quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:52 schreef piglet het volgende:
Dames, ik zeg toch als jullie willen WINNEN (en ik dus moet verliezen).
en die dingen zijn net zo broeierig en vies met dit weerquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:58 schreef Jdee het volgende:
ik zat eerst nog aan tena lady of die luiers te denken die incontinente ouderen weleens aanhebben
quote:Knor, ik heb de navelstreng bij Tom doorgeknipt. Door alle consternatie zijn we vergeten daar foto`s van te maken Maar ik heb wel degelijk die stugge telefoondraad zelf doorgeknipt en het was geen probleem
nee dus.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:04 schreef coolbabe het volgende:
Knorretje, ik weet niet of je het gelezen had wat ik scheef?
[..]
tnx. Klinkt ondanks dat je het niet goed kon zien wel als een prettige herinnering/ervaring. Ga het volgende week eens aankaarten bij de gyn (wil dan sowieso het geboorteplan afhebben en doorlaten lezen)quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:10 schreef coolbabe het volgende:
Ik ben thuis bevallen en het doorknippen deed ik liggend. Ik heb een knipbeweging gemaakt boven mijn buik terwijl de vk de navelstreng er tussen hield, ik kon echt niet goed zien wat ik deed (jammergenoeg) Meer afstand houden was onmogelijk omdat de navelstreng vrij kort was.
Ik had het er wel bij voorbaat al over gehad met m`n ventje maar we hebben het pas kenbaar gemaakt na de bevalling.
Ja, maar dan kan er ook weer mee te maken hebben met katten die in jouw tuin k*kkenquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:43 schreef Martineke het volgende:
volgens mij alleen bij katten, dat toxoplasmose, maar ze raden zoiezo aan om handschoenen te dragen als je bak verschoont of in tuin werkt
Luchtbel je sigquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:40 schreef Luchtbel het volgende:
Gelukkig Piglet
Die zit er inderdaad in en dat was ik zeker van plan. Maar ik maak me sinds gisteren een beetje zorgen om m'n bankquote:Op woensdag 28 juli 2004 22:00 schreef bixister het volgende:
piglet, je kunt het best die laatste weken een zeiltje op je matras leggen. die zit als 't goed is in je kraampakket.
Daar zou je eventueel een vuilniszak tussen 2 badlakens kunnen leggen. Je hebt dan mss niet alles te pakken, maar wel een behoorlijk deel.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:04 schreef piglet het volgende:
[..]
Die zit er inderdaad in en dat was ik zeker van plan. Maar ik maak me sinds gisteren een beetje zorgen om m'n bank
Daar wilde ik een handdoek op neerleggen, maar dat heeft ws niet zo veel zin als ik het zo hoor
was dat niet myxomatose?quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:05 schreef snoopy het volgende:
Volgens mij was er ook iets met konijnen en toxoplasmose...
En Luchtbel, je sig is idd![]()
ik ben al aan het google-en, maar op de ene site lees je dit:quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:05 schreef snoopy het volgende:
Volgens mij was er ook iets met konijnen en toxoplasmose...
en op de andere dit:quote:Je konijn is alleen gevaarlijk als je hem rauw zou opeten. Je kunt met een gerust hart zijn hok schoonmaken en hem knuffelen.
Nou ja, ik denk dat ik die GGD site maar aanhou, die zullen het wel weten mag ik hopenquote:Toxoplasmose wordt veroorzaakt door een minuscule parasiet, de toxoplasma gondii. Deze wordt bij een heleboel dieren aangetroffen, zoals katten, honden, duiven, kanaries, varkens en konijnen. Vaak wordt de aandoening ook de "kattenziekte" genoemd.
Ik heb je stukje niet gelezen, maar ik weet wel dat je niet zonder handschoenen in de tuin mag werken, dus nergens in de grond wroetenquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:56 schreef bixister het volgende:
in het oorspronkelijke artikel hebben ze het over 'soil', dat voor zover ik weet 'aarde' betekent, en niet grondwater. maar ik zal 't nog even wat beter bestuderen.
ja! alleen dan babysuperstore in Rotterdam en Sliedrecht. Is een pot nat. We kwamen er pas later achter dat er dus ook een in Hilversum zatquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:23 schreef Xanthe het volgende:
Iemand ervaring met Gardo?
We hebben daar een hele mooie babykamer op het oog , waar we beiden helemaal weg van zijn...
dat was nou juist de vraag, omdat het voor Tearsong relevant is of werken met andere dieren ook risico's vormt. en volgens het onderzoek gaat het om meer dan kattendrollen, voor zover ik begrijp. kattendrollen schijnen er volgens dat onderzoek zelfs niet zoveel toe te doen!quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:58 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik heb je stukje niet gelezen, maar ik weet wel dat je niet zonder handschoenen in de tuin mag werken, dus nergens in de grond wroetenHeeft volgens mij ook weer met kattendrollen te maken.
Jammer dat ze daar niet verder op in gaan. Wat ze er precies onder verstaan. Als je stallen oid uitmest, is het wat anders dan wanneer je ze alleen borstelt lijkt me.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:30 schreef bixister het volgende:
Tearsong, in het artikel waar ik het net over had blijkt het 'werken met dieren' ook wel degelijk een risico-factor voor toxoplasmose te zijn.
Ja hoor, we hebben niets te klagen gehad! En met die prijzen, tsja de 'aanbieding' die wij hadden is er nu nog steedsquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:34 schreef Xanthe het volgende:
Goede ervaring met ze?
Bedoel dus de service enzo....
Vond de zaak iets wat rommelig overkomen , maar ja dat wil ook wel met zoveel dingen
En las op i-net dat hun aanbiedingen geen aanbiedingen zijn , maar dat de werkelijke prijs de aanbiedings prijs word en de Van(/voor) prijs een uit de duim gezogen prijs die elke keer dat de aanbieding groter word hoger is geworden.....
Als je dan denk dat je een koopje hebt je toch gewoon de normale prijs zou betalen....
Daar gaan we voor Sugarquote:Op donderdag 29 juli 2004 10:19 schreef Sugar het volgende:
Och ja, Snoop, ik hoop voor je dat je kleintje zich ineens aandient! En dat ie er ook makkelijk uitkomt!
Ik vind namelijk dat we wel genoeg zware bevallingen hebben gehad de laatste tijd. Komende halfjaar alleen maar vlotte, pijnloze bevallingen, oké? En jij eerst!
ja, ik welquote:Op donderdag 29 juli 2004 10:52 schreef snoopy het volgende:
[..]
Daar gaan we voor SugarIk hoor via via wel verhalen over bevallingen van 4 uurtjes zonder problemen maar persoonlijk ben ik die mensen nog nooit tegengekomen
Jij wel?
Ja hoor, mijn zus 2 x, mijn moeder ook 2 x.quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:52 schreef snoopy het volgende:
Ik hoor via via wel verhalen over bevallingen van 4 uurtjes zonder problemen maar persoonlijk ben ik die mensen nog nooit tegengekomenJij wel?
Ik zat ook steeds maar te wachten tot het erger werd met de weeen.. Stelde het douchen steeds uit "dat kan ik beter doen als ik er helemaal doorheen zit" Maar dat gebeurde dus helemaal niet.quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:05 schreef lily het volgende:
klinkt goed E.T.
ok, doe mij maar zo eentje
quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:22 schreef snoopy het volgende:
Meeeeeeeeer van dat soort verhalen. Kom maar op mensen![]()
Oh ja stom, had ik niet eerder aan gedachtquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:04 schreef phluphy het volgende:
Snoopy, dan kijk je toch even via het klepje van de navel stiekum naar binnen?![]()
maar wel frusterend als je van te voren alles gehad hebt:quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:54 schreef dutchie het volgende:
Die van mij was wel een ks, maar die gun ik jullie ook. Geen pijn gehad, naweëen vielen mee en een keurig sneetje van 10 cm. En natuurlijk een prachtig kereltje.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
Bij mijn tante ging het zo snel dat zelfs de verloskundige 5 minuten te laat binnen kwam stormen. "O ik ben te laat zie ik. Euhm, alles in orde met jullie drie?"quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:22 schreef snoopy het volgende:
Meeeeeeeeer van dat soort verhalen. Kom maar op mensen![]()
He jakkes, piglet, je hebt het recht aan je zijde, maar tussen gelijk hebben en gelijk krijgen zit soms een wereld van verschil. Ik hoop dat ze verder niet al te moeilijk doen!!quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:04 schreef piglet het volgende:
Bah, denk je alles zo'n beetje gehad te hebben![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:42 schreef m@x het volgende:
Valt het jullie trouwens ook op dat mensen ervan lijken te genieten om je tijdens je zwangerschap de meest vreselijke bevallingsverhalen te vertellen? Ik heb onderhand alle mogelijke manieren van inscheuren, uitscheuren en doorscheuren wel gehoord en iedereen krijgt van die sadistische pretoogjes als ze je het vertellen![]()
![]()
![]()
Heel verstandig texeloniaquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:42 schreef texelonia het volgende:
Ga vanaf morgen elke dag een pauze inlassen, hopelijk hou ik het dan nog een paar weekjes vol. En dan na de zomer toch maar vervangend werk vragen![]()
En het "leuke" daarvan is dat je dat uitscheuren niet eens voelt(tenminste dat is mijn ervaring), maar het klinkt iig wel lekker heftigquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:42 schreef m@x het volgende:
Valt het jullie trouwens ook op dat mensen ervan lijken te genieten om je tijdens je zwangerschap de meest vreselijke bevallingsverhalen te vertellen? Ik heb onderhand alle mogelijke manieren van inscheuren, uitscheuren en doorscheuren wel gehoord en iedereen krijgt van die sadistische pretoogjes als ze je het vertellen![]()
![]()
![]()
Ja, die mensen heb ik ook wel gezien ja. Een collega van mij (een man) vond het ook nodig om mij te vertellen dat het de bevalling van zijn vrouw een veldslag was geweest. Nou laat ik me niet zo snel gekmaken, maar ik weet nu toch zeker dat ie niet goed bij z'n hoofd is!quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:12 schreef Loena-tik- het volgende:
Ja ik weet niet wat dat is, denk gewoon een gebrek aan aandacht, als je het niet met positief gedrag kunt krijgen dan maar op een negatieve manier ofzo![]()
Omdat ik nu 4,5 dag per week werk, kom ik met ouderschapsverlof niet aan een heel jaar 3 dagen werken helaas. En over 3/4 jaar is de situatie bij dit bedrijf niet anders dan hij nu zal zijn, ben ik bang. Ik hou het wel in gedachten als tijdelijke oplossing, maar dan wel in combinatie met solliciteren denk ik.quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:01 schreef snoopy het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met ouderschapsverlof Piglet? Ik ga een jaar lang 3 dagen per week werken ipv 4 van de ouderschapsverlof die je bij ons kunt opnemen. Ik wil namelijk eerst kijken hoe dat bevalt voor ik mijn contract ook echt laat omzetten naar 3 dagen. Wil je namelijk ooit weer 4 dagen gaan werken dan schijnt het bij ons bijna onmogelijk te zijn om dat weer te veranderen....
Dat zei m'n moeder ook al. Waarom vind ik dit nou absoluut geen geruststellende gedachtequote:Op donderdag 29 juli 2004 19:12 schreef Loena-tik- het volgende:
En het "leuke" daarvan is dat je dat uitscheuren niet eens voelt(tenminste dat is mijn ervaring)
Lekker zijn jullie....quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:42 schreef texelonia het volgende:
Het komende half jaar geen zware bevallingen meer? Goed planAlleen wel lullig voor Lentemeisje en Dop, Gomorrah (papa), Xanthe, Jdee, Githa, TearSong en Luisa, wie dan net weer kans maken op wel een zware bevalling
jij hebt wel genoeg shit gehad met zwangerschappen en zo, dus jij krijgt een hele vlotte makkelijke bevalling straksquote:Op donderdag 29 juli 2004 19:57 schreef Xanthe het volgende:
Lekker zijn jullie....![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:55 schreef piglet het volgende:
Dat zei m'n moeder ook al. Waarom vind ik dit nou absoluut geen geruststellende gedachte
Dat kan ik beter aan jou vragen. Doe je wel een beetje voorzichtig met jezelf?quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:22 schreef phluphy het volgende:
Snoopy Gaat het nog een beetje?![]()
O jeetje, je gaat toch niet snoopy inhalen hèquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:22 schreef phluphy het volgende:
Hi Ladies![]()
Nou, die 2 uurtjes werken is er niet van gekomen. Ik heb de hele dag geschipperd tussen zelf rust houden (harde buiken) en in bad liggen zodat beebje wat kan bewegen (doet-ie niet als ik op mijn zij lig namelijk). Hopelijk is de buik morgen wat meer ontspannen en dan zet ik "my ass into gear"
![]()
Helaas financieel niet haalbaarquote:Piglet : [knip] Waarom ik dit vermeld: misschien wil je straks wel helemaal niet meer zoveel uur gaan werken
(Moet de financiele situatie het wel toelaten natuurlijk).
quote:Tex Luister goed naar de goede adviezen van Piglet, want zij spreekt uit ervaring![]()
Wow, jij hebt het goed voor mekaarquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:30 schreef snoopy het volgende:
"beschrijving van luxesituatie en verwennerijen"
OMG, dat had je me nou niet moeten zeggen ....quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:42 schreef snoopy het volgende:
Pluph, ik woon op een woonboot, dus redelijk goed geraden![]()
Dat gaat vanzelf als je baby er elk moment uit zou moeten komen maar dat niet doetquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:43 schreef phluphy het volgende:
(Ik doe mijn best om van Snoopy te leren hoe het moet, dat relaxen en zo)![]()
Nee joh, niet doen. Zo erg is het nietquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:45 schreef phluphy het volgende:
OMG, dat had je me nou niet moeten zeggen ....
Nu krijg ik allemaal enge gedachten dat je straks, met weeën en zo, je je evenwicht verliest en het water in tuimelt :'(![]()
Maar verder wel stoerrrrr hoorrrrrrr, een woonboot, en ook wel een beetje rrrrrromantisch![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:48 schreef snoopy het volgende:
Is alleen wel beter om in het ziekenhuis te bevallen omdat bij eventuele complicaties de brandweer me uit de boot zou moeten takelen![]()
Nou !?!?quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:48 schreef snoopy het volgende:
En je denkt toch niet dat ik gek ben hè?![]()
Ik kom minimaal op de voorpagina van een grote krant in mijn gevalquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:51 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Whahaha de gedachte is wel leuk.....en dan uit laten zenden bij Hart van Nederland
![]()
![]()
![]()
Ik beantwoordde 'm al met een tegenvraag, maar goed: snoopy, je bent gek!quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:59 schreef snoopy het volgende:
En TC, jij moet die vraag beantwoorden. Niet ik...![]()
Jeetje E.T. dat is ook wat! Ze hebben inderdaad geen poot om op te staan als het voor de rechter zou komen, maar daar zit je natuurlijk ook niet op te wachtenquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:37 schreef E.T. het volgende:
ook al zo'n vervelend verhaal
quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:03 schreef piglet het volgende:
[..]
jij hebt wel genoeg shit gehad met zwangerschappen en zo, dus jij krijgt een hele vlotte makkelijke bevalling straks![]()
Een half jaar ouderschapsverlof (is maximaal hier) en is half mei ingegaan.. heb dus tot half november...quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:17 schreef piglet het volgende:
[..]
Jeetje E.T. dat is ook wat! Ze hebben inderdaad geen poot om op te staan als het voor de rechter zou komen, maar daar zit je natuurlijk ook niet op te wachten
Ik vraag me ook af hoeveel mensen nog voor het bedrijf werken dat ze voor de rechter hebben moeten slepen ivm dit soort kwesties. Lijkt me niet echt bevordelijk voor de werkgever-werknemer relatie
Hoe lang heb je nog recht op je ouderschapsverlof? En weet je ook wanneer je meer duidelijkheid zult krijgen?
Je bent op de hoogte van de Wet Aanpassing Arbeidsduur neem ik aan? Heb je daar iets aan?quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:22 schreef E.T. het volgende:
Een half jaar ouderschapsverlof (is maximaal hier) en is half mei ingegaan.. heb dus tot half november...
jullie snappen zeker wel dat ik m'n oren en ogen openhou voor een andere baan voor 2 dagen..
zou een leuke oplossing geweest zijnquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:30 schreef piglet het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van de Wet Aanpassing Arbeidsduur neem ik aan? Heb je daar iets aan?
jammer dat je niet in de buurt woont, hadden we aan kunnen bieden dat jij die 2 dagen dat ik niet kom overneemt
'Zo goed als' is nog niet helemaal, je zult dus moeten wachten tot zaterdagnachtquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:53 schreef snoopy het volgende:
Ik zag dat het trouwens zo goed als volle maan is, dus wie weet begint het vannacht wel???
Dat vind ik toch zo'n leuk woord !quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:09 schreef snoopy het volgende:
Is het verdorie de hele tijd rotweer en ga ik bijna bevallen wordt het inene heet![]()
Je moest eens weten . . .quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:07 schreef Luchtbel het volgende:
Wou nog even zeggen dat ik het heel lief vindt dat jullie je allemaal zo'n zorgen hebben gemaakt. De reden waarom ik niet eerder wat heb laten weten is nu dus bekend, als het eerder had gekund had ik dat heus gedaan.
Visite is tot daar aan toe, vasthouden maximaal 3 minuten, ophalen is de doodstrafquote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:22 schreef Sugar het volgende:
I know. Inwendig onderzoek is en blijft alleen niet leuk.![]()
Straks lekker leuke dingen doen!
Jij blijft genieten van Jolie, hè? Anders kom ik haar halen!![]()
Arregatbah!quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:02 schreef piglet het volgende:
[..]
'Zo goed als' is nog niet helemaal, je zult dus moeten wachten tot zaterdagnacht![]()
Zou nog niet zo gek zijn trouwens, ik hoorde net Piet Paulusma zeggen dat het volgende week nog warmer wordt
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben , voel me soms best een aanstelster , maar kan me echt nergens toe zetten.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:37 schreef Ladybos het volgende:
Xanthe, jouw dagindeling is precies maar dan ook precies de mijne (inclusief het bordurendus ik leef met je mee.. Was jij het nou ook die vroeg naar ervaringen met de Gardo babyzaak ? Wij hebben daar ook ons kamertje gekocht, was een showroommodel (700 euro) en toen ze hem kwamen brengen bleek de kast en de commode gewoon een nieuw verpakte te zijn dus niet eens het showroommodel, dus ik ben erg tevreden over ze.
snoopy, om precies te zijn is het hoogtepunt van de volle maan op 31 juli om 20.06 uurquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:53 schreef snoopy het volgende:
Ik zag dat het trouwens zo goed als volle maan is, dus wie weet begint het vannacht wel???
Zet mijn bed wel buiten neerquote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:59 schreef bixister het volgende:
als 't warme weer nog een week aanhoudt kun je beter nog even wachten met bevallen snoopy. want met die warmte aan bed gekluisterd zijn en bezoek moeten ontvangen in je slaapkamer is ook niet alles.
Daar hoef je toch niet helemaal bloot voor? Volgens mij kan je gewoon je ondergoed aanhouden hoor. Tenminste, toen mijn bekken werd opgemeten werd dat gewoon aan de buitenkant gedaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:11 schreef Sugar het volgende:
En we gaan dus om 10.45 u. naar de gyn, maar heb helemaal geen zin. Moet bloot om bekken op te meten en denk dat ik er daarom tegenop zie. Maar ja, goed doel enzo...
Dank je! Lief!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:26 schreef phluphy het volgende:
Snoopy en Tinkepink Succes vandaag met de warmte !
*update*quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:11 schreef bixister het volgende:
tinkepink, hoe is 't met je wespenspeurtocht?
ehh, waarom maar een half jaar? Just go for a full round year, I say!quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:42 schreef texelonia het volgende:
Het komende half jaar geen zware bevallingen meer? Goed planAlleen wel lullig voor Lentemeisje en Dop, Gomorrah (papa), Xanthe, Jdee, Githa, TearSong en Luisa, wie dan net weer kans maken op wel een zware bevalling
Dank je voor de link! Ik ben alleen bang dat de tekst mijn buurman niet zal overtuigen. We wonen namelijk in Duitsland en mijn buurman verstaat geen Nederlandsquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:49 schreef Xanthe het volgende:
Er moet zowiezo iets gebeuren tegen die wespen want we zitten nu tegen de periode aan dat ze agresief gaan worden (Qua datum houden ze 1 augustus daarvoor aan).
Meen dat het ook nog eens gevaarlijk is om het nest helemaal af te sluiten omdat ze dan ook agresiever worden , maar dit weet ik niet zeker...
Lees desnoods onderstaande link maar eens door...Wie weet kan die tekst je buurman overtuigen.
http://cgi.milieucentraal.nl/buildframeset.cgi?page=http://www.milieucentraal.nl/data/schoonmaken/schoonmaken_wesp.htm
Ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:47 schreef snoopy het volgende:
Hoe is het met je buikie?
Hahah dat is te merkenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:30 schreef bixister het volgende:
mooizo sugar!
anitra, je borsten zijn er gewoon ook al helemaal klaar voor.
Van Kruidvat of Etos eigenmerk! Scheelt een stuk hoor. Alleen kan je die van Kruidvat niet vastplakken en die van de Etos wel!!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:14 schreef Anitra het volgende:
alleen nu nog een goedkope versie zien te vinden, want mams heeft ze van natusan mee genomen.
Je hebt ze ook van Kruitvat en TP, die zijn ook prima hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:14 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hahah dat is te merken
Gelukkig is mams langs geweest en heb ik nu zachte kussentjes tegen mijn tere borstjes aan liggen en zowaar is mijn shirt schoon gebeleven vandaagHet is een uitvinding die dingen, alleen nu nog een goedkope versie zien te vinden, want mams heeft ze van natusan mee genomen.
Ow ben spuit 11quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:17 schreef beefcake het volgende:
[..]
Van Kruidvat of Etos eigenmerk! Scheelt een stuk hoor. Alleen kan je die van Kruidvat niet vastplakken en die van de Etos wel!!
Ik ook niet, bij mij schoven ze allemaal heen en weer! Maar gelukkig zjin ze best groot, zodat het niet zoveel uitmaakte als ze gingen schuivenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:22 schreef bixister het volgende:
ik vond 't niet echt veel uitmaken met of zonder plakkertjes.
a). wat is "en zo"?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:40 schreef piglet het volgende:
En morgen gaan we met vrienden een beetje varen en zo. Daar heb ik wel zin in
zeg, doe me een lol!quote:Maar het kunnen natuurlijk ook gewoon voorweeën zijn bij jou![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:12 schreef LadyS het volgende:
Die van de Etos daarentegen zijn
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:18 schreef phluphy het volgende:
a). wat is "en zo"?![]()
We huren een bootje in Kortenhoef, volgens mij komen dan niet langs Snoopyquote:b). wel zwaaien als je bij Snoopy langsvaart !
oei, ik moet een boekje maken met 'tips voor de toekomst'quote:
Die van de Etos daarentegen zijn
Ja, dat vind ik wel lastig bij die dingen, als je een witte beha aan hebt, die zoogcompressen erin en dan een redelijk dun, licht gekleurd shirtje....dan zie je echt 2 van die witte plekkenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:12 schreef E.T. het volgende:
Kruidvat zijn 30 voor 1,99.. zaten bij mij net zoals die van de etos... Van kruidvat is de buitenkant nog huidkleurig, zodat ze niet zo opvallen ofzo![]()
Helaas pindakaasquote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:50 schreef phluphy het volgende:
Snoopy - Laatste bezoek: 3 uur, 21 minuten geleden
Die gaat voor een bevalling binnen de 4 uur![]()
![]()
![]()
Komt vanzelf, alleen graag geen thriller van maken zoals bij Luchtbel . . .quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:27 schreef snoopy het volgende:
Nu ik nog![]()
Ik heb die jurk net even gepast, nou dan zie je wel dat ik zwanger in ieder gevalquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:56 schreef bixister het volgende:
piglet, ik had vorig jaar ook geen korte positiebroeken en heb op een gegeven moment 'gewoon' een van de lange kortgeknipt!maar anders toch gewoon die jurk doen hoor, kan jou 't schelen.
het is de enige lamp in het huis die ons licht geeft dus hij staat er nogquote:Op zaterdag 31 juli 2004 03:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ik las het ja... Staat hij nog in de huiskamer of hebben jullie hem al buiten gezet? Op balkon of zo?
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 08:03 schreef Sugar het volgende:
Zo. Weer een k*tnacht gehad. Véél wakker, warm, onwijs veel pijn aan bekken en heupen.
Ben elke dag zo blij als het na half zeven is. Dan hóef ik niet meer in bed te blijven, voor m'n gevoel. Maar moe dat je ervan word!
Groetjes terugquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:37 schreef babsie.babsie het volgende:
ik ben de zus van phluphy (VANAF NU FLUFFY) .
- knip -
hallo FLUFFY groetjes uit limboland
Hier heb ik ook al de hele week last van. Hoop dat het eindelijk eens minder wordt. Las in m'n boek dat als je zwanger bent je een verminderde weerstand hebt en dus sneller vatbaar bent voor verkoudheid en griep, en dat het ook nog eens langer duurt voordat je er vanaf bentquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:11 schreef Martineke het volgende:
Ik heb wel lekker geslapen op zich, werd alleen wakker met zon zere keelen me neus dicht, ofterwijl ik word verkouden
*smelt* echt lief!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:14 schreef Anitra het volgende:
Waar ik vannacht de traantjes van in mijn ogen kreeg was dat ik op mijn zij ging liggen na 1 van mijn toiletbezoeken en mijn arm over mijn buik heen, even later voelde ik het armpje van frummel die er tegen aan ging liggen. Zo lief.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:41 schreef Spindizzy het volgende:
Moet je nagaan dat ik echt de meest ongeduldige persoon ter wereld ben. Koop ik een duur computerspelletje en krijg ik het niet gelijk aan de praat? Reken maar dat het in een hoek gedonderd wordt omdat het niet "NUNUNUNU en dan bedoel ik ook NU!" goed is. Zo ongeduldig en dan mag je nog 5 jaar gaan wachten op hetgene dat je het liefste wilt.![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:57 schreef moussy het volgende:
[..]Hier ook zo 1. Ik kreeg de home cinema set niet binnen 5 minuten ingesteld en heb hem maar terug gebracht met de mededeling dat ie het niet deed
Ja, idd ik denk dat jij idd wel het meeste geduld moet hebben van ons allen... Pfoe...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:41 schreef Spindizzy het volgende:
Moet je nagaan dat ik echt de meest ongeduldige persoon ter wereld ben. Koop ik een duur computerspelletje en krijg ik het niet gelijk aan de praat? Reken maar dat het in een hoek gedonderd wordt omdat het niet "NUNUNUNU en dan bedoel ik ook NU!" goed is. Zo ongeduldig en dan mag je nog 5 jaar gaan wachten op hetgene dat je het liefste wilt.![]()
Is het lichtroze, beetje taai?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:04 schreef snoopy het volgende:
vraagje: ben net wel wat slijm kwijtgeraakt maar kan nou niet zeggen dat het een 'prop' is.
Kan dat ook beetje bij beetje of is dit weer wat anders?![]()
Ehm... Ik wil niet rot doen hoor, maar je ligt er bij het bevallen sowieso niet echt op je charmantst bij. Kun je net zo goed niet charmant maar wel met warme voeten zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:14 schreef snoopy het volgende:
Maar bloot met alleen sokken staat zo vreselijk![]()
Ja sorryquote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:16 schreef snoopy het volgende:
![]()
Ja tuurlijk gekkie dat weet ik heus wel hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:20 schreef Luchtbel het volgende:
Ja sorrymaar tis nou eenmaal zo
ik vond het wel prettig
Sowieso uberhaupt, afdeppen met zo'n ding na het plassen vond ik de afgelopen week fijner dan wc papier, gelukkig heb ik er 30 in huisquote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:25 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ja tuurlijk gekkie dat weet ik heus wel hoorDankjewel voor de goeie tip juist
![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:40 schreef Jessicaa het volgende:
Hahahahahaha voor de bevalling van Bo had ik sokjes uitgekozen die leuk bij mijn nachthemd zouden staan. Mijn god alsof ik daar nog aan dacht toen ik ging bevallen. Voor mijn kraamweek had ik ook allemaal lekkere maskertjes enzo ingepakt.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:54 schreef E.T. het volgende:
Ik keek nog even of ik een geschikte foto had om te laten zien hoe je werkelijk in je kraambed ligt..
Foto is niet geschikt
Nopequote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:57 schreef Zabb het volgende:
[..]
Wel, wij zijn heel erg benieuwd!
![]()
![]()
Oh bij jou thuis is dat dus ook zoquote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:40 schreef Jessicaa het volgende:
Er worden nu nog wel eens grapjes over gemaakt![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2004 00:12 schreef lady-wrb het volgende:
hahahaha wil je weten wat ik zei na mijn eerste bevalling?
getverdemme niet dat vieze kind op mijn mooie t-shirt, was hem maar eerst!
nou moet ik toegeven dat ik twee keer een verdovingsinjectie had gehad en daardoor voortdurend onzin uitkraamde, maar dat terzijde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |