abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 augustus 2004 @ 23:25:20 #81
96309 Bard_Yttap
Hitsige hoofddoekjes zijn sexy
pi_21167566
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:

ik ben 1van de meest notuleerbare users van Fok! en dat probeer ik ook zo te houden.
Notes en bans worden niet op het forum besproken!
  maandag 9 augustus 2004 @ 23:26:43 #82
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_21167623
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 23:25 schreef Bard_Yttap het volgende:

[..]

Notes en bans worden niet op het forum besproken!
Ik haal meestal ijs bij de Aldi...

(belachelijk reageren kunnen we allemaal )

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 9 augustus 2004 @ 23:30:23 #83
100996 tenenlikker
Vrouwen moeten wijdteens ligge
pi_21167745
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 23:21 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Normaal dus door op het rechtse blokje te klikken. Er verschijnt dan dat de tekst "quote deze post" of zo.
Maar omdat die gesloten is lukt dat momenteel niet meer.
Gewoon selecteren, copieeren, en plakken dus. En iets aanpassen. Plaats ook een linkje naar het vorige deel a.u.b. (door staande op de vorige topic de adres balk te copieren).
Bedankt, maar ik weet niet of me dat gaat lukken, want het is al laat.

Kan jij of iemand anders dat dan misschien doen? lik, lik ... slijm, slijm ...
  † In Memoriam † maandag 9 augustus 2004 @ 23:40:44 #84
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_21168075
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 23:30 schreef tenenlikker het volgende:

[..]

Bedankt, maar ik weet niet of me dat gaat lukken, want het is al laat.

Kan jij of iemand anders dat dan misschien doen? lik, lik ... slijm, slijm ...
Gelukkig hebben we de foto's nog [deel 22]
En nu stoppen met likken anders stuur ik het onderwerp van Zweetvoeten in de rechtzaal op je af.
  † In Memoriam † maandag 9 augustus 2004 @ 23:56:12 #85
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_21168556
@ Bard_Yttap
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 20:42 schreef Bard_Yttap het volgende:

Ik quote toch echt geen 40 regels. Ik denk daarom dat je er beter aan doet om het zelf nog even te lezen!
Let even op het het woordje "stel".
quote:
Uit : ! Policywijzigingen mbt quoten !
Wat houdt dit in ?
Stel, een bericht is 40 regels lang en je reageert op een klein deel ervan. Zorg er dan voor dat je de rest van het bericht dat je quote uit je quote verwijdert.
Maak de quote dus niet langer dan absoluut noodzakelijk.
Mijn argument in deze is dat het , zoals ook Danny schreef, topics overzichtelijker maakt.

Daarnaast zou ik het toch op prijs stellen als je je ongenoegen over bepaalde acties van mods waar je het niet mee eens bent hier even aankaart i.p.v her en der in topics
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 12:29:24 #86
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_21177409
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
*trachten wit voetje te halen ivm slecht gedrag*
Ik help gewoon graag iemand.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 12:43:18 #87
13462 BansheeBoy
pi_21177649
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 12:29 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ik help gewoon graag iemand.
Ook moslims die in hart en nieren en ongetrimde baard volhardend geloven ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  † In Memoriam † dinsdag 10 augustus 2004 @ 12:53:21 #88
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_21192496
Mag het homeau-topique weer open? Ah toe...
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 22:08:40 #90
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_21192821
Als ik alles wat redelijk tot zwaar offtopic is eruit haal blijft er weinig over, da's best jammer.
Is het niet een mogelijkheid (want ik denk dat het je niet zozeer om het nieuws als wel om de vervolg discussie gaat) om een topic te openen speciaal voor die discussie?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 14:02:36 #91
60090 Akkersloot
pi_21257879
Een agressieve verwensing ("als ik naast je had gestaan had ik je volledig totall los geslagen") en dat eewige getrol van "jij adoreert nu eenmaal Hitler" (omdat ik van Hitler en Mohammed beweer dat ze allebei net zulke "profeten" zijn).

Eerste islamitische bank opent haar deuren in Londen.

Terwijl trolletje Bansheeboy toch wel beter moet weten dat ik géén Hitler adoreerder ben.

Hitler was een Mohammedaantje (kind van neef en ni cht
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 14:15:57 #92
13462 BansheeBoy
pi_21258179
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 14:02 schreef Akkersloot het volgende:
Een agressieve verwensing ("als ik naast je had gestaan had ik je volledig totall los geslagen") en dat eewige getrol van "jij adoreert nu eenmaal Hitler" (omdat ik van Hitler en Mohammed beweer dat ze allebei net zulke "profeten" zijn).
Zag je die smiley er niet achter
quote:
Eerste islamitische bank opent haar deuren in Londen.

Terwijl trolletje Bansheeboy toch wel beter moet weten dat ik géén Hitler adoreerder ben.

Hitler was een Mohammedaantje (kind van neef en ni cht
Je noemt hem telkens "profeet", wat moet ik anders denken

† In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2004 @ 14:16:22 #93
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_21258187
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 14:02 schreef Akkersloot het volgende:
Een agressieve verwensing ("als ik naast je had gestaan had ik je volledig totall los geslagen")
Is geen verwensing maar virtueel dom gedrag
quote:
en dat eewige getrol van "jij adoreert nu eenmaal Hitler" (omdat ik van Hitler en Mohammed beweer dat ze allebei net zulke "profeten" zijn).
Neem het even mee naar de andere nws mods maar zie er zelf vooralsnog niets anders in dan een stupide mening van iemand

Erboven staan / negeren is ook een optie..
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 14:23:37 #94
60090 Akkersloot
pi_21258373
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 14:16 schreef Loedertje het volgende:
Neem het even mee naar de andere nws mods maar zie er zelf vooralsnog niets anders in dan een stupide mening van iemand

Als ik dergelijke stupide gedrag moet toleren zou dat namelijk ook inhouden dat ik het moet dulden dat ik de godsdienststichter Mohamed (pedofiel, slavenhandelaar en massamoordenaar) met zijn "visioenen" geen temporaal kwab epilepsie patient mag noemen. En dat is een slechte zaak in een vrij land.
  † In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2004 @ 14:29:12 #95
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_21258531
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 14:23 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Als ik dergelijke stupide gedrag moet toleren zou dat namelijk ook inhouden dat ik het moet dulden dat ik de godsdienststichter Mohamed (pedofiel, slavenhandelaar en massamoordenaar) met zijn "visioenen" geen temporaal kwab epilepsie patient mag noemen. En dat is een slechte zaak in een vrij land.
Geen?

Zodra ik de andere nws mods heb gesproken hoor je meer oké?
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 14:29:21 #96
13462 BansheeBoy
pi_21258539
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 14:16 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Is geen verwensing maar virtueel dom gedrag
[..]
Hey Loedertje, was maar grappaig bedoelt, getuige de smiley achter de zijn
quote:

Weet ik, ik sta er ook boven. Maar toch bedankt voor je tip

† In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2004 @ 14:30:11 #97
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 14:32:43 #98
13462 BansheeBoy
pi_21258616
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 14:30 schreef Loedertje het volgende:
Check trouwens heel dat topic. Ik heb ondanks zijn pogingen tot off-topic gedrag toch vrij netjes proberen te houden

vrijdag 13 augustus 2004 @ 14:38:14 #99
60090 Akkersloot
pi_21258759
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 14:29 schreef Loedertje het volgende:

[temporaal kwab epilepsie]

Geen?
Die godsdienststichter Mohammed betrekt mij als "ongelovige" immers bij zijn godsdienst. Dan moet je ook niet zeuren dat mensen daarop reageren. En het is gewoon zo dat Mohammed met zijn visioenen gewoon geestesziek was. En welke geestesziekte doet er helemaal niet toe. Hij betrekt mij immers bij zijn godsdienst.

Ook andere zijn het daar over eens. Maar menen dat ze dat "uit respect" niet mogen zeggen.
quote:
Even overleggen met de andere nws-mods. O.K. ?
Waarom mag ik Mohammed's visioenen geen epilepsie noemen ?

(Hoewel Schorpioen er zelf in gereageerd had, is deze topic in het kader van de Akkersloot-bashing net vóór dat die vol was door hem gesloten)

Verder reageer ik hier in de feedback natuurlijk over dat eeuwige getrol van BSB dat ik een adoreerder van Hitler zou zijn. In verschillende topics ook door anderen overgenomen. Dus graag maatregelen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Akkersloot op 13-08-2004 14:43:21 ]
  † In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:16:21 #101
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_21259770
Akkersloot en BSB, is NWS of POL voor jullie wel de juiste plaats om over Mohammed te praten?

Ik denk zelf dat het elders beter tot zijn recht zal komen.
Wij hebben er eigenlijk weinig zin in dat vrijwel elk topic over sprookjesboeken gaat, dit is NWS en geen Historie of Levensbeschouwing, snappen jullie ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Loedertje op 13-08-2004 15:23:29 ]
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:20:36 #102
13462 BansheeBoy
pi_21259871
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:16 schreef Loedertje het volgende:
Akkersloot en BSB, is NWS of POL voor jullie wel de juiste plaats om over Mohammed te praten?

Wij hebben er eigenlijk weinig zin in dat vrijwel elk topic over sprookjesboeken gaat, dit is NWS en geen Historie of Levensbeschouding, snappen jullie ?
Ik wil er in NWS helemaal niet over praten, als je gewoon zijn posts afgaat heeft hij het ALTIJD over Mohammed vrede zij met hem, ongeacht het onderwerp, waarom hij dat doet is me een raadsel. Maar ik begin steeds meer te denken dat hij subsidie krijgt van de overheid voor zijn oorlog tegen de Islam...

vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:23:45 #103
60090 Akkersloot
pi_21259946
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:16 schreef Loedertje het volgende:

Wij hebben er eigenlijk weinig zin in dat vrijwel elk topic over sprookjesboeken gaat, dit is NWS en geen Historie of Levensbeschouding, snappen jullie ?
Aan welke persoon hebben we immers het idee van islamitische banken te danken. Dat is Mohammed toch. Of niet ?
  † In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:24:19 #104
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_21259956
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik wil er in NWS helemaal niet over praten

Wie post dan onder jouw nick ?
pi_21259964
Niemand dwingt je een rekening te openen bij een islamitische bank. Wat is je probleem?
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:26:25 #106
13462 BansheeBoy
pi_21260000
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:23 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Aan welke persoon hebben we immers het idee van islamitische banken te danken. Dat is Mohammed toch. Of niet ?
Klopt Oogstsloot, maar dan hoef je toch niet weer het oude inmiddels bekende verhaal van je te propageren ?

Als we het over auto's hebben gaan we ook niet ineens over de uitvinder praten ?

Ik denk dat jij eens moet leren discusseren. Want je lijkt totaal niet te luisteren, je begint na een reactie van een user van voor af aan, alsof de tegenpartij inhoudelijk niks heeft gezegd

† In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:26:29 #107
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_21260002
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:23 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Hm, dan eerder aan de mensen die de legende (>) in stand hebben gehouden van Mohammed .

Jij helpt zo overigens wél mee aan deze legendevorming
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:34:51 #108
60090 Akkersloot
pi_21260217
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Niemand dwingt je een rekening te openen bij een islamitische bank. Wat is je probleem?
Ik heb het recht om het gedachtengoed van een politiek strateeg als "profeet" Mohammed bin Abdullah te bestrijden. Godsdiensten, en zeker zijn godsdienst, hebben immers een grote maatschappelijk impact. Ook al laten veel mensen zijn politieke ideeen doorgaan als "religie".

Iedereen is met de komst van een islamitische bank betrokken. Althans wat betreft BSB. Want hij heeft in die topic gepost dat iedereen, ook islamitische bank gebruikers, gebruik moeten kunnen maken van een (aangepaste vorm van hypotheek rente aftrek.

Verder vraag ik me af ofdat een islamitische bank wettelijk kan functioneren in een samenleving dat discriminatie op levensbeschouwelijke gronden niet toestaat.

BSB kent immers niet het verschil tussen het eigen kapitaal van een bank en het kapitaal dat door de spaarders wordt ingebracht. Dus hoe het één en ander zonder discriminatie geregeld kan worden lezen we dan wel in dat topic (als die vraag beantwoord wordt).
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:35:31 #109
13462 BansheeBoy
pi_21260234
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:24 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Wie post dan onder jouw nick ?
Loedertje, LEES en KIJK aub in dat topic, WIE haalt er continue de volgende woorden bij:

- epilepsie
- Mohammed
- geesteszieke
- "profeet"
- hitler is net zo'n "profeet"
- etc.
- frontaal kwab epilepsie
- Slavenhandelaar

Sterker nog, zoek eens een topic waarin Akkersloot (Oogstsloot) deze woorden niet gebruikt. Als je 1 topic vind krijg je een wortel van me en een suikerklontje of een flesje laxeermiddel naar keuze :')
In het betreffende topic heb ik overigens mijn best gedaan serieus vragen van hem te bantwoorden, maar het lijkt wel alsof hij ze niet leest, want hij blijft telkens opnieuw beginnen met deze ridiculiteit

vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:39:00 #110
60090 Akkersloot
pi_21260325
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:26 schreef Loedertje het volgende:
Hm, dan eerder aan de mensen die de legende (>) in stand hebben gehouden van Mohammed .

Jij helpt zo overigens wél mee aan deze legendevorming
Ik weet het. Geen enkele doctrine zoals de islam kan niet overleven zonder vijandsbeeld. Maar dat heb je ook pas door als je je hebt bezig gehouden met dergelijke religies.

Zodra de VS door China economisch is ingehaald zal het dan ook wel gebeurd zijn met die akelige doctrine.
  † In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:39:49 #111
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_21260345
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Loedertje, LEES en KIJK aub in dat topic, WIE haalt er continue de volgende woorden bij:

- epilepsie
- Mohammed
- geesteszieke
- "profeet"
- etc.
- Slavenhandelaar
Allang gelezen hoor, ben nu bezig met een veelgebruikt woordenlijstje van BSB
quote:
Sterker nog, zoek eens een topic waarin Akkersloot (Oogstsloot) deze woorden niet gebruikt. Als je 1 topic vind krijg je een wortel van me een suikerklontje
*Laat dat suikerklontje maar .
quote:
In het betreffende topic heb ik overigens mijn best gedaan serieus vragen van hem te bantwoorden
Nogmaals, we overleggen het strax even .
Wie weet mag je blijven.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:40:50 #112
13462 BansheeBoy
pi_21260364
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:39 schreef Loedertje het volgende:

Wie weet mag je blijven.
Staat dat ter discussie dan ???

pi_21260432
hallo wie zou mij kunnen helpen?
Ik ben een heftige FOK lezer en kan het niet meer laten ook af en toe mijn mening te spuien.
Nu heb ik een usericon gemaakt die voldoet aan de eisen maar iedere keer als ik die wil uploaden zegt het systeem dat die functie momenteel niet beschikbaar is wat doe ik verkeerd?
Gr.

Realkane

[ Bericht 0% gewijzigd door realkane op 13-08-2004 16:06:11 ]
This seems to be a day, that nothing goes ok but you stick it out anyway, cause you're a champ!
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:43:20 #114
60090 Akkersloot
pi_21260436
quote:

- epilepsie
- Mohammed
- geesteszieke
- "profeet"
- etc.
- Slavenhandelaar
Jij bent degene die de "profeet" Hitler er elke keer bij haalt.

Ook ik heb vrijheid van godsdienst. En als ik er op wil wijzen dat die godsdienststichter geestesziek is dan doe ik dat. Ook in dat topic over dat verbod op rente. Het is namelijk gewoon belachelijk dat je van je kapitaal geen rente mag vragen maar wel winstdeling. Het heeft dan immers alleen een andere naam.
pi_21260489
Gasten, ga elkaar eens mailen ofzo of trakteer elkaar of een glaasje fris en doe eens niet zo verbitterd. Het leven is te kort om zo verbitterd door het leven te gaan. Je bereikt er toch niets mee, behalve dan dat je je eigen verbitterdheid voedt.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:47:50 #116
60090 Akkersloot
pi_21260540
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[Wie weet mag je blijven.]

Staat dat ter discussie dan ???

BSB als je nu eens a.u.b. niet meer post dat ik een adoreerder van Hitler ben. Ik vind je een aangename discussiepartner maar niet met die posts dat ik Hitler adoreer.

Leer maar eens in zien dat iemand niet gelooft dat Mohammed een profeet was. Dat heb ik veel en veel liever

(Ik heb veel liever dat Lord_Vetinari en mod Schorpioen oprotten. Maar dat zal niemand verbazen).
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:50:18 #117
60090 Akkersloot
pi_21260599
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Gasten, ga elkaar eens mailen ofzo of trakteer elkaar of een glaasje fris en doe eens niet zo verbitterd. Het leven is te kort om zo verbitterd door het leven te gaan. Je bereikt er toch niets mee, behalve dan dat je je eigen verbitterdheid voedt.
Ik ben er trots op dat ik een half jaar terug hier nog niet mocht zeggen dat de godsdienststichter Mohammed aan temporaal kwab epilepsie leed. Nu geldt er echter voor iedereen godsdienstvrijheid op dit forum. Al hoewel de "respectgeleerden" Lord_Vetinari, mod Yvonne en mod Schorpioen het daar nog niet mee eens zijn.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:53:37 #118
97537 Dr_Weird
Let the mating begin!!!!!
pi_21260676
quote:

[..]

- epilepsie
- Mohammed
- geesteszieke
- "profeet"
- etc.
- Slavenhandelaar

Sterker nog, zoek eens een topic waarin Akkersloot (Oogstsloot) deze woorden niet gebruikt. Als je 1 topic vind krijg je een wortel van me en een suikerklontje of een flesje laxeermiddel naar keuze
In het betreffende topic heb ik overigens mijn best gedaan serieus vragen van hem te bantwoorden, maar het lijkt wel alsof hij ze niet leest, want hij blijft telkens opnieuw beginnen met deze ridiculiteit

Ik vraag me toch af was het in die tijd gebruikelijk om 9-jarige meisjes te trouwen?
Zo nee, waarom Mohammed dan wel en wat was dan wel de huwbare leeftijd?

Waarom mag er niet met een kritisch oog naar de Koran en allah's grondpersoneel worden gekeken?

Hoe moet er worden omgegaan met mensen waarvan hun kroost een zware delict heeft begaan en tegen beter weten in blijven ontkennen en vervolgens de maatschappij de schuld geven?
More corn!!!
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:55:26 #119
97537 Dr_Weird
Let the mating begin!!!!!
pi_21260723
de bovenstaande vraag is uitsluitend aan bansheeboy of een van zijn geloofsgenoten. Dus geen bijdehante of hatelijke opmerkingen.

Dank u zeer.
More corn!!!
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:55:37 #120
13462 BansheeBoy
pi_21260727
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:47 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

BSB als je nu eens a.u.b. niet meer post dat ik een adoreerder van Hitler ben. Ik vind je een aangename discussiepartner maar niet met die posts dat ik Hitler adoreer
Ik post dat telkens om te laten zien dat je te vaak het zelfde zegt en doet alsof je anderen niet "hoort". Het is inmiddels bekend dat je Hitler als "profeet" ziet net als Mohammed vrede zij met hem, maar ik vind dat te veel eer voor Hitler, de man die achter de dood van een groot aantal joden zit.

Tevens is inmiddels wel bij iedereen bekend dat je Mohammed vrede zij met hem niet erkent als profeet, maaar dat hoef je niet telkens te zeggen met waarde-oordelen: geestezieke, gekke, domme, zieke, kwab epilepsie etc. Dat betekent nl. dat je de andere moslim-users niet respecteert.

Een discussie is ook mogelijk zonder te "trollen" en de discussie te frustreren.

Ik geef je 1 tip: Lees eens een keer wat andere users posten en wees eens daadwerkelijk daarin geïntersseerd

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')