Ik voel het overigens alleen als ik sta of loop, niet als ik zit.quote:Hee, die messteken heb ik sinds vandaag ook! Kan het kloppen dat het net lijkt of het schaambeen pijn doet en is het bij mij niet te vroeg (ben nu 29 weken en 3 dagen)?
Heb ik ook na die steken dan zeg maar, dan lijkt het even of er druk op mijn schaambeen staat. En of dat te vroeg is, ik weet het eik niet, zou het gewoon even aan je vk vragen.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:58 schreef m@x het volgende:
Nog even mijn vraagje uit het vorige topic:
[..]
Ik voel het overigens alleen als ik sta of loop, niet als ik zit.
Ja, doe eens vertellen!quote:Op maandag 26 juli 2004 20:29 schreef livelink het volgende:
Snoopy, hoe voelt het nu zo bovenaan het lijstje?
m@x, ik heb wel eens dat als ik opsta of een rare beweging maak, m'n schaambot pijn doet (net of het gaat splijten of zoquote:Op maandag 26 juli 2004 19:58 schreef m@x het volgende:
Nog even mijn vraagje uit het vorige topic:
[..]
Ik voel het overigens alleen als ik sta of loop, niet als ik zit.
Ik wil nu ookquote:Op maandag 26 juli 2004 20:29 schreef livelink het volgende:
Snoopy, hoe voelt het nu zo bovenaan het lijstje?
quote:Op maandag 26 juli 2004 22:25 schreef phluphy het volgende:
Snoopy gefeliciteerd met je vriendin![]()
En je hoeft toch geen sorry te zeggen omdat je moest huilen, gekkie![]()
Het zijn me ook de dagen wel zo, je verjaardag, je uitgerekende datum morgen, je vriendin, de spanning om Luchtbel. Dat gaat niet in je koude kleren zitten!
Dat bedrijf kan vast dat plaatje wel inscannen en dan printen als sticker. Als je zelf gaat inscannen is de resolutie waarschijnlijk veel te laag om de afbeelding zo groot op te blazen. Dus gewoon bij dat bedrijf vragen of ze dat ook kunnen doen. Overigens vermoed ik dat het niet goedkoop zal zijn...quote:Op maandag 26 juli 2004 22:24 schreef Martineke het volgende:
ok ik heb vraagje, misschien dat iemand het weet (sugar misschien)
ik heb hier een sticker van lion king figuur, die is ong 20 bij 15 of zo. deze wil ik echter eigenlijk uit vergroot hebben tot 1 mtr bij 75 of zo (in ieder geval in formaat voor op een deur) alleen nu de vraag hoe pak ik dat aan? vriendlief zit in reclamebusiness maar is beetje nors en hij zegt dat hij niemand kent die dat kan, en hij zegt dat het niet mag ivm copyrightof dat zo is laat ik in het midden. het moet in elk geval digitaal aangeleverd worden volgens hem, uhmm ok hoe doe ik dat? ik ben niet zon wonder in die dingen, als het aangeleverd word weet vriendlief wel bedrijf die het kan uitprinten als sticker. iemand suggestie hoe ik dit digitaal ga doen? of zo?
thanks
En misschien is het verstandig als jij dit topic even leest: 'MISKRAAM' en andere zieke opmerkingen in OUD = permbanquote:Op maandag 26 juli 2004 23:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
rare opmerking
quote:Op maandag 26 juli 2004 23:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En misschien is het verstandig als jij dit topic even leest: 'MISKRAAM' en andere zieke opmerkingen in OUD = permban
[Eva-mode]
Optoutuh!
[/Eva-mode]
Dit is heel wat anders en moet gewoon kunnen . . .quote:Op maandag 26 juli 2004 23:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En misschien is het verstandig als jij dit topic even leest: 'MISKRAAM' en andere zieke opmerkingen in OUD = permban
[Eva-mode]
Optoutuh!
[/Eva-mode]
Ja dat klopt, maar als ie overanders geprint zou worden dan pasten de dames er niet goed opquote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:38 schreef Jessicaa het volgende:
Caronline nog een keer over die deurposter. Ik had het al eens gevraagd, maar ben vergeten wat het antwoord was en weet neit of je antwoord had gegeven. Ik vind die poster heel gaaf namelijk. Maar als je die op een deur hangt hangt die toch op zijn kant?
Mijn vader heeft de foto aangeleverd maar hij kent die deurpostermensen persoonlijk, hij heeft tot vorig jaar zelf een drukkerij gehad, dus tis een beetje anders gegaan dan dat je hem via de site moet bestellen. Maar ik neem aan dat je ze ook wel kan bellen met vragen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:47 schreef Jessicaa het volgende:
Ja precies, ik vroeg het me af. Hij is wel heel erg leuk
Ik heb net op die site gekeken maar er staan weinig voorbeelden op.
Was deze gewoon op voorraad? Of heb jij zelf de foto's afgeleverd?
Ja dat kan heel goed.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:11 schreef miss_dynastie het volgende:
En als er nu iets misgaat met plakken van de poster, dat je 'ribbeltjes' krijgt
Of kan dat niet?
Dit is een sticker. Volgens mij de rest ook maar dat weet ik niet zeker...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:15 schreef Sugar het volgende:
Dat ligt er een beetje aan of het een stickerposter is of een gewone poster...
Dat zou een mooie oplossing zijn !quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:24 schreef Sugar het volgende:
En waarschijnlijk (hopelijk?) kan ie het dan ook wel opbrengen om niet meer terug te gaan (zou ik namelijk wel weer k*t vinden) en is het dus maar tot vrijdagochtend. Dat is nog..... 3 dagen!Dat is te doen!!!!!
Dat is dan wel erg fijnquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat kan heel goed.
Maar mn vader had dus een zeefdrukkerij en in zn leven dus èrg veel (enorme) stickers geplakt, dus dat ging wel goed
Wat lief van vriendje!!!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:24 schreef Sugar het volgende:
CarOnline, vriendje's kamp? Dat duurt tot en met zaterdag, dus zaterdagavond is hij terug.
Maar..... ik moet vrijdagochtend weer op controle bij gyn en hij zei spontaan dat ie dan wel even terugkomt om mee te gaan. Hoefde niet eens, maar heb wel gezegd dat ik dat heel fijn vind. Dus dan zien we elkaar zeker weer!![]()
En waarschijnlijk (hopelijk?) kan ie het dan ook wel opbrengen om niet meer terug te gaan (zou ik namelijk wel weer k*t vinden) en is het dus maar tot vrijdagochtend. Dat is nog..... 3 dagen!Dat is te doen!!!!!
Oei, da's voor mij ook wel een goeie tip jaquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:37 schreef phluphy het volgende:
Alle telefoonnummers op je telefoonlijstje checken.
etc
Sja, veel trager kan het niet tochquote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:53 schreef Rewimo het volgende:
Snoopy, fijn dat alles in orde met jou en WoodstockWe zullen hopen dat ie wat sneller is dan Babybel...
au, ben je niet allergisch?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:53 schreef m@x het volgende:Ik ben lekker het allerzieligst vandaag!
Ben net in de bus gestoken door een wesp......in mijn kleine teen........
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:03 schreef phluphy het volgende:
* Auw * Max, is je kleine teen nu je grote teen geworden?![]()
Sugar, naar wat voor kamp is ie? Klinkt als vakantiespelen in het Dijkgatsbos namelijk, maar er zijn natuurlijk nog veel meer kampenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:24 schreef Sugar het volgende:
CarOnline, vriendje's kamp? Dat duurt tot en met zaterdag, dus zaterdagavond is hij terug.
Was dan tegelijk met Piet ff gaan tukken. Of kun je niet slapen overdag?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:20 schreef bixister het volgende:
goed maar wel erg slaperig momenteel.![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:08 schreef TearSong het volgende:
Volgens mij mag ik hier ook gaan posten sinds nu ongeveer
Net een test gedaan: positief! Uitgaande van de eerste dag van laatste menstruatie ben ik dus uitgerekend op 17 maart 2005. Maar laten we eerst die eerste 12 weken maar eens goed doorkomen
ja dat was hier dus ook zoquote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:07 schreef Martineke het volgende:
was je al ff kwijt, dat overdosis ken ik wel ja, ik vond ook dat ik er teveel mee bezig was en bleef iets meer weg van forum dan normaal, en ook minder geklust als "normaal" laat ik net die maand dan zwanger zijn geworden
had ik helemaal overheen gelezen sorryquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:13 schreef snoopy het volgende:
Geen paniek, er is hier niks aan 't handje hoor![]()
Trustequote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:15 schreef snoopy het volgende:
Mensen ik ga slapen dus niet ongerust worden omdat ik vandaag niet meer post![]()
Het gaat goed met me vandaag. Ik heb alleen het probleem dat ik door de laatste loodjes een beetje gefixeerd op mezelf begin te raken en daardoor niet meer de puf heb om op anderen te reageren. Dat vind ik zo onbeschoft van mezelf dat ik maar liever wegblijf. Vandaar.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:08 schreef phluphy het volgende:
[Tinkepink Hoe gaat het met jou ? Hopelijk vind je tussen de drukte wat tijd om te posten!
wel op jezelf passen je! (mama heeft gesproken)quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:20 schreef bixister het volgende:
goed maar wel erg slaperig momenteel.![]()
![]()
![]()
Dus hier ben je!!!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:08 schreef TearSong het volgende:
Volgens mij mag ik hier ook gaan posten sinds nu ongeveer
Net een test gedaan: positief! Uitgaande van de eerste dag van laatste menstruatie ben ik dus uitgerekend op 17 maart 2005. Maar laten we eerst die eerste 12 weken maar eens goed doorkomen
Ik heb hier al wat gelurkt, heb kort gepost in het 2e streepjes topic maar eigenlijk kreeg ik kort daarna een soort zwanger worden overdosis. Ik weet niet of iemand het bekend voorkomt maar ik was zo bezig met zwanger worden, te veel ermee bezig eigenlijk. Tel daarbij op dat ik vorige maand 3 weken overtijd was en toch niet zwanger bleek te zijn (een hele teleurstelling aangezien mijn cyclus normaal gesproken echt erg gelijkmatig is!) en ik had het even helemaal gehad met dat zwanger worden! (dat gevoel van: iedereen wordt zwanger behalve ik)
En nu deze maand, weer overtijd. Had het nog steeds helemaal gehad dus wat denk je dan? Ja hoor, weer een onregelmatige cyclus deze maand, ik word vanzelf wel ongesteld.
De laatste paar dagen erg moe en ziekerig geweest, gisteren overgegeven na een autoritje dus vandaag toch maar een test gedaan (zal je vast zien, issie weer negatief zeg ik nog tegen m'n man..) M'n mond viel open toen toch dat plusje verscheen!
Dus, uiteindeliijk toch dolblij zwanger te zijn zijn jullie de 2e waarmee ik het nieuws deel
Eerst even bijkomen en dan maar eens gaan kijken wanneer ik nou wat moet gaan doen (wanneer contact opnemen met dokter etc)
dank je...hoe is het met jou?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:35 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Dus hier ben je!!!
Gefeliciteerd meid!!!
Nogal ja. Of die types die vooraf zeggen: als ik niet wil dat het pijn doet, dan doet het geen pijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:48 schreef m@x het volgende:
Ik krijg kromme tenen van mensen die roepen dat je het positieve uit de pijn moet proberen te halen. Ze zal vast gelijk hebben maar het is mij een beetje te zweverig.
Precies, volgens mij heb je daar bij een bevalling vrij weinig over te vertellen. Ach ja, ik hoef nog maar 8 keer er naar toe en één van die 8 keer is de partneravond. Leuk voor meneerm@x zo'n vreemde dame die de hele tijd naar haar kruis grijpt om allerlei zaken te demonstrerenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:02 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nogal ja. Of die types die vooraf zeggen: als ik niet wil dat het pijn doet, dan doet het geen pijn.
![]()
* Proest * Krijg nu wel spijt dat we ons niet opgegeven hebbenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:07 schreef m@x het volgende: Leuk voor meneerm@x zo'n vreemde dame die de hele tijd naar haar kruis grijpt om allerlei zaken te demonstreren![]()
![]()
![]()
Of die zeggen, je moet niet zo in paniek raken, dan gaat het helemaal mis. Die een uur later opbiechten dat ze de pomp vande weeenopwekker te hoog hebben ingesteldquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:02 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nogal ja. Of die types die vooraf zeggen: als ik niet wil dat het pijn doet, dan doet het geen pijn.
![]()
Hee joh, je maakt ons bang! Bevallen is leuk en als je de pijn omzet in positieve energie dan floept de baby er zo uit! Zennnnnnnnnnnnnnnquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:09 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Of die zeggen, je moet niet zo in paniek raken, dan gaat het helemaal mis. Die een uur later opbiechten dat ze de pomp vande weeenopwekker te hoog hebben ingesteld
haha, dat is wel heel erg ja. je zou ze een erg langzame & pijnlijke ontsluiting toewensen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:02 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
valt me nog mee dat ze 't toegaven. pff wat een stomme streek zeg!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:09 schreef Luchtbel het volgende:
Of die zeggen, je moet niet zo in paniek raken, dan gaat het helemaal mis. Die een uur later opbiechten dat ze de pomp vande weeenopwekker te hoog hebben ingesteld
Flauwekul hoor. Pijn is een waarschuwing van je lichaam. Meestal betekent dat dat je rustig(er) aan moet doen. Pijn is niet positief. Pijn doet gewoon zeer!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:48 schreef m@x het volgende:
Gefeliciteerd Tearsong!
Ik heb de eerste keer pufclub achter de rug. Op zich viel het wel mee. Leuke meiden enzo maar de cursusleidster.... Ik krijg kromme tenen van mensen die roepen dat je het positieve uit de pijn moet proberen te halen. Ze zal vast gelijk hebben maar het is mij een beetje te zweverig.
Ja dat zeggen ze idd!! en ik hoop het ook...Zou echt geweldig zijn!quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:19 schreef Martineke het volgende:
Luisa welkom en gefeliciteerd natuurlijk, ik ga mijn duimpjes overuren laten draaien dat je maandag gewoon een schitterende echo hebt3 x is scheepsrecht zeggen ze wel eens (laat dat dan ook eens een x waar zijn
)
Met 50 km / uur?quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:29 schreef snoopy het volgende:
Ik heb gelukkig mijn slaap weer ingehaald
quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:42 schreef Anitra het volgende:
Hmm we kunnen snoopy ook in het bad gooien natuurlijk, misschien dat de schrik reactie genoeg is om te bevalling op te wekken
Dan gooien we je er morgen wel in als het water wat warmer isquote:Op woensdag 28 juli 2004 09:45 schreef snoopy het volgende:
[..]
in geval van stress komt die bevalling helemaal niet op gang, heb ik geleerd bij de pufles
![]()
![]()
Dat klinkt beter Anitraquote:Op woensdag 28 juli 2004 09:50 schreef Anitra het volgende:
Dan gooien we je er morgen wel in als het water wat warmer is
Ik kan me ook nog goed herinneren dat ik uberhaupt heeeeeeeel boos werd op een gegeven moment van al die goedbedoelde adviezen! Ik heb in het ziekenhuis 1 verpleegster zowat een klap gegeven omdat ik haar niet moestquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:13 schreef bixister het volgende:
[..]
valt me nog mee dat ze 't toegaven. pff wat een stomme streek zeg!en die uitspraak is ook om woedend van te worden, al zal ie vast goed bedoeld zijn.
Aan je komen? Als iemand onverwacht aan me zit, dan ga ik he-le-maal over de rooiequote:Op woensdag 28 juli 2004 10:39 schreef Belana het volgende:
Die zat ook maar van: je moet toch he, je moet en dan nog aan me komen ook (2 dingen waar ik niet tegen kan: ik MOET niks en NIET aan me komen als ik daar geen zin in heb)
Dat is wel goed idd phluphy! Punt is dat ik gewoon thuis zou bevallen en daarnaast ligt het natuurlijk (ten minste voor mij wel) ook wie het is, ik mocht dat mens gewoon niet. Het was echt een hork. Ik was aan het eind van mijn latijn en had dat gedwing niet nodig. De rest was heel lief. Kijk, natuurlijk moet je door, dat is ook gewoon zo, maar toch zijn er verschillende manieren om dat te brengen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:49 schreef phluphy het volgende:
Belana en Snoopy : In ons ziekenhuis heb je 2 x een gesprek met een zgn. voorlichtingsdeskundige, waarbij dus ook over de a.s. bevalling wordt gesproken. En daar vragen ze dus o.a. specifiek naar dat soort "eigenschappen" (dat je lichamelijk contact bijv. niet op prijs stelt). Vind ik wel erg netjes ! Het is overigens een nieuw project, een proef, waarmee ze al een prijs hebben gewonnen. Hopelijk wordt het op den duur landelijk ingevoerd.
Het was geloof ik toen ik mocht gaan persen en dan helpen ze je omhoog zodat je je knieholtes kunt pakken, maar van haar wilde ik dat dus niet. Van een ander kon ik het prima hebben hoor. Zoals ik al zei, ik moest haar niet...quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Aan je komen? Als iemand onverwacht aan me zit, dan ga ik he-le-maal over de rooie
* Belana is blij dat ze voorlopig nog niet 'hoeft'
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:12 schreef m@x het volgende:
[..]
Hee joh, je maakt ons bang! Bevallen is leuk en als je de pijn omzet in positieve energie dan floept de baby er zo uit! Zennnnnnnnnnnnnnn
Hihi mutsje, natuurlijk houd ik nog steeds van julliequote:Op woensdag 28 juli 2004 13:43 schreef phluphy het volgende:
Mevrouw Piglet Waarom post u zo weinig? Is het alleen vermoeidheid?
Of hou je niet meer van ons?![]()
I knowquote:Op woensdag 28 juli 2004 17:28 schreef Stiekemurd het volgende:
Jeetje Piglet, ga jij al met verlof???? Wat gaat het hard!
Ik vind ook erg leuk die nieuwe zwangeren erbij.... zo ben je de laatste op de lijst en zo sta je halverwege![]()
![]()
Helemaal geen domme vraag! Ik heb me ook wel eens afgevraagd of je nog voorzorgsmaatregelen daarvoor moet nemen. En toevallig zei ik gisteren nog tegen hubbie dat ik over een paar weken misschien maar een handdoek op onze (redelijk nieuwe) bank moest leggen voor de zekerheidquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:01 schreef phluphy het volgende:
*Stupid question*:
Ik vroeg me af in hoeverre (bijna) uitgerekende dames continue maandverband dragen i.v.m. evt. vruchtwaterverlies? Of is dat zinloos gezien de "hoeveelheid"![]()
thanksquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:18 schreef piglet het volgende:
Martineke, wat ontzettend vervelend die hoofdpijn![]()
O, ja word je trouwens 's ochtends al wakker met hoofdpijn of ontstaat het in de loop van de dag? Als het vooral tijdens het rijden is, zou het ook nog met je ogen te maken kunnen hebben namelijk.
Oh, ik neem aan dat dat betekent dat ie nog verkeerd om lag, de ondeugd !quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:42 schreef piglet het volgende:Nou, ik ben dus weer terug van de APK. En we zijn weer helemaal goedgekeurd gelukkig
En als je ooit nog eens een weddenschap wil winnen, moet je er 1 met mij aangaan![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:53 schreef Rewimo het volgende:
Heeeeeeeee, nu je het zegt!Dus hij is om?
ik zit er wel aan te denken. Danny heb het bij alicia gedaan en ik heb nu nog 1 keer de kans om het zelf te doen en het zwanger zijn voorgoed af te sluiten. Maar je hoort er erg weinig over dus vroeg me af of het wel kan/mag of dat niemand het durft/doet of vreemd vind.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:05 schreef Rewimo het volgende:
Wil je het zelf doen, Knor? Lijkt me heel erg mooi om te doen
Ik heb het op tv weleens gezienquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:08 schreef Knorretje het volgende:
[..]
ik zit er wel aan te denken. Danny heb het bij alicia gedaan en ik heb nu nog 1 keer de kans om het zelf te doen en het zwanger zijn voorgoed af te sluiten. Maar je hoort er erg weinig over dus vroeg me af of het wel kan/mag of dat niemand het durft/doet of vreemd vind.
Zou dit dan mogelijk zijn bij een KS of gaan jullie voor een gewone bevalling?quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:08 schreef Knorretje het volgende:
[..]
ik zit er wel aan te denken. Danny heb het bij alicia gedaan en ik heb nu nog 1 keer de kans om het zelf te doen en het zwanger zijn voorgoed af te sluiten. Maar je hoort er erg weinig over dus vroeg me af of het wel kan/mag of dat niemand het durft/doet of vreemd vind.
Wat spannend!quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:21 schreef Anitra het volgende:
Heel raar om te weten dat ik over 15 nachtjes weer mama word, maar ook wel lekker dat er nu een definitief aftellen begonnen is.
en dan ook op neerlands bodem ? ik zit me een beetje suf te googlen naar mogelijkheden en ervaringen maar kom wel wat amerikaanse sites tegen of verhalen van alleenstaande moeders (die dus geen keus hebben om het de partner te laten doen)quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb het op tv weleens gezien
Het is helemaal niet gek hoor!
KS blijft een hekel punt en sterk afgeraden, dus we zien wel. voorlopig gaan we dus gewoon voor 'gewoon'quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zou dit dan mogelijk zijn bij een KS of gaan jullie voor een gewone bevalling?
Bij een ks kan het niet. Dan wordt de navelstreng al meteen doorgeknipt. Wel laten ze soms een extra lang stukje zitten zodat papa dat af kan knippen. Maar ik denk niet dat je dat als moeder kunt doen, omdat je al een 3 kwartier nodig hebt om gehecht te worden. Misschien als je het nadrukkelijk vraagt?quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zou dit dan mogelijk zijn bij een KS of gaan jullie voor een gewone bevalling?
En dan nog als iemand dat vreemd vindt? Ik vind er trouwens niets vreemd aan hoor! Maar als jij dat graag wil doen, kan dat gewoon lijkt me! Lijkt mij ook wel wat trouwens. Ik had er nog nooit aan gedachtquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:08 schreef Knorretje het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:11 schreef Knorretje het volgende:
[..]
en dan ook op neerlands bodem ? ik zit me een beetje suf te googlen naar mogelijkheden en ervaringen maar kom wel wat amerikaanse sites tegen of verhalen van alleenstaande moeders (die dus geen keus hebben om het de partner te laten doen)
Gewoon vragen Knor. Ik denk echt niet dat ze het vreemd vinden hoorquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:11 schreef Knorretje het volgende:
[..]
en dan ook op neerlands bodem ? ik zit me een beetje suf te googlen naar mogelijkheden en ervaringen maar kom wel wat amerikaanse sites tegen of verhalen van alleenstaande moeders (die dus geen keus hebben om het de partner te laten doen)
Die weet dat frummel de 15e komt, maar snapt ks nog niet helemaal omdat we nog moeten afspreken waar zij naar toe gaat dan. Maar dat gaat helemaal goed komenquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat spannend!
Hoe vind Djen het?
Ah, ok, dan heb ik dat verkeerd begrepen/gelezen, ik dacht op de een of andere manier dat het al vast stond dat het een ks zou gaan worden.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:13 schreef Knorretje het volgende:
[..]
KS blijft een hekel punt en sterk afgeraden, dus we zien wel. voorlopig gaan we dus gewoon voor 'gewoon'
Aspirine is toch een merk paracetamol?quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:28 schreef Tinkepink het volgende:
Over hoofdpijn en pijnstillers: hier in Duitsland raden ze altijd aspirine in plaats van paracetamol aan. Het is mij eigenlijk niet duidelijk waarom dat anders is dan in Nederland.
we hebben de mogelijkheid wel, zeker als het kindje gek ingedaald raakt, maar anders dan een spoedks evt zit er niet in hebben we besloten.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah, ok, dan heb ik dat verkeerd begrepen/gelezen, ik dacht op de een of andere manier dat het al vast stond dat het een ks zou gaan worden.
nee, dat is een wezenlijk ander middel. aspirine is weer slechter voor je maag, heb ik begrepen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:35 schreef beefcake het volgende:
[..]
Aspirine is toch een merk paracetamol?
Fijn, is toch wel lekkerder dan een ks, is toch een zware operatie enzo.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:35 schreef Knorretje het volgende:
[..]
we hebben de mogelijkheid wel, zeker als het kindje gek ingedaald raakt, maar anders dan een spoedks evt zit er niet in hebben we besloten.
ik zou het idd ook niet aanraden. Het is warm, zweterig, broeierig en stinkerig zo'n prop daar nu tussen de benenquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:28 schreef Tinkepink het volgende:
En daarnaast lijkt het me wel erg broeien met dit warme weer, een maandverband. Brrr.
Aha weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, aspirine is heel duidelijk iets anders dan paracetamol.
Een van de verschillen is dat er bijvoorbeeld in paracetamol cafeine zit...
yep en wil graag mijn minimale buikspiertjes bewaren waardoor mijn herstel wat sneller kan gaan. Vind het zo al wel genoeg geklungel daarbeneden dat ik niet de behoefte heb dat te verergeren zonder het eerst op een andere wijze geprobeerd te hebben. (er word wel telkens goed gekeken en evt op tijd ingegrepen tijdens de bevalling, want kunstverlossing als in tang of pomp is niet echt ideaal en te belastend in ons geval)quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Fijn, is toch wel lekkerder dan een ks, is toch een zware operatie enzo.
De 12e, toch?quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:19 schreef Anitra het volgende:
Die weet dat frummel de 15e komt, maar snapt ks nog niet helemaal omdat we nog moeten afspreken waar zij naar toe gaat dan. Maar dat gaat helemaal goed komen
Zou ook nog kunnen, vriendinnetje van mij is alergisch voor cafeine en mocht dus geen paracetamol. Maar goed dat kan dus ook uit voorzorg geweest zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:36 schreef bixister het volgende:
brighteyes, in paracetamol zit niet altijd cafeïne hoor (dacht ik tenminste!).
Nee, al te veel geduw en getrek lijkt me in jouw geval niet echt ideaal, to say the least...quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:40 schreef Knorretje het volgende:
[..]
yep en wil graag mijn minimale buikspiertjes bewaren waardoor mijn herstel wat sneller kan gaan. Vind het zo al wel genoeg geklungel daarbeneden dat ik niet de behoefte heb dat te verergeren zonder het eerst op een andere wijze geprobeerd te hebben. (er word wel telkens goed gekeken en evt op tijd ingegrepen tijdens de bevalling, want kunstverlossing als in tang of pomp is niet echt ideaal en te belastend in ons geval)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |