ls dat je ding isquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:13 schreef nightfall het volgende:
ik zag gisteren een hond ze'n zak wassen![]()
dat heeft gewoon flirtenquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:31 schreef Snakey het volgende:
Gisteren in de supermarkt. Liep een mooi (donker) meisje rond in een minirokje. Op zich kijk je er een keer naar en gaat verder met je eigen ding. Tot ze voor me in het gangpad bukte om een pak chips te pakken, ze bleek dus een tanga aan te hebben waardoor ik vol uitzicht op haar mooie ronde billen kreeg...![]()
Toen ze weer ging staan draaide ze zich om en lachte naar me... Daarna stond ik in de rij voor een pakkie shag waar zij ook was, ze bukte daar nogmaals om een blad te pakken en deed mij nog zo'n mooi uitzicht kado. Vervolgens liep ze naar de balie om af te rekenen waar ze "per ongeluk" met haar arm en borst tegen me aanliep en nogmaals naar me lachte....![]()
en heb je je bek nog open getrokken......quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:31 schreef Snakey het volgende:
Gisteren in de supermarkt. Liep een mooi (donker) meisje rond in een minirokje. Op zich kijk je er een keer naar en gaat verder met je eigen ding. Tot ze voor me in het gangpad bukte om een pak chips te pakken, ze bleek dus een tanga aan te hebben waardoor ik vol uitzicht op haar mooie ronde billen kreeg...![]()
Toen ze weer ging staan draaide ze zich om en lachte naar me... Daarna stond ik in de rij voor een pakkie shag waar zij ook was, ze bukte daar nogmaals om een blad te pakken en deed mij nog zo'n mooi uitzicht kado. Vervolgens liep ze naar de balie om af te rekenen waar ze "per ongeluk" met haar arm en borst tegen me aanliep en nogmaals naar me lachte....![]()
Yep, maar wel geilquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:36 schreef martijntie het volgende:
[..]
dat heeft gewoon flirten![]()
Hahaha. Mooie actie.quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:38 schreef MarMar het volgende:
hmm..
stukje rijden in de auto met vriendje.. even tanken bij pompstation.. hij komt terug, mijn string hangt aan de achteruitkijkspiegel
vindtie leuk als ik een rokje aan heb
dat heb ik dus ook altijd. Gaat mijn vriendin weer eens in een winkel allerlei dingetjes passen en dan kun je bij meerdere pashokjes vaak een glimp opvangen van meiden die zonder dat ze het door hebben hun lichamen aan je showenquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:40 schreef SadKingBilly het volgende:
Een van mijn favorieten: Als een meisje iets gaat passen in een kleedhokje, en het gordijn niet helemaal dicht trekt (omdat ma of een vriendin mee staat te kijken), en je daarlangs een prima zicht hebt op een meisje in ondergoed/string/helemaal niets
Ga ook graag altijd mee kleding kopen met mijn vriendin
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:50 schreef Klonk het volgende:
Ik ben een keer, gelukkig langzaam, met een vrachtwagen tegen een personenwagen aangereden omdat ik naar een paar jonge dames in mini rokjes zat te kijken
Aan de ene kant denk ik Lucky Bastard en geloof ik je.quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:38 schreef thumper het volgende:
Ik zat een paar jaar geleden 's avonds in de trein, toen er een heel mooi meisje tegenover me ging zitten op de 4-zits. Ze had een rokje aan, een een topje met v-hals waarin haar borstjes mooi in uitkwamen.
Ze pakte een tijdschrift uit haar tas, deed haar instappers uit, en legde haar blote voetjes naast me op de bank. Na een tijdje schoof ze haar voeten tegen mij aan, en toen kon ik me niet langer beheersen...
Ik begon langzaam haar voeten te masseren, en ondertussen deed zij of er niks aan de hand was! Ze las gewoon verder, maar je kon zien dat ze ervan genoot. Na een tijdje begon ik ook haar kuiten te masseren, en toen legde ze haar tijdschrift weg, zakte onderuit, en boog haar benen omhoog zodat ik een riant uitzicht had op haar slipjeen deed haar ogen dicht...
ik masseerde een tijdje door, totdat ze opstond, mij een bijna onzichtbare wenk gaf, en naar het toilet in het tussengedeelte van de coupe liep... Ik liep achter haar aan het toilet in, waarna we een kwartiertje hele heftige seks hebben gehad.
na afloop gingen we weer zitten, het eerstvolgende station stapte ze uit, en ik heb haar nooit meer gezien.
En al die tijd hebben we geen enkel woord gewisseld!
Het was het toilet van een van die nieuwe dubbeldekkers, die hebben inderdaad niet al te grote toiletten maar zijn wel redelijk schoon. En sex op een aparte locatie is zowieso ontzettend geilmakend...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:02 schreef Punica het volgende:
[..]
Aan de ene kant denk ik Lucky Bastard en geloof ik je.
Aan de andere kant, EEN FUCKING NS TOILET VAN 1M bij 50CM, daar kan je NOOIT lekkere sex in hebben
wat het ergste was, de pliesie kwam toevallig langs en hielp het ongeval af te handelen, dus vroegen ze aan mij waarom ik niet op tijd had geremd, ik probeerde nog met het algemene "ik was afgeleid " maar ze waren niet tevreden en vroegen waardoor ik afgeleid was, na ja, toen heb ik het maar opgebiecht, agent heeft het grinnekend opgeschreven.quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben een keer op de fiets over de kop gegaan doordat ik (te lang) omkeek naar een paar fijne dames. Daardoor had ik de dubbelgeparkeerde auto niet gezien... :')
[edit]
Ow ja, en een keer me auto volgegooid met diesel ipv benzine omdat ik liep te flirten
[/edit]
volgende keer de gehandicapte toilet opzoeken, die hebben wat meer ruimtequote:Op donderdag 29 juli 2004 15:04 schreef thumper het volgende:
[..]
Het was het toilet van een van die nieuwe dubbeldekkers, die hebben inderdaad niet al te grote toiletten maar zijn wel redelijk schoon. En sex op een aparte locatie is zowieso ontzettend geilmakend...
Misschien was de sex niet zo bijzonder, maar het was geil en hevig!
dat was de enige schade die ik ooit heb geredenquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:03 schreef GraasGast het volgende:
Heet je daarom Klonk?![]()
die gehandicapten nemen ook altijd alle ruimte inquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:06 schreef BobRooney het volgende:
[..]
volgende keer de gehandicapte toilet opzoeken, die hebben wat meer ruimte![]()
Ja, maar daarvoor moet je een speciale sleutel vragen bij de conducteur geloof ik....quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:06 schreef BobRooney het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je NU moet neukenquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:11 schreef thumper het volgende:
[..]
Ja, maar daarvoor moet je een speciale sleutel vragen bij de conducteur geloof ik....
Nou ja, op het normale toilet was het ook al super! Die wastafel heeft de perfecte hoogte hoorquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je NU moet neuken![]()
Stampertje is trots op jequote:Op donderdag 29 juli 2004 15:16 schreef thumper het volgende:
[..]
Nou ja, op het normale toilet was het ook al super! Die wastafel heeft de perfecte hoogte hoorZij ging eropzitten, benen wijd tegen de wandjes, hoofd achterover en thumper ramde hem in haar.....
Ik heb het een keer met mijn vriendin in het bubbelbad van de buren gedaan terwijl die op vakantie warenquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:13 schreef Punica het volgende:
Owja, dan kan ik mijne 'r ook wel bij voegen
Neuken op de plee van je stamkroeg terwijl het je vaste barhang avond is. En dan gewoon weer bij je vrienden gaan szitten daarna inc vriendin.
Okee clichee, maar het was wel geil![]()
(midden in de kamer ook totdat de buurvrouw de sleutel bleek te hebben van ons huis (ouders op vakantie) en de krant kwam halen, HOI).
dat zou best kunnen...maar je hebt wel een geldige reden...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:11 schreef thumper het volgende:
[..]
Ja, maar daarvoor moet je een speciale sleutel vragen bij de conducteur geloof ik....
Sja... Maar blijkbaar waren we allebei zo opgewonden geworden -- zij van haar gratis beenmassage, en ik omdat ik ongestraft aan een mooie medepassagiere mocht zitten -- dat we het net zo goed ook in de coupe hadden kunnen doen, ware het niet dat er nog 2 of 3 mensen in de coupe zaten.quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:27 schreef BobRooney het volgende:
[..]
dat zou best kunnen...maar je hebt wel een geldige reden...
quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:37 schreef Desensitized het volgende:
Kwam laatst aanrijden bij een stoplicht en stopte op de snelle baan naast een andere auto. Daar zaten twee meiden in die een beetje aan elkaar en aan zichzelf zaten te zitten en zo zeg maar. Ging niet erg raar, maar toch wel een leuk gezicht.
Nou ja beetje kijken en beetje lachen [wij allen] maar verder niks. Helaas.quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:47 schreef thumper het volgende:
[..]
En toen, niks meer gebeurd?
Wow, cool zeg. Lijkt mij ook niet vervelend. Wat doen jullie dan verder?quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:38 schreef MarMar het volgende:
hmm..
stukje rijden in de auto met vriendje.. even tanken bij pompstation.. hij komt terug, mijn string hangt aan de achteruitkijkspiegel
vindtie leuk als ik een rokje aan heb
Damn...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:58 schreef Zeverzak het volgende:
Bij mijn appartement kijk je vanuit de slaapkamer zo door het velux raam van de achterburen.
Die dochter (22) lag een tijdje geleden naakt op bed een beetje met zichzelf te spelen. Ik loop het balkon op om eens goed te kijken doet ze d'r ogen op en ze zwaait!
De voyeur die ik ben zwaait verlegen terug, en zij rolt de gordijnen dicht....
Heb er toen nog es aangesproken in de kroeg: Was 't lekker?
Zij meteen rood en liep weg... Geen succes...
quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:56 schreef girllover het volgende:
[..]
Wow, cool zeg. Lijkt mij ook niet vervelend. Wat doen jullie dan verder?
quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:58 schreef Zeverzak het volgende:
Bij mijn appartement kijk je vanuit de slaapkamer zo door het velux raam van de achterburen.
Die dochter (22) lag een tijdje geleden naakt op bed een beetje met zichzelf te spelen. Ik loop het balkon op om eens goed te kijken doet ze d'r ogen op en ze zwaait!
De voyeur die ik ben zwaait verlegen terug, en zij rolt de gordijnen dicht....
Heb er toen nog es aangesproken in de kroeg: Was 't lekker?
Zij meteen rood en liep weg... Geen succes...
Had daar stiekem ook op gehoopt. Het ijs was inmiddels gebroken toch?quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:59 schreef thumper het volgende:
[..]
Damn...
Jammer dat er geen vervolg aan vast zit
Nog een stukkie "rijden" denk ik...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
doe eens een wilde gok....
klopt, we gingen uit etenquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:03 schreef Zeverzak het volgende:
[..]
Nog een stukkie "rijden" denk ik...![]()
en daarna?quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
klopt, we gingen uit eten![]()
En waar alcohol vloeit... roept het bed. Dus na de drank lekker geslapen...quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:08 schreef MarMar het volgende:
[..]
wat drinken![]()
hahaha, mwah, vrouwen en alcohol gaan goed samen en hij drinkt geen alcohol...quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:10 schreef Zeverzak het volgende:
[..]
En waar alcohol vloeit... roept het bed. Dus na de drank lekker geslapen...![]()
Brrrrrrrrrquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
hahaha, mwah, vrouwen en alcohol gaan goed samen en hij drinkt geen alcohol...
maar zo beetje teasen tussendoor, dat je gewoon ergens bent en alleen hij weet waar mijn string isdas leuk...
Jammer!!!quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:26 schreef MarMar het volgende:
ik word straks opgehaald door mijn vriendinnetje en dan ga ik der es lekker zoenen
sorry, geen digicam
Je mag ook gewoon het verhaaltje posten hoor... Vinden we helemaaal niet erg!quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:26 schreef MarMar het volgende:
ik word straks opgehaald door mijn vriendinnetje en dan ga ik der es lekker zoenen
sorry, geen digicam
Dat betekent dat de producten in het schap naar voren geschoven worden, zodat de schappen voller en netter lijken. Gebeurt vaak aan 't eind van de dag.quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:26 schreef Desensitized het volgende:
Spiegelen??? Legt u dat eens uit aan mij...
Ja, en het is er zo lekker schoon.quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:06 schreef BobRooney het volgende:
[..]
GMTAquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:28 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat betekent dat de producten in het schap naar voren geschoven worden, zodat de schappen voller en netter lijken. Gebeurt vaak aan 't eind van de dag.
Zijn jullie al in de auto iets gaan doen of pas thuis? Vind het iig erg sexy. Laat je je slipje dan 's avonds ook aan de achteruikijkspiegel hangen of neem je het mee naar binnen?quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
doe eens een wilde gok....
ben jij lebsischquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:26 schreef MarMar het volgende:
sorry, geen digicam
Bi waarschijnlijk... Ze heeft toch een vriend?quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:32 schreef DJ_WB het volgende:
[..]
ben jij lebsisch :R
Onder en helemaal boven, allebei lekkerquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:31 schreef komrad het volgende:
en je snapt wel hoe dat eruit ziet als een mooie dame dat doet bij het onderste schap)
wat is dat in godsnaam voor een preutse EO Staphorst reactiequote:Op donderdag 29 juli 2004 16:32 schreef DJ_WB het volgende:
[..]
ben jij lebsisch
Standaardreactiequote:Op donderdag 29 juli 2004 16:33 schreef thumper het volgende:
[..]
Bi waarschijnlijk... Ze heeft toch een vriend?Niks mis met bi, wou dat alle vrouwen het waren!
En wat is daar nou weer mis mee?quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:34 schreef Blinky het volgende:
[..]
Standaardreactie![]()
En ook dat alle mannen het waren, waren we eindelijk van dat haha-hij-is-een-homooooo- en geaardheidsproblemen- gezeik af. WAt zou dat heerlijk zijn zeg.quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:33 schreef thumper het volgende:Niks mis met bi, wou dat alle vrouwen het waren!
Omdat het in de praktijk toch heel anders blijkt te zijnquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:35 schreef thumper het volgende:
[..]
En wat is daar nou weer mis mee?
Mee eensquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:35 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
En ook dat alle mannen het waren, waren we eindelijk van dat haha-hij-is-een-homooooo- en geaardheidsproblemen- gezeik af. WAt zou dat heerlijk zijn zeg.
Natuurlijk is het anders, dat ben ik helemaal met je eens. Maar mijn vriendin is bi, en ik kan je verzekeren dat dat ons liefdesspel een behoorlijke impuls geeft...quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:36 schreef Blinky het volgende:
[..]
Omdat het in de praktijk toch heel anders blijkt te zijn
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:38 schreef thumper het volgende:
Ik zat een paar jaar geleden 's avonds in de trein, toen er een heel mooi meisje tegenover me ging zitten op de 4-zits. Ze had een rokje aan, een een topje met v-hals waarin haar borstjes mooi in uitkwamen.
Ze pakte een tijdschrift uit haar tas, deed haar instappers uit, en legde haar blote voetjes naast me op de bank. Na een tijdje schoof ze haar voeten tegen mij aan, en toen kon ik me niet langer beheersen...
Ik begon langzaam haar voeten te masseren, en ondertussen deed zij of er niks aan de hand was! Ze las gewoon verder, maar je kon zien dat ze ervan genoot. Na een tijdje begon ik ook haar kuiten te masseren, en toen legde ze haar tijdschrift weg, zakte onderuit, en boog haar benen omhoog zodat ik een riant uitzicht had op haar slipjeen deed haar ogen dicht...
ik masseerde een tijdje door, totdat ze opstond, mij een bijna onzichtbare wenk gaf, en naar het toilet in het tussengedeelte van de coupe liep... Ik liep achter haar aan het toilet in, waarna we een kwartiertje hele heftige seks hebben gehad.
na afloop gingen we weer zitten, het eerstvolgende station stapte ze uit, en ik heb haar nooit meer gezien.
* Blinky is ook bi en vindt dat alleen maar lastig. Zelfs als vrijgezel.quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:38 schreef thumper het volgende:
[..]
Natuurlijk is het anders, dat ben ik helemaal met je eens. Maar mijn vriendin is bi, en ik kan je verzekeren dat dat ons liefdesspel een behoorlijke impuls geeft...
klopt biquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:33 schreef thumper het volgende:
[..]
Bi waarschijnlijk... Ze heeft toch een vriend?Niks mis met bi, wou dat alle vrouwen het waren!
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:38 schreef thumper het volgende:
ow dus je kan hier gewoon uit komen voor je sexueele geaardheidquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat is dat in godsnaam voor een preutse EO Staphorst reactie![]()
nu nog leren tags te zettenquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:42 schreef DJ_WB het volgende:
[..]
ow dus je kan hier gewoon uit komen voor je sexueele geaardheid
[imghttp://www.dj-wb.com/thumbs/slides/100_0020_11.JPG][/img]
Heb ik hem daar ook al eens in gepost?quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:42 schreef Scandalous het volgende:
[..]![]()
Rechtstreeks uit Hete Seksverhalen deel 1
jij achtervolgt mijquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
nu nog leren tags te zetten :')
Zou kunnenquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:43 schreef thumper het volgende:
[..]
Heb ik hem daar ook al eens in gepost?
En dat begrijp ik dus niet...quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:41 schreef Blinky het volgende:
[..]
* thumper is ook bi en vindt dat alleen maar lastig. Zelfs als vrijgezel.![]()
Hoezo sterk verhaal? Maak jij nooit wat mee?quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:45 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Zou kunnen![]()
Het is wel een sterk verhaal hoor![]()
Nee, vreemden mogen niet aan me zittenquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:46 schreef thumper het volgende:
[..]
Hoezo sterk verhaal? Maak jij nooit wat mee?
Omdat ik niet weet hoe ik ermee verder wil. En als ik naar pottenkafee hier in de buurt ga, ben ik zo onzeker dat ik niet echt durf te flirten. En aangezien iedereen elkaar daar kent kom je er niet tussen: resultaat: frusti naar huis.quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:45 schreef thumper het volgende:
[..]
En dat begrijp ik dus niet...
Waarom? Ga je binnenkort iets spannends zien of doen?quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:49 schreef xxgirlxx het volgende:
Leuk topic!
Jammer dat ik zelf nog niets kan posten, maar krijg zo wel het idee om daar snel verandering in te brengen.
mijn ervaring: hoe minder je zoekt hoe meer het zomaar voor je voeten valtquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:49 schreef Blinky het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet hoe ik ermee verder wil. En als ik naar pottenkafee hier in de buurt ga, ben ik zo onzeker dat ik niet echt durf te flirten. En aangezien iedereen elkaar daar kent kom je er niet tussen: resultaat: frusti naar huis.
Zelfde eigenlijk als in een 'gewone' kroeg voor hetero's. Daar ben ik minder onzeker om te flirten met mannen, maar op de een of andere manier raak ik daar een stuk minder geboeid door.
Daarbij heb ik nu 2 keer een one-night stand gehad en ik merk dat ik toch liever voor de 'normale' relatie wil gaan, maar ja, dan stuit ik weer (oa) op bovenstaande problemen...
Ben ik helemaal met je eens. Maar waarschijnlijk heb je er overheen gelezen dat het meisje haar voeten bewust tegen mij aan legde, en dat vatte ik op als een uitnodiging om haar voetjes te masserenquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:49 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Nee, vreemden mogen niet aan me zitten
Als een wildvreemde vent in de trein aan mn voeten zit kan hij een trap in zn kruis verwachten, meer niet.
Of jou weg te krijgen met een hevige zweetlucht.quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:52 schreef thumper het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Maar waarschijnlijk heb je er overheen gelezen dat het meisje haar voeten bewust tegen mij aan legde, en dat vatte ik op als een uitnodiging om haar voetjes te masseren
Apart meisje dan.. Ik kan me er niks bij voorstellen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:52 schreef thumper het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Maar waarschijnlijk heb je er overheen gelezen dat het meisje haar voeten bewust tegen mij aan legde, en dat vatte ik op als een uitnodiging om haar voetjes te masseren
Aha, dan is het wat anders... Mijn vriendin weet precies wat ze wel en niet wil, en ze is daar ook heel stellig in.quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:49 schreef Blinky het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet hoe ik ermee verder wil. En als ik naar pottenkafee hier in de buurt ga, ben ik zo onzeker dat ik niet echt durf te flirten. En aangezien iedereen elkaar daar kent kom je er niet tussen: resultaat: frusti naar huis.
Zelfde eigenlijk als in een 'gewone' kroeg voor hetero's. Daar ben ik minder onzeker om te flirten met mannen, maar op de een of andere manier raak ik daar een stuk minder geboeid door.
Daarbij heb ik nu 2 keer een one-night stand gehad en ik merk dat ik toch liever voor de 'normale' relatie wil gaan, maar ja, dan stuit ik weer (oa) op bovenstaande problemen...
Waarschijnlijk is er ook geen flikker van waar, zoals meestal met dit soort verhalen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:53 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Apart meisje dan.. Ik kan me er niks bij voorstellen.
Ja, sorry hoorquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:53 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Apart meisje dan.. Ik kan me er niks bij voorstellen.
Haha, geen bi zijn in elk geval. Ik weet namelijk niet eens hoe het is met een vrouw en baal ervan dat ik toch de behoefte heb om dat uit te proberen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:54 schreef thumper het volgende:
[..]
Aha, dan is het wat anders... Mijn vriendin weet precies wat ze wel en niet wil, en ze is daar ook heel stellig in.
Ik denk dat als je voor jezelf duidelijk kunt maken wat je wilt en hoe je het wilt, dat je nog veel plezier zult beleven
quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:55 schreef Tomek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er ook geen flikker van waar, zoals meestal met dit soort verhalen.
Ik ben trouwens een keer achter in een bus door 6 lekkere wijven tegelijk gepijpt![]()
Met mijn vriend ja, maar niet met mannetjes die op me zitten te geilen in de trein....quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:55 schreef thumper het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor
Heb jij nooit zin om spontaan sex te hebben met iemand? Ik weet dat de meeste mensen (vrouwen) dat inderdaad niet in de praktijk brengen, maar blijkbaar heb ik het dus getroffen die ene keer
Dat werkte dus duidelijk averechtsquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:53 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Of jou weg te krijgen met een hevige zweetlucht.
Lukkie joe!quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:55 schreef Tomek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er ook geen flikker van waar, zoals meestal met dit soort verhalen.
Ik ben trouwens een keer achter in een bus door 6 lekkere wijven tegelijk gepijpt![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:56 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Met mijn vriend ja, maar niet met mannetjes die op me zitten te geilen in de trein....
Jahaaaa, en dat geloof ik dus nietquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:59 schreef thumper het volgende:
[..]
![]()
léés nou...
ZIJ gaf de eerste aanzet
Ok, ik haak af... Tegen zoveel onbenul kan ik niet opquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:00 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Jahaaaa, en dat geloof ik dus niet
Je voeten naast iemand leggen vind ik nog niet direct hetzelfde als: Goh, zullen we even flink van bil gaan in het toilet?"quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:59 schreef thumper het volgende:
[..]
![]()
léés nou...
ZIJ gaf de eerste aanzet
quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:01 schreef thumper het volgende:
[..]
Ok, ik haak af... Tegen zoveel onbenul kan ik niet op
quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je voeten naast iemand leggen vind ik nog niet direct hetzelfde als: Goh, zullen we even flink van bil gaan in het toilet?"
Bovendien zou ik als medepassagier trouwens nogal raar opkijken als ik zag dat een jongen de voeten ging masseren van iemand die ie niet kende.
Maar goed, weet je zeker dat je het niet hebt gelezen in de aktueel?
Er zijn zat meisjes die anders als jou in elkaar zitten en die juist eerder zulk soort dingen in de praktijk brengen bij een jongen die interesse laat blijken(op het meisje geilt....) dan bij jongens die geen (opmerkelijke) interesse laten blijken....ook wel bestempeld als ''sletjes'' (niets mis mee hoorquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:56 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Met mijn vriend ja, maar niet met mannetjes die op me zitten te geilen in de trein....
Djeeez, l-e-z-e-n jullie niet?quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je voeten naast iemand leggen vind ik nog niet direct hetzelfde als: Goh, zullen we even flink van bil gaan in het toilet?"
Bovendien zou ik als medepassagier trouwens nogal raar opkijken als ik zag dat een jongen de voeten ging masseren van iemand die ie niet kende.
Check mijn postgeschiedenis maar, daar vind je ongetwijfeld nog meerquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:02 schreef Scandalous het volgende:
[..]Maar ik blijf lekker lezen, heb je nog meer meegemaakt?
Wat voor hond? Zo'n keffertje of een Newfoundlander?quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:09 schreef SEMTEX het volgende:
Oh vanochtend, toen de buurman z'n hond anaal aan het neuken was nog!![]()
Echt waar?quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:55 schreef Tomek het volgende:
[..]
Een hazewindhondquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:11 schreef thumper het volgende:
[..]
Wat voor hond? Zo'n keffertje of een Newfoundlander?
quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:01 schreef Ripley het volgende:
Een blindebeleidehazewindhond?quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Een hazewindhond
Vandaar
quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:11 schreef girllover het volgende:
[..]
Echt waar?
niet iedereen is zo kuis als jij, gelukkigquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:00 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Jahaaaa, en dat geloof ik dus niet
Ik ben kuis omdat ik niet met vreemden neuk in de treinquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:16 schreef egilio het volgende:
[..]
niet iedereen is zo kuis als jij, gelukkig![]()
laat ze toch lekker in hun waan johquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik ben kuis omdat ik niet met vreemden neuk in de trein![]()
En ik ben niet kuis omdat ik dat wel doe (deed)?quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik vind het niet on-kuis hoor... ik vond het wel een leuk verhaaltje eigenlijk....quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:28 schreef thumper het volgende:
[..]
En ik ben niet kuis omdat ik dat wel doe (deed)?![]()
Ik waardeer je principes, maar ga mij niet zitten veroordelen om iets wat ik heb gedaan, of nog steeds doe
Nee, je bent kuis/preuts/niet avontuurlijk ingesteld omdat je je niet eens kan voorstellen/geloven dat er vrouwen zijn die dat wel doenquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
ach die ken jij binnenstebuiten?quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:42 schreef Scandalous het volgende:
[..]![]()
Rechtstreeks uit Hete Seksverhalen deel 1
Ja dat dacht ik dus ook, maar aangezien het van dat witte schep/soft ijs was gingen er ook gelijk andere gedachten spelen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 18:46 schreef komrad het volgende:
jammie, daar wil ik het wel vanaf likken
heb je het er nou afgelikt of nie?quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:00 schreef mrcelica het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, maar aangezien het van dat witte schep/soft ijs was gingen er ook gelijk andere gedachten spelen.![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2004 18:45 schreef mrcelica het volgende:
Afgelopen week nog, op zandvoort, zit er een jong meid topless op het strand een ijsje te eten, valt er gewoon wat van het ijs op haar ene borst. Nou ik ik werd er echt extreem geil van gelijk.
Nee ze maakte het met haar handoek schoon, was wel geiler geweest als ze het zelf had afgelikt.quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
heb je het er nou afgelikt of nie?
kan ik een open sollicitatie sturen?quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:03 schreef JMurc het volgende:
Ik werk in een sauna, zie elke dag wel een glad geschoren (tiener)meisje voorbij huppelen![]()
Haha, misschien na de zomer.. nu moeten we bezuinigen!quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:05 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
kan ik een open sollicitatie sturen?
en de bezuiningspost is zeker kleding?quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:06 schreef JMurc het volgende:
[..]
Haha, misschien na de zomer.. nu moeten we bezuinigen!
jij bent helemaal niet kuis, ik heb je tepels gezien in de dameswcquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Vast niet zulke spannende dingen als jijquote:Op donderdag 29 juli 2004 19:52 schreef MikeyMo het volgende:
en Scandy, maak jij nog wel eens wat mee?
quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vast niet zulke spannende dingen als jij
Oh jaquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
jij bent helemaal niet kuis, ik heb je tepels gezien in de dameswc![]()
Geil!quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:33 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Oh ja![]()
En ik die van jou![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2004 18:33 schreef zhe-devilll het volgende:
Vandaag lag er een stelletje te slapen in het gras
zij met opgetrokken benen
kort rokje aan
slipje te zien
inlegkruis ook
Cool zeg. Zeg je weleens iets als je ziet dat ze geschoren zijn?quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:03 schreef JMurc het volgende:
Ik werk in een sauna, zie elke dag wel een glad geschoren (tiener)meisje voorbij huppelen![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
jij bent helemaal niet kuis, ik heb je tepels gezien in de dameswc![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:33 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Oh ja![]()
En ik die van jou![]()
"Hey, ik zie dat je een stukje vergeten bent! Wacht, ik wijs het wel even aan."quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:08 schreef girllover het volgende:
[..]
Cool zeg. Zeg je weleens iets als je ziet dat ze geschoren zijn?
We deden het toch keurig op een gesloten wc? Niet in het openbaarquote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:25 schreef thumper het volgende:
[..]
[..]da's niet zo kuis nee
Oh, in dat geval heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:27 schreef Scandalous het volgende:
[..]
We deden het toch keurig op een gesloten wc? Niet in het openbaar![]()
In een restaurant in Rotterdamquote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:30 schreef thumper het volgende:
[..]
Oh, in dat geval heb ik niks gezegd![]()
Was het je eigen veilige toilet, of ergens in de RoXY of Escape?
That's utterly scandalous!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
In een restaurant in Rotterdam![]()
Hahaha, slet!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:16 schreef MarMar het volgende:
volgens sommige mannen is in lingerie staan al geil
detail #1: het was op een terrasje
detail #2: een of andere sukkel heeft zich lens betaald aan lingerie voor mij en mijn vriendin
op het strand loop ik er wel bloter bij haha, maar het is een leuke manier om te shoppen
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:18 schreef thumper het volgende:
[..]
Hahaha, slet!![]()
![]()
Als ik een vrouw was had ik hetzelfde gedaan!
Ze is stiekem ook best een geil ding ook die MarMarquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:19 schreef MarMar het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:33 schreef Zeverzak het volgende:
[..]
Ze is stiekem ook best een geil ding ook die MarMar![]()
enlighten usquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:41 schreef MarMar het volgende:
[..]
![]()
mwachquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:54 schreef thumper het volgende:
[..]
enlighten us
Ja, en dat hebben we allemaal wel in het subforum SEXquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:55 schreef MarMar het volgende:
[..]
mwach
ik heb gewoon een meer dan gezond libido
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:56 schreef thumper het volgende:
[..]
Ja, en dat hebben we allemaal wel in het subforum SEX
only dead fish go with the flowquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:55 schreef komrad het volgende:
ja marmar: go with the flow to arouse us
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:07 schreef MarMar het volgende:
[..]
only dead fish go with the flow
maar goed, jullie willen meer ervaringen??
let's see...
op een feestje met mijn vriend.. jurkje aan en niets eronder
tegen over em zitten. jurkje beetje optillen en stiekem een beetje spelen met mezelf
wordtie tamelijk gek van
heb ook niet ernstig veel geslapen die nacht
![]()
gohquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:58 schreef Najra het volgende:
Kneuzenpost
Ik had laatst een moment op de parkeerplaats met een beste wel mooie dame. Ik kan me niet goed meer herinneren wat ze nou precies aan bovenkleding aan had (volgens mij een jasje of iets dergelijks) alleen dat ze onder een legging en hakschoenen droeg. Het punt is dus daar loopt dan een mooie nette dame om haar auto heen. Zij ziet mij op dat moment niet en denkt geloof ik dat ze toch door verder niemand gezien wordt. Dus trekt ze ongegeneerd haar legging op terwijl ze naar de chauffeurs kant loopt. Ik staar dus voor een vrij intensief moment naar zeer welgevormde kont op hakken die dan ook nog eens zo'n porno gebaar (onbedoeld) er bij maakt.
je hebt in elk geval geen gebrek aan testosteron, laten we het daar op houdenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:05 schreef Najra het volgende:
Ja erg geil moment.
Of was ie te kneuzerig?
god made menquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:12 schreef thumper het volgende:
Zojuist:
Sta ik te roken in de rookkamer op de 2e verdieping, rijdt er op de weg beneden een auto voorbij.
Door het openstaande raampje had ik een riant uitzicht op de bestuurdster die een rokje aanhad, en deze had opgestroopt om ongegeneerd in haar kruis te krabben
Tenminste, ik denk dat het krabben was![]()
Ze reed voorbij, en het moment was over... Wat ik ervan gezien had was dat ze slanke benen had en een kort spijkerrokje. Ik heb het slipje niet goed kunnen zien, maar ik geloof dat het wit was
Mmmmm, ik had het leuker gevonden als jij voorbij was gereden, dan was de kans wat groter geweest dat de dame in kwestie geen ondergoed droeg...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:14 schreef MarMar het volgende:
[..]
god made men
and then the devil added testosterone
jawel nu wel, ik heb gister allemaal mooie nieuwe setjes gekregen op het terras....quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:15 schreef thumper het volgende:
[..]
Mmmmm, ik had het leuker gevonden als jij voorbij was gereden, dan was de kans wat groter geweest dat de dame in kwestie geen ondergoed droeg...
Hangt ervan af... Bij een lichtgetinte huid (mijn voorkeurquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:17 schreef MarMar het volgende:
[..]
jawel nu wel, ik heb gister allemaal mooie nieuwe setjes gekregen op het terras....
mannen zijn grappig
maar niet wit iig... knalrood of zwart eerder
Mijn vriendin heeft een hele mooie met achterop een hartje van glimsteentjes... Als dat boven haar heupbroekje uitpiept, dan...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:21 schreef MarMar het volgende:
das wel waar, met een mooie bruine huid is wit wel mooi... kheb 1 heel lief wit stringetje, die heeft achter op het stuitje een kettinkje met bloemetjes met rode steentjes er in
ben trouwens sowieso een stringmetglimsteentjesopdestuit liefhebster
*herkent*quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:26 schreef MarMar het volgende:
hehe, werkt ook bij mijn vriend.. dan expres bij hem op schoot gaan zitten met de rug naar hem toe en een beetje bukken zodat die mooie glimsteentjes net even boven mijn broek danwel rokje (dat laatste toch meestal) uitkomen
yeah, i'm a tease and he loves it
ben jij miljonair dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:27 schreef thumper het volgende:
[..]
*herkent*
Euh, jij bént toch niet mijn vriendin?
Nee, ik ben half miljonairquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:29 schreef MarMar het volgende:
[..]
ben jij miljonair dan?
dan ben ik niet je vriendinnetjequote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:30 schreef thumper het volgende:
[..]
Nee, ik ben half miljonair
Je leeftijd klopt ook niet zie ik, je bent een stuk ouder dan de mijnequote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
dan ben ik niet je vriendinnetje
maar jah, vrouwen zijn net mensen WIJ HEBBEN OOK LIBIDO HOOR
hahaha
hoor wel vaak dat mannen daar vanop kijken dat een vrouw ook lusten heeft en gewoon initiatief neemt... maffe wereld leven we in
Ik val op meisjes die zich als een slet gedragen, maar in gezelschap een dame zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:40 schreef MarMar het volgende:
njah, ergens is er nogsteeds een idee van dat je als "goede vrouw" een net meisje moet zijn... mannen jagen vrouwen zijn prooi blablabla...
vrouwen zijn geen prooi, vrouwen weten maar al te goed wat het aas is en mannen happen, dus wie jaagt nu op wie haha
ach jah, tis nooit goed
ik had laatst nog een gesprek met een vriendin van me
komisch iets.. als je een man afwijst noemtie je een slet en als je wel wilt ben je ook een slet... haha
maar ik ga oftopic
hoewel
beetje sletje zijn is soms wel geil
preciesquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:45 schreef thumper het volgende:
[..]
Ik val op meisjes die zich als een slet gedragen, maar in gezelschap een dame zijn![]()
![]()
Of, zoals Usher zegt: A lady in the street and a freak in the bed
Dat is inderdaad erg leukquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:45 schreef thumper het volgende:
[..]
Ik val op meisjes die zich als een slet gedragen, maar in gezelschap een dame zijn![]()
![]()
Of, zoals Usher zegt: A lady in the street and a freak in the bed
o ja???quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
dan ben ik niet je vriendinnetje
maar jah, vrouwen zijn net mensen WIJ HEBBEN OOK LIBIDO HOOR
hahaha
hoor wel vaak dat mannen daar vanop kijken dat een vrouw ook lusten heeft en gewoon initiatief neemt...
humor hoort anders echt wel bij seks!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:19 schreef daReaper het volgende:
zeg dat gezeik van jullie vind ik nou niet echt geil of geilmakend!
ik stem voor ONTOPIC!!!
schattigquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:20 schreef thumper het volgende:
MarMar, ik begin je steeds leuker te vinden
* thumper geeft kusje terug en gaat weer ontopicquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
schattig*kus op voorhoofd van thumper plant*
dat doet die van mij nou nooitquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:27 schreef MarMar het volgende:
hmm, come to think of it...
vanavond zie ik eindelijk mijn lekkere kanjer weer na bijna een week...
denk dat ik maar weer eens de deur open ga doen in mijn satijnen badjasje vanavond
hihi kloptquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:27 schreef thumper het volgende:
Wat trouwens wel scheelt, is als je het financieel erg goed voor elkaar hebt, dat er bijna geen stress-factoren zijn, en de sex dus automatisch beter en geiler en heter en etc. is...![]()
Come to think of it...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:29 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat doet die van mij nou nooit
ja maar IK ben lief!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:29 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat doet die van mij nou nooit
Nou, ik zou juist een grote fooi willen...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:37 schreef MarMar het volgende:
[..]
ja maar IK ben lief!
haha thumper, lachen!! ken dat.. samen met dinnetje van mij, kleertjes van elkaar passen, ff douchen, trutten voor et stappen gaan en pizza bestellen
pizzajongetje komt.. wij doen open.. zij had kort rokje aan en der bh, ik had truitje aan en string.. haha
hij hoefde geen fooi meer
et arme gozertje was amper 17, die keek alleen nog maar naar de grond johquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:39 schreef thumper het volgende:
[..]
Nou, ik zou juist een grote fooi willen...
Kneusquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
et arme gozertje was amper 17, die keek alleen nog maar naar de grond joh
*dom van em* hihi
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:36 schreef 2cv het volgende:
Waarom heb ik het vermoeden dat ik in een grot leef ? :S
Mijn vriendin en ik hebben een vast belpatroonquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:42 schreef MarMar het volgende:
eigenlijk zonde om in badjas open te doen vanavond... dat nieuwe setje is ook wel leukdie rode..
ben benieuwd hoe lang dat aanblijft als ik daarin open doe *big smile*
hey!!! dank je voor de tipquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:45 schreef thumper het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik hebben een vast belpatroonAls een van ons opendoet dan weten we dat er wat te gebeuren staat...
Zo heeft ze weleens opengedaan, en vervolgens haar armen met handboeien vastgemaakt aan enerzijds de verwarmingsbuizen, en aan de andere kant aan de trapleuning... moest ik haar eerst stevig doorneuken voordat ik er langs mocht
Anytimequote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
hey!!! dank je voor de tip![]()
Voor de beeldvorming: ze stond met haarquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
hey!!! dank je voor de tip![]()
hihi, ik heb ook al net gesmstquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:54 schreef thumper het volgende:
Damn, thumpertje wordt geil en wil niets liever dan zijn vriendin eens stevig misbruiken... Heb net geSMSt
Hahaha, ik kreeg hem net binnenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:56 schreef MarMar het volgende:
[..]
hihi, ik heb ook al net gesmst
Volgens mij ken ik dat restaurantquote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
In een restaurant in Rotterdam![]()
TRRRRIINNGG!!!! goedemiddag, mogen wij u de "wachttoren" aanbieden????quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:45 schreef thumper het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik hebben een vast belpatroonAls een van ons opendoet dan weten we dat er wat te gebeuren staat...
Zo heeft ze weleens opengedaan, en vervolgens haar armen met handboeien vastgemaakt aan enerzijds de verwarmingsbuizen, en aan de andere kant aan de trapleuning... moest ik haar eerst stevig doorneuken voordat ik er langs mocht
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:18 schreef Jamie_starr het volgende:
[..]
TRRRRIINNGG!!!! goedemiddag, mogen wij u de "wachttoren" aanbieden????![]()
oeps!!!![]()
Maar dat is denk ik wel een manier om ze zo snel mogelijk weg te krijgenquote:Mijn vriendin en ik hebben een vast belpatroon [....]
Het klinkt iig wat interessanter dan de rest van het geblaat in dit topic.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:51 schreef Gamedemon het volgende:
ik zag laatst 2 neukende koeie ...dat is pas geil
Oh ben jij L.E. ?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:00 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik dat restaurant![]()
Ehh... wacht effe... volgens mij was ik daar ook zelfs op dat moment...![]()
![]()
En volgens mij bleef ik aan tafel zitten eten terwijl jullie daar achter waren![]()
*mental note* Volg Semtex en Scandy voortaan naar het toilet...
1) Je mag niet mee in 't damestoiletquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:00 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik dat restaurant![]()
Ehh... wacht effe... volgens mij was ik daar ook zelfs op dat moment...![]()
![]()
En volgens mij bleef ik aan tafel zitten eten terwijl jullie daar achter waren![]()
*mental note* Volg Semtex en Scandy voortaan naar het toilet...
*doet leesbrilletje omhoog en zet zwaar frans accent op*quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:49 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Oh ben jij L.E. ?
Nee, goed dat je bent blijven zitten
Jullie maken er meteen weer een geil verhaal van, maarre, newsflash, vrouwen gaan wel vaker samen een wc/pashokje in, om iets aan elkaar te laten zien![]()
NIet als het dat k*tvriesvak is, waar je helemaal bovenin achteraan moet zijn en je er simpelweg te klein voor bent, zelfs als je op een kratje staat.... *gromt*quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:34 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Onder en helemaal boven, allebei lekker![]()
Hij stond vast je schoenen te bewonderenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
et arme gozertje was amper 17, die keek alleen nog maar naar de grond joh
*dom van em* hihi
Vandaag zat ik niet in mijn grot maar (o.a.) in Rotterddam, in de urt van het Centraal Station. Niets gedaan, nergens aan gezeten maar wel m'n ogen uitgekeken. Was 1 of ander zomercarnaval en dat was schijnbaar een goede reden voor de dames om zo min mogelijk kleding aan te doenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:36 schreef 2cv het volgende:
Waarom heb ik het vermoeden dat ik in een grot leef ? :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |