wat heeft Vitesse jou aangedaanquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Vitesse is dit seizoen weer veel spelers aant halen zie ik
Ik hoop dat de financiele problemen daarmee erger worden
Villa zit zwaar achter hem aan -> 12 mln pond + allbackquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:00 schreef DIGGER het volgende:
- James Beattie (Saints) naarSpurs
Charlton of Aston Villa
- Rafael Marquez van Barcelona naar Lazio
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ravanelli scoorde in de finale tegen Ajax de gelijkmaker.
Nou volgens de geruchten zou arsenal de vraagprijs weer hebben verhoogd van 32 naar 38 milquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:23 schreef DIGGER het volgende:
Arsenal vraagt niet ineens meer, Real dacht dat ze hem wel voor minder konden krijgen.
Let wel, met behulp van Milan die Lazio zal gebruiken om Marquez aan de Serie A te laten wennen. Ik zie er geen erg in, als Milan Lazio op zulke wijze gebruikt. Al was Marquez echt bar en barslecht vorig seizoen maar lag dagt ook vooral aan de wijze van invulling door onze Frenk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:00 schreef DIGGER het volgende:
- Rafael Marquez van Barcelona naar Lazio
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:10 schreef JeroenV het volgende:
JAAAAAH SMOLDERS!!!
oh verkeerde topic...
Morientes van Real Madridquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:35 schreef stevengerrard het volgende:
Dit zijn namen die rond om Liverpool rondzwerfen nu Owen weg is.
Mista van valencia
Angel van Aston villa
Barton van Man city
Garcia van Barcelona
Xavi alonso van Real Sociedad
Die heeft al CL gespeeld.quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:18 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Morientes van Real Madrid
Van Damme zat niet eens bij de selectie.quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:17 schreef Erasmusch het volgende:
LeSaux naar Millwall, nu van damme bij de Saints eerste keus zou zijn.
Dat zou wat zijn. Heinz of Zigic bij Gladbach.quote:Ein weiterer Neuer könnte schon bald dazustoßen. Ein Stürmer. Der Favorit bleibt Marek Heinz (27) von Banik Ostrau. Der ebenfalls gehandelte 2,02 Meter große Nikola Zigic (23, Roter Stern Belgrad) rückt nur ins Blickfeld, wenn sich Heinz gegen die Bundesliga entscheidet.
quote:Witschge arrives at Rangers
Rangers have invited former Dutch international Richard Witschge to spend some time training at the club.
The 34-year-old midfielder formerly with Ajax, Barcelona, Bordeaux and briefly at Blackburn Rovers spent last season playing in Japan.
A statement on the Rangers website said: "The club will monitor the situation on a day-by-day basis."
Left-sided Witschge won 31 caps for Holland, mainly as a holding player in the middle of the park.
ja, en voor een schijntje, als die 4 a 6 miljoen kloppenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:19 schreef DIGGER het volgende:
Fabio Cannavaro naar Real Madrid
Zou goed zijn voor Madrid.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:19 schreef DIGGER het volgende:
Fabio Cannavaro naar Real Madrid
Ik wil geen Napolitaan in Madridquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:29 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Zou goed zijn voor Madrid.
Hij is beter dan de rest.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik wil geen Napolitaan in Madrid![]()
quote:Macclesfield Town are close to clinching an ambitious swoop for Iraq international Jassim Swadi Fayadh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |