en daar ben ik mee getrouwd *melo drama snik*quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:45 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet deert!
Ik vermoed dat iedereen op vakantie of aan het werk was, maar toch. Vorig jaren heb ik geweldige zomers gehad, dagelijks naar het zwembad, daar de helft van de bezoekers kennen, nieuwe vrienden ontmoeten... geweldig!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:23 schreef methodmich het volgende:
Die leuke jongens lagen waarschijnlijk allemaal in het Tikibad in Duinrell.
Haha, ik ben niet (meer) getrouwd.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:47 schreef Eilanden het volgende:
Het klinkt alsof je uit ervaring spreekt Bluezz
Oefenen doe ik al jarenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:03 schreef Eilanden het volgende:
Samenwonen bevalt toch ook wel goed hoor Bloesie! En een goede oefening voor over een tijdje
ons motto gaat worden niet praten maar neukenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:26 schreef Bluezz het volgende:
JustFranky, niet praten in een huwelijk is in jullie geval het beste![]()
sorry mittquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:31 schreef mitt het volgende:
justmuts, heeft SCH je account overgenomen ofzo
Komt omdat je minder anoniem wilt zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:17 schreef Eilanden het volgende:
Heb je trouwens de snelheid van de afgelopen Hools gezien? Die Hools zitten in no time vol en dat in vakantietijd!
niet zomaar iemand hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:56 schreef Spideyman het volgende:Zei daar iemand neuken? :
![]()
Is het aangenaam gezelschap?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
niet zomaar iemand hoor
voor de een wel en voor de ander nietquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:12 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Is het aangenaam gezelschap?
Nou dat gaan we maar uitvinden dan. Schenken jullie Hertog-Jan?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:16 schreef just me het volgende:
[..]
voor de een wel en voor de ander niet
En Mittje sinasquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:21 schreef tuindwerg het volgende:
sinas? ik dacht dat tong chocolademelk wilde
*klokklokklok*quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:19 schreef tuindwerg het volgende:
Ja hoor!
/me=tuindwerg brengt Hertog Jan naar Spideyman.
Nu Tong er nog niet is neem jij zijn rol maar over? (quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:25 schreef mitt het volgende:
jullie moeten nog veel leren hier..
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:25 schreef mitt het volgende:
jullie moeten nog veel leren hier..
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:27 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
* VoreG brengt dan ook nog maar een biertje naar VoreG en 2 sinas naar mitt, ik speel vanavond wel voor serveerster.
jij gewoonquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:28 schreef just me het volgende:
[..]mitt.. ik ben weer gewoon hoor
sop sop sopquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:43 schreef Bluezz het volgende:
Ga ik net op een stoel zitten buiten, is die zeiknat
biertje Eilanden??quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:43 schreef Eilanden het volgende:
En ik kan hier weer gewoon een houten bek krijgen
Sure....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:43 schreef Bluezz het volgende:
Ga ik net op een stoel zitten buiten, is die zeiknat
Het is dat Harry er niet isquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:46 schreef HeatWave het volgende:
test,
Ja, ik kan nog posten in Hools.
Bloessiequote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Heetwijf
Er zijn wat nieuwe prospects voor je de afgelopen weken binnen gekomen, die nog door jou meegenomen kunnen worden naar de kelder.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:18 schreef SCH het volgende:
Hey lelijkerds, valt er nog wat te neuken hier?
gisteren zijn Frank en ikquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:25 schreef SCH het volgende:
Frankyis er zeker niet
een huwelijk tussen 2 dementerendenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
gisteren zijn Frank en ik![]()
JAloersSCHquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:27 schreef SCH het volgende:
[..]
een huwelijk tussen 2 dementerenden![]()
ja, op jou - gelukkig weet ik wel bij wie franky echt gaat weigeren en bij wie hij gaat steigerenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:28 schreef just me het volgende:
[..]
JAloersSCH
Jeemig, daar gaat mijn opgebouwde energie, hoe oud is het grut?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:30 schreef rubbereend het volgende:allo weer thuis.
SCH welkom terug hier
wanneer heb je f tijd om er een paar mee te nemen naar de kelder?
wat een werk hebben we eraan gehad rubber, vooral die erikkenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:30 schreef rubbereend het volgende:
wanneer heb je f tijd om er een paar mee te nemen naar de kelder?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:29 schreef SCH het volgende:
[..]
ja, op jou - gelukkig weet ik wel bij wie franky echt gaat weigeren en bij wie hij gaat steigeren![]()
![]()
die is leuk hèquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:38 schreef Bluezz het volgende:
Hey JM, je laatste sig-zin, van wie is die![]()
wel van iemand uit Utregquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:40 schreef mitt het volgende:
van mij natuurlijk
geen idee hoe oud VoreG is, maar hij is nieuw, en hij leek te ontkomen aan de ontgroeningquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Jeemig, daar gaat mijn opgebouwde energie, hoe oud is het grut?![]()
nu lijkt het alsof je het tegen mij hebtquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:44 schreef SCH het volgende:
mitt
Ik heb je geen lieve mod genoemd, zal die slijmeilanden wel zijn geweest
voelt dat prettig?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:45 schreef mitt het volgende:
[..]
nu lijkt het alsof je het tegen mij hebt![]()
Nou, een hele beknopte dan even voor het slapengaan:quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:40 schreef Bluezz het volgende:
Recensie, againzender
Ja, vooral doen als ik de hele dag op 1 broodje kroket heb geleefd, zo'n smakelijke recensie.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:55 schreef Againzender het volgende:
-knip-
Gewoon het slot erop, als hij er in zit dan - over een ontweekje ontdooien we hem welquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:59 schreef golfer het volgende:
Niets te plunderen meer, want zoonlief van Bluezz woont in mijn koelkast deze week.
Het dingetje van Kama wil ook wel eens echt feestenquote:Op woensdag 28 juli 2004 00:04 schreef Bluezz het volgende:
JustKamaugurk in een homotent
Of haal ik dingetjes door elkaar
quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:10 schreef golfer het volgende:
Haalt het natuurlijk niet bij die overheerlijke Deense worstjes met ui en mosterd die SCH natuurlijk bij de vleet voor zijn dieeet in Denemarken heeft verorberd
hahahaha Kamaugurk zei dat ik een lieve mod wasquote:Op woensdag 28 juli 2004 00:04 schreef Bluezz het volgende:
JustKamaugurk in een homotent
Of haal ik dingetjes door elkaar
Trusteh Justme.quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:16 schreef just me het volgende:
en nu ga ik echt slapen
En hoe!quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:44 schreef tong80 het volgende:
SCH is terug.![]()
Ja kut die zomertijd.quote:Op woensdag 28 juli 2004 01:13 schreef Vom het volgende:
Ik ga maar eens slapen trouwens, dacht dat het kwart over 12 was![]()
Trusten Hools
Teveel Frankyquote:Op woensdag 28 juli 2004 09:55 schreef Againzender het volgende:
Mogguh JM!
Onrustig nachtje? Teveel koffie gedronken 's avonds?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:18 schreef golfer het volgende:
Morgen alaat ik je alweer grotendeels alleen met het tuig hier die lieve usertjes, want ik ga samen met Vegeta overdag en 's avonds lekker naar de Haarlemse Honkbalweek in het stdion kijken.
Het is verschrikkelijk hier! Vandaag hebben ze patat in de kantine, maar die lucht komt mn raam binnen en ik heb hongerquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:36 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
VoriG niet zo zeuren![]()
Dag Sandmannetje, wat was er zo leuk gisteren? Het grote zeeuwse mosselwerpfestijn?quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:50 schreef Da_Sandman het volgende:
SCH
Ze zijn allemaal al ontgroend en blauw aangelopenquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:48 schreef SCH het volgende:
Jezus, wie hebben jullie allemaal binnen gelaten toen ik weg was.
* Bluezz roept de ballotagecommissie bijeen in spoedzitting.
Ripley'squote:Op woensdag 28 juli 2004 10:58 schreef ErikT het volgende:Mogguh!
Zo. Dit lijkt me een dag voor het strand of het zwembad.
Weekje aan het fjord was relaxed, slapen, lezen en wat rondrijden en lopen - niet al te zonnig maar ook geen regen. Ik heb de hele week mijn Deense brabbeltaaltje gesproken, heeft me bijna de relatie gekostquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe was de vakantie eigenlijk SCH?
Ben je weer op ze gaan zitten?quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:59 schreef Bluezz het volgende:
Ze zijn allemaal al ontgroend en blauw aangelopen
quote:morgenavond ikke niet zwemmen kan
quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:07 schreef Vom het volgende:
Oow jee, SCH is weer terug
*ril
Neeeeeeeeee, ik wil nieeeeet!!! :'(quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:07 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
* Vom trekt Vom aan het touwtje van zijn zwembroek achter zich aan![]()
Ja. Aan het einde van de Stro/get links. (Als je het begin de kant van de zeemeermin noemt). Nee okee, beter voordat je de Str/oget oploopt in dat rijtje rechts. Op dat grote plein dus. Supertof museum, moet je gezien hebben als je in K/obenhavn geweest bentquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:02 schreef SCH het volgende:
Ripley's![]()
Ik heb 2 1/2 jaar is Ish/oj gewoond. Een klein kutplaatsje onder Kopenhagen waar veel allochtonen wonen. Vonden mensen altijd gaar dat we daar woonden, Denen zijn nogal racistisch. Anyway, we woonden daar aan een prachtig strand. We moesten daar wonen omdat mijn vader daar moest werken. Dus ja, kan ik wel moeilijk gaan lopen doen, maar ik was pas 10.quote:Waar heb jij gewoond man en waarom. Wat een superstad is dat, ik was meteen verkocht
Ik vermijd musea en wist je dat die zeemeermin hele kleine tieten heeft?quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:12 schreef ErikT het volgende:
Supertof museum, moet je gezien hebben als je in K/obenhavn geweest bent
Ach, kleine Erikje in de grote wereldquote:knip
Gevalletje van overschreeuwingquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:10 schreef HeatWave het volgende:
bang zijn voor SCH!
Goed puntquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Gevalletje van overschreeuwing![]()
Museum, museum. Ik was 11 ofzo toen ik erin ging en vond t geweldig. Zegt al genoeg. Niet echt een standaard museum. Dat wist ik ja van die zeemeermin. Kleine tietenquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:20 schreef SCH het volgende:
Ik vermijd musea en wist je dat die zeemeermin hele kleine tieten heeft?
Je had me eens moeten zienquote:Ach, kleine Erikje in de grote wereld
Het is vooral de sfeer en de ruimte, overal parken en water.
En die vreemdelingenhaat van de Denen is echt heel merkwaardig, er is zoveel ruimte - en de allochtonen herken je zo, die hebben altijd een bezem, dweil of stofzuiger in de hand
Eeeehhhmmm, meerdere?quote:Welk popje had je op het oog?![]()
In de kantinequote:Op woensdag 28 juli 2004 11:38 schreef SCH het volgende:
Waar zijn hier de hotdogs?
zou wel een goed idee zijn, inclusief verjaarslijstquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:01 schreef SCH het volgende:
Heb je een vakantieschema aan de muur van je modwerkhokje hangen?
welkom terugquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:02 schreef manny het volgende:
Anderhalf weekje tunesie geweest.
Daar elke dag rond een uur of 5 zo'n hotel voetbal tournooitje. Daar deed dus ook zo'n team van die lokale obers en kofferwegbreng mensen aan mee.. Manny moet weer aan zelfvertrouwen gaan werken na ongeveer 1400 keer "gepanat" ( hoe schrijf je ge-pana-t ?) te zijn.
Verder leuk. geen internet.
Bjoro is toch ook nog op vakantie?quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:57 schreef just me het volgende:
Franky is vanmorgen met o.a. zijn lieffie op vakantie gegaan, zjroentje en bjoro komen straks vast en tong ligt vast nog te slapen
quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:04 schreef just me het volgende:
[..]
zou wel een goed idee zijn, inclusief verjaarslijst
ik kan het niet meer bijhouden allemaalquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:04 schreef Vom het volgende:
[..]
Bjoro is toch ook nog op vakantie?
Nu al niet, zie je wel - dit gaat niet eens over voetbal mutsquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:07 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan het niet meer bijhouden allemaal![]()
en daarmee wil je zeggen?quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:08 schreef SCH het volgende:
Nu al niet, zie je wel - dit gaat niet eens over voetbal muts![]()
Ik dat tentamen nog nietquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:11 schreef pfaf het volgende:
Ik heb de zoomer in m'n bòòòòòllll!!
Ik wil vakantiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 28 juli 2004 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik wil naar straaaaaaaaaaaaaaaand
quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:12 schreef just me het volgende:
[..]
en daarmee wil je zeggen?
ja makkelijk hèquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:13 schreef SCH het volgende:Dat je de liefste vrouwelijke voetbalmod bent die er ooit is geweest
![]()
ik kan daar nooit zo goed over oordelen, maar op de terugreis kwamen we een groepje vriendinnen tegen die wel van het hotelterein waren afgegaan en die vertelden dat het op zich mooie mannen waren, maar dat ze met openingzinnen als " i havent fucked for two days, can we go to your hotelroom" niet echt indruk hebben gemaakt..quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:04 schreef SCH het volgende:
Hmmm, knappe mannen zeker manny?
je bent mooi al je kwaad kijktquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:17 schreef just me het volgende:
[..]
ja makkelijk hè![]()
Zeggen ze nou nooit tegen mijquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:17 schreef manny het volgende:
dat het op zich mooie mannen waren, maar dat ze met openingzinnen als " i havent fucked for two days, can we go to your hotelroom" niet echt indruk hebben gemaakt..
quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:28 schreef SCH het volgende:
[..]
je bent mooi als je kwaad kijkt![]()
dat hebben ze uitgeprobeerd zag ik op discovery:quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeggen ze nou nooit tegen mij![]()
inschatting gebaseerd op ervaring ?quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:46 schreef SCH het volgende:
ik vermoed dat het percentage bij homo's op ongeveer 98 pct. zou liggen
Have funquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Middag!
Koffer bijna ingepakt en volgens mij kan ik me iedere dag 2x omkleden om alles te kunnen gebruiken!
Thanx!quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:59 schreef Bluezz het volgende:
Have fun
Dat zal wel lukken!quote:En gedraag je niet
Ja maar dan krijg je minder betaald....quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:18 schreef VoreG het volgende:
Vanwege mijn harde inzet mag ik vrijdag 13 augustus thuis blijven en donderdag 12 augustus eerder naar huis. Ik loop voor op schema.
Franky veel plezier met Maartje uit Heel
Ik denk dat ik het dan allemaal zat benquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:24 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je minder betaald....
quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Middag!
Koffer bijna ingepakt en volgens mij kan ik me iedere dag 2x omkleden om alles te kunnen gebruiken!
Heeft Bluezzie mijn maten niet?quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:39 schreef SCH het volgende:
Meneer VoreG, schrijft u nog even uw maten op? Dat zijn we hier zo gewend
Was dat niet het invasie-alarm?quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:49 schreef VoreG het volgende:
Ik hoor net op de radio een variate op dat mahiahiiii gedoe
Duitsers hiiiiiiiieeeeeeer
Duiterss daaaaaar
Weet ik niet, zou best kunnen. Was op radio 538.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Was dat niet het invasie-alarm?
schitterend nummerquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:49 schreef VoreG het volgende:
Ik hoor net op de radio een variate op dat mahiahiiii gedoe
Duitsers hiiiiiiiieeeeeeer
Duiterss daaaaaar
zo ja.. meenemen danquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik ken je maten niet VoreG, zijn het leuke jongens ?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik ken je maten niet VoreG, zijn het leuke jongens ?
tapvergunning, drankvergunning, neukvergunning maar geen parkeervergunningquote:Op woensdag 28 juli 2004 15:55 schreef Bluezz het volgende:
Hoelang kom je nou al in Hools, je weet toch dat je hier een vergunning moet hebben!
Ik ben nog ffkes hier, om half 8 word ik opgehaald!quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:26 schreef SCH het volgende:
Nou lekker gepland Frank, ik kom, jij gaat
SCH weet waar het keldertje is, maar of JustVrouw er blij mee zal zijn...quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:02 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ben nog ffkes hier, om half 8 word ik opgehaald!
Mojo heeft verzonnen dat we dit jaar op Lowlands weer een tent/podium hebben moeten inleveren; dat is nu het 4e in 3 jaarquote:Op woensdag 28 juli 2004 15:53 schreef just me het volgende:
nou vertel maar es dan
Biertje voor rubbereend.quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mojo heeft verzonnen dat we dit jaar op Lowlands weer een tent/podium hebben moeten inleveren; dat is nu het 4e in 3 jaart wordt steeds minder terwijl ze de rest alleen maar duurder maken
doe maar snel een biertje
quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Biertje voor rubbereend.
Bij de Volkskrant zat btw een compleet katern over Lowlands.
Wat eerst altijd de Dommelsch was en de Golf heet voortaan Grolsch (maar dat is slechts een naamsverandering)quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:35 schreef Thetallguy het volgende:
Welke tent gaat er weg dan?
nix; dat wordt ook backstage ofzo, de hoghergrond komt met zn achterkant tegen t gat te liggen end an wat drank en eettentjes ervoor en hoppa. leeg gebied dusquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:42 schreef Thetallguy het volgende:
Die van Grolsch had ik wel aan zien komen
En wat komt er in de plaats dan, een groot gat?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:44 schreef tuindwerg het volgende:
Damn, is het eindelijk leuk in het zwembad hebben ze alsnog die kutwespen. Gestoken.![]()
En nu ga ik werken, dag hools!![]()
dan heb je ng even de tijd om afgewerkt te wordenquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:02 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ben nog ffkes hier, om half 8 word ik opgehaald!
welkom terug Lego !!!quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ook goedemiddag.![]()
Ben weer terug,
Ja, de eerste hulp bij wespensteken (lees: badjuffrouw) heeft het gedaan. Ik was de 15e al vandaag.quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je t wel goed laten uitzuigen?
werkze
Nog drukker dusquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nix; dat wordt ook backstage ofzo, de hoghergrond komt met zn achterkant tegen t gat te liggen end an wat drank en eettentjes ervoor en hoppa. leeg gebied dus
festivalterrein dus eigenlijk nog kleiner
Boel wespen op de camping, doch geen keer gestoken.quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:47 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ja, de eerste hulp bij wespensteken (lees: badjuffrouw) heeft het gedaan. Ik was de 15e al vandaag.![]()
nou volgens onbevestigede berichten zouden er nog 24.000 kaarten zijn, dus dat zal wel mee vallenquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:48 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Nog drukker dusAch ik ga toch niet
je hebt het dus wel naar je zin gehad?quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Voor de rest was het redelijk normaal, niet veel gedaan verder.![]()
Ik vind het programma nu iig stukken aantrekkelijker dan de laatste keer dat ik was (2002) en toen was het wel uitverkocht. En bij LL kopen veel mensen hun kaartje lastminutequote:Op woensdag 28 juli 2004 16:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou volgens onbevestigede berichten zouden er nog 24.000 kaarten zijn, dus dat zal wel mee vallen
Als 3 spelletjes op m'n Gameboy (voor het grootste gedeelte) uitspelen+lezen van een stuk of 8 boeken. (Eigenlijk 12) telt als 'naar je zin hebben', ja.quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:58 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt het dus wel naar je zin gehad?
ja via marktplaats jaquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:59 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ik vind het programma nu iig stukken aantrekkelijker dan de laatste keer dat ik was (2002) en toen was het wel uitverkocht. En bij LL kopen veel mensen hun kaartje lastminute
ja gezellig op de camping, inderdaad NOG geen mojoquote:Op woensdag 28 juli 2004 17:18 schreef Thetallguy het volgende:
Werchter is ook hip, en geen Mojo
wat is er onhandig aan onze PSV site?quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:20 schreef Yeahinho het volgende:
Mag ik mevrouw just me vragen waarom haar club zo'n verdomd lelijk en onhandige site heeft?
Faithlessquote:Op woensdag 28 juli 2004 17:23 schreef SCH het volgende:
Ik ben jarig tijdens Lowlands, er komen wel leuke bands trouwens, de Dropkicks en Floggin Molly - helaas komt er ook veel van die drukke jeugd
jij mag op capming 6, daar zitten de oudjes, of op camping 7 dan mag je je kemper meenemenquote:Op woensdag 28 juli 2004 17:23 schreef SCH het volgende:
Ik ben jarig tijdens Lowlands, er komen wel leuke bands trouwens, de Dropkicks en Floggin Molly - helaas komt er ook veel van die drukke jeugd
Iemand van mijn leeftijd slaapt niet op een camping zeg. Waar is het LL-hotel?quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij mag op capming 6, daar zitten de oudjes, of op camping 7 dan mag je je kemper meenemen
ja kan vlakbij huisjes huren; doen er ook veel, en t eten op Lowlands isquote:Op woensdag 28 juli 2004 17:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Iemand van mijn leeftijd slaapt niet op een camping zeg. Waar is het LL-hotel?
Ja hoor. Ik ben wel ergere mensen gewend.quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:43 schreef methodmich het volgende:
Goed hoor! Al bijgekomen van de Tokkies?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:46 schreef methodmich het volgende:
Okee dan.
Bedenk dat het allemaal "leugels" zijn en dat die ene dochter alcohol "drinkte".
Niks engs. Vragen of ik bij haar langs kwam in Overschie. Ik woonde toen in Ommoord dus dat was wel een eindje reizen. Ben ik er bijna gaat mijn mobieltje. Vraagt ze waarom ik niet thuis ben, omdat ze voor een dichte deur stond.quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:51 schreef methodmich het volgende:
Wat deed die voor engs dan?
Das minder Frankyquote:Op woensdag 28 juli 2004 17:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat ik niet gehoopt had gaat nu toch echt gebeuren.
Ik ga op vakantie en ondertussen dat ik op vakantie ben wordt mijn petekindje geboren!
Ah zo. Dat wordt hier moeilijk, aangezien ik d'r gewoon in het vizier heb. Ze staat in de keuken.quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niks engs. Vragen of ik bij haar langs kwam in Overschie. Ik woonde toen in Ommoord dus dat was wel een eindje reizen. Ben ik er bijna gaat mijn mobieltje. Vraagt ze waarom ik niet thuis ben, omdat ze voor een dichte deur stond.
Oh okay. Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ah zo. Dat wordt hier moeilijk, aangezien ik d'r gewoon in het vizier heb. Ze staat in de keuken.
Het menneke is nu al lui!quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:55 schreef tong80 het volgende:
Franky een schande dat ze geen rekening met jou houden.
Nodig een stel uit waarvan de man over voetbal lult, en de vrouw dezelfde interesses als je vriendin heeft.quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:57 schreef methodmich het volgende:
Geeft niet. De kwestie is meer: nodigen we iemand uit en zo ja, wie?
Eigenlijk zou mijn nichtje komen, waar we op zouden passen, maar het is zo warm dat mijn zwager en zus niet weggaan vanavond.
Ja, graag!quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:30 schreef Ajaxno1 het volgende:
Bier?
Waar?!?quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:30 schreef Ajaxno1 het volgende:
Bier?
Ik zit al de hele tijd op F5 te drukken, wachtend op bierquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:32 schreef Vom het volgende:
Meteen 3 reacties
ja gaat toch niet al te zat het vliegtuig in hè?quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:31 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja, graag!
Eerder het vliegtuig uit.quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:34 schreef rubbereend het volgende:
ja gaat toch niet al te zat het vliegtuig in hè?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Eerder het vliegtuig uit.
Er nemen er twee Bacardi Limon mee!
gaarne eerwaarde Sandmanquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Bier!
Ja dat gaat er wel in na de pizza.quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Bier!
quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gaarne eerwaarde Sandman
wat kan t leven toch mooi zijnquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, biertje op, ik verhuis maar eens naar de echte kroeg
Daarna nog even naar de Hooizolder en als ik dronken ben is de avond weer om
Hooizolder!quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Daarna nog even naar de Hooizolder en als ik dronken ben is de avond weer om
Duitsers hieeeeeeeeeeeeerquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hooizolder!
Zullen wel veel 'buitenlanders' zijn momenteel?
Overal! Ist ja klaaaahaaaar!quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:55 schreef VoreG het volgende:
Duitsers hieeeeeeeeeeeeer
Duitsers daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
Het orgineel is verschrikkelijk als je die meer dan 2x op 1 dag hoort...quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:58 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Overal! Ist ja klaaaahaaaar!
Het orgineel schijnt trouwens momenteel grijs gedraaid te worden in Turkije!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Mooi meer bierquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Goed mensen!
Nog een biertje hier, en dan gaat Franky zich begeven naar de auto.
k zal ff kijken, misschien op t terras?quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:08 schreef tong80 het volgende:
Staat er al een nieuwe hools klaar ?
Dat zou niet zo verstandig zijn hebben we vanavond om 9 uur nog geen correcte openingspost.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:11 schreef Bluezz het volgende:
Er staat niks klaar zoals gewoonlijk, dus je zal alles zelf moeten doen Tongie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |