Da's ... erg ja, dan kan ik mij wel voorstellen dat er niet nog ééntje bijkomt.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:29 schreef Lois het volgende:
het was enigzins overdreven maar ik denk niet dat er hier nog een kat inkomt inderdaad. Ik heb deze week al 3 keer Eva's pop +bedje moeten wassen vanwege een anonieme wildplasser, zo is ook 2 keer haar ballenbak ondergezeken (die heb ik weg kunnen gooien), de bank ligt in puinpoeier vanwege het krabben en dan heb ik het nog niet eens over het gekots overal (en dan bij voorkeur vanaf grote hoogte naar beneden en onderweg zoveel mogelijk speelgoed raken).
![]()
Ben je mal! Dat ding komt bijna op loopafstand van mijn werkquote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:58 schreef Lois het volgende:
OE oe oe Rewimo! Er komt een Ikea in Haarlem![]()
![]()
![]()
hmm ik bedenk me ineens dat ik daar wel blij mee kan zijn maar dat jij er weleens helemaal niet van kan houden![]()
Jamie is 18 juli 6 geworden. Ik ga even naar de trivia'squote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:53 schreef daniman het volgende:
ah... ok! Hoe oud is Jamie trouwens?
hey dat wist ik ook al! komt zo'n 15 minuten fietsen van mijn huis en 5 minuten fietsen van mijn werk (ja ik werk vlakbij Rewimo) is errug goed! Weg verveling op zaterdag! Mijn schoonzusje en ik zullen wsl heeeel veel bezoekjes plegen .....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:58 schreef Lois het volgende:
OE oe oe Rewimo! Er komt een Ikea in Haarlem![]()
![]()
![]()
hmm ik bedenk me ineens dat ik daar wel blij mee kan zijn maar dat jij er weleens helemaal niet van kan houden![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:22 schreef Lois het volgende:
ik hoor Jeroen hier naast me mompelen "alsof naast de Kalverstraat werken zo goedkoop is"
Ah, daar houd ze in ieder geval een bon voor een kop koffie aan overquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En mijn vriendin heeft er al gesolliciteerd
nee echt nog nooitquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:32 schreef Jessicaa het volgende:
Babyfeet nog nooit bij ikea geweest? Hoezo niet? Is zooooooooooooooooooooooo leuk. Je woont toch ook best in de buurt van een ikea? Je woont toch bij mij in de buurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |