
Ja, heel naar ende vvervvelend ben ikquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:11 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
[..]
Nietus, Yvonne is gemeen.
Welke reeks vind jij leuk?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:20 schreef Rest het volgende:
Welke reeks wordt er hier voor in deplaats dichtgegooid?
GPD vind ik wel leuk...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Welke reeks vind jij leuk?
Nou, die dus
Heb respect voor je medeFOK!kers, laat ze in hun waarde, en wees niet onnodig kwetsend of storend tegenover anderen.
VVat is Vrolijk Verder:
Vrolijk Verder, ook wel VV, is een topicreeks op het fokforum, die op 13 maart 2002 tot leven kwam.
VV is een virtuele ontmoetingsplek in de vorm van topicreeks, die draait om vrolijke gezelligheid en waar nog steeds een ieder welkom is.
Er is plaats voor luchtige gesprekken en ruimte voor wat dollen en geinen, maar ook voor serieuze gesprekken.
Het motto van VV is Love, Peace & Happiness en in Vrolijk Verder staat Respect voorop.
Wat een kutreeks was dat.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..].
Doe dan een doorstart van [@@@] .
Echt niet!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wat een kutreeks was dat.
Nietus! VV was de enige echte reeks waar alles altijd koek en ei was en iedereen zichzelf kon zijn!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Echt niet!
Het was een briljante reeks, iedereen was welkom, zolang ze maar precies zo deden als ons en niet stom waren!
Ik zag het verschil met de homo reeks echt niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Echt niet!
Het was een briliante reeks, iedereen was welkom, zolang ze maar precies zo deden als ons en niet stom waren!
Net als alle reeksen dusquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Echt niet!
Het was een briliante reeks, iedereen was welkom, zolang ze maar precies zo deden als ons en niet stom waren!
TOT deel 1000, en TOT iedereen van FOK die open dir vond met die meetingfoto'squote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:28 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nietus! VV was de enige echte reeks waar alles altijd koek en ei was en iedereen zichzelf kon zijn!
Niet, dit was heeel anders en als je dat niet door hebt dan leg ik het je ook niet uit omdat ik gelijk heb en jij een offtopic gaande vervelende muts bentquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Net als alle reeksen dus
Grappig, dat heb ik gemist.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
TOT deel 1000, en TOT iedereen van FOK die open dir vond met die meetingfoto's
Ja, ze is gemeen en ze snapt het gewoon niet! Nja.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet, dit was heeel anders en als je dat niet door hebt dan leg ik het je ook niet uit omdat ik gelijk heb en jij een offtopic gaande vervelende muts bent!
Ja precies! Ze schopt gewoon elke keer als ze zich verveelt een reeks de verdoemenis in of stuurt die Shark.Bait gewoon op een missie.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:33 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja, ze is gemeen en ze snapt het gewoon niet! Nja.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
TOT deel 1000, en TOT iedereen van FOK die open dir vond met die meetingfoto's
Je zat er tussen, op die geweldige in het padvindershuisje in het bos en ik drink wel 3 flesjes bier en zing kumbahjah meeting,quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:32 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Grappig, dat heb ik gemist.Ben ik nog uitgelachen of zat ik d'r niet tussen?
Dat dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:35 schreef Ripley het volgende:
[..]Waarom mis ik altijd de sappige dingen
Had ik ze niet doorgemaild?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:35 schreef Ripley het volgende:
[..]Waarom mis ik altijd de sappige dingen
Ik moet echt eens een thuisPC regelen
Zucht...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nostalgie![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:45 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hoi.
Kom je vveer gauvv bij ons spelen?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:45 schreef Karboenkeltje het volgende:
Doei.
Ik ga hem niet vveer ophevven hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:30 schreef Ole het volgende:
* Doot!
Ja. It's alíííve!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:42 schreef MUUS het volgende:
WTF?
vvtvv inderdaadquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:42 schreef MUUS het volgende:
WTF?
Daar ben ik dan.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:44 schreef Ole het volgende:
[..]
je moet wel naar VV komen hoor!!!![]()
Ze zijn aanklikbaar Boenkelquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:46 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Daar ben ik dan.![]()
Die smilies ga ik niet lang volhouden.
wat heeft dat er nu weer mee te maken?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze zijn aanklikbaar Boenkel
Heej lekker wijfquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:49 schreef MUUS het volgende:
Twilight Zone.
Hee Daniman!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:50 schreef daniman het volgende:
reViVe of VV ?
VVonderVul
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:52 schreef MUUS het volgende:
VVijf dan, Houzer.
Incrowd: Leesvoes.!!!
vvast!!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:48 schreef Karboenkeltje het volgende:
Yvonne, het is weer bijna volle maan. Heeft dat er soms iets mee te maken?
Ja, goed... Die rare rooie heeft blijkbaar een vreemde bui.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:50 schreef daniman het volgende:
reViVe of VV ?
VVonderVul
Ben je soms TMF aan't kijkluisteren?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:54 schreef Ole het volgende:
Oh.. nu zijn die nichten van O-zone![]()
Jah, dat heevvt ze anders nooitquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:53 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Die rare rooie heeft blijkbaar een vreemde bui.
TOTP..quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:55 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ben je soms TMF aan't kijkluisteren?
alleen als het volle maan is toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jah, dat heevvt ze anders nooit
Nou, één keer per maand wegens lekkage, één keer per maand wegens de maanstand, wellicht enkele keren per week wegens drank en dan waarschijnlijk nog wat rare dagen omdat je gewoon een geflipt mens bent. Oh ja, soms zullen die dingen wel eens overlappen waardoor je een springvloed effect krijgt.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jah, dat heevvt ze anders nooit
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:59 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nou, één keer per maand wegens lekkage, één keer per maand wegens de maanstand, wellicht enkele keren per week wegens drank en dan waarschijnlijk nog wat rare dagen omdat je gewoon een geflipt mens bent. Oh ja, soms zullen die dingen wel eens overlappen waardoor je een springvloed effect krijgt.
Neuh, je bent doorgaans een rots van rationaliteit.
succes hoor!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
Maar nu ga ik even mijn fietsbandje plakken. Dat is helemaal niet interessant of zo maar ik ga het toch doen. Met een beetje geluk blijft de druk in mijn band dan een tijdje boven de één bar.
Doewie.
ze is een beetje de VVeg kVVijt...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:01 schreef static het volgende:
Ohwboy.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:59 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nou, één keer per maand wegens lekkage, één keer per maand wegens de maanstand, wellicht enkele keren per week wegens drank en dan waarschijnlijk nog wat rare dagen omdat je gewoon een geflipt mens bent. Oh ja, soms zullen die dingen wel eens overlappen waardoor je een springvloed effect krijgt.
Neuh, je bent doorgaans een rots van rationaliteit.
Ja, vvij een reeks, de mods hun @@@reeks terug, iedereen blij,quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:01 schreef static het volgende:
Ohwboy.
vvriendelijk bedankt vvoor het vvarme vvelkom!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:06 schreef Ole het volgende:
Hallo Insomaniac!!!![]()
![]()
VVees VVelkom in deze nieuwe Vrolijk Verder!!!
Hou je je WWel aan de regeltjes?![]()
Jij bent de nieuvve alter-ego?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:06 schreef Ole het volgende:
Hallo Insomaniac!!!![]()
![]()
VVees VVelkom in deze nieuwe Vrolijk Verder!!!
Hou je je WWel aan de regeltjes?![]()
*handje op Yvonne's voorhoofdje legt*quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, vvij een reeks, de mods hun @@@reeks terug, iedereen blij,
ik hou vvan jullie,
jullie zijn als m'n vvamilie,
het is bijna vvolle maan
en nog meer vvan dit soort teksten
dat ben jij toch???quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent de nieuvve alter-ego?
Hey stranger!!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:09 schreef Stranger het volgende:
Goedemorgen vanuit kroatie
VVhahahaha, vvie heeft JOU gesmst dat VV terug isquote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:09 schreef Stranger het volgende:
Goedemorgen vanuit kroatie
Ik heb het gevveldig naar mijn zin hier in Croatia, alleen een beetje jammer dat ik maar een vveekje ga en ze hier van die kuttoetsenborden hebben.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Hey stranger!!!!!!!!
Heb je het een beetje leuk daaro???![]()
Liev van yvonne, dat ze VV een doorstart heeft gegeven![]()
![]()
![]()
Heb mijn telefoon naast me liggen.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:09 schreef Ripley het volgende:
MUUS, vuile sloerie, ben je er nog? Ik wil namelijk even aankondigen dat ik je zo ga bellen en dat je de telefoon wel moet opnemen!
Ik heb gevvoon een perfecte timingquote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
VVhahahaha, vvie heeft JOU gesmst dat VV terug is, geweldig dit
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heb mijn telefoon naast me liggen..
veel plezier!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:13 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb het gevveldig naar mijn zin hier in Croatia, alleen een beetje jammer dat ik maar een vveekje ga en ze hier van die kuttoetsenborden hebben.
Nou ja, mijn 10 minuten internettijd zitten er zo goed als op, dus ik zvvaai nog even naar yvonne en bedank haar voor de VV-herstart.![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
VVhahahaha, vvie heeft JOU gesmst dat VV terug is, geweldig dit
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:16 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo naar eindhovvenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:24 schreef Ole het volgende:
Ik ga zo maar eens een terrasje doen..
spannend !quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga zo naar eindhovven![]()
Wereldreisquote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:27 schreef Ole het volgende:
[..]
spannend !![]()
Om in eindhoven uit te komen?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:29 schreef Ole het volgende:
ik hoef alleen maar naar de hoek te lopen![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Om in eindhoven uit te komen?
Haaaaaaaaaaaaaaaay!!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:43 schreef Ole het volgende:
Nu ga ik echt hoor!![]()
Maar eerst ff langs de apotheek mijn pillen halen, anders kom ik het vveekend niet door!![]()
Pieper zeker.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:29 schreef Ole het volgende:
ik hoef alleen maar naar de hoek te lopen![]()
vvuile sloreie,quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:27 schreef MUUS het volgende:
Ripley zei vuile sloerie tegen me, maar mag dat eigelijk wel in zo'n lievve reeksvsvs alsv VV?
HA!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:34 schreef daniman het volgende:
als het maar geen toptopic is, vvant daar gooien ze slotjes op
hmm das vvaar.. maar jij bent ook MUUS! Dat schept al heel Veel aanzien!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
HA!
Een slotje op mijn topic? Durvven ze nie..
joh, VVeet je het dan niet? Vrolijk Verder gaat over Lofquote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:47 schreef UIO_AMS het volgende:
We gaan vandaag toch nietlief
doen in ONZ hè?
Dat vvas bekend.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:52 schreef daniman het volgende:
joh, VVeet je het dan niet? Vrolijk Verder gaat over Lof, Pies
, en heppienes!
Welke, deze?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:01 schreef yvonne het volgende:
Zeg, degene die het waagt er een lievv topic van te maken, of het waagt die zeik OP mee te nemen, die ban ik
VVat is Vrolijk Verder:
Ben je dom en blind ofzo?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Welke, deze?
[..]
![]()
Je vergeet het plaatje nog, je weet wel die leek op deze:quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Welke, deze?
[..]
![]()
Voornamelijk dom eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben je dom en blind ofzo?
Mag ik even van deze gelegenheid gebruik maken om te melden dat ik heel dol op een boel mensen ben?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:01 schreef yvonne het volgende:
Zeg, degene die het waagt er een lievv topic van te maken, of het waagt die zeik OP mee te nemen, die ban ik
Ik vvind jou ook lief.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:06 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Mag ik even van deze gelegenheid gebruik maken om te melden dat ik heel dol op een boel mensen ben?
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:01 schreef yvonne het volgende:
Ik vind dat het tijd wordt voor een groepsknuffel.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:06 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik vvind jou ook lief.![]()
Ach man, je bent zelf een vvoer!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:25 schreef jackson het volgende:
posten dan stelletje VV-hoeren
Nee, dat is verbodenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:27 schreef MUUS het volgende:
Ripley zei vuile sloerie tegen me, maar mag dat eigelijk wel in zo'n lievve reeksvsvs alsv VV?
Goed dat je post hoerquote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ach man, je bent zelf een vvoer!.
middagquote:Op zaterdag 31 juli 2004 06:36 schreef Varr het volgende:
vroeg
Jah!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 05:31 schreef PrintScreen het volgende:
VV doorstart
Hun wel
Jaquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Jah!![]()
Lievvvvvv van yvonne![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:02 schreef -SL- het volgende:
Wie houd de OP bij, ik sta er nog niet in
*geeft rietje aan haaahahaquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:05 schreef haaahaha het volgende:
Oleeehee oleeee ooohooleee oooleeeeee
Graag![]()
Ja, HEEL gezellig,quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:57 schreef Ole het volgende:
Was het leuk in Eindhoven gister yvonne?
Toch geen light breezer he?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, HEEL gezellig,
Furby had breezer voor me gekocht
O jammer, ik dacht dat yvonne het gewoon niet konquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:05 schreef Ole het volgende:
[..]VV is voor iedereen.. dus er is geen OP met namen van het 'kliekje'
![]()
![]()
![]()
Jij ook al?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Furby had breezer voor me gekocht
Ja, vitamientjes hequote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jij ook al?.
Ow, gaat heen, heiden.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, vitamientjes he![]()
Hej, twas lekker hoor!!!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ow, gaat heen, heiden..
E'hoven, Cynix en Furby meet *Kermis*quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:19 schreef MUUS het volgende:
Ja, dat zal Cynix echt heel erg leuk vinden..
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:48 schreef Seborik het volgende:
H4ll0, 1k b3n 33n 15-j4r1g3 pu1st3nk0p z0nd3r g3v03l v00r hum0r. 1s d3z3 r33k5 t03g4nk3l1k v00r 13d3r33n?
Ja! Nou en of! Ik bedoel, een VV-topic wordt geopend door haar nemisis en vervolgens vol gepost door een vreemd allegaardje van slowchatjunks en modjes.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:30 schreef MUUS het volgende:
Tis wat he?.
.
. Dolle boel met die zon hoor!
.
.
.
Leuke reeks he?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:51 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja! Nou en of! Ik bedoel, een VV-topic wordt geopend door haar nemisis en vervolgens vol gepost door een vreemd allegaardje van slowchatjunks en modjes.
Hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:08 schreef Karboenkeltje het volgende:
Misschien is "hilarisch" zelfs gepast.
Nou, het moge duidelijk zijn dat VV altijd een kwaliteitsreeks van ongekende grappigheid is geweest.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
Ik ben niet dol op nootjes en ik heb geen appels.. Maar goed, in zijn huidige vorm (sla, tomaat, ui, zout, peper ei, slaolie, azijn, frietsaus) is het prima grazen.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:48 schreef MissHobje het volgende:
En appel, augurk, nootjes.. kan ook![]()
Je vergeet mosterdquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:00 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik ben niet dol op nootjes en ik heb geen appels.. Maar goed, in zijn huidige vorm (sla, tomaat, ui, zout, peper ei, slaolie, azijn, frietsaus) is het prima grazen.
Augurk was een prima idee geweest maar daar is het nu te laat voor.
Volgende keer beter tochquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:00 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik ben niet dol op nootjes en ik heb geen appels.. Maar goed, in zijn huidige vorm (sla, tomaat, ui, zout, peper ei, slaolie, azijn, frietsaus) is het prima grazen.
Augurk was een prima idee geweest maar daar is het nu te laat voor.
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay Olequote:Op zondag 1 augustus 2004 01:30 schreef Ole het volgende:
Hoe was je bbq MissHobje???![]()
![]()
![]()
Ik wilde juist eens een keer voor de afwisseling een slasaus zonder mosterd maken en hij is best geslaagd al zeg ik het zelf. En citroenen had ik niet in huis.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je vergeet mosterden citroen.
Nóg beter??? Hé, ik wilde gewoon een bak sla tegen de scheurbuik, ik hoef geen Michelinster.quote:Op zondag 1 augustus 2004 01:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Volgende keer beter toch
Blij dat het goed te doen was
druiven doen het ook meestal goed in saladesof stukjes kaas..
quote:Op zondag 1 augustus 2004 01:37 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik wilde juist eens een keer voor de afwisseling een slasaus zonder mosterd maken en hij is best geslaagd als zeg ik het zelf. En citroenen had ik niet in huis.
[..]
Nóg beter??? Hé, ik wilde gewoon een bak sla tegen de scheurbuik, ik hoef geen Michelinster.
Ik ga tukken.
Ik wou je nog waarschuwen, maar je was niet op MSNquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:16 schreef Tweater het volgende:
ditwant ik ga nu ookal weg, de computer word mij ontnomen
![]()
doei
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |