ik ook niet, maar dan nemen we heel stiekum geen koffie, maar wél een extra puntje vlaai!quote:Op maandag 26 juli 2004 23:25 schreef Ang3l het volgende:
M'strcht? Kunnen we bij Marc_Mga en Beav op de koffie (maar dat lust ik niet)
Maar daar wordt je dik vanquote:Op maandag 26 juli 2004 23:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dan nemen we heel stiekum geen koffie, maar wél een extra puntje vlaai!
yep, en je kunt er ook grot-biken!quote:Op maandag 26 juli 2004 23:37 schreef G_E het volgende:
Hebben ze in maastricht niet ook van die kuuroorden waar je een afslank-kuur kunt doen?.
Ja hallo, dan kwijn ik heleMAAL wegquote:Op maandag 26 juli 2004 23:37 schreef G_E het volgende:
Hebben ze in maastricht niet ook van die kuuroorden waar je een afslank-kuur kunt doen?.
Onze Lieve Vrouwe Plein is veel gezelliger.quote:Op maandag 26 juli 2004 23:17 schreef G_E het volgende:
Maastricht
In de lange reeks van bijzondere bezienswaardigheden staat het Vrijthof op nummer 1. Dit plein, precies één hectare groot en omzoomd met terrassen, wordt ook wel 'de huiskamer van Maastricht' genoemd.
[afbeelding].
Gewoon gezellig met een gitaar en een kampvuur op de St Pietersbergquote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Onze Lieve Vrouwe Plein is veel gezelliger..
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon gezellig met een gitaar en een kampvuur op de St Pietersberg
Wat nah?!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
HEY!!! Jij bent lief!!!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat nah?!
Ga maar lief op de berg zitten met je gitaartje.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat nah?!
Schattig dat je iig zelf al doorhebt dat het slechts een illusie isquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
HEY!!! Jij bent lief!!!
Verpest m'n illusie niet
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schattig dat je iig zelf al doorhebt dat het slechts een illusie is
Het wordt ECHT tijd voor een meetquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]Het is Pupje juist die jou alert houdt en alles
Jij bent danserig, knuffelig en lekker interieurtutterig met VT Wonen op de leestafel enzo
Jah! Wanneer! *daadkrachtig doe*quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:08 schreef xman het volgende:
Okay dus als ik het goed begrijp gaan we BBQ-en in Maastricht bij een zwembad! Met vlaai waar we dik van worden en een kuuroord waar we weer kunnen afslanken en wat koffie die we niet lusten!
Nou ik stem voor!
Wanneer?
Oh en ik vind eigenlijk dat mensen die NIET meegaan eigenlijk niks te zeggen hebben in dit topic, maar dat is maar mijn bescheiden mening!
Die PI doet het hem.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:12 schreef G_E het volgende:
[..]
Jah! Wanneer! *daadkrachtig doe*
Doe eens niet zo NIMB jij.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:36 schreef Ang3l het volgende:
Eey muts! I was kidding about my backyard!![]()
Not In My Backyard. Zo worden mensen genoemd die bijv vinden dat de overheid iets moet doen aan files door meer wegen aan te leggen, maar oh wee als dan opeens blijkt dat de nieuwe snelweg door hun achtertuin gaat.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:44 schreef Ang3l het volgende:
NIMB? Is dat maastrichtse slang of zo?
Wat G_E dus zegt.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:44 schreef Ang3l het volgende:
NIMB? Is dat maastrichtse slang of zo?
Ik wil geen snelweg in de achtertuin (ik krijg al een bioscoop en attracriepark bij de voordeur) en ook geen miet-meet neequote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:47 schreef G_E het volgende:
[..]
Not In My Backyard. Zo worden mensen genoemd die bijv vinden dat de overheid iets moet doen aan files door meer wegen aan te leggen, maar oh wee als dan opeens blijkt dat de nieuwe snelweg door hun achtertuin gaat.
*Veldhoven van lijstje schrap*quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil geen snelweg in de achtertuin (ik krijg al een bioscoop en attracriepark bij de voordeur) en ook geen miet-meet neeSo call me selfish!
Als ze van te voren gescreened zijn en ff zeggen met hoeveel en wat ze drinken dan mogen ze toevallig langskomenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:53 schreef beaverhausen het volgende:
Maar je hebt geen problemen met 'toevallig' langskomende homo's?.
ah, oui.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ze van te voren gescreened zijn en ff zeggen met hoeveel en wat ze drinken dan mogen ze toevallig langskomen
Nou, dit is je vierde kans om te meeten. Kom je deze keer wel dan? Of blijft het bij twijfelen en dan twee dg van tevoren toch maar niet?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ah, oui..
*noteer ende mee naar achteren neem*
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dit is je vierde kans om te meeten. Kom je deze keer wel dan? Of blijft het bij twijfelen en dan twee dg van tevoren toch maar niet?![]()
Dan is het nu tijd om je mening te geven over de voorstellenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:02 schreef beaverhausen het volgende:
Wat heb jij opeens een obsessie met mijn al dan niet aanwezig zijn op een eventuele volgende meet.
Ik heb ruim van te voren aangegeven dat ik niet zou komen. En die vorige keer, daar kon ik niks aan doen. Ik heb nog geprobeerd om nog even voor een paar uurtjes langs te komen..
It's a shame...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:02 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb ruim van te voren aangegeven dat ik niet zou komen.
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:05 schreef Vlarp het volgende:
Ik denk dat ik dit keer maar gewoon eens wel naar de miet ga
Datum maakt me niet zo uit.
uhm, plaats? Maastricht? Ben ik al 18 jaar niet meer geweest'k zit alleen met de afstand / slaapplek
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:05 schreef Vlarp het volgende:
Ik denk dat ik dit keer maar gewoon eens wel naar de miet ga
Datum maakt me niet zo uit.
uhm, plaats? Maastricht? Ben ik al 18 jaar niet meer geweest'k zit alleen met de afstand / slaapplek
Nou, bij alle meets was je bijna net zoveel bij de orgie..ganisatie betrokken als Rijmeneer maar je ws er nooit dus ik vroeg me af of je dan deze keer wel komtquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Wat heb jij opeens een obsessie met mijn al dan niet aanwezig zijn op een eventuele volgende meet.
Ik heb ruim van te voren aangegeven dat ik niet zou komen. En die vorige keer, daar kon ik niks aan doen. Ik heb nog geprobeerd om nog even voor een paar uurtjes langs te komen..
Een anjer in z'n knoopsgat en een krant onder z'n armquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]Hoe herkennen we je?
Aan m'n puntmuts?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]Hoe herkennen we je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |