Ik antwoorde:quote:Op maandag 26 juli 2004 14:49 schreef Artificial_F het volgende:
*zoekt*
Dat nummer van die gast met blond haar en die tatoages,
nog niet zo oud.
Inmiddels weet ik de titel wel, het is "Starry eyed surprise" van Shifty en Paul Oakenfold.quote:Bedoel je die rapper van Crazytown?
Crazytown- "Butterfly"?
En volgens mij heeft hij ook een solo-nummer uitgebracht, maar de titel weet ik even niet.
Ik dacht eigenlijk meteen aan Boston - More than a feeling.quote:Op maandag 26 juli 2004 18:07 schreef Mattt het volgende:
Uhm.. zoals ik , vergeten in OP post.. uhm..
Ik had een liedje gehoord op de kermis.. je weet wel van
dat ongelooflijke baggermuziek.. whatever![]()
Uhm.. na 1 minuut zong de vrouw 'more than i feeling..''
en voor de rest weet ik het niet meer![]()
Wie weet het.. ?
Oepsquote:Op maandag 26 juli 2004 19:49 schreef BMWM3 het volgende:
TS!
Wijzig in je OP je deel 112 in 111
Shifty- Slide along side ... toch?quote:Op maandag 26 juli 2004 18:12 schreef Croupouque het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Ik antwoorde:
[..]
Inmiddels weet ik de titel wel, het is "Starry eyed surprise" van Shifty en Paul Oakenfold.
Misschien "c'mon c'mon" van The von bondies?quote:Op maandag 26 juli 2004 23:40 schreef Koala22 het volgende:
Nummer 2: Komt vast iedereen bekend voor, maar toch kan ik t niet vinden. Het bevat de tekst: ooh la la, sassoon, c'mon, c'mon. Het is niet High 5 van Beck. Maar wat dan wel?
Thanx mateys!
Wiseguys - Oh Lala?quote:Op maandag 26 juli 2004 23:40 schreef Koala22 het volgende:
Nummer 2: Komt vast iedereen bekend voor, maar toch kan ik t niet vinden. Het bevat de tekst: ooh la la, sassoon, c'mon, c'mon. Het is niet High 5 van Beck. Maar wat dan wel?
Geloof niet dat dit het doel van het topic is, maar via Kazaa kan ik het nummer wel vinden, al is het in slechte kwaliteit... Via google kan ik er verder niets over vinden.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:22 schreef SnAmChA het volgende:
ok ik heb dit nummer dus wel eens gehoord op de radio geloof ik, maar kan het nergens vinden. volgens deze link is het van opgezwolle, geloof ik best, maar kan er nix over vinden...HELP!!
Dat ding dat je doet
Spancox - To The Clubquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:40 schreef IsaacD het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik op vakantie een paar keer heb gehoord. Het is een club nummertje en de briljante text wordt gesproken door een vrouwenstem en luidt:
Monday night: to the club
tuesday night: to the club
wednesday night: what a headache, but I went to the club
Thursday night to club
Friday night I didn't want to go but my friend Michelle called and came over and so I went to the club
saturday night: to the club
sunday night: ......................to the club
Het zal wel iets van "to the club" heten ofzo, maar van wie is het?
-edit- Ik heb weer is voor m'n beurt geblaat; na even iets langer googelen weet ik nu dat het Spankox - to the club heet. -edit-
Nou nummer 1 was dus inderdaad van de Wiseguys. Enorm bedankt. Nu nummer 2 nog. Ideeen?quote:Op maandag 26 juli 2004 23:40 schreef Koala22 het volgende:
Nummer 1: Een nummer waar ik alleen de tekst technology uit kon halen. Het is een funky nummer met halve stukken tech en dan 'technology' Iemand een idee?
Thanx mateys!
Als je even verder had gelezen had je kunnen zien dat ik ook al zo ver was, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:46 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Spancox - To The Club
Eeeuh je zoekt nummer 1 nog en 2 had ik gevonden... maargoed, 1 weet ik niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:51 schreef Koala22 het volgende:
[..]
Nou nummer 1 was dus inderdaad van de Wiseguys. Enorm bedankt. Nu nummer 2 nog. Ideeen?
Als je zelf even verder had gekeken, had je gezien dat ik aan het typen was (00:46u) toen jij je post ging edit-en.... tis lastig af en toe...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:11 schreef IsaacD het volgende:
[..]
Als je even verder had gelezen had je kunnen zien dat ik ook al zo ver was, maar toch bedankt
Na even 2 seconden te hebben gegoogled blijkt het van, schrik niet, the Kelly family te zijn. Het heet geloof ik Mama.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:20 schreef denise-d het volgende:
Ik heb een keer een stuk uit een liedje gelezen, het probleem is dat ik gewoon echt niet meer weet hoe het nummer heet of van wie t is, als iemand het stukje herkent zeg het dan aub
Your spirit never dies, and all your words I treasure in my heart, you left me with a smile,
but my cheeks aren't always dry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |