Is zijn moederquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:09 schreef BlueEyed het volgende:
Maanvis contact gehad met Jomanda?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Is zijn moeder
en ik op je zusjequote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:10 schreef timbob het volgende:
ik was altijd al stiekem een beetje verliefd op inso
o ja bedank enzoquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
o okay.
Jij bent homo!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:10 schreef timbob het volgende:
ik was altijd al stiekem een beetje verliefd op inso
Je bent nog geen mod, toch???quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:12 schreef Hanzel_lane het volgende:
mijn natte droom! wat doe je?
Nog niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je bent nog geen mod, toch???
my condolancesquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar nu Inso weg gaat, maak ik natuurlijk wel meer kans...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je bent nog geen mod, toch???
Net als iedereenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:15 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
maar nu Inso weg gaat, maak ik natuurlijk wel meer kans...![]()
mogen we al mailen dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nu wachten op de open sollicitatie-topics...
![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:17 schreef Nolius het volgende:
Kut, dit moet een FP bericht worden!!
ik heb iets gemist:oquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:18 schreef calvobbes het volgende:
Ja Inso, jammer dat je stopt
Maar prive gaat natuurlijk altijd voor. Ik hoop dat je snel herstelt van de operatie
't mailtje staat standaard klaar, alleen ff datum aanpassen en verzenden maar!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nu wachten op de open sollicitatie-topics...
![]()
Nee, doe maar niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:18 schreef Tiemie het volgende:
[..]
mogen we al mailen dan?
mwah, ik verander meestal ook nog de 1e zin "naar aanleiding van het opstappen van [naam]"quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
't mailtje staat standaard klaar, alleen ff datum aanpassen en verzenden maar!
Ik begin me zolangzamerhand toch af te vragen of 1 van de users hier mij stiekem adoreert en stiekem sollicitatiemailtjes stuurt zodat ik moderator word!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:20 schreef calvobbes het volgende:
Ow je mail is al binnen Maanvis!
Je was WEER de eerste! Gefeliciteerd!
Alsof iemand dit voor de grap zou openen. Denk even na mên.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:22 schreef Hanzel_lane het volgende:
gaat ze nou echt weg?![]()
Bitchquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:23 schreef melanie_the_miss het volgende:eindelijk van inso af
Ik hoop wel dat het een vrouw wordt die haar opvolgt, om een beetje tegenwicht te geven t.o. Knut en Jogy. Anders staat PR er zo alleen voor.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:20 schreef calvobbes het volgende:
Ow je mail is al binnen Maanvis!
Je was WEER de eerste! Gefeliciteerd!
idd, over zoiets maak je geen grapjes!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alsof iemand dit voor de grap zou openen. Denk even na mên..
Het zou een leuke matige grap zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alsof iemand dit voor de grap zou openen. Denk even na mên..
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:23 schreef melanie_the_miss het volgende:eindelijk van inso af
doeiquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:24 schreef Adelante het volgende:
je hebt je last waardig gedragen, je was als een dochter voor je admin en
als een maria magdalena voor alle ONZ users... ik zal je missen
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:23 schreef melanie_the_miss het volgende:eindelijk van inso af
Echt ziek, stelletje lijkenpikkers.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:24 schreef Tiemie het volgende:
idd, over zoiets maak je geen grapjes!
slotjes! dat had ze...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:24 schreef Hanzel_lane het volgende:
toch had ze wel iets... al weet ik niet meer wat...![]()
mja precies!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Echt ziek, stelletje lijkenpikkers..
onder het mom van beter goed gejat, dan zelf bedacht?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:27 schreef Tiemie het volgende:
mja precies!
ps: heb jij je soli-mailtje al verstuurd?
wehehe, ik zie het al voor me, slotposts van een half a4tje... maar die pas gepost worden als t topic al lang en breed doodgebloedt is!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:24 schreef Croupouque het volgende:
Ik ga haar echt niet opvolgen ofzo, hoor. Echt niet. Niks van waar. Ik ontken alle geruchten die vanaf nu gaan ontstaan, ik ga het écht niet doen.
das altijd nog beter dan slotposts met 'burp' erinquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wehehe, ik zie het al voor me, slotposts van een half a4tje... maar die pas gepost worden als t topic al lang en breed doodgebloedt is!
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:29 schreef martinuhhh het volgende:
eh, waarom haal je yvonne dr nou weer bij dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:29 schreef Tiemie het volgende:
[..]
das altijd nog beter dan slotposts met 'burp' erin
Hmmm... Dan moet Maanvis ook wel even geopereerd wordenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:24 schreef Dirkh het volgende:
Ik hoop wel dat het een vrouw wordt die haar opvolgt, om een beetje tegenwicht te geven t.o. Knut en Jogy. Anders staat PR er zo alleen voor.
Weer?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:30 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dan moet Maanvis ook wel even geopereerd worden
Kan EmmYkuHh geen modje worden? Problem solved.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:30 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Hmmm... Dan moet Maanvis ook wel even geopereerd worden
veel nichteriger is anders best lastig te vinden hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:30 schreef calvobbes het volgende:
[..]
no problemoquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:30 schreef calvobbes het volgende:
[..]
heb je iig het wicht in tegenwicht meteen te pakkenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kan EmmYkuHh geen modje worden? Problem solved.
Hey; kijk eens aan! Kleuterlesbietje!!! Ben je nog steeds niet uit je seksuele geaardheid uit?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:29 schreef martinuhhh het volgende:
EmmYkuHh is wel oké, maar ik weet niet of ze nou echt stoer genoeg is. Maar rellen kan ze in ieder geval!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik heb er al drie binnen zelfs. 1 Admin, 1 FA en een mod.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:27 schreef Tiemie het volgende:
mja precies!
ps: heb jij je soli-mailtje al verstuurd?
No Way dude!!! Van de slotjes koningin naar de BrEeZer Slot?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
No Way dude!!! Van de slotjes koningin naar de BrEeZer Slet?
en daar gaat t al fout!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:35 schreef Hanzel_lane het volgende:
ik denk
Ga eens ergens anders stoer zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:32 schreef Stoerste_Patser het volgende:
[..]
Hey; kijk eens aan! Kleuterlesbietje!!! Ben je nog steeds niet uit je seksuele geaardheid uit?![]()
Whaha kan je idd lekker geilen op je eigen tietenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:36 schreef timbob het volgende:
ik wil anders ook wel mod worden
desnoods met ombouw. altijd al tieten willen hebben
whahaquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en daar gaat t al fout!
gewoon niet doen...
oplichterquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:36 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
![]()
Pas maar op, straks gaat Kasta d'r opvolgen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:36 schreef xman het volgende:
Voor de mensen die het nog niet door hadden...dit is de mooiste dag van mijn leven!![]()
oooei weet je wel wat je vraagt... dan blijft er maar 1 over.... Marksterquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:38 schreef xman het volgende:
Graag een mod MET humor deze keer alsjeblieft!
Mijn voorkeur gaat toch uit naar een echte vrouw. Maar als ik aan jou uit moet gaan leggen wat een echte vrouw is, dan ben ik nog wel even bezig. Dus ik neem dan maar genoegen met Maanvis.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
veel nichteriger is anders best lastig te vinden hoor
uhm... was dat nou een man of een vrouw?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
Pas maar op, straks gaat Kasta d'r opvolgen..
BMWM3 wordt de opvolger van Inso?!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Whaha kan je idd lekker geilen op je eigen tieten
of je moet met je lul denkenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:38 schreef timbob het volgende:
denken moet je aan paarden overlaten, die hebben een grotere harses
had je btw mn excuses gelezen? het was een kutopmerking iig....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat toch uit naar een echte vrouw. Maar als ik aan jou uit moet gaan leggen wat een echte vrouw is, dan ben ik nog wel even bezig. Dus ik neem dan maar genoegen met Maanvis.
Het was een Kasta.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
uhm... was dat nou een man of een vrouw?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
BMWM3 wordt de opvolger van Inso?!
Ja ik had het gelezen en genegeerd, leek mij de beste oplossing.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:39 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
had je btw mn excuses gelezen? het was een kutopmerking iig....
die is geband, idiootquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou slechter kan hij niet zijn iig!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Pas maar op, straks gaat Kasta d'r opvolgen. :').
Ik stel alleen een vraag.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:40 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen BMWM3
No shit, Sherlock.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
die is geband, idioot
hmmz.. ja, t maakt me niet uit of je er iets van aan trekt, maar ik vond mn opmerking fout en wilde dat ff zeggen...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja ik had het gelezen en genegeerd, leek mij de beste oplossing.
4de keer, begint een grap te wordenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
die is geband, idioot
Alweerrrr???? Het is toch gewoon ongehoord, dat ze dat doen.. Zo'n trouwe sympathieke aardige user zoals Kasta. Fok!Modjes vermoorden keer op keer hun eigen kinderen!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
die is geband, idioot
Zo erg was het toch niet, we gaan elkaar toch niet serieus nemen?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:42 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
hmmz.. ja, t maakt me niet uit of je er iets van aan trekt, maar ik vond mn opmerking fout en wilde dat ff zeggen...![]()
Xebroquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:43 schreef Stoerste_Patser het volgende:
[..]
Alweerrrr???? Het is toch gewoon ongehoord, dat ze dat doen.. Zo'n trouwe sympathieke aardige user zoals Kasta. Fok!Modjes vermoorden keer op keer hun eigen kinderen!Onbegrijpelijk waarom ze de meest sfeerverhogende users (Kasta, EmmYkuHh etc) bannen!
![]()
klopt... maar ik vond het een foute opmerking... anyway, laten we er over ophouden... en feest vierenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo erg was het toch niet, we gaan elkaar toch niet serieus nemen?
en terecht, al vind ik een permban wel een beetje ver gaanquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:45 schreef Billy-Jean het volgende:
[..]
Xebro
Ik kan het nog steeds niet geloven.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:46 schreef Hanzel_lane het volgende:INSO GAAT WEG
Pics, DirkH?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:50 schreef Dirkh het volgende:
Xebro en Kasta zijn verleden tijd, opgerot en pleite. En ze komen vast wel met een knaller terug.
Tot die tijd is ONZ veilig.
Ik draag EgoTrippin voor als de vervanger van Inso, gewoon omdat zij zo'n leuke wilde meid is.
Ga daar maar niet van uitquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
EgoTrippin een meidquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:50 schreef Dirkh het volgende:
Xebro en Kasta zijn verleden tijd, opgerot en pleite. En ze komen vast wel met een knaller terug.
Tot die tijd is ONZ veilig.
Ik draag EgoTrippin voor als de vervanger van Inso, gewoon omdat zij zo'n leuke wilde meid is.
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Pics, DirkH?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:52 schreef kasbanova het volgende:
[..]
Ga daar maar niet van uit
DCC ze nou gewoon dan!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]brrrrrrr, mind blowing!
Lees je eens in, tuurlijk is het een meid. Ik stop mijn tijd er niet voor niks in, ik wil er t.z.t. ook wel eens wat anders in stoppen. Ga maar eens met haar cammen, zal je meevallen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
EgoTrippin een meid
Dirkh, kerel, vriend, broodmaat, wat heb ik gemist de afgelopen weken (behalve een goed brood)quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lees je eens in, tuurlijk is het een meid. Ik stop mijn tijd er niet voor niks in, ik wil er t.z.t. ook wel eens wat anders in stoppen. Ga maar eens met haar cammen, zal je meevallen.
aaah kijk nou....quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:20 schreef Honingdropje het volgende:
Is die trut eindelijk opgerot?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
aaah kijk nou....
hier nog een vrijwilliger voor de mod functie,
alleen laat deze haar alleen per uur betalen
en dat uurloon moet ze delen met d'r ego.quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
aaah kijk nou....
adelante, laten we beide mod worden dan...quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
aaah kijk nou....
wannebe-modjequote:Op woensdag 28 juli 2004 00:28 schreef Da-Ali-G het volgende:
doei1
Ik vond het wel overtuigend overkomen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:28 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
wannebe-modje![]()
ik heb geen ambitiesquote:Op woensdag 28 juli 2004 00:27 schreef Hanzel_lane het volgende:
adelante, laten we beide mod worden dan...![]()
bagger. ksst.quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik vond het wel overtuigend overkomen.
Een modje in spee!
hmm... ik dacht aan Adelanzel ofzo...quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik heb geen ambities
quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
en dat uurloon moet ze delen met d'r ego..
m'n nick? wat doe je?quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:34 schreef Hanzel_lane het volgende:
hmm... ik dacht aan Adelanzel ofzo...![]()
ik probeer er nog iets van te maken..quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
m'n nick? wat doe je?![]()
Ga jij weg danquote:Op woensdag 28 juli 2004 01:44 schreef Insomaniac het volgende:
Oh wauw!
Hartstikke bedankt voor de hartverwarmende reacties! Ik geef liever niet al teveel info vrij over het hoe en wat, omdat jullie dan mn ware indentiteit kunnen raden.
Maar toch, ontzettend bedankt..
schupquote:Op woensdag 28 juli 2004 01:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ga jij weg dan
Ik loop vast achter enzo dan
Insouhhh
![]()
Ik vroeg me dus af of ji echt wegging, want dat zou ik heel jammer vinden.quote:Op woensdag 28 juli 2004 02:07 schreef Insomaniac het volgende:
Wat is er DaMook?
Mjah als het zo is vind ik het iig heel jammerquote:Op woensdag 28 juli 2004 02:10 schreef Insomaniac het volgende:
Helaas kan/mag/wil ik er nog niet teveel over loslaten. Blijkt maar weer hoe lek de crew is dat zoveel mensen er al iets over hebben gehoord..
Als ik erover had willen vertellen had ik dat allang gedaan, niet?quote:Op woensdag 28 juli 2004 02:11 schreef Caesu het volgende:
waarom zo mysterieus...
niets ergs toch ofzow?
Typische blauwen-humor.... Net als Honingdropje, "Fok gaat sluiten", etc...quote:Op woensdag 28 juli 2004 02:10 schreef Insomaniac het volgende:
Helaas kan/mag/wil ik er nog niet teveel over loslaten. Blijkt maar weer hoe lek de crew is dat zoveel mensen er al iets over hebben gehoord..
maar als je niks zou willen zeggen had je een slotje gemonteerd.quote:Op woensdag 28 juli 2004 02:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als ik erover had willen vertellen had ik dat allang gedaan, niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |