quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:29 schreef freek_mst het volgende:
![]()
oké truste!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:32 schreef WAik het volgende:
[..]
[afbeelding]
maar ik ga zo ook weer slapen, dus alvast
Nee, ga weg vieze heteroquote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:14 schreef dingendoener het volgende:
mag je hier als niet homo ook je gewoon chillen????
Ik ben nog wakkerquote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:18 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nee, ga weg vieze hetero![]()
tuurlijk
![]()
Misschien slapen ze met een komkommer in de kontquote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:56 schreef Camoth het volgende:
waarom gaat iedereen nou slapen?![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:33 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Misschien slapen ze met een komkommer in de kont![]()
wat? je moet dan vroeg slapen, want anders wordt ie zachtquote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:42 schreef freek_mst het volgende:
[..]
![]()
![]()
sjoe!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 08:05 schreef Vlarp het volgende:
Ik begin op dinsdag pas om 11 uur schat
Maar toch bedankt voor het ongerust zijn
'morge enzo![]()
Brabants Dagblad... Tilburgse editiequote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:48 schreef marhil het volgende:
@ kugari :In welke krant ??
Vertel eens wat nieuws.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:38 schreef timbob het volgende:
hoi
ik ben 71% 100% homo
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:00 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben 99% evil en 1% sea weed
of is het wead?![]()
nee hoor, jij bent Waxje.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:59 schreef Waxxer het volgende:
Hoi ik ben nieuw hier
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:02 schreef Waxxer het volgende:
Goed, geef allebei dan maar een lijstje door
ik kan geen nee zeggen
Doet u mij maar:quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:02 schreef Waxxer het volgende:
Goed, geef allebei dan maar een lijstje door :'(
ik kan geen nee zeggen
*Ritalinnetje aan Waxje geef*quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:12 schreef Waxxer het volgende:
Orbital!!!
Heb jij ook Auntie Aubrey's Excursions Beyond the Call of Duty?
(en ik heb er nog twee, veel he??)
Maar TimmieBimmie, zoveel centjes heb ik ook weer nieten pappawax gaat schreeuwen als ik dit vertel
Ik zal ff zoeken of ik Vanessa voor je kan vinden (upside doooown now dizzy does it makes me hhhhupside doooowwwn....)
Jah. Zelfs dvd's. Wil jij die van de Angry Beavers?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:07 schreef beaverhausen het volgende:
Hebben ze trouwens wel cd-winkels in Zwolle?.
.
Dat die grap nu pas voor het eerst gemaakt wordt.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:18 schreef Waxxer het volgende:
Wil jij die van de Angry Beavers?
Anders verkoop je toch gewoon de boot?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:20 schreef Waxxer het volgende:
en waar moet ik dat van betalen??? Wortelplakjes???
Mja, we dachten: het knaagt nog teveel aan jequote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat die grap nu pas voor het eerst gemaakt wordt..
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, we dachten: het knaagt nog teveel aan je![]()
![]()
Of je lichaam?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Anders verkoop je toch gewoon de boot?.
Tis Waxje. Niet Brad Pitt.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:34 schreef Camoth het volgende:
[..]
Of je lichaam?![]()
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:38 schreef timbob het volgende:
[..]
ja maar voor brad pitt zou ik wel betalen
kom gezellig langs op m'n werk (Y)quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:42 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja lekker![]()
Waar werk je? Adres pleasequote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:45 schreef timbob het volgende:
[..]
kom gezellig langs op m'n werk (Y)
ja dat schiet niet op, jij bent homoquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:48 schreef Waxxer het volgende:
ik ben alleen
Morguh trouwensquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:46 schreef wizarddragon het volgende:
Nou mensen.. Mogguh allemaal![]()
![]()
![]()
Nou, je KUNT het eerste meisje zijn met wie ik het 'probeer'quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:48 schreef Camoth het volgende:
[..]
ja dat schiet niet op, jij bent homo![]()
oeh! *voelt zich uitermate vereerd*quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, je KUNT het eerste meisje zijn met wie ik het 'probeer'
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:53 schreef Waxxer het volgende:
is er dan heeelemaal geen kerel hier die....?
oehhh... weet je wel tegen wie je 't hebt?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:54 schreef timbob het volgende:
of het kan de *eerste* keer zijn dat ik het met jou probeer....
Een desperate persoonquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oehhh... weet je wel tegen wie je 't hebt?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]( nou jah kerel-TJE)
Mwoahquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:58 schreef Camoth het volgende:
[..]
Een desperate persoon![]()
haarquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oehhh... weet je wel tegen wie je 't hebt?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, je KUNT het eerste meisje zijn met wie ik het 'probeer'
ok, dan is het goedquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mwoah
Nog niet zo erg dat ik aan flapjes ga sabbelen of hem daar insteek
Ah jongeh...... jij bent veel stouter dan je je hier voordoet hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:03 schreef timbob het volgende:
[..]
haar
Straks, ik ga nu eerst douchenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:10 schreef beaverhausen het volgende:
Ja zeg, gaat er nog genueckt worden of hoe zit dat?.
Ik zei ook KUNT, cammie cammothquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:03 schreef Camoth het volgende:
[..]
[..]
ok, dan is het goed![]()
Hoequote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zei ook KUNT, "cammie cammoth"
iedereen!!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:18 schreef Timmah het volgende:
Wie gaan er nuecken?
Nog een keer?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:10 schreef beaverhausen het volgende:
Ja zeg, gaat er nog genueckt worden of hoe zit dat?.
ohw..!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:19 schreef timbob het volgende:
[..]
iedereen!!
free fight fuck frenchy!
ofzo
Altijd..ben erg flexibelquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
We vogelen wel wat uit
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:37 schreef timbob het volgende:
godsamme
ik word er helemaal geil van
al dat gelul over neucken!
Ach ja.. laat hem toch. Iedereen heeft weleens z'n sletterige fasesquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:05 schreef freek_mst het volgende:
[..]
![]()
Ja daar heb jij ook weer gelijk in!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ach ja.. laat hem toch. Iedereen heeft weleens z'n sletterige fases
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:16 schreef Hillary het volgende:
*rondloert*
Homo's
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:16 schreef freek_mst het volgende:
[..]
![]()
Lekker druk hier hequote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:25 schreef Hillary het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:32 schreef Coolboy het volgende:
[..]
Homows!![]()
![]()
Oeh!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:36 schreef freek_mst het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:38 schreef Coolboy het volgende:
[..]
Oeh!
Pfff, da's weer even geleden dat ik hier wat gekalkt heb.
Maar het ging over nuecken dus er is weinig veranderd?.
Ik had het niet over nuecken dus daar ga ik niet over verderquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:44 schreef Coolboy het volgende:
[..]
En verder?
Hè toch. Altijd al een gesprek over nuecken met jou willen hebben en nu ga je er niet op in, jeeves.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:50 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ik had het niet over nuecken dus daar ga ik niet over verder![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:53 schreef Coolboy het volgende:
[..]
Hè toch. Altijd al een gesprek over nuecken met jou willen hebben en nu ga je er niet op in, jeeves.
![]()
Nee hoor heb vandaag vrij!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:59 schreef Coolboy het volgende:
[..]
Je verveelt je?
Vakantie?
Shoppen + homow = ..?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:03 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Nee hoor heb vandaag vrij!
Maar ik ga nu effe naar de winkel dus![]()
Ik ga niet shoppenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:04 schreef Coolboy het volgende:
[..]
Shoppen + homow = ..?
Doewie!![]()
Ohw.... okquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:06 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ik ga niet shoppen![]()
Mjah, ik vonnut ook nog redelijk algemeenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:18 schreef Waxxer het volgende:
Shoppen = algemeen
Alhoewel ik net wel op studentikoze wijze heb geshopt:
twee cd's (Faithless - No Roots en Gorki - Plan B) en een knalgroen t-shirt en een donkerblauwe met een werkje erop en een knalrode longsleeve met opdruk (allemaal van Jack&Jones). Ik winkel dus biseksueel: hou wel van nieuwe dingen maar dan wel zoveel mogelijk in een keer en niet te lang ouwehoeren
Faithless - No Rootsquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:18 schreef Waxxer het volgende:
Shoppen = algemeen
Alhoewel ik net wel op studentikoze wijze heb geshopt:
twee cd's (Faithless - No Roots en Gorki - Plan B) en een knalgroen t-shirt en een donkerblauwe met een werkje erop en een knalrode longsleeve met opdruk (allemaal van Jack&Jones). Ik winkel dus biseksueel: hou wel van nieuwe dingen maar dan wel zoveel mogelijk in een keer en niet te lang ouwehoeren
Ah joh, als je dat ff managed, dan komt het economisch helemaal tot zijn rechtquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:24 schreef Coolboy het volgende:
[..]
Mjah, ik vonnut ook nog redelijk algemeen.
En vinnut best biseksueel inderdaad dat gewinkel van jou.
Ik weet eik niet waar ik zelf onder val.
Hmm, * Coolboy moet ook weer 's gaan shoppen winkelen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
J&J heeft wel leuke kleding, ik heb laatst nog een drie/kwart broek en een sleeveless shirt gekocht, allemaal in de sale.![]()
open d'r een apart topic over. Over een jongetje en een meisje dat elkaar tegenkwamen tussen de homo's en dat het jongetje dan een soort last Dance met een meisje gaat maken omdat hij daarna voor altijd en eeuwig aan de kerels wilquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:27 schreef timbob het volgende:
[..]
misschien moeten we ergens anders verdergaan...
*stil*quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
open d'r een apart topic over. Over een jongetje en een meisje dat elkaar tegenkwamen tussen de homo's en dat het jongetje dan een soort last Dance met een meisje gaat maken omdat hij daarna voor altijd en eeuwig aan de kerels wil![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Faithless - No Roots. CD is wel ff wennen, I Want More: Part 2, What About Love en Mass Destruction zijn mijn favoriete nummers op het album.
J&J heeft wel leuke kleding, ik heb laatst nog een drie/kwart broek en een sleeveless shirt gekocht, allemaal in de sale.![]()
Doe's minder profielen lezen jijquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ah joh, als je dat ff managed, dan komt het economisch helemaal tot zijn recht
Ben jij geen modepopje dan??
Koop zo'n electrisch ding, kun je ze roosterenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:35 schreef Andyvie het volgende:
Ahh, de mug die ik gisteren dacht misgeslagen te hebben, had ik toch geraakt....weer een bloedvlek op mijn behang
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:36 schreef Coolboy het volgende:
[..]
Doe's minder profielen lezen jij. (
)
Modepopje.
Doe's?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je fotoboek nog niet heb bekeken!
Ja cd is erg goed. Ik vind het cdhoesje ook zo vertederend, met zo'n schattig jongetje met schattige oogjes.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!!
De cd is erg goed idd!en I Want More Part 2 is ook goed, je noemt ze wle allemaal op zeg hey!
Onze smaken komen geloof ik wel overeen dan, qua kleding zelfs
ik kan daar de halve winkel wel leegshoppen, alleen geen geld
genoeg. Dan. Dus. Reeds.
Thuis draag ik veel sleeveless shirts of als ik naar het strand ga. In het openbaar toch veel t-shirts. Ach ja eigenlijk moet iedereen de schijt hebben en gewoon dingen dragen die ze leuk vinden ongeacht wat anderen ervan vinden/denken.quote:Sleeveless shirts durf ik arm-technisch niet aan, eerst maar eens flink veel sporten en aan de bleekselderij voor een weekje of drie
Naaahhh meneer staat wel met z'n tampeloeres op gay.nl maar niet eens een digitaal fokfotoboekprofiel!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:41 schreef Coolboy het volgende:
[..]
Doe's?
Beste deelnemer,quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:37 schreef Andyvie het volgende:
O ja, mensen die treinkaartjesnummers invoeren op de site van de NS? Geloof niet alles wat er op de NS site staat. Er stond bij mij duidelijk dat ik geen prijs gewonnen had, maar stiekum zat er wel een bon voor een flesje frisdrank in mijn mail
Nah zegquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naaahhh meneer staat wel met z'n tampeloeres op gay.nl maar niet eens een digitaal fokfotoboekprofiel!
Dan ga ik dat gay.nl profiel maar eens bekijken
Ruilen voor een kaartje naar het Bijbels Openluchtmuseum?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:47 schreef Coolboy het volgende:
[..]
Beste deelnemer,
Je hebt een dagprijs gewonnen:
Een heerlijke verkoelende Solero Exotic.
*jeuj*
I'm intrigued.. ook maar een check.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:49 schreef Waxxer het volgende:
oohhhh zit ik zo te doen, ziet coolboy er heel lief uit :'(
sorryik dacht das een hele stoere en alles maar dat valt alleszins mee
en kakaaakaaakaaakaakarate??![]()
*slik*
*kuch*
Eeeehhhh koffie??
mag ik zeggen dat ik de site niet echt verbeterd vind?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:48 schreef timbob het volgende:
ha
die ns site is hier op m'n werk gemaakt
Jaaa lief kindje he??quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja cd is erg goed. Ik vind het cdhoesje ook zo vertederend, met zo'n schattig jongetje met schattige oogjes.
Qua kleding kom ik ook altijd geld tekort. Als ik heel veel veel veel veel geld had, dan had ik gewoon de PC Hooftstraat leeggekocht bij wijze van spreken
[..]
Thuis draag ik veel sleeveless shirts of als ik naar het strand ga. In het openbaar toch veel t-shirts. Ach ja eigenlijk moet iedereen de schijt hebben en gewoon dingen dragen die ze leuk vinden ongeacht wat anderen ervan vinden/denken.
Da's dan weer liev enzoquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:49 schreef Waxxer het volgende:
oohhhh zit ik zo te doen, ziet coolboy er heel lief uit
sorryik dacht das een hele stoere en alles maar dat valt alleszins mee
en kakaaakaaakaaakaakarate??![]()
*slik*
*kuch*
Eeeehhhh koffie??
Exsqueeeze me? Da's toch nie eetbaar?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:51 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ruilen voor een kaartje naar het Bijbels Openluchtmuseum?
Nee, maar daar heb je wel langer plezier van!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:55 schreef Coolboy het volgende:
[..]
Exsqueeeze me? Da's toch nie eetbaar?
Bij deze. Ik vind de site niet echt verbeterdquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:56 schreef timbob het volgende:
[..]
jahoor
Hij's ook keilangzaamquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:56 schreef timbob het volgende:
[..]
jahoor
Het lijkt me ook verschrikkelijk om "no roots" te hebben. Misschien heeft ie daardoor verdriet.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa lief kindje he??alleen heeft hij wel verdriet volgens mij
![]()
Of om ff nieuwe schoenen van Prada, Roberto Botticelli, Christian Dior, Gucci, en YSL te kopen in schoenparadijs Shoebalooquote:En qua PC Hooft begrijp ik je helemaal!Ik ben in staat 20.000 euro aan kleding uit te geven in een paar uur
daar dan he
Hugo Boss dingen enzo en veel meer
quote:En ik wil zelf gewoon wat afvallen en gespierder zijn, ben iets te zacht, nog even en ik ben vadsig. Maarrr ik wil mezelf nog niet dik noemenalleen is de tijd rijp om de sportschool in te duiken. Maar karate durf ik niet.
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:54 schreef Coolboy het volgende:
[..]
Da's dan weer liev enzo.
Mjah, je moet wat hè, een hobby hebben doel ik dan op.
koffie thee natuurlijk!.
jij heb wel zo'n leuke pagina met fotows, zal's kijken of ik dat wil
Idd. Hij heeft wel iets schattigs over zich heen en hij rookt NIET .quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:56 schreef Waxxer het volgende:
Maaarrr Wiz, je kunt wel kijken, maar let op he: stille wateren, diepe gronden.....
Oeh! Bosvruchten... of... nouja, als het maar zoet isquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
*thee zet* met een smaakje?
Maartrappen
ze jou niet in elkaar dan en alles? Dat je dan thuiskomt en je bijna niet meer kunt ademen door die zes gekneusde ribben?
Mja ben best benieuwd naar de achtergrond van die fotoquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Het lijkt me ook verschrikkelijk om "no roots" te hebben. Misschien heeft ie daardoor verdriet.
[..]
Of om ff nieuwe schoenen van Prada, Roberto Botticelli, Christian Dior, Gucci, en YSL te kopen in schoenparadijs Shoebaloo![]()
[..]
Waar zijn de spieren van het zwemmen dan?![]()
Die van de NS?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:56 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Bij deze. Ik vind de site niet echt verbeterd
Heel het album "No Roots" is beetje een protest op bepaalde politieke en sociale zaken. Het kindje lijkt wel zo'n kindje uit een oorlogsgebied. Ik zie het helemaal voor mij: Zo'n kindje achter een hek met prikkeldraad.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja ben best benieuwd naar de achtergrond van die fotoen dan zeg jij het ook nog eens zo
En ik wil ook schoenen!! ik hou vandesign
Ik heb trouwens Botticelli-schoenen
maar heb ze al twee jaar. Gekocht voor onder mijn pak in de eerste instantie. Maar ze lopen super en leuk model!
Nu heb ik net nieuwe Lorenzi schoenen van mammie gekregen
maar die waren niet zooooo asociaal duur hoor.
En ik ben nog maar een beginneling qua zwemmenik zwem maar 20-30 baantjes op een avond hoor
![]()
Design... da's toch synoniem voor extreem duur en niet functioneel?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:15 schreef wizarddragon het volgende:
Ik hou ook van designschoenen als ik er geld voor heb.. De leuke schoenen zijn zo fucking duur. En als ik ze eenmaal heb dan durf ik ze ook niet te dragen, bang dat het vies wordt.
Alsof ik nog nooit in de PC Hooft geweest ben.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:21 schreef Waxxer het volgende:
Ja dat zit in Amsterdam en niet in Maastricht
dus dan moet je REIZEN.... oehhhh.....![]()
Hangt af, ik vind bijvoorbeeld sommige designerskleding beter zitten (beter getailleerd) dan iets hetzelfde uit de H&M ofzo. Maar je moet me niet verkeerd begrijpen, ik koop ook veel kleding van de H&M.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Design... da's toch synoniem voor extreem duur en niet functioneel?
Ken ik niet... ik ga wel ff een paar nummers downen in opdracht van een p2p-service kopen voor mij.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:32 schreef Waxxer het volgende:
En toch he... toch maakt Gorki erg, erg goede muziek.....
Qua muziek kan ik alles aan.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:40 schreef Waxxer het volgende:
Het is Nederlandstalig hoornou ja, het is Vlaams. Tips: Monstertje, Ik Kom Onverwacht, Geld en Olie. Leuke teksten enz maar je moet er wel van houden. Het is niet te vergelijken met Faithless ofzo
Whahah ja dat wist ik alquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:44 schreef Waxxer het volgende:
Jaaa Plan B!! Dat is de cd die ik dus ook vandaag gekocht heb. ik vind hem erg goed!
Gelukkig kun je alles aanen als je het verschrikkelijk vind, er is meer Waxxer dan alleen drie Gorki-cd's hoor
maar dat wist je al
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Whahah ja dat wist ik al
Maar goed ik ga eten dus laterzzzzzzzz
Ja het gaat eigenlijk ook meer op voor meubels en kunst en zoquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hangt af, ik vind bijvoorbeeld sommige designerskleding beter zitten (beter getailleerd) dan iets hetzelfde uit de H&M ofzo. Maar je moet me niet verkeerd begrijpen, ik koop ook veel kleding van de H&M.
Jah... tis niet anders,..... hij's mensquote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:15 schreef G_E het volgende:
[afbeelding]
De conclusie spreekt voor zich..
Het moet niet veel gekker worden!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:15 schreef G_E het volgende:
[afbeelding]
De conclusie spreekt voor zich..
Ik zít in Boston lieverd, ik heb ff pauze. Zometeen weer een show doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:36 schreef beaverhausen het volgende:
Mevrouw Hillary, moet u niet in Boston zijn nu?.
Hij heeft zelf ook gestemd, en niet op kweenie, zo heb ik uit betrouwbare bron vernomen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:28 schreef Waxxer het volgende:
Dus niet eens heteroen je dan wel zo voordoen
het is me toch wat.....
Oh gelukkig, ik schrok al.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:37 schreef Hillary het volgende:
[..]
Ik zít in Boston lieverd, ik heb ff pauze. Zometeen weer een show doen.
Hoe betrouwbaar is die betrouwbare bron?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:38 schreef G_E het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ook gestemd, en niet op kweenie, zo heb ik uit betrouwbare bron vernomen..
*zucht*quote:Tijdens mijn opvoeding heb ik het meegekregen, dat het leuk, gezellig en gezond is om op zondagmiddag een flinke wandeling te maken. Nee, wij zijn geen huismussen. Het heeft echt wel wat om een uitgebreide route te lopen met de geur van bos om je heen, ver van de bewoonde wereld.
Jezus wat suf, zullen veel mensen denken. Zeker zo’n NCRV-gezin dat in hun zondagse kleding, maar wél met oude schoenen aan, met de man voorop en de vrouw er achteraan huppelend door een bosje met bijbehorend koffietentje drentelt. Nee, zo zitten wij óók niet in elkaar.
Maar wat ik veel triester vind, zijn mannen die om heel andere redenen met hun kaplaarzen aan het woud induiken. De kerels die er naartoe gaan om eens lekker met een ander te handkarren, olie te peilen of achterwaarts inparkeren een heel andere dimensie geven. Stuk voor stuk kan ik ze niet begrijpen.
Hou je vast, ik ben allerminst van steen. Maar wat is er nu aan, om naar een parkeerplaats of een bos te rijden, om andere mannen te ontmoeten en seks met ze te hebben? In het struikgewas?
Vaak worden deze mensen beschermd. Het zijn vaak de getrouwde mannen, die zeer ongelukkig zijn in hun huwelijk en daarom alleen even snel van een penis kunnen snaaien op een anonieme plek. Zij zijn volgens velen zielig op een positieve manier. Daarmee bedoel ik te zeggen: heb medeleven met ze, want vanwege hun achtergrond zou het wel eens moeilijk kunnen zijn, voor hun geaardheid uit te komen. Tolereer de plekken waar ze het doen, de grond wordt er niet zuurder op. En ze doen het best zachtjes.
Maar dan denk ik weer: als je dan homo bent of bi, en je kunt er niet voor uitkomen, waarom heb je dan seks op de wel meest onromantische manier die je je maar kunt voorstellen? Staand met je broek op je enkels, in het donker, met iemand die je dáár hebt ontmoet en dus eigenlijk helemaal niet kent?
Ja, maar er zouden ontzettend boeiende gesprekken en hechte vriendschappen uit ontstaan. En het is spannend! Beetje donker, beetje bosje, kortom: héérlijk! En zoveel afwisselende mensen! Je hoeft niet met iedereen te seksen, je kan eerst het Jim-type oraal bevredigen en tien minuten later met de dubbelganger van Han Peekel staan te kletsen! Er gebeurt zó veel meer!!
Laatst reed ik naar Schiphol om twee bruingebakken kerels op te halen. Voor hen was het een week Spaans, maar voor mij zo’n anderhalf uur puur Italiaans genieten. Onderweg werd ik echter gebeld, waardoor ik even de wagen op de dichtstbijzijnde parkeerplaats draaide om de gemiste persoon terug te bellen. Het zal rond elf uur ‘s avonds geweest zijn.
Geen tankstation, geen telefooncel en geen wegrestaurant. Maar wel een heel wagenpark aan auto’s. ‘Het zal’, dacht ik naïef. Dat sloeg al snel om in een ‘Het zal toch niet??’, toen ik vervolgens niemand zag zitten, hoewel er een tiental auto’s stond. Het kwartje viel, toen ik tussen de takken door mensen heen en weer zag lopen.
Dat was nog acceptabel, maar ik zat dus te bellen, toen er mannen voorbij de auto gingen lopen. Van die mannen, van wie je verwacht dat hun prostaat allang was uitgewerkt of in ieder geval grondig zou zijn behandeld door hun persoonlijke uroloog. Gelukkig doet centrale vergrendeling een hoop in dat soort gevallen. Net als het afkappen van een telefoongesprek en het starten van een motor.
Stel je voor, je staat voorover gebukt met je motorkap geopend, klaar om de startkabel min of meer te bevestigen. Een briesje is niet erg, dat versterkt het Open Air gevoel blijkbaar. Omdat het spannend is en omdat de motor in jouw ogen grondig gereviseerd moet worden, staan er meerdere monteurs omheen. En dan komt er een bekende aan. Kan een vriend zijn, maar misschien zie je in dat bosje even verderop je zusje de hond uitlaten. Ofzo.
Bah, ik vind het gewoon ontzettend goedkoop. Er zal niks zijn, wat me boeit. Leuke gesprekken voer ik sowieso wel als ik uitga. Ik ben al vier jaar uit de kast. En ik wil weten met wie ik iets doe, en waarom en weten dat diegene in ieder geval fris is aan de onderkant (als dat niet zo is: dat is nog erger dan witte sportsokken!).
Dat mensen het doen, kan ik nog respecteren. Niet iedereen is H. M. Maar dat houdt me nog niet tegen, mijn mening te uiten. Ik wens ze in ieder geval veel plezier! Hou je taai he!
Mjah, maar hij heeft niet op kweenie gestemd.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:41 schreef Waxxer het volgende:
kweenie = homo of bi, als hij dat zelf gestemd heeft. En niemand die het weet he? Niemand. Alleen de achterkant van zijn oogleedjes
Meubels, ed moeten bij mij wel functioneel zijn en is het design dus niet zo belangrijk. Het is altijd mooi meegenomen als het design mij ook bevalt, maar functionaliteit staat bij mij op 1 als het om meubels gaat. Qua kunst weet ik het eigenlijk niet, hooguit misschien een schilderij ofzo. Of dat iets met functionaliteit te maken heeft? Ach ja het hangt.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het gaat eigenlijk ook meer op voor meubels en kunst en zo
Ik pas idd met m'n kont beter in een desinbroek dan in een confectiebroek, maar dat komt door m'n rare mat. Italiaanse merken vallen nu eenmaal smaller uit. Alhoewel ik moet zeggen dat ook minder dure merken of eigen merken nu ook steeds meer met maatje 28/34 komen gelukkig. Scheelt in de portemonnee!
Dat viscuisine-geval van iglo (Italiaanse variant) met aardappelschijfjes en een salade die neigt naar ceasar salade.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:08 schreef Waxxer het volgende:Hai Wizje, wat heb je
gegeten
vandaag?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:15 schreef Waxxer het volgende:
heeeerrrlijk!
Trouwens, zijn jullie ook baan-bezoekers ofzo?Ben ik de enige ziel die dat niet doet?
Ik strond vroeger geregeld op de baan. BIJNA iedere week!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:15 schreef Waxxer het volgende:
heeeerrrlijk!
Trouwens, zijn jullie ook baan-bezoekers ofzo?Ben ik de enige ziel die dat niet doet?
nou leuk, wanneer gaan wij het doen?...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:22 schreef Waxxer het volgende:
Dan schuilt er toch een stukje Staphorst in mij zeker.....
(wizje wazje woezje, baanbezoekers = mannen die naar een homo ontmoetings plek gaan om seks te hebben, bijv parkeerplaats of park)
Ik doelde op de tennisbaan. Daar stond ik vrij vaka vroeger. Nu niet meer... nu sta ik op de dansbaanquote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:23 schreef wizarddragon het volgende:
Baan? Ijsbaan, hockeybaan, jodelbaan, failliete bedrijf Baan?
Dat kost geldquote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:24 schreef wizarddragon het volgende:
Owzo.... waarom gaan die mannen niet naar een hotel ofzo..?
Voor een sugardaddy zou ik ook in de lobby hunten/hokken ja van een dure hotel.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kost geldEn op een baan ontmoet je daar iemand, voor een hotel moet je eerst iemand ontmoet hebben. Tenzij jij in de lobby staat te hunten of zo
Thehe, ja ook dat nog! Krijg je eerst het verwijt dat je met shirley hebt geslapen, je secretaresse. Blijkt het je P.A. George te zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:32 schreef wizarddragon het volgende:
Hotel is idd niet zo'n goed idee. Heb je straks de hotelrekening. Komt jouw vrouw dan daarachter. Krijg je dus weer gedonder als keurige "hetero"-man.
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thehe, ja ook dat nog! Krijg je eerst het verwijt dat je met shirley hebt geslapen, je secretaresse. Blijkt het je P.A. George te zijn
Maar schat *stalen gezicht* Ik heb ECHT niet met Shirley geslapen *mond hoeken afveeg en doorslik*quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]![]()
Amenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar schat *stalen gezicht* Ik heb ECHT niet met Shirley geslapen *mond hoeken afveeg en doorslik*
Nee, een hotel is niets![]()
Dus waar gaan we dan heen?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Amen
Supermarkt? Neuh teveel mensenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus waar gaan we dan heen?
Doet me denken aan een scene in The secret lives of us...daar gebeurt dus precies hetzelfde inquote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar schat *stalen gezicht* Ik heb ECHT niet met Shirley geslapen *mond hoeken afveeg en doorslik*
Nee, een hotel is niets![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Supermarkt? Neuh teveel mensen
Zwembad? Mits verlaten
De WC's? Nah te cliché.
Ik heb een groot inlevingsvermogenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]Hoe wist je dat?!?!?!!?!
(da's altijd mijn antwoord op de vraag "Waar wil je nog eens sex hebben?"*LOL*)
Met barbiepop Jessica Alba... *ril*quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:51 schreef Ang3l het volgende:Ik ga HONEY kijken
Benieuwd of ie echt zo slecht is als IMDB beweert (3.6 of zoiets)
nee, beafje, nog geen borrel, het is nog te vroeg, nog veeeeel te vroeg.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:44 schreef beaverhausen het volgende:
alles goed ajuu?
Jij bent echt een meet-dwijler he?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:51 schreef XMN8R het volgende:
De derde Fok! HomoMeet komt eraan!! (deel 2)
De voorbereidingen zijn nu echt begonnen!
Te vroeg? Tis vast ergens op de wereld Happy Hour.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:50 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee, beafje, nog geen borrel, het is nog te vroeg, nog veeeeel te vroeg.
Weten de Turkse Hedi Slimane-jongens dat al?quote:overmorgen zit ik in instanbul.
Hij is de meet-zwabber.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:52 schreef Camoth het volgende:
[..]
Jij bent echt een meet-dwijler he?![]()
Hmm, voor alle plaatsen geldt.....hoe kom ik er in hemelsnaam?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:51 schreef XMN8R het volgende:
De derde Fok! HomoMeet komt eraan!! (deel 2)
De voorbereidingen zijn nu echt begonnen!
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:54 schreef Andyvie het volgende:
Hmm, voor alle plaatsen geldt.....hoe kom ik er in hemelsnaam?
ze zeggen dat alle jongens daar hedi slimane jongens zijn, alleen mag niemand het officieel weten.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Te vroeg? Tis vast ergens op de wereld Happy Hour..
[..]
Weten de Turkse Hedi Slimane-jongens dat al?
Ja maar, ik wil nu eens tot het eind blijven en dus niet afhankelijk van anderen zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]de trein carpoolen auto huren/lenen voor-overnachting
mogelijkheden te over
misschien een leuke meeting in istanbul? daar ben ik volgende week.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]de trein carpoolen auto huren/lenen voor-overnachting
mogelijkheden te over
Ik wacht wel voor de Bijenkorf.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:03 schreef ajuu het volgende:
[..]
misschien een leuke meeting in istanbul? daar ben ik volgende week.
ja goed, spreken we af bij die hammam op de hoek van de bazaar bij dat vrouwtje met die weeftapijten, okee. ja leuk, ajuu, leuk idee!we duiken meteen die hammamamam in, ja is goed, volgende week dan, om een uur of vijf 's middags
![]()
![]()
sms even van te voren als je later komt?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik wacht wel voor de Bijenkorf..
We zullen Ang3l zeggen dat ie niet met z'n booty mag shaken daar.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:08 schreef ajuu het volgende:
[..]
zal je net zien dat ang3l weer staat te buikdansen, terwijl we nog zo hadden gezegd, doe dat nou niet in istanbul!
als andy gaat carpoolen kan het wel even duren trouwens...anders spreken we gewoon wat later af?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
We zullen Ang3l zeggen dat ie niet met z'n booty mag shaken daar..
Ik wacht wel voor in de Bijenkorf. En als die dicht is zit ik in de bar van het Hilton.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:11 schreef ajuu het volgende:
[..]
als andy gaat carpoolen kan het wel even duren trouwens...anders spreken we gewoon wat later af?
"nee, waxxer, die harem is niet publieklijk toegankelijk...ook niet met een perskaart "quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik wacht wel voor in de Bijenkorf. En als die dicht is zit ik in de bar van het Hilton..
met o.a. een bezoek aan het paleis van sultan G_E de wijze (waar sinds kort ook een AH xl in gevestigd is).quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:18 schreef beaverhausen het volgende:
[HOMO] Goes Istanbul!.
Honey... tja ...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Met barbiepop Jessica Alba... *ril*
Nou veel succes en plezier
Ik heb geen buik om te buikdansenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:08 schreef ajuu het volgende:
[..]
zal je net zien dat ang3l weer staat te buikdansen, terwijl we nog zo hadden gezegd, doe dat nou niet in istanbul!
je liegtquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen buik om te buikdansen![]()
ja lekker vechten in de hammamquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:34 schreef beaverhausen het volgende:
Kinders, bewaar de bitchfight voor Istanbul..
Een buikdansbuik is lichtjes blubberig en kan rollenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:33 schreef ajuu het volgende:
[..]
je liegt![]()
nee die verberg ik onder mijn djellabaquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:37 schreef beaverhausen het volgende:
Is Istanbul trouwens klaar voor jouw sokken ajuu?
*tulband klaarleg*quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:23 schreef ajuu het volgende:
[..]
met o.a. een bezoek aan het paleis van sultan G_E de wijze (waar sinds kort ook een AH xl in gevestigd is).![]()
![]()
![]()
"nee, ajuu, niet aan dat mozaiek peuteren, niet aan dat...mozaie...aaaaarrrhhggghh"
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:44 schreef G_E het volgende:
[..]
*tulband klaarleg*
*shakes* Eey! *passe de bouré dinges* Alles ok? *body-roll*quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:51 schreef Waxxer het volgende:
Hai!
Goudvis.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:53 schreef ajuu het volgende:
ik ga naar istanbul.
wat neem ik mee?
hmmm
Zwembroek, zonnebrand, handoek, slippers en paspoort + pinpas. Who needs more!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:53 schreef ajuu het volgende:
ik ga naar istanbul.
wat neem ik mee?
hmmm
dan vraag je toch of je bij iemand kan blijven overnachten?!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:03 schreef Andyvie het volgende:
Ja maar, ik wil nu eens tot het eind blijven en dus niet afhankelijk van anderen zijn
ik wil een auto![]()
Da's over ruim een uur alquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:56 schreef Weemz het volgende:
Jaa Morgen Wordt Ik 20!!!![]()
ja lekker zwemmen in istanbul.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zwembroek, zonnebrand, handoek, slippers en paspoort + pinpas. Who needs more!
condooms.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zwembroek, zonnebrand, handoek, slippers en paspoort + pinpas. Who needs more!
Maak daar maar 2 uur van...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's over ruim een uur al
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Goudvis.
sokophouders!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
condooms.
Ik kan niet tellenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:58 schreef Weemz het volgende:
[..]
Maak daar maar 2 uur van...
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:58 schreef ajuu het volgende:
[..]
![]()
wat een droge post voor beaverhausen. more! we want more!
Eey, de zwembroek en de slippers kunnen ook gebruikt worden voor culturele uitstapjesquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:57 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja lekker zwemmen in istanbul.
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*shakes* Eey! *passe de bouré dinges* Alles ok? *body-roll*
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:04 schreef Waxxer het volgende:
Sooowww die swing zit erin he??
Ik moet altijd even loskomen....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:03 schreef ajuu het volgende:
[..]
lekker abstracte post
nee je kan niet een moskee binne huppelen in een rood/wit gestreepte zwemslipje. en turkse gevangenissen zijn geen vakantieoorden.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey, de zwembroek en de slippers kunnen ook gebruikt worden voor culturele uitstapjes
je moet er nog even inkomen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
haha?
Ik was vandaag op m'n werk wel assertiever.. of hoe noem je dat ook alweer?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:07 schreef ajuu het volgende:
[..]
je moet er nog even inkomen.
En de condooms kan je gebruiken als badmuts.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey, de zwembroek en de slippers kunnen ook gebruikt worden voor culturele uitstapjes
ja assertief ja! jaaa! assertief!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik was vandaag op m'n werk wel assertiever.. of hoe noem je dat ook alweer?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En de condooms kan je gebruiken als badmuts..
"nee, ajjuu, niet onder twaalfje's kaftan kijken!.....AJUU!"quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En de condooms kan je gebruiken als badmuts..
Geranium.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:08 schreef ajuu het volgende:
[..]
bijzettafeltje
Ik was vervelend vandaag.. net als gisteren. Komt omdat ik te moe ben telkens...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:09 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja assertief ja! jaaa! assertief!
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:13 schreef Timmah het volgende:
Hellow
* Net maar weer eens The Others heeft gekeken *
Schaam je..quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]ie nog niet gezien heeft*
Over 12je gesproken, hij heeft mijn hele voicemail vol zitten bleren!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:11 schreef ajuu het volgende:
[..]
"nee, ajjuu, niet onder twaalfje's kaftan kijken!.....AJUU!"
No my first name ain't baby, it's Janet. Miss Jackson if you're nasty.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:14 schreef Hillary het volgende:
I Love it when you feel like gettin' nasty
Gaat ie nou ook al Celebs lopen stalken?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:15 schreef Hillary het volgende:
[..]
Over 12je gesproken, hij heeft mijn hele voicemail vol zitten bleren!![]()
Ja, hij vindt dat ik niet vaak genoeg online ben. kan hem geen ongelijk gevenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:16 schreef Timmah het volgende:
[..]
Gaat ie nou ook al Celebs lopen stalken?
Tis ook druk in Boston.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:16 schreef Hillary het volgende:
[..]
Ja, hij vindt dat ik niet vaak genoeg online ben. kan hem geen ongelijk geven
Ah-ha! Dat is een heel eigenaardig, doch fijn liedje.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:18 schreef Timmah het volgende:
* Black Box Recorder - These are the things weer eens aanzet *
niet doen, je maakt het allleen maar moeilijk "voor jezelf"quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:17 schreef Waxxer het volgende:
Condooms, puntmutsen ditjes datjes twaalfjes......... *probeer het te volgen*
oh, wacht, ik haal vast sjippies!!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:24 schreef Andyvie het volgende:
*dip aanvoelt komen*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |