LOLquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:24 schreef schatje het volgende:
Volgens mij valt dat onder bittorrent gedoe en dat mag geloof ik niet.
Even testen... *pakt Windows Taakbeheer erbij*.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:31 schreef DJ_Scuff het volgende:
Trouwens idd goed programma, dat Shareaza.
Alleen wel een geheugenmonster....
Valt best mee, maar je kan het zo gek maken als je wilt natuurlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:54 schreef Jordy-B het volgende:
En met drie netwerken heb je natuurlijk een overhead van hier tot Tokyo?
Da's in het algemeen de kosten die je sowieso moet maken, zonder dat het daadwerkelijk wat oplevert...quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:41 schreef m021 het volgende:
Wat is overhead?
Ah, OK. Bedankt.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:50 schreef Jordy-B het volgende:
Bij downloaden slaat de term overhead op de bandbreedte die je nodig hebt zonder dat er daadwerkelijk wat gedownload wordt.
Leuk hè, een lege post.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
Shareaza laat de overdrachtsnelheid zien in kiloBIT / sec en niet in kiloBYTE / sec.. helaas.. af en toe wel misleidend ja.quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:33 schreef Da_Koen het volgende:
Met Shareaza kun je nooit zo snel downloaden dan met het originele programma van het netwerk. Alle goede netwerken gaan namelijk uit van veel uploaden is veel downloaden. Bij Shareaza upload je aan alle netwerken, dus niet alleen het netwerk waarvan je download...
Tevens zijn de stats van incorrect. Een vriend zij laatst dat ik ook maar Shareaza moest downloaden, omdat hij telkens met 200-500 kb/s zat te downloaden(dit terwijl zijn verbinding max 30kb/s is)
Shareaza, geen aanrader in mijn ogen, gebruik gewoon Bittorrent(voor snelheid) of eDonkey(voor kwantiteit en kwaliteit, alleen laat de snelheid vaak te wensen over, altijd rond de 30 kb/s).
Euh...quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:24 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een cd waarvan er maar 1(!!) user te vinden is op soulseek die die heeft en daar sta ik al god weet hoe lang in de que
Laat staan dat ik die ergens anders kan vinden
gewoon goed je instellingenn na lopenquote:Op donderdag 29 juli 2004 11:51 schreef WelcomeHome het volgende:
[..]
Shareaza laat de overdrachtsnelheid zien in kiloBIT / sec en niet in kiloBYTE / sec.. helaas.. af en toe wel misleidend ja.
Sterker nog: in de versie die ik gebruik (1.8) kan je dat niet eens instellen, hij geeft het automatisch aan in kiloBYTE.quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:01 schreef mschol het volgende:
gewoon goed je instellingenn na lopenbij mij geeft ie netjes de echte download speed aan..
Ik heb voor alle drie nummers de search aangezet (ja, je kan gelijktijdig meerdere searches hebben met Shareazaquote:Op woensdag 28 juli 2004 22:40 schreef Lkw het volgende:
Als jij met Shareaza nummers als deze:
- Ned Farr - Black Sand
- Pomegranate - Come 2 Me
- Witness - Still
kunt vinden, ben ik overtuigd.
Net nog iets ontdekt:quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:22 schreef m021 het volgende:
Ook kan je zogenaamde Magnet links maken
Hm, ik zou die .exe-bestanden maar niet openenquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:25 schreef m021 het volgende:
Ik heb voor alle drie nummers de search aangezet (ja, je kan gelijktijdig meerdere searches hebben met Shareaza). Nou de resultaten nog afwachten.... Stay tuned!
edit (1): het nummer van Pomegranate is gevonden, en het nummer van Witness ook
edit (2): voor Ned Farr - Black Sand zijn er een heleboel hits, maar allemaal .exe bestanden...
jepquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:36 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hm, ik zou die .exe-bestanden maar niet openen
Wél raar, want Black Sand is, net als die andere twee, gewoon een muzieknummer...
Goeie score overigens, ik kan alledrie de nummers met mijn huidige programma niet vinden. Ik ga dus binnenkort eens een poging wagen met Shareaza..
Bedankt voor de moeite!
PS In hoeverre kun je van tevoren goed inschatten wat je downloadt eigenlijk? Heb je de lengte van een nummer en de bitrate (!) van tevoren al op je scherm? Vind ik namelijk wel een vereiste eigenlijk...
Welke cd?quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:24 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een cd waarvan er maar 1(!!) user te vinden is op soulseek die die heeft en daar sta ik al god weet hoe lang in de que
Laat staan dat ik die ergens anders kan vinden
Thnxquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:38 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
jep
Ja, bestanden die aan het downloaden zijn worden op 2 manieren opgeslagen:quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:43 schreef Lkw het volgende:
Edit: Nóg een vraagje: incomplete nummers, kun je die gewoon (ook al tijdens het downloaden) met Winamp afspelen, en worden die - mocht de download onverhoopt onderbroken worden - gewoon opgeslagen als incomplete .mp3?
Nee, ik was ook niet van plan hem te downloaden hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:36 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hm, ik zou die .exe-bestanden maar niet openen
Wél raar, want Black Sand is, net als die andere twee, gewoon een muzieknummer...
Goeie score overigens, ik kan alledrie de nummers met mijn huidige programma niet vinden. Ik ga dus binnenkort eens een poging wagen met Shareaza..
En je kan het veranderen!! (ergens in de menu's)quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:51 schreef WelcomeHome het volgende:
[..]
Shareaza laat de overdrachtsnelheid zien in kiloBIT / sec en niet in kiloBYTE / sec.. helaas.. af en toe wel misleidend ja.
Wat wil je, wachtrij heet dat. Dat hebben andere filesharingprogramma's ook, meestal zelfs nog erger dan dit!quote:Op zondag 26 september 2004 15:20 schreef StefanP het volgende:
Zo man dat schiet op. 20 items in de transfer list en geen enkele die downloadt.
Dat geloof ik niet, het is wel zo dat je een grote uploadbandbreedte beschikbaar moet stellen. Als je je upload niet op minstens 20 kb/s zet dan gaat het downloaden niet super.quote:Op zondag 26 september 2004 17:16 schreef Baris het volgende:
Ik heb het effe geprobeerd en het is echt een super programma. Alleen maakt Shareaza bij het edonkey netwerk ook gebruik van het credit systeem? Dus dat je veel moet uploaden wil je veel downen.
Weet iemand dat?
oke, thanksquote:Op zondag 26 september 2004 17:34 schreef m021 het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, het is wel zo dat je een grote uploadbandbreedte beschikbaar moet stellen. Als je je upload niet op minstens 20 kb/s zet dan gaat het downloaden niet super.
20 !!quote:Op zondag 26 september 2004 17:34 schreef m021 het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, het is wel zo dat je een grote uploadbandbreedte beschikbaar moet stellen. Als je je upload niet op minstens 20 kb/s zet dan gaat het downloaden niet super.
quote:This may be because you're downloading from the eDonkey2000 (eD2k) network so you need to wait in the large queues. Try to just use Gnutella 2 and/or Gnutella. You may start downloading faster. IF you do decide to use eD2k you'll have wait hours or possibly days and there will be very long queues and the download will eventually continue, but slowly. Although eD2k is one of largest networks with many files, this is the way eDonkey2000 is.
Ehm gast, edonkey heeft geen voordelen t.o.v. shareaza. Sterker nog, ik lees vaak dat mensen liever Shareaza gebruiken als edonkey client.quote:Op zondag 26 september 2004 17:43 schreef rtfm-design het volgende:
Nee laat maar zitten, edonkey rulez!
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:14 schreef m021 het volgende:
Tip:
Je moet ook uploaden met een snelheid meer dan 10kB/s om te zorgen dat je downloads snel blijven en hoe meer je upload, hoe sneller je in de wachtrij opschuift. (bron: museekster.com)
nooit je maximale upload instellen, want dan wordt je download afgeknepen.quote:Op zondag 26 september 2004 17:40 schreef Baris het volgende:
[..]
oke, thanks
Ik zet hem wel op 16.
Want dat is ook mijn maximale upload.
LoL @ ed2k dan ben ik blij dat ik met emule download.. dan is het <10 krijg je een bepaalde max download ratequote:Op maandag 27 september 2004 08:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
nooit je maximale upload instellen, want dan wordt je download afgeknepen.
Voor edonkey2000 geldt een minimumupload van 10KBps... Bij snelheden die daar onder liggen geldt, geloof ik, dat je vier keer zo snel kan downloaden als je ingestelde upload.
met minimumupload bedoel ik "natuurlijk" dat vanaf die snelheid de upload niet wordt afgekapt. Dat komt trouwens ook wel naar voren in de zin die erop volgt.quote:Op maandag 27 september 2004 08:54 schreef mschol het volgende:
[..]
LoL @ ed2k dan ben ik blij dat ik met emule download.. dan is het <10 krijg je een bepaalde max download rate
en bij >=10 dan kan je met je volledige down downloaden...
Geduld! Nee, na 2 minuten gebeurt er inderdaad nog niks in je verkeer.quote:Op maandag 27 september 2004 09:10 schreef Het_Biertje het volgende:
pff, ik heb geshared maar er gebeurt helemaal niets in m'n verkeer.![]()
ok smartass! ik heb dat SCHIJT programma,wat daar ben ik nu wel achter, 20 uur laten draaien en heb nu amper 500 mb gedownload., maar wel ff 1500 mb geupload.quote:Op maandag 27 september 2004 16:11 schreef m021 het volgende:
[..]
Geduld! Nee, na 2 minuten gebeurt er inderdaad nog niks in je verkeer.![]()
Je bedoelt 2.0.0.0 neem ik aan? En heb je, zoals beschreven in de operningspost, het eDonkey-netwerk wel aangezet? Dit moet je namelijk zelf doen, het gaat niet automatisch.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:22 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb versie 1.2.0.0 gedownload gisteren maar hij maakt geen verbinding met het edonky netwerk.Iemand enig idee hoe dat kan?
Sommige versies van shareaza nemen zoveel bandbreedte in dat je niet meer goed kan surfen. Je moet maar eens kijken naar versie 2.0.6.1, te downloaden via shareaza zelf (gewoon zoeken op shareaza 2.0.6.1). Daarmee haal je ook nog eens betere d/l snelheden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:24 schreef snijder het volgende:
Ook krijg ik regelmatig foutmeldingen als ik zit te surfen dat de pagina niet kan worden getoond.
Ik zie net op de site van Shareaza dat ze een versie 2.1 hebben nu. Die maar even downloaden...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:31 schreef m021 het volgende:
[..]
Sommige versies van shareaza nemen zoveel bandbreedte in dat je niet meer goed kan surfen. Je moet maar eens kijken naar versie 2.0.6.1, te downloaden via shareaza zelf (gewoon zoeken op shareaza 2.0.6.1). Daarmee haal je ook nog eens betere d/l snelheden.
Had ik ook, maar gebruik nu shareaza 2.0.6.1 en heb daar geen last meer vanquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:05 schreef m021 het volgende:
Ik erger me wel aan die *$%@#&!^ resterende-tijd berekeningen van Shareaza. Om 2 uur vanmiddag zei hij dat een download nog 1 uur ging duren (hij was toen op 99,4%). Nu is het 5 uur en hij is nog maar op 99,7%.
Oeps....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:39 schreef m021 het volgende:
NEEEE! Niet doen!
Er zit een of andere bug in versie 2.1 zodat je downloadsnelheden enorm laag worden. Neem liever 2.0.6.1
edit:
quote: Had ik ook, maar gebruik nu shareaza 2.0.6.1 en heb daar geen last meer van
Ja idd, ik moet zelf ook nog updaten. Ik zit nu met versie 1.8 te kloten, maar ik wilde even wachten met updaten totdat ik die download binnen had.
1Mbit/s is 1000 Kbit/s...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:28 schreef BGN het volgende:
Toppertje
Trouwens, ik ben nu aan het downloaden met 1 Mb/s. Dat lijkt niet raar, maar ik heb volgens Wanadoo.nl slechts 1536/192 Kbit/s ? (Broadband Cable Basic)
Hu? Welke bug mag dat dan wezen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:39 schreef m021 het volgende:
NEEEE! Niet doen!
Er zit een of andere bug in versie 2.1 zodat je downloadsnelheden enorm laag worden. Neem liever 2.0.6.1
Ga maar eens kijken op het officiele Shareaza forum, daar staan allemaal berichten van mensen die zeggen dat sinds 2.1 hun downloadsnelheid drastisch omlaag is gegaan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:45 schreef vanvugh het volgende:
Hu? Welke bug mag dat dan wezen?
download em dan gewoon van http??quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:32 schreef m021 het volgende:
Tsjonge, die versie 2.0.6.1 is wel populair zeg.
Ik sta nu als nummer 1806 in de download-wachtrij![]()
![]()
vreemd..quote:Op maandag 4 oktober 2004 08:06 schreef m021 het volgende:
Oh, geef maar even een link dan.
(die zijn er namelijk niet)
whaha lol wat sharen zegt ie dan...quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:14 schreef funrider het volgende:
DC++ stukken beter mensen.. wel ff wat sharen anders kom je niet op sommige HUBS.
Ja, alleen de Beta versies staan daar. Maar 2.0.6.1 is een Alpha.quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:53 schreef mschol het volgende:
de andere staan er wel:
http://prdownloads.sourceforge.net/shareaza/
quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:20 schreef mschol het volgende:
[..]
whaha lol wat sharen zegt ie dan...
als je in de beetje hubs wil moet je minimaal 200Terabyte sharen anders kom je er niet in, doe mij maar emule.. stukke beter & betrouwbaarder...
Is dat een klein bestandje van 85 kb voor de taalinstellingen ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:07 schreef m021 het volgende:
Heeft iemand het bestand "Shareaza Dutch 030604.zip" (de Nederlandse vertaling van versie 2.0)?
Via magnet wil hij voor geen meter downloaden, dus misschien wil die iemand hem even hosten of naar me mailen?
Ik denk niet dat ik daar met mijn langzame kabel veel te zoeken heb. Ik blijf wel emule en Azureus gebruiken.quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:14 schreef funrider het volgende:
DC++ stukken beter mensen.. wel ff wat sharen anders kom je niet op sommige HUBS.
Ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is dat een klein bestandje van 85 kb voor de taalinstellingen ?
Waar moet het bestandje naar toe ?.....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:25 schreef m021 het volgende:
Ja.
Doe maar naar mijn oude mailadres:quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:58 schreef Drugshond het volgende:
Waar moet het bestandje naar toe ?.....
En raad eens waar ik het bestandje heb gevonden..... Jawel emulequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:20 schreef m021 het volgende:
Dat is nog eens handig.Dankjewel.
Ja, ik vond het bestandje ook op het eDonkey netwerk, maar er was maar 1 source.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:45 schreef Drugshond het volgende:
En raad eens waar ik het bestandje heb gevonden..... Jawel emule
Als je nou eens leest voordat je zeurt, had je geweten dat je juist NIET de nieuwste versie moet hebben. Bij oudere versies zoals 2.0.0.0 of 2.0.6.1 gaat het downloaden perfect.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:33 schreef StefanP het volgende:
En ik heb toch echt de nieuwste versie.
* mschol is eigenlijk ook wel beniewd hoe je een md5 checksum kan maken van bestanden...quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:09 schreef rameijer het volgende:
Iemand een MD5 checksum van de 2.0.6.1 versie? Ik kan 'm alleen met Shareaza vinden maar op de een of andere manier vertrouw ik het niet
Google Search: md5 checksumquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:44 schreef mschol het volgende:
is eigenlijk ook wel beniewd hoe je een md5 checksum kan maken van bestanden...
Sneller dan wat? Welke versie gebruikte je hiervoor?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:54 schreef rameijer het volgende:
Ik heb 2.0.6.1 inmiddels gedownload met Shareaza en mijn eerste indruk is inderdaad dat het allemaal (nog) sneller gaat!
De nieuwste...2.1.nogwat... Maar nu lijkt het weer stil te staan, hoewel dat aan het lokale netwerk kan liggen..quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:33 schreef m021 het volgende:
[..]
Sneller dan wat? Welke versie gebruikte je hiervoor?
johquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:58 schreef rameijer het volgende:
Kijk even naar de tips op http://wiki.shareaza.com/static/OptimizeDownload
De enige reden dat ik shareaza nog gebruik is voor weinig-verkrijgbare bestanden. Voor grote bestanden kan je beter Torrentstorm o.i.d. gebruiken.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:41 schreef devilish1980 het volgende:
ed2k links moet je met emule downloaden heb langdurig getest en dat werkt gewoon sneller
ik gebruik shareaza eigenlijk nu alleen nog veelvuldig door torrents te downloaden...
voor de weinig verkrijgbare bestanden gebruik ik emule, daar zijn de meeste bronnen te vinden is mijn ervaringquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:47 schreef m021 het volgende:
[..]
De enige reden dat ik shareaza nog gebruik is voor weinig-verkrijgbare bestanden. Voor grote bestanden kan je beter Torrentstorm o.i.d. gebruiken.
Ik heb gescand met de nieuwste spyware-definities en niks gevonden. In de nieuwste versie (1.0) zit echter wél spyware, daarom heb ik ook deze 0.53a gedownload.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:36 schreef Syrena het volgende:
D'r zit spyware in edonkey lees ik via je link.
Een collega van me is nogal te spreken over Overnet?
Thanx voor de infoquote:Op donderdag 30 december 2004 14:45 schreef m021 het volgende:
[..]
Ik heb gescand met de nieuwste spyware-definities en niks gevonden. In de nieuwste versie (1.0) zit echter wél spyware, daarom heb ik ook deze 0.53a gedownload.
Overnet zit ingebouwd in eDonkey2000 (is van dezelfde fabrikant).
Hangt er erg van af wat je probeert te downloaden. Er zijn namelijk ook 100 gevallen te vinden waar shareaza het beter doet. Over het algemeen werkt shareaza uitstekend.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:37 schreef m021 het volgende:
Ik ben nu zelf ook gestopt met Shareaza. Ik probeerde een bestand te downloaden en ik stond zoals gewoonlijk uren in de queue. Vervolgens probeerde ik hetzelfde bestand met eDonkey2000 en de queue was iets van 5 seconden.
Nu heb ik al mijn Shareaza downloads in eDonkey gezet.
Die betere gevallen zullen dan wel veel-verkrijgbare bestanden zijn. Wat ik probeer te downloaden zijn meestal wat oudere of moeilijk verkrijgbare bestanden. Met Shareaza sta ik dan op nummer 2500 in de queue, en zoals gezegd is er bij eDonkey praktisch geen queue.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:30 schreef Scandum het volgende:
Hangt er erg van af wat je probeert te downloaden. Er zijn namelijk ook 100 gevallen te vinden waar shareaza het beter doet. Over het algemeen werkt shareaza uitstekend.
Elke willekeurig windowsvenster (verkenner ofzo) dan:quote:[b] alleen resteerd mij nog 1 prob...Hoe haal ik dat kanker shareaza logo van m'n torrent files af?!???![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 05:31 schreef dingendoener het volgende:
ff nog een tip voor shareaza:
zet em in het zuid afrikaans : nederlands maar dan raar
Shareaza heeft een maximum queue van 20 op het G1 en G2 netwerk. Waarschijnlijk heb je het ed2k netwerk aangezet wat niet zo slim is, en dan zou het je ook moeten opvallen dat je niet van shareaza clients aan het downloaden bent.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:46 schreef m021 het volgende:
Die betere gevallen zullen dan wel veel-verkrijgbare bestanden zijn. Wat ik probeer te downloaden zijn meestal wat oudere of moeilijk verkrijgbare bestanden. Met Shareaza sta ik dan op nummer 2500 in de queue, en zoals gezegd is er bij eDonkey praktisch geen queue.
Maar dat is het hem nou juist, op het G1 & G2 netwerk zijn lang niet zoveel zeldzame bestanden te vinden als op het ed2k netwerk.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:30 schreef Scandum het volgende:
Shareaza heeft een maximum queue van 20 op het G1 en G2 netwerk. Waarschijnlijk heb je het ed2k netwerk aangezet wat niet zo slim is, en dan zou het je ook moeten opvallen dat je niet van shareaza clients aan het downloaden bent.
Het voordeel van shareaza is juist dat je alle G2 gebruikers kan doorzoeken op zeldzame bestanden. Op andere netwerken zoek je maar bij een beperkt aantal gebruikers.
winXP Pro Eng:quote:Op vrijdag 31 december 2004 05:58 schreef BuBbliN het volgende:
[..]
Elke willekeurig windowsvenster (verkenner ofzo) dan:
Extra, Mapopties, tabblad bestandstypen, zoek die torrentfile/link/icoon, dan geadvanceerd, ander pictogram, eventueel bladeren naar een goede map waar dus wel de pictogram zit die je wilt, OK, OK, OK... klaar
voila'!![]()
help!!! ik heb het bestand al hernoemd naar .zip, maar dat werk maar half. het wordt wel gezien als archief, ik kan het openen, maar bij het uitpakken vraagt ie naar het volgende volume, dus het klopt niet helemaal. iemand een idee???quote:Op donderdag 30 december 2004 21:05 schreef Byte_Me het volgende:
bij mij is er een fout opgetreden bij shareaza. ik heb nu bestanden in de temp dir staan, maar geen downloads in het transfer venster. volgens mij is het bestand al wel geheel gedownload. enig idee of ik het bestand gewoon kan hernoemen en gebruiken? het was nogal groot (~4GB) en ik wil het liever niet opnieuw binnenhalen.
maar vreet ook resources.... zorgt altijd voor 100% full load als er veel torrents in staan, terwijl emule en bitcomet dat niet hebben...quote:
uhm.... hierzo:quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:10 schreef Demon-X het volgende:
[..]
winXP Pro Eng:
waar zie jij een knopje advanced onder file types :S
k kan alleen maar zeggen waar ie em mee moet openen en dat had ik al...
daar heb je een punt....... maar ik persoonlijk download niet zoveel..... en heb tot nu toe alles gevonden wat ik wilde hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:42 schreef devilish1980 het volgende:
[..]
maar vreet ook resources.... zorgt altijd voor 100% full load als er veel torrents in staan, terwijl emule en bitcomet dat niet hebben...
LOL, terwijl diezelfde TS net heeft gezegd dat hij het programma eigenlijk niks meer vindt.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:48 schreef truSteh het volgende:
Ik heb het net geinstaleerd, en hulde aan de ts![]()
![]()
Emule doet geen torrentsquote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:42 schreef devilish1980 het volgende:
maar vreet ook resources.... zorgt altijd voor 100% full load als er veel torrents in staan, terwijl emule en bitcomet dat niet hebben...
ah nou vat k em, in plaats van advanced stond er restore..1click later stond er weer advanced dus zooi=opgelostquote:Op zaterdag 1 januari 2005 05:28 schreef BuBbliN het volgende:
[..]
uhm.... hierzo:[afbeelding]
gebruik trouwens wel win2k3 server... misschien dat het dan net anders ligt... mocht het zo zijn... mijn fout
Ik denk dat hij bedoelde dat eMule en BitComet samen nog minder resources innemen dan alleen Shareaza.quote:
Ik vind de aanbod meer dan genoeg, gister nog wat nummers gedownload van one two trio, Papie loop toch niet zo snel ookquote:Op maandag 10 januari 2005 12:07 schreef Glacius het volgende:
Een vraagje: hoe zit het met het aanbod van muziek, als je het vergelijkt met een programma als SoulSeek?
Ehm, er is vast wel ergens een topic over Azureus, hier hoort dit iig niet thuis.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:45 schreef BAC het volgende:
Ik zal wel niet kunnen zoeken.
Ik gebruik vanaf vandaag azureus maar hij download maar 3 bestanden tegelijk. Hoort dit of is dit een insteling ergens??
* mschol argreesquote:Op donderdag 27 januari 2005 16:27 schreef m021 het volgende:
[..]
Ehm, er is vast wel ergens een topic over Azureus, hier hoort dit iig niet thuis.
Zo verniel je dus het netwerk hè.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:32 schreef HopelesslyForever het volgende:
Ik gebruik wel de Pro versie met gekraakte upload
Shareaza is geen p2p-netwerk, dus dat heeft niks met shareaza te maken.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 10:47 schreef DigiJasper het volgende:
Ik ben maar van ShareAza afgestapt, veel te veel lamers die gewoon niets sharen...
Niet downloaden, in 9 van de 10 gevallen moet je een zgn. License kopen om die bestanden te kunnen afspelen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:12 schreef Syrena het volgende:
Als ik op videobestanden zoek kom ik vaak dingen tegen die eindigen op WMV, en die bestanden zijn echt ontzettend veel kleiner dan avi of mpeg bestanden met dezelfde naam.
Wat kun je d'r dan mee?
Die krijgt geen verbindingquote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:32 schreef HopelesslyForever het volgende:
gewoon edonkey installen daar zit bittorrent in, werkt als een trein ...
Nee dus, bij mij niet. Ik heb zowiezo al een oude versie van edonkey moeten nemen omdat de nieuwe crashte. Als ik onder plugins kijkt dan staat er alleen All Sources of zoiets, klik ik dat aan gebeurt er niks. Als ik dan in het plugin-instellingen-venster alles uitvinkt behalve de torrent-plugin dan verdwijnt de optie Plugins bij het rechtsklikken in het transfervenster. Helemaal onderin staat overigens wél dat de torrent-plugin succesvol geinstalleerd is.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:37 schreef HopelesslyForever het volgende:
Kan je wel zien ....... rechtermuisknop in het scherm en dan is het iets van plugins ofzo weet niet meer ....
You'll never know unless you try...quote:Op zondag 6 maart 2005 12:47 schreef Syrena het volgende:
Exeem zal ook geheid vastlopen
Word je surfsnelheid niet verschrikelijk langzaam? Daar heb ik nl. last van.quote:Op zondag 6 maart 2005 15:21 schreef Syrena het volgende:![]()
al 53.9 % binnengehaald
Ondertussen kan ik gewoon doorsurfen en aan m'n scriptie werken (al heb ik nog geen Office geinstalleerd).
*voorzichtig blij is*
Waarom zou je dat ook willen?quote:Op zondag 6 maart 2005 21:58 schreef Syrena het volgende:
En toen wilde ik Kazaa Lite.
Inderdaad! Shareaza draait nu weer prima, dus heb Klite niet meer nodig.quote:
Bij mij gaat het wel, maar ik zoek alleen maar verbinding met Gnutella 1, de rest heb ik uitgezet.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:27 schreef snijder het volgende:
Waarom draait Shareaza de laatste tijd zo slecht? Qua upload gaat het meestal wel, maar download is vaak 0 of 1 Kb, veel hoger komt ie niet. En alles blijft maar In Afwachting staan.....
mijn computer staat niet hela dagen aan om te downloaden, misschien dat het daar aan ligt. Ook nu staat Shareaza niet aan, de surfsnelheid gaat te veel omlaag, zelfs al is de down- of upload heel laag. merk wel dat het 's avonds vaak beter/sneller gaat.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:30 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bij mij gaat het wel, maar ik zoek alleen maar verbinding met Gnutella 1, de rest heb ik uitgezet.
Heb je het truukje met Pauze/Hervatten al eens geprobeerd? Soms wil ie dan wel weer eens beginnen aan een download.
Dit bedoel ik dus maar. Ik kan nu dus eigenlijk niet behoorlijk surfen. De ene pagina na de andere opent zich nietof half. Topics op Fok moet ik soms wel 10 keer aanklikken voordat ik ze kan lezen. Plaatjes laden vaak al helemaal niet meer, En dat met een `fantastische` download en upload van wel 4KB/s op een kabelverbinding.quote:
dit probleem heb ik gehad met emule:quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:48 schreef snijder het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus maar. Ik kan nu dus eigenlijk niet behoorlijk surfen. De ene pagina na de andere opent zich nietof half. Topics op Fok moet ik soms wel 10 keer aanklikken voordat ik ze kan lezen. Plaatjes laden vaak al helemaal niet meer, En dat met een `fantastische` download en upload van wel 4KB/s op een kabelverbinding.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen.
Dat is dus niet het probleem bij mij.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dit probleem heb ik gehad met emule:
mijn volledige upload bandbreedte werd gebruikt door emule en dat zorgde ervoor dat ik niet meer kon internetten.
dit was niet het enige want ook het maximum aantal verbindingen was tew hoog
Heb je je instellingen al eens aangepast? Ik heb nu dit (onder het kopje Verkeer en dan verbinding)quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:09 schreef snijder het volgende:
[..]
Dat is dus niet het probleem bij mij.
Ik heb een download van ongeveer 4 KB, en een upload van maximal 5KB. En toch is er niet mee te internetten.
Veel linksys routers staan het standaard niet toe om ICMP (ping pong) door te laten en dan is poort forwarden de enige oplossing om een goede snelheid te krijgen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:59 schreef Koos Voos het volgende:
Kwestie van goed afregelen, ik ben zeeeeeer tevreden.
Ik heb btw een chello classic abo.
Let er oa op dat je ping (ICMP) door laat en natuurlijk geen Zonelabs (freeversie) gebruiken maar een firewall (bv Kerio) die je fatsoenlijk in kan stellen.
[afbeelding]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |