oja, was t niet 10 days off in gent?quote:Op maandag 26 juli 2004 14:41 schreef just me het volgende:
eerlijk gezegd hadden die pezen het er af en toe errug moeilijk mee maar allé dat mocht de pret niet drukken !! Er was 10 dagen feest in Gent, 's nachts om 4 uur was het nog hartstikke dru! Gisteren waren de geldautomaten leeg en kon er nergens in het centrum gepind worden! Heel eerlijk gezegd ben ik nu wel een peitsie moe, even rust nemen, koken voor de kinderen en vanavond weer golfen
jep maar dat wisten we dus niet toen we weekendje Gent gingen boekenquote:Op maandag 26 juli 2004 14:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oja, was t niet 10 days off in gent?
Das vlak bij mijquote:Op maandag 26 juli 2004 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis dat SCH niet van vrouwen houdt anders had ik hem meteen verdacht
ook niet stiekum?quote:Op maandag 26 juli 2004 14:57 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Das vlak bij mijmaar ik huppel nooit..
k mag hopen dat je wel kleren aan hebt tijdens het posten op Fok!quote:Op maandag 26 juli 2004 14:59 schreef Thetallguy het volgende:
Alleen naakt door huis
Ik ben net terug van mn werk, dus heb mn werkkloffie nog aan, strax ga ik me omkledenquote:Op maandag 26 juli 2004 15:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k mag hopen dat je wel kleren aan hebt tijdens het posten op Fok!
quote:Op maandag 26 juli 2004 15:06 schreef FrankyMcG het volgende:
quote:Op maandag 26 juli 2004 15:09 schreef just me het volgende:?
en dan draag je zoiets?quote:Op maandag 26 juli 2004 15:06 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ik ben net terug van mn werk, dus heb mn werkkloffie nog aan, strax ga ik me omkleden
quote:Op maandag 26 juli 2004 15:12 schreef FrankyMcG het volgende:
nee magniet van de baasquote:Op maandag 26 juli 2004 15:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan draag je zoiets?
[afbeelding]
En bedankt.....quote:Op maandag 26 juli 2004 15:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan draag je zoiets?
[afbeelding]
Heel ergquote:Op maandag 26 juli 2004 15:13 schreef zjroentje het volgende:
Ah, het is dus Glenn geworden zie ik net. Issie?
Dankjewelquote:DIGGER en EW nog gefeliciteerd.
Moet je je ondertitel niet al is aanpassen? Of blijf je bezigquote:Op maandag 26 juli 2004 16:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Heel erg![]()
![]()
![]()
![]()
Denk dat Dylan Dog en DutchGooner na donderdag er wel een iets objectievere mening tegenaan kunnen gooien hier
en als die mening afwijkt van de mijne breek ik hun benen
[..]
Dankjewel
Hmm ja da's waar, moet m'n usericon ook aanpassen, maar heb die alleen op m'n werk op de PC staan geloof ik, komt allemaal tzt wel.quote:Op maandag 26 juli 2004 16:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet je je ondertitel niet al is aanpassen? Of blijf je bezig.
Nu al eigenwijsquote:Op maandag 26 juli 2004 16:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Ongetwijfeld wordt mijn petekindje pas na woensdag geboren als ik in Turkije ben!
quote:Op maandag 26 juli 2004 16:53 schreef Bluezz het volgende:
Nu al eigenwijs
Leuk wagentje!quote:Op maandag 26 juli 2004 16:56 schreef methodmich het volgende:
Rondje op mijn kosten, heb deze [afbeelding] aangeschaft vandaag. Vrijdag kan ik hem officieel afhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |