quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het wel een goede film, sebbie. Maar het einde was helemaal fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig heb je meer verstand van muziek dan van films.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilertags gebruiken![]()
Sorryquote:Op zondag 7 november 2004 00:06 schreef Duiveltja het volgende:
Spoilertags gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor de rest geef ik de film een 8/10
btw mooi pak droeg ie
If you always do what you always did you always get what you always got!
quote:Op maandag 29 november 2004 21:59 schreef Sark het volgende:
net de film gezien en ik moet zeggen dat ik hem enorm vermakelijk vond.
Het enige waar ik me aan irriteerde is het volgendeMaar wat zou dat zeggen? Zou dat de boodschap van de film versterken, of de sfeer die ze uitdraagt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het trouwens helemaal niet zo happy, door de film ging ik 't Tom Cruise karakter ook waarderen.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:00 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]Dit is toch een grapje hoop ik? Geloofwaardig is iets dat deze film zeker niet is...
Op punt 4, volgens mij springt ie er niet op hoor, hij staat gewoon achterop en jumpt niks, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon geen plot, waar draait het nou precies allemaal om enz.???
Maar dat nummer van Paul Oakenfold is cool, toch nog iets leuks aan deze film overgehouden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en waarom??quote:
quote:Op zondag 23 januari 2005 21:10 schreef el_hombre het volgende:Hehe, dat was ook de bedoeling natuurlijk. Geef toe, het was behoorlijk afgezaagd geworden als dat inderdaad zou gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |