Die hebben tenminste geen bijnaam voor hun penis.quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:45 schreef MarMar het volgende:
en dan zeggen ze dat vrouwen raar zijn
quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:52 schreef doemaardrie het volgende:
Bob de Bouwer
Dat neemt natuurlijk niet weg dat ze wel raar zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:47 schreef MarMar het volgende:
psies
Dat is potgrond, wie noemt zijn trots nu humus of podsol..quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:02 schreef Blinky het volgende:
Die van mijn ex heette Humus, en zo ben ik altijd dat blijven noemen, ik vind het zo ontzettend lief klinken!
haha neh, ik noem alles gewoon bij de naamquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:00 schreef richie29 het volgende:
Misschien is het ook wel grappig om de vraag eens om te draaien...
Hebben de edele delen van MarMar misschien ook een (bij)naam?![]()
Zo niet...hoe zou je ze willen noemen dan?![]()
...and male arsesquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:56 schreef dingendoener het volgende:
die van mij heet norbert. het is een hele lange nerd.
z'n interesses zijn:
sex (uiteraard)
real time strategy games
electrotechniek
en muziek luisteren
![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:57 schreef Tiemie het volgende:
Gijs.
Da's geen nummer van Weird Al hoor. Van wie wel weet ik niet, maar Weird Al heeft dit nummer niet.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:00 schreef Bioman_1 het volgende:
Weird Al Yankovic - Pet Names For Genetalia
Luister daar maar eens naar, dan hoor je namen zat
uluquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:57 schreef RiDo78 het volgende:
Chef.
Als A=B dan is B=A. Dus als chef = lul.... dan kun je zelf wel uitmaken waarom.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:05 schreef De-Boswachter het volgende:
Helmut.
Vanwege zijn duitse helm natuurlijk.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:04 schreef Posdnous het volgende:
Ik kies gewoon een naam die er het beste bijpast.
Paarse Krijger dus.
omfg die zijn echt goedquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:08 schreef Antagonist het volgende:
I will call him, Minime
Nee hoor, verre van zelfs. Maar humus is afgeleid van 'hij', maar dan op z'n Braobants zeg maar.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:08 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Dat is potgrond, wie noemt zijn trots nu humus of podsol.... Had ie een heel oerwoud eromheen groeien ofzo?
![]()
Hmm... wiskunde is niet blijkbaar niet jouw sterkste kant heh... maar goed, boeit niet.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:38 schreef nXn het volgende:
ulu
kom je van oorsprong uit afrika ofzo?
heb je er ook zown leuk bordje inhangen?
doe datquote:Op donderdag 29 juli 2004 00:56 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Hmm... wiskunde is niet blijkbaar niet jouw sterkste kant heh... maar goed, boeit niet.
Maar ik ga mijn chef even een hand geven want ik moet pissen.
Dan woon jij in een ander deel van Brabant dan ik, of het is wel heel erg verbasterdquote:Op donderdag 29 juli 2004 00:27 schreef Blinky het volgende:
[..]
Nee hoor, verre van zelfs. Maar humus is afgeleid van 'hij', maar dan op z'n Braobants zeg maar.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:45 schreef Gutteguttegut het volgende:
"tering dat gaat pijn doen" hoor ik vaak...
beetje lange naam...
Dan tref jij andere vrouwen dan ik...quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:07 schreef Zeverzak het volgende:
[..]
Als het nou waar zou zijn... Volgens mijn beleving kunnen vrouwen toch "veel" hebben...
quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:18 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
m'n ex noemde mijne as ie slap was Willie en als ie hard was Killer![]()
mag je dus niet in je mond nemen.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:28 schreef -DailaLama- het volgende:
Scoubidou
Omdat 'ie zo klein is dat je elke keer een zoekmachine moet gebruiken om hem te vindenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:47 schreef BlueEyed het volgende:
Ik noem m altijd UTFS![]()
Je hebt me door!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Omdat 'ie zo klein is dat je elke keer een zoekmachine moet gebruiken om hem te vinden\
Wel als je van risico's houdt.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:38 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mag je dus niet in je mond nemen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:34 schreef P0RN0STAR het volgende:
Vorr mensen die nog geen naam hebben:
http://rumandmonkey.com/widgets/toys/namegen/577/
[oftopic]je bent 17, op je 16e ontmaagd?, en dan al zoveel exen??quote:Op zondag 1 augustus 2004 00:25 schreef malle_moan het volgende:
Heb zelf geen piel... maar hier kwamen exen/vrienden mee aanzetten: Diederik, Frits, Willy, Willem, Pleasure Poke, Komkommermans, Komkommer, Peter-Jan, Vleesstaaf, Jezus, Jesus, Jaap, Vlezige paal, Penetrator, Pierre, Mini-Me, Gerrit en Jaques.
Ok dan. Ze waren nog serieus ook...
quote:Op maandag 9 augustus 2004 08:19 schreef nXn het volgende:
mijne zou dat heten: Bartholomew the Magical Arse-Prodder
vrij vertaalt: bartholomeus de magische aars-uitholler
quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:38 schreef lurf_doctor het volgende:
Lee Austin![]()
Welk verschil hoor je tussen een NL Willie en een UK Willyquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:00 schreef s9601694 het volgende:
(op z'n engels uitgesproken)
dat luistert heeel nauwquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:28 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Welk verschil hoor je tussen een NL Willie en een UK Willy![]()
ow je hebt al een vriend dus, of zelf een penis?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:31 schreef frommel het volgende:
daar ontstonden bij ons meningsverschillen om
geslacht: vrouw, nee dusquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:32 schreef Chirma het volgende:
[..]
ow je hebt al een vriend dus, of zelf een penis?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:45 schreef MarMar het volgende:
Big WIlly
vuile feministquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:51 schreef miep73 het volgende:
ik heb die van mijn man de naam henkie gegeven wil nl niet altijd zeggen dat de man een naam verzint kan de vrouw ook,vind ik.
Ik zou die van jou Bouterse noemenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:57 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
vuile feminis
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:59 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik zou die van jou Bouterse noemen.
Hoe noemt hij jouw kutje dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:51 schreef miep73 het volgende:
ik heb die van mijn man de naam henkie gegeven wil nl niet altijd zeggen dat de man een naam verzint kan de vrouw ook,vind ik.
shaving ryan's privatesquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:20 schreef PrivateRyan het volgende:
Zie ondertitel..
ik snap em nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 04:34 schreef KarmaniaK het volgende:
zal ik hem bij deze pavlov noemen? en dan hard uitspreken hè, PAVLOV
ik denk, spreek uit als:quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 04:49 schreef uberpooier het volgende:
[..]
ik snap em niet![]()
zit die van jou erin danquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:26 schreef SjaakdeBever het volgende:
gebied eromheen: de vogelkooi
quote:Op maandag 9 augustus 2004 08:19 schreef nXn het volgende:
mijne zou dat heten: Bartholomew the Magical Arse-Prodder
vrij vertaalt: bartholomeus de magische aars-uitholler
Ga eens dood ofzo!quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:35 schreef Gamedemon het volgende:
en mijn opblaaspop heet carline
De mijne ook. (Al moet ik niet blazen, dan krijg ik ruzie met haar...)quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:35 schreef Gamedemon het volgende:
en mijn opblaaspop heet carline
LOL neej, inderdaad...maar zo serieus zijn wij niet bezig met namen gevenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:34 schreef IronSkull het volgende:
ik zou hem dus egt niet rechtop kunnen houden als ze hem earthworm jim zou noemen![]()
I won't let the sun go down on youquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:19 schreef Nolius het volgende:
Big Sun
Althans, zo noemt Sun zijn mannelijkheid
Letterlijk of figuurlijk?!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:37 schreef VodEvil het volgende:
Ik hoop dat ik niemand hiermee op zijn LUL trap
Wat jij lekker vindquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:40 schreef ThE-BaKeR het volgende:
[..]
Letterlijk of figuurlijk?!![]()
die is wel erg gay...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:02 schreef DJ_Boelie het volgende:
Tiesto
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:05 schreef cerror het volgende:
Die van mij noem ik amiga
Ik weet wat een amiga is, maar om je piemel nou daarnaar te vernoemenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:13 schreef cerror het volgende:
http://www.old-computers.com/museum/computer.asp?c=65&st=1![]()
Excactemundoquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet wat een amiga is, maar om je piemel nou daarnaar te vernoemen. Nou ja, ik neem maar aan dat je er dus erg veel mee speelt...
Het mannelijk geslacht "pielemoos" noemen vind ik anders ook aardig hilarischquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:15 schreef Oblivion het volgende:
Mijn eerste liefde, noemde zijn pielemoos, guido...![]()
Ach ja, pielemoos, lul, puddingbuks, steker...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het mannelijk geslacht "pielemoos" noemen vind ik anders ook aardig hilarisch.
Hmmm, liegen kreng!!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:52 schreef pelleke het volgende:
Pinokkio... Hij wordt groter als ik af en toe een leugen vertel tijdens het teasen...
Niet bartje dan?quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:41 schreef Djeez het volgende:
Vrouw en ik noemen hem altijd 'Henkie'...
Er loopt bij mij op school een liliputter rond en die heet ook Willem!quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:48 schreef FooKz het volgende:
mijn vriendin noemt mijne WILLEM...![]()
Leuke ex.quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:33 schreef Zeverzak het volgende:
Mijn ex vroeg altijd of ze met stampertje mocht spelen... En zo komt ie aan zijn naam.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:03 schreef mystery1980 het volgende:
ik noem de lul van mijn vriendje hooguit lekker ding, maar verder geen naampjes hoor
henk de spermatankquote:Op zondag 29 augustus 2004 11:26 schreef Jonathon het volgende:
The Sperminator
![]()
Tsja, ik vrees wel voor de eerste jongeren van nu die die hunne "X-Box" ofzo gaan noemen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Excactemundo![]()
ik denk dat je het nu over vrouwen hebt....quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:16 schreef ThE_ED het volgende:
Tsja, ik vrees wel voor de eerste jongeren van nu die die hunne "X-Box" ofzo gaan noemen.
Niet mee eens...ik schaam me nergens voor (pik zien?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:29 schreef TFD het volgende:
mannen doen dit omdat ze zich schamen voor hun geslachtsdeel. Door je lul een naam te geven geef je hem eigenlijk een eigen identiteit en als er dan iets mee is waarover je je schaamt dan kan je een andere naam noemen. Zodoende doen mannen dat die niet tevreden zijn over hun geslacht. Mannen die er zich niet voor schamen geven hem geen naam en zien het gewoon als onderdeel van hun lichaam....
En dat de mannen hun nieuwste spelletje uploaden?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:36 schreef Cheese het volgende:
[..]
ik denk dat je het nu over vrouwen hebt....
heeftie de neiging andere bananen te eten en in wolkenkrabbers te klimmen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:17 schreef sjaa het volgende:
King Kong![]()
![]()
ja ik snap het ook niet helemaal maar het schijnt zo te horen....quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:03 schreef AngelUndercover het volgende:
waarom gaan mannen in godsnaam hun piemel een naam geven.. ??
ja vind t tog raarquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:16 schreef nXn het volgende:
[..]
ja ik snap het ook niet helemaal maar het schijnt zo te horen....
en de vrouw in de relatie begint er meestal mee hoor!!
Nu ja, je nickname doet anders vermoeden.quote:Op maandag 1 november 2004 03:52 schreef darkhole het volgende:
why should i
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |