abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 juli 2004 @ 14:10:52 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20932242
waaraan je hebt blootgestaan. Je kent het wel: je loopt langs en een enorm lekker ding is zich aan het omkleden in zijn/haar slaapkamer en heeft niet door dat iedereen alles kan zien. Iemand in een rokje zit in een groepje op het gras ofzo en je kan zo zien dat ze geen slipje aan heeft oid....

Zat vandaag in de trein op zo'n 2-zitter. Dan heb je dus voor je neus de stoel van iemand anders. Je kunt tussen de 2 stoelen doorkijken en dan heb je blik op iemand die schuintegenover je zit. Vandaag was dat een heel mooi meisje in een kort rokje en luchtig topje. Haar tasje lag tegenover haar op de stoel en toen ze die pakte moest ze voorover bukken waardoor haar inkijk maximaal was... en het was al zo heet! Vervolgens bleef ik af en toe nonchalant kijken, ik had mazzel dat ze druk in krantjes zat te lezen dus ze had niets door dat ze aangestaard werd Afijn, dat rokje kroop helemaal op tot haar billen dus haar hele dijen waren "open en bloot" aanschouwbaar. Ook kreeg ik, omdat ze nogal vaak haar benen van positie wisselde een blik op haar kruis.... Jammer dat ze een slipje aan had

een knappe meid met een mooie figuur waarvan ze ook nog eens zonder dat ze het zelf doorhad veel van liet zien. Mijn treinreis kon niet meer stuk

Ik ben natuurlijk niet de enige die in dit weer dit soort dingen ziet/meemaakt... dus brandt los!
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_20932304
ik zag gisteren een hond ze'n zak wassen
  donderdag 29 juli 2004 @ 14:15:06 #3
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20932332
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 14:13 schreef nightfall het volgende:
ik zag gisteren een hond ze'n zak wassen
ls dat je ding is
[..]
  donderdag 29 juli 2004 @ 14:17:48 #4
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20932378
Jaren geleden in de Centrale Bieb hie rin Den Helder liep vooral op zaterdag 's ochtends - begin 's middags een bloedmooi meisje boeken terug te zetten in de schappen. Zit je aan zo'n tafel een nieuwe revu te lezen komt ze aan in haar korte groene rokje. Ergens een kast tegenover je moet ze wat boeken in zetten en bukt ze dus vol voorover om bij de wat lagere plank terecht te komen. Heb je zo vol uitzicht op een paar mooie billen in string
[..]
pi_20932432
Toen ik nog op mijn vorige school zat stonden we wel eens bovenaan het trappenhuis te praten. Eén verdieping lager kwamen daar meisjes naar boven gelopen. Tijdens lentes en zomers was dat een prachtige voyeuristische plek.
  donderdag 29 juli 2004 @ 14:21:12 #6
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20932462
Dat biebmeisje had trouwens ook een paar hele mooie lange benen. Helaas heb ik haar later nog wel eens gezien. Ze was wat magerder geworden (terwijl ze geen kilo teveel had in haar bloedmooie periode) en liep enkel in babby kleding
[..]
pi_20932504
Bij de AH-zuivelafdeling wordt het met dit weer altijd erg puntig....
Tja, het valt gewoon op.
var Question = 2*Beer <>! 2*Beer
  donderdag 29 juli 2004 @ 14:31:42 #8
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_20932681
Gisteren in de supermarkt. Liep een mooi (donker) meisje rond in een minirokje. Op zich kijk je er een keer naar en gaat verder met je eigen ding. Tot ze voor me in het gangpad bukte om een pak chips te pakken, ze bleek dus een tanga aan te hebben waardoor ik vol uitzicht op haar mooie ronde billen kreeg...

Toen ze weer ging staan draaide ze zich om en lachte naar me... Daarna stond ik in de rij voor een pakkie shag waar zij ook was, ze bukte daar nogmaals om een blad te pakken en deed mij nog zo'n mooi uitzicht kado. Vervolgens liep ze naar de balie om af te rekenen waar ze "per ongeluk" met haar arm en borst tegen me aanliep en nogmaals naar me lachte....
pi_20932764
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 14:31 schreef Snakey het volgende:
Gisteren in de supermarkt. Liep een mooi (donker) meisje rond in een minirokje. Op zich kijk je er een keer naar en gaat verder met je eigen ding. Tot ze voor me in het gangpad bukte om een pak chips te pakken, ze bleek dus een tanga aan te hebben waardoor ik vol uitzicht op haar mooie ronde billen kreeg...

Toen ze weer ging staan draaide ze zich om en lachte naar me... Daarna stond ik in de rij voor een pakkie shag waar zij ook was, ze bukte daar nogmaals om een blad te pakken en deed mij nog zo'n mooi uitzicht kado. Vervolgens liep ze naar de balie om af te rekenen waar ze "per ongeluk" met haar arm en borst tegen me aanliep en nogmaals naar me lachte....
dat heeft gewoon flirten
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
pi_20932806
hmm..

stukje rijden in de auto met vriendje.. even tanken bij pompstation.. hij komt terug, mijn string hangt aan de achteruitkijkspiegel

vindtie leuk als ik een rokje aan heb
  donderdag 29 juli 2004 @ 14:38:34 #11
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_20932813
Ik zat een paar jaar geleden 's avonds in de trein, toen er een heel mooi meisje tegenover me ging zitten op de 4-zits. Ze had een rokje aan, een een topje met v-hals waarin haar borstjes mooi in uitkwamen.

Ze pakte een tijdschrift uit haar tas, deed haar instappers uit, en legde haar blote voetjes naast me op de bank. Na een tijdje schoof ze haar voeten tegen mij aan, en toen kon ik me niet langer beheersen...

Ik begon langzaam haar voeten te masseren, en ondertussen deed zij of er niks aan de hand was! Ze las gewoon verder, maar je kon zien dat ze ervan genoot. Na een tijdje begon ik ook haar kuiten te masseren, en toen legde ze haar tijdschrift weg, zakte onderuit, en boog haar benen omhoog zodat ik een riant uitzicht had op haar slipje en deed haar ogen dicht...

ik masseerde een tijdje door, totdat ze opstond, mij een bijna onzichtbare wenk gaf, en naar het toilet in het tussengedeelte van de coupe liep... Ik liep achter haar aan het toilet in, waarna we een kwartiertje hele heftige seks hebben gehad.

na afloop gingen we weer zitten, het eerstvolgende station stapte ze uit, en ik heb haar nooit meer gezien.

En al die tijd hebben we geen enkel woord gewisseld!
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_20932846
babby kleding?

Een van mijn favorieten: Als een meisje iets gaat passen in een kleedhokje, en het gordijn niet helemaal dicht trekt (omdat ma of een vriendin mee staat te kijken), en je daarlangs een prima zicht hebt op een meisje in ondergoed/string/helemaal niets

Ga ook graag altijd mee kleding kopen met mijn vriendin

ps: korte rokjes en roltrappen zijn ookal zo'n goeie combinatie
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  donderdag 29 juli 2004 @ 14:42:07 #13
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_20932895
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 14:31 schreef Snakey het volgende:

en heb je je bek nog open getrokken......
nee zeker?

Dus je bent met een kloppende Gijs naar huis gegaan terwijl je een uitnodiging voor fleppen kreeg....

Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  donderdag 29 juli 2004 @ 14:42:39 #14
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_20932907
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 14:36 schreef martijntie het volgende:

[..]

dat heeft gewoon flirten
Yep, maar wel geil
  donderdag 29 juli 2004 @ 14:43:23 #15
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_20932920
Op een gemiddeld strand rondlopen doet ook wonderen. De afgelopen weken (oke, 't was hongarije) toch diverse topless meiden mogen zien. En de meeste waren wel zeker geilmakend
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_20932930
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 14:38 schreef MarMar het volgende:
hmm..

stukje rijden in de auto met vriendje.. even tanken bij pompstation.. hij komt terug, mijn string hangt aan de achteruitkijkspiegel

Hahaha. Mooie actie.

ps. : Linda, als je dit leest. dat lijkt me ook wel lekker
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  donderdag 29 juli 2004 @ 14:45:33 #17
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20932973
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 14:40 schreef SadKingBilly het volgende:
Een van mijn favorieten: Als een meisje iets gaat passen in een kleedhokje, en het gordijn niet helemaal dicht trekt (omdat ma of een vriendin mee staat te kijken), en je daarlangs een prima zicht hebt op een meisje in ondergoed/string/helemaal niets

Ga ook graag altijd mee kleding kopen met mijn vriendin
dat heb ik dus ook altijd. Gaat mijn vriendin weer eens in een winkel allerlei dingetjes passen en dan kun je bij meerdere pashokjes vaak een glimp opvangen van meiden die zonder dat ze het door hebben hun lichamen aan je showen
[..]
  donderdag 29 juli 2004 @ 14:50:27 #18
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_20933067
Ik ben een keer, gelukkig langzaam, met een vrachtwagen tegen een personenwagen aangereden omdat ik naar een paar jonge dames in mini rokjes zat te kijken
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_20933160
waarom gebeuren dat soort dingen mij veel te weinig

jammer!!!
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  donderdag 29 juli 2004 @ 14:55:29 #20
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_20933163
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 14:50 schreef Klonk het volgende:
Ik ben een keer, gelukkig langzaam, met een vrachtwagen tegen een personenwagen aangereden omdat ik naar een paar jonge dames in mini rokjes zat te kijken

Ik ben een keer op de fiets over de kop gegaan doordat ik (te lang) omkeek naar een paar fijne dames. Daardoor had ik de dubbelgeparkeerde auto niet gezien... :')

[edit]
Ow ja, en een keer me auto volgegooid met diesel ipv benzine omdat ik liep te flirten
[/edit]
pi_20933204
heh, ik heb ooit twee auto's op elkaar zien botsen..

de een reed links van me, de ander kwam uit zijstraatje rechts, beide keken ze naar me en KEDENG

heb niet veel vaker mensen zo uitgelachen
  donderdag 29 juli 2004 @ 15:02:37 #22
31816 thumper
pi_20933291
wat ik ook erg geil vind is flirten in de file... zeker met dit weer, als er strandgansters op de weg zitten met erg weinig kleding!
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  donderdag 29 juli 2004 @ 15:02:39 #23
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_20933292
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 14:38 schreef thumper het volgende:
Ik zat een paar jaar geleden 's avonds in de trein, toen er een heel mooi meisje tegenover me ging zitten op de 4-zits. Ze had een rokje aan, een een topje met v-hals waarin haar borstjes mooi in uitkwamen.

Ze pakte een tijdschrift uit haar tas, deed haar instappers uit, en legde haar blote voetjes naast me op de bank. Na een tijdje schoof ze haar voeten tegen mij aan, en toen kon ik me niet langer beheersen...

Ik begon langzaam haar voeten te masseren, en ondertussen deed zij of er niks aan de hand was! Ze las gewoon verder, maar je kon zien dat ze ervan genoot. Na een tijdje begon ik ook haar kuiten te masseren, en toen legde ze haar tijdschrift weg, zakte onderuit, en boog haar benen omhoog zodat ik een riant uitzicht had op haar slipje en deed haar ogen dicht...

ik masseerde een tijdje door, totdat ze opstond, mij een bijna onzichtbare wenk gaf, en naar het toilet in het tussengedeelte van de coupe liep... Ik liep achter haar aan het toilet in, waarna we een kwartiertje hele heftige seks hebben gehad.

na afloop gingen we weer zitten, het eerstvolgende station stapte ze uit, en ik heb haar nooit meer gezien.

Aan de ene kant denk ik Lucky Bastard en geloof ik je.

Aan de andere kant, EEN FUCKING NS TOILET VAN 1M bij 50CM, daar kan je NOOIT lekkere sex in hebben
somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
pi_20933312
Heet je daarom Klonk?
  donderdag 29 juli 2004 @ 15:04:57 #25
31816 thumper
pi_20933341
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:02 schreef Punica het volgende:

[..]

Aan de ene kant denk ik Lucky Bastard en geloof ik je.

Aan de andere kant, EEN FUCKING NS TOILET VAN 1M bij 50CM, daar kan je NOOIT lekkere sex in hebben
Het was het toilet van een van die nieuwe dubbeldekkers, die hebben inderdaad niet al te grote toiletten maar zijn wel redelijk schoon. En sex op een aparte locatie is zowieso ontzettend geilmakend...

Misschien was de sex niet zo bijzonder, maar het was geil en hevig!
  donderdag 29 juli 2004 @ 15:05:28 #26
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_20933346
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 14:55 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik ben een keer op de fiets over de kop gegaan doordat ik (te lang) omkeek naar een paar fijne dames. Daardoor had ik de dubbelgeparkeerde auto niet gezien... :')

[edit]
Ow ja, en een keer me auto volgegooid met diesel ipv benzine omdat ik liep te flirten
[/edit]
wat het ergste was, de pliesie kwam toevallig langs en hielp het ongeval af te handelen, dus vroegen ze aan mij waarom ik niet op tijd had geremd, ik probeerde nog met het algemene "ik was afgeleid " maar ze waren niet tevreden en vroegen waardoor ik afgeleid was, na ja, toen heb ik het maar opgebiecht, agent heeft het grinnekend opgeschreven.

helaas kwam die verklaring ook bij de papieren die naar de verzekering gingen, en kreeg ik dus een paar dagen later dubbel de wind van voren van de chef:
1: ik had een ongeluk gebouwd
2: ik was naar vrouwen aan het kijken
3: ik had geen foto's van die dames
pi_20933371
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:04 schreef thumper het volgende:

[..]

Het was het toilet van een van die nieuwe dubbeldekkers, die hebben inderdaad niet al te grote toiletten maar zijn wel redelijk schoon. En sex op een aparte locatie is zowieso ontzettend geilmakend...

Misschien was de sex niet zo bijzonder, maar het was geil en hevig!
volgende keer de gehandicapte toilet opzoeken, die hebben wat meer ruimte
  donderdag 29 juli 2004 @ 15:06:58 #28
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_20933373
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:03 schreef GraasGast het volgende:
Heet je daarom Klonk?
dat was de enige schade die ik ooit heb gereden
  donderdag 29 juli 2004 @ 15:09:32 #29
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20933417
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:06 schreef BobRooney het volgende:

[..]

die gehandicapten nemen ook altijd alle ruimte in
[..]
  donderdag 29 juli 2004 @ 15:11:32 #30
31816 thumper
pi_20933451
quote:

[..]

Ja, maar daarvoor moet je een speciale sleutel vragen bij de conducteur geloof ik....
  donderdag 29 juli 2004 @ 15:13:56 #31
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_20933496
Owja, dan kan ik mijne 'r ook wel bij voegen

Neuken op de plee van je stamkroeg terwijl het je vaste barhang avond is. En dan gewoon weer bij je vrienden gaan szitten daarna inc vriendin.

Okee clichee, maar het was wel geil

(midden in de kamer ook totdat de buurvrouw de sleutel bleek te hebben van ons huis (ouders op vakantie) en de krant kwam halen, HOI).
somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
  donderdag 29 juli 2004 @ 15:14:09 #32
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_20933498
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:11 schreef thumper het volgende:

[..]

Ja, maar daarvoor moet je een speciale sleutel vragen bij de conducteur geloof ik....
gewoon zeggen dat je NU moet neuken
pi_20933508
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 14:42 schreef DoctorB het volgende:
fleppen
die kende ik nog niet.
  donderdag 29 juli 2004 @ 15:16:16 #34
31816 thumper
pi_20933541
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:14 schreef Klonk het volgende:

[..]

gewoon zeggen dat je NU moet neuken
Nou ja, op het normale toilet was het ook al super! Die wastafel heeft de perfecte hoogte hoor Zij ging eropzitten, benen wijd tegen de wandjes, hoofd achterover en thumper ramde hem in haar.....
  donderdag 29 juli 2004 @ 15:19:19 #35
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20933598
Ik liep ook wel eens naar huis en om af te snijden liep over een grasveld heen. Nou dat grasveld grenst aan een park en er staat een flat op. Er komt dus vrijwel nooit iemand die over de grasveld loopt. Althans dat maak ik er maar van op want toen ik er een keer over heen liep zag ik zo op de begane grond in een van de woningen, degene waarvan de ramen van de slaapkamers over het grasveld uitkijken een meisje in zeer weinig kleding staan. Toch maar even mijn ogen goed de kost gegeven en toen bleek dat dit een puberend meisje was van een jaar of 14-15 en ze was zeker niet lelijk Ik was toen zelf ook nog in mijn 10er jaren hoor, ik gok een jaar of 17-18. Afijn ze was dus een bikini aan het passen voor de spiegel, ging ze op een gegeven moment voorover hangen en zat ze haar borsten een beetje goed te positioneren en haar eigen inkijk te checken... de slet
[..]
  donderdag 29 juli 2004 @ 15:19:22 #36
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_20933599
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:16 schreef thumper het volgende:

[..]

Nou ja, op het normale toilet was het ook al super! Die wastafel heeft de perfecte hoogte hoor Zij ging eropzitten, benen wijd tegen de wandjes, hoofd achterover en thumper ramde hem in haar.....
Stampertje is trots op je

Ik heb trouwens ook eens sex gehad op een trein wc, waren in ouwe belgische wagons die een tijdje tussen Zwolle en Nijmegen reden, de wc's zijn daar een stuk groter
  donderdag 29 juli 2004 @ 15:20:36 #37
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20933636
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:13 schreef Punica het volgende:
Owja, dan kan ik mijne 'r ook wel bij voegen

Neuken op de plee van je stamkroeg terwijl het je vaste barhang avond is. En dan gewoon weer bij je vrienden gaan szitten daarna inc vriendin.

Okee clichee, maar het was wel geil

(midden in de kamer ook totdat de buurvrouw de sleutel bleek te hebben van ons huis (ouders op vakantie) en de krant kwam halen, HOI).
Ik heb het een keer met mijn vriendin in het bubbelbad van de buren gedaan terwijl die op vakantie waren
[..]
pi_20933794
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:11 schreef thumper het volgende:

[..]

dat zou best kunnen...maar je hebt wel een geldige reden...
  donderdag 29 juli 2004 @ 15:32:08 #39
31816 thumper
pi_20933894
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:27 schreef BobRooney het volgende:

[..]

dat zou best kunnen...maar je hebt wel een geldige reden...
Sja... Maar blijkbaar waren we allebei zo opgewonden geworden -- zij van haar gratis beenmassage, en ik omdat ik ongestraft aan een mooie medepassagiere mocht zitten -- dat we het net zo goed ook in de coupe hadden kunnen doen, ware het niet dat er nog 2 of 3 mensen in de coupe zaten.
pi_20934019
Kwam laatst aanrijden bij een stoplicht en stopte op de snelle baan naast een andere auto. Daar zaten twee meiden in die een beetje aan elkaar en aan zichzelf zaten te zitten en zo zeg maar. Ging niet erg raar, maar toch wel een leuk gezicht.
I will not mention Dean in this topic.
I Will not mention Dean in this topic.
....
  donderdag 29 juli 2004 @ 15:47:45 #41
31816 thumper
pi_20934235
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:37 schreef Desensitized het volgende:
Kwam laatst aanrijden bij een stoplicht en stopte op de snelle baan naast een andere auto. Daar zaten twee meiden in die een beetje aan elkaar en aan zichzelf zaten te zitten en zo zeg maar. Ging niet erg raar, maar toch wel een leuk gezicht.

En toen, niks meer gebeurd?
pi_20934323
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:47 schreef thumper het volgende:

[..]

En toen, niks meer gebeurd?
Nou ja beetje kijken en beetje lachen [wij allen] maar verder niks. Helaas.
....
pi_20934376
Ooit meegemaakt toen ik bij een winkel werkte toen ik aan spullen in de winkel aan 't zetten was. Er komt opeens een bloedmooie meid van een jaar of 16 (ik was toen 17) de winkel binnen. Woho, was direct afgeleid van m'n werk natuurlijk, en ben gewoon stiekem in de buurt gebleven onder het mom van de winkel spiegelen

Verder is het gewoon standaardwerk, dat een leuke meid die sexy kleding draagt voorbij loopt
  donderdag 29 juli 2004 @ 15:56:05 #44
84009 girllover
You had me at hello
pi_20934396
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 14:38 schreef MarMar het volgende:
hmm..

Wow, cool zeg. Lijkt mij ook niet vervelend. Wat doen jullie dan verder?
  donderdag 29 juli 2004 @ 15:58:24 #45
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_20934441
Bij mijn appartement kijk je vanuit de slaapkamer zo door het velux raam van de achterburen.
Die dochter (22) lag een tijdje geleden naakt op bed een beetje met zichzelf te spelen. Ik loop het balkon op om eens goed te kijken doet ze d'r ogen op en ze zwaait!
De voyeur die ik ben zwaait verlegen terug, en zij rolt de gordijnen dicht....

Heb er toen nog es aangesproken in de kroeg: Was 't lekker?
Zij meteen rood en liep weg... Geen succes...
(__/) This is Bunny,
(='.'=) Bunny Became a Hooker
(.Y.)
(")_(")
  donderdag 29 juli 2004 @ 15:59:45 #46
31816 thumper
pi_20934468
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:58 schreef Zeverzak het volgende:
Bij mijn appartement kijk je vanuit de slaapkamer zo door het velux raam van de achterburen.
Die dochter (22) lag een tijdje geleden naakt op bed een beetje met zichzelf te spelen. Ik loop het balkon op om eens goed te kijken doet ze d'r ogen op en ze zwaait!

Damn...

Jammer dat er geen vervolg aan vast zit
pi_20934471
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:56 schreef girllover het volgende:

[..]

Wow, cool zeg. Lijkt mij ook niet vervelend. Wat doen jullie dan verder?
doe eens een wilde gok....
pi_20934488
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:58 schreef Zeverzak het volgende:

pi_20934515
mijn dinnetje ligt toples in het zonnetje een ijsje te eten .... en valt me lastig met smsjes terwijl ik hier op kantoor met 18 graden zit
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:02:17 #50
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_20934521
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:59 schreef thumper het volgende:

[..]

Damn...

Jammer dat er geen vervolg aan vast zit
Had daar stiekem ook op gehoopt. Het ijs was inmiddels gebroken toch?

Maar wedden dat ze aan me gedacht heeft? Dat doet dan ook wel weer wat.. hahaha!
(__/) This is Bunny,
(.Y.)
(")_(")
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:03:10 #51
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_20934530
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:59 schreef MarMar het volgende:

[..]

Nog een stukkie "rijden" denk ik...
(__/) This is Bunny,
(.Y.)
(")_(")
  Moderator / Redactie FP donderdag 29 juli 2004 @ 16:03:13 #52
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_20934531
Ik stond ook een keer te spiegelen (Edah) tot er echt een BLOODMOOIE vrouw voorbij kwam

ze stond een beetje tussen de producten te snuffelen, en bukte zich wat voorover om iets vanachter op de plank te pakken vól uitzicht op een heerlijk stel billen! Toen heb ik mn werk maar even gelaten voor wat het was en met open mond naar haar zitten staren
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_20934553
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:03 schreef Zeverzak het volgende:

[..]

Nog een stukkie "rijden" denk ik...
klopt, we gingen uit eten
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:06:38 #54
31816 thumper
pi_20934593
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:04 schreef MarMar het volgende:

[..]

klopt, we gingen uit eten
en daarna?
pi_20934628
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:06 schreef thumper het volgende:

[..]

en daarna?
wat drinken
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:09:35 #56
31816 thumper
pi_20934655
Wat ik trouwens zeer, zeer geil vind:
Als ik op mijn werk zit, en mijn vriendin zit op school of is vrij, dat ze dat erotische/sexy/pr0nografische fotootjes verstuurt met haar telefoon, van haarzelf of met haar beste vriendin erbij

Dan kan ik me echt niet meer concentreren hahaha
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:10:11 #57
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_20934669
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:08 schreef MarMar het volgende:

[..]

wat drinken
En waar alcohol vloeit... roept het bed. Dus na de drank lekker geslapen...
(__/) This is Bunny,
(.Y.)
(")_(")
pi_20934670
Geen echt megaspontaan moment, maar als de vriend er net is, en we (gelijk) iets anders gaan/moeten doen of ergens heen moeten en dan als het voorbij is je pas kan neuken.
pi_20934693
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:10 schreef Zeverzak het volgende:

[..]

En waar alcohol vloeit... roept het bed. Dus na de drank lekker geslapen...
hahaha, mwah, vrouwen en alcohol gaan goed samen en hij drinkt geen alcohol...

maar zo beetje teasen tussendoor, dat je gewoon ergens bent en alleen hij weet waar mijn string is das leuk...
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:12:59 #60
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_20934713
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:11 schreef MarMar het volgende:

[..]

hahaha, mwah, vrouwen en alcohol gaan goed samen en hij drinkt geen alcohol...

maar zo beetje teasen tussendoor, dat je gewoon ergens bent en alleen hij weet waar mijn string is das leuk...
Brrrrrrrrr
(__/) This is Bunny,
(.Y.)
(")_(")
pi_20934838
Toen ik achter de kassa zat, was ik weg van een heel lieve vrouwelijke collega. Ze was erg klein, 1.55 ongeveer, en ongelofelijk sexy. Ze droeg vaak stretchbroeken, waarvoor ze het figuur zeker had. Omdat ze zo klein was, moest ze altijd op een krat staan om de bovenste rij te spiegelen. Dat gebeurde ook een keer toen ik achter de kassa zat, en vlakbij was ze aan 't spiegelen. Damn, dat was echt een goddelijk uitzicht!

[ Bericht 0% gewijzigd door UncleFunk op 29-07-2004 16:29:05 ]
pi_20934886
spiegelen ++
pi_20934945
ik word straks opgehaald door mijn vriendinnetje en dan ga ik der es lekker zoenen

sorry, geen digicam
pi_20934958
Spiegelen??? Legt u dat eens uit aan mij...
....
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:27:40 #65
31816 thumper
pi_20934983
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:26 schreef MarMar het volgende:
ik word straks opgehaald door mijn vriendinnetje en dan ga ik der es lekker zoenen

sorry, geen digicam
Jammer!!!
Damn...
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:27:47 #66
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_20934985
quote:

sorry, geen digicam
Je mag ook gewoon het verhaaltje posten hoor... Vinden we helemaaal niet erg!
(__/) This is Bunny,
(.Y.)
(")_(")
pi_20934994
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:26 schreef Desensitized het volgende:
Spiegelen??? Legt u dat eens uit aan mij...
Dat betekent dat de producten in het schap naar voren geschoven worden, zodat de schappen voller en netter lijken. Gebeurt vaak aan 't eind van de dag.
  Moderator / Redactie FP donderdag 29 juli 2004 @ 16:28:41 #68
Rawr
pi_20935009
producten op de schappen naar voren schuiven zodat het er weer vlak uitziet (vlak als een spiegel)
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:28:50 #69
84009 girllover
You had me at hello
pi_20935011
quote:

[..]

Ja, en het is er zo lekker schoon.
  Moderator / Redactie FP donderdag 29 juli 2004 @ 16:29:03 #70
Rawr
pi_20935016
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:28 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Dat betekent dat de producten in het schap naar voren geschoven worden, zodat de schappen voller en netter lijken. Gebeurt vaak aan 't eind van de dag.
GMTA
pi_20935042
Aahh ik snap het. Dankuwel.
....
pi_20935072
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

GMTA
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:31:27 #73
84009 girllover
You had me at hello
pi_20935075
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:59 schreef MarMar het volgende:

[..]

Zijn jullie al in de auto iets gaan doen of pas thuis? Vind het iig erg sexy. Laat je je slipje dan 's avonds ook aan de achteruikijkspiegel hangen of neem je het mee naar binnen?
pi_20935084
en je snapt wel hoe dat eruit ziet als een mooie dame dat doet bij het onderste schap )
pi_20935097
quote:

sorry, geen digicam
ben jij lebsisch
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:33:30 #76
31816 thumper
pi_20935116
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:32 schreef DJ_WB het volgende:

[..]

ben jij lebsisch :R
Bi waarschijnlijk... Ze heeft toch een vriend?

Niks mis met bi, wou dat alle vrouwen het waren!
pi_20935125
* Blinky komt op wilde ideeen bij het lezen van sommige posts....
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_20935132
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:31 schreef komrad het volgende:
en je snapt wel hoe dat eruit ziet als een mooie dame dat doet bij het onderste schap )
Onder en helemaal boven, allebei lekker
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:34:26 #79
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_20935135
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:32 schreef DJ_WB het volgende:

[..]

ben jij lebsisch
wat is dat in godsnaam voor een preutse EO Staphorst reactie
pi_20935137
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:33 schreef thumper het volgende:

[..]

Standaardreactie
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:35:25 #81
31816 thumper
pi_20935157
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:34 schreef Blinky het volgende:

[..]

Standaardreactie
En wat is daar nou weer mis mee?
pi_20935166
Kneuzentopic
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_20935170
quote:
En ook dat alle mannen het waren, waren we eindelijk van dat haha-hij-is-een-homooooo- en geaardheidsproblemen- gezeik af. WAt zou dat heerlijk zijn zeg.
pi_20935172
Geile gesprekken via de mail op m'n werk,wauw ik kan je vertellen dat de hitte hoog oploopt!!En daarna onschuldig met elkaar koffie drinken.Wel een aanrader hoor,tenminste als er een koude douche in de buurt is!
pi_20935195
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:35 schreef thumper het volgende:

[..]

En wat is daar nou weer mis mee?
Omdat het in de praktijk toch heel anders blijkt te zijn
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:37:31 #86
31816 thumper
pi_20935204
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:35 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

En ook dat alle mannen het waren, waren we eindelijk van dat haha-hij-is-een-homooooo- en geaardheidsproblemen- gezeik af. WAt zou dat heerlijk zijn zeg.
Mee eens

* thumper is man, en niet echt bi, maar heeft er geen moeite mee een trio m-m-v te doen...
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:38:32 #87
31816 thumper
pi_20935232
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:36 schreef Blinky het volgende:

[..]

Omdat het in de praktijk toch heel anders blijkt te zijn
Natuurlijk is het anders, dat ben ik helemaal met je eens. Maar mijn vriendin is bi, en ik kan je verzekeren dat dat ons liefdesspel een behoorlijke impuls geeft...
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:39:40 #88
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_20935254
Tja dan kan ie in ieder geval nog kiezen...
(__/) This is Bunny,
(.Y.)
(")_(")
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:40:15 #89
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_20935267
quote:

ik ga maar 'ns wat vaker met de trein
Die zoute stokjes...
pi_20935306
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:38 schreef thumper het volgende:

[..]

Natuurlijk is het anders, dat ben ik helemaal met je eens. Maar mijn vriendin is bi, en ik kan je verzekeren dat dat ons liefdesspel een behoorlijke impuls geeft...
* Blinky is ook bi en vindt dat alleen maar lastig. Zelfs als vrijgezel.
pi_20935307
quote:

[..]

klopt bi

en dj_wb je maakt mij niet wijs dat je nooit hebt staan geilen op het idee van twee vrouwen, hypokrietje...

mijn vriendin heeft trouwens zelf ook een vriend.. onze gozers hebben geen enkel bezwaar tegen onze goede vriendschap
pi_20935320
quote:

Rechtstreeks uit Hete Seksverhalen deel 1
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_20935340
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:34 schreef Klonk het volgende:

[..]

wat is dat in godsnaam voor een preutse EO Staphorst reactie
ow dus je kan hier gewoon uit komen voor je sexueele geaardheid

donderdag 29 juli 2004 @ 16:43:17 #94
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_20935352
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:42 schreef DJ_WB het volgende:

[..]

ow dus je kan hier gewoon uit komen voor je sexueele geaardheid

[imghttp://www.dj-wb.com/thumbs/slides/100_0020_11.JPG][/img]
nu nog leren tags te zetten
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:43:46 #95
31816 thumper
pi_20935367
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:42 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Heb ik hem daar ook al eens in gepost?
pi_20935383
jakkie
pi_20935394
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:43 schreef Klonk het volgende:

[..]

nu nog leren tags te zetten :')
jij achtervolgt mij

ow je kom uit venlo ....
pi_20935400
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:43 schreef thumper het volgende:

[..]

Heb ik hem daar ook al eens in gepost?
Zou kunnen

Het is wel een sterk verhaal hoor
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:45:09 #99
31816 thumper
pi_20935407
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:41 schreef Blinky het volgende:

[..]

* thumper is ook bi en vindt dat alleen maar lastig. Zelfs als vrijgezel.
En dat begrijp ik dus niet...
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:46:00 #100
31816 thumper
pi_20935426
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:45 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Zou kunnen

Het is wel een sterk verhaal hoor
Hoezo sterk verhaal? Maak jij nooit wat mee?
pi_20935458
*hoopt dat haar vent vanavond langskomt*
*denkt dat vent dan niet veel verder komt dan de hal*

pi_20935495
Leuk topic!
Jammer dat ik zelf nog niets kan posten, maar krijg zo wel het idee om daar snel verandering in te brengen.
pi_20935504
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:46 schreef thumper het volgende:

[..]

Hoezo sterk verhaal? Maak jij nooit wat mee?
Nee, vreemden mogen niet aan me zitten
Als een wildvreemde vent in de trein aan mn voeten zit kan hij een trap in zn kruis verwachten, meer niet.
pi_20935511
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:45 schreef thumper het volgende:

[..]

En dat begrijp ik dus niet...
Omdat ik niet weet hoe ik ermee verder wil. En als ik naar pottenkafee hier in de buurt ga, ben ik zo onzeker dat ik niet echt durf te flirten. En aangezien iedereen elkaar daar kent kom je er niet tussen: resultaat: frusti naar huis.
Zelfde eigenlijk als in een 'gewone' kroeg voor hetero's. Daar ben ik minder onzeker om te flirten met mannen, maar op de een of andere manier raak ik daar een stuk minder geboeid door.
Daarbij heb ik nu 2 keer een one-night stand gehad en ik merk dat ik toch liever voor de 'normale' relatie wil gaan, maar ja, dan stuit ik weer (oa) op bovenstaande problemen...
pi_20935516
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:49 schreef xxgirlxx het volgende:
Leuk topic!
Jammer dat ik zelf nog niets kan posten, maar krijg zo wel het idee om daar snel verandering in te brengen.
Waarom? Ga je binnenkort iets spannends zien of doen?
pi_20935556
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:49 schreef Blinky het volgende:

[..]

Omdat ik niet weet hoe ik ermee verder wil. En als ik naar pottenkafee hier in de buurt ga, ben ik zo onzeker dat ik niet echt durf te flirten. En aangezien iedereen elkaar daar kent kom je er niet tussen: resultaat: frusti naar huis.
Zelfde eigenlijk als in een 'gewone' kroeg voor hetero's. Daar ben ik minder onzeker om te flirten met mannen, maar op de een of andere manier raak ik daar een stuk minder geboeid door.
Daarbij heb ik nu 2 keer een one-night stand gehad en ik merk dat ik toch liever voor de 'normale' relatie wil gaan, maar ja, dan stuit ik weer (oa) op bovenstaande problemen...
mijn ervaring: hoe minder je zoekt hoe meer het zomaar voor je voeten valt

zo heb ik mijn vriendinnetje leren kennen een keer in een kroeg, ze zei tegen me "vrouwen zoenen lekkerder dan mannen" en ik vond dat dat understatement van haar even benadrukt moest worden
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:52:15 #107
31816 thumper
pi_20935569
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:49 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Nee, vreemden mogen niet aan me zitten
Als een wildvreemde vent in de trein aan mn voeten zit kan hij een trap in zn kruis verwachten, meer niet.
Ben ik helemaal met je eens. Maar waarschijnlijk heb je er overheen gelezen dat het meisje haar voeten bewust tegen mij aan legde, en dat vatte ik op als een uitnodiging om haar voetjes te masseren
pi_20935584
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:52 schreef thumper het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens. Maar waarschijnlijk heb je er overheen gelezen dat het meisje haar voeten bewust tegen mij aan legde, en dat vatte ik op als een uitnodiging om haar voetjes te masseren
Of jou weg te krijgen met een hevige zweetlucht.
pi_20935596
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:52 schreef thumper het volgende:

[..]

Apart meisje dan.. Ik kan me er niks bij voorstellen.
pi_20935603
en daarom gaat ze met hem mee naar de toiletruimte zeker
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:54:03 #111
31816 thumper
pi_20935611
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:49 schreef Blinky het volgende:

[..]

Aha, dan is het wat anders... Mijn vriendin weet precies wat ze wel en niet wil, en ze is daar ook heel stellig in.

Ik denk dat als je voor jezelf duidelijk kunt maken wat je wilt en hoe je het wilt, dat je nog veel plezier zult beleven
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:55:35 #112
42555 Tomek
Take on the world!
pi_20935652
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:53 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is er ook geen flikker van waar, zoals meestal met dit soort verhalen.

Ik ben trouwens een keer achter in een bus door 6 lekkere wijven tegelijk gepijpt
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:55:52 #113
31816 thumper
pi_20935657
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:53 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ja, sorry hoor

Heb jij nooit zin om spontaan sex te hebben met iemand? Ik weet dat de meeste mensen (vrouwen) dat inderdaad niet in de praktijk brengen, maar blijkbaar heb ik het dus getroffen die ene keer
pi_20935658
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:54 schreef thumper het volgende:

[..]

Aha, dan is het wat anders... Mijn vriendin weet precies wat ze wel en niet wil, en ze is daar ook heel stellig in.

Ik denk dat als je voor jezelf duidelijk kunt maken wat je wilt en hoe je het wilt, dat je nog veel plezier zult beleven
Haha, geen bi zijn in elk geval. Ik weet namelijk niet eens hoe het is met een vrouw en baal ervan dat ik toch de behoefte heb om dat uit te proberen.
Het zou een heel stuk makkelijker zijn als ik die gevoelens niet meer had, dat zou het heel wat makkelijker maken, dat weet ik zeker.
pi_20935659
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:55 schreef Tomek het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is er ook geen flikker van waar, zoals meestal met dit soort verhalen.

Ik ben trouwens een keer achter in een bus door 6 lekkere wijven tegelijk gepijpt
pi_20935681
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:55 schreef thumper het volgende:

[..]

Ja, sorry hoor

Heb jij nooit zin om spontaan sex te hebben met iemand? Ik weet dat de meeste mensen (vrouwen) dat inderdaad niet in de praktijk brengen, maar blijkbaar heb ik het dus getroffen die ene keer
Met mijn vriend ja, maar niet met mannetjes die op me zitten te geilen in de trein....
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:57:01 #117
31816 thumper
pi_20935684
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:53 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Of jou weg te krijgen met een hevige zweetlucht.
Dat werkte dus duidelijk averechts
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:58:11 #118
31816 thumper
pi_20935704
quote:

[..]

Lukkie joe!
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:59:04 #119
31816 thumper
pi_20935723
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:56 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Met mijn vriend ja, maar niet met mannetjes die op me zitten te geilen in de trein....

léés nou...

ZIJ gaf de eerste aanzet
pi_20935754
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:59 schreef thumper het volgende:

[..]

léés nou...

ZIJ gaf de eerste aanzet
Jahaaaa, en dat geloof ik dus niet
  donderdag 29 juli 2004 @ 17:01:17 #121
31816 thumper
pi_20935776
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 17:00 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ok, ik haak af... Tegen zoveel onbenul kan ik niet op
  donderdag 29 juli 2004 @ 17:01:54 #122
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_20935791
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:59 schreef thumper het volgende:

[..]

léés nou...

ZIJ gaf de eerste aanzet
Je voeten naast iemand leggen vind ik nog niet direct hetzelfde als: Goh, zullen we even flink van bil gaan in het toilet?"

Bovendien zou ik als medepassagier trouwens nogal raar opkijken als ik zag dat een jongen de voeten ging masseren van iemand die ie niet kende.

Maar goed, weet je zeker dat je het niet hebt gelezen in de aktueel?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_20935794
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 17:01 schreef thumper het volgende:

[..]

Ok, ik haak af... Tegen zoveel onbenul kan ik niet op
Maar ik blijf lekker lezen, heb je nog meer meegemaakt?
pi_20935808
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 17:01 schreef Ripley het volgende:

[..]

Je voeten naast iemand leggen vind ik nog niet direct hetzelfde als: Goh, zullen we even flink van bil gaan in het toilet?"

Bovendien zou ik als medepassagier trouwens nogal raar opkijken als ik zag dat een jongen de voeten ging masseren van iemand die ie niet kende.

Ik geloof er ook geen hol van
  donderdag 29 juli 2004 @ 17:03:40 #125
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_20935833
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:56 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Er zijn zat meisjes die anders als jou in elkaar zitten en die juist eerder zulk soort dingen in de praktijk brengen bij een jongen die interesse laat blijken(op het meisje geilt....) dan bij jongens die geen (opmerkelijke) interesse laten blijken....ook wel bestempeld als ''sletjes'' (niets mis mee hoor )

Die zoute stokjes...
  donderdag 29 juli 2004 @ 17:05:57 #126
31816 thumper
pi_20935874
quote:

[..]

Djeeez, l-e-z-e-n jullie niet?

Het was 's avonds, er zaten 2 of 3 andere mensen in de coupe, haar voeten lagen naast mij dus anderen konden hoogstwaarschijnlijk niet zien wat er gebeurde, en als ze het al konden zien dan schonken ze er schijnbaar geen aandacht aan. Moet ik het soms uittekenen?

Tuurlijk is het raar, maar blijkbaar vond zij van niet...
Waarom zit ik me hier te verdedigen eigenlijk
  donderdag 29 juli 2004 @ 17:06:32 #127
31816 thumper
pi_20935890
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 17:02 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Maar ik blijf lekker lezen, heb je nog meer meegemaakt?
Check mijn postgeschiedenis maar, daar vind je ongetwijfeld nog meer
  donderdag 29 juli 2004 @ 17:09:27 #128
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_20935952
Oh vanochtend, toen de buurman z'n hond anaal aan het neuken was nog!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 29 juli 2004 @ 17:11:16 #129
31816 thumper
pi_20935992
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 17:09 schreef SEMTEX het volgende:
Oh vanochtend, toen de buurman z'n hond anaal aan het neuken was nog!
Wat voor hond? Zo'n keffertje of een Newfoundlander?
  donderdag 29 juli 2004 @ 17:11:41 #130
84009 girllover
You had me at hello
pi_20936005
quote:

[..]

Echt waar?
  donderdag 29 juli 2004 @ 17:12:20 #131
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_20936019
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 17:11 schreef thumper het volgende:

[..]

Wat voor hond? Zo'n keffertje of een Newfoundlander?
Een hazewindhond
Vandaar
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 29 juli 2004 @ 17:12:42 #132
84009 girllover
You had me at hello
pi_20936025
quote:

donderdag 29 juli 2004 @ 17:14:00 #133
31816 thumper
pi_20936052
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 17:12 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Een hazewindhond
Vandaar
Een blindebeleidehazewindhond?
Kan me namelijk niet voorstellen dat een mens die haren nou zo prettig vindt, aan de achterkant...
  donderdag 29 juli 2004 @ 17:16:17 #134
42555 Tomek
Take on the world!
pi_20936103
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 17:11 schreef girllover het volgende:

[..]

Echt waar?

eeuuhh, nee helaas niet
pi_20936110
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 17:00 schreef Scandalous het volgende:

[..]

niet iedereen is zo kuis als jij, gelukkig
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_20936162
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 17:16 schreef egilio het volgende:

[..]

niet iedereen is zo kuis als jij, gelukkig
Ik ben kuis omdat ik niet met vreemden neuk in de trein
  donderdag 29 juli 2004 @ 17:22:04 #137
42555 Tomek
Take on the world!
pi_20936218
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 17:19 schreef Scandalous het volgende:

[..]

laat ze toch lekker in hun waan joh
  donderdag 29 juli 2004 @ 17:28:29 #138
31816 thumper
pi_20936336
quote:

[..]

En ik ben niet kuis omdat ik dat wel doe (deed)?
Ik waardeer je principes, maar ga mij niet zitten veroordelen om iets wat ik heb gedaan, of nog steeds doe
pi_20936826
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 17:28 schreef thumper het volgende:

[..]

En ik ben niet kuis omdat ik dat wel doe (deed)?
Ik waardeer je principes, maar ga mij niet zitten veroordelen om iets wat ik heb gedaan, of nog steeds doe
Ik vind het niet on-kuis hoor... ik vond het wel een leuk verhaaltje eigenlijk.... du
pi_20936867
quote:

[..]

Nee, je bent kuis/preuts/niet avontuurlijk ingesteld omdat je je niet eens kan voorstellen/geloven dat er vrouwen zijn die dat wel doen
fok! fotoboek
pi_20937039
Dit topic begon veelbelovend...

Nu is er enkel nog een zeiktopic overgebleven
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_20937072
mee eens, dit is niets meer
pi_20937190
is idd beetje jammer ja, ff in mijn geheugen graven.

We (voetbalvrienden) betrapten wel eens stelletjes op de parkeerplaats. Op de terugweg van de training kwamen we nl langs een nogal afgelegen parkeerplaats (heeft ook wel eens een lijk in een auto gelegen) en daar waren ze regelmatig bezig. Niet echt geil, wel lachen voor ons, minder voor hun. Zo'n overduidelijk getrouwd stel, maar niet met elkaar, dat betrapt wordt door 5 of 6 van die klote pubers...
fok! fotoboek
  donderdag 29 juli 2004 @ 18:26:34 #144
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_20937215
Ik heb een leuk schoonzusje, diue houdt van uitdagen. Komt ze bijvoorbeeld langs na een dagje winkelen en gaat ze gewoon een bhtje passen en showen waar ik bij ben! Of stringetjes. Oelalaalala
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 29 juli 2004 @ 18:31:20 #145
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20937287
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:42 schreef Scandalous het volgende:

[..]

ach die ken jij binnenstebuiten?
[..]
pi_20937319
Vandaag lag er een stelletje te slapen in het gras
zij met opgetrokken benen
kort rokje aan
slipje te zien
inlegkruis ook

geen porum
Het was grappigom te zien hoe er mannen met de tong uit de bek
kwijlend langs liepen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_20937471
Afgelopen week nog, op zandvoort, zit er een jong meid topless op het strand een ijsje te eten, valt er gewoon wat van het ijs op haar ene borst. Nou ik ik werd er echt extreem geil van gelijk.
pi_20937486
jammie, daar wil ik het wel vanaf likken
pi_20937704
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 18:46 schreef komrad het volgende:
jammie, daar wil ik het wel vanaf likken
Ja dat dacht ik dus ook, maar aangezien het van dat witte schep/soft ijs was gingen er ook gelijk andere gedachten spelen.
  Moderator / Redactie FP donderdag 29 juli 2004 @ 19:17:15 #150
Rawr
pi_20937956
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 19:00 schreef mrcelica het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik dus ook, maar aangezien het van dat witte schep/soft ijs was gingen er ook gelijk andere gedachten spelen.
heb je het er nou afgelikt of nie?
pi_20938175
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 18:45 schreef mrcelica het volgende:
Afgelopen week nog, op zandvoort, zit er een jong meid topless op het strand een ijsje te eten, valt er gewoon wat van het ijs op haar ene borst. Nou ik ik werd er echt extreem geil van gelijk.
  donderdag 29 juli 2004 @ 19:52:15 #152
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20938654
en Scandy, maak jij nog wel eens wat mee?
[..]
pi_20938785
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

heb je het er nou afgelikt of nie?
Nee ze maakte het met haar handoek schoon, was wel geiler geweest als ze het zelf had afgelikt.
pi_20938895
Ik werk in een sauna, zie elke dag wel een glad geschoren (tiener)meisje voorbij huppelen
  donderdag 29 juli 2004 @ 20:05:23 #155
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20938948
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 20:03 schreef JMurc het volgende:
Ik werk in een sauna, zie elke dag wel een glad geschoren (tiener)meisje voorbij huppelen
kan ik een open sollicitatie sturen?
[..]
pi_20938978
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 20:05 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

kan ik een open sollicitatie sturen?
Haha, misschien na de zomer.. nu moeten we bezuinigen!
  donderdag 29 juli 2004 @ 20:09:59 #157
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20939054
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 20:06 schreef JMurc het volgende:

[..]

Haha, misschien na de zomer.. nu moeten we bezuinigen!
en de bezuiningspost is zeker kleding?
[..]
  donderdag 29 juli 2004 @ 20:20:32 #158
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_20939251
quote:

[..]

jij bent helemaal niet kuis, ik heb je tepels gezien in de dameswc
  donderdag 29 juli 2004 @ 20:21:17 #159
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_20939268
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 19:52 schreef MikeyMo het volgende:
en Scandy, maak jij nog wel eens wat mee?
Vast niet zulke spannende dingen als jij
  donderdag 29 juli 2004 @ 20:31:31 #160
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20939508
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 20:21 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Vast niet zulke spannende dingen als jij
[..]
pi_20939542
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 20:20 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Oh ja

En ik die van jou
pi_20940906
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 20:33 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Oh ja

En ik die van jou
Geil!
  donderdag 29 juli 2004 @ 23:04:35 #163
84009 girllover
You had me at hello
pi_20942895
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 17:16 schreef Tomek het volgende:

[..]

eeuuhh, nee helaas niet
  donderdag 29 juli 2004 @ 23:06:49 #164
84009 girllover
You had me at hello
pi_20942945
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 18:33 schreef zhe-devilll het volgende:
Vandaag lag er een stelletje te slapen in het gras
zij met opgetrokken benen
kort rokje aan
slipje te zien
inlegkruis ook
  donderdag 29 juli 2004 @ 23:08:09 #165
84009 girllover
You had me at hello
pi_20942963
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 20:03 schreef JMurc het volgende:
Cool zeg. Zeg je weleens iets als je ziet dat ze geschoren zijn?
  vrijdag 30 juli 2004 @ 00:31:46 #166
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_20944401
Ze zullen nu bij de saunas wel een enorme toenname van sollicitatie brieven krijgen van fokkers
  vrijdag 30 juli 2004 @ 09:25:58 #167
31816 thumper
pi_20947966
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 20:20 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 29 juli 2004 20:33 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Oh ja

En ik die van jou
da's niet zo kuis nee
  vrijdag 30 juli 2004 @ 09:26:45 #168
31816 thumper
pi_20947984
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 23:08 schreef girllover het volgende:

[..]

Cool zeg. Zeg je weleens iets als je ziet dat ze geschoren zijn?
"Hey, ik zie dat je een stukje vergeten bent! Wacht, ik wijs het wel even aan."
  vrijdag 30 juli 2004 @ 09:27:44 #169
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_20948002
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 09:25 schreef thumper het volgende:

[..]

[..]

da's niet zo kuis nee
We deden het toch keurig op een gesloten wc? Niet in het openbaar
  vrijdag 30 juli 2004 @ 09:30:16 #170
31816 thumper
pi_20948048
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 09:27 schreef Scandalous het volgende:

[..]

We deden het toch keurig op een gesloten wc? Niet in het openbaar
Oh, in dat geval heb ik niks gezegd
Was het je eigen veilige toilet, of ergens in de RoXY of Escape?
  vrijdag 30 juli 2004 @ 09:32:24 #171
31816 thumper
pi_20948075
Damn, de Roxy... Vijf jaar geleden alweer :'( :'( :'(

-edit: Gezien jou leeftijd zal het wel niet in de RoXY zijn geweest
  vrijdag 30 juli 2004 @ 09:51:25 #172
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_20948359
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 09:30 schreef thumper het volgende:

[..]

Oh, in dat geval heb ik niks gezegd
Was het je eigen veilige toilet, of ergens in de RoXY of Escape?
In een restaurant in Rotterdam
  vrijdag 30 juli 2004 @ 09:56:38 #173
31816 thumper
pi_20948432
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 09:51 schreef Scandalous het volgende:

[..]

That's utterly scandalous!
Geil!...
  vrijdag 30 juli 2004 @ 11:17:19 #174
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_20950110
Op openbare plekken is altijd geil!!
(__/) This is Bunny,
(.Y.)
(")_(")
pi_20950967
Onverwachts is ook altijd geil
Anyone who is capable of getting themselves made President should on no account be allowed to do the job.
pi_20951341
volgens sommige mannen is in lingerie staan al geil

detail #1: het was op een terrasje
detail #2: een of andere sukkel heeft zich lens betaald aan lingerie voor mij en mijn vriendin

op het strand loop ik er wel bloter bij haha, maar het is een leuke manier om te shoppen
  vrijdag 30 juli 2004 @ 12:18:00 #177
31816 thumper
pi_20951384
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 12:16 schreef MarMar het volgende:
volgens sommige mannen is in lingerie staan al geil

detail #1: het was op een terrasje
detail #2: een of andere sukkel heeft zich lens betaald aan lingerie voor mij en mijn vriendin

op het strand loop ik er wel bloter bij haha, maar het is een leuke manier om te shoppen
Hahaha, slet!
Als ik een vrouw was had ik hetzelfde gedaan!
pi_20951408
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 12:18 schreef thumper het volgende:

[..]

Hahaha, slet!
Als ik een vrouw was had ik hetzelfde gedaan!
  vrijdag 30 juli 2004 @ 12:33:24 #179
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_20951681
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 12:19 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ze is stiekem ook best een geil ding ook die MarMar
(__/) This is Bunny,
(.Y.)
(")_(")
pi_20951874
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 12:33 schreef Zeverzak het volgende:

[..]

Ze is stiekem ook best een geil ding ook die MarMar
  vrijdag 30 juli 2004 @ 12:54:12 #181
31816 thumper
pi_20952176
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 12:41 schreef MarMar het volgende:

[..]

enlighten us
pi_20952216
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 12:54 schreef thumper het volgende:

[..]

enlighten us
mwach
ik heb gewoon een meer dan gezond libido
pi_20952221
ja marmar: go with the flow to arouse us
  vrijdag 30 juli 2004 @ 12:56:10 #184
31816 thumper
pi_20952236
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 12:55 schreef MarMar het volgende:

[..]

mwach
ik heb gewoon een meer dan gezond libido
Ja, en dat hebben we allemaal wel in het subforum SEX
pi_20952439
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 12:56 schreef thumper het volgende:

[..]

Ja, en dat hebben we allemaal wel in het subforum SEX
Ik niet hoor
pi_20952511
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 12:55 schreef komrad het volgende:
ja marmar: go with the flow to arouse us
only dead fish go with the flow

maar goed, jullie willen meer ervaringen??

let's see...

op een feestje met mijn vriend.. jurkje aan en niets eronder

tegen over em zitten. jurkje beetje optillen en stiekem een beetje spelen met mezelf

wordtie tamelijk gek van

heb ook niet ernstig veel geslapen die nacht

vrijdag 30 juli 2004 @ 13:09:54 #187
31816 thumper
pi_20952574
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 13:07 schreef MarMar het volgende:

[..]

only dead fish go with the flow

maar goed, jullie willen meer ervaringen??

let's see...

op een feestje met mijn vriend.. jurkje aan en niets eronder

tegen over em zitten. jurkje beetje optillen en stiekem een beetje spelen met mezelf

wordtie tamelijk gek van

heb ook niet ernstig veel geslapen die nacht

En dat is nou precies het geile eraan Je wilt wel, en je wordt gekgemaakt door de ander, maar je kunt niet omdat je je op een plaats bevind waar het 'ongepast' zou zijn hahaha
  vrijdag 30 juli 2004 @ 13:58:42 #188
56951 Najra
---------------
pi_20953786
Kneuzenpost

Ik had laatst een moment op de parkeerplaats met een beste wel mooie dame. Ik kan me niet goed meer herinneren wat ze nou precies aan bovenkleding aan had (volgens mij een jasje of iets dergelijks) alleen dat ze onder een legging en hakschoenen droeg. Het punt is dus daar loopt dan een mooie nette dame om haar auto heen. Zij ziet mij op dat moment niet en denkt geloof ik dat ze toch door verder niemand gezien wordt. Dus trekt ze ongegeneerd haar legging op terwijl ze naar de chauffeurs kant loopt. Ik staar dus voor een vrij intensief moment naar zeer welgevormde kont op hakken die dan ook nog eens zo'n porno gebaar (onbedoeld) er bij maakt.
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_20953863
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 13:58 schreef Najra het volgende:
Kneuzenpost

Ik had laatst een moment op de parkeerplaats met een beste wel mooie dame. Ik kan me niet goed meer herinneren wat ze nou precies aan bovenkleding aan had (volgens mij een jasje of iets dergelijks) alleen dat ze onder een legging en hakschoenen droeg. Het punt is dus daar loopt dan een mooie nette dame om haar auto heen. Zij ziet mij op dat moment niet en denkt geloof ik dat ze toch door verder niemand gezien wordt. Dus trekt ze ongegeneerd haar legging op terwijl ze naar de chauffeurs kant loopt. Ik staar dus voor een vrij intensief moment naar zeer welgevormde kont op hakken die dan ook nog eens zo'n porno gebaar (onbedoeld) er bij maakt.
goh
  vrijdag 30 juli 2004 @ 14:05:12 #190
56951 Najra
---------------
pi_20953943
Ja erg geil moment.

Of was ie te kneuzerig?
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 14:06:02 #191
31816 thumper
pi_20953959
Leggings zijn niet echt mijn ding...

Hoewel de aanblik best geil geweest zal zijn!
pi_20953963
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 14:05 schreef Najra het volgende:
Ja erg geil moment.

Of was ie te kneuzerig?
je hebt in elk geval geen gebrek aan testosteron, laten we het daar op houden
  vrijdag 30 juli 2004 @ 14:12:14 #193
31816 thumper
pi_20954089
Zojuist:

Sta ik te roken in de rookkamer op de 2e verdieping, rijdt er op de weg beneden een auto voorbij.
Door het openstaande raampje had ik een riant uitzicht op de bestuurdster die een rokje aanhad, en deze had opgestroopt om ongegeneerd in haar kruis te krabben
Tenminste, ik denk dat het krabben was

Ze reed voorbij, en het moment was over... Wat ik ervan gezien had was dat ze slanke benen had en een kort spijkerrokje. Ik heb het slipje niet goed kunnen zien, maar ik geloof dat het wit was
pi_20954133
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 14:12 schreef thumper het volgende:
Zojuist:

Sta ik te roken in de rookkamer op de 2e verdieping, rijdt er op de weg beneden een auto voorbij.
Door het openstaande raampje had ik een riant uitzicht op de bestuurdster die een rokje aanhad, en deze had opgestroopt om ongegeneerd in haar kruis te krabben
Tenminste, ik denk dat het krabben was

Ze reed voorbij, en het moment was over... Wat ik ervan gezien had was dat ze slanke benen had en een kort spijkerrokje. Ik heb het slipje niet goed kunnen zien, maar ik geloof dat het wit was
god made men

and then the devil added testosterone

vrijdag 30 juli 2004 @ 14:15:33 #195
31816 thumper
pi_20954162
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 14:14 schreef MarMar het volgende:

[..]

god made men

and then the devil added testosterone

Mmmmm, ik had het leuker gevonden als jij voorbij was gereden, dan was de kans wat groter geweest dat de dame in kwestie geen ondergoed droeg...
pi_20954204
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 14:15 schreef thumper het volgende:

[..]

Mmmmm, ik had het leuker gevonden als jij voorbij was gereden, dan was de kans wat groter geweest dat de dame in kwestie geen ondergoed droeg...
jawel nu wel, ik heb gister allemaal mooie nieuwe setjes gekregen op het terras....

mannen zijn grappig

maar niet wit iig... knalrood of zwart eerder
  vrijdag 30 juli 2004 @ 14:18:56 #197
31816 thumper
pi_20954229
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 14:17 schreef MarMar het volgende:

[..]

jawel nu wel, ik heb gister allemaal mooie nieuwe setjes gekregen op het terras....

mannen zijn grappig

maar niet wit iig... knalrood of zwart eerder
Hangt ervan af... Bij een lichtgetinte huid (mijn voorkeur ) vind ik wit ook erg mooi!

Maar ik ben met je eens dat zwart en rood ook erg testosteron-opwekkend zijn!
pi_20954279
das wel waar, met een mooie bruine huid is wit wel mooi... kheb 1 heel lief wit stringetje, die heeft achter op het stuitje een kettinkje met bloemetjes met rode steentjes er in

ben trouwens sowieso een stringmetglimsteentjesopdestuit liefhebster
  vrijdag 30 juli 2004 @ 14:23:42 #199
31816 thumper
pi_20954331
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 14:21 schreef MarMar het volgende:
das wel waar, met een mooie bruine huid is wit wel mooi... kheb 1 heel lief wit stringetje, die heeft achter op het stuitje een kettinkje met bloemetjes met rode steentjes er in

ben trouwens sowieso een stringmetglimsteentjesopdestuit liefhebster
Mijn vriendin heeft een hele mooie met achterop een hartje van glimsteentjes... Als dat boven haar heupbroekje uitpiept, dan...
pi_20954399
hehe, werkt ook bij mijn vriend.. dan expres bij hem op schoot gaan zitten met de rug naar hem toe en een beetje bukken zodat die mooie glimsteentjes net even boven mijn broek danwel rokje (dat laatste toch meestal) uitkomen

yeah, i'm a tease and he loves it
  vrijdag 30 juli 2004 @ 14:27:37 #201
31816 thumper
pi_20954438
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 14:26 schreef MarMar het volgende:
hehe, werkt ook bij mijn vriend.. dan expres bij hem op schoot gaan zitten met de rug naar hem toe en een beetje bukken zodat die mooie glimsteentjes net even boven mijn broek danwel rokje (dat laatste toch meestal) uitkomen

yeah, i'm a tease and he loves it
*herkent*

Euh, jij bént toch niet mijn vriendin?
pi_20954479
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 14:27 schreef thumper het volgende:

[..]

*herkent*

Euh, jij bént toch niet mijn vriendin?
ben jij miljonair dan?
  vrijdag 30 juli 2004 @ 14:30:39 #203
31816 thumper
pi_20954509
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 14:29 schreef MarMar het volgende:

[..]

ben jij miljonair dan?
Nee, ik ben half miljonair
  vrijdag 30 juli 2004 @ 14:31:49 #204
31816 thumper
pi_20954536
Ietsje naar beneden afgerond dan
pi_20954539
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 14:30 schreef thumper het volgende:

[..]

Nee, ik ben half miljonair
dan ben ik niet je vriendinnetje

maar jah, vrouwen zijn net mensen WIJ HEBBEN OOK LIBIDO HOOR
hahaha

hoor wel vaak dat mannen daar vanop kijken dat een vrouw ook lusten heeft en gewoon initiatief neemt... maffe wereld leven we in
  vrijdag 30 juli 2004 @ 14:33:54 #206
31816 thumper
pi_20954589
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 14:31 schreef MarMar het volgende:

[..]

hahaha

hoor wel vaak dat mannen daar vanop kijken dat een vrouw ook lusten heeft en gewoon initiatief neemt... maffe wereld leven we in
Je leeftijd klopt ook niet zie ik, je bent een stuk ouder dan de mijne

En voor de rest ben ik het volledig met je eens, mijn meisje heeft ook het libido van een jong konijn
Net als ik, hence my nick
pi_20954735
njah, ergens is er nogsteeds een idee van dat je als "goede vrouw" een net meisje moet zijn... mannen jagen vrouwen zijn prooi blablabla...

vrouwen zijn geen prooi, vrouwen weten maar al te goed wat het aas is en mannen happen, dus wie jaagt nu op wie haha

ach jah, tis nooit goed

ik had laatst nog een gesprek met een vriendin van me

komisch iets.. als je een man afwijst noemtie je een slet en als je wel wilt ben je ook een slet... haha

maar ik ga oftopic

hoewel

beetje sletje zijn is soms wel geil
  vrijdag 30 juli 2004 @ 14:45:54 #208
31816 thumper
pi_20954876
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 14:40 schreef MarMar het volgende:
njah, ergens is er nogsteeds een idee van dat je als "goede vrouw" een net meisje moet zijn... mannen jagen vrouwen zijn prooi blablabla...

vrouwen zijn geen prooi, vrouwen weten maar al te goed wat het aas is en mannen happen, dus wie jaagt nu op wie haha

ach jah, tis nooit goed

ik had laatst nog een gesprek met een vriendin van me

komisch iets.. als je een man afwijst noemtie je een slet en als je wel wilt ben je ook een slet... haha

maar ik ga oftopic

hoewel

beetje sletje zijn is soms wel geil
Ik val op meisjes die zich als een slet gedragen, maar in gezelschap een dame zijn

Of, zoals Usher zegt: A lady in the street and a freak in the bed
pi_20954902
Usher die snapt het, super is het als een meid super classy is en dan in bed een complete bimbo blijkt te zijn. en marmar ja dan ben ik net zo erg als die 'bimbo'
pi_20955119
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 14:45 schreef thumper het volgende:

[..]

Ik val op meisjes die zich als een slet gedragen, maar in gezelschap een dame zijn

precies

dat is trouwens ook leuk als vrouw, ladylike voor de buitenwereld... maar ondertussen

zoals dat stiekem teasen wat niemand ziet en "geamuseerd" met andere mensen praten...

i like that
  vrijdag 30 juli 2004 @ 15:08:56 #211
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_20955447
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 14:45 schreef thumper het volgende:

[..]

Dat is inderdaad erg leuk

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_20955549
jammie zeg ik dan als ik er alleen al aan denk
  vrijdag 30 juli 2004 @ 15:13:54 #213
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_20955568
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 14:31 schreef MarMar het volgende:

[..]

hahaha

hoor wel vaak dat mannen daar vanop kijken dat een vrouw ook lusten heeft en gewoon initiatief neemt...
o ja???
Die zoute stokjes...
pi_20955648
[hoogstemmetje] O JAH JOH????[/hoogstemmetje]

pi_20955712
zeg dat gezeik van jullie vind ik nou niet echt geil of geilmakend!
ik stem voor ONTOPIC!!!
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
  vrijdag 30 juli 2004 @ 15:20:03 #216
31816 thumper
pi_20955719
MarMar, ik begin je steeds leuker te vinden
pi_20955767
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 15:19 schreef daReaper het volgende:
zeg dat gezeik van jullie vind ik nou niet echt geil of geilmakend!
ik stem voor ONTOPIC!!!
humor hoort anders echt wel bij seks!
pi_20955777
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 15:20 schreef thumper het volgende:
MarMar, ik begin je steeds leuker te vinden
schattig *kus op voorhoofd van thumper plant*
  vrijdag 30 juli 2004 @ 15:25:42 #219
31816 thumper
pi_20955858
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 15:22 schreef MarMar het volgende:

[..]

schattig *kus op voorhoofd van thumper plant*
* thumper geeft kusje terug en gaat weer ontopic
pi_20955892
hmm, come to think of it...

vanavond zie ik eindelijk mijn lekkere kanjer weer na bijna een week...

denk dat ik maar weer eens de deur open ga doen in mijn satijnen badjasje vanavond
  vrijdag 30 juli 2004 @ 15:27:34 #221
31816 thumper
pi_20955906
Wat trouwens wel scheelt, is als je het financieel erg goed voor elkaar hebt, dat er bijna geen stress-factoren zijn, en de sex dus automatisch beter en geiler en heter en etc. is...
  vrijdag 30 juli 2004 @ 15:29:34 #222
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20955949
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 15:27 schreef MarMar het volgende:
hmm, come to think of it...

vanavond zie ik eindelijk mijn lekkere kanjer weer na bijna een week...

denk dat ik maar weer eens de deur open ga doen in mijn satijnen badjasje vanavond
dat doet die van mij nou nooit
[..]
pi_20955960
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 15:27 schreef thumper het volgende:
Wat trouwens wel scheelt, is als je het financieel erg goed voor elkaar hebt, dat er bijna geen stress-factoren zijn, en de sex dus automatisch beter en geiler en heter en etc. is...
hihi klopt alhoewel

seks is ook erg goed om te ontspannen
  vrijdag 30 juli 2004 @ 15:35:32 #224
31816 thumper
pi_20956085
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 15:29 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Come to think of it...

Mijn vriendin had een tijdje geleden geen zin om te koken, dus wilde ze giros laten bezorgen. Ik zou wat later thuiskomen uit mijn werk, dus ik zou zelf later wat bestellen.

Afijn, ik kom thuis, en zij zit al te eten. Ik bel op, en bestel ook een portie giros.

Al na 15 minuten wordt er aangebeld. Ik loop naar de voordeur, doe open, en daar staan 3 (drie) bezorgers.... Ik kijk wat vreemd op, maar neem de bestelling aan, betaal, en loop weer naar de woonkamer.

Ik vertelde het verhaal aan mijn vriendin, die vervolgens in de lach schiet...

Wat bbleek nou: toen zij haar bestelling had doorgebeld, is ze snel even gaan douchen in de tussentijd. Net toen ze uit de douche stapte ging de voordeurbel. Ze had heel snel haar badjas omgedaan, en liep naar de voordeur. Maar toen ze haar bestelling aannam, viel haar badjas open en was een groot deel van haar 80DD cups zichtbaar....

Blijkbaar dachten de bezorgers, toen er weer een bestelling voor hetzelfde adres werd geplaatst, dat er 'wat te halen viel', vandaar dat ze met z'n drieen waren!

Wat een tegenvaller voor ze toen ik opendeed
  † In Memoriam † vrijdag 30 juli 2004 @ 15:36:07 #225
25682 2cv
Niet subtiel
pi_20956107
Waarom heb ik het vermoeden dat ik in een grot leef ? :S
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_20956143
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 15:29 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ja maar IK ben lief!

haha thumper, lachen!! ken dat.. samen met dinnetje van mij, kleertjes van elkaar passen, ff douchen, trutten voor et stappen gaan en pizza bestellen

pizzajongetje komt.. wij doen open.. zij had kort rokje aan en der bh, ik had truitje aan en string.. haha

hij hoefde geen fooi meer
  vrijdag 30 juli 2004 @ 15:39:05 #227
31816 thumper
pi_20956172
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 15:37 schreef MarMar het volgende:

[..]

ja maar IK ben lief!

haha thumper, lachen!! ken dat.. samen met dinnetje van mij, kleertjes van elkaar passen, ff douchen, trutten voor et stappen gaan en pizza bestellen

pizzajongetje komt.. wij doen open.. zij had kort rokje aan en der bh, ik had truitje aan en string.. haha

hij hoefde geen fooi meer
Nou, ik zou juist een grote fooi willen...
pi_20956182
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 15:39 schreef thumper het volgende:

[..]

Nou, ik zou juist een grote fooi willen...
et arme gozertje was amper 17, die keek alleen nog maar naar de grond joh

*dom van em* hihi
  vrijdag 30 juli 2004 @ 15:40:35 #229
31816 thumper
pi_20956197
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 15:39 schreef MarMar het volgende:

[..]

*dom van em* hihi
Kneus

Ik had gevraagd of ik de pizza's niet even binnen moest brengen
pi_20956248
eigenlijk zonde om in badjas open te doen vanavond... dat nieuwe setje is ook wel leuk die rode..

ben benieuwd hoe lang dat aanblijft als ik daarin open doe *big smile*
  vrijdag 30 juli 2004 @ 15:44:33 #231
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_20956282
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 15:36 schreef 2cv het volgende:
hahaha.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 30 juli 2004 @ 15:45:27 #232
31816 thumper
pi_20956305
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 15:42 schreef MarMar het volgende:
eigenlijk zonde om in badjas open te doen vanavond... dat nieuwe setje is ook wel leuk die rode..

ben benieuwd hoe lang dat aanblijft als ik daarin open doe *big smile*
Mijn vriendin en ik hebben een vast belpatroon Als een van ons opendoet dan weten we dat er wat te gebeuren staat...

Zo heeft ze weleens opengedaan, en vervolgens haar armen met handboeien vastgemaakt aan enerzijds de verwarmingsbuizen, en aan de andere kant aan de trapleuning... moest ik haar eerst stevig doorneuken voordat ik er langs mocht
  vrijdag 30 juli 2004 @ 15:46:24 #233
31816 thumper
pi_20956331
Sorry for asking Scandalous, maar dit soort dingen maak jij zeker ook nooit mee?
pi_20956334
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 15:45 schreef thumper het volgende:

[..]

Mijn vriendin en ik hebben een vast belpatroon Als een van ons opendoet dan weten we dat er wat te gebeuren staat...

Zo heeft ze weleens opengedaan, en vervolgens haar armen met handboeien vastgemaakt aan enerzijds de verwarmingsbuizen, en aan de andere kant aan de trapleuning... moest ik haar eerst stevig doorneuken voordat ik er langs mocht
hey!!! dank je voor de tip
  vrijdag 30 juli 2004 @ 15:47:50 #235
31816 thumper
pi_20956366
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 15:46 schreef MarMar het volgende:

[..]

Anytime
  vrijdag 30 juli 2004 @ 15:51:03 #236
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20956426
ik zag laatst 2 neukende koeie ...dat is pas geil
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 30 juli 2004 @ 15:51:24 #237
31816 thumper
pi_20956432
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 15:46 schreef MarMar het volgende:

[..]

Voor de beeldvorming: ze stond met haar kontje naar mij toe gekeerd
pi_20956447
[hardopdenk] IK WIL NAAR HUIS en mijn kanjer moet NU NU NU langskomen![/hardopdenk]

volgens mij heb ik wel een fijne nacht vannacht

heb ook al eens open gedaan in een mooi zwart setje van me, transparant sjah eh, nachtjurkje om het zo maar te noemen en transparant zwarte string met strikjes vast op de heupen, konnie me uitpakken als een kadootje

*ik ben lief*
  vrijdag 30 juli 2004 @ 15:54:09 #239
31816 thumper
pi_20956502
Damn, thumpertje wordt geil en wil niets liever dan zijn vriendin eens stevig misbruiken... Heb net geSMSt
pi_20956542
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 15:54 schreef thumper het volgende:
Damn, thumpertje wordt geil en wil niets liever dan zijn vriendin eens stevig misbruiken... Heb net geSMSt
hihi, ik heb ook al net gesmst
  vrijdag 30 juli 2004 @ 15:58:53 #241
31816 thumper
pi_20956598
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 15:56 schreef MarMar het volgende:

[..]

hihi, ik heb ook al net gesmst
Hahaha, ik kreeg hem net binnen
Niet van jou hoor
  vrijdag 30 juli 2004 @ 16:00:07 #242
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_20956625
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 09:51 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Volgens mij ken ik dat restaurant

Ehh... wacht effe... volgens mij was ik daar ook zelfs op dat moment...

En volgens mij bleef ik aan tafel zitten eten terwijl jullie daar achter waren

*mental note* Volg Semtex en Scandy voortaan naar het toilet...
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_20956936
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 15:45 schreef thumper het volgende:

[..]

TRRRRIINNGG!!!! goedemiddag, mogen wij u de "wachttoren" aanbieden????

oeps!!!
Hé mod.. Hoe plaats ik een Signature????
  vrijdag 30 juli 2004 @ 16:19:56 #244
31816 thumper
pi_20956962
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 16:18 schreef Jamie_starr het volgende:

[..]

TRRRRIINNGG!!!! goedemiddag, mogen wij u de "wachttoren" aanbieden????

oeps!!!
quote:
Mijn vriendin en ik hebben een vast belpatroon [....]
Maar dat is denk ik wel een manier om ze zo snel mogelijk weg te krijgen
  vrijdag 30 juli 2004 @ 18:40:38 #245
56951 Najra
---------------
pi_20959750
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 15:51 schreef Gamedemon het volgende:
ik zag laatst 2 neukende koeie ...dat is pas geil
Het klinkt iig wat interessanter dan de rest van het geblaat in dit topic.

pi_20959811
ik heb es mijn kont op de snelweg uit het raam geduwd. met mn broek naar beneden natuurlijk. daar heb ik vast menig vrouw mee geil gemaakt
Extremistisch gematigd.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 20:49:47 #247
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_20962179
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 16:00 schreef Gabberhead het volgende:

[..]

Oh ben jij L.E. ?

Nee, goed dat je bent blijven zitten

Jullie maken er meteen weer een geil verhaal van, maarre, newsflash, vrouwen gaan wel vaker samen een wc/pashokje in, om iets aan elkaar te laten zien
  vrijdag 30 juli 2004 @ 21:18:13 #248
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_20962721
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 16:00 schreef Gabberhead het volgende:

[..]

1) Je mag niet mee in 't damestoilet
2) Ik geloof d'r niks van
  zaterdag 31 juli 2004 @ 12:26:10 #249
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_20972440
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 20:49 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Oh ben jij L.E. ?

Nee, goed dat je bent blijven zitten

Jullie maken er meteen weer een geil verhaal van, maarre, newsflash, vrouwen gaan wel vaker samen een wc/pashokje in, om iets aan elkaar te laten zien
*doet leesbrilletje omhoog en zet zwaar frans accent op*
It is I! L.E.

Enne.. dat het vaker gebeurt, hoeft nog niet te betekenen dat het niet geil is
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_20972794
hmm ik heb wel es hele andere dingen gedaan met mijn vriendinnetje op de wc dan alleen maar iets laten zien en elkaars lipstick lenen *grijns*
pi_20974476
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:34 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Onder en helemaal boven, allebei lekker
NIet als het dat k*tvriesvak is, waar je helemaal bovenin achteraan moet zijn en je er simpelweg te klein voor bent, zelfs als je op een kratje staat.... *gromt*
I had a signature once. It was awful.
pi_20976331
Ik denk wel overal.. als je je fantasie maar een beetje de vrije loop laat.. Op de plee.. in een kleedhokje van een zwembad/winkel etc... op de fiets.. in de struiken.. in het water... in een steegje..

Ik zou zeggen.. wherever you can.. do it!
  zaterdag 31 juli 2004 @ 16:46:13 #253
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_20976588
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 15:39 schreef MarMar het volgende:

[..]

*dom van em* hihi
Hij stond vast je schoenen te bewonderen
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2004 @ 01:15:55 #254
25682 2cv
Niet subtiel
pi_20984893
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 15:36 schreef 2cv het volgende:
Vandaag zat ik niet in mijn grot maar (o.a.) in Rotterddam, in de urt van het Centraal Station. Niets gedaan, nergens aan gezeten maar wel m'n ogen uitgekeken. Was 1 of ander zomercarnaval en dat was schijnbaar een goede reden voor de dames om zo min mogelijk kleding aan te doen
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')