quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:18 schreef popolon het volgende:
En ja DG, je mag Chelsea gerust een topclub noemen.
En ze worden kampioen dit jaar
ik denk wel dat hij zich staande gaat houden tussen de concurentenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat Kezza gaat doen bij Chelsea, dit is zijn uitgelezen kans om zich Europees te profileren!
De rijkste wel maar verders...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
DG, op basis van de historie is Chelsea gee ntopclub, maar op dit moment behoren ze absoluut bij de sterkste en vooral rijkste clubs van Engeland en Europa
Ja, maar gezien het spelersmateriaal en de financiële daadkracht van Abramovic is het redelijk safe om te zeggen dat ze de komende jaren mee zullen doen om de titelquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:26 schreef DutchGooner het volgende:
De rijkste wel maar verders...
Er zijn zoveel clubs die in het verleden een halve finale CL/EC gehaald hebben
Ongetwijfeld maar ik verwacht (en hoop) dat Abra binnen nu en 1 jaar zijn geld uit Chelsea haalt en dan hebben ze helemaal niets,nou ja niets,wat schulden links en rechtsquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ja, maar gezien het spelersmateriaal en de financiële daadkracht van Abramovic is het redelijk safe om te zeggen dat ze de komende jaren mee zullen doen om de titel
Ach ja.Dat Moureno hem maar vaak mag opstellen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:32 schreef zjroentje het volgende:
Chelsea.
Alle gekochte spitsen van Abramovich hebben gefaald, dus doe maar.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach ja.Dat Moureno hem maar vaak mag opstellen.![]()
flauw modequote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:34 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Chelsea![]()
en Jimmy laten ze gaanquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alle gekochte spitsen van Abramovich hebben gefaald, dus doe maar.
Waarom zou hij? Het is peanuts voor hem.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar ik verwacht (en hoop) dat Abra binnen nu en 1 jaar zijn geld uit Chelsea haalt en dan hebben ze helemaal niets,nou ja niets,wat schulden links en rechts
Omdat dat soort mensen snel uitgekeken zijn op ietsquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Waarom zou hij? Het is peanuts voor hem.
En dat denk ik dus niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Samen met Robben gaat hij het maken bij Chelsea.
Lekker doemdenken. Kezman heeft er jarenlang genoeg ingeschoten. Ook al is dat in de mindere Nederlandse competitie.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dat denk ik dus niet.
Kezman zal daar veel minder ruimte krijgen als hier.
Niet meer dan 7 gaat ie er in schieten daar
Daar hoop ik dus ook vurig op.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Omdat dat soort mensen snel uitgekeken zijn op iets
En dat is een garantie voor 20+ doelpunten in de PL?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:23 schreef MarkWotte het volgende:
[..]
Lekker doemdenken. Kezman heeft er jarenlang genoeg ingeschoten. Ook al is dat in de mindere Nederlandse competitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |