abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20942257
mallemeid, ik dacht nog even off-line over je na. Het betekent nu dus wel waarschijnlijk dat je cyclus weer redelijk hersteld is, dus dat je over pakweg een dag of 12 weer een eisprong kan verwachten. Toch? En je weet het he, na een miskraam hogere kans op zwangerschap...
mooi he, alles
pi_20942416
Fijn Mallemeid, eindelijk een begrijpende gyn..wat een verschil kan dat maken he? En over die inwendige echo's; dat kan echt een enorm verschil maken wie het doet ja. Ik zal niet in detail treden, maar sommigen staan echt lomp te 'roeren'! Je weet nu in iedergeval dat het niet zeer hoort te doen (als ie je ooit weer pijn doet moet je hem maar hens verkopen met dat ding )

Sterkte met alles, het is echt niet niks hoor. Dus voel je alsjeblieft niet schuldig dat het 'niks' (!) geweest zou zijn.

pi_20942553
een hens verkopen? Bij hèm eens een inwendige echo doen!

Nee even serieus, bij mijn geneeskunde studie moesten bij de practica gynaecologie ook alle mannen verplicht in hun blote togus in zo'n stoel gaan liggen. En dan demonstreerde zo'n docent hoe het voelde als je die stoel bijvoorbeeld zo neerzette dat je met je kruis recht de deuropening in "keek". Mijn mannelijke medestudenten vonden dat stuk voor stuk héél erg leerzaam en verduidelijkend.
mooi he, alles
pi_20942838
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 22:51 schreef phileine het volgende:
Nee even serieus, bij mijn geneeskunde studie moesten bij de practica gynaecologie ook alle mannen verplicht in hun blote togus in zo'n stoel gaan liggen. En dan demonstreerde zo'n docent hoe het voelde als je die stoel bijvoorbeeld zo neerzette dat je met je kruis recht de deuropening in "keek". Mijn mannelijke medestudenten vonden dat stuk voor stuk héél erg leerzaam en verduidelijkend.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_20942891
Hm; 'k zit ff in dubio, waar ik 't neerga schrijven. Dat IVF topic is zo stil; daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. Morgenochtend moeten mijn ventje en ik nl. weer voor een evaluatiegesprek naar de ferti-kliniek en ik was het zo zat allemaal dat ik me nog helemaal niet voorbereid heb.
Ik weet niks te vragen! Dus kwam ik maar even hier buurten (je moet toch wat ). Denk dat ik het maar es gewoon over me heen laat komen. De vorige keer zeiden ze ook al dat de behandeling heel goed verlopen was; precies zoals ze het wilden hebben en dat was nu weer zo, dus ik denk dat we geen nieuwe feitjes te horen zullen krijgen. En aan het niet innestelen kunnen ze verder niks doen. Je moet gewoon geluk hebben. Dus het advies zal wel zijn dat we het nog een keer moeten proberen (als we willen).

Gisteravond op kraamvisite geweest en dat was weer heftig. Ik voelde me totaal niet op mijn gemak en piekerde er zelfs niet over om de kleine vast te houden. Normaal wil ik wel graag effies knuffelen met zo'n wurmpie.....Mijn ventje weigerde ook en dat was voor het eerst...Gelukkig waren ze zo lief om het niet bij me op schoot te gooien. Hij zei op een gegeven moment (om mij te troosten) dat hij precies begreep wat wij doormaken; elke keer die teleurstelling, zo zwaar! Ik vond het eigenlijk een lief, dom, suf aandoenlijk tegelijk (zij was na 5 maanden zwanger...). Vind ik enorm snel! Maarja voor een ander kan dat misschien best een eeuwigheid zijn
pi_20942958
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 22:51 schreef phileine het volgende:
een hens verkopen? Bij hèm eens een inwendige echo doen!

Nog beter!
pi_20943116
Katinka, ik kan me voorstellen dat als je 2 (of 1?) keer zo'n gesprek hebt gehad dat je dan nu niks meer weet te vragen. Wel heel lief dat ze het begrepen en dat je het kind niet persé op schoot hoefde.
Weten jullie al of jullie nog een keer voor een poging gaan? of is dat een te persoonlijke vraag?

phileine, ik weet het idd dat na een miskraam verhoogde kans enzo is Maar ik wil eerst een paar menstruaties afwachten, als het nu nog steeds zo ontregeld is als voor mijn mk dan ga ik gewoon weer terug naar de huisarts, er moet dan toch verdorie wel es wat aan gebeuren.
Wel cool van die studenten!
  donderdag 29 juli 2004 @ 23:36:13 #208
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_20943502
Lieve Mallemeis....

kweet niet of ik nu blij of verdrietig voor je moet zijn.... Ik wil wel je heel veel strekte wensen met het verwerken van de dingen die door je hoofd spoken want dat is alleen al niet makkelijk....

en als het met je huisarts niet lukt... vraag de gyn die je vandaag had

Dikke knuff meis en ook voor plankie
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_20943603
[quote]Op donderdag 29 juli 2004 23:16 schreef mallemeid het volgende:
Katinka, ik kan me voorstellen dat als je 2 (of 1?) keer zo'n gesprek hebt gehad dat je dan nu niks meer weet te vragen. Wel heel lief dat ze het begrepen en dat je het kind niet persé op schoot hoefde.
Weten jullie al of jullie nog een keer voor een poging gaan? of is dat een te persoonlijke vraag?

Neehoor, niet te persoonlijk, we gaan zeker nog voor poging 3; al moet ik er nu nog niet aan denken. Maar dat veranderde de vorige keer ook direct nadat we bij de gyne waren geweest. t'zal met verwerken van te maken hebben he. Misschien gaan we nog wel 3 pogingen doen...maar dat zien we nog wel, ik loop maar even niet vooruit op...(ben bij vlagen gewoon behoorlijk labiel)
  donderdag 29 juli 2004 @ 23:53:43 #210
1087 Merisse
broddeltante
pi_20943664
Katinka, zal een kort gesprekje worden waarschijnlijk morgen. Wat mallemeid zegt, weten jullie al of en wanneer je een volgende poging gaat wagen? Succes in ieder geval. Keep us posted!

edit: Ok, ik zie dat je al geantwoord hebt....
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  vrijdag 30 juli 2004 @ 00:03:47 #211
393 phileine
española
pi_20943857
ach katinka.... je zegt het allemaal zo luchtig, maar wat moet het zwaar zijn om voor die derde poging te gaan. Dat is toch wel zo'n magische grens. Mens, ik hoop met hart en ziel voor je dat het de laatste (want geslaagde) poging is.
mooi he, alles
pi_20944021
Mallemeid, ik ben heel blij te horen dat het inwendige onderzoek zo meegevallen is.. Ik wilde het al mailen van te voren, dat het bij mij helemaal geen pijn deed (heb er nu 4 gehad) maar dat vond ik zo stom staan want dat wil helemaal niet zeggen dat het bij jou geen pijn zou kunnen doen. Maar gelukkig weet je nu dat het ook anders kan.

Verder ben ik ook 'blij' voor je dat je miskraam geen miskraam bleek te zijn, want ik kan me voorstellen dat je steeds angstiger wordt naarmate je meerdere miskramen hebt gehad. Maar dat neemt je verdriet niet weg want voor jullie gevoel was het wel een miskraam en voor dat verdriet hoef je je ook niet te schamen hoor, zoals die lieve gyn van je al zei, het gaat om het gevoel en niet om de feiten. Veel sterkte ermee en veel klusplezier de komende tijd dan maar
pi_20944264
Ladybos! Jij bent dus ook beswel maf Je had me heus wel mogen mailen, ik had dat denk ik niet opgevat als betweterig of dat jij voor mij zou bepalen of het bij mij pijn zou gaan doen of niet!

Ik kan me voorstellen katinka, dat je er nu nog niet aan moet denken. Het is toch wel een hele emotionele gebeurtenis en ook superspannend!
  Moderator vrijdag 30 juli 2004 @ 08:46:28 #214
5428 crew  miss_sly
pi_20947472
katinka, vanochtend dus weer naar de gyn. Na de andere pogingen ken je het klappen van de zweep natuurlijk al, dus het is best logisch dat je niet echt vragen meer hebt. Zal inderdaad een kort gesprekje worden misschien

Ik hoop dat je na je bezoek an de gyn weer een goed gevoel hebt over beginnen aan poging drie. En dan hoop ik meteen dat het je laatste is, omdat het allemaal goed loopt en je lekker zwanger wordt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 30 juli 2004 @ 12:11:12 #215
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_20951217
Katinka, ik weet dat ze hier in het Dijkzigt na 2 mislukte ivf pogingen overgaan op icsi. (weet niet de exacte voorwaarden ervoor). Ben er een beetje 'uit' de regelgevingen enzo, misschien eens de moeite om na te zoeken of dat (positieve) gevolgen kan hebben voor het innestelen? En of dat dan wellicht een optie is.?

succes! Kan me heel goed voorstellen dat je vandaag weinig nieuws te horen zult krijgen.. Zeker als de behandeling net als vorige keer in prinipe goed is verlopen.
(moest jij nou vorige keer na de punctie pregnyl spuiten of progestan tabletten inbrengen? Misschien dat daar nog wat in te varieren valt, dat je op het een beter reageert dan op het ander ofzo....)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † vrijdag 30 juli 2004 @ 13:10:18 #216
43556 miss_dynastie
pi_20952584
Mallemeid, dikke voor jou en plankie!!
pi_20966064
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 12:11 schreef E.T. het volgende:
Katinka, ik weet dat ze hier in het Dijkzigt na 2 mislukte ivf pogingen overgaan op icsi. (weet niet de exacte voorwaarden ervoor). Ben er een beetje 'uit' de regelgevingen enzo, misschien eens de moeite om na te zoeken of dat (positieve) gevolgen kan hebben voor het innestelen? En of dat dan wellicht een optie is.?

succes! Kan me heel goed voorstellen dat je vandaag weinig nieuws te horen zult krijgen.. Zeker als de behandeling net als vorige keer in prinipe goed is verlopen.
(moest jij nou vorige keer na de punctie pregnyl spuiten of progestan tabletten inbrengen? Misschien dat daar nog wat in te varieren valt, dat je op het een beter reageert dan op het ander ofzo....)
E.T., de bevruchting is steeds wel goed geweest aldus de gyne; alleen een aantal eitjes waren bevrucht door 2 zaadjes, die gingen niet goed. Maar inderdaad, misschien maken we meer kans met ICSI op allemaal goeie bevruchtingen. Ik zal er toch nog eens over bellen. Ik zit trouwens in Utrecht. Ik moet inderdaad pregnyl spuiten, na de terugplaatsing. Heb al eens gevraagd of progestan misschien beter voor mij zou kunnen zijn, maar volgens de gyn. geeft progestan minder goede resultaten en wordt alleen toegepast als er kans is op overstimulatie (geloof ik) en er was nog een reden...maar die weet ik niet meer.

Dankjewel voor het meedenken!
pi_20966423
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 00:03 schreef phileine het volgende:
ach katinka.... je zegt het allemaal zo luchtig, maar wat moet het zwaar zijn om voor die derde poging te gaan. Dat is toch wel zo'n magische grens. Mens, ik hoop met hart en ziel voor je dat het de laatste (want geslaagde) poging is.
Tja, het valt me ook echt wel zwaar hoor, maar ik probeer het zoveel mogelijk te relativeren en niet altijd te laten zien...Anders is er echt geen lol meer aan. En als ik het niet een beetje luchtig hou, haken er ook nog eens een hoop mensen af. Men heeft er nou eenmaal op een gegeven moment genoeg van en ze hebben dan zoiets van 'nu moet het maar eens over zijn'. En van altijd somberen wordt je ook niet blijer...Dankjewel in iedergeval, hopelijk 3x=scheepsrecht ofzoiets
  zaterdag 31 juli 2004 @ 00:35:55 #219
1087 Merisse
broddeltante
pi_20967216
Hoi Katink, hoe was het gesprek vandaag? Hebben jullie het ook over de toekomst gehad of laat je dat nog even rusten?
pi_20970652
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 00:35 schreef Merisse het volgende:
Hoi Katink, hoe was het gesprek vandaag? Hebben jullie het ook over de toekomst gehad of laat je dat nog even rusten?
Het was zoals ik verwachte, eigenlijk geen nieuws; we hebben gewoon een beetje pech zei ze. het zag er mooi genoeg uit. Je moet ook een beetje geluk hebben he. Over de toekomst; nou niet de verre in iedergeval, of we nog een poging wilden doen. Daar was ik al uit; JA.
Alleen niet nu...ik zei dat de moed me op het moment aardig in mijn schoenen is gezakt; dus dat ik daar even tijd voor moet nemen (blijkbaar heeft het op mij langer invloed dan bij mijn ventje; hij heeft natuurlijk niet al die hormonen enzo). Na de vakantie zien we wel weer verder. Ik heb de boodschappenlijst voor de apotheek weer meegekregen; dus de spullen kan ik in huis halen. Als we er weer aan toe zijn, kan ik bellen en gaan we weer van start.
Ze zei, dat ik latijd een afspraak kon maken met de maatschappelijk werkster asl ik daar behoefte aan had. Fijn om te weten, maar nu nog even niet. Misschien als het moment van stoppen dichterbij komt dat ik daar dan wel behoefte aan krijg. Maar daar wil ik absoluut nog niet aan; ik zoek mijn vertrouwen dat het ons ooit wel gaat lukken eerst

Hoe loopt het met jou trouwens? Zit je weer een beetje goed in je vel? Ik lees wel mee hoor, over je KvK periode die weer is aangebroken enzo (!). Maar over hoe je in je vel zit heb ik even gemist.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 10:58:28 #221
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20971252
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 09:58 schreef katinka het volgende:
Het was zoals ik verwachte, eigenlijk geen nieuws; we hebben gewoon een beetje pech zei ze. het zag er mooi genoeg uit.
-knip-
Dat klinkt goed. Heel veel succes ermee, en een fijne vakantie !
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † maandag 2 augustus 2004 @ 12:28:34 #222
43556 miss_dynastie
pi_21008537
Mallemeid, hoe is het nu met je ???
pi_21016977
Eigenlijk kon het wel beter, lief dat je het vraagt .
Ik heb het gevoel of kan ik het geen plekje geven. Donderdag was ik er zo 'klaar' mee, het ging lekker en ik had het afgesloten (voor mijn gevoel dan). Nu valt het me steeds zwaarder, ik heb er nu langer over na kunnen denken etc., vooral als ik bedenk van ik had nu net zo ver als zij kunnen zijn, ik had misschien nu mn kindje kunnen voelen....allemaal onzinnige dingen die nergens voor nodig zijn omdat ik mezelf er alleen maar gek mee maak.
pi_21017293
Lieve mallemeid, ik denk eigenlijk dat het nog wel een tijdje moeilijk zal blijven helaas... Ik zou me voor kunnen stellen dat je rond de tijd dat je uitgerekend zou zijn er ook weer mee bezig zult zijn. En dat is natuurlijk hardstikke logisch. Ik hoop alleen dat het verdriet langzaam wat zal slijten en inderdaad echt een plekje krijgt. Waarschijnlijk merk je op een gegeven moment dat je zomaar ineens veel minder er mee bezig bent en dat het minder pijn doet...
Tot die tijd een hele dikke knuffel van mij.

En Merisse-meisje, hoe gaat het met jou? Ik las dat je deze maand weer aan de KVK gaat. Spannend joh! Ook een dikke knuffel voor jou (volgens mij kan je die nog steeds wel af en toe gebruiken of niet?).
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 09:02:09 #225
1087 Merisse
broddeltante
pi_21026147
Katink, Piglet, heel lief dat jullie naar me vragen
Het is nog helemaal niet tof. Ben somber ondanks het weer. Zie het niet gebeuren dat ik nog een kind krijg gezien de vorige miskramen in combi met mijn leeftijd. Heel moeilijk om me nu een toekomst voor te stellen. Moet proberen meer met de dag te leven. Carpe diem, maar dat lukt me niet echt.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 09:58:06 #226
98247 justy_the_chipmunk
always look at the bright side
pi_21026667
Mallemeid: wat je zegt,over dat denken aan wat je anders nu zou kunnen hebben, heb ik zelf ook nog erg.
Als je het hoort bij de dokter of gyno, is het duidelijk en gaat het verstand ermee vandoor, dan komt de klap en je gevoel pas.
En ja, die dingen die je je zegt, zijn dan niet gek, ik vind ze normaal..
Het is niet alleen een gevoel of een kindje wat je verliest, maar ook een hele toekomst droom.

HOewel ik het grootste deel een plek heb kunnen geven, vind ik het soms heel erg moeilijk en denk ik ook nog regelmatig: " verdorie, als het goed was gegaan hadden we nu een kinderkamer gehad, en hadden we bijna een kleine. "
EN de uitgerekende datum zit erg in mn hoofd, dat zou 21 september zijn.
moeilijk, maar ik weet nu dat het erbij hoort, en laat k mn tranen dan ook maar gaan.
Vriendje heeft hetzelfde, vind het ook nog steeds erg moeilijk.
Het word minder, geef het even de tijd!

sterkte en een knuffel.
never say " i love you" if you dont really do.
never say " i need you" if all you need is just for you.
If you really love me, never let me go...
pi_21026680
Merisse toch Ik heb helaas geen wijze woorden voor je. Ben altijd bang dat ik net het verkeerde zal zeggen. Maar ik leef zo enorm met je mee en hoop echt dat het toch allemaal goed gaat komen. Dat wilde ik je even laten weten. Heel veel sterkte en wie weet gaat dat onderzoek waar je aan mee gaat doen een geweldig resultaat opleveren
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 10:04:32 #228
43556 miss_dynastie
pi_21026749
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 19:33 schreef mallemeid het volgende:
Eigenlijk kon het wel beter, lief dat je het vraagt .
Ik heb het gevoel of kan ik het geen plekje geven. Donderdag was ik er zo 'klaar' mee, het ging lekker en ik had het afgesloten (voor mijn gevoel dan). Nu valt het me steeds zwaarder, ik heb er nu langer over na kunnen denken etc., vooral als ik bedenk van ik had nu net zo ver als zij kunnen zijn, ik had misschien nu mn kindje kunnen voelen....allemaal onzinnige dingen die nergens voor nodig zijn omdat ik mezelf er alleen maar gek mee maak.
Ach meisje toch .... ik kan me je gedachten heel goed voorstellen hoor! Je moet afscheid nemen van je droom, dat gaat niet zomaar, dikke voor jou en plankie!
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 10:06:45 #229
43556 miss_dynastie
pi_21026785
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 09:02 schreef Merisse het volgende:
Het is nog helemaal niet tof. Ben somber ondanks het weer. Zie het niet gebeuren dat ik nog een kind krijg gezien de vorige miskramen in combi met mijn leeftijd. Heel moeilijk om me nu een toekomst voor te stellen. Moet proberen meer met de dag te leven. Carpe diem, maar dat lukt me niet echt.
Merisse
Ik kan me je onzekerheden zo goed voorstellen, maar kan ze (helaas :'( ) niet voor je wegnemen !!!
Soms wou ik dat ik kon toveren
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 10:11:04 #230
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21026847
Ik zou willen dat ik de woorden had om alles beter te maken meiden

Dikke
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21026869
Merisse
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 13:26:36 #232
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21030636
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 09:58 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
HOewel ik het grootste deel een plek heb kunnen geven, vind ik het soms heel erg moeilijk en denk ik ook nog regelmatig: " verdorie, als het goed was gegaan hadden we nu een kinderkamer gehad, en hadden we bijna een kleine. "
EN de uitgerekende datum zit erg in mn hoofd, dat zou 21 september zijn.
gossie zaten wij ff heel erg dicht bij elkaar in de buurt meis ik denk dat nu ook nog steeds hoor, ondanks dat ik opnieuw zwanger ben. ik zou nu ook 7 maanden zwanger zijn geweest, net zoals jij ik was 3 dagen na jou uitgerekend. en heb ook die dingen in me hoofd het slijt wel, de scherpe kantjes gaan eraf, en leert ermee leven <-- nah ja leert, het zal wel moeten helaas
maar leuk is en blijft anders. jouw tijd komt ook nog, ik denk echt dat het wat makkelijker zal worden als je opnieuw zwanger bent, en er voor kunt gaan, en die 12 weken gepasseerd bent

knuf
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 14:06:15 #233
98247 justy_the_chipmunk
always look at the bright side
pi_21031273
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 13:26 schreef Martineke het volgende:

[..]

gossie zaten wij ff heel erg dicht bij elkaar in de buurt meis ik denk dat nu ook nog steeds hoor, ondanks dat ik opnieuw zwanger ben. ik zou nu ook 7 maanden zwanger zijn geweest, net zoals jij ik was 3 dagen na jou uitgerekend. en heb ook die dingen in me hoofd het slijt wel, de scherpe kantjes gaan eraf, en leert ermee leven <-- nah ja leert, het zal wel moeten helaas
maar leuk is en blijft anders. jouw tijd komt ook nog, ik denk echt dat het wat makkelijker zal worden als je opnieuw zwanger bent, en er voor kunt gaan, en die 12 weken gepasseerd bent

knuf
Das idd toevallig!!!
Maar zit wel in je hoofd ja, niet fijn.
Morgen moeten we naar de dokter, gesprek en meer, staat ook in de mail.
Vind het wel eng, mede omdat ik het echt heel graag wil, maar ik erg bang ben voor een volgende zwangerschap, en als ik dan de eerste 12 weken doorkom, denk ik dat ik me druk ga maken over of de bevalling wel of niet goed zal gaan... zucht....

De scherpe kantjes gaan er idd af, maar op sommige momenten doet het nog steeds erg zeer...
en dan ook erg vlot erachteraan weer een... beetje teveel momenteel.

knuf trug

never say " i love you" if you dont really do.
never say " i need you" if all you need is just for you.
If you really love me, never let me go...
  Moderator dinsdag 3 augustus 2004 @ 18:14:09 #234
5428 crew  miss_sly
pi_21035983
mallemeid
Merisse

ik heb helaas geen wijze woorden, zo zou graag alles beter maken, maar dat kan helaas niet.
Merisse, nog niet opgeven, je hebt toch nog best goede kansen dat het nog lukt? jullie kunnen weer klussen en je gaat meedoen met dat onderzoek en wie weet hoe goed ze je kunnen helpen daar!!

mallemeid, misschien maak je je juist niet gek met die gedachten, maar kunnen ze je helpen met verwerken, het een plaatsje geven? Door nu even weer erg bewust bezig te zijn met je verlies, kun je het misschien ook weer een stukje verwerken.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 18:16:19 #235
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21036026
Trouwens Merisse: de actrice Geena Davis is een paar maanden geleden bevallen van een tweeling. Ze is 47 jaar. Vergeleken met haar kom jij pas net kijken qua leeftijd joh
  Moderator dinsdag 3 augustus 2004 @ 18:20:41 #236
5428 crew  miss_sly
pi_21036109
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 18:16 schreef Spindizzy het volgende:
Trouwens Merisse: de actrice Geena Davis is een paar maanden geleden bevallen van een tweeling. Ze is 47 jaar. Vergeleken met haar kom jij pas net kijken qua leeftijd joh
je leest het steeds vaker tegenwoordig! het is zeker mogelijk, met die dames van tegenwoordig die nog zo jong zijn, ook al zijn ze niet meer piep. En dat geldt zeker ook voor jou, Merisse!
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 19:48:51 #237
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21038126
Mallemeid en Merisse Ik heb hetzelfde gevoel een beetje als Miss-D; als ik het voor het zeggen had dan was jullie deze ellende bespaard gebleven en waren alle problemen opgelost.
Helaas moet ik me beperken tot het beste blijven hopen en me sufduimen dat het snel beter met jullie zal gaan. Wie weet komen er snel weer lichtpuntjes.
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 23:12:26 #238
1087 Merisse
broddeltante
pi_21042436
Jullie benne schatten. Doet echt goed hoor om jullie opbeursels te lezen.
pi_21042967
Vin ik ook; zelfs ik fleur er van op

'k zit nu op dag 30 van m'n cyclus; ik ben benieuwd wanneer de russen komen. Van mij mag het nog een weekje wegblijven (gebeurd wel vaker) dan heb ik er in de vakantie straks geen last van.

Hopen op mooi weer morgen, ben ik een daggie vrij; lekker in die zonne zitte ja!
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 23:39:45 #240
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21043088
Waar ga je heen Katinka?
  Moderator woensdag 4 augustus 2004 @ 08:21:33 #241
5428 crew  miss_sly
pi_21047396
Vannacht droomde ik dat ik ongesteld werd. Ik stond vanochtend op met de stiekeme hoop dat mijn droom mij had verteld dat mijn lichaam weer aan het werk was gegaan, maar mooi niet. Kennelijk ben ik er toch meer mee bezig dat mijn lichaam het gewoon nog steeds niet doet, dan ik aan mezelf toe wil geven. Niets, gewoon al 3 maanden helemaal niets. Ondanks dat ik er op voorbereid was, valt het me toch tegen.

Hier kan niemand iets mee, en dat hoeft oo niet hoor, maar ik moest het even kwijt
  woensdag 4 augustus 2004 @ 09:39:21 #242
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21048093
Miss Sly Ik ken het gevoel wel. Ik droom al eeuwen over kindjes die allemaal bij mij willen wonen. Donkere kindjes, blanke kindjes, grote kindjes, kleine kindjes, zieke kindjes en gezonde kindjes. Zowat elke nacht belt er een bij me aan. En dan wordt je wakker en... Niks, helemaal niks. Nog 5 jaar niks.

Dikke ook al is het een beetje warm voor dikke vette knuffels
  Moderator woensdag 4 augustus 2004 @ 10:14:34 #243
5428 crew  miss_sly
pi_21048600
Spindizzy, ik kan me zo goed voorstellen dat je dat vaak droomt! het wachten is voor jullie ook zo ongelofelijk lang! Het komt me zo oneerlijk voor dat jullie zo lang moeten wachten, terwijl je er zo klaar voor bent om een kindje alle liefde, zorg en aandacht te geven die het nodig heeft. Maar op een dag sluiten jullie je kindje echt in de armen!!

Het feit dat mijn lichaam maar niets wil doen, maakt me ook weer erg verdrietig. Het confronteert me er weer mee dat mijn lichaam niet doet wat een vrouwenlichaam hoort te doen (volgens de boekjes dan). En dan denk ik: geen wonder dat je niet zwanger werd en die ene keer niet kon blijven, je kunt niet eens ongesteld worden, wat wil je nou?

m'n lichaam laat me jammerlijk in de steek, zoals al eerder...dat geeft me echt het gevoel te falen, niet echt vrouw te zijn....
  woensdag 4 augustus 2004 @ 10:17:04 #244
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21048642
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 09:39 schreef Spindizzy het volgende:
Ik droom al eeuwen over kindjes die allemaal bij mij willen wonen. Donkere kindjes, blanke kindjes, grote kindjes, kleine kindjes, zieke kindjes en gezonde kindjes. Zowat elke nacht belt er een bij me aan. En dan wordt je wakker en... Niks, helemaal niks. Nog 5 jaar niks.

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2004 @ 10:20:38 #245
43556 miss_dynastie
pi_21048707
quote:
Miss Sly Ik ken het gevoel wel. Ik droom al eeuwen over kindjes die allemaal bij mij willen wonen. Donkere kindjes, blanke kindjes, grote kindjes, kleine kindjes, zieke kindjes en gezonde kindjes. Zowat elke nacht belt er een bij me aan. En dan wordt je wakker en... Niks, helemaal niks. Nog 5 jaar niks.

Spindizzy, je maakt me aan het huilen
Ik gun het je verdomme zo
  woensdag 4 augustus 2004 @ 10:43:04 #246
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21049097
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 10:14 schreef miss_sly het volgende:
Het feit dat mijn lichaam maar niets wil doen, maakt me ook weer erg verdrietig. Het confronteert me er weer mee dat mijn lichaam niet doet wat een vrouwenlichaam hoort te doen (volgens de boekjes dan).
Bah, alsof het allemaal al niet verdrietig genoeg is gaat je brein ook nog 's tegen je liegen

Zolang je hart maar doet wat een hart hoort te doen (liefhebben, hopen, lachen), dat is veel belangrijker.
pi_21053222
quote:

Spindizzy, dikke vette knuffels zijn altijd welkom! Beetje zweterig misschien, maar ach, da's een detail. Als ik je berichtje zo lees, kun jij ook wel een flinke gebruiken. 5 jaar (of nog meer?) is wel erg lang he
(ik weet hoe het voelt; die 5 jaar dan..).

Die dromen zijjn trouwens vast een teken dat het ooit gaat lukken bij jullie.
pi_21055901
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 23:39 schreef Spindizzy het volgende:
Waar ga je heen Katinka?
Geen idee!
pi_21055985
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 17:25 schreef katinka het volgende:

[..]

Geen idee!
Dat was een grapje...
Ik weet het ongeveer; we gaan camperen en rijden richting Italie, zo ver als nodig is voor mooi weer. We hebben dus niks geboekt, maar dat hoeft ook niet met z'n tweetjes in september.
Komt wel goed dus (lekker eten, beetje vino enzo )
  woensdag 4 augustus 2004 @ 17:30:02 #250
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21056016
Klinkt heerlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')