Ik ga deze vanavond maar een kijken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:22 schreef zeppo het volgende:
heb me deze week gezien, goede film, onAmerikaans
Ik dacht er exact hetzelfde over...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 08:44 schreef matthijst het volgende:
Gezien, best leuk, alleen sleeeecht einde...
Ik hoor zeer goede verhalen over de film.quote:Op zondag 5 september 2004 02:57 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb de trailer in de bios gezien. Misschien komt het omdat ik een hekel heb aan Tom Cruise, maar hij lijkt me saai. De film dus.
Koop een bril.quote:Op zondag 5 september 2004 04:19 schreef PDOA het volgende:
Ziet ik daar de naam Frank Darabont (The Shawshank Redemption, The Green Mile) staan op de posters?
Tom Cruise vind ik helemaal geen slecht acteur. Hij zette nl. wel een topprestatie neer in Magnolia, Rain Man en Eyes Wide Shut. En Michael Mann is al helemaal geen regisseur die een film om een ster heenbouwt.
Ik ben benieuwd.
Ik denk dat juist jij die nodig hebt, hij staat er wel op, bij executive producers.quote:Op zondag 5 september 2004 11:29 schreef SEX het volgende:
[..]
Koop een bril.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder goeie film, sterk verhaal, goeie acteursO+ BlaBlub O+
quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:09 schreef neggix het volgende:
Leuke film, lekker weggekeken. geen moment verveelt. Enige minpuntjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder goeie film, sterk verhaal, goeie acteursSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
k heb m 6 augustus in San Diego gezien, k von em anders aardig amerikaansquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:22 schreef zeppo het volgende:
heb me deze week gezien, goede film, onAmerikaans
quote:Op donderdag 30 september 2004 23:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ BlaBlub O+
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 02:28 schreef neggix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Ready Steady Go (Korean Style)quote:Op zondag 3 oktober 2004 01:23 schreef Metal_Mart het volgende:
Er zat trouwens wel een vaag, gaaf nummer in de discotheek scene. Iemand enig idee welk numemr dat is?
Ja dat klopt. Ik moest meteen aan Bourne Id. denken, daar is dat nummer ook aangeplakt...quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:24 schreef TFM het volgende:
[..]
Ready Steady Go (Korean Style)
Paul Oakenfold
Ben het voor grotendeels met je eens, maar ik zelf vond het einde zwaar teleurstellend. Had gehoopt op een spectaculair eind, maar voor de rest top film. Ook wel leuke soundtracks, alleen wel irritant dat in 1 scene de muziek echt hard stond. Leek meer op een videoclip dan een film op dat moment. Tenminste dat vind ik.quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:14 schreef Retarded het volgende:
Net dus heen geweest (met TFM).. en ik moet zeggen dat ik meer dan tevreden ben. Michael Mann heeft me weer overtuigd van z'n kunnen, vooral in de discotheek scene... ik ga niet zeggen dat die scene beter was dan de straatscene in Heat, maar hij was wel errug goed. Foxx deed het de gehele film erg goed, maar Cruise was wat minder koelbloedig dan de trailer je liet denken... Er zitten ook een paar hele mooie shots in de film, op een aparte manier gefilmd.... Toppertje
ik vind het juist top dat het eind van de film zo gewoon is... Maakt de film een stuk geloofwaardiger.. hetzelfde had ik bij Devil's Own (Pitt en Ford).quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:38 schreef NehcslowZ het volgende:
[..]
Ben het voor grotendeels met je eens, maar ik zelf vond het einde zwaar teleurstellend. Had gehoopt op een spectaculair eind, maar voor de rest top film.
ja dat is zeker zo, maar ik had toch gehoopt op een spectaculair, zonodig ongeloofwaardig, eindquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:21 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik vind het juist top dat het eind van de film zo gewoon is... Maakt de film een stuk geloofwaardiger.. hetzelfde had ik bij Devil's Own (Pitt en Ford).
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:21 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik vind het juist top dat het eind van de film zo gewoon is... Maakt de film een stuk geloofwaardiger.. hetzelfde had ik bij Devil's Own (Pitt en Ford).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon geen plot, waar draait het nou precies allemaal om enz.???
Maar dat nummer van Paul Oakenfold is cool, toch nog iets leuks aan deze film overgehouden :')
[ Bericht 6% gewijzigd door Gorro op 06-10-2004 10:22:54 (Spoilertags) ]Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
We hadden het over het einde.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:00 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
bladibla..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |