ah kijk, die plaatjes heb ik dus niet kunnen vinden.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:37 schreef rubbereend het volgende:
mateja bij chelsea:
[afbeelding]
[afbeelding]
toevallig dat ik vaak bij de bbc op de site kom en daar had k ze bij wedstrijdverslagen zien staan.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:44 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ah kijk, die plaatjes heb ik dus niet kunnen vinden.
Ik neem dat als een compliment!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:38 schreef Zapper het volgende:
Wat een mooie paint-creatie Spideyman![]()
![]()
Wat voor tattoo heeft Kezza op zijn arm?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:37 schreef rubbereend het volgende:
je breezermodus staat nog aanquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:17 schreef Spideyman het volgende:
Hem Kennende Zal Het Wel Iets Met Jezus Grrrrrrrristus Te Maken Hebben. Of Z'n Heilige Moeder Maria.
Hij maakt tenminste nog gebruik van hoofdletters en een punt ter afsluiting van de zin.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:21 schreef Zapper het volgende:
[..]
je breezermodus staat nog aan![]()
Dat is waar, in de HCE wel..............quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:54 schreef methodmich het volgende:
Bouma kan zich in de HCE wel handhaven als centrumverdediger hoor.
Op het EK deed hij het ook goed hoor. Jammer genoeg praten teveel mensen johan derksen na.quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat is waar, in de HCE wel..............
Tsja, iemand is het niet met Spideyman eens, en praat dan meteen Johan Derksen na...........quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Op het EK deed hij het ook goed hoor. Jammer genoeg praten teveel mensen johan derksen na.
Bouma zelf vind dat hij een goed toernooi heeft gespeeld, Advocaat vind dat Bouma een goed toernooi heeft gespeeld, de media waren positrief over hem en ik zie niet in wie hem van een basisplek als centrale verdediger in Oranje zou moeten verdrijven.quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Tsja, iemand is het niet met Spideyman eens, en praat dan meteen Johan Derksen na...........
Misschien had derksen het eens bij het goede eind?
Bouma, Advocaat en de media: daar noem je net drie bronnen die je op zn zachtst gezegd niet echt serieus zou moeten nemen.........quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:39 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Bouma zelf vind dat hij een goed toernooi heeft gespeeld, Advocaat vind dat Bouma een goed toernooi heeft gespeeld, de media waren positrief over hem en ik zie niet in wie hem van een basisplek als centrale verdediger in Oranje zou moeten verdrijven.
De enige die voor, tijdens en na het EK kritiek had op Bouma was Derksen. Voor mij volstrekt onduidelijk waarom.
Precies. HCE is het hoogst haalbare voor hem. Zal nooit terechtkomen bij Europese topclub. Zou er goed aan doen om bij PSV te blijven tot in de eeuwigheid.quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat is waar, in de HCE wel..............
Nee, ik ook.quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:39 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Bouma zelf vind dat hij een goed toernooi heeft gespeeld, Advocaat vind dat Bouma een goed toernooi heeft gespeeld, de media waren positrief over hem en ik zie niet in wie hem van een basisplek als centrale verdediger in Oranje zou moeten verdrijven.
De enige die voor, tijdens en na het EK kritiek had op Bouma was Derksen. Voor mij volstrekt onduidelijk waarom.
en daar hechten we waarde aan....quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, ik ook.
Als De Boer niet geblesseerd was geraakt was Bouma niet meer terugkomen het afgelopen toernooi.quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:39 schreef Spideyman het volgende:
ik zie niet in wie hem van een basisplek als centrale verdediger in Oranje zou moeten verdrijven.
Uiteraard, ik heb de Marco van Basten-award immers al 2 jaar.quote:Op donderdag 29 juli 2004 02:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en daar hechten we waarde aan....
ze hebben toch al een zonnesteek?quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Jeetje wat een stelletje nitwits zeg...
Ik kan het niet aanzien, zoveel gebrek aan inzicht. Ga in de zon zitten!
bron: http://news.bbc.co.uk/spo(...)/chelsea/3938479.stmquote:Kezman in big kick-off fear
Kezman tries to stop Francesco Totti
Chelsea's Mateja Kezman could miss the start of the season after being sent off in their Champions World Series win over AS Roma in Pittsburgh.
Kezman, who had scored after 63 minutes, was sent off after an incident involving former Leeds midfielder Olivier Dacourt three minutes later.
Joe Cole had given Jose Mourinho's side the perfect start with a well-taken 11th minute goal.
Didier Drogba marked his debut with Chelsea's third goal after 68 minutes.
Chelsea signalled their intentions from kick-off and it was no surprise when they took the lead.
Cole laid the ball up field to Geremi, who sent a lovely lofted pass forwards and Cole showed great strength to allow the ball to run on before dispatching it past Carlo Zotti with a left-foot finish.
Mourinho made six changes during the interval, which handed Drogba his debut in place of Gudjohnsen.
The impressive Cole was substituted for Frank Lampard, William Gallas for Glen Johnson, Wayne Bridge for Celestine Babayaro and Alexei Smertin for Claude Makelele, while Robben replaced Scott Parker.
Both Smertin and Drogba had chances to extend Chelsea's lead but they did not have long to wait for the second goal.
On 63 minutes, Dutch winger Robben charged down the left flank and cut the ball back to Kezman, who made no mistake from six yards as he notched up his fourth goal during pre-season.
But the match erupted moments later when Dacourt hacked down Robben as the Chelsea midfielder surged past him.
Kezman, who played alongside the Dutchman with PSV, immediately ran over to square up to Dacourt.
The pair grappled and had to be separated by their team-mates and match officials before both receiving red cards.
No sooner had play resumed when Chelsea went 3-0 up as Drogba slotted home from close range as he followed up Lampard's 30-yard shot which was spilled by Zotti.
Dat klopt niet volgens mij. De rode kaart heeft voor de Champions World Series sowieso geen gevolg (staat in de regelementen) en ik zou niet weten waarom Kezman daardoor niet in de PL zou mogen spelen.quote:Chelsea's Mateja Kezman could miss the start of the season after being sent off in their Champions World Series win over AS Roma in Pittsburgh.
Robben moest er af met een kuitblessure.quote:Dacourt disgracefully dragged his studs down Robben’s calf as the winger, momentarily on the right, burst forward. Kezman pushed the Roma midfielder, Robben got up and did the same. The referee sent off Dacourt and Kezman. Furious John Terry remonstrated with the official but to no end. Steve Clark (ass. trainer Chelsea) jumped to the defence of discharged Mateja Kezman. “I thought Mateja was a little unlucky, Dacourt obviously had to go, it was a stupid free-kick once Arjen had gone past him. The natural reaction of any footballer is to square up to a player who’s done a bad foul on your team-mate, and that’s all it was. No punches were thrown.”
Ballenjongen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:54 schreef Sloggi het volgende:
Fredje in de goal
Hij mag de schoenen poetsen van de ballenjongenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ballenjongen.
Maar daar is ie dan wel heel goed in...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij mag de schoenen poetsen van de ballenjongen![]()
Nogal lullig. Zo goed bezig en dan door een rode kaart je seizoensstart verneuken, waar hij zelf waarschijnlijk geen weet van had.quote:Mateja Kezman lijkt de competitiestart van Chelsea in de Premier League aan zich voorbij te moeten laten gaan. In het duel tegen AS Roma scoorde hij opnieuw maar liep hij ook op tegen een rode kaart. Een woordvoerder van de Engelse voetbalbond liet weten dat als de Amerikaanse voetbalbond volgens de regels de kaart doorgeeft aan de Engelse, dat Kezman dan een schorsing van drie wedstrijden tegemoet kan zien, 14 dagen later. Dat houdt in dat het openingsduel van de competitie tegen Manchester United voor hem in het water lijkt te vallen.
Ze menen toch niet echt dat je door een rode kaart in een OEFENwedstrijd geschorst kan worden in de competitie?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:50 schreef Bobu het volgende:
[..]
Nogal lullig. Zo goed bezig en dan door een rode kaart je seizoensstart verneuken, waar hij zelf waarschijnlijk geen weet van had.
Jawel.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:54 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ze menen toch niet echt dat je door een rode kaart in een OEFENwedstrijd geschorst kan worden in de competitie?
Hofs is niet geschorst voor de competitie hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 04:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hetzelfde is al met Hofs gebeurd dit jaar
wat een gelul.. Hofs is geschorst voor 2 oefenwedstrijden: http://www.elfvoetbal.nl/?/nieuws.asp?display=item&itemid=2777quote:Op zaterdag 31 juli 2004 04:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hetzelfde is al met Hofs gebeurd dit jaar
Sorry kutje,zelfs de grote DG maakt wel eens een foutquote:Op zaterdag 31 juli 2004 09:00 schreef Djens2 het volgende:
[..]
wat een gelul.. Hofs is geschorst voor 2 oefenwedstrijden: http://www.elfvoetbal.nl/?/nieuws.asp?display=item&itemid=2777
want? moet je 'm dan gaan schorsen voor x aantal oefenwedstrijden, waarvan er een aantal pas volgend jaar zijn. Dit terwijl is er dan misschien wel niet eens meer daar speelt (ok, dit zal waarschijnlijk niet het geval zijn bij Kezman, gezien ie er net zit, maar voor andere spelers zou het kunnen) of helemaal niet meer speelt (denk aan een Overmars).quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:05 schreef F1Bas het volgende:
Blijf het een belachelijke regel vinden.
Ja maar.... maar.....quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:02 schreef methodmich het volgende:
Overigens zal hij ook een boete van Mourinho krijgen + een duel schorsing, want in diens handboek is dat de sanctie voor Chelsea-spelers die vechten in een wedstrijd / op een training.
quote:**De FA heeft Mateja Kezman drie duels
schorsing opgelegd. De oud-PSV'er kreeg
in een oefenduel van zijn club Chelsea
met AS Roma de rode kaart,nadat hij het
aan de stok had gekregen met Olivier
Dacourt.
Gunstig voor jou cluppie jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:53 schreef DutchGooner het volgende:FA
dat moet blijken maar elke schorsing,blessure bij de concurrent is er 1quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gunstig voor jou cluppie ja
De FA flikt niks, de maatregel is al jaren bekend.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:51 schreef pascalheister het volgende:
belachelijk zeg wat wat de FA nu weer flikt
Dat neemt niet weg dat 3 wedstrijden voor deze overtreding veel te zwaar gestraft is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:03 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De FA flikt niks, de maatregel is al jaren bekend.
ja dat weet ik maar het blijft belachelijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:03 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De FA flikt niks, de maatregel is al jaren bekend.
met 1 groot gebrek.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:16 schreef Spideyman het volgende:
Mi. is Kezman een van Europa's grootste spitsen.
Deed Nilis ook nooit in het nationale team van België. Het zou dus wel eens aan het team kunnen liggen waarin je speelt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
met 1 groot gebrek.
Hij scoort te weinig in Europa als het moet...
Hoe groot ik deze eikel ook vind, niet meer dan terrecht dat hier geen schorsing voor geldt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:30 schreef Spideyman het volgende:
Mateja Kezman wint beroep: geen schorsing
9/8/2004 19:11
Mateja Kezman heeft het hoger beroep tegen de hem uitgesproken schorsing van drie wedstrijden door de FA gewonnen. De hem opgelegde uitsluiting werd hem kwijtgescholden en dus kan de Serviër de start van het Premiership gewoon meemaken.
De oud-spits kreeg tijdens de VS-tour van zijn club in het duel met AS Roma de rode kaart voorgehouden, nadat hij na een overtreding op teamgenoot Arjen Robben in een worsteling verzeild raakte. De FA legde hem daarop een schorsing van drie duels voor de Engelse competitie op.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:53 schreef DutchGooner het volgende:FA
quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:30 schreef DutchGooner het volgende:
Kut FA
quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
[..]
want? meneer vind het nodig redelijk agressief te reageren, hoewel niet slaand, schoppend, whatever, en daar staat een rode kaart + bijbehorende schorsing voorquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:36 schreef F1Bas het volgende:
Hoe groot ik deze eikel ook vind, niet meer dan terrecht dat hier geen schorsing voor geldt.
Er wordt zelden rood gegeven in zo'n situatie, hij hield z'n handen thuis, dus geel was het maximale. Het was een smerige tackle van Dacourt, zonder ook maar de illusie te willen wekken ook nog voor de bal te gaan, daar reageer je als medespeler op.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 07:26 schreef ChAoZ het volgende:
want? meneer vind het nodig redelijk agressief te reageren, hoewel niet slaand, schoppend, whatever, en daar staat een rode kaart + bijbehorende schorsing voor
Het was idd een smerige tackle, maar dat wil niet zeggen dat daarmee de actie van Kezman verantwoord is en als daar niet vaker rood voor wordt getrokken, wil ook dat niet zeggen dat er geen rood moest worden getrokken dit keer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Er wordt zelden rood gegeven in zo'n situatie, hij hield z'n handen thuis, dus geel was het maximale. Het was een smerige tackle van Dacourt, zonder ook maar de illusie te willen wekken ook nog voor de bal te gaan, daar reageer je als medespeler op.
Wat is dan de volgende stap, rood voor iemand boos aankijken?!? Objectief gezien was die actie van Kezman echt geen rood waard.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:58 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Het was idd een smerige tackle, maar dat wil niet zeggen dat daarmee de actie van Kezman verantwoord is en als daar niet vaker rood voor wordt getrokken, wil ook dat niet zeggen dat er geen rood moest worden getrokken dit keer.
Het leek mij een rode kaart, de straf vond ik wat overdreven.
De wedstrijd tegen ManU had ie sowieso gespeeld hoor, schorsing zou na die wedstrijd in gaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:56 schreef Spideyman het volgende:
Gelukkig kan hij er bij zijn komende zondag, ik hoop dat hij in de basis staat. Lekker live kijken via TV Home![]()
nee! je hebt je ook in de voorbereiding te gedragen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:04 schreef rubbereend het volgende:
maar tis toch absurd dat je kaarten uit vriendschappelijke toernooien gaat laten doortellen in competities
Juist in VRIENDschappelijke potjes....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:25 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
nee! je hebt je ook in de voorbereiding te gedragen!
Vandaar dat Kezman ook zo boos werd op Dacourtquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Juist in VRIENDschappelijke potjes....
uiteraard maar sommige onder ons willen dit waarschijnlijk anders zienquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:50 schreef twi het volgende:
Vanzelfsprekend.
sommige van hun wel jaquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:52 schreef twi het volgende:
Zijn dat die mensen die na gisteren Vennegoor of Hesselink plotseling als verlosser zien?
Aan Kezman's rugnummer af te leiden is dat niet vanzelfsprekend. Daarnaast heeft Mourinho zich in de voorbereiding met vage bewoordingen positieg over een basisplaats van Kezza uitgesproken.quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:50 schreef twi het volgende:
Vanzelfsprekend.
Het probleem is denk ik dat hij vertrouwen nodig heeft van Mourinho om te scoren. Zie de periode onder Gerets. En als je hem dan telkens laat invallen, verneuk je de kwaliteiten van Kezman gewoon.quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:00 schreef pascalheister het volgende:
Ik verwacht geen basisplaats van hem, het zal veelal invallen worden denk ik, en als ie regelmatig scoren gaat komt hij ook wel een keer in de basis
absoluut waarquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:01 schreef Djekko het volgende:
[..]
Het probleem is denk ik dat hij vertrouwen nodig heeft van Mourinho om te scoren. Zie de periode onder Gerets. En als je hem dan telkens laat invallen, verneuk je de kwaliteiten van Kezman gewoon.
Vanavond weer. BBC 2, half twaalf.quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:00 schreef Spideyman het volgende:
Weet iemand waar en wanneer Engels voetbal op TV te zien is? (aangezien MotD gister al uitgezonden is)
Rugnummers zeggen niets,van Persie heeft 11 en basisspelers Henry en Toure 14 en 23quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:00 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Aan Kezman's rugnummer af te leiden is dat niet vanzelfsprekend.
Bij Chelsea ligt dat anders, want die hebben kei veel nieuwe spelers die allemaal een nieuw rugnummer behoeven. Ofzoiets. En als je dán 9 krijgt, mag je wel rekenen op een basisplaats (denk ik).quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Rugnummers zeggen niets,van Persie heeft 11 en basisspelers Henry en Toure 14 en 23
Als ze Drogba eerder hadden gehaald als Kezman, had die echt wel nummer 9 gehad.quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:16 schreef Djekko het volgende:
[..]
Bij Chelsea ligt dat anders, want die hebben kei veel nieuwe spelers die allemaal een nieuw rugnummer behoeven. Ofzoiets. En als je dán 9 krijgt, mag je wel rekenen op een basisplaats (denk ik).
De rugnummers zijn anderhalve week geleden pas bekend gemaakt, dus dat zou eigenlijk ook niets uit meoten maken.quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:35 schreef twi het volgende:
[..]
Als ze Drogba eerder hadden gehaald als Kezman, had die echt wel nummer 9 gehad.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Rugnummers zeggen niets
Dat zijn ook bijna 3x zoveel spelers.quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:35 schreef Spideyman het volgende:
Ik beweer dat spelers die een rugnummer onder de twaalf hebben met een factor 3 meer kans hebben op een basisplaats dan spelers met een rugnummer boven de elf.
Neem een steekproef van 5 clubs ofzo.quote:Als je me dan nog steeds wil tegenspreken wil ik graag een lijstje van jou van alle spelers in Engeland met hun rugnummers,
Nee,zoals jij het bracht zouden mensen met een rugnummer van 11 en lager per definitie een basisplaats hebben,en dat spreek ik tegen en daar heb ik ook gelijk inquote:Op zondag 15 augustus 2004 19:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
Ik beweer dat spelers die een rugnummer onder de twaalf hebben met een factor 3 meer kans hebben op een basisplaats dan spelers met een rugnummer boven de elf.
Als je me dan nog steeds wil tegenspreken wil ik graag een lijstje van jou van alle spelers in Engeland met hun rugnummers, dan maak ik een lijstje van spelers die in de basis stonden dit weekend en dan zullen we zien of rugnummers zo nietszeggend zijn als jij doet voorkomen.
Niet per definitie, in die betreffende post doe ik niet zo'n uitspraak. Ik zeg ook niet het tegenovergestelde, maar ik wil zeggen dat spelers die een rugnummer onder de twaalf hebben een grotere kans hebben om ook daadwerkelijk in de basis te beginnen. Daarna doe ik er een schepje bovenop door te stellen dat er drie keer zoveel spelers zijn met lage nummers in de basis dan hoge. Jij zegt dat rugnummers helemaal niets zeggen. Dat is natuurlijk onzin.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee,zoals jij het bracht zouden mensen met een rugnummer van 11 en lager per definitie een basisplaats hebben,en dat spreek ik tegen en daar heb ik ook gelijk in
Min of meer.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:00 schreef methodmich het volgende:
Is dit onderzoek al afgerond?
True. Het is een jongen die vertrouwen nodig heeft. Gerets heeft hem ook al eens zoiets geflikt.... doodzonde. Helemaal als je bedenkt dat een kleinere competitie als de HCE enorm veel plezier aan zo'n speler heeft. En dan komt er een club met een groot aantal roebels aanzetten die vervolgens zo iemand gebruikt als reserve.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:39 schreef zjroentje het volgende:
De teller loopt al hard op.![]()
Dit krijg je nou bij Chelsea, veel op de bank zitten. En dat is nou net wat Mateja niet fijn vindt.
Bij Mourinho hoeven spitsen ook niet veel te scoren. Ik verwacht veel 1-0 en dergelijke uitslagen bij Chelsea dit seizoenquote:Op maandag 23 augustus 2004 00:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hij krijgt z'n kansen binnenkort wel, want de andere spitsen draaien niet fantastisch. En het programma van Chelsea zal zwaar worden.
Ze hebben dadelijk de League Cup nog,daar moeten ze ook 11 man voor op de been zien te krijgenquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:07 schreef methodmich het volgende:
Ach, wellicht laat ie Kezza even rustig wennen aan het tempo.
Hij speelde dan ook rechtsbuiten, wat niet echt zijn positie is.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:54 schreef Djekko het volgende:
Gisteren heeft Kezman tegen Crystal Palace weer meegespeeld.. niet echt geweldig goed gespeeld, maar redelijk. Een paar keer balverlies, maar die ballen had hij zo weer veroverd omdat ie gewoon heel het veld over sleurt. Kezza was gisteren ook een paar keer goed in de combinaties. Niet gescoord overigens.
Ik had meer de indruk dat Kezman als rechtsvoor speelde in een 4-3-3 systeem, met Cole als linksvoor en Drogba als centrumspits.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:09 schreef Djekko het volgende:
Hij speelde niet als een echte rechtsbuiten. Hij was wel, afwisselend met Dorgba, vaak rechts te vinden. Da moest ook eigenlijk wel, want Chelsea speelde 4-4-2 met een ruit. Tiago rechts, Cole links, en Makelele en Lampard centraal. En dan in de spits Drogba en Kezman.
haha.. dat bedoel ik..quote:Op donderdag 9 september 2004 11:19 schreef Chadi het volgende:
Nee ze spelen zaterdag
nou nou.. ik vermoed dat Kezman er meer in gaat leggen dan onze vriend Drogba.quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:48 schreef Chadi het volgende:
Drogba is niks? man Kezman mag niet eens zijn veters strikken. Wat een onzin zeg!
hoezo is drogba uitgeschakeld voor de rest van het seizoen door ene blessure?quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
nou nou.. ik vermoed dat Kezman er meer in gaat leggen dan onze vriend Drogba.
haha.. gelukkig niet.. en weetje.. misschien zijn doelpunten niet eens een graadmeter..quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
hoezo is drogba uitgeschakeld voor de rest van het seizoen door ene blessure?![]()
Drogba is een hele sterke spits hoor vergis je daar niet in. Hij moet zelfs nog uitgroeien naar zijn mogelijkheden. Kezman is bijna uitgegroeid in zijn mogelijkheden. Engelse competitie is erg fysiek en dat is niet het sterkste punt van Kezman ook. Dus ik moet het nog zien dat hij het redt.quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
haha.. gelukkig niet.. en weetje.. misschien zijn doelpunten niet eens een graadmeter..
Nogal logisch.. heel Chelsea speelt bagger en heeft pas 6 doelpunten gemaakt in 5 wedstrijden. Kezman is niet de man om verandering in het spel van Chelsea te brengen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:15 schreef gras het volgende:
Hij speelde weer eens, maar wist niet te scoren...
Ik denk dat jij niet zo bekend bent met wat Mourinho van plan is, maar dit is hoe ze ongeveer het hele seizoen gaan spelen. Ik denk niet dat er al te veel spectacel van Chelsea hoeft te worden verwacht. Wel effectief voetbal en dus veel punten.quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:54 schreef Djekko het volgende:
[..]
Nogal logisch.. heel Chelsea speelt bagger en heeft pas 6 doelpunten gemaakt in 5 wedstrijden. Kezman is niet de man om verandering in het spel van Chelsea te brengen.
Oe bagger..quote:Op maandag 13 september 2004 07:39 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet zo bekend bent met wat Mourinho van plan is, maar dit is hoe ze ongeveer het hele seizoen gaan spelen. Ik denk niet dat er al te veel spectacel van Chelsea hoeft te worden verwacht. Wel effectief voetbal en dus veel punten.
ach er zit wel voetbal in de ploeg, dus af en toe zullen er best leuke wedstrijden tussen zitten en een titel aan het eind van het seizoen vergoedt natuurlijk erg veel.quote:Op maandag 13 september 2004 14:53 schreef Djekko het volgende:
[..]
Oe bagger..Ik had wel iets gehoord van dat ie 100 punten wilde halen.. maar als dit spel blijft aanhouden, dan zou ik als ik Chelsea-supporter was toch flink de pé in hebben
Als er aan het eind van de rit prijzen gepakt worden kan het ze echt bijzonder weinig schelen verwacht ik zoquote:Op maandag 13 september 2004 14:53 schreef Djekko het volgende:
Oe bagger..Ik had wel iets gehoord van dat ie 100 punten wilde halen.. maar als dit spel blijft aanhouden, dan zou ik als ik Chelsea-supporter was toch flink de pé in hebben
Drogba-Kezman toch een wedstrijd in een wedstrijd.. tenenkrommend om te zien..quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:08 schreef VoreG het volgende:
Drogba juicht net zoals Kezman eerst deed.
Ik verwacht Chelsea niet in de UEFA cup dit seizoenquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:06 schreef JeroenV het volgende:
We gaan wel bijhouden hoeveel hij er in Europa in trapt he?
Ja, en zoals Ryan Giggs dat al eens vele jaren eerder deed.quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:08 schreef VoreG het volgende:
Drogba juicht net zoals Kezman eerst deed :').
scorebordjournalistiekquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Drogba-Kezman toch een wedstrijd in een wedstrijd.. tenenkrommend om te zien..
Kezman die een grote kans mist, waarop Drogba vrij makkelijk kan scoren. Kezman die een vrije trap versiert, waaruit Drogba knap scoort. Volgens mij loopt er iemand met de ziel onder de arm. Ik ben benieuwd.
Jij snapt toch ook wel dat je Kezman niet als vleugelspits moet opstellenquote:Op maandag 20 september 2004 10:38 schreef zjroentje het volgende:
Net alsof Mourinho zijn hele team om Mateja gaat bouwen.
En daar is ie dus wel voor gehaaldquote:Op maandag 20 september 2004 10:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Jij snapt toch ook wel dat je Kezman niet als vleugelspits moet opstellen![]()
Als het dan nog niet lukt kan hij beter inpakken en bij Preston North End gaan voetballen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:02 schreef methodmich het volgende:
Kezza mag volgende week zaterdag David James proberen te verslaan.
Chelsea maakt in 8 duels misschien 10 goals. Dan moet ie dus de helft maken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:03 schreef Djekko het volgende:
Wedstrijden die Drogba allemaal moet missen, waarin Kezman dus zijn kwaliteiten kan laten zien. 8 wedstrijden moet toch genoeg zijn voor een doelpuntje of 5..
Dat was gisterquote:Op zondag 17 oktober 2004 14:58 schreef JeroenV het volgende:
En weer niet gescoord, nu dus tegen City.
Zeker, Chelsea heeft al 8 goals gescoord in de PL. En dat in maar 9 wedstrijden.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:40 schreef Spideyman het volgende:
tja scorebordjournalistiek he
die goals komen nog wel, tot nu toe laat Kezman vooral zijn ploeggenoten goed spelen
En ondanks het magere aantal doelpunten wel 2e met 20 punten.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zeker, Chelsea heeft al 8 goals gescoord in de PL. En dat in maar 9 wedstrijden.
Toppertje,.
Ondanks Kezman, niet dankzij.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:46 schreef Toewan het volgende:
[..]
En ondanks het magere aantal doelpunten wel 2e met 20 punten.
Nah,quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:44 schreef keeper het volgende:
Ik wou dit topic net kicken, heeft Kezza al een goaltje gemaakt voor The Blues? Nee zeker.
Dat klopt, Kezman heeft het nog niet qua goals waargemaakt.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ondanks Kezman, niet dankzij..
Toppertequote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nah,.
wereldtopper 1e klas hequote:Op donderdag 21 oktober 2004 02:09 schreef Chadi het volgende:
was toch die wereld spits volgens sommige???
*Proest.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wereldtopper 1e klas he
ja nu proest je nog straks moet je het weer inslikkenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
*Proest.
Chelsea is op het eerste oog duidelijk een maatje te groot voor Kezza.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
*Proest.
Nee. Zie Zlatan.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:48 schreef Djekko het volgende:
Net alsof wereldtoppers als Kezman geen tijd nodig hebben om zich aan te passen aan een andere club.
Wat zjroentje zegt,quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:48 schreef Djekko het volgende:
Net alsof wereldtoppers als Kezman geen tijd nodig hebben om zich aan te passen aan een andere club.
De Zlatan die na een jaar Ajax alweer weg mocht omdat hij niet kon wennen aan het systeem?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nee. Zie Zlatan.
Maar dat zijn uitzonderlijke toppers. Nķg een trapje hoger dan Kezman. En die hebben de gave om zich meteen te kunnen aanpassen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat zjroentje zegt,.
Ow, en Rooney. En Ronaldo.
Ronaldo wel ja.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:24 schreef Djekko het volgende:
[..]
Maar dat zijn uitzonderlijke toppers. Nķg een trapje hoger dan Kezman.
Nee, de Zlatan die naar Juve ging en vanaf de eerste wedstrijd aan de lopende band scoort/quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:23 schreef Djekko het volgende:
[..]
De Zlatan die na een jaar Ajax alweer weg mocht omdat hij niet kon wennen aan het systeem?
dat kan domme flikkerquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sorry kutje,zelfs de grote DG maakt wel eens een fout
3 goals in 9 wedstrijden.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, de Zlatan die naar Juve ging en vanaf de eerste wedstrijd aan de lopende band scoort/
Maar dan hebben we het over het Ajax-systeem, dan noem je wel wat.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:23 schreef Djekko het volgende:
De Zlatan die na een jaar Ajax alweer weg mocht omdat hij niet kon wennen aan het systeem?
Dat zijn er al 3 meer dan Kezza. En in de competitie loopt ie 1 op 2.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:50 schreef Djekko het volgende:
[..]
3 goals in 9 wedstrijden.
Wat zei je pisnicht?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:53 schreef fayakill het volgende:
[..]
dat kan domme flikker
quote:Kezman has faith in goal touch
Career stats Mateja Kezman : http://news.bbc.co.uk/spo(...)html/profile1_hi.stm
Kezman and Eidur Gudjohnsen are the only available strikers for Jose Mourinho but the Serb has failed to hit the target in 11 outings this season.
"I am still very confident because I am the type of person who is strong mentally," the Ŗ5m summer signing from PSV Eindhoven told BBC Sport.
"I will just keep fighting for the first goal and then I will be okay."
Chelsea's strikeforce has been thrown into turmoil following an injury to Didier Drogba and with Adrian Mutu being sidelined after a drug test came out positive.
Carlton Cole and Hernan Crespo are out on loan and, even if Mourinho wanted to recall them, he could not do so until at least the January transfer window.
But Kezman is confident he can come to Chelsea's rescue, especially as he endured a similar goal drought at the start of his PSV career before scoring the goals which earned him the move to Chelsea.
"It is just a period of settling," he said. "I am new in the Premiership.
"It is a different type of football with new team-mates, a new public and all things new so you feel pressure.
"In Holland I had almost the same problem in the first few matches when I didn't score and then after the first goal all the pressure was gone."
"I expect goals, of course, and I hope on Saturday against Blackburn will be the first goal of Kezman."
The Serbia & Montenegro international has not had a problem scoring during training and team-mate Frank Lampard said: "He's looked very good.
"He's been scoring goals very regularly in training. Unfortunately they are not going in during games but with a bit of luck and one goal I think he could be on his way."
Kezman says he is determined to be a success in the Premiership after fulfilling his ambitions to play in the top flight.
"It is fantastic," he added. "I enjoy every minute of playing in the Premiership because it was my dream when I was a kid so I would like to stay here for many years."
Ja, het klopt ook wel wat hij zegt. In de HCE had hij ook zo'n periode dat er een stuk of 10 wedstrijden geen goal inging. En toen hij eindelijk eentje er in schoot vlogen de goals er in de duels erna weer te vaak in. (en werd weer eens topscorer van de HCE).quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:26 schreef kavorka het volgende:
Na dit interview met Kezza heb ik er weer alle vertrouwen in! Zaterdag de eerste..
Hey, het Zlatan-syndroom uit z'n eerste jaar bij Ajax.quote:"He's been scoring goals very regularly in training
Robben komt net terug van een blessurequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:59 schreef kavorka het volgende:
Hmm..robben en kezman beginnen op de bank
Je moet toch iemand op die bank zetten,quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:02 schreef Ludacriss het volgende:
Sjonge Kezman staat niet eens in de basis... vraag me af waarom ze Kezzie dan hebben gekocht
Drie inmiddels.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
En Gudjohnson heeft er twee ingeprikt.
Hij is ingevallen,mag dus 18 minuten mee ballenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:34 schreef zjroentje het volgende:
Doet 'ie al mee?
En Robben?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij is ingevallen, mag dus 18 minuten mee ballen
zie andere topicsquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En Robben?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zie andere topics
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:39 schreef DutchGooner het volgende:Kezman voor open doel op de lat
Naja, de PM is geen HCE en Kezman is geen Henry.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:47 schreef tong80 het volgende:
Het komt wel goed maar ik moet er wel een beetje om lachen.
Maar toch moet gezegd worden dat de kansen die ie krijgt niet verschillen van de kansen die ie in Nederland kreeg en om te zeggen dat de Engelse keepers nou zo geweldig zijn...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Naja, de PM is geen HCE en Kezman is geen Henry.
Chelsea is misschien een maatje te groot voor Kezza. Volgend seizoen zal ie wel naar Birmingham gaan of zo.
Dat is dan denk ik het onderscheid tussen een echte spits en een goaltjesdief.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar toch moet gezegd worden dat de kansen die ie krijgt niet verschillen van de kansen die ie in Nederland kreeg en om te zeggen dat de Engelse keepers nou zo geweldig zijn...
Van der Sar is bijna de meest gepasseerde keeper van de Premiership.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:01 schreef DutchGooner het volgende:
en om te zeggen dat de Engelse keepers nou zo geweldig zijn...
Het zit gewoon tussen de oren net zoals in Europa in zijn PSV-tijd.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar toch moet gezegd worden dat de kansen die ie krijgt niet verschillen van de kansen die ie in Nederland kreeg en om te zeggen dat de Engelse keepers nou zo geweldig zijn...
Komt door z'n verdediging, zeg ik als PSV'er. vd Sar is echt goed hoor.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Van der Sar is bijna de meest gepasseerde keeper van de Premiership.![]()
Het begint zo langzamerhand echt genant te worden.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:40 schreef kavorka het volgende:
Jemienee, die had ik er nog ingeschoten. Schitterende één-twee tussen Robben en Tiago. Voorzet over de grond op Kezman die verdomme op de lat schiet vanaf 3 meter.
Dit is wel Chelsea, als het te lang duurt koopt Abra weer wat nieuwe spitsen en dan kan ie het zeker shaken.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:07 schreef tong80 het volgende:
Kezman gaat het zeker wel redden.
Het Grote Mateja Kezman Topic: Bankzitter in Engeland #2.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:16 schreef Rest het volgende:
Kan deze tt nog aangepast worden
Whahahahaquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het Grote Mateja Kezman Topic: Bankzitter in Engeland #2.
Erg vervelend soms, de realiteit.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Whahahaha
hahahahahahhahahahahahahahahaha
![]()
Chelsea,zonder hem zijn ze helemaal waardeloos voorin aangezien Eidur het niet in zijn 1tje kanquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:00 schreef cultheld het volgende:
who needs Drogba
Eidur en Mateja met aanvoer van Damien en Arjen, dat is gewoon goudquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Chelsea,zonder hem zijn ze helemaal waardeloos voorin aangezien Eidur het niet in zijn 1tje kan
was voor mij ook onbegrijpelijk idd al ben ik er uiteraard niet rouwig omquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:06 schreef methodmich het volgende:
Eigenlijk stom, want Gudjohnsen - Hasselbaink was cijfermatig gezien gewoon één van de beste aanvalsduo's in de PL. En dan gaan ze zitten tobben met Kezman.
Eidur is een stuk minder zonder Jimmy,Drogba mist teveel kansen,Mateja is waardeloos in Engelend,Duff is te wisselvallig en alleen als Robben blessurevrij blijft kan ie het gaan maken daar wat ie dan ook wel zal doen denk ik.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Eidur en Mateja met aanvoer van Damien en Arjen, dat is gewoon goudDe verdediging die staat als een landhuis en ook het middenveld is goed.
Middlesbrough ook niet, die hebben voor een prikkie een topaanval kunnen halen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
was voor mij ook onbegrijpelijk idd al ben ik er uiteraard niet rouwig om
Hij scoorde ook veel tegen Ajax en Feyenoord, dus dat vind ik niet helemaal terecht dat je dat zegt.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:40 schreef TheGeneral het volgende:
Ja, het is leuk dat je topscorer wordt in nederland door er tegen clubjes als den bosch en volendam enzo, er 3 in te schieten waardoor je er veel totaal scoort, maar in engeland is het wat anders...
Agh zolang je kampioen wordt, wat maakt het dan nog uit?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:36 schreef ASSpirine het volgende:
ik heb geen enkele ajax-spits dat zien doen de afgelopen jaren
Kampioenschappen raken in de vergetelheid.. onvergetelijke acties niet..quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh zolang je kampioen wordt, wat maakt het dan nog uit?
Steekpass over de rechtervleugel naar Kezman, rent naar het doel en jast die bal met z'n rechter in het dak van het doel achter de wereldkeeper van der Gouw.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:36 schreef ASSpirine het volgende:
kan iemand mss een link vinden voor de goal tegen ManU
ben al vergeten hoe die ging
Wijsheidquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Kampioenschappen raken in de vergetelheid.. onvergetelijke acties niet..
PSV kampioen in '97? zal best.. maar het hakje van Nilis kent iedereen nog..
Ajax in '85? zet jij er geld op? Maar van Grinsven wordt nu nog lastig gevallen met vragen over De Omhaal..
dan zeggen ze weer, ach, het is maar ADO...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kezman.. Twente uit, Ado thuis.. ManU thuis..
Zlatan.. AZ uit.. Lyon thuis.. NAC thuis..
of zo.. maar goed.. dat is ook persoonlijk.. omdat ik niets met Ajax heb, blijven de goals van Zlatan niet zo hangen bij mij..
Inderdaad. Er zat niet veel voetbal in maar nu ook niet maar toen scoorden ze wel achter elkaar. Drogba was een versterking maar Hasselbaink had hem heel goed aan kunnen vullen. Als je ziet wat Hasselbaink er nu al in heeft liggen bij een ploeg die niet eens zo hoog geschreven stond is het wonderbaarlijk.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:06 schreef methodmich het volgende:
Eigenlijk stom, want Gudjohnsen - Hasselbaink was cijfermatig gezien gewoon één van de beste aanvalsduo's in de PL. En dan gaan ze zitten tobben met Kezman.
wat een onzin hij neemt hem vol op de slof en jast hem tegen de lat. Niks opstuiter. Die bal hoort met binnenkant voet laag over de grond erin te gaanquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:33 schreef Djekko het volgende:
Nog over die misser van Kezman, die bal stuit net voor z'n voet met hoge snelheid op waardoor ie em dus zeg maar op z'n schenen krijgt. Niettemin horen zulke goals er eigenlijk wel in, anders kan hij het binnenkort echt shaken als ie niet gaat scoren.
Maar ik heb er nog vertrouwen in
In de herhaling was ie tegen zijn scheenbeen. Of was ie in het echt gewoon vol op zijn slof en in de herhaling op zijn scheenbeen?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
wat een onzin hij neemt hem vol op de slof en jast hem tegen de lat. Niks opstuiter. Die bal hoort met binnenkant voet laag over de grond erin te gaan
Heb je gezien waar die bal kwam nadat hij de lat raakte? Ja hij vloog helemaal de andere kant op . Dat lukt je niet 1..2..3 met je schaan als je hem binnen kant voet wilde plaatsen. Hij wilde hem erin jassen daarom vloog hij ook zo hard op de lat.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:00 schreef Djekko het volgende:
[..]
In de herhaling was ie tegen zijn scheenbeen. Of was ie in het echt gewoon vol op zijn slof en in de herhaling op zijn scheenbeen?
Sonck scoort niet eens in de Mickey Mouse competitiequote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:33 schreef Suijk het volgende:
Scoorde 'ie eerst alleen in de Mickey Mouse competitie, nu ook alleen in de Mickey Mouse Cup...
Daar schep ik dan ook niet over op.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sonck scoort niet eens in de Mickey Mouse competitie![]()
Wel in de CL wat Kezman nog nooit gelukt isquote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sonck scoort niet eens in de Mickey Mouse competitie![]()
Omdat wij weten dat Kezza er nu meer gaat maken. Als ie eenmaal scoort, blijft ie scoren. Remember zijn beginperiode bij PSV? Duurde ook lang voordat hij scoorde en iedereen begon kritiek op hem te krijgen. Hij scoorde eindelijk en je weet het vervolg denk ik wel.. daar hoef ik zijn statjes toch niet voor bij te pakken he?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:13 schreef Chadi het volgende:
Inderdaad 1 lucky treffer en ze dansen hier al
dus aanstaande weekend legt hij er 3 in?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:19 schreef Djekko het volgende:
[..]
Omdat wij weten dat Kezza er nu meer gaat maken. Als ie eenmaal scoort, blijft ie scoren. Remember zijn beginperiode bij PSV? Duurde ook lang voordat hij scoorde en iedereen begon kritiek op hem te krijgen. Hij scoorde eindelijk en je weet het vervolg denk ik wel.. daar hoef ik zijn statjes toch niet voor bij te pakken he?
Tegen West Brom moet dat in principe wel lukken ja.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
dus aanstaande weekend legt hij er 3 in?
Pardon? Niet te hard schreeuwen jij, herinner je je Man. Utd niet meer?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:13 schreef Chadi het volgende:
Wel in de CL wat Kezman nog nooit gelukt is
http://tnor.no-ip.com/dennis/PSVMovies/Kezman-ManUtd%202000.WMV om zijn geheugen op te frissenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:50 schreef Zapper het volgende:
[..]
Pardon? Niet te hard schreeuwen jij, herinner je je Man. Utd niet meer?
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:44 schreef Djekko het volgende:Kezza is vanaf nu offociëel los! Nog een weekje of 3 wachten en hij staat bovenaan in de topscorerslijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |