zal vanavond even voor je kijkenquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:19 schreef Chevalric het volgende:
Wit
één en al nieuwe ideëen en artikelenquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:19 schreef Babbelzz het volgende:
aha, zat net te denken.... ben al tijdje niet geweest... maybe today dan maar... is er al nieuwere collectie weer binnen (in januari was ik er nl bijna dagelijks en kan het nog wel dromen)
spamquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:20 schreef WebForce het volgende:
O, en als u toch bij IKEA (Duiven) bent, neem dan gelijk even een paar van deze Skämt vaasjes mee
[afbeelding]
Skämt ¤1.25 / stuk
Ja hoor, er komt zo langzamerhand nieuwe collectie binnenquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:19 schreef Babbelzz het volgende:
aha, zat net te denken.... ben al tijdje niet geweest... maybe today dan maar... is er al nieuwere collectie weer binnen (in januari was ik er nl bijna dagelijks en kan het nog wel dromen)
waar komt ie te hangen?quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga morgen!Mijn mooie roos op halen!
quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga morgen!Mijn mooie roos op halen!
welke kleuren en ook in utrecht?quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:22 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ja hoor, er komt zo langzamerhand nieuwe collectie binnen
Btw, waarom kan ik nergens ALLEBY opzoekenWe hebben leuke nieuwe felgekleurde, kleine bloempotten binnen, voor ¤0.99!!!
toch tot 22.00 open?quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:23 schreef Koningin het volgende:
SHIT, alweer de woonsdag vergeten!!
Dat computermeubel kan ik wel gebruiken.....
denk dat die computertafel nu ongeveer wel is uitverkochtquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:26 schreef Babbelzz het volgende:
toch tot 22.00 open?
In de woonkamerquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
waar komt ie te hangen?
Ik zal er eens naar kijken, maar ik denk dat het toch de roos wordt!quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:23 schreef WebForce het volgende:
[..]Ik vind de taxi mooier en die wil ik ook laten zien hier
Dat is Free range, die grote roos, de taxi in New York, bloempotjes en je pantoffels heten allemaal ALLEBY, moet je maar eens kijkenquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:26 schreef Adelante het volgende:
alleby zijn dat niet die pantoffels?
Het zijn leuke vaasjesquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:20 schreef WebForce het volgende:
O, en als u toch bij IKEA (Duiven) bent, neem dan gelijk even een paar van deze SKÄMT vaasjes mee
[afbeelding]
SKÄMT ¤1.25 / stuk
da's niet alleen alleby toch??? transtrand enzo was ook maar tijdelijkquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:28 schreef WebForce het volgende:
Dat is Free range, die grote roos, de taxi in New York, bloempotjes en je pantoffels heten allemaal ALLEBY, moet je maar eens kijken
Ik neem aan ook in Utrechts, maar het zijn kleine potjes hoor! Zo'n 10 tot 15 cm dacht ik. Euhm, welke kleuren:quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:25 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
welke kleuren en ook in utrecht?
Ja, klopt, maar ALLEBY moet door Store manager besteld worden hoorde ik laast! Transtrand was toch die halve dieren enzo? Dat was iig ook Free range ja...quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
da's niet alleen alleby toch??? transtrand enzo was ook maar tijdelijk
Ik zou het iig wel proberenquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:27 schreef Babbelzz het volgende:
ow niet aangedacht
Dat denk ik ook en ik ben pas om half 5 klaar met werken en dan moet ik nog in het spitsuur een half uur rijden naar de dichtsbijzijnde IKEA (Heerlen).quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
denk dat die computertafel nu ongeveer wel is uitverkocht![]()
Wat voor kleur/ marteriaal?quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:42 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en ik ben pas om half 5 klaar met werken en dan moet ik nog in het spitsuur een half uur rijden naar de dichtsbijzijnde IKEA (Heerlen).
==> Trouwens nog effe een vraag voor de medewerkers: ik ben op zoek naar grote bloempotten, van een metertje hoog of meer. Hebben ze die bij de IKEA ook? Zie alleen maar kleine potjes op de site.
Het liefst van dat zink. Nepzink mag natuurlijk ook.quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:44 schreef WebForce het volgende:
[..]
Wat voor kleur/ marteriaal?
Hebben we wel, f fkijken wat de hoogte is!quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:54 schreef Koningin het volgende:
[..]
Het liefst van dat zink. Nepzink mag natuurlijk ook.
Doen we wel aan, maar in de vakanties even nietquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:17 schreef Freaky_pauwie het volgende:
oh!
En wanneer is het koopzondag in Ikea?
Of doen ze daar niet aan?
En een nieuw T-shirtquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:01 schreef MrTinux het volgende:
Tijdje terug zag ik hem hier in part II of III voorbij komen.
Alleen in Delft was-ie te krijgen.
Maar daar hadden ze hem niet opgebouwd.
Dus toen maar afgegaan op 1 klein plaatje.
Met trots presenteer ik u: Kodal!!![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
Nou alleen die tweede persoon nog![]()
Ik heb de Kodal serie van de week ook opgesteld zien staan toen ik toevallig op de slaapkamerafdeling was. Wel mooi, maar ik slaap toch liever hoger...quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:01 schreef MrTinux het volgende:
Tijdje terug zag ik hem hier in part II of III voorbij komen.
Alleen in Delft was-ie te krijgen.
Maar daar hadden ze hem niet opgebouwd.
Dus toen maar afgegaan op 1 klein plaatje.
Met trots presenteer ik u: Kodal!!![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
Nou alleen die tweede persoon nog![]()
Oh nee, da's gewoon slaapshirt. Wel even rechtgelegd voor de foto natuurlijk, maar niet weggehaald neequote:Op woensdag 28 juli 2004 23:04 schreef WebForce het volgende:
[..]
En een nieuw T-shirt(ofzo
) Btw, de wekker staat op de grond?
Tijdens het slapen merk je er weinig van hoorquote:Appart bed vind ik het, zo laag slapen
Ja, en gaan zeuren over het cadeautjequote:Op woensdag 28 juli 2004 23:31 schreef Adelante het volgende:
*gaaaaar*
tering wat een drukte weer
en waarom brengt het woord GRATIS bij Nederlanders het meest
slechte boven en vergeet men ineens normen en waarden?
"Kom ik DAARVOOR helemaal naar Breda rijden?"quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:40 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ja, en gaan zeuren over het cadeautjeOw, id DAT het cadeautje?
Precies wat ik zoek! Alleen toch iets hoger...... maar het komt in de richting.quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:46 schreef WebForce het volgende:
[afbeelding]
HUSÖN bloempot ¤ 33.90
Hoogte: 60 cm
Binnendiameter: 32 cm
Materiaal: verzinkt staal
Link
Niet een meter, maar dit is dus de hoogste....
Inderdaadquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:17 schreef Adelante het volgende:
WebForce, die Alleby taxi poster is vet
Jahaaaa nu weet ik het wel!quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:40 schreef WebForce het volgende:
[..]
InderdaadMooier dan de roos vind ik zelf
Ik zou em zo willen hebben, maar hij is zo duur
Die roos is voor mietjesquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jahaaaa nu weet ik het wel!![]()
En toch ga ik voor de roos![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
U houdt van British Cottage Style?
It shows! Ziet er leuk uit. Mijn smaak is het niet, maar het 'klopt' wel! Leuk hoor!quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:24 schreef Que-Pasa het volgende:
[..]
uhu
nee ik weet het, niet iedereen houd er van...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
It shows! Ziet er leuk uit. Mijn smaak is het niet, maar het 'klopt' wel! Leuk hoor!
Is het ook!quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:26 schreef Que-Pasa het volgende:
[..]
nee ik weet het, niet iedereen houd er van...
maar ik vind het gesselig..![]()
behandla zwartquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Morgenavond kan ik mijn goedkoopie goedkoopie DALSELV 180x200 bed ophalen
Welk kleurtje zal ik 'm geven?!
Jahaaa de Malm! Mijn vriendje wilde er gelukkig wel aanquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:09 schreef Brighteyes het volgende:
Dit blijf ik zo'n mooi bed willen.... Helaas wilde mijn ex-vriendje er niet aan, zo'n soort bed en heb ik nu dus een andere, maar als ik ooit nog.... Dan is dit mijn favoriete keuze/model/stijl.
[afbeelding]
ik zou, uit liefde voor J, voor knalroze gaanquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Morgenavond kan ik mijn goedkoopie goedkoopie DALSELV 180x200 bed ophalen
Welk kleurtje zal ik 'm geven?!
Wij hebben 'm sinds kort. Ik vind de kleur op de foto het mooist, maar wij hebben 'm in wit omdat dat beter bij de rest van het interieur past. Fijn bedquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:09 schreef Brighteyes het volgende:
Dit blijf ik zo'n mooi bed willen.... Helaas wilde mijn ex-vriendje er niet aan, zo'n soort bed en heb ik nu dus een andere, maar als ik ooit nog.... Dan is dit mijn favoriete keuze/model/stijl.
[afbeelding]
Rozequote:Op donderdag 29 juli 2004 18:19 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ik zou, uit liefde voor J, voor knalroze gaan![]()
of gewoon een simpele eikenbeits natuurlijk
Dat heb ik vandaag geweten!quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:41 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
heerlijk liggen in de zon op een Harpö zonnebed
Ik herken 'm zo niet...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik wil deze kast, de HENSVIK, graag hebben. Ik heb hem niet gezien in Amsterdam, op de site staat hij wel. Is dit een oud artikel of is hij beperkt leverbaar.
[afbeelding]
Dat zou cool zijn. Ik heb ook de site al bekeken, waar hij op voorraad is. Maar hij is niet op voorraad in wat voor filiaal dan ook. Vreemd.quote:Op zondag 1 augustus 2004 00:34 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik herken 'm zo niet...maar ik zal maandag wel eens kijken
Ik probeer het ook te onthouden, kijk ik gelijk ffquote:Op zondag 1 augustus 2004 00:34 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik herken 'm zo niet...maar ik zal maandag wel eens kijken
Ligt aan hoe succesvol een product is, ik heb de catalog van 1999 hier liggen en sommige merken verkopen ze nog steeds. Maar andere merken uit 2003 zijn er niet meer.quote:Op donderdag 29 juli 2004 18:09 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Hoe lang blijven producten nou in het assortiment?
Die 'merken' kunnen in de tussentijd al wel van kleur en vrom veranderd zijn hoorquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:32 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ligt aan hoe succesvol een product is, ik heb de catalog van 1999 hier liggen en sommige merken verkopen ze nog steeds. Maar andere merken uit 2003 zijn er niet meer.
Ik heb precies dat bed. Bevalt erg goedquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:09 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
kijk kun je meteen het nieuwe vriendje van BrightEyes wordenquote:Op maandag 2 augustus 2004 01:08 schreef Ludwig het volgende:
Ik heb precies dat bed. Bevalt erg goed
quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
kijk kun je meteen het nieuwe vriendje van BrightEyes worden
quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:21 schreef Adelante het volgende:
alle vrouwen zijn ook hetzelfde
Sinds vrijdagmiddag heb ik de eer medemodje van Ouders te zijn. (Huh? Ja, idd, ik ben geen mama, maar toch...)quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:24 schreef Adelante het volgende:
huhw, snds wanneer ben jij blauw trouwens BE?![]()
noujah, dat ze erg visueel zijn ingesteld zeg maar
feli!quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:25 schreef Brighteyes het volgende:
Sinds vrijdagmiddag heb ik de eer medemodje van Ouders te zijn. (Huh? Ja, idd, ik ben geen mama, maar toch...)
Enneh... ik ging niet voor foto, maar voor geboortejaar!
Nope, daar doe ik het niet voor!quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
feli!
en 1980 goed genoeg
quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:29 schreef Brighteyes het volgende:
Nope, daar doe ik het niet voor!
quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:30 schreef yvonne het volgende:
IKEA - part IV - "...omdat ie-de-reen woont!"
En hij zit met zon geile pijpslet van OUD te sjansen,
in een IKEA Topic
Dank je wel!! Dat heb IK weer he, dat het niet in Amsterdam te krijgen is...quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:07 schreef Allan24 het volgende:
Heb het even voor je nagekeken cinnamongirl:
Voorraadinformatie om 21:00 in IKEA Breda:
HENSVIK BOEKKAST 70X186 W ¤49,00 : 7 stuks
HENSVIK BOEKKAST 70X95 W ¤39,00 2 stuks
HENSVIK DEURPAAR 57X70 W ¤26,00 0 stuks
HENSVIK GARD&2DEU W ¤99,00 12 stuks
HENSVIK LAKAST 3LA 70X94 W ¤89,00 1 stuks
HENSVIK TV-MEU 110x161 W ¤79,00 4 stuks
Op de ladenkast zit momenteel een productie- of leveringsprobleem, de levertijd daarvan is naar verwachting ± 3 maanden. Dus da's lang wachten voor ze er weer zijn.
Voor de kast van 70x186 cm [artikelnummer 200-727-36] waar je naar vroeg heb ik ook even in andere filialen gekeken, de voorraad daarvan was om 21:00 uur:Sliedrecht 4 Delft 13 Eindhoven 8 Amsterdam 0 Heerlen 1 Utrecht 3 Groningen 26 Duiven 36 Barendrecht 39 Hengelo 11 Breda 7
... maar ter illustratie: om ± 16:00 vanmiddag waren er 13 op voorraad in Breda, dus ze gaan best hard -- de voorraad kan elk moment 'op' zijn (maar wordt gelukkig ook regelmatig aangevuld). Voor je gaat, check even via 0900-2354532 of 'ie op voorraad is in 'jouw' vestiging
Yep! Heeeeel veel artikelen met lichte waterschade in de Koopjeshoek!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:25 schreef Adelante het volgende:
Lekker zooitje dan... volgens mij heeft recovery het de komende dagen errug druk in Breda
Ik vind het een beetje saai.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:10 schreef Brighteyes het volgende:
Jullie hadden mijn roos nog tegoed:
[afbeelding]
Ben er helemaal blij mee!
Ik vind het wel mooi, maar je moet wel nog vanalles opruimen...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:10 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
Mooi BE! Een echte blikvangerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:10 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:20 schreef Ketama9 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje saai.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:40 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi, maar je moet wel nog vanalles opruimen...![]()
Thanks!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:50 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Mooi BE! Een echte blikvanger
Nee ik bedoel niet dat het lelijk is, maar het is zo ehmmmmm rood hehe.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]Ehm...
Ehm... ja...
[..]
Thanks!
Ik heb een papier op het werk appart gehouden, met daarop de afbeeldingen, die zitten in elke doosquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:24 schreef Adelante het volgende:
ik moet zeggen dat de roos bij jou erg okeej hangt, brighteyes
verder deel ik WebForce's mening dat de taxi stoerder is![]()
Hèhè! Ik wil nou die taxi wel eens zien dan!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:40 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik heb een papier op het werk appart gehouden, met daarop de afbeeldingen, die zitten in elke doosKan ik ze ff inscannen...
Je hebt de tijd om je artikelen terug te brengenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hèhè! Ik wil nou die taxi wel eens zien dan!
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:17 schreef WebForce het volgende:
[..]
Je hebt de tijd om je artikelen terug te brengen
Volgens mij wel, in het ZBM waar ik toen werkte lagen plinten en van die latjes dus...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet iemand of je bij de IKEA ook afdekplinten voor laminaat kan kopen?
Ik weet dat ze er laminaat hebben... maar vind het zo zonde om voor niks er naartoe te rijden!
Ok thnxquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:08 schreef WebForce het volgende:
[..]
Volgens mij wel, in het ZBM waar ik toen werkte lagen plinten en van die latjes dus...
Dankquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:58 schreef WebForce het volgende:
Zelfbedieningsmagazijn
Ja, daaaag, ik moest al iemand lief aankijken om mee te komen naar Delft. De andere optie vanuit Gouda is Utrecht. Duiven is me echt even te ver hoor!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:03 schreef WebForce het volgende:
Wedden als je em ziet dat je dan bent verkocht, staat veel mooier dan al dat rood
En je had em in Duiven moeten kopen
Vanaf de nieuwe catalogusquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:17 schreef Stiemie het volgende:
Klopt het trouwens dat de prijzen binnenkort met zo'n 2 - 10% omlaag gaan? Zag zoiets op de site van Kassa! staan. Ik ga binnenkort wat spullen kopen (bureau + stoel+ boekenkasten) voor m'n nieuwe huis en dat kan bij elkaar dus best gaan schelen.
Zo ja, vanaf wanneer gaat dat in?
Yepquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:25 schreef Adelante het volgende:
en vanaf 13 september in de IKEA vestiging
vroeger kreeg ik hem altijd drie keerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:22 schreef Allan24 het volgende:
YepEn volgende week krijgt IKEA personeel hem al thuisgestuurd
Ik heb geen vork zien lopen, sorryquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:33 schreef Vork het volgende:
Ah een Ikea topicOok voor de student zullen we maar zeggen.
[afbeelding]
Verder hangt er ergens nog een ikea-klok, nog zo'n cd-kastje, een keukenkastje en een lillehammer bed, Ja die kamer van mij kan zo de Ikea-folder in.
Oh en Webforce, dat je dan nieteens even gedag zegt daar in Duiven, dat valt me toch weer een beetje van je tegen.
Kleur nummer IG Q-047 van de Gamma en dus offtopicquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:42 schreef Stiemie het volgende:
Dat is een hele mooie kleur groen zeg op die muur.Welke kleur is dat (welk merk)?
![]()
Ik jou ook niet, maar het kon zijn toch? Dat je me herkende van die foto uit die icoontjes een tijdje terug, of ergens anders van. De volgende keer stel je je maar gewoon eens netjes voorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:53 schreef WebForce het volgende:
Ik heb geen vork zien lopen, sorry
[afbeelding]
Gewoon zo'n hele grote kar pakken en met een big smile rond gaan lopen en alles pakken wat je leuk vindt!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:13 schreef bloempjuh het volgende:
Ik ga straks naar de IKEA, maar heb geen idee meer wat ik ook alweer moet kopen.
- Ikea starterbox (bestek, borden, glazen e.d.)
- Messenblokje
- Kast(en)?
..
Ik weet 't niet meer
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:45 schreef Spectre150 het volgende:
Brighteyes, als je nog een keer naar de ikea moet.. ik moet binnenkort nog ff. Kunnen we misschien nog meer nutteloze zooi kopen voor naast onze schommeldingen.![]()
Dan haal ik die dus straks als ik bij de Ikea benquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:04 schreef Vork het volgende:
Starterspakketten bevatte voor mij teveel dingen niet ik toch nooit zou gebruiken, maar het voordeel is wel dat je in ieder geval een starterspakket bij de hand kunt houden voor het geval je bang bent om dingen te vergeten. Ik heb zelf nog net geen lijstje gemaakt met spullen uit het starters pakket die ik zelf dacht nodig te hebben. Deels heb ik dingen bij de Ikea aangesachaft (glazen, bestek, enkele keukenattributen) en sommige dingen ook niet.
Een ding is wel zeker, op de pannen na wordt het een aardige zoektocht als je je keukenspullen, glazen en serviesgoed elders goedkoper wilt krijgen. Het is wel te doen, maar dan moet je goed zoeken, of heb je gewoon prutkwaliteit.
Als ik je had gezien had ik je zeker herkend!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:49 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik jou ook niet, maar het kon zijn toch? Dat je me herkende van die foto uit die icoontjes een tijdje terug, of ergens anders van. De volgende keer stel je je maar gewoon eens netjes voor.
Ach gossie, werd je niet tot Smålland toegelaten?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:54 schreef Impreza_STI het volgende:
Ikea![]()
Wat een klotezaak![]()
Ik kreeg een incompleet bouwpakket.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:00 schreef MrTinux het volgende:
[..]
Ach gossie, werd je niet tot Smålland toegelaten?![]()
Maar wel heel leuk brandhout!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:40 schreef Konijn het volgende:
Ikea..... tis gewoon brandhout
![]()
Kom je nu mee... ik was er om 15.00 uur al weer weg! Jammer dat je collega een nieuwe keuken in elkaar aan het zetten was (met een boor/zaag/herriemachinequote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:24 schreef WebForce het volgende:
Allemaal naar IKEA duiven uiteraard. Van 17-21 ben ik weer tot uw dienst
![]()
Ik heb 'm vandaag ook gezien!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:07 schreef Adelante het volgende:
de IKEA catalogus 2005 is
echt supermooi en heel veel nieuwe dingen
en ook de woonsdagaanbiedingen zijn super
Weet niet of je nog geïnteresseerd bent, maar ik heb er nog een staan in de schuur.quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:23 schreef Koningin het volgende:
SHIT, alweer de woonsdag vergeten!!
Dat computermeubel kan ik wel gebruiken.....
de serie staat ook nog in de catalogus van 2005, dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:54 schreef Reese het volgende:
Kan een van de echte IKEA-ers mij vertellen of de opbergserie Magiker nog een tijdje in de collectie blijft?
Heb 'm vandaag (semi-illegaal) intensief doorgebladerdquote:
scannerquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:03 schreef Allan24 het volgende:
Heb 'm vandaag (semi-illegaal) intensief doorgebladerdvond 'm heel mooi
Ik vraag me af hoe je aan die afbeeldingen komt? Via iwww?
Oh! Je hebt er al een thuis!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
scanner
*checkt fotoboek*quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:57 schreef SilverStar het volgende:
ooo en ik moet nog zo lang wachten tot ik m heb
wanneer krijg jij je catalogus? als je die dan toch niet wil zien, stuur maar door aan mij danquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:04 schreef WebForce het volgende:
Zo, 3 weken vakantie. Kleren gooi ik zo in de hoek en wil voor 3 weken geen IKEA artikelen zien.
*onder steen kruipt*
Volgens een mederwerker in dit topic van een niet nader te noemen bedrijf volgende week oid?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:16 schreef SilverStar het volgende:
[..]
wanneer krijg jij je catalogus? als je die dan toch niet wil zien, stuur maar door aan mij dan
ik kan uit betrouwbare bron bevestigen dat medewerkers in week 34quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:11 schreef WebForce het volgende:
Volgens een mederwerker in dit topic van een niet nader te noemen bedrijf volgende week oid?
Ik ben vrijdag 8.00 uur weg opweg naar Spanjequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik kan uit betrouwbare bron bevestigen dat medewerkers in week 34
allemaal hun eigen bijbel catalogus ontvangen![]()
dus dat wordt volgende week al weer IKEA voor jou, WebForce
als je op Alicante landt, kom je er langsquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:14 schreef WebForce het volgende:
Ik ben vrijdag 8.00 uur weg opweg naar Spanje
Toch nog één lichtpuntje aan het busreizenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
als je op Alicante landt, kom je er langs
Niet als je over de A16 (Breda) komt... of de E19 in België (Wilrijk)quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:18 schreef WebForce het volgende:
[..]
Toch nog één lichtpuntje aan het busreizen
Lenda....quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:36 schreef WebForce het volgende:
Er zitten gordijnen in de bus!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Lenda....![]()
![]()
Elke dag posten bij de brievenbus en de postbode smeken er een af te staan, of bijvoorbeeld van familie of vrienden of buren jatten...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:08 schreef Babbelzz het volgende:
heb een sticker op de bus
hoe kom ik zonder langs te gaan aan zown gids?
Als TPG Post haar werk goed doet, wel jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:52 schreef bloempjuh het volgende:
Krijgt elk huishouden (mits geen nee-nee of nee-ja-sticker op de bus) een catalogus?
Ik heb vakantiequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:57 schreef Ladybos het volgende:
Webforce, ik heb in Duiven op de babyafdeling boven het kinderbedje een donkerblauwe mobile zien hangen, met sterretjes en een maantje enzo, maar ik kan hem nergens op de website vinden. Is dit gewoon een decoratie-artikel of is dit ding (inmiddels) ook te koop (nieuwe collectie ofzo ?). En als ie te koop is, hoeveel kost ie dan ?
Den Haag Laakkwartier krijgt niks.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:56 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Als TPG Post haar werk goed doet, wel ja
Vorig jaar weet ik hebben ze wat steekjes laten vallen (lees: sommige wijken/straten wel, andere weer niet... en bijvoorbeeld Zeeuws-Vlaanderen heeft z.g.a. niks gehad).
quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:31 schreef GizzieDeGizzmo het volgende:
Gisteren de Asnen badkamerserie gekocht: Grote spiegel, kast voor wastafel, wastafel zelf, hoge kast, nieuwe kraan en toebehoren.
http://www.ikea.nl/webapp(...)23*10131&cattype=sub
Alles baby-blauw.
Vandaag gaan we alles in elkaar zetten.
Dat blaadje hadden ze weggegooidquote:Op zondag 15 augustus 2004 11:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wacht nog steeds op die Taxi
Ah nou ben ik helemaal vereerd, dat je zelfs in je vakantie nog antwoord wil geven. Moet wel een heeeel goed bedrijf zijn die IKEA met zulke gemotiveerde medewerkersquote:Op zondag 15 augustus 2004 04:44 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik heb vakantie![]()
Maar als het goed is hangt er een kaartje aan waarop staat hoe je eraan kan komen. Normaal liggen mobiles bij OASE/KADO, in Duiven is dat dus de laatste afdeling aan de andere kant van de stelling met de 50*70 lijsten. Naast de balie
.
Maar die jij beschrijft ligt daar zeker niet, misschien gewoon op de kinderafdeling? Lijkt me sterk dat dat eigen brouwsel is...
Succes!
Dat weet ikquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:52 schreef Adelante het volgende:
Allan24, Nederland heeft andere woonsdagaanbiedingen dan Zweden
maar wel mooi dat ie al online is, dan zal Nederland
vast snel volgen....
Wat is die mooi!quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:24 schreef Allan24 het volgende:
Ladybos: jij bedoelt denk ik de VIMSIG:
[afbeelding]
Die kost 14,95 euro en is overal op voorraad behalve in Utrecht ()
Oh, en dan ook maar meteen een afbeelding van de ALLEBY New York taxi poster van intranet geplukt:
[afbeelding]
Prijs 89,00 euro
Sorry, de plaatjes zijn wat wazig maar formaat op intranet is een stukje kleiner dan op de internet-pagina...
Nee, had ik niet gezienquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:20 schreef Moonah het volgende:
Koningin, had je mijn post gezien?
Oké.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:35 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nee, had ik niet gezien![]()
Maar ik had het er nog met mijn vriend over gehad en hij vond hem niet mooi![]()
Dus helaas...
JAAAAAA die bedoel ik !!! Super, ik kon hem zelf niet vinden in de catalogus dus ik was al helemaal sip dat hij niet meer te koop zou zijn !! Thnx !quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:24 schreef Allan24 het volgende:
Ladybos: jij bedoelt denk ik de VIMSIG:
[afbeelding]
Die kost 14,95 euro en is overal op voorraad behalve in Utrecht ()
Ik werk bij de potten, planten, vasen, kaarsen, decoratiemateriaal, cadeauartikelen, posters, lijsten, rietshopquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:10 schreef Koningin het volgende:
Webforce, wat voor werk doe je precies bij de IKEA?
Ik vind de roos ook mooier.....
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:32 schreef WebForce het volgende:
Ik heb *net* een brief gekregen van IKEA met daarin een contract voor onbepaalde tijd!!!! Na 2 halfjarige contracten...![]()
![]()
[/ikea]
Wanneer krijg je dat ding?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:57 schreef Adelante het volgende:
op naar de zilveren inbussleutel, WebForce
Als je 10 jaar bij de Clan hoort!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:25 schreef WebForce het volgende:
[..]
Wanneer krijg je dat ding?
Ik zie er alleen oude mensen mee lopen
Resultaat: ZEER verbaasde blikken bij klanten, alsof het een buitenaardse bijeenkomst betrof ofzoquote:Attentie, hier volgt een personeelsmededeling: willen alle leidinggevenden zich verzamelen in het Centrum?
Vervolgens liep de halve winkel leeg van personeel (ik was 1 van de 3 die op de hele marketplace aanwezig was) en een hoop verbaasde gezichtenquote:Attentie, hier volgt een personeelsmededeling: willen alle collega's die meedoen aan de prijscollect zich naar de kantine begeven?
Oh leuk, bij al die hebbedingetjes...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:45 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik werk bij de potten, planten, vasen, kaarsen, decoratiemateriaal, cadeauartikelen, posters, lijsten, rietshop
Zelf gefabriceerd zeker? Want wij hebben er nooit een gehad hoor...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:44 schreef Adelante het volgende:
speciaal voor de klantenservice was er altijd al een catalogus met
artikelnummersin Heerlen lag bij iedere balie zo'n exemplaar
* Allan24 heeft 'm natuurlijk al hangenquote:volgende week is trouwens de gratis SKÄR kalender af te halen
Kleine correctie, niet E19 maar A12quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:24 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Niet als je over de A16 (Breda) komt... of de E19 in België (Wilrijk)
Belgische A12 = onderdeel van Europese wegennet, de E19 loopt van Amsterdam tot Parijsquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:05 schreef thomas26 het volgende:
[..]
Kleine correctie, niet E19 maar A12
Even ter verduidelijkingquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:29 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Belgische A12 = onderdeel van Europese wegennet, de E19 loopt van Amsterdam tot Parijs
Okee, okeequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:39 schreef thomas26 het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking
[afbeelding]
Nee hoor, echt nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:49 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Okee, okeemaar die zie je vast wel staan als je over de E19 rijdt
Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:51 schreef thomas26 het volgende:
[..]
Nee hoor, echt niet
het maakt eigenlijk niet zoveel uit
Per nu!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:17 schreef moussy het volgende:
Vanaf wanneer gaan de nieuwe prijzen van de catalogus in? Zag dat er een aantal prijzen verlaagd waren.
mooi!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:56 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Per nu!
wat is jouw favo stoel dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:06 schreef moussy het volgende:
mooi!!!
Ben ik ff blij dat ik mn favo stoel niet vorige week heb gekocht
Foto? Ik kan em op de site niet vinden (?)quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
hoewel de eerste woonsdagaanbieding van september (ALLEBY bas leer feautuil) ook zeker kans maakt om in mijn interieur te komen
Klopt... de woonsdag-aanbiedingen staan er (nog?) niet op, en veel speciaal-voor-Woonsdag-aanbiedingen zijn ALLEBY genaamd (dus zitten niet vast in het assortiment).quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:47 schreef Snoetje het volgende:
[..]
Foto? Ik kan em op de site niet vinden (?)
Is de ALLEBY die fauteuil die erg op KLIPPAN lijkt? Want die heb ik wel eens in Heerlen zien staan, een paar maanden geleden, met zwart BAS leer bekleed. In Eindhoven kon ik hem niet vinden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:49 schreef Adelante het volgende:
de ALLEBY fauteuil schijnt al in sommige vestigingen te staan voor de "van"
prijs van ¤ 249,-, helaas heb ik nu vakantie () en kan hem nog niet irl
bewonderen....
Da's vreemd... in welke vestiging heb je 'm besteld?quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:25 schreef dorian_g het volgende:
Ok en de bank is nooit besteld terwijl ik dat toch echt heb gedaan en ondertekend =/ Maar weer bestellen en nu 100 euro goedkoper
Wat bij ons ook wel eens gebeurt, dan wordt er ipv een COS een C&C order aangemaakt... als het dan van een talon bank is die in voorraad staat, tja dan gebeurt er niet veel natuurlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:04 schreef Adelante het volgende:
bij een "bestelling" wordt toch meestal ook een betaling van het volledige bedrag
dan wel een aanbetaling gevraagd???
viel mij ook op. Volgens mij gewoon een goed seizoen geweest. Veel regen, weinig zonquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:22 schreef Adelante het volgende:
whehehe, da's altijd en bij iedere vestiging... heel veel mucho veel zwangere vrouwen
de komende 2 weken wordt de catalogus huis-aan-huis verspreid, daarnaquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:43 schreef Reese het volgende:
Beste ikea-meneren, weten jullie toevallig ook wanneer ik de hele catalogus kan downloaden??
kan nu alleen per pagina of sectie....
en wel OVERAL in de bus douwen eej! zelfs de mensen met nee/nee stickerquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:46 schreef mark_03 het volgende:
Heb de hele week al met een TPG auto die IKEA catalogussen rond zitten bezorgen .... Kan geen IKEA boek meer zien
nou nouquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:31 schreef Snoetje het volgende:
[..]
viel mij ook op. Volgens mij gewoon een goed seizoen geweest. Veel regen, weinig zon
Verse baby aanvoer.. en allemaal een ikea babykamer...
egnie! halt tegen de vergrijzing!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:00 schreef Babbelzz het volgende:
nou nou
slecht voor de staat
Vreselijk off topic... Heel goed, het is slopend en dodelijk vermoeiend, maar ook weer erg goed voor de lijn en vooral erg leuk! 1 week down, 1 week to go!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:14 schreef Reese het volgende:
Hi BE, hoest met je congres??
kijk da's een vraag, die ik dan wel weet:quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:16 schreef Reese het volgende:
Even ontopic dan maar, wat betekent IKEA eigenlijk?
Te laatquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
kijk da's een vraag, die ik dan wel weet:
Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd
oprichter en dorpen/streken bij Älmhult, waar IKEA is ontstaan
feminisme in haar volle gloriequote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:26 schreef Reese het volgende:
Te laatDeze IKEAmuts is gewend om alles zelf te doe-het-zelf-en
![]()
volgens mij moet je zelf even teruglezenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:31 schreef Reese het volgende:
nee, hoor, ben gewoon gewend om zelf op zoek te gaan in het ZBM en vervolgens thuis het gevecht aan te gaan met plankjes en schroefjes!
Maarreh, geef es ff antwoord op mijn andere echte ontopic vraag van vanavond? Please?
wat vond je van de nieuwe catalogus dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:01 schreef MissX het volgende:
Ik heb de catalogus vandaag al in de bus gehad
Alleen ben ik eik niet zo een ikea fan. Ze hebben af en toe wel leuke dingen, maar ik heb een bloedhekel aan die winkel. Alleen ms binnenkort een of ander gaar bijzettafeltje halen. Want daar ben ik al een half jaar naar op zoek. Maar geen zin der veel geld aan uit te geven.
zo was 't in Heerlen iedere woonsdag sinds de trek-in-korting actiequote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:24 schreef Allan24 het volgende:
Mijn godenWoonsdag
![]()
wat was het vandaag druuuuuuuuk in Breda!!
Voor ons is het qua bezoekersaantal (± 6500) en ook omzet zo'n beetje de drukste Woonsdag tot nu geweest
Vnaf 17:30 zijn er in het restaurant wachttijden aan het buffet geweest van >30 minuten, en met 16 kassa's open elk >15 personen in de rij (van ± 19:00 tot 21:30 uur)
Nou, bij ons in het Restaurant ook wel, maar nu bleef het eigenlijk de hele avond nog druk (na een eveneens drukke ochtend en middag)... onvoorstelbaarquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
zo was 't in Heerlen iedere woonsdag sinds de trek-in-korting actie![]()
Tot het eind van de dag zijn er nog wel beschikbaar geweest (behalve de rode dan); we hadden er dan ook best veel voorraad van. Maar ik heb het idee dat veel mensen vandaag niet speciaal voor de Woonsdag-aanbiedingen kwamen maar voor andere aankopen... (daar was de omzet ook wel naarquote:op een gegeven moment konden klanten niet meer zitten in het restaurant
liep het Robin bureautje een beetje?
Ik weet niet of de Göteborg een zogenaamde BOB bank (Bekleding Op Bestelling) is? Net als bijvoorbeeld de Karlanda; daarbij trek je geen hoes over de bank (zoals wel bij Ektorp of Klippan) maar dan wordt de bank speciaal op stof en kleur voor je gemaakt.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:17 schreef dorian_g het volgende:
Tssss die woonsdag site is nog niet online!
Allan, je verhaal over de c&c order ipv een cos order klinkt heel aannemelijk. Denk je dat het mogelijk is om de bank opnieuw te bestellen en, aangezien het ikeas fout is dat die bank nooit besteld is, hem eerder te krijgen dan over 12 weken? Ik wil echt niet zooo lang wachten. Is dat mogelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |