Ehm, er is vast wel ergens een topic over Azureus, hier hoort dit iig niet thuis.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:45 schreef BAC het volgende:
Ik zal wel niet kunnen zoeken.
Ik gebruik vanaf vandaag azureus maar hij download maar 3 bestanden tegelijk. Hoort dit of is dit een insteling ergens??
* mschol argreesquote:Op donderdag 27 januari 2005 16:27 schreef m021 het volgende:
[..]
Ehm, er is vast wel ergens een topic over Azureus, hier hoort dit iig niet thuis.
Zo verniel je dus het netwerk hè.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:32 schreef HopelesslyForever het volgende:
Ik gebruik wel de Pro versie met gekraakte upload
Shareaza is geen p2p-netwerk, dus dat heeft niks met shareaza te maken.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 10:47 schreef DigiJasper het volgende:
Ik ben maar van ShareAza afgestapt, veel te veel lamers die gewoon niets sharen...
Niet downloaden, in 9 van de 10 gevallen moet je een zgn. License kopen om die bestanden te kunnen afspelen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:12 schreef Syrena het volgende:
Als ik op videobestanden zoek kom ik vaak dingen tegen die eindigen op WMV, en die bestanden zijn echt ontzettend veel kleiner dan avi of mpeg bestanden met dezelfde naam.
Wat kun je d'r dan mee?
Die krijgt geen verbindingquote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:32 schreef HopelesslyForever het volgende:
gewoon edonkey installen daar zit bittorrent in, werkt als een trein ...
Nee dus, bij mij niet. Ik heb zowiezo al een oude versie van edonkey moeten nemen omdat de nieuwe crashte. Als ik onder plugins kijkt dan staat er alleen All Sources of zoiets, klik ik dat aan gebeurt er niks. Als ik dan in het plugin-instellingen-venster alles uitvinkt behalve de torrent-plugin dan verdwijnt de optie Plugins bij het rechtsklikken in het transfervenster. Helemaal onderin staat overigens wél dat de torrent-plugin succesvol geinstalleerd is.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:37 schreef HopelesslyForever het volgende:
Kan je wel zien ....... rechtermuisknop in het scherm en dan is het iets van plugins ofzo weet niet meer ....
You'll never know unless you try...quote:Op zondag 6 maart 2005 12:47 schreef Syrena het volgende:
Exeem zal ook geheid vastlopen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |