Notes en bans worden niet op het forum besproken!quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
ik ben 1van de meest notuleerbare users van Fok! en dat probeer ik ook zo te houden.
Ik haal meestal ijs bij de Aldi...quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:25 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Notes en bans worden niet op het forum besproken!![]()
Bedankt, maar ik weet niet of me dat gaat lukken, want het is al laat.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:21 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Normaal dus door op het rechtse blokje te klikken. Er verschijnt dan dat de tekst "quote deze post" of zo.
Maar omdat die gesloten is lukt dat momenteel niet meer.
Gewoon selecteren, copieeren, en plakken dus. En iets aanpassen. Plaats ook een linkje naar het vorige deel a.u.b. (door staande op de vorige topic de adres balk te copieren).
Gelukkig hebben we de foto's nog [deel 22]quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:30 schreef tenenlikker het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik weet niet of me dat gaat lukken, want het is al laat.
Kan jij of iemand anders dat dan misschien doen? lik, lik ... slijm, slijm ...![]()
Let even op het het woordje "stel".quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:42 schreef Bard_Yttap het volgende:
Ik quote toch echt geen 40 regels. Ik denk daarom dat je er beter aan doet om het zelf nog even te lezen!
Mijn argument in deze is dat het , zoals ook Danny schreef, topics overzichtelijker maakt.quote:Uit : ! Policywijzigingen mbt quoten !
Wat houdt dit in ?
Stel, een bericht is 40 regels lang en je reageert op een klein deel ervan. Zorg er dan voor dat je de rest van het bericht dat je quote uit je quote verwijdert.
Maak de quote dus niet langer dan absoluut noodzakelijk.
Ik help gewoon graag iemand.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
*trachten wit voetje te halen ivm slecht gedrag*
Ook moslims die in hart en nieren en ongetrimde baard volhardend geloven ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:29 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik help gewoon graag iemand.
Zag je die smiley er niet achterquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:02 schreef Akkersloot het volgende:
Een agressieve verwensing ("als ik naast je had gestaan had ik je volledig totall los geslagen") en dat eewige getrol van "jij adoreert nu eenmaal Hitler" (omdat ik van Hitler en Mohammed beweer dat ze allebei net zulke "profeten" zijn).
Je noemt hem telkens "profeet", wat moet ik anders denkenquote:Eerste islamitische bank opent haar deuren in Londen.
Terwijl trolletje Bansheeboy toch wel beter moet weten dat ik géén Hitler adoreerder ben.
Hitler was een Mohammedaantje (kind van neef en ni cht![]()
Is geen verwensing maar virtueel dom gedragquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:02 schreef Akkersloot het volgende:
Een agressieve verwensing ("als ik naast je had gestaan had ik je volledig totall los geslagen")
Neem het even mee naar de andere nws mods maar zie er zelf vooralsnog niets anders in dan een stupide mening van iemandquote:en dat eewige getrol van "jij adoreert nu eenmaal Hitler" (omdat ik van Hitler en Mohammed beweer dat ze allebei net zulke "profeten" zijn).
Als ik dergelijke stupide gedrag moet toleren zou dat namelijk ook inhouden dat ik het moet dulden dat ik de godsdienststichter Mohamed (pedofiel, slavenhandelaar en massamoordenaar) met zijn "visioenen" geen temporaal kwab epilepsie patient mag noemen. En dat is een slechte zaak in een vrij land.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:16 schreef Loedertje het volgende:
Neem het even mee naar de andere nws mods maar zie er zelf vooralsnog niets anders in dan een stupide mening van iemand
Erboven staan / negeren is ook een optie..
Geen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:23 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als ik dergelijke stupide gedrag moet toleren zou dat namelijk ook inhouden dat ik het moet dulden dat ik de godsdienststichter Mohamed (pedofiel, slavenhandelaar en massamoordenaar) met zijn "visioenen" geen temporaal kwab epilepsie patient mag noemen. En dat is een slechte zaak in een vrij land.
Hey Loedertje, was maar grappaig bedoelt, getuige de smiley achter de zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Is geen verwensing maar virtueel dom gedrag
[..]
Weet ik, ik sta er ook boven. Maar toch bedankt voor je tipquote:Neem het even mee naar de andere nws mods maar zie er zelf vooralsnog niets anders in dan een stupide mening van iemand
Erboven staan / negeren is ook een optie..
Check trouwens heel dat topic. Ik heb ondanks zijn pogingen tot off-topic gedrag toch vrij netjes proberen te houdenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:30 schreef Loedertje het volgende:
![]()
Die godsdienststichter Mohammed betrekt mij als "ongelovige" immers bij zijn godsdienst. Dan moet je ook niet zeuren dat mensen daarop reageren. En het is gewoon zo dat Mohammed met zijn visioenen gewoon geestesziek was. En welke geestesziekte doet er helemaal niet toe. Hij betrekt mij immers bij zijn godsdienst.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:29 schreef Loedertje het volgende:
[temporaal kwab epilepsie]
Geen?
Waarom mag ik Mohammed's visioenen geen epilepsie noemen ?quote:Even overleggen met de andere nws-mods. O.K. ?
Ik wil er in NWS helemaal niet over praten, als je gewoon zijn posts afgaat heeft hij het ALTIJD over Mohammed vrede zij met hem, ongeacht het onderwerp, waarom hij dat doet is me een raadsel. Maar ik begin steeds meer te denken dat hij subsidie krijgt van de overheid voor zijn oorlog tegen de Islam...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:16 schreef Loedertje het volgende:
Akkersloot en BSB, is NWS of POL voor jullie wel de juiste plaats om over Mohammed te praten?
Ik denk zelf dat het elders beter tot zijn recht zal komen.
Wij hebben er eigenlijk weinig zin in dat vrijwel elk topic over sprookjesboeken gaat, dit is NWS en geen Historie of Levensbeschouding, snappen jullie ?
Aan welke persoon hebben we immers het idee van islamitische banken te danken. Dat is Mohammed toch. Of niet ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:16 schreef Loedertje het volgende:
Akkersloot en BSB, is NWS of POL voor jullie wel de juiste plaats om over Mohammed te praten?
Ik denk zelf dat het elders beter tot zijn recht zal komen.
Wij hebben er eigenlijk weinig zin in dat vrijwel elk topic over sprookjesboeken gaat, dit is NWS en geen Historie of Levensbeschouding, snappen jullie ?
Wie post dan onder jouw nick ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil er in NWS helemaal niet over praten
Klopt Oogstsloot, maar dan hoef je toch niet weer het oude inmiddels bekende verhaal van je te propageren ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:23 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Aan welke persoon hebben we immers het idee van islamitische banken te danken. Dat is Mohammed toch. Of niet ?
Hm, dan eerder aan de mensen die de legende (>) in stand hebben gehouden van Mohammed .quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:23 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Aan welke persoon hebben we immers het idee van islamitische banken te danken. Dat is Mohammed toch. Of niet ?
Ik heb het recht om het gedachtengoed van een politiek strateeg als "profeet" Mohammed bin Abdullah te bestrijden. Godsdiensten, en zeker zijn godsdienst, hebben immers een grote maatschappelijk impact. Ook al laten veel mensen zijn politieke ideeen doorgaan als "religie".quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Niemand dwingt je een rekening te openen bij een islamitische bank. Wat is je probleem?
Loedertje, LEES en KIJK aub in dat topic, WIE haalt er continue de volgende woorden bij:quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wie post dan onder jouw nick ?
Ik weet het. Geen enkele doctrine zoals de islam kan niet overleven zonder vijandsbeeld. Maar dat heb je ook pas door als je je hebt bezig gehouden met dergelijke religies.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:26 schreef Loedertje het volgende:
Hm, dan eerder aan de mensen die de legende (>) in stand hebben gehouden van Mohammed .
Jij helpt zo overigens wél mee aan deze legendevorming
Allang gelezen hoor, ben nu bezig met een veelgebruikt woordenlijstje van BSBquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Loedertje, LEES en KIJK aub in dat topic, WIE haalt er continue de volgende woorden bij:
- epilepsie
- Mohammed
- geesteszieke
- "profeet"
- hitler is net zo'n "profeet"
- etc.
- frontaal kwab epilepsie
- Slavenhandelaar
*Laat dat suikerklontje maar .quote:Sterker nog, zoek eens een topic waarin Akkersloot (Oogstsloot) deze woorden niet gebruikt. Als je 1 topic vind krijg je een wortel van me een suikerklontje![]()
Nogmaals, we overleggen het strax even .quote:In het betreffende topic heb ik overigens mijn best gedaan serieus vragen van hem te bantwoorden
Staat dat ter discussie dan ???quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:39 schreef Loedertje het volgende:
Wie weet mag je blijven.
Jij bent degene die de "profeet" Hitler er elke keer bij haalt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Loedertje, LEES en KIJK aub in dat topic, WIE haalt er continue de volgende woorden bij:
- epilepsie
- Mohammed
- geesteszieke
- "profeet"
- etc.
- Slavenhandelaar
BSB als je nu eens a.u.b. niet meer post dat ik een adoreerder van Hitler ben. Ik vind je een aangename discussiepartner maar niet met die posts dat ik Hitler adoreer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[Wie weet mag je blijven.]
Staat dat ter discussie dan ???
Ik ben er trots op dat ik een half jaar terug hier nog niet mocht zeggen dat de godsdienststichter Mohammed aan temporaal kwab epilepsie leed. Nu geldt er echter voor iedereen godsdienstvrijheid op dit forum. Al hoewel de "respectgeleerden" Lord_Vetinari, mod Yvonne en mod Schorpioen het daar nog niet mee eens zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Gasten, ga elkaar eens mailen ofzo of trakteer elkaar of een glaasje fris en doe eens niet zo verbitterd. Het leven is te kort om zo verbitterd door het leven te gaan. Je bereikt er toch niets mee, behalve dan dat je je eigen verbitterdheid voedt.
Ik vraag me toch af was het in die tijd gebruikelijk om 9-jarige meisjes te trouwen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
- epilepsie
- Mohammed
- geesteszieke
- "profeet"
- etc.
- Slavenhandelaar
Sterker nog, zoek eens een topic waarin Akkersloot (Oogstsloot) deze woorden niet gebruikt. Als je 1 topic vind krijg je een wortel van me en een suikerklontje of een flesje laxeermiddel naar keuze
In het betreffende topic heb ik overigens mijn best gedaan serieus vragen van hem te bantwoorden, maar het lijkt wel alsof hij ze niet leest, want hij blijft telkens opnieuw beginnen met deze ridiculiteit
Ik post dat telkens om te laten zien dat je te vaak het zelfde zegt en doet alsof je anderen niet "hoort". Het is inmiddels bekend dat je Hitler als "profeet" ziet net als Mohammed vrede zij met hem, maar ik vind dat te veel eer voor Hitler, de man die achter de dood van een groot aantal joden zit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:47 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
BSB als je nu eens a.u.b. niet meer post dat ik een adoreerder van Hitler ben. Ik vind je een aangename discussiepartner maar niet met die posts dat ik Hitler adoreer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |