Vandaag krijgt Peet zijn 2de en ga ik letters uitzoeken voor mijn 3dequote:Op donderdag 29 juli 2004 09:40 schreef daniman het volgende:
neem je een tattoo moussy?
Oeh wat voor heb je??quote:Op donderdag 29 juli 2004 09:41 schreef moussy het volgende:
[..]
Vandaag krijgt Peet zijn 2de en ga ik letters uitzoeken voor mijn 3de
aha, geinigquote:Op donderdag 29 juli 2004 09:41 schreef moussy het volgende:
[..]
Vandaag krijgt Peet zijn 2de en ga ik letters uitzoeken voor mijn 3de
Ik heb nu een hartje op mijn schouderblad (sinds mijn 15de) en een spermacel op mijn enkel (sinds mijn 17de) dus het zal wel ff zweten worden als ik onder de naald mag, ik weet niet meer hoe het voeldequote:Op donderdag 29 juli 2004 09:41 schreef beefcake het volgende:
[..]
Oeh wat voor heb je??
quote:Op donderdag 29 juli 2004 09:47 schreef moussy het volgende:
en krijgt straks het voetafdrukje vanMink
Op mijn enkel; A long way to goquote:Op donderdag 29 juli 2004 09:50 schreef daniman het volgende:
een spermacel als tattoo?![]()
Lijkt me wel pijnlijk, een tattoo laten zetten hoor, ieieieks, maar ik vind het een prachtig idee, dat voetafdrukjequote:Op donderdag 29 juli 2004 09:47 schreef moussy het volgende:
[..]
Peet heeft 1 "ding" op zijn arm die we samen getekend hebben en krijgt straks het voetafdrukje vanMink
Meen je dat! Wat grappig!quote:Op donderdag 29 juli 2004 09:51 schreef moussy het volgende:
[..]
Op mijn enkel; A long way to go
ideetje van mn moeder.
Mooi!quote:Op donderdag 29 juli 2004 09:47 schreef moussy het volgende:
[..]
het voetafdrukje vanMink
Hee, dat is gekquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:49 schreef LadyS het volgende:
Ik neem me altijd voor om hier een uurtje mee te gaan kleppen, maar om een of andere reden lukt dat nooit meer![]()
mmm....val ik hier ff binnen..zie ik meteen deze post over verse cake....en dat is ZO LEKKER!!!quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:49 schreef LadyS het volgende:
Ik neem me altijd voor om hier een uurtje mee te gaan kleppen, maar om een of andere reden lukt dat nooit meer![]()
Ik heb net ruim een uur liggen slapen op de bank![]()
maar gelukkig is de hoofdpijn die ik had wel weg
Peter is nu een lekkere cake aan het makenen ik kan niet wachten tot die klaar is
Die van Peet staat op zijn linker boven arm en die van mij komt ook op mijn boven arm.quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:43 schreef E.T. het volgende:
Waar komt Peet z'n tattoo? En waar laat je jouwe zetten?
Ik vind 't zo'n mooi idee..
Ik vond mijn enkel best pijnlijk, maar toen zat er ook nog niet zo veel spek op als nuquote:Ik heb hier het Japanse teken voor geluk op m'n enkel staan en E.T. (het poppetje) op m'n onderrug. Weet nog wel dat E.T. best pijnlijk was. Die is redelijk groot en zit deels op m'n taille.. en dat is een rotplek om in te kleuren met zo'n naald
ziet er erg mooi uit,heb je het in denhelder laten doen?quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:51 schreef moussy het volgende:
Dat moet ik nog tekenen
Het is heel speciaal, maar ik hoef geen voetje, ik wil iets van alle 3 de kinderen.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:11 schreef glossy het volgende:
[..]
ziet er erg mooi uit,heb je het in denhelder laten doen?
ik vind het wel erg mooi ,wil er ook wel 1 maar het idee dat het zeer doet lijkt me maar niksquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:28 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ben rete benieuwd hoe het er uit ziet als de zwelling afgezakt is.
knap zeg hoe dat gemaakt is, vooral als het een letterlijke afdruk is!!!quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:21 schreef moussy het volgende:
[afbeelding]
Klaar
Alles klopt in de tattoo, de lijntjes, de halve of door gedrukte teentjes, nu moet ie nog even afzakken en dan is ie over 3 dagen helemaal mooi
Daar hang ik nu ook een beetje tegen aanquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:31 schreef glossy het volgende:
[..]
ik vind het wel erg mooi ,wil er ook wel 1 maar het idee dat het zeer doet lijkt me maar niks
Ik ben bij héél veel zaken geweest om het te vragen of ze dit aankonden, ik heb er nog meer een mailtje gestuurd,ook buiten Den Helder, maar er was er maar 1 die het aandurfde en er zeker van kon zijn dat hij het zou kunnen!!quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:41 schreef daniman het volgende:
[..]
knap zeg hoe dat gemaakt is, vooral als het een letterlijke afdruk is!!!
maar als het goed is had je van Mink dus al een voetafdrukje op papier of op iets anders. Anders hadden ze dit nooit zo kunnen maken!quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ben bij héél veel zaken geweest om het te vragen of ze dit aankonden, ik heb er nog meer een mailtje gestuurd,ook buiten Den Helder, maar er was er maar 1 die het aandurfde en er zeker van kon zijn dat hij het zou kunnen!!
ja, zeg dat wel...quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:12 schreef beefcake het volgende:
DanimanONZ is een apart forum
quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:26 schreef Rewimo het volgende:
Mijn vriendin heeft inmiddels te horen gekregen dat ze de breuk toch moeten zettenMorgen moet ze met haar dochtertje naar het ziekenhuis komen en dan gaan ze de breuk zetten, onder narcose
Ik heb een fotografisch geheugenquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:55 schreef daniman het volgende:
[..]
maar als het goed is had je van Mink dus al een voetafdrukje op papier of op iets anders. Anders hadden ze dit nooit zo kunnen maken!
Iig is die tattoo heel mooi geworden!!!
quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:43 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb een fotografisch geheugen![]()
haha, nee, Karsten en ik zijn gewoon vrienden, is verder niks gewordenquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:49 schreef clauwheee het volgende:
Hé Sylvana is het niks geworden met die zoon van Yvonne dan??? *naam even kwijt is*
haha, ja, en als dat niet lukt dan ga ik 14 augustus Stuart ( ook van dit forum ) ontmoeten, en in augustus ga ik ook nog jongen ontmoeten war ik al 5 jaar mee chat/bel/sms, dus kansen zatquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:56 schreef clauwheee het volgende:
Ow jammer, je klonk zo enthousiast toen!! Maar vrienden zijn is ook gezellie toch??? En morgen dus een herkansing
haha, zij vind het juist heel erg leuk en wilde ons gaan koppelen enzoquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:25 schreef bixister het volgende:
sylvana en wat vindt je zusje ervan dat je er met 'haar' chatvriend vandoor gaat?
volgens mij ben jij dronken, want ik kan het prima volgenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:07 schreef coolbabe het volgende:
Syrena ben je dronken? Of ik, ik snap je niet
quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:34 schreef Syrena het volgende:
Syrena noteert op lijst: specimen hoeft niet in bezit te zijn van fiets
Stom @#$%&wijfquote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:36 schreef bixister het volgende:
nou, voor de draad ermee beefcake. ik kan wel wat hebben.
(is de post er al?)
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:41 schreef beefcake het volgende:
Stom @#$%&wijf![]()
Ik ben aan het werkdus ik weet het niet.
Ze wil dr K3 trui aan en dat mag niet van mijquote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:48 schreef lady-wrb het volgende:
zenuwen?
Eeeeh ik wil Piet ontvoeren?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:50 schreef bixister het volgende:
[..]zo, dat is eruit. anders nog iets?
Dankje!!quote:ohjaa. werkze!
Stomme mamaquote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:51 schreef moussy het volgende:
[..]
Ze wil dr K3 trui aan en dat mag niet van mij
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:52 schreef bixister het volgende:
wat ben je ook streng.
Zeker zo'n super dikke f***ing warme K3 winter trui?????quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:51 schreef moussy het volgende:
[..]
Ze wil dr K3 trui aan en dat mag niet van mij
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:01 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Zeker zo'n super dikke f***ing warme K3 winter trui?????
En die wil ze nu graag aan met dit warme weer... Bikkeltje hoor....
zal even kijkenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:02 schreef lady-wrb het volgende:
leuk rena! foto's????
Of verse moeders die net hun enorme partij wasgoed buiten hadden gehangenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:20 schreef E.T. het volgende:
Lekker voor al m'n collega's die ff naar buiten gingen in de lunchpauze
Het was ook niet goedkoopquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:33 schreef coolbabe het volgende:
Helaas kunnen wij zoiets van ons lang-zal-ze-leven niet betalen
FOTOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow Rena, wat een mooi paleisje!!
Ik kom net van de kapper af en ben dik tevreden![]()
fotoow!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow Rena, wat een mooi paleisje!!
Ik kom net van de kapper af en ben dik tevreden![]()
Ampt van Nijkerk?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:39 schreef Sylvana het volgende:
Ik werd vanochtend door het uitzendbureau gebeld dat ze werk voor me hebben als kamermeisje in een hotel hier in NijkerkDus vanmiddag ff naar het uitzendbureau geweest om formulieren in te vullen enzo en dan kan ik maandag om 9 uur beginnen. maandag is de drukste dag, dan kan het zijn dat ik pas om 3 uur, half 4 klaar ben. Voorlopig staat alleen aanstaande maandag vast om te werken, ze gaan nog kijken of ik in een ander hotel in Garderen kan werken, maar dan moeten ze eerst weten of iemand vervoer heeft en dat ik dan met haar mee kan rijden, want op de fiets is het te ver en als ik niet in dat hotel in Garderen kan werken gaan ze proberen of ik langer in dat hotel hier in Nijkerk kan werken
ja, dat hoop ik ook, anders heb ik er nog weinig aanquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:40 schreef babyfeet het volgende:
oh lekker sylvana hopelijk is het voor langer dan alleen maandag
het verdient 3,96, en voor een 17 jarige is dat wel netjes geloof ik ( met me krantenwijk verdien ik 8 euro per uur, maar das ook maar 1 uur per dagquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:44 schreef rena het volgende:
KamermeisjeVerdient het leuk voor een vakantiebaantje
?
U gaat door voor de wasmachinequote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:49 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ampt van Nijkerk?
ja, is idd zwaar werk, maar ik heb al vaker bij iemand het hele huis schoongemaakt, dus ben al wel wat gewendquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Sylvana, oeh, dat is zwaar werk, heb ik begrepen, maar het schijnt ook wel hartstikke leuk te zijn!!
Oh ja, dat is wel lekker =edit= stomme vraagquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:01 schreef Sylvana het volgende:
het verdient 3,96, en voor een 17 jarige is dat wel netjes geloof ik ( met me krantenwijk verdien ik 8 euro per uur, maar das ook maar 1 uur per dag)
[..]
Lekker BE! Nu kan het nog!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:25 schreef Brighteyes het volgende:
Zoooo, ik meld me ook maar eens. Vanuit de tuin onder een parasolletje!
Huh? Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:26 schreef beefcake het volgende:
[..]
Lekker BE! Nu kan het nog!![]()
Beschuit met blauwe muisjes!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Huh? Hoe bedoel je?
hhhm, nou ben ik toch wel benieuwd wat die stomme vraag dan wasquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:15 schreef rena het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel lekker =edit= stomme vraag=edit=
Mijn vriend wordt er ook gek van...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:13 schreef beefcake het volgende:
Ow wat fijn Zabb! Ik heb dat ook altijd, als ik iets leuks heb gezien, MOET ik het hebben. S wordt daar soms wel een beetje gek van
Ik zit me helemaal suf te vervelen hierIedereen is al naar huis gegaan om drie uur en ik heb nix te doen. Om vijf uur mag ik pas weg
Ohja?? Dat heb ik niet gezien, balen! Ze gaan nu trouwens van de resultaten van dat onderzoek een 'publieksvriendelijke' versie maken, en die gaan ze dan verspreiden in Zeewolde. Maar ik denk dat dat nog wel een tijdje duurt.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:19 schreef beefcake het volgende:
Ja dan gaat de tijd behoorlijk langzaam
Oeh er was trouwens laatst iets over jullie onderzoek (denk ik) op TV Flevoland! Dat mensen de verkeersveiligheid hier slecht vinden. Ik weet niet zeker of het van jullie was, want S zapte snel weer verder
tadaaquote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:43 schreef lady-wrb het volgende:
nou had ik toch ergens gelezen dat jessicaa (geloof ik) een kalender in elkaar aan het knutselen was, kan ik toch niet meer vinden waar dat stond?
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:34 schreef Jessicaa het volgende:
Rena wat een huis!!! Prachtig!
Tis heeeeel erg broeierig weer bah.
Ik zit nu weer een kalender te maken voor mijn schoonmoeder. Die is morgen jarig. Alle oma's 1
en weer alles op het laatste moment
Moussy veel plezier bij K3 !!!
Nee nog niet! Ga ik morgen zeker doen!!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:39 schreef Spuuglokje het volgende:
Heb je je nieuwe tas al opgehaald Zabb? Ik zou er direct heenscheuren
Ik voel me niet zo lekkerquote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:05 schreef daniman het volgende:
nu al, miss_d?
aw, beterschapquote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik voel me niet zo lekker
Fijne avond, allemaal![]()
Jaaaaaquote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:26 schreef coolbabe het volgende:
Bix, de slofjes zijn binnen en ze zitten prima! Ze zijn zelfs nog iets aan de ruime kant
Oh leuk Daniman! Ik ben afgelopen dinsdag ook naar de Efteling geweest! Was leuk! De Python was toen trouwens buiten gebruik, niet dat ik erin wilde ofzoquote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:47 schreef daniman het volgende:
jaja, en over een paar uur komen mijn almerense vrienden en ga ik morgen lekker met ze naar deefteling
![]()
* Zabb veel zin heeft
tot die tijd blijf ik nog gewoon gezellig online uiteraard
Misschien bouwen ze dan een nog spectaculairdere achtbaanquote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:52 schreef daniman het volgende:
hmm hopelijk doet ie het morgen weer, maar ja ik heb ook gehoord dat ze die gaan afbreken omdat ie te oud is geworden, oid...
nee toch?????quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:52 schreef daniman het volgende:
hmm hopelijk doet ie het morgen weer, maar ja ik heb ook gehoord dat ze die gaan afbreken omdat ie te oud is geworden, oid...
gezellie!!!!! al vind ik zelf het park niet zoveel aan..., maar voor Luca is het vast heel leuk!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:53 schreef lady-wrb het volgende:
wij gaan volgende week naar slagharen als het weer mee zit!
mede mogelijk gemaakt door rewimo
ja, wie weet... en anders is er altijd de vogelrock en de bob nog (maar ja die gaan niet over de kop)quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:54 schreef rena het volgende:
[..]
Misschien bouwen ze dan een nog spectaculairdere achtbaan![]()
Ja in die Bob wilde ik ook maar er stond steeds een rij van 75 minutenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:56 schreef daniman het volgende:
[..]
ja, wie weet... en anders is er altijd de vogelrock en de bob nog (maar ja die gaan niet over de kop)
Veel plezier alvastquote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:53 schreef lady-wrb het volgende:
wij gaan volgende week naar slagharen als het weer mee zit!
mede mogelijk gemaakt door rewimo
Wij zijn allemaal heel erg braaf hierquote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:58 schreef Syrena het volgende:
Python afbreken??? Nouw...hij was juist leuk!
Maar ja, als eerdaags een stuk baan naar beneden valt....*ieks*
Ben het Banmeldtopic aan het lezen. Heeft iemand van jullie al eens een ban gehad?
Ik heb alleen wel eens om een spelletje gevraagd enzo, wat niet mocht (het was wel al een oud spel) maar toen kreeg ik alleen een slotje.
Niet dat ik een ban wil ofzo.... hoor Brighteyesvroeg het me gewoon af.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:02 schreef beefcake het volgende:
Syrena je bent wel foei hoor!
Volgens de achtbaan/themepark-freak hier staat het nog niet op de planning!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:05 schreef daniman het volgende:
ik heb het maar gehoord hoor van die python, dus of het echt zo is weet ik niet... aan de andere kant, ik geloof dat de persoon van wie ik het hoorde wel een efteing-fanaat was...
Wat liefquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:07 schreef Syrena het volgende:
Ik heb een lieve pap !! Hij krijgt een bonus van zijn werk, en nu krijgen mijn zus en ik daar elk 200 euro van! Vakantiegeld, zegt 'ie.
LIEF !
Nu moet ie met ma en mij naar Ikea....jeuj!
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:09 schreef E.T. het volgende:
Ik heb zelfs een perm-ban, ipban enweetnietwatnogmeer gehad
dan was die perm-ban toch niet zo "perm", als je hier nu wel bentquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:09 schreef E.T. het volgende:
* Syrena schuift een stukje van E.T. af..... TUIG !!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:09 schreef E.T. het volgende:
na drie dagen mocht ik alweer postenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:11 schreef daniman het volgende:
[..]
dan was die perm-ban toch niet zo "perm", als je hier nu wel bentHebben ze je die kwijtgescholden?
Ah... een permban is dus voor 3 dagenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
na drie dagen mocht ik alweer posten
Hij zal wel denkien: "Waat ben ik ooit aan begonnen . . . ??"quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:07 schreef Syrena het volgende:
Ik heb een lieve pap !! Hij krijgt een bonus van zijn werk, en nu krijgen mijn zus en ik daar elk 200 euro van! Vakantiegeld, zegt 'ie.
LIEF !
Nu moet ie met ma en mij naar Ikea....jeuj!
welke bedoel je? Wilkinson Intuition? (die met dat zeepblok eraanvast?)quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:30 schreef Rewimo het volgende:
O, ik wil nog even terugkomen op dat nieuwe scheergevalBevalt dat nou, dames die hem al hebben?
daar heb ik geen ervaring mee..quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:25 schreef Rewimo het volgende:
Nee, dat ding zonder mesje, van Veet geloof ik. Er waren een paar mensen die het gekocht hadden, meen ik.
idd! ideaal voor oksels en benen..quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:36 schreef Jessicaa het volgende:
Klinkt alsof ik het ook ga kopenLekker ff snel roetsj roetsj ding.
nou moequote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:18 schreef Jessicaa het volgende:
Ze kalender is klaar. Maar ingepakt. Vergeet er een foto van te maken Lady-wbr. Maar ja zo spetterend is ie ook weer niet hoor
ja ik heb het gezien rewimo. hotmail en msn doen hier de laatste tijd vreemdquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:01 schreef Rewimo het volgende:
lady-wrb... je hebt maihail!
Ik gebruikte eerst die van Gillette, Venus. Die bevielen altijd wel goed, maar door de discussie hier over scheermesjes ben ik benieuwd geworden naar die Intuition. Ik dacht in het begin ook meteen dat dat stukje zeep zo op zou zijn, maar ik weet nog niet precies hoe lang je er mee kunt doen, gebruik hem nog maar een week. Maar het mesje is idd scherp. Met die Venus heb ik me nog nooit gesneden en ik had me de eerste keer met die Intuition meteen al gesneden.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:41 schreef E.T. het volgende:
[..]
idd! ideaal voor oksels en benen..
niks intrekken van spul, geen gehannes met scheerschuim (wat altijd wegspoelt onder de douche)
je pakt dat ding, haalt 'm drie keer door je oksels en klaar is kees!
(mesjes zijn trouwens wel verrekte scherp als ze nieuw zijn...)
Ik ben ook enorm gevoelig voor van alles en nogwat. Er is bijvoorbeeld maar 1 deo waar ik tegen kan, de rexona silk, en dan ook nog alleen maar de stick, die bijna nergens meer te krijgen isquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:29 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben zo vreselijk allergisch voor metaal, dat ik er vuurrood van wordEnne, voor scheerspul ben ik ook allergisch, al gebruikte ik het toch wel. Maar ik krijg altijd hele pijnlijke oksels van dat spul. Ik gebruik nu toch maar een mesje. Maar dat nieuwe systeem is zonder mesje, en je hoeft het maar 3 minuten te laten inwerken. Mogelijk lukt dat wel zonder al te veel reactie.
Heb je geen icq? En probeer het anders eens via www.postvakje.nlquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja ik heb het gezien rewimo. hotmail en msn doen hier de laatste tijd vreemdkan niet antwoorden soms
maar in principe is het geloof ik wel oke.
wil je bij ons of ergens anders afspreken?
luca vindt het leuk om christan weer te zien zei hij
O, dat klinkt goed! Het is best wel duur, dus ik wilde eerst even peilen voor ik bijna 9 euro door de wasbak moet spoelenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:26 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik ben ook enorm gevoelig voor van alles en nogwat. Er is bijvoorbeeld maar 1 deo waar ik tegen kan, de rexona silk, en dan ook nog alleen maar de stick, die bijna nergens meer te krijgen is. Maar ik heb dat spul geprobeerd met dat mesje zonder mesjes en ik had geen enge reactie. En het werkt!
Ja baasquote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:46 schreef rena het volgende:Sylvana, wel snel updaten he
We willen niet weer wachten
Veel plezier
![]()
Goedemorgenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 09:17 schreef rena het volgende:
Goedemorgen![]()
Nog een dagje en dan ga ik op vakantieHeb ik heel erg zin in
![]()
En vannacht hebben een stel vandalen ons "Verkocht" bord uit de tuin gehaald en bij de buren neergezetZe kwam het bord net brengen
Het lijkt me sterk dat het heel hard waaide vannacht haha.
Fijn dat het gezellig was Sylvana![]()
foto's heb ikquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:01 schreef lady-wrb het volgende:
moussy: vandaag vertel je toch wel meer? en heb je foto's?
Leuke show hequote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:15 schreef moussy het volgende:
[..]
foto's heb ikMaar die komen niet online omdat mijn zwagertje er overal bij staat.
Het was een gigantisch swingende show en ik heb me alleen maar verbaasd dat bijna alle kinderen op hun stoeltje bleven zittenDie 2 die ik mee had stonden te swingen in het pad
![]()
Ja!!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Leuke show he
Hoe vond René het? Ik heb nog wel ff aan jullie gedacht hoor
Mss mag je die van Britt en Romee wel gebruikenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja!!
Alleen zijn bijna al mijn eigen foto's van de K3-tjes zelf mislukt... das echt balen omdat ik beloofd had aan mijn zwagertje om een fotomapje voor hem te maken
René heeft eerst met open mond op mijn schoot zitten kijken, mam, dat is de échte K3 hè? Écht de échte hoor!!
Hebben jullie nog troepjes gekocht?
Hahaha wat leukquote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja!!
Alleen zijn bijna al mijn eigen foto's van de K3-tjes zelf mislukt... das echt balen omdat ik beloofd had aan mijn zwagertje om een fotomapje voor hem te maken
René heeft eerst met open mond op mijn schoot zitten kijken, mam, dat is de échte K3 hè? Écht de échte hoor!!
Hebben jullie nog troepjes gekocht?
Zie bovenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mss mag je die van Britt en Romee wel gebruiken
Had je niet even gevraagd of ze stil wilde blijven staan?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hahaha wat leuk
Ik zei ieder keer tegen ze: Dit zijn de ècht hoor! En dan zij ieder keer: Jahaaa weet ik wel!
Precies andersom dus
Doe me dan even je mail adres, dan stuur ik je een stel fotos. Ik heb ook erg veel bewogen fotos, wel balen hoor. Maar heb er denk ik een stuk of 10 die goed zijn, die mail ik je dan wel.
(weet niet of dat vandaag lukt maar morgen zeker, moet ze eerst ff verkleinen, ze zijn wel erg groot en dan komen ze niet over)
Ja we hebben een hoedje, 2 bekers en een boekje gekocht. En een suikerspin
Hoedje en bekers voor de tijd, boekje later alsnog, dat gezeur
Ik ga wel ff langs, heb koopzinquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:08 schreef CarOnline het volgende:
Moussy, ik was ff bezig met de fotos maar het zijn (inclusief bewogen) 51 fotos
Ik doe het ff anders dus, maar ik ben er mee bezig, warm je printer maar vast op
Syrena, zou gewoon ff gaan kijken, met een beetje mazzel zijn ze er wel, of als je net zo lui ingesteld bent als ik:
Bel ze ff
Je gaat voor kanariegeel dit keer ??quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:13 schreef Syrena het volgende:
Ik ga wel ff langs, heb koopzin
Moet trouwens nog een haarverfje kopen, want nu ben ik meer een droge licht-oranje wc-borstel aan het worden....
Mijne waren maandag verzonden, maar donderdag waren ze er dus nietquote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:59 schreef Syrena het volgende:
Zie net een mail dat mijn foto's van Kruidvat klaar zijn, ik kan ze binnen twee werkdagen gaan ophalen. Mail is vrijdag verstuurd, dus ze zullen ze vandaag nog niet binnen hebben? Iemand ervaring met de online service van Kruidvat?
Ben ook ongeduldig, maar mijn zus staat er op, en daar gaan we morgen naar toe.
Mijn god, hoe ga je dat overleven. Twee weken geen internetquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:40 schreef melonovy het volgende:
Zo, ik kom me even melden, morgenochtend vroeg ga ik voor 2 weken weg, 2 weken lang geen internet...... maar wel 2 weken lang een tuintje
en dicht bij de kust, ik ga namelijk in het huis van mijn zus logeren om daar op de poes en de plantjes te passen. Gezellig vlak bij vrienden en mijn ouders, dus das wel leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |