WTF?quote:Op maandag 26 juli 2004 16:20 schreef martinuhhh het volgende:
Kut, mijn ouders hebben het zonder mij te vertellen onze hond weggeven![]()
![]()
.
Jaquote:Op maandag 26 juli 2004 16:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
WTF?
OT: nog steeds matig.
Ze konden toch ook gewoon eerst wachten tot ie wegliep en dan snel verhuizen?quote:Op maandag 26 juli 2004 17:31 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ja. Hij liep wel eens weg en dat waren ze zat
.
dat soort woorden zijn echt kotsneigingopwekkendquote:Op maandag 26 juli 2004 18:13 schreef k3vil het volgende:
toppiewoppie
zwanger?quote:Op maandag 26 juli 2004 18:07 schreef diannetjhu het volgende:
Ik ben echt heel erg misselijk
Ik vind jouw ook liefquote:Op maandag 26 juli 2004 18:32 schreef Faithy het volgende:
[..]
dat soort woorden zijn echt kotsneigingopwekkend
Jouquote:Op maandag 26 juli 2004 19:25 schreef k3vil het volgende:
[..]
Ik vind jouw ook lief![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 13:47 schreef texelonia het volgende:
GoedVanmorgen Het Hartje weer gehoord
Maar ik ben eigenlijk heel liev hoorquote:Op maandag 26 juli 2004 18:11 schreef Wieteke het volgende:
Ik word misselijk van de icoon van DuchessX![]()
Mon Dieu, wat een naar plaatje! Valt dit wel binnen de policy, mevrouw?
Dat je trots bent op jezelf: Superquote:Op maandag 26 juli 2004 22:53 schreef Evertje het volgende:
ben erg trots op mezelf
gisteren besloten om mijn leven een behoorlijk u-turn te geven, op voorwaarde dat ik vandaag een nieuw contract zou krijgen. het nieuwe contract is er en tot nu toe hou ik mij aan mijn afspraken.
Bevalt de studie je ? Als de studie leuk is, dan zou afstuderen een makkie "moeten" zijn. Toen ik vroeger leuke vakken had, zat ik ook meer te hobby'en inplaats van met veel tegenzin en tegenstand bezig te zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:07 schreef melismay het volgende:
Ik ben moe, ik moet aan mijn scriptie en heb het helemaal gehad met dat afstuderenZo voel ik me nou!!
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in.Maar het ging de afgelopen weken behoorlijk klote met me en er moesten gewoon wat dingen veranderen. Dat veranderen lukte niet om bepaalde redenen. Ik had zeg maar een steuntje in de rug nodig. Ik ben gewoon hard tegen mezelf geweest, en dit was de enige manier dat mn hoofd het een beetje kon verkroppen. Als ik geen contract had gekregen was het allemaal veel moeilijker geworden, omdat ik nog meer zorgen erbij had gekregen. En dit contract geeft me nu wel vijf maanden zekerheid om aan mezelf te kunnen werken, zonder dat ik over werk hebben hoef na te denken (nouja, in zekere zin).quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:04 schreef PoGo het volgende:
[..]
Dat je trots bent op jezelf: Super![]()
Maar dat je je leven een u-turn geeft op voorwaarde lijkt mij niet een goede uitgangspunt.
Als je er voor kiest om je leven om te gooien, moet je dat doen lijkt mij, ongeacht of een contract een voorwaarde is.
Waarschijnlijk denk ik iets te dromerig, omdat ik ook best voor kan stellen dat een contract nodig is in deze tijd, maar toch. Da's mijn mening.
Maar hoe meer trotse mensen hoe beter![]()
![]()
O.T.:
Net een hele verhaal van me afgeschreven dus voel me nu en stuk beterderder![]()
En nu lekker![]()
Ik doe wel een leuke opleiding, dat vind ik tenminstequote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bevalt de studie je ? Als de studie leuk is, dan zou afstuderen een makkie "moeten" zijn. Toen ik vroeger leuke vakken had, zat ik ook meer te hobby'en inplaats van met veel tegenzin en tegenstand bezig te zijn.
Ik zou zeggen, kon eens meekletsen in het scriptietopic.... Scriptie schrijven deel 3quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik doe wel een leuke opleiding, dat vind ik tenminsteMaar afstuderen is bij ons niet zo makkelijk en als alles dan ook nog eens tegen zit, wordt je er niet blijer van. Ik ben met mijn AOD erg afhankelijk van andere mensen en dat houdt de boel nogal op
Thanx voor de tip!!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:52 schreef Arinna het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kon eens meekletsen in het scriptietopic.... Scriptie schrijven deel 3
Daar zitten meer lotgenoten (hoewel minimaal zo in de vakantie). Staat ook erg goed in je ATDenk je steeds, o ja, DAT moest ik eigenlijk aan het doen zijn!
OT: gaat redelijk, vandaag beetje een day-off wat betreft scriptie maar weinig zin in nog. Mijn ouders nemen me mee 'uit' omdat ik werkelijk hele dagen binnen zit nu. Geen idee wat ze precies met me van plan zijn. Ach ja, zie ik mijn ouders ook nog eens...
msn, icq, trillian, mail etc etcquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:02 schreef DarkElf het volgende:
weer ontopic graag
jaja die ook, desnoods gebruik je een postduif of de pony express...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:30 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
msn, icq, trillian, mail etc etc
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:02 schreef Faithy het volgende:
moe![]()
raar
vlieVd
onzeker
goed
dit is geen irc hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:49 schreef Whistler112 het volgende:
* DarkElf is np: [Wizo - Pippi Langstrumpf] [02:16m/128Kbps/44KHz] [12805/30747]
heuj!
Mijn welgemeende excuses.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dit is geen irc hoor
Thuiszitten terwijl je vrienden op vakantie zijn is nooit leuk...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:37 schreef thaleia het volgende:
EenzaamMijn beste, of in elk geval meest sociaal actieve, vrienden zijn op vakantie.
Dat geeft mij veel tijd voor nuttige dingen als scriptie & opruimen, maar dat is maar tot op zekere hoogte leuk. Ik ben kennelijk toch niet zo anti-sociaal als ik altijd roep.
Zelfs niet voor anti-sociale mensenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:39 schreef Jipje het volgende:
Thuiszitten terwijl je vrienden op vakantie zijn is nooit leuk...
Gaaaaaaaaaaaf!! Wanneer vertrek je?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:40 schreef Joene het volgende:
*happy* Vanochtend 9 dagen Miami geboekt
20 oktober 2004 , om 14:20 uurquote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:26 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaaaaf!! Wanneer vertrek je?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:55 schreef Joene het volgende:
[..]
20 oktober 2004 , om 14:20 uur
wat heb je gekocht?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:15 schreef Xilantof het volgende:
even super blij met een aankoop![]()
Dat gaat vast lukkenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:11 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Enjoy
![]()
deleten is ook onzinquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Owkeeeej Darkelf, waar is dan een topic van.." Wat heb je vandaag gedaan, wat doe je nu allemaal" ? Bestaat dat al? Ahnee, dat hoort niet bij relaties en psychologie, dit gaat meer over de dagelijkse shit
Nou misschien in general chat dan maar. Ik voel niets meer van ellende, kwam vroeger vaak hier dus, ik ben gewend om dat te doen.
Nahjah, ik zal de post straks ff deleten, if that is possibleMijn pc heeft vaker "kuren".
Heeft het te maken met je ex? Je was zo positief laatst.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:49 schreef hellmondunited het volgende:
mega kut
Succes Duchessquote:Op woensdag 28 juli 2004 00:25 schreef DuchessX het volgende:
Gespannen. Nog 3 belangrijke gesprekken te gaan deze week
Probeer me even op mijzelf te concentreren
Lekker naar bed meis!quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:32 schreef DarkElf het volgende:
verschrikkelijk vermoeid....
tis ff allemaal te veel
Neeee dag mag niet.. alhoewel.. het mag niet regenen in frankrijkquote:Op woensdag 28 juli 2004 08:02 schreef Pheno het volgende:
*begint met aftellen tot vakantie....
En natuurlijk is het zomerweer als ik moet werken. Wedden dat het in het weekend gaat regenen?
Tsjah ben net ff werken , das nou jammerquote:Op woensdag 28 juli 2004 08:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hopelijk vandaag een beetje gezellige mensen om me heen.. die kan ik hard gebruiken!
Niet door mijquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:05 schreef Nuongirl het volgende:
Genegeerd
Welnee, en áls 't al zo is, dan alleen maar goeie dingen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:06 schreef Lynx666 het volgende:
onderwerp van roddels....
dat gevoel ken ik ja, zeker sinds afgelopen weekend.quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:47 schreef Maerycke het volgende:
Soms geven mensen je net ff die eyeopener die je nodig hebt. Ik voel me in ieder geval stukken beter
Ik kan je garanderen dat ik totaal iets anders bedoel als dat jij er nu in leestquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:39 schreef Evertje het volgende:
[..]
dat gevoel ken ik ja, zeker sinds afgelopen weekend.
gaat nog altijd goed....hou me nog alijd aan mijn afspraken
quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:34 schreef Brighteyes het volgende:
g*dverdeg*dver @^%#&$^*@$&*@#%^@(#&*
Lucht dat op? Nee, niet echt, maar het is er wel uit!
Cool verfrissend airco , wachtend op half 4 bbqquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:49 schreef DuchessX het volgende:
Benauwd, warm en in voorbereiding op.
Misschien heb je wel een zonnesteekquote:Op woensdag 28 juli 2004 17:45 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb nergens zin in vandaag, nog steeds last van mijn arm, internet is nog steeds fucked, geen MSN.
Scriptie schiet niet op, geen zin in eten
Dat lijkt me erg sterk, nee het is meer dat het alles tegenzit op het moment. Ik kan daar nu ff niet zo goed mee omgaan vandaag.quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:49 schreef brown_eyed_girl het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een zonnesteeken heb je daarom nergens zin in
Das best wel kut...quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg sterk, nee het is meer dat het alles tegenzit op het moment. Ik kan daar nu ff niet zo goed mee omgaan vandaag.
P.S. Hou eens op met dat liedje !!
Was het maar kut dan kon ik er wat meequote:Op woensdag 28 juli 2004 17:58 schreef brown_eyed_girl het volgende:
[..]
Das best wel kut...
sooooooooooooooooooorry![]()
Nee, niet door jouquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:16 schreef Natalie het volgende:
[..]
Niet door mij
Ah ok, enige dat ik je mee kan geven is dat je je leven niet moet laten bepalen door of iemand er wel of niet is en dat er echt meer is dan dat...quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:04 schreef brown_eyed_girl het volgende:
Ja het gaat wel goed, ik heb eindelijk wat rust in mn hoofd *het heeft zich voor twee weken verkast naar limburg, dus dat scheelt heel wat*. En verder heb ik het wel naar mn zin vandaag, ik heb lekker genoten van de drukte bij (leve) Feyenoord (1)
quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:45 schreef Lynx666 het volgende:
Moe, onuitgerust, maar verder zoals ik me normaal voel. Denk ik.
Ik snap dat niet hè.. ik sta er te werken, en al die drukte.. ga gewoon naar het strand als het n x warm is in Nederland!quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:04 schreef brown_eyed_girl het volgende:
lekker genoten van de drukte bij (leve) Feyenoord (1)
Fijne vakantiee!!quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Even wat fun-muziek opgezet om me wat opgewekter te voelen zodat ik echt wel vanavond aan die valiezen kan beginnen
Het is ook avondquote:Op woensdag 28 juli 2004 17:30 schreef Pheno het volgende:
En ja hoor, de zon is weg! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Net alsof je mij zo rap mogelijk weg wilt...quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Fijne vakantiee!!
(is er nog steeds ruimte in de koffer?)
OT: Moe en klaar om naar bed te gaan.
Wacht maar tot die maandstonden opeens twee dagen langer op zich laten wachten. Je zou voor minder chagrijnig wordenquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:05 schreef rena het volgende:
Ik moet ongesteld worden maar ik ben niet chagerijnig en huilerigHet is een wonder
Ik voel me redelijk goed. Nu nog wel ja.
Ik vind het niet eerlijk. Maar ja, je hebt werkpaarden en luxepaarden...Iemand moet de economie toch draaiende houdenquote:Op woensdag 28 juli 2004 22:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is ook avond![]()
Valies is toch wat aan het opschieten, dus ik geraak al iets gerustgesteld
Hey hey, door al het geld dat ik uitgeef, hou ik ook op mijn manier de economie draaiende hoor tijdens mijn verlofquote:Op donderdag 29 juli 2004 07:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het niet eerlijk. Maar ja, je hebt werkpaarden en luxepaarden...Iemand moet de economie toch draaiende houden
Mhh, ik heb nog geen vakantiegevoel, bak. Weekend schijnt ook weer wat minder qua graden te worden te worden, het zal ook eens niet. Dat komt het vakantiegevoel ook niet ten goede
Kijk, daar heb ik nu al een paar maanden last van. (nou ja, 130 blz. geschreven inmiddels. Maar ik heb echt feedback nodig van mijn docent. En die heeft wél vakantie.)quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:29 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben al weer een paar uurtjes bezig en nog immer bezig met studie-ontwijkend gedrag.
Mijn begeleider wist me te vertellen dat hij op vakantie ging tot 20 aug en dat er dus maar 9/10 dagen zijn voor reflectie of 2de versie....quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:49 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik nu al een paar maanden last van. (nou ja, 130 blz. geschreven inmiddels. Maar ik heb echt feedback nodig van mijn docent. En die heeft wél vakantie.)
quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:13 schreef Frenkie het volgende:
Summer.. summertime![]()
Ga anders nog even een paar uur moeilijk doen en het even flink analyseren!quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:45 schreef Xilantof het volgende:
alleen,
en iets houdt me van het strand weg dit jaar..
vervelend, weet niet wat het is..
maar het voelt iig niet goed
dat heb ik nu met de keuken, als er een afwas staat te wachtenquote:Op donderdag 29 juli 2004 12:45 schreef Xilantof het volgende:
alleen,
en iets houdt me van het strand weg dit jaar..
vervelend, weet niet wat het is..
maar het voelt iig niet goed
quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:03 schreef milagro het volgende:
[..]
dat heb ik nu met de keuken, als er een afwas staat te wachten
enige verschil met jouw situatie dat dat wél goed voelt
oh en de zon schijnt niet alleen op het strand, hoor, wist je dat?
2 x daags 1 lepeltje!quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
OT: IK WIL ANTWOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:06 schreef milagro het volgende:
[..]
2 x daags 1 lepeltje!
aaah lief ...lepeltje
quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:20 schreef syrek het volgende:
Ik voel alsof ik een knuffel nodig heb
na 5 jaar relatie is dat wat ik nu echt mis
Één fles maar?quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:34 schreef thaleia het volgende:
[..]
Eindelijk zijn ze er dan toch, de zwoele picknick-met-een-fles-rose-avonden aan het Waalstrandje. Hallelujah
*kan zich niet voorstellen dat mensen het leuk vinden in de IKEA*quote:
Maar ik weet precies wat ik moet hebben en dus is het een kwestie van naar binnen lopen en ding pakken en weer weg wezen, en 's avonds is het lang zo erg niet als op een koopzondag oid.quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
*kan zich niet voorstellen dat mensen het leuk vinden in de IKEA*
Doe je het erom, offline gaan als ik thuiskom?quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:46 schreef gekke_sandra het volgende:
Blij met weer
quote:Op donderdag 29 juli 2004 18:41 schreef DarkElf het volgende:
Koud bier en rose helptquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:02 schreef milagro het volgende:
ik ben verbrand!
blus me!
Blijf je mn aandacht, proberen te, trekken met je reacties?quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:57 schreef Whistler112 het volgende:
Doe je het erom, offline gaan als ik thuiskom?
ot: en dan een nieuwe monitor kopen
Als een broertje bedoelt ze danquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:22 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik vind je nog steeds wel lief hoor, Whistler!
't tis alleen dat ik er daar al 2 van hebquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:26 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Als een broertje bedoelt ze dan![]()
Zusje ook goed?quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:26 schreef Frenkie het volgende:
Als een broertje bedoelt ze dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |