ben ik een nummer vergeten??quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:47 schreef cerror het volgende:
Oh!
eentje vergeten!
maar daar worden toch geen voices van users in gebruikt, of nemen we gewoon ALLE onzin muziek?quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:48 schreef cerror het volgende:
http://www.tostysquad.nl/cerror-policia%20conflicta.mp3
die was geniaalquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:52 schreef Maanvis het volgende:
Je bent die van mij vergeten man!
http://vandedonk.nl/downloads/temp/Bagger.mp3
Je bedoelt cerror-conlict.it?quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:57 schreef timbob het volgende:
@cerror
van conflict.
Post de link!quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
moet banaan door het water hier niet bij?
die hebbuk niejquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Post de link!
whehquote:Mits het door een onzin user is gemaakt!
cerror onthoud dat zeeeeeker!quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:59 schreef Chirma het volgende:
Wanneer mensen nog hosting nodig hebben voor onzin-nummers, mail je mp3's naar naar hosting[at]erikbiemans.com
binnen nu en 1,5 uur ofzo komt mijn "Knut vs. Silmarwen happy hardcore remix" jouw kant op!quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:59 schreef Chirma het volgende:
Wanneer mensen nog hosting nodig hebben voor onzin-nummers, mail je mp3's naar naar hosting[at]erikbiemans.com
Een nummer met de stem van SEX lijkt me wel lachenquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:46 schreef Chirma het volgende:
In dit prachtige topic kunnen we leuke muziek voor elkander maken en elkaars nummers remixen.
Tot nu toe hebben we dit al verzameld:
Cerror: cerror - conflict
Langolier: cerror en langolier conflict.mp3 de langolier remix!
Conflict: Conflict - Emmykuh Moppie
Ik: Cerror - Conflict (DJ Chirma remix)
Conflict: Acda en de Munnik happy hardcore mix
Cerror: Cerror - policia conflicta
Maanvis: Maanvis - Bagger Bagger Bagger
Meer volgt![]()
Voel je je groepen zelf een nummer te maken met de stemmen van users.. veel sampletjes zijn in dit topic te vinden: Hoe klinkt jouw stem?
ik ben m'n stem een beetje kwijtquote:Op woensdag 28 juli 2004 17:23 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
tja![]()
Mail chirma evenquote:Op woensdag 28 juli 2004 17:26 schreef Houzer het volgende:
Waar staan mijn nummers
wie leent me webspace om ze op te zetten
Jaquote:Op woensdag 28 juli 2004 17:27 schreef Dagonet het volgende:
Heeft iemand de mp3tjes van Emmy nog?
Conflict!quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:27 schreef Dagonet het volgende:
Heeft iemand de mp3tjes van Emmy nog?
hoe download je die??!?!?quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:24 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Een nummer met de stem van SEX lijkt me wel lachen
Mooi, dan zal ik snel zorgen (vanavond ergens) dat de mirrors weer werkenquote:
Geen ideequote:Op woensdag 28 juli 2004 17:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoe download je die??!?!?
erm, die links van mij werken niet...dus ik moet effe gaan zoekenquote:Op woensdag 28 juli 2004 17:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mooi, dan zal ik snel zorgen (vanavond ergens) dat de mirrors weer werken
Ik heb ze helemaal niet meerquote:Op woensdag 28 juli 2004 17:33 schreef Tiemie het volgende:
[..]
erm, die links van mij werken niet...dus ik moet effe gaan zoeken.
Gedaaanquote:Op woensdag 28 juli 2004 17:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Mail chirma even
Ik heb 40 Gb aan samplesquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:09 schreef Maanvis het volgende:
damn ik heb meer samples nodig!!!
Samples van fokkers!quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:12 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik heb 40 Gb aan samples
Ow dat nietquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Samples van fokkers!
Goed zoquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:16 schreef Chirma het volgende:
Sorry ik lag ff in mijn mandje.. ik up ze nu naar een server op de TU Delft, momentje
Is goedquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:20 schreef The_Langolier het volgende:
hier kan ik ook nog wel wat leuke dingetjes mee doen maanvis![]()
http://www.vandedonk.nl/downloads/nikky.mp3
*hap*quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:16 schreef Houzer het volgende:
Goed zo
*gooit bot naar chirma
quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is goedDat is overigens niet echt nikky, maar wat knip en plakwerk
quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:22 schreef Chirma het volgende:
[..]
*hap*
Houzer: Houzer - Gabberkees
Houzer: Houzer - This girl Inso
Houzer: DJ Jorn-C - Killin
Langolier: Langolier - Knut vs Silmarwen Remix
Gamalan: Gamalan - Poepie
donequote:Op woensdag 28 juli 2004 18:27 schreef Houzer het volgende:
Chirm je moet de naam van killing ff wijzigen in Houzer - killing the ONZ mods
ik ken je niet, welkom op Fok.. ik moet zeggen dat dat nummer van jou eigenlijk helemaal geen Onzin-muziek is.quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:05 schreef gamalan het volgende:
wat willen we horen?/// het sprookje van blootkapje?------of een stukkie barbie?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:32 schreef Chirma het volgende:
[..]
ik ken je niet, welkom op Fok.. ik moet zeggen dat dat nummer van jou eigenlijk helemaal geen Onzin-muziek is.
Zal ik 'm maar weghalen?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:22 schreef Chirma het volgende:
[..]
*hap*
Houzer: Houzer - Gabberkees
Houzer: Houzer - This girl Inso
Houzer: DJ Jorn-C - killing the ONZ mods
Langolier: Langolier - Knut vs Silmarwen Remix
Gamalan: Gamalan - Poepie
quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:36 schreef Chirma het volgende:
Langolier, ik hoor nu Knut en Silmarwen pas, echt geniaal gemixt
hulde
hoezo weghalen dan? is toch lekkere onzin om naar te luisteren of snap ik t nou gewoon nie?quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:32 schreef Chirma het volgende:
[..]
ik ken je niet, welkom op Fok.. ik moet zeggen dat dat nummer van jou eigenlijk helemaal geen Onzin-muziek is.
Zal ik 'm maar weghalen?
nou, persoonlijk vind ik het niet echt onzin-muziekquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:40 schreef gamalan het volgende:
hoezo weghalen dan? is toch lekkere onzin om naar te luisteren of snap ik t nou gewoon nie?
Je hoeft niet te luisteren hoorquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:42 schreef Marczilla het volgende:
On-Guh-In-Spie-Reerde-BAGGER
Tuurlijk luister ik ernaar. Anders kan ik geen mening vormen over hetgeen wat wordt aangeboden.quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:47 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Je hoeft niet te luisteren hoor
die nieuwe heersen gewoon!!!![]()
Ok ik heb er nu een eind aan vast gemaakt... maar het klinkt nog steeds nergens naarquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:42 schreef Maanvis het volgende:
Whehehehe die Knut VS Silmarwen mix is echt zwaaaaar oké!
Ik ben zelf ook met iets bezig met o.a silmaren en knut, maar dat is nogal kut
http://www.vandedonk.nl/d(...)esverwerkingsmix.mp3
wil je al dat ik hem in m'n OP zet?quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:42 schreef Maanvis het volgende:
Nee hij is nog niet af, wil er nog effe aan klotenquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:54 schreef Chirma het volgende:
[..]
wil je al dat ik hem in m'n OP zet?
ik ga nu eten.. ik ben zo dom geweest om mijn webspace te wissen, dus ik alle uithoekjes van mijn hd moeten zoeken. Zeg maar ff welke je wil hebben, dan host ik ze zo weerquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:02 schreef Maanvis het volgende:
Het grootste deel van die stemmetjes in dat topic krijg ik niet meer gedownload Chirma, omdat jij ze van je webspace hebt verwijderd! Kun je ze nog terugzetten?dan kan ik ze nog gebruiken
De stem van SEX, Nouk en Shirleyquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:04 schreef Chirma het volgende:
[..]
ik ga nu eten.. ik ben zo dom geweest om mijn webspace te wissen, dus ik alle uithoekjes van mijn hd moeten zoeken. Zeg maar ff welke je wil hebben, dan host ik ze zo weer
quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:06 schreef Nouk het volgende:
Die Knut & Sil remix is echt bruuuuut!
tnx!quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:42 schreef Maanvis het volgende:
Sex: http://elektron.ewi.tudelft.nl/~bieman11/stemsex.wavquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De stem van SEX, Nouk en Shirley
quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:45 schreef cerror het volgende:
Pure pokkeherrie teringkracht met:
http://www.tostysquad.nl/cerror - chirma tiemies vriend en ik.mp3
in de lijst staat hij goed.. ik ga hem nu luisterenquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:46 schreef cerror het volgende:
copy & paste a.u.b
gooi ze maar van je server af hoorquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:52 schreef cerror het volgende:
Chirma!
zo zeker wel.. volgende keer als ik naar een disco ga, brand ik hem op cd mee om 'm aan de DJ te gevenquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:54 schreef cerror het volgende:
En is mijn nummer nog te pruimen?
Whehe ik moet zaterdag op een techno feest draaienquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:56 schreef Chirma het volgende:
[..]
zo zeker wel.. volgende keer als ik naar een disco ga, brand ik hem op cd mee om 'm aan de DJ te geven
Bwehehhequote:Op woensdag 28 juli 2004 20:05 schreef cerror het volgende:
Thanks en jullie hebben houzer's spul nog niet eens gehoord!
Fucking hilarisch!![]()
En Lango:!!!
quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:09 schreef Chirma het volgende:
Ik luister nu naar dat tietenlied-nummer, ben heel erg benieuwd
Ja in de OP ermeequote:Op woensdag 28 juli 2004 20:16 schreef Chirma het volgende:
Hij is echt cool Houzer, ik ga deze serieus nog vaker draaien
Zal ik hem hier ook dumpen?
Het zijn users en takkie herrie dus wat is er mis?quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:47 schreef Conflict het volgende:
Hee, mijn concept
Bij deze trek ik me terug. Jammer dat het zo moest.
hoe bedoel je lieve Conflict?quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:47 schreef Conflict het volgende:
Hee, mijn concept
Dude?quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:47 schreef Conflict het volgende:
Hee, mijn concept
Ik heb geen werkende microfoon, sorrie ( Seriously, ik kan ook niet skypen enzoquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:51 schreef cerror het volgende:jogy!
Spreek es wat in een microfoon!
Verwacht mail ofzoquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Dude?..
Liegebeescht!quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb geen werkende microfoon, sorrie ( Seriously, ik kan ook niet skypen enzo)
IK zweer het!quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Liegebeescht!
Btw het idee was van conflictquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb geen werkende microfoon, sorrie ( Seriously, ik kan ook niet skypen enzo)
IK ga alsnog een nummer over je maken hoor!quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:59 schreef jogy het volgende:
[..]
IK zweer het!
Dit was toch niet voor de CD? (zie post van cerror daarover )quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:59 schreef Houzer het volgende:
[..]
Btw het idee was van conflict
Die gaat er een cd van maken en is al bezig met een hoesje
Dat is wel kewl, ik heb als het goed is nog wel ergens een ouderwetse microfoon liggen maar zou bijgod niet weten waarquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:03 schreef cerror het volgende:
[..]
IK ga alsnog een nummer over je maken hoor!
Als het crap is is het goedquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is wel kewl, ik heb als het goed is nog wel ergens een ouderwetse microfoon liggen maar zou bijgod niet weten waar.
Ja natuurlijk is dit wel voor die cd.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Dit was toch niet voor de CD? (zie post van cerror daarover )
Maar ik pas de TTT wel aan dan
Nee, dit zijn gewoon alle liedjes hoor, die CD wordt enkel en alleen door jou samengesteld.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is dit wel voor die cd.
msn aan danquote:Op woensdag 28 juli 2004 22:16 schreef Chirma het volgende:
Stuur dan maar ff naar Chirma de wonderhond..
quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:36 schreef cerror het volgende:
Deze is voor jogy by the way!
De tekst luid:
Jogy houdt van conflict en ook van cornflakes en yogidrink en chocolademelk en lekkere wijven
quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:32 schreef Conflict het volgende:
http://www.tostysquad.nl/DJConflict-Houzerheteindevandelijn.mp3
Chirma, zet jij m online?
dank je wel, ik heb erg mijn best gedaanquote:Op woensdag 28 juli 2004 22:43 schreef Conflict het volgende:
Die mix van chirma is vet!
Die is echt retegaafelijk!quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:43 schreef Conflict het volgende:
Die mix van chirma is vet!
Bedankt!quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:40 schreef Chirma het volgende:
DJ Conflict-Houzer, het einde van de lijn
Cerror - Jogy-metaal
(ik ga ze nu luisteren)
quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:34 schreef cerror het volgende:
http://www.tostysquad.nl/cerror-jogymetaalwav.mp3
Chirma auch?alvast!
quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:49 schreef Chirma het volgende:
Die van cerror is cool maar die DJ Conflict-Houzer, het einde van de lijn is echt masterlijk
Woei!quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:51 schreef jogy het volgende:
[..]Leuk!
!
Ik ga morgen even goed zoeken voor die microfoon
Heel leukquote:Op woensdag 28 juli 2004 22:40 schreef Chirma het volgende:
DJ Conflict-Houzer, het einde van de lijn
Cerror - Jogy-metaal
Cum op msn ken je em gelijk online gooienquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:23 schreef Chirma het volgende:
laat eens horen Houzer!
Ik heb een liedje over voor jouw gemaaktquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:34 schreef Insomaniac het volgende:
tvp. Even alles lezen en luisteren..
R&P Huilie is daarvan gedeeltelijk geriptquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Het heeft wel iets van "Kinderen, voor kinderen" maar dan anders.
Ik heb m NU aanstaan! Best okay nog!quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:34 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik heb een liedje over voor jouw gemaakt
Ik zoek ze ff opquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb m NU aanstaan! Best okay nog!
Dump die lyrics ff (ben nog niet bijgelezen, geef anders url naar de post waar ze staan.)
Ik ben het hier he-le-maal mee eens!quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:53 schreef Conflict het volgende:
Het zijn allemaal meesterwerkjes!
quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben het hier he-le-maal mee eens!
Heb nog niet alles geluisterd () maar wat ik heb gehoord, vind ik geweldig! Wat een talent in ONZ!
![]()
Jammer dat ik geen skype ofzo heb, anders had ik jullie even wat leuke lyrics gegeven om te remixen
quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:46 schreef Chirma het volgende:
Cerror: cerror - chirma tiemies vriend en ik
doe ik morgen wel..quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:15 schreef cerror het volgende:
CHIRMA!!!!
uploaden?
quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:11 schreef cerror het volgende:
Neem dit liedje met een knipoog, of niet.... wat jij wilt
http://www.tostysquad.nl/(...)d_melaniethemiss.mp3
Dat is een goed idee!quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:01 schreef Chirma het volgende:
Hey Insomaniac, je kan mijn voicemail (net als Nouk) wel inspreken, dan maak ik er wel sampeltjes voor de mixmeesters van..
heb je me geblokkeerd op MSN Messenger? Of kom ff online, of op IRC, dan geef ik je m'n nummer..quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:34 schreef Insomaniac het volgende:
Dat is een goed idee!
Alleen klinkt mn stem vaak zo kut op voicemails..
Ik ben nooit op MSN.quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:36 schreef Chirma het volgende:
[..]
heb je me geblokkeerd op MSN Messenger? Of kom ff online, of op IRC, dan geef ik je m'n nummer..
Moet je sexy zijn dan?quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:37 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben nooit op MSN..
Heb er nu sowieso geen zin in (rokersrochel en loopneus is niet sexy) dus we mailen er wel over.
Insomaniac@fok.nl.
Bij het debuut van mijn stem op FOK! klink ik liever niet als een doorrookt, snotterend zeikwijf.quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:39 schreef Chirma het volgende:
[..]
Moet je sexy zijn dan?
Ik heb je gemaild
wie heeft dat ingesprokenquote:Op donderdag 29 juli 2004 00:11 schreef cerror het volgende:
Van welke gamecrack heb je dit nummer gejatquote:Op donderdag 29 juli 2004 00:11 schreef cerror het volgende:
Nee, je moet als een dominante bitch klinken, niet als een zielig ziek meisjequote:Op donderdag 29 juli 2004 00:40 schreef Insomaniac het volgende:
Bij het debuut van mijn stem op FOK! klink ik liever niet als een doorrookt, snotterend zeikwijf.
Die is al kei oud, maar heb hem hier nog eens gepostquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:42 schreef Insomaniac het volgende:
MAANVIS!
GRAFKANKER!
A: Het is mijn eigen muziek nitespeed (ik maak muziek voor gamecracksquote:Op donderdag 29 juli 2004 00:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
wie heeft dat ingesproken![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 29 juli 2004 08:34 schreef cerror het volgende:
[..]
A: Het is mijn eigen muziek nitespeed (ik maak muziek voor gamecracks)
B: Het is mijn stem die enigzins hans teeuwen probeert te irrir uhm imiteren.
Vind je hem leuk melanie?
quote:Op donderdag 29 juli 2004 08:46 schreef cerror het volgende:
Voor jouw!
ahha.quote:Op donderdag 29 juli 2004 08:49 schreef cerror het volgende:
cerror zingt: Stop een Barbie in je kut, stomme hoer, stomme hoer![]()
Echt melig liedje...
Ik wilde gewoon ff een steetment maken voor al die "serieuze" flamers....
Dus volgens houzer et moi leek jij wel een goed voorbeeld als geflame-de
quote:Op donderdag 29 juli 2004 08:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
ahha.
klopt het dat we hieruit kwamen:
Ow deze MelanieTheMiss...
Wat wij users met jou willen aan doen dat is... euh... euhhhhmmm
Melanie, we mogen je niet, met je dikke reet...
Als kleuters mochten neuken, dan was jij de eerste
Ja.dat mag niet he je bent gewoon nog een klueter.. blabla stomme kleuter blablabla
Barbie in je doos, stomme muts, stomme muts (4x)
Kort samengevat...
je bent wel een tof wijf, zolang je je bek maar houdt.
Heb ik gezegd dat ik van je hou??!! JA, gebarbqued op me bord!
Kut wijf!
zo globaal dan.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 08:53 schreef cerror het volgende:
[..]precies!
Bier lied, helemaal vergeten!quote:Op donderdag 29 juli 2004 08:51 schreef Houzer het volgende:
Ik ga voor een bier lied voor BS voor vanaaf
Met pleisier!quote:Op donderdag 29 juli 2004 08:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]wiewww
nogmaals leuk gedaan
quote:Op donderdag 29 juli 2004 08:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Met pleisier!
quote:Op donderdag 29 juli 2004 02:05 schreef Maanvis het volgende:
Einde van de lijn luister ik nu! Geweldig Conflict!
(sorry, heb net effe op bed gelegen)
quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:55 schreef cerror het volgende:
Ik kan 'm wel ff converteren vanavond
quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:09 schreef Chirma het volgende:
Barbie in je doos, stomme muts, stomme muts!
Cerror - wel bedoeld niet gezegd melanie_the_miss
Ja bij de afgeprijste artikelen!quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:45 schreef Houzer het volgende:
OVer 2 weken ligtie bij de free record shop
mag ik dan koe spelen? of was dat een andere clip??quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:48 schreef Houzer het volgende:
Bij mij thuis met 2 geile hoeren en coke
De clip gaat een beetje op de clip van smack my bitch up lijken
quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:13 schreef Houzer het volgende:
[..]![]()
hulde aan iedereen die meedoet enzo...
Ik heb het toch niet over jouwquote:Op donderdag 29 juli 2004 12:55 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
wtf heb jij tegen mij.
Alste!quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:24 schreef cerror het volgende:
link!geef
quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:02 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over jouw
Over dat iedereen zo leuk mee deed in dit topic kwa muziek en allesquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
waarover dan.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:09 schreef Houzer het volgende:
[..]
Over dat iedereen zo leuk mee deed in dit topic kwa muziek en alles
Anders wat?quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
hmmpf okay dan ik zal het door de vingers zien...
quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:14 schreef Houzer het volgende:
[..]
Anders wat?
Stuur je nitespeed op me af
Ze is 14quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:23 schreef NiteSpeed het volgende:
Houzer, ik denk dat je banger voor MTM moet zijn dan voor mij.
Ik ben het pacifisme zelfe, MTM daaraantegen.
Ze heeft homies! 14.gifquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:27 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ze is 14
Hell yeahquote:Heb jij nou wat met haar?
quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:28 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ze heeft homies! 14.gif
[..]
Hell yeah.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:33 schreef Chirma het volgende:
Dikke negers zijn geil!
Zal ik een vervolgtopic maken?
Met welke titel??
quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:34 schreef cerror het volgende:
chirma: Zelfde maar dan DEEL II denk ik
quote:# Er geldt een reeksenstop. Nieuwe reeksen zullen dus gesloten worden, dit ter beoordeling van de moderators.
andere keerquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
KOM OP MSN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |