we wachten met spanning af, wie oh wie is de mysterieuze dame aan wie Dromenvanger ooit zijn hart verpand heeft? en krijgt hij het terug? wil hij het terug? is het nog heel ?quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:42 schreef Dromenvanger het volgende:
*zenuwachtig is*
Heb net via via via, het email en huis adres gekregen van een dame waar ik veel om geef. Lief emailtje gestuurd, en nu hopen dat ik bericht terug krijg. Wie het is, tja, dat zal ik ff verzwijgen maar. Pas als ik bericht terug krijg ga ik het vertellen hier
Onzekerheid slaat toe als het om mooie vrouwen gaat. Verliefdheid op een ooit schijnbaar onbereikbare vrouw.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:54 schreef milagro het volgende:
[..]
we wachten met spanning af, wie oh wie is de mysterieuze dame aan wie Dromenvanger ooit zijn hart verpand heeft? en krijgt hij het terug? wil hij het terug? is het nog heel ?
confused? you will be after the next episode of Soap!
Dan maak je maar zinquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:05 schreef Abednegoo het volgende:
mwah..... morgen tentamen, en echt geen zin in...
Hahhaa...nou ik denk dat ik ff moet zwijgen...maar er is een tijd van gaan komen en komen en gaan. Ik denk maar van : " Don't say a word"quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
Dromenvanger, je maakt me erg nieuwsgierig!
OT: nog steeds geen antwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |