Ik ga deze vanavond maar een kijken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:22 schreef zeppo het volgende:
heb me deze week gezien, goede film, onAmerikaans
Ik dacht er exact hetzelfde over...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 08:44 schreef matthijst het volgende:
Gezien, best leuk, alleen sleeeecht einde...
Ik hoor zeer goede verhalen over de film.quote:Op zondag 5 september 2004 02:57 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb de trailer in de bios gezien. Misschien komt het omdat ik een hekel heb aan Tom Cruise, maar hij lijkt me saai. De film dus.
Koop een bril.quote:Op zondag 5 september 2004 04:19 schreef PDOA het volgende:
Ziet ik daar de naam Frank Darabont (The Shawshank Redemption, The Green Mile) staan op de posters?
Tom Cruise vind ik helemaal geen slecht acteur. Hij zette nl. wel een topprestatie neer in Magnolia, Rain Man en Eyes Wide Shut. En Michael Mann is al helemaal geen regisseur die een film om een ster heenbouwt.
Ik ben benieuwd.
Ik denk dat juist jij die nodig hebt, hij staat er wel op, bij executive producers.quote:Op zondag 5 september 2004 11:29 schreef SEX het volgende:
[..]
Koop een bril.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder goeie film, sterk verhaal, goeie acteursO+ BlaBlub O+
quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:09 schreef neggix het volgende:
Leuke film, lekker weggekeken. geen moment verveelt. Enige minpuntjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder goeie film, sterk verhaal, goeie acteursSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
k heb m 6 augustus in San Diego gezien, k von em anders aardig amerikaansquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:22 schreef zeppo het volgende:
heb me deze week gezien, goede film, onAmerikaans
quote:Op donderdag 30 september 2004 23:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ BlaBlub O+
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 02:28 schreef neggix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Ready Steady Go (Korean Style)quote:Op zondag 3 oktober 2004 01:23 schreef Metal_Mart het volgende:
Er zat trouwens wel een vaag, gaaf nummer in de discotheek scene. Iemand enig idee welk numemr dat is?
Ja dat klopt. Ik moest meteen aan Bourne Id. denken, daar is dat nummer ook aangeplakt...quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:24 schreef TFM het volgende:
[..]
Ready Steady Go (Korean Style)
Paul Oakenfold
Ben het voor grotendeels met je eens, maar ik zelf vond het einde zwaar teleurstellend. Had gehoopt op een spectaculair eind, maar voor de rest top film. Ook wel leuke soundtracks, alleen wel irritant dat in 1 scene de muziek echt hard stond. Leek meer op een videoclip dan een film op dat moment. Tenminste dat vind ik.quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:14 schreef Retarded het volgende:
Net dus heen geweest (met TFM).. en ik moet zeggen dat ik meer dan tevreden ben. Michael Mann heeft me weer overtuigd van z'n kunnen, vooral in de discotheek scene... ik ga niet zeggen dat die scene beter was dan de straatscene in Heat, maar hij was wel errug goed. Foxx deed het de gehele film erg goed, maar Cruise was wat minder koelbloedig dan de trailer je liet denken... Er zitten ook een paar hele mooie shots in de film, op een aparte manier gefilmd.... Toppertje
ik vind het juist top dat het eind van de film zo gewoon is... Maakt de film een stuk geloofwaardiger.. hetzelfde had ik bij Devil's Own (Pitt en Ford).quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:38 schreef NehcslowZ het volgende:
[..]
Ben het voor grotendeels met je eens, maar ik zelf vond het einde zwaar teleurstellend. Had gehoopt op een spectaculair eind, maar voor de rest top film.
ja dat is zeker zo, maar ik had toch gehoopt op een spectaculair, zonodig ongeloofwaardig, eindquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:21 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik vind het juist top dat het eind van de film zo gewoon is... Maakt de film een stuk geloofwaardiger.. hetzelfde had ik bij Devil's Own (Pitt en Ford).
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:21 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik vind het juist top dat het eind van de film zo gewoon is... Maakt de film een stuk geloofwaardiger.. hetzelfde had ik bij Devil's Own (Pitt en Ford).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon geen plot, waar draait het nou precies allemaal om enz.???
Maar dat nummer van Paul Oakenfold is cool, toch nog iets leuks aan deze film overgehouden :')
[ Bericht 6% gewijzigd door Gorro op 06-10-2004 10:22:54 (Spoilertags) ]Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
We hadden het over het einde.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:00 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
bladibla..
was het ook... er zitten uiteraard wel dingen in die alleen in films kunnen gebeuren, maar vergeleken met meeste films in dit gerne komt deze film dichterbij de realiteit dan de anderen...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:56 schreef NehcslowZ het volgende:
[..]
We hadden het over het einde.
Maar toch leuk dat je dat allemaal opsomt. En nummer 7 lijkt me juist wel realistisch.
Punt 7 is inderdaad wel redelijk realistischquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:56 schreef NehcslowZ het volgende:
[..]
we hadden het over het einde...
Maar toch leuk dat je dat allemaal opsomt. En nummer 7 lijkt me juist wel realistisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Gorro op 06-10-2004 10:25:20 ]Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
Ken jij de term spoiler?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:00 schreef Metal_Mart het volgende:Dit is toch een grapje hoop ik? Geloofwaardig is iets dat deze film zeker niet is...
Inderdaad, was lang tevreden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 08:44 schreef matthijst het volgende:
Gezien, best leuk, alleen sleeeecht einde...
Nee :') jij wel?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:08 schreef California het volgende:
[..]
Ken jij de term spoiler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar al met al, leuke film, al had ik meer van monsieur Mann verwacht.
edit- Wel een hele gave soundtrack trouwens.
edit2- meteen maar even gedownload. Heerlijke muziek, Calexico, Miles Davis...!
[ Bericht 3% gewijzigd door Man_Made_God op 06-10-2004 11:14:26 (spoiler, excuses) ]
Een Thomson camera wel te verstaan.quote:Op woensdag 22 september 2004 11:18 schreef Gorro het volgende:
Het gebruik van de digitale camera gecombineerd met een perfecte soundtrack roept een erg lekkere sfeer op van het nachtelijke Los Angeles waar de film zich af speelt.
Knippie
Hoezo te open?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:27 schreef amaranta het volgende:
ik vond de film iets te lang, maar aan de andere kant, had het einde iets uitgebreider gemogen....
dus wat minder taxizooi en wat langer het einde
het is nu TE open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:25 schreef amaranta het volgende:
ja en?
wat gebuert er nou met die neger?
ik hou er niet van als ik zelf het einde in moet vullen
ik wil gewoon alles zien,
ik wil zien dat de agent zegt: ow het was een foutje, jij bent vincent niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
hoezo is vincent nu max?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:29 schreef gr8w8 het volgende:
Vincent is nu Max. Childplay ooit gezien?
Ik blijf erbij: ik heb nog niets vreemders gezien dan Vanilla Sky.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:37 schreef Urnie het volgende:
[..]
Een Thomson camera wel te verstaan.
Die film was een bedrijfsuitje
Ik vond hem wel leuk, maar idd het einde was een beetje vreemd.....
Niet helemaal, dat is ook overdreven, maar beide kregen een band waarin beide wat positiefs van hun karakter overdroegen op de ander. Max kwam helemaal los. Werd zelfs een actieheld (wel ongeloofwaardig) omdat hij dat van Vincent overkreeg. Hij kwam los van zijn leven voor de toekomst, door de man die per dag leefde en alles relatief zag. Vincent op zijn beurt werd ook wat wijzer, maar te weinig en te laat...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
hoezo is vincent nu max?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederhorror leeft! | www.nederhorror.nl
Inderdaad, ik had met deze punten ook totaal geen problemen. vooral dat laatste, dat maakt juist een betere film. Anders werd het zo´n standaard politie thriller. Dat en het einde wat veel mensen missen:quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:43 schreef nederhorror.nl het volgende:
*knip*
Had ik het dus toch goed in mijn review!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:23 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Stukje van IMDB wat ik wel aardig vond:
*knip*
Om het nu opeens awesome te noemen vind ik een beetje overdreven, maar het is wel ok.
Ha, een echte fan zie ik!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:29 schreef Bananenman het volgende:
Schop
Ik ga morgen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:04 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Punt 7 is inderdaad wel redelijk realistischEigenlijk vond ik dat wel een van de meest aparte dingen van de film. Het liep soms zo raar, zoals je omschrijft, dat de film voor mij soms haast surrealistisch wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:13 schreef Pietverdriet het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het een redelijk goede film, weinig spanning af en toe en er werden een paar dingen gewoon niet afgemaakt zoals al gezegd. Vooral met die agentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond die 'plotwending' metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. juist wel origineel. Het is iets wat je totaal niet verwacht en wat bovendien niet vaak gebeurt in een film. Pluspuntje, en het was ook nog eens heel droog in beeld gebracht.![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:47 schreef Kontiki het volgende:
De jazzclub-scene had je trouwens kunnen zien aankomen wannerGelukkig had ik dat niet gezien, het kwam nogal als een verassing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik ook een goed element in deze film;
de manier waarop de regisseur de kijker meeneemt in het verhaal.
De kijker voelt symphatie voor de jazzclub-eigenaar, net zoals Max op dat moment.
Ander voorbeeldje; de junks die Max bestelen als hij vastzit in de taxi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."![]()
Tsja.. ik weet ook nog steeds niet, wat ik van het einde moet vinden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:15 schreef NRH het volgende:
Inderdaad, was lang tevreden.
Maar, het einde was verschrikkelijk.
Chliché eersteklas.
Van psychologische thriller naar domme actiefilm met standaardplot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vond het redelijk spannend, maar het echte einde.. tsja..
Delivered without an information leaflet![]()
Ik heb 'm afgelopen zaterdag ook gezien. Wat een briljante film! De film zit nog steeds in mijn hoofd en dat wil meestal wel wat zeggen. Matige films ben ik de volgende al bijna weer vergeten (al dan niet in combinatie met alcohol). Ik heb het iemand eerder al zien schrijven: heel goed dat Audioslave (Shadow on the Sun) in de soundtrack zit! Ik kan Cruise meestal niet uitstaan. Ik irriteer mij er mateloos aan dat hij altijd van die epische good-guy rollen aanneemt, maar in deze film was hij toch wel erg goed. Ook al werd hij toch overtroffen door Foxx.Ik ben altijd atheist geweest, totdat ik erachter kwam dat ik zelf God was![]()
Ik vond hem wel OK...maar het einde was slecht. Net een Nederlandse film.No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!![]()
Ik vond hem echt oersaai, strontvervelend en uitermate pretentieus. Een ware uiting van het ophemelen van oppervlakkigheden. De film werd pas interessant na een half uur of zoiets bij de eerste moord. Het gesprek in het begin (en tijdens de rest va de flim) lijkt op een karakteruitdieping met een gefingeerd filosofisch randje, wat het eigenlijk alleen maar irritanter maakt, omdat elke zestienjarige pisvlek deze gedachten zelf wel kan genereren. De karakteruitdieping is zo ontzettend waardeloos, want er is niet veel uit te diepen. Tijdens het gesprek kom je niets te weten Alles is iets wat je zelf zou hebben kunnen bedenken. Wat ik wel goed vond, was het stukje met de wolf, dat als een zinvolle vervanger zou kunnen dienen voor die overvloed aan geblaat.
De muziek was op zich wel tof, behalve dan die irritante poppie jazzproductie van Albinoni, AARGH. Met name de muziek tijdens de discoscene vond ik geweldig en ook de discoscene (club Fever) zelf was super. Hier en daar toch wel wat leuke elementen, maar dat hoegenaamde intellectuele geblaat, maakte het echt een hel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig heb je meer verstand van muziek dan van films.
[ Bericht 7% gewijzigd door Isabeau op 07-11-2004 08:48:38 ]"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Daar staat hierboven iets over, de schiettechniek. Ik vind het wat vergezocht. Een pro zou er wel rekening mee houden, maar ja. Wat ik storender vond aan het einde was de herhaling van het tramverhaal.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het wel een goede film, sebbie. Maar het einde was helemaal fout. Hij was een prof. killer en dan schiet hij steeds mis op het eind. Belachelijk.
Gelukkig heb je meer verstand van muziek dan van films.![]()
Isa, Tijn en ik vonden het wel een goeie film.
En sebbo kan zich idd beter met muziek blijven bezighouden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Beetje sentimenteel idd.
Ik vond trouwens de openingsscene echt prachtig. Misschien iets te langzaam voor stoere mannen die naar Lenny Kuhr luisteren
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik bedoelde die rit in de taxi
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik vond het een hele toffe film. Echt spannend en heel cool. Meer ga ik er niet over zeggen, want dat vind ik niet nodig![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het wel een goede film, sebbie. Maar het einde was helemaal fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig heb je meer verstand van muziek dan van films.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilertags gebruiken![]()
![]()
Sorryquote:Op zondag 7 november 2004 00:06 schreef Duiveltja het volgende:
Spoilertags gebruikenHeb het al aangepast.
Tijn heeft tenminste smaakWanneer gaan we Friends kijken?
Het plot was wel écht flinterdun. Ik zat de hele film te wachten op de plotwending, maar die komt gewoon niet. Misschien maar goed ook. De film pretendeert niet veel en dat maakt het ook wel aangenaam. Erg grappig bij vlagen, de muziek is cool en de beelden van L.A. zijn soms echt mooi.
In DVD Valley stond onlangs dat Cruise in deze film een heel andere rol speelt dan hij normaal doet, maar dat is niet helemaal waar. Hij is misschien anders omdat hij een keer niet de good guy speelt, maar hij is even glad als altijd en af en toe is hij toch weer een beetje de held. Het samenspel met Jamie Foxx was overigens erg goed.
Best leuk avondje..
![]()
net de film gezien en ik moet zeggen dat ik hem enorm vermakelijk vond.
Het enige waar ik me aan irriteerde is het volgendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor de rest geef ik de film een 8/10
btw mooi pak droeg ie
If you always do what you always did you always get what you always got!![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 21:59 schreef Sark het volgende:
net de film gezien en ik moet zeggen dat ik hem enorm vermakelijk vond.
Het enige waar ik me aan irriteerde is het volgendeMaar wat zou dat zeggen? Zou dat de boodschap van de film versterken, of de sfeer die ze uitdraagt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het trouwens helemaal niet zo happy, door de film ging ik 't Tom Cruise karakter ook waarderen.![]()
Ik vond het best een goede film. Leuke ontwikkeling van die taxi chauffeur. Mooie situatie gecreeerd. Alleen iets te veel bullshit filosofie erin.Jupiler is goed![]()
Vanavond gezien. Leuke film met zeer goede acteerprestaties van Cruise en Foxx. Toen ik in de bios zat vond ik het einde een beetje tegenvallen maar later vond ik het eigenlijk wel mooi. Met de "uitleg" in eerdere posts in dit topic vind ik het einde zelfs geweldig."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
tijdje terug gezien, een van de betere films van het jaar. goede rollen van Cruise en Foxx
de R1 dvd heb ik inmiddels ook besteld![]()
![]()
Van 't weekend gezien, absoluut 1 van de beste films van het jaar.
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ik vond het een hele goede film. Het haalt het niet bij Heat maar hij is zeker erg cool opgenomen en het verhaal vond ik weer eens wat anders. Daarnaast was het een van de weinige films waarin ik Cruise beter vond acteren dan middelmatig. Verder klinken die geweerschoten zo lekker in de Mann films.Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.![]()
Wat beelde die Wolf nou uit die overstak? Ik heb zo wel mijn ideetjes maar geen tijd om het eens goed uit te denken door uit te schrijven?
Iemand die even goed samenvatbedankt
![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:00 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]Dit is toch een grapje hoop ik? Geloofwaardig is iets dat deze film zeker niet is...
Op punt 4, volgens mij springt ie er niet op hoor, hij staat gewoon achterop en jumpt niks, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon geen plot, waar draait het nou precies allemaal om enz.???
Maar dat nummer van Paul Oakenfold is cool, toch nog iets leuks aan deze film overgehouden![]()
![]()
Ik vond het een hele goede film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en waarom??quote:How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 21:10 schreef el_hombre het volgende:Hehe, dat was ook de bedoeling natuurlijk. Geef toe, het was behoorlijk afgezaagd geworden als dat inderdaad zou gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dit einde was op een heel andere manier afgezaagd.
Ik vond 't vooral jammer omdat ik de acteur wel wat meer had willen zien (maar ook de casting werkt mee in de verrassing, dat snap ik).The short weekend begins with longing...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: